 |
110.
לכל ה''רוחניים''
שולה,
חיפה,
25/11/04 10:24
|
לכל ה''רוחניים'' שקוראים את הכתבה הזו - ומעשנים: בתור אחת שעישנה, אני יודעת היום, שהסמים הקלים לא תורמים לכלום. זה נחמד לשקוע בתחושה שזה נותן, אבל זה פוגע בלב, ומוחק את הנשמה - את האנרגיה שקיימת בלב (SHEN - כך זה נקרא ברפואה הסינית). מעשנים מאבדים את עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
yalla tichyu
get,
nyc,
24/11/04 21:08
|
|
 |
108.
בוקר טוב לכל המעשנים
ג.וינט,
24/11/04 06:13
|
|
 |
107.
גנג'פה
כלכלן מוסמך,
23/11/04 15:03
|
כמו שפעם תפוזי ג'פה עשו את החקלאות הישראלית, זה הגידול שיחזיר את חשראל לראש המעצמות החקלאיות ויביא קצת $$$ שיורווחו ביושר. ביבי שים לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שככה יהיה לנו טוב
ל"ת
חן המעשן,
23/11/04 13:48
|
|
 |
105.
תהיו בריאים
ורד,
23/11/04 13:08
|
|
 |
104.
קדימה!
ל"ת
רמי,
23/11/04 12:41
|
|
 |
103.
סנונית אחת
שרון,
23/11/04 12:08
|
|
 |
102.
מו כבר!
ל"ת
אסף,
23/11/04 09:55
|
|
 |
101.
לגיליזציה עכשיו!!!!
עם ישראל!!!,
ישראל,
22/11/04 15:59
|
לא נמאס לשפוט אנשים כל יום בלי סוף !!! זה לא מזיק לאף אחד - וגם לא גורם למשתמש לרצות להתנסות בחומרים אחרים - רבים יסכימו איתי!!! פשוט תנסו ורק תהנו !!! ומי שלא שלא - לא!!! נ.ב - משתמש כבר שנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
יו''ר הקואליציה,
22/11/04 22:10
|
|
 |
100.
a couple of joints a day
יואב,
22/11/04 15:17
|
|
 |
or sraight
ל"ת
nadav,
22/11/04 19:41
|
|
 |
but ofcource
בתיה,
22/11/04 20:13
|
At least you gays are not considered illegal anymore.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
רק אתם תדעו
XYZ,
22/11/04 14:56
|
|
 |
98.
סופסוף
חגית,
22/11/04 14:32
|
|
 |
97.
נהדר!
חגית,
22/11/04 14:17
|
|
 |
96.
אורי לוטן - נכס לשפויים
בועז,
22/11/04 14:05
|
אורי לוטן, מלבד היותו כותב מוכשר המדקדק במחקריו, הנו נכס לכל אותם קוראים שפויים, שמטרת קריאתם הנה להעשיר את עולמם וללמוד. מנגד תמיד יעמדו כוחות הבורות והשמרנות הקדושה המזוייפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Christiania
Buddi Dharma,
Denmark,
22/11/04 00:38
|
Christiania in Denmark . The smoke is good , Music is fine The girls are nice and the dope is just great .& The life is shanti ....What else one wish to have ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How we envy you
ל"ת
All of US,
Israel,
22/11/04 01:02
|
|
 |
94.
החלום שלי
אן,
ת''א,
21/11/04 21:12
|
לנהל קופי שופ בתל אביב. מכיוון שאני יחסית צעירה - 22 - יש סגוי קלוש שזה יקרה. אם כן, אני מבטעיה לקרוא לה
LOTANRG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לך
קליינט פוטנציאל,
23/11/04 12:14
|
|
 |
93.
עישון כן, חוקי לא
מר ינשוף,
21/11/04 18:16
|
לו הייתי מאמין באלוהים, הייתי מיד מברך אותו על מתן הנפאס לעולם (יש לי חשד שזה נכנס תחת ''בורא מיני בשמים''. כיוון שאינני מאמין, אז יבורכו החקלאים. אבל לעשות את העישון חוקי? אני נגד. ולמה? משום שמצב שבו המדינה מאשרת את הפנטזיות של אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סיימת
גב' תנשמת,
21/11/04 23:37
|
|
 |
92.
נקווה שבימי חיינו
ל"ת
רביב,
21/11/04 17:21
|
|
 |
91.
לגליזציה עכשיו!
ל"ת
מאיה,
21/11/04 13:05
|
|
 |
90.
כל הכבוד אורינקה.
אלן-חבר של אורי,
ניו זילנד,
21/11/04 12:59
|
הגיע הזמן שמישהו יגיד את הדברים האלה וכמו שאני מכיר אותך אין מתאים ממך להגיד את הדברים האלה. ורציתי גם לומר לך שאני דואג לפרסם את מדורכם המצוין בין כל חבריי כאן בוורסטר שהיא עיר משעממת למדי. ואגב אני עומד להיות אבא אז לא יזיק אם תצלצל פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
כל הכבוד סוף סוף קצת אמת
מאיה,
אוסטרליה,
21/11/04 09:53
|
תתעוררו כבר אין כמו גוינט טוב בסוף היום במיוחד במדינה כמו שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אורי לוטן מתגלה במלא הדרו
מוטי,
21/11/04 03:48
|
אדם שממחזר סיפורים של אחרים ואינו תורם מאומה לאנושות.
כל מה שהוא עושה, הוא נזק בעצם במסווה של עזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי מוטי
אבי,
21/11/04 22:54
|
|
 |
ואתה מתגלה במלוא כיעורך
ל"ת
דדי,
21/11/04 13:35
|
|
 |
למוטי (ומורדי) יש פיצול אישיות
רמי,
21/11/04 12:09
|
ושתיהן חולניות.
אחת כותבת בשעה 3:46 והשנייה בשעה 3:48.
שתיהן כותבות את אותם הדברים הן לא למדו כלום מאושו, ושתיהן מתאכסנות באותו גוף.
ואני שואל: לאדם שיש פיצול אישיות, כל יישות לא אמורה להיות שונה אחת מהשנייה?
כי אם לא, לא חבל על הכדורים הפסיכוטיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול לתת דוגמאות...
Caseyjones,
ר''ג,
21/11/04 11:11
|
|
 |
87.
שוב אורי לוטן ההרסני
מורדי,
21/11/04 03:46
|
כמובן, הוא יורד על דברים שיכולים לעזור לאחרים ונותן יד ובמה לדברים שיכולים להזיק.
איזה אדם שפל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מכיר את אורי אישית
המן הרשע,
21/11/04 15:33
|
אבל אני מלא הערכה לעבודתו האמנותית, ואם איזה ארבה מזמזם לי ליד האוזן אני יודע שזו לא מגיפה.
יש גם מוטרחנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורדי היקר
מרדכי היהודי,
21/11/04 12:03
|
קודם כל צר לי עליך שבשעה שלוש לפנות בוקר אתה נאלץ לכתוב שתי תגובות בלי לטרוח אפילו לשנות את שמך. בפעם הבאה תחשוב על קומבינציה קצת יותר יצירתית מאשר מורדי-מוטי. כי אנחנו לא אידיוטים, מה שמביא אותי לעצם העניין. 1. אורי לוטן הוא לא אדם שפל. אני מכיר אותו מצוין, הוא אדם נפלא שחסרונו היחיד הוא סלידתו מהגורו שלך אושו שסרחונו עולה מתגובתך עד כדי כך שאפילו הכלבה שלי מתחילה לילל. 2.''אדם שממחזר סיפורים של אחרים'' (ציטוט שמדבריך) אשמח אם תוכל לפרט בנידון. אם הכוונה לסיפורי אושו, אזפעם האלף, הוא חווה אותם בעצמו ולא מיחזר אפילו אות אחת. 3. אם אכן אתה אושיסט - עשה טובה ושחרר את כולנו מנוכיותך ונוכחות חבריך באתר הזה. סבלנו מספיק מאווילותכם במשך חמישה שבועות, ואנחת הרווחה כטשטא השתנה הנושא נשמעה מדן ועד אילת. 4. ''ואינו תורם מאומה לאנושות'' (עוד ציטוט מדבריך החכמים). אורי לוטן לפחות תורם מכשרונו הספרותי, הרדיופוני והמוזיקלי - להנאתם של עשרות אלפי אנשים שאתה מן הסתם אינו נמנה עליהם. אם במקרה גם אתה תרמת משהו לאנושות - כולנו נשמח לשמוע. 5. ''דברים שיכולים להזיק'' (עוד ציטוט מדבריך) תאשה לי לצחוק ולהפנות אותך לתגובות על כתבתו של עוטסב. אם הם כל כך מזיקים אז למה מוכרים אותם בפונה - בצחירים מופקעים? 5. אם לא - אז נודה לך אם תיעלם מחיינו מוטי-מורדי-מרדכי כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בזיהוי
היילה סילאסי,
21/11/04 21:21
|
לא מדובר בסניאס, מדובר באותו סיינטולוג מעורער שכבר הגיב אלפי פעמים, וכל פעם בשם אחר, רק מעולם לא טרח לשנות את סגנונו. בכמה מהשמות הוא גם ציין שהוא מניו יורק, מה שיכול להסביר את השעה שבה הוא כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי היילה
RASTA G,
21/11/04 23:02
|
|
 |
86.
לידיעת איוב קרא וגרורותיו
מ.סטול,
21/11/04 02:16
|
קנבוס וצמחי מרפא אחרים נאסרו לשימושעל ידי האינקוויזיציה במאות ה12 ו13. האפיפיור אינוצנטיוס השמיני הגדיר את צמח הקנביס כצמח שטני. אנשים שהשתמשו בצמח למטרות הנאה או מרפא עונו או הוצאו להורג על-ידי הכנסייה הקתולית. מכיוון שרק טובת הציבור - ולא חלילה קריירתך הפוליטית - חשובה לך, אני מציע לך לאמץ את השיטה הזו החל ממחר. רק כך תוכל לטהר את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
Cheers
Eytan,
London,
20/11/04 23:19
|
|
 |
84.
למה אנשים כלוטן לא יעשו שינוי
אור,
20/11/04 14:31
|
כי כבר על המשפט הראשון (''הדמוקטטורה היחידה במזרח התיכון ''), הוא דואג שרק שמסכימים איתו ימשיכו לקרוא. רוב מתנגדיו, מה לעשות, יפסיקו לקרוא אחרי זה. מה שנקרא, אולי צודק, אבל בטח לא חכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
פנין,
21/11/04 01:48
|
|
 |
83.
