 |
10.
העיקר זה לדעת לשאול...
אידוב תורן,
שרון,
26/03/05 16:22
|
הכתבה שופכת אור על התחום כולו וגם עוזרת להבדיל בין המושגים השונים בתחום. דעתי היא שתהליך החניכה או ה COACHING הוא תהליך שבו מישהו עוזר לך לשאול את עצמך את השאלות הנכונות וגם בוחן את התשובות יחד איתך. מי שמעונין לבצע שינוי או חקירה עצמית יכול לבצע זאת לבדו... אלא שכאשר אנחנו עושים זאת ללא עזרה של מישהו אחר אז בד''כ אנחנו לא יודעים לשאול את עצמנו את השאלות הנכונות... וגם כאשר אנו נותנים לעצמנו תשובות - התשובות הללו הן בד''כ אותן תשובות שנתנו לעצמנו בעבר. חונך טוב יכול לעזור לנו לעשות את התהליך הזה באופן נכון יותר ועמוק יותר. ודאי שלא כל אחד צריך את זה ויש אנשים שיודעים לעשות את זה לבדם. אבל מעטים הם אלה שיצליחו באמת לזוז ממקומם ללא עזרה של חונך שיעזור לנו בתהליך. ומעטים הם אלה שבכלל יעזו לצאת למסע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לו ריד אמר:
ניר ו,
17/03/05 14:44
|
you got to play football for the coach, then you want to play football for the coach ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רזיתי ואני מתעשר בעזרת מאמן
יוסי,
שערי תקווה,
17/03/05 00:01
|
התחלתי אימון עם רון גלעד מאורנית לפני חדשיים.התרכזתי בשתי מטרות:להפחית משקל ולהצליח בעסק.היום - כשמונה קילו פחות והצלחות עסקיות מדידות אני מודיע לכם שמה שכתוב בכתבה זה נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר גם?
שמואל,
פתח תקוה,
26/03/05 23:32
|
|
 |
7.
Sounds to me like a crap
ל"ת
Joseph,
15/03/05 14:36
|
|
 |
6.
הבעיה שיש לי עם הקוצ'ינג
רון,
15/03/05 11:06
|
היא שזה תחום פרוץ במידה מסויימת. זה לא כמו רופא או פסיכולוג שלמד, עבר מבחנים ויש לו תעודה רשמית. כאן כל אחד יכול לעבור קורס ולקבל תעודה, ואני כלקוח צריך להיות מאוד חשדן ולברור היטב את הדברים שאני משתף אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
האם למאמן יש קוד אתי?
דנה,
15/03/05 11:02
|
|
 |
4.
טל רונן הוא הטוב מכולם
יעל,
14/03/05 15:27
|
טל רונן הוא המאמן האישי הטוב מכולם.רשימת לקוחותיו כוללת את בכירי המשק בישראל ,במגוון רחב מאד של תחומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
חן,
תל אביב,
14/03/05 19:27
|
טל ממש מפוצץ אגו ואחד כזה לא יכול להיות הטוב מכולם. אם קראת את הכתבה עליו היית יכולה להבחין שרמת המודעות שלו נמוכה ביותר. כנראה שהוא חזק בתאוריה אבל יש לו עוד דרך ארוכה עד שיוכל להיות גם דוגמא ולחרוג מגבולות הטכנולוגיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא ללכלך על פסיכולוגיה
איילת המשתוללת,
14/03/05 15:22
|
נא לא לכנות טיפול פסיכולוגי ''חיטוט בעבר''. נסה לבנות מבנה יציב של עתיד על יסודות רקובים ורעועים של עבר שכירסם בהם, ותקבל בלון נפוח המתפוצץ לך בפנים בהווה. אין קיצורי דרך, אי אפשר ללמוד כמו תוכי איך להתנהג ולחשוב, מבלי שנעשית עבודת עומק נפשית. חבל על הכסף שמשלמים לכל מדריכי האינסטנט הללו. רמאות ואחיזת עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסודות רקובים ורעועים???
רינה, מאמנת,
הוד-השרון,
15/03/05 09:23
|
באימון ההבחנה היא שאין דברים רקובים ורעועים בבני אדם. האימון לא בא להחליף טיפול פסיכותרפי מכל סוג ומאמן אחראי, לכשיזהה שהאדם מתמקד בעברו ימליץ ללקוח לגשת לקבל סיוע פסיכולוגי. אני מזמינה אותך להתנסות באימון ולקבל מושג רחב יותר על התחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא להשאיר פרטים
אסף,
רעננה,
16/03/05 00:24
|
|
 |
תגידי, רינה
איילת,
15/03/05 14:52
|
נראה לך שאנחנו כלבים? אולי דולפינים? טוב שאתם לא קוראים לעצמכם ''מאלפי אנשים''. ההצעה שלך לאמן אותי היא יוהרה לשמה, אם כבר, אני משוכנעת שאני יכולה לאמן אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הקישור לפסיכולוגיה עשית את.
