 |
25.
אתר המרכז הישראלי לחקר עבמי''ם
חנן,
מרכז,
11/06/05 00:07
|
הנכם מוזמנים לבקר ואף להצטרף למרכז הישראלי לחקר עבמי''ם: www.ufoisrael.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ענן לבן בלילה
ליאת לוי,
קריית מלאכי,
10/06/05 02:32
|
זה היה בצאת סוכות בערך 94-6 היום אני בת 21 במושב פידויים רכבתי על אופניים ליוויתי את חברה שלי שחזרתי הרמתי את ראשי וראיתי ענן קטן לבן-שקוף לא זוהר או משהו אחר המוזר הוא שהיה לו ''זנב'' והוא דמה לחתול-ים לא היתייחסתי והמשכתי לרכב באופניים שהיתקרבתי לביתי הרמתי שוב את ראשי והוא היה מעלי מסתובב הבנתי שזה לא דבר רגיל ומיהרתי לביתי הוצאתי את אימי בכח להראות לה מה יש בחוץ היא צחקה עלי ונדהמה לראות את הענן הוא חג סביב ביתינו יש לנו עוד דירה וחיו בו פועלים זרים הם היו שיכורים אך הבינו שזה מפחיד וניכנסו לביתם השאירו אותנו לבד היסתכלנו עליו והוא בא במהירות לעברינו רצנו מהר לבית ונעלנו עצמינו. משפחתי חזרה מאוחר סיפרתי לאבי הוא חיפס את הענן ולא מצא אותו, בשביל ילדה קטנה זה היה מצחיק רציתי שוב לראותו לא ראיתי יותר את הענן. לא דיווחנו כי חשבנו שיצחקו עלינו בתקופה ההיא.. אמרו שהייתי קטנה מדי מכדי לתת פרטים אך אימי אמרה וזכרה כל פרט ובדיוק כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המטוס נוסעים הוציא עשן שחור
ליאת לוי,
קריית מלאכי,
10/06/05 02:02
|
בתחילת ספטמבר השנה הייתי בפקק תנועה ליד אשדוד בפנייה לעזריקם-שתולים נהגתי נורא לאט והפקק היה לערך 15 דקות עד שהגעתי לצומת הפונה וכל הזמן הזה ראיתי בשמיים מטוס גדול של נוסעים שחג סביב המושבים מעליהם יצא ממנו עשן שחור ונבהלתי חשבתי שתהייה היתרסקות הוא המשיך לחוג סביב המושבים גם שהמשכתי בדרכי. אמרו לי אנשים שראו גם שאולי זה בדיקת מטוס. לא נראה לי הגיוני שיהיה בדיקה מעל הישובים ועוד מטוס עם עשן חיכתי לחדשות אולי יספרו על זה. אבל לא היה כלום אולי תוכלו לבדוק זאת לעומק תודה ליאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
the debilization of this
Tayas chalal,
31/05/05 03:40
|
|
 |
21.