גם שקספיר היה מעשן גראס קבוע
פרח,
ק.קנביס,
20/11/04 14:18
|
לפני כשלוש שנים הופיעה כתבה באחד העיתונים בארץ-על כך שכל המקטרות שהיו של שקספיר , נלקחו מהמוזיאון בו הן נמצאות ונבדקו .המימצאים הראו שעושן בהם קנביס באופן קבוע. האם מישהו יודע היכן אוכל למצוא כתבה זו? נראה לי שהיא הועלמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הלינק לכתבה המקורית
וויליאם,
21/11/04 01:57
|
news.bbc.co.uk/hi/english/uk/newsid
תגיד יפה תודה וקח שכטה נוספת. לבריאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה !!!
ל"ת
פרח,
נווה-המפ,
27/11/04 04:25
|
|
 |
גם גנדלף
ל"ת
פרודו,
20/11/04 19:34
|
|
 |
82.
עליתי ארצה במטרה ספציפית
אנסלינגר,
20/11/04 14:11
|
להזהיר את כולכם ששימוש במרחואנה גורם לנשים יהודיות לרצות יחסי מין עם ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הנה התחיל הגשם
יואש,
20/11/04 13:42
|
|
 |
80.
איזה חוסר צדק
אתי,
20/11/04 04:40
|
כמה זמן ואנרגיה בזבזנו אני ובני דורי, כשהכל היה יכול להיות קל ופשוט כמו אחד פלוס שתיים. הטבע נתן לנו מתנה נפלאה, והאנשים הקטנים שמנהלים לנו את החיים מנעו ומונעים מאיתנו ליהנות ממנה כמו שצריך. איזה עולם מטורף. אני מעשנת כבר שלושים שנה, אני עובדת, גידלתי שני ילדים מוצלחים ומצליחים שאפילו מעשנים אתי לפעמים, ואני עדיין נחשבת לעבריינית למרות שמעולם לא הזקתי לאיש, כולל לא לעצמי.
הפושעים האמיתיים הם אתם שלא נותנים לנו ליהנות מהחיים.
אני רק מקוה שלנכדים שלי (הראשון בדרך) כבר לא תהיה הבעיה הזו. בינתיים תמשיכו אתם עם המלחמות שלכם והחוקים ההגיוניים שלכם. ותראו איזה עולם נפלא יצרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
איזה חוסר צדק
אתי,
20/11/04 04:38
|
כמה זמן ואנרגיה בזבזנו אני ובני דורי, כשהכל היה יכול להיות קל ופשוט כמו אחד פלוס שתיים. הטבע נתן לנו מתנה נפלאה, והאנשים הקטנים שמנהלים לנו את החיים מנעו ומונעים מאיתנו ליהנות ממנה כמו שצריך. איזה עולם מטורף. אני מעשנת כבר שלושים שנה, אני עובדת, גידלתי שני ילדים מוצלחים ומצליחים שאפילו מעשנים אתי לפעמים, ואני עדיין נחשבת לעבריינית למרות שמעולם לא הזקתי לאיש, כולל לא לעצמי.
הפושעים האמיתיים הם אתם שלא נותנים לנו ליהנות מהחיים.
אני רק מקוה שלנכדים שלי (הראשון בדרך) כבר לא תהיה הבעיה הזו. בינתיים תמשיכו אתם עם המלחמות שלכם והחוקים ההגיוניים שלכם. ותראו איזה עולם נפלא יצרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ובכן כמו שהבטחתי
דיתי,
19/11/04 20:57
|
אני כאן, ואין לי אלא להדליק ג'וינט לכבודכם. מסכימה עם כל מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שישאר לא חוקי, אז מה?
אמיר,
הרצליה,
19/11/04 19:35
|
הדיון אם לעשן ג'וינט הוא חוקי או לא חוקי ממש עקר. מי שמעשן ימשיך לעשן, כפי שהדברים נראים היום, גם לא כל כך בסתר. גם בישראל יש מקרה תקדימי לשימוש בקנביס לשיכוך כאבים של הלום קרב. אני הולך להדליק ג'וינט בייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעביר
ל"ת
מימינך,
19/11/04 22:11
|
|
 |
76.
חזק ואמץ!!
ל"ת
עלה ירוק,
19/11/04 18:48
|
|
 |
75.
עשן חשמלי ושמו פרנקלין
בן פרנקלין,
שדה גרס,
19/11/04 18:21
|
יש למישהו משהו ממישהו ליסחוב לאנשהו איך שהו במטוטה מכם אני בדודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כתבה מצויינת ואמיתית !
אזרח תומך,
19/11/04 17:54
|
סוף סוף כתבה שמציגה את הדברים כמו שהם ! יישר כוח אורי לגליזציה עכשיו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הכותב לא עשה שיעורי בית
3,
19/11/04 17:01
|
|
 |
אתה יכול לפרט?
ל"ת
טל,
19/11/04 19:13
|
|
 |
72.
הבעיה היא לא בלקיחת הסמים
מעשנת,
19/11/04 16:55
|
הבעיה של הממשלות היא , שבעצם אין או יותר נכון לא תהיה להם אפשרות לעקוב אחרי הגידול מאחר וזה יהיה חוקי לכל אחד] .. הבעיה העיקרית היא המיסים . שלא יוכלו לקבל מהגידול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיסים שמיסים
lavy,
hashland,
19/11/04 18:32
|
אני לא רואה איך מגיע לממשלה שקל אחד אם זה יהיה חוקי לכל אחד אבל בכל מקרה הם יכולים לספק עבודות לאנשים שיגדלו שדות שלמים ועוד עבודות לאנשים שיפיקו מזה כל דבר אפשרי...אני רואה איך זה פותר כמה בעיות. חוץ מזה אם לוקחים מס על כזה צמח מה יהיה הדבר הבא? ורדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ב ח י ר ו ת
דורון,
19/11/04 16:24
|
כשמגיע הרגע להחליט למי להצביע גם המצדדים תופסים רגלים קרות ומצביעים למשהו חשוב ורציני יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לניצן מ59
נעמה,
הרצליה,
19/11/04 15:28
|
למיטב ידיעתי השימוש במריחואנה/חשיש/ג'ארס בהולנד אינו מוגדר כחוקי אך כיוון שבעלי הקופי שופס משלמים מס למדינה קיימת העלמת עין. וכשאני אומרת העלמת עין אני מתכוונת ללכת ברחובות אמסטרדם עם ג'וינט ביד ולעשות שלום לשוטר על אופניים :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה שקרה לי באמסטרדם
דותן,
19/11/04 20:31
|
ישבתי בפונדל פארק ועישנתי ג'וינט. הזמן עבר, פתאום אני פוקח את עיני ורואה שוטר הולנדי גוחן מעלי, ושואל אותי מה יש לי בכיס. בפחד ישראלי אופייני הוצאתי את שארית הבוף ונתתי לו. הוא רחרח ואמר אני רואה שיש לך טעם טוב. החזיר את הבוף והלך. יש סכוי שדסר כזה יקרה אי פעם אצלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני עישנתי ליד שוטר על סוס
ל"ת
אלי,
20/11/04 13:58
|
|
 |
69.
סוף סוף משהו נכון
ל"ת
שוש,
צפון,
19/11/04 13:53
|
|
 |
68.
מפלגת עלה ירוק
ל"ת
לכנסת!!,
19/11/04 13:49
|
|
 |
67.
שישאירו את הסם כלא חוקי.
קרמיט הצפרדע,
ת''א,
19/11/04 13:29
|
יש לי את ההרגשה שכשהוא לא חוקי משתמשים יותר...50% מהאנשים שאני מכיר משתמשים , אז מה זה משנה חוקי או לא , הוא כבר נמצא בכל מקום. אם רוצים משהו לבסוף משיגים אותו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כשהוא יהיה חוקי
הרמיט,
19/11/04 14:58
|
הוא יהיה יותר זמין ואפשר יהיה לקפוץ לפימוחיה באנמע החיחה כשייגמר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כל הכבוד..!
ל"ת
פס,
19/11/04 13:09
|
|
 |
65.
בשני מדורים
יצחק,
19/11/04 13:09
|
היי הכתבה מתפרסמת בשני מדורים אני מקווה שמשלמים לך פעמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זו לא כתבה אלא מאמר
מעשן, אלא מה,
19/11/04 12:22
|
|
 |
לדעתי זו כתבה
יוסי,
19/11/04 20:36
|
בגלל שכתבו אותה. אבל אני מוכן לפתוח את העניין לדיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבה
ל"ת
איציק,
19/11/04 22:21
|
|
 |
63.
נראה לי שאני אוריד איזה ראש
חיים,
הרצליה,
19/11/04 11:49
|
ככה בכייף ביום שישי בצהריים להיות מסטול ולעשות כלום.
:-) שבת שלום חברים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אתם תותחים, שאלה בקשר להולנד..
ניצן,
דרום,
19/11/04 11:23
|
תגידו באיזה שנה הותירו שימוש במריחואנה בהולנד?! ומה בדיוק קרה שם,איך הם עשו את זה?...אולי נוכל ללמוד מהם..
:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כתבה מצוינת
ל"ת
פלוני,
19/11/04 11:11
|
|
 |
60.
תודה על הכתבה
pkubh,
ישראל,
19/11/04 11:10
|
|
 |
59.
Stupid Article...
Moshe,
London, UK,
19/11/04 10:43
|
Cannabis is not as harmless as the reporter claims. I know many people, who used to smoke it or still do, for long periods and the effect is quite noticeable. Depression is at the top of the list. Also, smoking cannabis increases the risk of lung cancer even more than smoking cigarettes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הבעיה האמיתית בסמים
ביסלי,
19/11/04 10:02
|
הבעיה האמיתית בסמים היא לא המריחואנה או סם ספציפי אחר, הבעיה היא הרצון ''לתפוס ראש'' ''להתפרק'' ''להשתחרר'' וכו', כלומר הרצון לאבד שליטה עצמית.
לא משנה באיזה חומר משתמשים כדי להשפיע על התודעה חוקי או לא חוקי, אלכוהול, ניקוטין, LSD, THC, קוקאין, הרואין, פרוזק, או גז מזגנים. בכל מקרה האדם מאבד את עצמו לדעת, כלומר דעתו אינה שלו יותר, היא של חומר חימי כלשהו (ולא משנה אם מקורו טיבעי או סינטטי).
