 |
23.
בקשר לקברן שיבכה בהלוויה של
AVIVA,
19/12/04 11:17
|
השארמה הזה צודק.כמרפאת,אני פוגשת באופן סדיר אנשים המבזבזים את חייהם ברדיפה אחרי דברים שאינם צריכים.בקשר לקברן שיבכה בהלוויה שלי,זה תלוי כמה כסף ירוויח הנ'ל מהעסק.אחרי שיראה כמה עבד,וכמה הרוויח,נראה לי שיבכה גם יבכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אקמול במרדף אחר הצלחה ''אמיתית''
.,
16/12/04 17:17
|
הוגים בגרוש ושאר שרלטנים כמו ש' צצים כמו פיטריות אחרי הגשם לאור פשיטת הרגל התרבותית-מוסרית-חברתית של הקפיטלזם המערבי. ההמון מותש מהמירוץ המטורף אחרי ההצלחה המערבית. כגובת נגד לשחיקה ולריקנות מחפשים ההמונים עלה תאנה שישקיט קצת את המצפון ויאפשר להם ללכת בלי ולהרגיש עם ואם אפשר גם לרקוד על שתי החתונות. בבחינת: אני ממשיך במירוץ החיים המטורף. מידי פעם אני משנן לעצמי משפט כמו ''אסור להפוך את האושר למטרה ולמניע''. אין מצב שאני אפנים ''חוכמה'' כזאת או אחרת ואפעל לאורה. את זה אני משאיר לכל הרופסים החלושים שמעדו ונשרו במסע אל המיליון$.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
החנזיר שמכר את האטארי שלו
רובי שווארמה,
14/12/04 23:52
|
זה בעצם אני מאחורי הספרים...בקרוב הספר האמיתי והסדנאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חבל שזה עולה כסף
שימ,
מרכז,
14/12/04 11:09
|
מאוד חבל שספריו עולים כסף- אם באמת הוא היה אחד שרוצה לתרום ''ולשפר'' את העולם -הוא היה עושה זאת בהתנדבות ולא מוכר כל ספר ב80 ש''ח... קראתי את כל ספריו הם מקסימים- אך קמת בנאליים וממחזרים את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה בכלל אסף הראל
ל"ת
הצודק,
14/12/04 10:09
|
|
 |
מה צריך לתקוע את השם שלו לכל
רונית,
17/12/04 13:24
|
|
 |
18.
לקחת את הספר והרסת אותו...
חיים,
חיפה,
14/12/04 09:18
|
ניתוח הספר שלך הוא גרוע למדי וציני ולא הבנת אותו לעומק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מעדיף שוארמה - לא שארמה
ל"ת
קובי,
ונצואלה,
14/12/04 03:18
|
|
 |
16.
הפריירים רק מתרבים
ישראלה,
14/12/04 00:27
|
כל ממזר כותב ספר מלא גבבות ופילוסופיות בגרוש והטמבלים קונים ומזרימים לו עוד דולרים לחשבון הנפוח שלו. והרי כמה עצות טובות חינם. תשתדל להיות עשיר - זו דרך בטוחה לעושר - ואל תאמינו למתחסדים שאומרים שהכסף זה לא הכל - זה הכל. קח את החיים לא ברצינות חבל על הזמן. אהוב את העולם וכבד את הטבע - זה נפלא. ובעיקר תחיה בשקט בלי לצעוק תקשיב איך כל טמבל נשמע כשהוא צווח..... זה הכל תהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העצה הכי טובה לשאורמהבצל+עמבה
הכי,
טעים,
13/12/04 23:38
|
|
 |
14.
התגובה שלי היתה ל4 ....
ל"ת
אורלי,
13/12/04 22:43
|
|
 |
13.
אולי אתה פשוט.....
אורלי,
13/12/04 22:40
|
בהתחלה כל הספרים ''הרוחניים'' נראים פלצניים ,אבל בזמן הנכון ובמקום הנכון אתה קולט אותם לגמרי אחרת . יכול להיות שזה עוד יקרה לך או אולי אף פעם לא . קח מהם מה שמתאים לך לא חייב את הכל .