תיקון לינק בתוך המאמר
אבי בליזובסקי,
תל אביב,
27/05/05 11:59
|
למאמרו של חיים מזר שיטות מחקר בחקר עבמ''ים ניתן להגיע בכתובת הבאה http://www.hayadan.org.il/mazarufo0102.html
ולא בלינק שבתוך הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לחוזים בעב''מים שלום וערב טוב
המבין,
27/05/05 00:25
|
מי שמשרת בחיל האויר הוא כבר מומחה לעבמים כפי שנראה מהתגובות. אין ספק שראיתם משהוא אבל אתם לא יודעים מה זה אז בשבילכם זה כמובן עב''ם. תוצאי לכם מהראש........אף אחד לא מבקר אצלנו, ואין לו מה לחפש על כדור הארץ. כל אלה שראו או פגשו עבמים ראו אותם רק איי שם במדבר או בלילה, ורק הם היו שם ולא אף אחד אחר. למה שלא יבוא העבמים היקרים לככר רבין למשל באמצע ההפגנה? או שיירדו באמצע משחק כדור רגל באצטדיון רמת גן. יש בנכם כל כך הרבה תמימים (או טיפשות וחסר השכלה) ולכן 'המבינים' עובדים עלכם בעיניים. מה יש לציווליזציה עליונה לעשות על כדור הארץ........אולי הם עושים טיול במסגרת לימודי הגאוגראפיה הבין כוכבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בדיוק
לירון,
תל אביב,
30/05/05 16:18
|
חכם...למה נראה לך שחייזרים ירצו לחשוף את עצמם לעייני כל? אם אתה היית חוקר כוכב זר ומגלה בו יצורים מוזרים שמעולם לא ראית, ויכול מאד להיות שבעייניך הם יראו דוחים למדי(שזה בטח מה שהחייזרים חושבים עלינו)אתה היית יורד אליהם עם כלי הטייס שלך לתוך התכנסות גדולה שלהם?! כן בטח,כדי שהם ייטרפו אותך או יקחו אותך לעשות עלייך ניסויים! מאוד הגיונית התאוריה שלך... ואתה מוכיח את הטענה שלי,שמדענים שונים הכניסו לציבור הרחב לראש שאנשים המאמינים בעבמ''ים הם טיפשים או חסרי השכלה,הגדרות שעם כל הכבוד אני לא מתאימה להן,בתור אחת שמאמינה בעב''מים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שמדובר בתופעה
גיתית,
29/05/05 13:29
|
אני חוזרת על דברי כאן . אם אכן מדובר בעדת פתאים תמימים ותמהונים, ממציאי מעשיות ומאמינים בעבמי''מ, מדוע טורחים צבאות ומדינות (ארה''ב למשל) להעסיק מנגנונים שלמים של פסיכולוגים, מדענים, עושי סרטים ועיתונאים, כדי להכחיש את התופעה ולהציג את מאמיניה כעדת מטומטמים? ללא ספק מדובר כאן בתופעה, גם אם לא מדובר בחוצנים, ברור שמדובר במשהו אחר, שמאוד רוצים להסתיר מהציבור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עוד הירוע מתל נוף שנת 93
רוני,
חיפה,
26/05/05 22:34
|
באחד הלילות עשיתי תורנות באבטחה אחד מתפקידנו היה לנוע על גיפ לאורך הגדר במגדל הצפוני שנצא רחוק מהבסיס מנותק היו נמצאים 2 חיילים כל שעה היינו מגיעים עם הגיפ לתת תה וקפה זכור לי החייל שעמד מחוץ למגדל הגבוה עישן סגרייה בעוד חברו מתצפת במשקפת הערתי לחייל והוא צפצף כך המשכנו בנסיעה בגיפ לאחר כ 40 דקות החמל דיווח לנו שהמגדל הצפוני לא עונה ושניסע לבדוק מה קורה השעה הייתה 4 לפנות בוקר כשהגענו אני וקצין האבטחה צעקנו מלמטה לחיילים אך היה שקט עלינו למגדל המחזה היה מבעית 2 החיילים היו מקופלים בפינות רועדים מלאי שתן שאלנו מה קרה? אך הם היו