כל החומרים הללו צריכים להיות מותרים לשימוש רק לצרכים רפואיים ונתונים לפיקוח רפואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מריחואנה זה לא כימי
דותן (שוב אני),
19/11/04 20:40
|
או חימי כפי שאתה אומר. זה אורגני. מהטבע. כמו מים. האם אתה מציע שגם מים יותרו לשימוש רק בפיקוח רפואי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי שבניקוטין
.,
19/11/04 17:02
|
|
 |
הבעיה היא נודניקים
גריל,
19/11/04 12:32
|
אפשר להבין שלאדם יש התנגדות לאובדן שליטה, הבעיה היא שלנודניק יש בעיה עם אובדן שליטה של אחרים, אפילו אם אינם בסביבתו. נודניק אמרתי? וכן, משנה מה הנזק הרפואי שנגרם, שלא לדבר על הגדרת כל שטות כבלתי חוקית במקום לקחת אחריות להסביר ולתת למכור את המנה שלו (זיל הזול) על מנת שיוכל להמשיך לתפקד. חוקי או לא חוקי, לא הכל הולך בכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הנודניק
.,
19/11/04 17:04
|
וכשאתה מעשן, תעשה טובה ואל תכנס לאוטו ותנהג בכביש לידי, טוב? אני רוצה להמשיך לחיות. זו הבעיה שלי עם איבוד שליטה של אנשים שלא בסביבתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ליגליזציה של כל הסמים
נקי,
19/11/04 09:30
|
כל הסמים, כולל הרואין צריכים להיות לגאליים ומנוהלים על ידי המדינה. זה למרות הנזק שהם גורמים. הנזק שהעולם התחתון גורם לכולנו, כתוצאה ממסחר בסמים, גדול לעין שעור מהנזק שהסמים עצמם עלולים לגרום לחברה. סמים צריכים להמכר בצורה חופשית בכל מקום. גם אלכוהול נמכר בצורה חופשית וכמות האלכוהוליסטים בארץ איננה קריטית. התחזקות עולם הפשע וחדירתו לחברה ולתרבות שלנו מגובה בכסף רב שנכנס מעסקי הסמים. ליגליזציה של הסמים תתן מכה אנושה לאירגוני הפשיעה. את הרווחים ממכירת הסמים יש להשקיע בהסברה על נזקי הסמים, הסברה אמיתית ולא סתם הפחדה שבאה מבורות, עזרה למכורים ושיקום. אותו דבר לגבי הימורים וזנות. אני יודע שזה נועז ומעורר פחד אבל זה כורת את שלושת הענפים העיקריים עליהם יושבים אירגוני הפשיעה ויעביר כספים רבים למדינה. חוץ מזה, ברגע שסמים יהיו חוקיים ובשליטת המדינה, יעלם רוב הסקס אפיל שלהם. אנשים יוכלו לנסות ולהחליט לבדם מה הם עושים עם זה. הסברה והפחדה לא עוזרים. רוב האנשים שמשתמשים בסמים קלים, מתפקדים יפה בחברה. ישנם גם הרבה אנשים שמשתמשים בסמים כבדים ומתפקדים יפה בחברה. האנשים שלא מתפקדים בחברה כתוצאה משימוש בסמים, ברוב המקרים היו מוצאים תרוצים אחרים כדי לא לתפקד. תחשבו כמה אנשים הפכו להיות אלכוהוליסטים כתוצאה מחוקיותו של האלכוהול או כמה אנשים הפכו להיות מכורים להימורים כתוצאה מחוקיות ההימורים (במדינות בהם הימורים הם חוקיים בהשוואה למדינות בהם ההימורים לא חוקיים) ובטח ובטח כמה אנשים התמכרו לביקור אצל זונות במדינות בהן הזנות היא חוקית. ליגליזציה של סמים, הימורים וזנות כבר עכשיו, תתן מכה כבדה לכל הרוזנשטיינים האבוטבולים וההררים. כוחות גדולים של משטרה יוכלו סוף סוף להגן על האזרח. יהיו פחות פריצות לדירות מכיוון שרוב הפריצות הן של נרקומנים שזקוקים למנה. העולם התחתון ישאר ללא הכנסות כבדות וכוחו יחלש עד העלמות הפשע המאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
יהושוע,
19/11/04 15:49
|
תגובה אינטליגנטית ורצינית. אני מקווה שהדברים אכן ייקרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
god dem right
ל"ת
anarchi,
19/11/04 10:31
|
|
 |
56.
מריחואנה - חדשות
jhkhe,
רמון,
19/11/04 08:54
|
הכותב המכובד אינו מכיר מלבד סיפור העבר דבר. אתם מוזמנים לבחון מדוע מדינה מתקדמת (שדעות מנהיגה היו זהות עם דעת המחבר) כמו שבדיה החליטה למנוע לגלזציה של המריחואנה. הסתבר על פי המחקרים האחרונים, שנעשו על ידי האום וממשלת שבדיה, כל אחד בנפרד. שימוש בקנביס גורם תקלות רבות ויש בו סכנה רבה. ההשוואה בין סכנות הנגרמות מאלכהול וכו' אינה רלוונטית ויש בה טעם של גניבת הדעת. הכותב עושה עבודה שאינה יסודית בלשון המעטה. כתיבתו אינה דנה כלל בידע המודרני שנאסף בשלשת השנים האחרונות. הקוראים והמחבר קחו לתשומת ליבכם- שימוש קבוע במריחואנה הוא מסוכן , לבריאות ולנפש. זהו אחד הסמים הפסיכוטים אשר גורמים נזקים קשים. 27% מנפגעי הסמים בעולם (ממחקר האום) הם משתמשי קנאביס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גניבת דעת אמרת?
מוטי ארגמן,
אירופה,
19/11/04 13:14
|
לכאנאביס אין לובי. לתעשיות ההון והשלטון יש, ועוד איך. אם היית מתעמק קצת במשקל הכלכלי שיש לתשלובות האלכוהול, העץ, הנייר האנרגיה והטבק בשבדיה (ולחלקם היחסי בהכנסות המיסים של המדינה הזאת), היית מבין טוב מאד למה חושבים השבדים שאסור להתיר מחדש את גידול הצמח. כנ''ל גם לגבי ארצות-הברית (בדגש על תעשיות האנרגיה והתרופות שלה), שמנהיגה הישר והמוסרי עדיין מחפש נשק ביולוגי בעיראק.
המלצתי: לחפש את דעתו של הפרופסור לסטר גרינספון, ראש הפקולטה לפסיכיאטריה באוניברסיטת הארווארד, אחד הבודדים בתחום שיודע בדיוק על מה הוא מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה טועה
Caseyjones,
ר''ג,
19/11/04 10:51
|
אני לא יודע אפילו איפה להתחיל ,אתה מקרה בעייתי, לא הסברת למה ההשוואה בין אלכוהול לגראס אינה רלוונטית , כי אני חושב ששם טמון הביטוי האמיתי לכמה זה לא צודק שסם אחד מתירים בחוק ואף מעודדים אותו ,וסם אחר רודפים בקנאות שכזו ...
עד שתצליח לפתור את הסוגייה עם עצמך... פשוט תן לי להיות...
Busted - down on Bourbon Street Set up - like a bowling pin Knocked down - it gets to wearing thin They just won't let you be''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא טועה
ציפורה נפש,
21/11/04 02:55
|
|
 |
גרייטפול דד?
ל"ת
Jehman,
19/11/04 15:34
|
|
 |
55.
כתבה מעולה !!!
גנג'ה,
אוסטרליה,
19/11/04 07:40
|
בתור מעשן ''כבד'' 9 שנים וזה רק עושה לי טוב משנה לשנה...;)
שיהיה בהצלחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
THC
יצחק,
19/11/04 05:56
|
ממליץ על האנטולוגיה 'דפי עשב' שליקט דן דאור בהוצאת 'חרגול' קצת 'ספרות' בנושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כתבה מדהימה + תוספת למתנגדים
דני,
ת''א,
19/11/04 04:28
|
קודם כל באמת אחלה כתבה ואני שמח לראות הרדה תגובות חיוביות (חבל שאתם לא מתרגמים אותם לקולות לעלה ירוק) ...
למתנגדים לדה-קרימינליזציה (אני אפילו לא אבקש לגליזציה) יש כמה טענות מאוד מופרכות: 1) קודם כל הם אומרים ''ומה יקרה בכביש יהיו תאונות דרכים בגלל נהגים מסטולים'' ... תגידו מה אתם דפוקים הדבר האחרון שבא למישהו מסטול לעשות זה לנהוג הוא כולה רוצה לשבת ברוגע בבית זה הכל, זה לא כאילו אנשים יתמסטלו לכם ברחובות, ינהגו מסטולים ויעבדו מסטולים. כמו שבנאדם אחראי לא ינהג תחת השפעת אלכוהול אותו דבר לגבי סמים.
2) בקשר להתמכרות: אני אשתמש בדוגמה מהרצאה ששמעתי מאיזה דוקטור שהרצה לנו על מריחואנה עוד שהייתי תיכוניסט. הוא טען שמריחואנה ממכרת והשתמש בדוגמה שכמה אנשים שמעשנים באו אליו ואמרו שזה לא ממכר והוסיפו שהם עישנו קבוע פעם, פתאום הפסיקו לשבועיים שלוש חודש אנא ערף. הדוקטור אמר לנו רואים אחרי חודש הם חזרו כי זה בדיוק הזמן שלוקח ל- THC (החומר הפעיל) להתנקות מהגוף. אז העמדתי אותו על טעותו ואמרתי שהזמן נע בין 3 ימים לחודש שזה הקיצוניים כלומר זה יתנקה תוך 3 ימים מאיש רזה שעושה ספורט עם חילוף חומרים מהיר מאוד וזה יקח חודש אצל איש שמן שכל היום טוחן לפות ולא זז מהספה. עכשיו כמובן שכל האנשים שהוא דיבר איתם לא היו אף אחד מהקיצוניים כלומר משהו בסביבות שבועיים פלוס מינוס. הדוקטור המכובד מהאוניברסיטה ענה בגמגום ליכוניסט פישר תשובה מגומגמת של ''תראה... תשמע ... לפי המחקר שלי בלה בלה בלה'' קיצור לא משהו ...
אז לכל המתנגדים תפסיקו להיות כאלה אטומים ותסתכלו סביב אף אחד לא מבקש ממכם לעשן או לעשות משהו רק תנו לנו לחיות את החיים שלנו בשקט בלי להפריע לכם וממש לא בא לנו להפריע לכם אלא לחיות חיים חופשיים ורגילים בלי להקרא עבריינים ולבוא במגע עם גורמים מפוקפקים שממש לא בא לנו להתעסק איתם.
בעזרת השם יבוא יום שאנחנו נשלם מע''מ על הסמים שלנו :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן לשלם עוד אחוז מע''מ
ל"ת
שלום,
19/11/04 07:33
|
|
 |
52.