חג אור ים שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא כולם שווים
haring,
13/12/04 21:27
|
אני מתפלא כל פעם מחדש על המגיבים ''המשכילים''דוקא,מי אמר ששארמה צריך להיות טולסטוי??? ומי אמר שכולם צריכים טולסטוי ולא שארמה..... עובדה, משכילים יש מעט,,,לא משכילים, יותר..... גם בין המשכילים ישנם הרבה חסרי סבלנות שלא יקראו ספר עב כרס שהוא גם ספר איכות,,,, שארמה גילה חור בשוק,,,בחור הזה רובם רוצים להיות משכילים בלי ספרי איכות ובלי השקעות כבדות מדי כדי להגיע לתובנות.....אני מעדיף את אלה שקוראים שארמה על אלה שלא קוראים כלל. ובנוגע לשארמה,,, הוא בסדר גמור. הוא בכלל לא התכוון למשכילים, להם יש את הספריה שלהם, ואותם קשה ברוב המקרים להבין גם אם יודעים על מה הם מדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הייתי בסדנא שלו
אוהד,
13/12/04 20:54
|
לפני שבועיים, ומה שכותבים חלק מהאנשים פה הוא פשוט מצחיק, לא פגשתם בו רק שמעתם על ספריו איזה שמועה כי כל מה שאתם עושים בחיים זה לפעול ע''פ שמועות, אני מאחל לכם לא רק לקרוא את ספריו כי רק לקרוא לא עושה כלום אלא תתחילו ליישם זה קצת יוציא אתכם מהשליליות הרדודה שבה אתם יושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
בלהה,
אילת,
13/12/04 21:07
|
אתה צודק אני מאוד מסכימה איתך נורא קל להעביר ביקורת ולהיות שיפוטי אנחנו צריכים להתעלות מעל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נורא קל לזלזל, זה גם הופך
יונת,
13/12/04 20:46
|
אתכם לנורא חשובים בעיני עצמכם. אבל מי שצוחק כל הדרך לבנק זה שארמה ולא אתם. מתי כבר תלמדו שלהעצים את האחר, זה להעצים את עצמכם וההיפך. בטח לא בגלגול הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מכר פרארי וקנה מטוס...!
הכל כסף,
13/12/04 20:40
|
כל ה''חכמים'' הללו שממליצים על חיים פשוטים וממלאים לכולם את הראש שכסף לא חשוב, עושים מיליונים על גבם של ההמונים המסכנים. אם הם באמת היו חושבים שכסף לא חשוב בחיים, נראה אותם מחלקים את ספריהם בחינם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר ידע
הקורא,
חיפה,
15/12/04 01:50
|
תגיד, יש לך מושג מהן ההוצאות על פירסום וצילום הספרים? אתה רוצה אותו בחינם? אז למה לא מפריע לך שסיפרון של מערכת שעות של רכבות עולה גם כסף? אתה סתם מוציא ת'כעס, בלי לחשוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ''הכל כסף'' במאה אחוז !!!!!
כספומאט,
14/12/04 05:30
|
כל הגורואים, כותבי ספרי ההארה והרוחניות עושים מליונים על גב הנאיבים ואובדי הדרך ואובדי העצות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדשא של השכן?
חסה,
14/12/04 00:34
|
אם תמשיך להסתכל על מה שיש לאחרים, לא תהיה מאושר. נסה להסתכל פנימה ותראה שכסף זה המצאה, פיקציה שבכל רגע יכולה לשנות ערך. - צורת ההסתכלות שלך על הדברים היא זו שקובעת את ערכם (משמעותם). - אין טוב ואין רע, הכל בראש שלך.. - תמיד תקבל את מה שאתה רוצה (אתה רוצה להתעצבן? זה מה שתקבל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זה רק פרסום לספרו !