במצב נפשי קשה מייד פיננו אותם למרפאה לתחקיר הסיפור ששמעתי היה המוזר ביותר וזה הסיפור והוא הוקלט ''החיילים סיפרו שהם ראו הבזק אור לייד השיחים בדיונה הם כיוונו את הזרקור מהמגדל במרחק של 50 מטרים מהם עמדה דמות ענקית הם סיפרו לפחות 5-7 מטר הדמות הייתה ענקית בעלת לבוש ופנים מפלצתיות היא לא הייתה אנושית הם סיפרו שעלה ריח של סרחון והם שותקו מפחד הדמות כאילו רחפה באויר לכיוונם הסיפור נשמע הזוי אך מייד בזמן האור הראשון נסענו חזרה למקום נדהמנו על הדיונות היו סימנים של טביעות רגל מוזרות שלא ניתקלתי בהם בחיי מחשש לחדירה מבחינתנו מדובר במחבל הוזנקו כוחות בנהם גשש בדוואי שראה הכל בחייו הבדוואי נכנס להם פחד וגמגם הוא אמר שזה לא אנושי המשקל של הדמות צריך להיות לפי עומק הטביעה כטון וחצי הפסיעה לפסיעה היו 8 מטר הוא אמר בערבית גיני גיני לא הבנו אז אמר שד שד הטביעת רגל תועדו ונעשו להם תבניות גבס לבדיקה החיילים עצמם העוברו לחקירה ולעולם לא חזרו לבסיס פשוט צהל הוציא אותם לאף אחד אין מושג מה נעשה איתם הם אפילו לא חזרו לעשות קלירנס. לפי השמועות הדמות הגיעה למצב מגע איתם והם נכנסו למצב קטטוני הלם והדחקה וכנראה צהל מצא משהו דרך היפנוט של החיילים. המקרה אמיתי תועד והיו עוד מקרים בסיס תל נוף הסיפור של הבחורה מלמטה מאוד מפורסם בעניין ההזנקות של המטוסים לגופים שחגו במרחב האוירי של הבסיס גם אני שמעתי על המקרה הזה לא יודע אם יש קשר למקרה שאני נכחתי בו. אני ספקן בן ספקן אבל ידוע שצהל יודע על מאות מקרים מוזרים שנחקרו וניבדקו וחל אלהם סודיות עליונה. נוח לזרוק לאויר שהם לא מתייחסים לתופעות המוזרות כך יש עלטה מעניין אם פעם ישחררו את המקרים האלו החוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים
לירון,
תל אביב,
30/05/05 10:11
|
מאוד יכול להיות שזה התרחש,מה גם שהסיפור שלך נשמע מאוד אמין.סיפורים נוספים אני אשמח לשמוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני - אם אתה מאמין ביצורים
חוצנית,
27/05/05 00:14
|
''זרים'' אז הנה לך עוד כמה :
*יש מאות עדויות על אנשים שבמו עיניהם ראו Yeti (איש שלג טיבטי ).
*יש אלפי עדויות של אנשים שראו טרולים .
*יש אלפי עדויות של אנשים בארה''ב שראו את איש היערות שנקרא : ''Bigfoot'', משוטט ביערות בארה''ב.
* ולמה שנקפח את המפלצת מלוך-נס (Loch Ness Monster) שבסקוטלנד ? אומנם לא בדמות אדם , ואומנם יש שמועות שהיא בכלל דינוזאור, אבל בכל זאת...
ועכשיו יש לנו גם כמה עדויות כחול לבן של הענקים מתל נוף....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיול בשוויץ ברכבת
לימור אשל,
תל אביב,
29/05/05 11:18
|