יקירי המעשן
שרון,
ניו יורק,
19/11/04 03:12
|
יקירי המעשן, בשורה התחתונה נשאלת השאלה: למה אתה צריך את הבריחה שהגראס מספק? גם אם ההתמכרות הפיזית קלה, יש את ההתמכרות הנפשית, שהיא עניין רציני. השמוש העולה בסמים ''קלים'' (כולל אלכוהול) מעיד לדעתי על החולשה של החברה, המשפחה, היחיד בהתמודדות עם קשיים. תסתכל במראה, ותבדוק את ההכחשה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון - נא לקרוא :)
אריק,
חיפה,
19/11/04 15:51
|
1. כל הכבוד היילה. מילים כדורבנות.
2.שרון, עישון גראס הוא לא בריחה מהמציאות. אני לא מסטול 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אני עובד אני לומד אני משרת בצה''ל - אני חי את החיים כפי שהם.
3. אלכוהול לא נחשב בקטגוריטת ''סמים'' למרות שאלכוהול ממכר ופוגע בבן אדם יותר מגראס. אז למה אלכוהול מותר בחוק?
4. אין התמכרות פיזית בגראס. ואם את מציינת התמכרות פסיכולוגית אז מה עם ''התכרות לעשיון סיגריות'' או ''התמכרות לשתייה''.
יש דברים יותר גרועים ויותר מסוכנים בחיים מצמח אורגני. אני לא צריך להסתכל במראה כדי לדעת שאני בסדר. אני יודע את זה לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסתכלתי במראה
מרקוס,
19/11/04 15:07
|
|
 |
ראי ראי שעל הקיר
היילה סילאסי,
ארץ גבהים,
19/11/04 05:57
|
עכשיו אם תלכי בקו הזה, נשאלת השאלה מהי בריחה? האם מדיטציה למשל היא גם בריחה? האם הליכה לסרט או צפיה בטלויזיה היא בריחה? האם ריצה, לשם הלחימה הבלתי פוסקת במשמנים או בשביל האדרנלין היא בריחה מהעצמיות המשתנה בכל רגע? או שכל התשובות נכונות? אז כמובן שאילו שאלות פופוליסטיות, אבל הן רק תגובה לטענה פופוליסטית . באופן בלתי פוסק אנחנו מנסים לשפר את איכות חיינו - חלקנו בצורה כזו וחלקנו בצורה אחרת. ואני - מעשן. אני לא בורח משום מקום ולשום מקום, אני מתמודד עם הקשיים שלי יפה מאוד, עובד במשרה מלאה, לומד במשרה מלאה ומעשן במשרה חלקית. קצת מרגוע בסוף היום, בתוספת השלווה המתמשכת ביום שלאחר, ושינוי קל של נקודת המבט על המציאות עושים לגופי מעט מאוד רע ולנשמתי הרבה מאוד טוב. ולסיכום - כאשר מסתכלים בראי בד''כ רואים מה שרק רוצים לראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות, היילה!
ל"ת
אבנר,
הרצליה,
19/11/04 14:21
|
|
 |
יפה כתבת!!!
ל"ת
אני,
הרצליה,
19/11/04 12:30
|
|
 |
respect
ל"ת
rasta g,
19/11/04 07:35
|
|
 |
51.
האמת יוצאת לאור
אריק,
19/11/04 01:46
|
סוף סוף האמת כפי שהיא. בלי שטויות וסילופים של האמת מצד הממשלה. מי יתן ועוד אנשים יפנימו ויבינו. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל הכבוד אורי!!!
Jehman,
19/11/04 01:37
|
כרגיל, תענוג לקורא אותך. סוף סוף מישהו שלא מפחד לומר את האמת בפנים. אין אורי, אתה פשוט תותח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגליזציה!!!
עלה ועשן,
19/11/04 11:11
|
|
 |
49.
HEMP ENERGY
shffan,
world citize,
19/11/04 01:23
|
will be the redemption of mankind. the day that Israel will manufacture the first hemp energy solution we will rule the world!! hemp over oil. think about it, bio-energy which allready exists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יותר פשוט שתדליק גוינט וזהו..
ל"ת
יהודה,
פ''ת,
19/11/04 01:17
|
|
 |
47.
יופי לאט לאט האמת יוצאת
אמיר,
19/11/04 01:14
|
לאט לאט אנשים מבינים שגראס זה לא ביג דיל אחרי הכל זה יקח קצת זמן עד שכולם יגיעו למסקנות הנכונות אבל זה עובד
תמשיכו ככה! רק מקווה להיות פה בליגליזציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן
ל"ת
סטלנן חיובי,
19/11/04 11:12
|
|
 |
46.
עם ישראל היי - חזקו ואמצו
YOGI,
19/11/04 01:14
|
תודה רבה לאורי - המוציא לאור של האמת.
אתה אתה ואת תתהפכו כבר, תצביעו עלה-ירוק. עד מתי תהיו פושעים? עד מתי תחושו נרדפים?
מה שכן יש לחנך ולחקור. בהמשך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
סוף כל סוף כתבה אמיתית ולא מסו
Mery,
19/11/04 01:03
|
סוף כל סוף כתבה אמיתית ולא מסולפת על הצמח הנפלא הזה. רנשים תתעוררו צאו מהבועה שיצרה התקשורת ובעלי אינטרסים סביב צמח טהור ולא מזיק. עשרות שימושים לעשב זה: מוצרי טקסטיל, מוצרי נייר , חבלים, מוצרי קוסמטיקה, שמנים צמחיים והעיקרי שבנהם מתן הקלה עצומה לסובלים ממחלות נוראיות כגון איידס סרטן טרשת נפוצה גלואקומה אפילפסייה קרוהון אנורקסיה מחלות נפש ועוד רבות שהוכח מחקרית כי לצמח המריחואנה יש יכולת לעזור לחולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
צריך להפסיק לממן את חיזבאללה
THC,
19/11/04 01:02
|
כרגע החיזבאללה הוא המרוויח העיקרי מעסקאות הסמים בארץ, הם וכל העולם התחתון, נו !!, ובדיוק בגלל זה צריך להוציא את הסחר במריחואנה מהידיים שלהם, נייבש להם את מקורות ההכנסה. תבינו, סם המריחואנה אינו מסוכן יותר מאלכוהול, הוא אינו מעורר הזיות, אינו גורם לגוף להתמכר אליו, אינו גורם למוות כתוצאה מהשימוש (אלא אם כן הוא רוסס בכימיקלים, דבר שלא יאופשר לכשיהיה חוקי ורשיות הבריאות יפקחו על מכירתו), הוא אינו גורם להתנהגות אלימה (להיפך) והוא אינו מהווה ''שער'' לסמים קשים יותר.דוגמא: בהולנד משתמשי המריחואנה אינם עבריינים, השימוש העצמי שם מותר ובכל זאת אחוז משתמשי ההרואין נמוך מזה שיש בארץ. קחו את ארה''ב לדוגמא: שם נוהגים יד הרבה יותר קשה מאשר בישראל ובכל זאת אחוז משתמשי ההרואין שם יותר גבוה מזה שבישראל (והולנד, כמובן). אכיפה מוגברת אינה הפתרון. תבינו, בארץ יש כמות אדירה של מעשנים, מדובר במאות אלפים של אנשים, אתם לא רואים את הבעייתות של הגדרת חלק כל כך גדול מהאוכלוסיה כ''עברייני'' ?. למה כמות עצומה כל כך של אנשים צריכים בכלל להכיר סוחרי סמים ?, ולמה סוחרי הסמים צריכים להנות ? מעשני המריחואנה אינם בשולי החברה והם בטח לא נטל עליה. ניתן למצוא מעשנים בכל חתך האוכלוסיה, המון בעלי תארים אקדמיים מתקדמים, ומחזיקי משרות איכותיות מכל קשת התעסוקה. תראו מה קרה בתקופת היובש בארה''ב, אנשים בורים, הגדירו את האלכוהול כמקור כל הרוע ומאוד שמחו כשהוא הוצא אל מחוץ לחוק, ומה הם קיבלו בתמורה?, את אל-קפונה, שלטון מאפייה שבחלק מהערים היה חזק יותר משלטון החוק. נגרמה שם השחטה מוסרית של חלק גדול מהסוכנים הפדרלים והרבה שופטים שהחלו לקחת שוחד. כשהתברר להם הנזק העצום שהם גרמו, הם מהר מאוד הפכו את האלכוהול שוב לחוקי. הדבר הכי נוראי שיכול להיגרם למשתמש מריחואנה, זה שיתפסו אותו מעשן. זה מצב אבסורדי. אני לא מנסה לשכנע אף אחד שמריחואנה זה דבר טוב, יש למריחואנה מספיק חסרונות, אבל מכאן ועד הפיכתם של משתמשים לעבריינים ומימון אירגוני טרור הדרך ארוכה. מספיק להחליט החלטות ללא כל ידע מוקדם בנושא ההחלטה, תתחילו לחשוב על כל הצדדים של נושא כלשהו לפני שאתים מגיבים אליו אמוציונלית. זה מתבטא בהרבה תחומים, גם בנושא ההימורים למשל, זה לא חוקי בארץ ולכן הרשות הפלסטינאית עשתה מזה ה-ו-ן !! ברגע שיש ביקוש למשהו, אותו משהו ימכר. תחשבו על זה, ידוע שהרוב המכריע של עבירות הרכוש מתבצע ע''י נרקומנים. ולמה ? , כי אין להם כסף לשלם על הסם והסם יקר. למה הסם יקר ?, כי אין שום דרך חוקית להשיג אותו. אז רגע, למה שלא ניתן לאנשים שכבר מכורים להירשם כמכורים ולאפשר להם לקנות אותו בזול עם מרשם מרופא בבית מרקחת ?. יש סיכוי גדול מאוד שבמקרה כזה, רוב עבירות הרכוש ייעלמו, וגם, קירבתם את אנשי העולם התחתון לפשיטת רגל. ויש פה עוד יתרון, אם לא יהיו סוחרי הרואין (זה לא יתשלם להם כלכלית, אם ברגע שמישהו מתמכר, אז הוא כבר לא ''לקוח''), אז גם לא יהיו מכורים חדשים וחיסלתם את התופעה של הסמים הקשים והפשע הנלווה אליו. אז בפעם הבאה שמישהו פורץ לכם לרכב וגונב את הקומפקט דיסק, תתדעו שלטפשות של חוק הסמים הנוכחי יש יד בדבר. שלא לדבר על כמה כוח אדם יתפנה למשטרה !!. כל מה שאני מנסה לטעון פה, זה שצריך לחשוב על דרכים מועילות יותר לצמצם את הנזק שהסמים גורמים, ואיסור גורף, גורם רק ליותר נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very smart
ל"ת
g,
n.y.c,
24/11/04 21:06
|
|
 |
צודק במאה אחוזים
אריק,
חיפה,
19/11/04 15:53
|
|
 |
אהבתי. תגובה לעניין!!