מ מא מאו,
מאומ מאומן,
14/03/05 22:24
|
והאסוציאציה של החלפת תענוגות הספה השבועיים שלך במאמן אישי, משתוללת יקרה, מלבד העובדה שהיא מספרת עלייך גם מה שאולי לא רצית לחשוף, היא פרי דמיונך - לא מה שנאמר בכתבה. אם תרצי ליהנות משני העולמות, תוכלי. הבעיה היחידה היא שאנשים כמוך מעדיפים את הספה ואת מסחטת הכספים שנמשכת עוד שנה ועוד שנה ועוד שנה, על פני החיים עצמם - עם או בלי מאמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימון עצמי
יוסף.ש.,
צפון,
14/03/05 21:46
|
לדעתי אין תחליף לאימון עצמי. אימון עצמי זה החיים עצמם. כל התמודדות שנקרת בדרכנו מטרתה לאמן אותנו. אין פה עניין של הצלחה או כישלון. כל תגובה שלנו היא ''טובה''. הרצון המופרז להצליח גורם לחוסר איזון ולכשלון בתחום משלים. גם הפסיכולוג וגם המאמן הם חלק מתהליך החשיפה שלנו בחיים, אין לשלול את שניהם כי הם לא הגיעו במקרה. הרצון להצליח בגדול אין בו פגם רוחני. כל עוד בין שני מעשים יש הרפייה. Desire and ler god
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזרה
אביעד גוז,
15/03/05 08:03
|
צודק בהחלט חונך אתי ומקצועי יעבוד תחת הכותרת של ''לעזור לאנשים לעזור לעצמם'' לדעתי חונך טןב נבחן ביכולתו לצאת ממערכת החניכה כאשר אין בו צורך יותר והחניך יכול אז להפליג לו לדרכו. זו גם נקודת ההצלחה של החונך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו, יוסף יוסף...
איילת,
15/03/05 06:24
|
האם הופרדנו בלידתנו? ההתגללות שלי על המאמנים האישיים נובעת מכך שאני מכירה אישית כמה כאלה. מדובר באנשים שכלתנים לחלוטין שהאגו שלהם מרקיע שחקים, המשוכנעים שהם רוחניים ושבידם המרשם הבדוק להצלחה בחיים, בזמן שלמעשה אין להם הרבה מה לתת והם עצמם זקוקים דחוף למאמן רוחני או לפחות למישהו שיפתח להם את הלב. בהתחלה הם מלהיבים אותך כי הם נאים, מצליחים והפוזה שלהם פועלת. תאמין לי, אלה שמאמנים להצליח בעסקים, לא היית רוצה לפגוש אותם ברחוב, אנשים דלי רגש ומגלומנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכי לחפש
חוה,
15/03/05 12:07
|
מי שמסיקה ממאמנים אחדים על הכלל ומתייאשת לאחר נסיונות בודדים מן הסתם מסיקה מכל דבר על הכלל ומתייאשת בכל נושא כמעט מייד. אולי כדאי לך לשנות את הגישה הזאת, במקום לנסות לייאש אנשים אחרים. ואם לא, אז אולי לפחות תשמרי את הייאוש שלך לעצמך? לי זה לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוה
איילת,
15/03/05 14:48
|
לא התכוונתי לייאש אף אחד ואינני מיואשת בעצמי, מאין הבאת את המילה הזאת? רק רציתי למנוע מאנשים לבזבז את כספם על מסע שטחי. ובינתיים, את היא זאת שמסיקה לגביי יותר מדי מסקנות נטולות בסיס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכי לחפש
חוה,
15/03/05 12:05
|
מי שמסיקה ממאמנים אחדים על הכלל ומתייאשת לאחר נסיונות בודדים מן הסתם מסיקה מכל דבר על הכלל ומתייאשת בכל נושא כמעט מייד. אולי כדאי לך לשנות את הגישה הזאת, במקום לנסות לייאש אנשים אחרים. ואם לא, אז אולי לפחות תשמרי את הייאוש שלך לעצמך? לי זה לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת בהחלט! השילוב בין השניים
שיר,
14/03/05 18:53
|
|
 |
2.
and who coaches the coach?
ל"ת
someone,
somewhere,
14/03/05 15:10
|
|
 |
מאמן אחר
רינה, מאמנת,
הוד השרון,
15/03/05 09:32
|
כל מאמן אחראי מחויב להתאמן אצל מאמן אחר. החדשות הטובות הן שלהתאמן זה כייף גדול והקולגות שלי, מאמנים קו-אקטביים מתאמנים על בסיס שוטף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מאמן את המאמן?
מאיר,
שרון,
14/03/05 21:01
|
זו הגדולה שבאימון, העבודה עם מתאמן מחדדת את המאמן ותמיד משפרת את יכולותיו. מעבר לזה , מאמן רציני דואג ל- SUPERVISION מעמיתים כדי להשאר חד ותמיד להשתכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רב תלמיד
ניר,
ת''א,
14/03/05 13:41
|
למה תמיד השימוש בשם לועזי כדי לנפח פעולה פשוטה המתבצעת גם בעברית - שמעת פעם על מערכת יחסים בין רב לתלמיד ?.האם מה ששם, יותר טוב ממה שפה ? זה מזכיר לי תופעה הפוכה בארה''ב, יש שם עכשיו להיט היסטרי הנקרא באנגלית krav-maga , זה הדבר החם הבא ובא מארץ רחוקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהפה שלך לאלוהים
יוסף.ש.,
צפון,
14/03/05 21:51
|
היחסים בין רב לתלמידו או בין האומן לשוליה ובין אב לבנו הם המערכת הטבעית והנכונה ביותר. מאחוריה עומדים יותר מאשר התוכן הנלמד אלא גם אהבה גדולה. ללא אהבה הידע לא זורם מהמורה לתלמידץ וכשיש אהבה כזו, הידע האלוהי זורם למורה ומשם לתלמיד שהופך למורה וכך על אין סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא לי לבכות
איילת,
הרצליה פיתוח,
15/03/05 06:29
|
כשאני קוראת את דבריך, איך אתה מביא את האמת הטהורה בכזאת פשטות וענווה. אנרגיה מעודנת כגלים רכים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכי
ניר,
ת''א,
15/03/05 20:03
|
אל תבכי איילת יקרה, בשביל זה יש COACH מיוחד לבכי, זה יבוא בין ארצי, מולטי לאומי חדש מבית היוצר של תנובה. גם בוינגייט נפתח חוג קואצינג חדש ואומרים שזה משהו משהו
הגב לתגובה זו
|
|