נסעתי ב 98 לטיול בשוויץ ביחד עם בן זוגי באחד הנסיעות שלנו ברכבת באזור הררי כאשר הרכבת חוצה יער פראי בעודי בוהה על היער ראיתי מחזה סוריאלסטי לא מובן ואמיתי כי גם בן זוגי ראה זאת כאשר הרכבת נסעה די בכבדות בתוך היער במרחק ראייה ראיתי מדורה וסביבה במעגל מקפצים מס אני נשבעת יצורים מהפנטזיות גמדים שלבשו אדום הייתה להם מגבעת כמו טוב טוב הגמד והם התחילו לנטר ולקפוץ סביב האש אני נבהלתי מייד הפנתי את תשומת לב בן זוגי שנדהם זו לא הייתה הונאה כי מדובר במקום מבודד ורחוק חיפשנו את מצלמת הוידאו אבל הרכבת נסעה והמראה והחוויה נחקקה לנו לנצח אין לי מושג מה זה היה אבל זה אמיתי מדהים וכנראה לפלוקלור היה בסיס אמיתי. אנחנו בצרפתית קולקלת סיפרנו לנוסעים ברכבת על מה שראינו והם בפאסון ובחיוך לא התרגשו הם אמרו שראינו גמדים וזה דבר די נפוץ בשוויץ מקובל ואמיתי למרות שתדירות המפגשים כמעט נעלה לדברהם היצורים האלו הם יצורים אמיתיים שפשוט התנתקו מבני האדם ואינם זקוקים לבני אנוש ההשרדות שלהם היא בגלל הסוד וההסתתרות ולדברהם כל הפלוקלור הקאלטי מבוסס על דברים אמיתיים אך לבני האדם תפישת עולם מקובעת ויהירה בגלל הרצון לחשוב שהם היצורים היחידים ביקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמדים
לירון,
תל אביב,
30/05/05 10:09
|
הם לא תופעה זרה בעולמנו,ישנם גמדים החיים ברחובות ניו-יורק כשם שהם חיים ונושמים ביערות שווייץ,אלו פשוט אנשים שמשהו בגנים שלהם קצת התפקשש והם נותרו נמוכים(מאוד אפילו)אז חלק מאותם גמדים החליט לקחת את המיתוס של ''טוב טוב הגמד''ולקפץ לו ביער,אני ממינה בחוצנים,אבל גמדים וחיות מיתוסיות אחרות נראות לי כבר בגדר אגדה.אחרי הכל המציאו אותם אנשים,לפני כמה מאות שנים, בתור סיפור טוב לספר מסביב למדורה.אין הגיון בקיומם.לעומת זאת מפלצת הלוך-נס הרבה יותר הגיונית,כי ישנם יצורים ימיים שאנו עוד לא יודעים על קיומם,אפילו ראיתי תוכנית ב''נישונל ג'יאוגרפיק'' שאישרה את קיומה מבחינה מדעית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעלומות
צוצי,
29/05/05 15:31
|
הוא שאמרתי כנראה שיצורים מוזרים או שונים מאתנו קיימים על פני כדור הארץ, מבלי שידוע עליהם אם משום שזה רצונם, או משום שיש גורמים שלא רוצים שנדע על קיומם. לא חייבים להפוך כל יצור חריג לחוצן שהגיע מהחלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעבודתי על אוניות נופש ראיתי
דני,
שוהם,
30/05/05 14:00
|
עבדתי תקופה על אוניות נופש של שרי אריסון באחד ההפלגות בשעה 5 לפנות בוקר באוקיינוס השקט כל הנוסעים היו ישנים ואני ועוד כמה חברה מהצוות האומנם לגמנו בירות על יד גשר הפיקוד ראינו תופעה מוזרה ביחד עם קציני הקשר במשמרת אורות כחולים ירוקים כמו פצצות תאורה אך מבצעות תמרונים בלתי אפשריים בשמיים במשך 2 דקות היו שם 10 גופים והם ממש עשו ריקוד כירואוגרפי באויר זה היה אחד הדברים היפים ביותר שראיתי בחיי הגופים בבת אחת מהשמיים פשוט נכנסו לתוך המים ונעלמו. לא יודע מה זה זה היה מדהים ידוע שהחיים התפתחו במים מי יודע אולי כמה סרדינים התפתחו אבלוציונית לזן מתקדם והם אינם זקוקים לחיות על פני האדמה הם שם ואנחנו כאן כל אחד בתחומו זה נראה לי הגיוני יותר מלחשוב שהיו אלו חוצונים אולי אלו בני כדור הארץ שפשוט חיים בים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עדות
יואל,
דרום,
26/05/05 16:57
|