ל"ת
אבנר,
הרצליה,
19/11/04 14:24
|
|
 |
אחי סחטן על התגובה!!
ל"ת
בדיחי,
19/11/04 11:13
|
|
 |
43.
אחלה כתבה !
ל"ת
מיצי,
19/11/04 00:55
|
|
 |
42.
נשיא אמריקני שתמך בגידול המפ
מר ינשוף,
19/11/04 00:54
|
ג'ורג' וושינגטון, נשיאה הראשון של ארצות הברית, התגורר באחוזתו במאונט וורנון וגידל שם המפ במשך שנים רבות. אין ספק שניתן להסביר בכך את התדרדרותו המהירה: הוא גילה סימני אגרסיביות (היה מפקד צבא המושבות), בוז כלפי חוק וסדר (הנהיג את המרידה נגד בריטניה) ונטיות שתלטניות (היה נשיאה הראשון של ארצות הברית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדיר! Thumbs up.
ל"ת
Asaf,
19/11/04 01:31
|
|
 |
41.
דעה... איזה מנציס מטורף!!
עומר,
בלגיה,
19/11/04 00:32
|
אוקיי ..אני ישראלי שגר בבלגיה ואני רוצה לשאול את כל מתנגדי העישון כמה דברים ..איך זה שבהולנד (שכמו שידעו לכולנו היא לא מדינת עולם שלישי) הגראס נמכר בחנויות ? אתם יודעים כמה כסף ממשלת הולנד מרוויחה מזה ?! אני אישית ראיתי חבר שלי מוציא 27 יורו על 5 גרם ( 5 גרם!!!!) של אלמנה לבנה בקופי שופ מסודר עם רשיון למכור .. אז מה הבעיה ?! גם פה בבלגיה.. אנשים מעשנים ברחוב ואף אחד לא אכפת.. למה לכם לרדוף אחרי ילד בן 15 שלושה רחובות בריצה מטורפת רק כדי למצוא אצלו איזה פרח מסכן? שהוא בכלל מעשן את זה כי רע לו בארץ .. כי חבר שלו נהרג בפיגוע לפני כמה ימים או שהוא מחפש לאן לברוח כי ההורים שלו מרביצים לו ... אז ממשלת ישראל , אני חושב שיש לכם כמה דברים לעשות לפני שאתם נופלים על האנשים שרק מחפשים לברוח מהצרות שאתם יוצרים... אז אני רק יסיים במשפט שאני חושב שמייצג את כל פרדס חנה ! ''לא יוכלו לשבור אותנו אלף ניידות ..אם ראש הממשלה יבוא ניתן לו גם כן ג'וינט ! אל תעשה לי פרצופים אדון שוטר אני לא מפחד ממך פשוט מדליק אחר...'' (שבק'ס אימפריה )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחשלי
ילד,
19/11/04 11:17
|
אני בתור נער יכול להגיד לך שאני אישית לא בורח מכלום אז יש בעיות ואנחנו מטפלים בהם אבל העישון הוא רק לשם הנאה לאחר שהבעיות טופלו ליגליז the גראס שלנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אחי
עומר,
בלגיה,
19/11/04 19:56
|
גם אני ילד ..בן 17 אני סתם נתתי דוגמא .. אני גם בחיים שלי לא עישנתי בגלל שהיו בעיות..אני רק מנסה להגיד שהמדינה שלנו מספיק דפוקה ובמקום לפטור תבעיות האמיתיות הממשלה מתעסקת בילדים שרוצה לעשות קצת כיף (תרתי משמע) קיצור אני סתם אומר שצריך ממשלה חדשה.. להחליף את כולם ! לא ליכוד לא עבודה לא שינוי לא ש''ס לא מרצ להעיף את כללל המושחטים !! ממשלה חדשה שלא תחשוב על הכסף אלא על הציבור ...ועל העישון! חחח קיצור סלחו לי אם זה לא מובן אני מסטול תחת...(((: יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
from own experience..
rochik,
19/11/04 00:26
|
I'm a regular consumer of THC and from my own experience can agree that it does causing some memory/concentartion ''problems'' and it is very dangerous to drive under these efects. still we smokers could use some more tolerance from the authorities. ...try making love under it though...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בוקר טוב אליהו...
אחד שיודע,
19/11/04 00:22
|
הכל מועתק מהספר של מוטי ארגמן ''כאנאביס מריחואנה וחשיש'' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי יש מה לומר...
מוטי ארגמן,
אירופה,
19/11/04 13:11
|
ל- 1: לא ממש. יש המון פרטים משלימים בכתבה הזאת, וכמה הפניות חשובות לקישורים בנושא. למי שמחפש באמת לדעת ולא סתם להשמיץ, מומלץ גם להיכנס למנוע החיפוש הראשי של תרבות הכאנאביס: www.yahooka.com
ל- 2: הספר הופיע לראשונה ב-1997, בימים שבהם כמויות המידע באינטרנט היו בערך כמו כמויות הנשק האב''כי שמצא ג'ורג' בוש בעיראק. לשמחתנו כיום המצב שונה לחלוטין, אפרופו הקישור הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, כבר פסח?
אחד מי יודע,
19/11/04 03:02
|
אהההה, עכשיו אני מבין... זה לא הוא, מוטי ארגמן האחד והיחיד שכתב אי פעם על הנושא הזה (הוא ועוד כמה מאות אלפי אתרי אינטרנט)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מומלץ?
שר החומרים,
לוס-אנגלס,
19/11/04 00:15
|
בתור אחד שעישן כל יום וכול היום,אני יכול להגיד בביטחון מלאה ,שלעזור זה לא עוזר,הגרס לפי דעתי הוא ''ברקס'' יש לי ולחברים שלי סידורים לעשות,מילפני כמה שנים ,פשוט אחרי שחטה ,זה נידחה למחר ולמחרת מעשנים שוב וזה שוב נידחה , זה מזיק לבריאות כמו סיגריות.ונכון מאוד שהדרך שבא הרשויות מתפלים בבעיה היא שגויע,לא צריך להרוס את חיב של צעיר שעישן, ובתח לא לא לתת לגתימציה למישפחות הפשע לישלוט בזה ,לכן הפיחת העישון לחוקי תחת מיגבלות גיל ,ותפקיד, תארוג את אירגוני הפשע השולטים בזה,ולא תחייב את המעשנים שלא מיתעסקים בפשיע ''אחרת''חוץ מעישון גרס להגיע למגע עם פושעים. תודה . ורק זיכרו משהוא אחד למה לישתות ולינהוג,אם אפשר לעשן ולעוף. יום בלונדיני לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למנהלי האתר
זקס,
19/11/04 00:12
|
למה אתם תורכים בכלל לפרסם כתבה כל כך ריקה שכל מעשן חובב מספר לעצמו כל יום..... מריחונאה זה סם מסוכן בגלל שהנזקים שהוא גורם לא מורגשים כל כך קיצונית ... בגלל שבער זמרים מוכשרים הישתמשוש בזה זה הפך למין סוג של הערצה ..... כל מי שמתעקש ללכת בעניים עצומות לקבר שלא יתפלה כשעוצרים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תתחיל לעשן
יואב,
20/11/04 14:00
|
|
 |
סלח לי
צילה,
19/11/04 07:47
|
אבל לפי תגובתך - וגם לפי העברית שלך - אתה על גבול האנאלפבתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתם תורכים...? תלמד עברית
Jehman,
19/11/04 01:22
|
קודם כל תלמד עברית חתיכת טמבל. ''מריחואנה זה סם מסוכן'' , הייתי אומר שאנשים בורים כמוך שעברו שטיפת מוח הרבה יותר מסוכנים מהצמח החביב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחוקים...
()()(),
19/11/04 10:50
|
|
 |
כגל מי שהגיב בן זונה
הפי וקסמן,
ת''א,
19/11/04 12:33
|
אתם חארות של אנשים שהאמפי ולנטיות שלכם בנוגע לסם מוציא אותכם מדעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני זונה זה שפה של לא מעשנים?
מעשן,
19/11/04 22:26
|
שנת לב שאתה היחיד בכל המגיבים שמנבל את הפה? כך אתה רוצה להגן על עמדתך - הלגיטימית כשלעצמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע סע מפה וקסמן סאחי מטומטם
ל"ת
רועי,
ירושלים,
19/11/04 19:53
|
|
 |
36.
אז בבחירות הבאות כל מליון
פרח,
עלה ירוק,
18/11/04 23:48
|
החברים צריכים לזכור למי להצביע. המצב הכלכלי היה יכול להשתפר כל כך אילו היו מגדלים את הקנביס בארץ. הוא כה זול לגידול וניתן לייצר ממנו בדים, בתים, נייר, שמן, סבון, תרופות ועוד. כבר ברור לכל שיש פה עיוות כאשר מעודדים ייצור יין ואלכוהול שגורם להרבה יותר צרות מאשר המריחואנה. וכל התרופות המיותרות והממכרות שמחלקים הרופאים שהיו יכולים להיות מוחלפים על ידי מריחואנה טבעית. למשל זאת התרופה הטובה ביותר נגד בחילות והקאות. אם תרצו אין זו אגדה- שדות קנביס יביאו את הגאולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כאן
אלמנה לבנה,
19/11/04 02:56
|
היי היי היי - גם בתור סטלן כבד אני מתרה בך, עד האלכוהול! אל תיגע לי ביין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יישר כח ! קדימה לליגליזציה !
ל"ת
אוהד,
18/11/04 23:33
|
|
 |
34.
פחות יסורי מצפון...אני לא לבד
אחת,
מפה,
18/11/04 23:28
|
|
 |
33.