לא יותר,
13/12/04 20:35
|
חבל שבאינטרנט לא כמו בטלוויזיה וברדיו אין רסן על הפרסומות הסמויות. האם המו''ל משלם למעריב עבור ה''כתבה'' הזאת ??? והאם יפרסמו את ההערה שלי ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רובין שארמה
אבישי בלהה,
אילת,
13/12/04 20:27
|
או קיי אני מאוד נהניתי מהספרים שלו במיוחד מהספר מי יבכה שאני אמות ואני חושבת שכן כדאי לקרוא את הספרים שלו כי הם ספרים יפים מאוד לדעתי ולא לקרוא רק ציטוטים אלה את כל הספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני קורא את תגובות 1-4,
אור,
13/12/04 18:58
|
ושואל מה, לפי דעתם, הופך את אוסף הקללות, הזלזול וההתנשאות שלהם למשהו שנעיד על התעלות רוחנית.. אולי בגלגול הבא תגיעו לרמתו של שארמה.
וברצינות, אין לשארמה יומרות עמוקות; מי שזה מספק אותו- טוב ויפה, ומי שזה מגרה את סקרנותו ופותח בפניו שערים חדשים- טוב ויפה כיפליים. בכל מקרה, יוצא הקורא נהנה, והמחבר מקבל את נתינתו בחזרה בצורת כסף, שהרי עבד מתוך המערכת הקפיטליסטית ולא בתוך מנזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור, שווארמה
ל"ת
שישקבב,
14/12/04 04:39
|
|
 |
5.
אסף הראל ויוסי אבוקסיס באחד
ל"ת
גיל,
13/12/04 16:37
|
|
 |
גדול
ל"ת
שמעון קרחת,
16/12/04 09:13
|
|
 |
4.
הנזיר שמכר את הקושלאימא שלו
בוקונון,
13/12/04 15:53
|
זה אותו דבר כמו הספרים ה''עמוקים והרוחניים'' של פאבלו קואלה והאלכימאי שלו שזה ספר כמו שצ'ק בלי כיסוי זה צ'ק. נורא משעשע שדווקא הספרים הרוחניים הרדודים ביותר מככבים ברשימת רבי המכר... אומר משהו על טיבו של ההמון וטעמו הקלוקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עניין של טעם
הקורא,
חיפה,
15/12/04 01:43
|
התגובה שלך לא לעניין! אני בספק שקראת בכלל לפחות ספר אחד של פאולו קואליאו... ואם אתה באמת חושב את מה שאמרת על ספריות אז בוא תציע ספר שכן שווה לקרוא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול ההמון
חסה,
14/12/04 00:37
|
ואתה בטח מייצג את האנשים שחושבים שהם יותר טובים מאחרים. מתי אנשים יקלטו שאין טעם קלוקל, יש רק טעם. a rose is a rose is a rose
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רובין שארמה חרטה ברטה
משהו,
13/12/04 15:14
|
האיש קשקשן גדול, שטחי, רדוד - רוחני אינסנט שמצטת דברי אחרים ומוכר אותם להמונים כדייסה רוחנית/ניהולית/אישית. בקיצור חרטה ברטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אוסף קלישאות
קורא ביקורתי,
גבעתיים,
13/12/04 13:48
|
הבחור הזה זה אחד הבלופים של העולם השטחי של ימינו. הוא קשקשן, חסר תוכן, חסר נפח, ויטואלי, שמשפטיו נכונים ולא נכונים באותה מידה. בקיצור, כל מי שמשלם את אלפי השקלים כדי לשמוע אותו פשוט מטומטם מספיק וכנראה לעולם לא יהיה לו משהו מקורי לחשוב בעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
השארמה הזה...
ערן,
מרכז,
13/12/04 13:18
|
כל כך צפוי וכל כך משעמם, רק באמריקה הרדודה, אמפרית תרבות האינסטנס הוא היה יכול להצליח. בארץ הוא עושה חיל רק בגלל שקונים פה כל מה שלוהט באמריקה. עוד תעודת עניות לאנושות, יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות עד שכל השארמות האלו יפסיקו להיות כל כך רלוונטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אני,
13/12/04 21:18
|
בארה''ב לא הולך לו כמו בארץ אלא הרבה פחות טוב ולדעתי הוא אדיר
הגב לתגובה זו
|
|