קשקוש שלא ייאמן
מיסי,
18/11/04 23:26
|
זה פשוט מדהים עד כמה התעמולה שחשיש לא מזיק תופסת תאוצה. כל אדם פשוט מהרחוב שעישן או היה במחיצת אנשים שמעשנים יודע: מריחואנה מזיקה ואפילו מזיקה מאד. היא גורמת לאפטיות,הזיות,אדישות בעיות בתפקוד המיני וכו' וכל זה בלי הבבל''ת לעיל רק האמת וזה בטח קשה לעיכול לכל הסטלנים כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה השטות הזו
רון,
20/11/04 04:21
|
כל אדם פשוט מהרחוב שעישן או היה במחיצת אנשים שמעשנים יודע: מריחואנה מזיקה ואפילו מזיקה מאד. אני לא יודע אם לכנות את ההכללה הזו בורות או העמדת פנים מטומטמת. על מה את בדיוק מבססת את האיולת הזו, ואיך את מגדירה את מאות אלפי המעשנים. בעצם זה כל כך אידיוטי שלא בא לי להמשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי שזה לא יהיה
פילוסטלה,
19/11/04 12:18
|
תפסיק לרדוף ולשנוא תתחיל ללמוד לקבל ולא לשפוט תבין מבחינה אתית גם אם כל מה שאתה אומר נכון והסם באמת ממכר והוא ממש לא\איןן לך זכות להטיף לחיי אדם אחרים ולשפוט צורות התנהגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 33
קים,
ת''א,
19/11/04 01:12
|
מי שאין לו מושג על מה הוא מדבר שישתוק. אני מעשן הרבה, כבר המון שנים, ועליי לומר שאני רחוק מאד מלסבול מבעיות בתפקוד המיני, וכמה וכמה בחורות יעידו כל כך. ואגב, לעשות את זה מסטול זה דבר א ד י ר!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מסתמכת על שמועות
THC,
19/11/04 00:57
|
ועל שמועות בלבד. בזמן שכותהבהכתבה התבסס על עובדות. זה ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סוף סוף כתבה רצינית
Adifloyd,
ירושלים,
18/11/04 22:57
|
קשה למצוא כתבות רציניות על צמח הקנאביס, ואני שמח שמעריב סוף סוף עשתה עבודה עיתונאית מרתקת והביאה את האמת לציבור. כמובן שהכתבה יכולה להיות יותר מעמיקה ולספר גם על הנפוטיזם של בנק מאלון, על המחקרים המגמתיים של אז והיום, אבל גם זה בסדר... העיקר שהמסר מובן. ובמילה אחת:!!! respect
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם סמים אז רק קשים
קונסטטין מרקו,
18/11/04 22:39
|
די כבר עם כל הסמים הקלים. מריחואנה, חשיש, חגיגת. איזה שיעמום. עננה של סוטול לא מחייב, בלי שום אידאולוגיה, או חוט שידרה. הגיע הזמן ללכת עד הסוף. לכו על הלבן, תסניפו שורות של אבקות, תבלעו טריפים בצרורות. זו לא תקופה לסוטולים קלילים, אנחנו בזמן המפץ הגדול. כספומטים בלוד, הזרקות בתחנה המרכזית הישנה, הרחות של דבק מגע בסימטאות, אדי דלק לקינוח. ממה אתם כל כך מפחדים. בסוף תהיה לגליזציה של סמים קלים, ואז פשוט תמותו משיעמום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל הכבוד למעריב.
יעקב,
תל אביב,
18/11/04 22:26
|
כל הכבוד למעריב שנותן במה לראשונה .המחקרים לא חדשים לנו .אנחנו בשנות החמישים של חיינו ומעשנים גראס וכיף מאז גיל 15.אמינו לנו שלא ירדנו לסמים קשים ,כולנו עברנו את הבתי ספר בציונים גבוהים,בצבא שירתנו וסיימנו טוב.ונמשיך לעשן עד יומינו האחרון.חבל שהמדינה הזו לא קולטת,או קולטת באיחור של עשרות שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אם פוליטיקאים גולשים לכאן,
שלומי,
18/11/04 22:25
|
אולי משהו יסדק בחומת הבטון הנועלת את ההגיון שלהם בכל הקשור לסמים... אז מה אורי, אחרי שנכנסת באושו, האם היעד הבא הוא הרשות למלחמה בסמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סוף סוף!
:),
18/11/04 21:26
|
|
 |
27.
אחלה כתבה
colu,
18/11/04 20:23
|
|
 |
26.
זה מתחיל אנשים זה מתחיל(מקווה)
יייישששששששששש,
18/11/04 20:21
|
הליגלזציה תגיע בעזרתו של הכותב המכובד ושל אחרים כל הכבוד על הכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אתה חשישניק הזוי
אלי,
USA,
18/11/04 19:51
|
במקום לקרוא על הסכנה שבעישון חשיש אתה מעודד את בני הנוער להתמכר. חשיש גורם לאיבוד זכרון, לסרטן הראש והצוואר, לנהיגה כאילו אתה שיכור ולספירת זרע נמוכה. הנה קישור לשני מאמרים רפואיים על הסכנה שבעישון חשיש.
http://www.nida.nih.gov/ResearchReports/marijuana/Marijuana3.html
http://www.onlinepot.org/medical/positivepot.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיזיאולוגיה על קצה המזלג
THC,
19/11/04 00:50
|
המריחואנה אינה ממכרת. החומר הפעיל בקנאביס הינו דלתה-9-טטרה-הידרו-קנאבינול (THC). חומר זה הוא בעל יכולת להיקשר לקולטנים (חלבונים בעלי צורה מרחבית ספציפית, שבעקבות קשירה לחומר המטרה שלהם, מבצעים שינוי צורה (דה-נטורציה) ובך גורמים לאפקט כלשהו (למשל שינוי רמת הפעילות של העצב שבסינפסה בו הם נמצאים)). חומר שהינו ממכר פיזיאולוגית כדוגמאת החומרים האופייטיים, יגרמו לכך שמספר הקולטנים יגדל על מנת לאזן את הפעילות העצבית (כתוצאה מהגדלה מלאכותית של חומר היעד), ובשל כך יש צורך בהגדלת מינון החומר כדי להשיג את אותו האפקט, וחוזר חלילה. ה THC לעומת זאת אמנם גורם להגדלת מספר הקולטנים בעת שימוש אבל לא גורם להגדלת הכמות בעת שימוש חוזר, ולכן אינו בעל תכונות ממכרות. דבר זה הוכח כבר בשנות השישים ע''י הפרופ' רפאל משולם המוזכר בכתבה. כמו כן, מספר הקולטנים חוזר לרמתו הקודמת מאוד מהר.
תופעת איבוד הזיכרון עליה אתה מדבר היא זמנית בלבד ומתרכזת בעיקר במהלך ההשפעה (כ - 4 שעות), ונשארת ברמה נמוכה יותר מספר ימים ספורים. אין שום פגיעה לטווח ארוך.
ה THC אינו נכלל בקבוצת החומרים הקרצינוגנים (המסוגלים לגרום להתמרה סרטנית), מקורם של החומרים המסרטנים שנשאפים מהסיגריה הינם משריפת הנייר וחלקי הצמח השונים (יקרה לך גם אם תעשן תה, לצורך העניין). מלבד זאת, אין חובה לצרוך THC בעישון, ניתן לצרוך אותו גם באידוי ו/או דרך מערכת העיכול. אם סגריות חוקיות, אז מהבחינה הזאת גם עישון ג'ויינט צריך להיות חוקי.
כמובן שאין לנהוג תחת השפעת קאנביס בדיוק כמו שאין לנהוג כשאר אתה עייף, לוקח תרופות, שיכור וכו'.
בקשר לספירת זרע הנמוכה, גם אם זה נכון, אין מדובר על השפעה לטווח ארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזוי או בזוי?
ישראלי!!!,
usa? חחחח,
18/11/04 22:42
|
רק כי הוא כתב משהו אמיתי ולא בדיוק לפי תאמך כי האכילו אותך בשקרים אז הוא נחשב לחשישניק הזוי אתה לא יודע אבל זה יכול להיות כל אחד כולל העורך דין שלך שלפני שידעת שהוא מעשן הוא היה בסדר אבל עכשיו הוא נהפך לבנדם הזוי ןאני לא אומר שזה מה שהיה אני אומר שזה יכול בהחלט להיות.
כבוד על הכתבה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי תאמך ???
ל"ת
WTF,
18/11/04 23:54
|
|
 |
Sure you know how to read?
NYC Joe,
NYC,
18/11/04 21:06
|
the articles you mention talk more about the benifit of Pot not the harmful effect. read before sending...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה המחלה שלך?
נופר,
18/11/04 21:47
|
התכונות המדיצינליות של מריחואנה ידועות, אבל אתם המסוממים כאן לא בדיוק צורכים את הסם לצורך ריפוי אלא מתוך התמכרות. למה זה איכפת לנו? כי כל משתמש באקסטזי, או קוקאין או הרואין התחיל בחשיש ו''עלה'' מדרגה לגהינום. אח''כ אנחנו צריכים לשלם עבור האישפוז שלכם.
המאמרים מדברים על דופק מואץ, נשימה מואצת, מצב של שיכרות סמים, סרטן גרון ומוח, אז אל תבלבלו ת'מוח שזה עוזר, שמענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
THC,
19/11/04 00:55
|
''תאוריית השער'' עליה את מדברת כבר הוכחה מספר פעמים כלא נכונה ואף יש התייחסות לכך בכתבה הנוכחית. בהולנד למשל, היכן שהשימוש בקאנביס אינו פלילי, יש מספר נמוך של מכורים לסמים קשים מאשר בישראל, ומספר בני הנוער המעשנים מריחואנה נמצא כבר מספר שנים במגמת ירידה (ושוב, בניגוד לישראל). עוד דוגמא, ע''פ הנתונים של הרשות הלאומית למחלמה בסמים, כ ל40 אחוז מהסטודנטים היתה התנסות עם מריחואנה, וזה לא בדיוק האוכלוסיה שבה תמצאי נרקומנים.
עוד מידע על תאוריית השער: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2289855,00.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ ו פ א ר ע ל ע
רררררררר,
18/11/04 23:17
|
נופרעלע,תאמיני לי. אים היית קצת מעשנת,לא היית כותבת כאילו שטוית.זה פשוט לא היה מצליח לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת?!
מה?!?!,
???????,
18/11/04 22:44
|
על איזה עובדות את בדיוק מסתמכת כשאת אומרת דברים כאלה ?!?! איזה התמכרות בדיוק ?!?!?! לכי תקראי קצת לפני שאת כותבת פה תגובות ילדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על העובדות שבכתבות
נופר,
18/11/04 23:29
|
המחקרים באנגלית. אבל אתה מסרב להכיר בעובדה שכל מעשן חשיש הוא חשישניק, מסומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנופר.
Donkey,
Tel-Aviv,
19/11/04 21:03
|
Even so, you've yet to master the subtlety of sending your reply to the right message.
P.S.
Your grammer could use some work.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת נופר.
חשישניק שטני,
גיהנום,
19/11/04 17:26
|
|
 |
I can read, write, and speak
Nofar,
USA,
19/11/04 11:42
|
English better than any Israeli, and better than 99.9% of all Americans, so shut the fuck up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Cannot Read English???
NYC Joe,
NYC,
19/11/04 00:57
|
and you refuse to accept that you are a moron that can not read english. go to school first
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלכוהול מה?
הזוי מהשטויות,
שאתה כותב,
18/11/04 20:26
|
ניסית פעם לנהוג שתוי? לנהל ויכוח עם שתוי? לזכור מה עשית כשהיית שתוי? לשחזר איך התהפכת והגעת לביה''ח? להבין כיצד דקרת, קיללת, הרבצת, השחתת וליכלכת?
אז על מה אתה מדבר?
אני מקווה שמחר לא תזכור בכלל שכתבת את השטויות האלה ותצא מההנגאובר שלך, יא אלכוהוליסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא שותה ולא מעשן
אלי,
USA,
18/11/04 20:38
|
|
 |
and snooker do you play ???
ל"ת
alon,
18/11/04 20:55
|
|
 |
Yeah, yeah
Lior,
18/11/04 20:20
|
The researches was done on people that had 3 joints a day, for many years. I think that eating choclate in that frequency would have produced the same effects...
Why do you care so much about these health problem? Maybe becuase you have a MORAL issue there?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הדבר הממכר ביותר הוא הטבק
אלי,
ב''ש,
18/11/04 19:44
|
שמוסיפים לצורך הגלגול. אם היתה דרך לעשן ללא צורך בטבק, לא היתה שום סיכון, שיאסרו למכור סיגריות, הרבה יותר מועיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הניר לא משהו
ל"ת
טבעון,
19/11/04 16:17
|
|
 |
יש דרך
colu,
18/11/04 20:19
|
|
 |
23.
שימוש בטקטיקה מלוכלכת
ג'ו פלקונטי,
18/11/04 19:07
|
הסי.איי.איי משתמש בטקטיקטת מלוכלכות במלחמתו בגראס. אחת השיטות היא להשתלט בהרבה מדינות על הגופים שפועלים לטובת התרת העישון והלפוך אותם לסוסים טרויאניים.
בארץ השתלטה האירגון על מפלגת עלה ירוק כאשר גרמה באמצעות כסף רב שסוכנים מטעמה יעמדו בראש התנועה. בועז ו7טל הוא מושתל שהוכח שפעל בכל מערכות הבחירות להכשלת המפלגה.
לאחר שפרסמתי את המימצאים האלה, עומדת היום מפלגת עלה ירוק בפני התפרקות לאחר שרוב חבריה נטשט אותה.
אני מתכוון לייסד מפלגה חדשה להתרת השימוש בגראס לקראת הבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלקונטי היקר
ג'ו שמו,
19/11/04 15:57
|
|
 |
איפה מצטרפים?
roncho,
לא רחוק,
19/11/04 13:47
|
|
 |
פלקונטי ידוע כהוזה חסר תקנה
בועז וחתל,
18/11/04 22:43
|
עלה ירוק לא מתפרקת, חברים לא עוזבים, פלקונטי סובל מהתקפי פרנויה עקב שימוש מוגזם בחגיגת, אותו הוא רוכש בכסף שהוא מקבל מהרשות למלחמה בסמים כדי להכפיש את עלה ירוק. לא יעזור להם, הלגליזציה תגיע! חוצמזה הוא מעריץ את ג'ודי, וזה אומר עליו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיהיה בהצלחה ותשקה לי את העציץ
ל"ת
בבקשה,
18/11/04 19:30
|
|
 |
22.
סמים חופשי זה בריא
ל"ת
ליגלייז,
18/11/04 19:03
|
|
 |
21.
יש לי סטארט-אפ
סביון,
נווה חמציצים,
18/11/04 19:00
|
במקום לזרוק את הזרעים לפח, זרקו אותם בגינות ציבוריות , סתם כך, רוב הזרעים לא יתפסו, אבל- אם מליון משתמשים זורקים את הזרעים תוך 10 שנים זה יגדל כמו סביונים ואז נראה איך אוכפים את החוק הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודות שהגישה אילהם קשה
זרעני,
19/11/04 16:16
|
|
 |
רעיון גדול
קק''ל,
18/11/04 20:41
|
|
 |
20.
הצביעות חוגגת
אבנר,
הרצליה,
18/11/04 19:00
|
אזרח יושב בביתו עם חבריו (או לבד). מדליק לו ג'וינט, מקשיב למוזיקה, נרגע ונהנה מכל רגע. מי ניזוק מזה? למי זה צריך להפריע?
המאבק חייב להתרכז בסמים הקשים, בפשע המאורגן, באלכוהול, במפעלים המזהמים, בשחיתות ולא באזרחים שרוצים להירגע.
מי שחושב שבארץ הזו תהיה לגליזציה לסמים הקלים משלה את עצמו.
יש יותר מדי אינטרסים כלכליים בסכנה וכמובן הרצון תמיד לפלג ביננו כדי שהממסד יוכל להמשיך לדפוק את האזרח הקטן שמממן אותו.
בא לי משהו לאכול... ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מסכים, ותוספת בנוגע ל-hemp
Asaf,
18/11/04 18:58
|
ברצוני לציין שמימיי לא השתמשתי במריחואנה, או בכל סם אחר, ואין בכוונתי להשתמש.
טוב שהכותב עושה הבחנה בין מריחואנה לבין סמים קשים (הרואין, קוקאין וכדומה). לדעתי, יש להפוך את השימוש במריחואנה ואת ההחזקה בכמות קטנה (עד 50 גרמים) שלה לחוקיים לגמרי. בו זמנית, יש להשאיר את האקסטזי, ההרואין ושאר כולירות אמיתיות מחוץ לחוק, ולאכוף את החקיקה נגדם.
תוספת: צמח ה-hemp לא קשור בכלל לסמים, הוא רק במקרה גדל על אותו צמח כמו הקנביס, אבל ה-hemp עצמו הוא צמח תמים לחלוטין. אם יש איזשהי בעיה עם החוקיות של הצמח הנפלא והמועיל הזה, שאפשר לייצר איתו המוני דברים - מסבון ועד דלק - צריך להילחם כדי שהוא יהיה חוקי ב-100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
מקס,
21/11/04 20:55
|
את זה ''צמח ה-hemp לא קשור בכלל לסמים, הוא רק במקרה גדל על אותו צמח כמו הקנביס''.
אז צמח hemp זה צמח קנביס? או שאילו שני צמחים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עאלק בחיים לא עישנתי....
מסטוליקו,
18/11/04 21:13
|
|
 |
1. באמת אף פעם לא השתמשתי,
Asaf,
18/11/04 21:54
|
למזלי. אני לא זקוק לחומרים כימיים משכ(ק)רים כדי ליהנות מהעולם. אני תומך (מסויג) בליגליזציית המריחואנה כי אני ליברטריאן וכי שמעתי טיעונים רציונליים טובים בעדה.
2. מה זאת אומרת ''למה דווקא 50 גרמים''? היתי יכול גם להגיד 40 או 60. בחרתי במספר 50. ומה בכך? מהעיתונות אני יודע שזה סדר הגודל של כמויות הסם שנתפסות אצל אנשים העושים במריחואנה שימוש עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משהו בדבריך
ישראלי!!!,
18/11/04 22:46
|
אירופה כבר בדרך ומה איתנו?? אני חושב שיקח הרבה זמן וגם זה רק אחרי שאמריקה יסכימו לנו מצב מעצבן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה ''רק אחרי שאמריקה יסכימו
Asaf,
19/11/04 01:33
|
לנו''?! עצם העובדה שאנחנו עד כדי כך משועבדים להם ולממשלה הסוציאליסטית-קולקטיביסטית ששולטת בהם כיום היא זוועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרשות למלחמה בסמים - גוף מטופש
יהושע,
ירושלים,
18/11/04 18:54
|
מי שהכי פוחד מלגליזציה של סמים הם סוחרי הסמים. המלחמה בסמים צריכה להיות חינוכית-הסברתית בלבד. המלחמה בסיוע החוק היא כשלון מוחלט וברור והרווחים העצומים שכוחם בסיוע החוק מכניסים לנושא לא רק את העולם התחתון אלא גם אנשים פשוטים המתפתים לעניין ונופלים בגדול. הרשות למלחמה בסמים טוענת שאין סמים קלים ושחשיש הוא כמו הרואין. מדובר בגוף חסר מוח שאינו מבין שבאותו רגע ממש הוא הכריז שהרואין זה כמו חשיש. ישראל לא תוכל לטפל לבדה בכשלון הזה ועד שלא תהיה התארגנות בין-לאומית שתלחם בנגע הזה בדרכים אחרות ובשכל - סוחרי הסמים ימשיכו לחגוג והדמגוגים ברשויות השונות למלחמה בסמים ימשיכו לברבר, לבזבז משאבים ולהכשל בענק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשות למלחמה בסמים
שרה,
19/11/04 16:50
|
היא גוף פוליטי המיועד לצ'פר ח''כים כושלים כגון איוב קרא שהבנתו בעניין שואפת לאפס. קודמו לתפקיד, רפול המהולל, אף הרחיק לכת ודחה על הסף את כל המסקנות שהוגשו לו מכיוון שרובן היו בעד הקלה בגישה לסמים קלים. כמו שאהוד ברק אמר - כאן זה לא צפון אמריקה או מערב אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין איוב קרא
מיקי,
19/11/04 20:07
|
מה כבר אפשר לצפות מדרוזי החבר בליכוד - מפלגה הידועה באהדתה ללא-יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין איוב קרא
מיקי,
19/11/04 20:06
|
מה כבר אפשר לצפות מדרוזי החבר בליכוד - מפלגה הידועה באהדתה ללא-יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק מטופש-שקרנים עלובים
ל"ת
()((()))((),
18/11/04 22:47
|
|
 |
צודק לגמרי
ל"ת
צינגל,
18/11/04 21:14
|
|
 |
17.
צריך לפזר זרעים בכל גינה
ע,
18/11/04 18:53
|
וככה פשוט לא יוכלו להשתלט על זה. הממסד המטופש הפרימיטיבי ומה לא, מהלל את הגבורה שבמלחמה, הרג והרס והופך את הגראס החמוד ונותן רגעי אושר לאויב אימתני. וגם... בכל זאת יש לגראס חסרונות, הוא מעייף, משפיע לרעה על הזכרון, מלא זרעים מעצבנים, ולפעמים מרכך את הזיין. אבל מה... אחרי ג'וינט כל החסרונות נשכחים. לבריאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כתבה מדהימה!
אמיר ק,
חול,
18/11/04 18:46
|
|
 |
מסכים גבר
....,
18/11/04 20:27
|
צריכים עוד הרבה אנשים כמוך לתת לציבור את הידע האמיתי והנכון ושכל אחד יעשה את הבחירות שלו סמים זה רע! גראס לא!
וכרגע גם המשטרע זה רע (מה שלא צריך להיות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
very important article
pot head,
Raanana,
18/11/04 18:33
|
I wish it would help change the absurd situation where dangerous drugs like tobacco and booze are sold legally whreas the only ''drug'' that has never caused a single death is forbidden by law
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פתרון
B,
new york,
18/11/04 18:26
|
הפתרון הוא לעשות בדיוק מה שעשו פה בקשר ליובש האלכוהולי!! לעשן כמה שיותר, לגרום לכך שהגאנג' יהיה בכל פינה, ואז אולי הם יבינו שאין שום מטרה באיסור, ואולי אפשר פשוט להרוויח מהעסק כמו שמרוויחים ממכר אלכוהול וסיגריות, והרבה הרבה יותר כי מקנביס אפשר לייצר הרבה יותר חומרים ממה שאפשר לייצר מאלכוהול או טבק. אז שמעו לי תושבי העולם, צאו בהמוניכם והתמסטלו, רק כך ננצח את רוע הגזרה!!! סטלה נעימה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה
שלום בעולם,
19/11/04 11:07
|
בגדול אתה צודק במאה אחוזים אבל..... אנשים שלא רוצים תיק במשטרע מפחדים ובצדק אנחנו יוצאים אחוצה ומקבלים תיקים אז מה זה שווה בכלל? אתה צודק שצריך לצאת ולהראות לכולם אבל בשביל זה צריך מנהיג או מישהו שיסכוף את העם כי אנחנו מפחדים
אנחנו לא עבריינים!! אנשים רגילים שבמקרה גם מעשנים להנאתם. תחשבו מה היה קורה אם באנגליה היו מוציאים את הבירה מחוץ לחוק, כי בגדול הם גם רק שותים כדי להנות...
הכל במידה ובאיזון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מאבק יש קורבנות
B,
new york,
19/11/04 15:38
|
גם במלחמה ביובש האלכוהולי נתפסו אנשים ונשלחו לכלא, והושמדו אלפי ליטרים של וויסקי משובח, אבל בסופו של דבר, זה היה בכל פינה, בכל מועדון, בכל בית והממשל כבר לא יכל לברוח מזה. לא צריך לשבת מול החלון של סניף המשטרה המקומי ולעשן, אבל אם השוטרים יהיו מועסקים בקטנות האלו ברמות של פי ארבע או חמש מהיום, השינוי יבוא מתוך המערכת, כי פשוט לא יהיה רלוונטי לנסות אפילו לאכוף את החוק, אז פשוט ישנו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אמו .ןאמן
גונס,
ללה לנד,
18/11/04 18:25
|
כתבה מהלב. לתרגם אותה לשפת הח''כ ולשלוח לכנסת...אם הם יצליחו להבין בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יבינו
ל"ת
יואב,
18/11/04 21:16
|
|
 |
12.
מילים כדורבנות!!!!
Lior,
London,
18/11/04 18:24
|
Come to London to see how clever and gentle cups looks like... according to the isra-helli cups...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
CUPS or COPS? LOL
LOL,
18/11/04 20:12
|
|
 |
cup = cup
גל,
19/11/04 08:58
|
|
 |
11.
לשמור, ולמסגר
Caseyjones,
ר''ג,
18/11/04 18:08
|
אורי, תודה על כך שהצלחת במאמר הזה להגיד את מה שכולם(ציבור המעשנים) היו רוצים להגיד ולא יכולים (גם מחוסר ידע בנושא וגם מתוך קושי בביטוי עצמי) אז בשבילי לפחות כאחד שסובל מ 2 הסיבות הללו אני אסיר תודה , או מת אסיר תודה .
עוד לגבי המאמר , אני חושב שצריך לשלוח אותו ולפרסם אותו בכמה שיותר מקומות!!
לפי דעתי זהו מאמר חשוב מאין כמוהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אחלה כתבה
raider,
18/11/04 18:07
|
|
 |
9.
התמונה למעלה מזעזעת
סמי,
18/11/04 17:57
|
תגיד לבחורצי'ק שיגזור ציפורניים וינקה את השחור שמתחתם. פשוט גועל נפש של תמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כל מה שיש לך להגיד?
ל"ת
מניקור,
18/11/04 18:36
|
|
 |
8.
הולנד מנסה להלחם בסמים
.,
18/11/04 17:55
|
אם לא ידעת. המריחואנה שם מחוץ לחוק, חוץ מאמסטרדם שגם שם כבר סגרו המון קופי שופס והשאירו רק כמה שחייבים רישיון בשביל תיירים כמוך שמעדיפים עשן גראס על ביקור באיזה מוזיאון. זכותך. אבל להגיד שבהולנד הגראס מותר זה שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה אתה מדבר
ניראז',
אמסטרדם,
19/11/04 18:50
|
אמנם אין מעמד חוקי לחלוטין לגרס בהולנד אבל האינפורמציה שבפיך כאילו הממשלה מנסה להילחם במצב כפי שהוא כיום היא שגויה לחלוטין וניזונה מתעמולה ישראלית כוזבת. יש קופי שופס בכל ערי הולנד לא רק באמסטרדם, הן פועלות על פי רישיון וממשלת הולנד מרוויחה מכך יפה מאד. גם טענתך שהקופי שופס מיועדים רק לתיירים היא שטות. החוקים מיועדים בראש ובראשונה להולנדים, אזרחים מן השורה, שמעשנים באין מפריע בלי הפרנויה הרגילה. ועוד דבר. המשפט ''תיירים כמוך שמעדיפים עשן גראס על ביקור באיזה מוזיאון.'' מראה על התנשאות ודמגוגיה. האם בכונתך לומר שכל מי שמעשן לא הולך למוזיאונים? באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור. אך אין ענישה.
GAZUR,
AMSTERDAM,
19/11/04 10:22
|
לידעתכם הולנד כאחת המדינות היותר נאורותבעולמנו מבינה את רצון האחר וחופש הבחירה בתחומים רבים .ע''כ היא מתירה שימוש במאריחונה שמכניס לקופתה ממון רב באופן עקיף וישיר ,כספים שמיועדים להלחם בבעיות חברתיות ''אמיתיות'' במקום לעבור לאירגוני פשע . לגבי סגירת קופישופ'ס מקומות נסגרים מכיון שפעלו בניגוד לאישור שקיבלו למכירת מריחואנה וכרגע לא ניתן לקבל אישורים חדשים מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לדייק !!
.,
19/11/04 16:59
|
אמסטרדם היא לא כל הולנד. נסה ללכת ברחוב עם ג'וינט ביד בכל עיר אחרת ואבוא להביא לך סיגריות לכלא, טוב? ובאמסטרדם מעלימים עין אך ורק בגלל התיירות ולא בגלל הרצון של הממשלה שם בכולם יעשנו ברחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגראס מותר בהולנד
אמיר,
מרכז,
18/11/04 19:29
|
מותר לעשן באמסטרדם וזה לא נכון מה שאתה אומר לגבי הקופי שופים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא ''חוקי'' אבל מותר
עופר,
18/11/04 18:05
|
|
 |
אני מציע לכם לבדוק את העובדות
.,
19/11/04 08:51
|
לפני שאתם ממשיכים להתווכח. הוא ''מותר'' רק באמסטרדם ואם תעשן בכל עיר אחרת, תעצר. וגם באמסטרדם הוא כבר מתחיל לאט לאט להעלם. נסה להיזכר בקופי שופס שישבת לפני 5 שנים וטוס לשם עכשיו ותחזור להגיב.
בורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם היו נותנים לעשן
באנג הפועלים,
18/11/04 17:55
|
לא היינו צריכים להתחבא בשביל לעשות שאחטה והחומר היה זול יותר ולכן לא גורר פשיעה. כך גם היו יכולים לפקח על מה שמוכרים ולדאוג שהכל נקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה לא מריחואנה בתמונה
מבין קצת מהחיים,
תל אביב,
18/11/04 17:49
|
|
 |
כן, תעשה מזה תה תראה איזה יופי
מרווין,
18/11/04 18:57
|
|
 |
5.
בתור אחד ממיליון הפושעים
אני,
18/11/04 17:39
|
|
 |
גם אני גם אני גם אני...
ל"ת
בר,
18/11/04 19:11
|
|
 |
me too
ל"ת
mastool,
bekajf,
18/11/04 18:18
|
|
 |
and me
ל"ת
Oren,
18/11/04 18:42
|
|
 |
MI TU
erez,
NYC,
18/11/04 21:10
|
|
 |
4.
מעניין
גל,
18/11/04 17:35
|
כתבה מעניינת. היית יכול להוסיף גם קצת על הצד הישראלי (שכמובן מושפע מאמריקה). איוב קרא, אגודת אל-סם ועוד יפי נפש וצבועים שמחליטים בשבילנו מה טוב לנו.
שאפתי כל מילה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו צ'אנס לגראס!!!!
תומאס,
18/11/04 21:14
|
די לצביעות! המדינה יכולה להרוויח מיליונים מהגראס אבל הם בוחרים לממן ארגוני פשע, ואני מתחיל לחשוב שיש למישהו שם אינטרס בעניין.
יאללה, תפסו ראש ותרגעו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
legalize!
ל"ת
בוב מרלי,
קינגסטון,
18/11/04 17:32
|
|
 |
Jah Love
היילה סילאסי,
18/11/04 23:37
|
Sherif John Brown always hated me. for what? i don't know. everytime i plant a seed, he said kill it before it grow he said kill them before they grow, and i say........
Jah bring me some good sensimella and i've got to smoke it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אורי
אחד העם,
18/11/04 17:28
|
תיקון קל, גם יפן נכללת בין המדינות שלא הרשו לביטלס להכנס כמה שנים טובות. ולא רק הביטלס אלא לעוד הרבה זמרים ולהקות שהיו נרקומנים מוצהרים.
יופי של כתבה, עלה ירוק עוד רצים לכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אההה שכחתי מה רציתי להגיד
ל"ת
יוסי,
ראשון,
18/11/04 17:02
|
|
 |
סמים דפקו גם לי את ההההההה נו
ל"ת
טים פוצרחו,
18/11/04 23:04
|
|
 |
זיכרון לטווח קצר....
שיבא,
18/11/04 18:00
|
נסה להיזכר במשהו שרצית לומר לפני שנתיים ותראה שתזכור. בום.
הגב לתגובה זו
|
|