ינואר 92 המחלקה שלי עומדת לעלית משמר, 12 חילים טובים ממתינים לממ לפתע אור מתקרב ואז הלא יאומן קורה, גוף אדיר(50 מטר) בצורת גליל עובר לנו מעל הראש(גובהשל 20 מטר), ללא רחש בחלקות מושלמת הוא צף מעלינו, כולנו ללא יוצא מן הכלל בשוק, אף אחד לא מדבר אני אישית המום מהחוויה.... אז אתם יכולים עד מחר לדבר ולכתוב מחשבות וספקולציות לא מתוך ידיעה. זה כאן, זה מהמם, זה בעל השלכות. לקח זמן להבין שהכדור עגול וכנראה לוקח זמן לקלוט שאנחנו לא לבד(מה לעשות??) מתוך החוויה שלי אני מספר לכם זה אמיתי. יום טוב לכולם נ.ב: אני יודע איך נראה פ-15 ו 16 זה לא מטוס, זה בלי כנפיים או מבער, צף באויר בטכנולוגיה שאני לא מכיר בתעופה הקונבנציונלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל - הרבה מדידות מזג אוויר
חד גדיא,
26/05/05 23:58
|
נעשות בעזרת צפלינים - שהם ספינות אוויר (בלונים ענקיים מאורכים שצפים באוויר). זה לא חדש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח שזה לא מטוס
י,
26/05/05 17:24
|
|
 |
חד גדיא
יואל,
דרום,
27/05/05 11:36
|
אני יודע היטב צפלין מהו, אין לי ספק שהיה זה דבר אחר, קדמה להגעה שלו תמרון מורכב שצפלין לא יכול לעשות, שיצאתי להחליף עמדה הדבר הראשון ששני החילים שהיו שם אמרו לי היה: ''וואו ראיתם את זה...'' אי אפשר היה לפספס. ידידי חד גדיא: יש לקבלה של מה שאמרתי השלכות לא קלות לתפיסה שלך ואין לי דרך לעזור לך. תבחר תאמין, לא תבחר לא תאמין. אני מספר חוויה מגוף ראשון. שבת שלום ומבורך לך.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בית שמש
אלמונימי,
26/05/05 13:25
|
אני לא יכול להעיד בנוגע לכל התופעה.
אני רוצה להתייחס רק לנושא בית שמש ולעובדה שמפקד חיל האויר לשעהר התבקש להתייחס -- יתכן שכאן מדובר בכלי אנושי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה להיות כ''כ ספקנים?
לירון,
תל אביב,
24/05/05 15:22
|
נכון שתופעת החיזרים היא בגדר דמיונית והאנשים שמאמינים בה נחשבים ''פסיכים'' מעט,אבל אם זה מה שמשרה על אותם אנשים תחושת ביטחון-שאנחנו לא לבד ביקום הגדול הזה, ואם זה מה שמספק לאלפי מדענים פרנסה ועניין,תנו להם להינות מהתאוריה ולטחון אותה. כמו שנאמר- ''איש איש באמונתו יחיה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללירון - פעם אחת ולתמיד......
נופר,
24/05/05 23:45
|
אין שום רע בתחושת ביטחון. נהפוך הוא. ובהחלט סביר להניח שיש עוד חיים באיזה שהוא כוכב או כוכבים אי שם בחלל. זה הגיוני.
לא זו הבעייה. הבעייה מתחילה שאדם יוצא בהצהרות ססגוניות שהוא מרפא תחלואים למיניהם בעזרת אנרגיית חוצנים . משום שהלכה למעשה מגיעים אליו אנשים, והוא משכנע אותם שהוא טיפל בבעייה הרפואית שלהם מבלי שהוא משתמש באמצעי עזר לאיבחון מחלות. כמו : צילומי רנטגן, אולטראסאונד , בדיקות דם וכו'' שמאפשרים לאבחן מחלות פנימיות, ולטפל בשורש הבעייה ולא בסימפטום שלה. וכך יכול להגיע אליו אדם עם מחלה פנימית ,שאחד הסימפטומים שלה למשל: הוא כאב ראש, ותוך כדי הפרדות מכספו אותו מטופל ישלה את עצמו שהנה עבר לו הכאב ראש בעזרתם האדיבה של החוצנים שהעניקו לו מחסדי האנרגייה שלהם, בה בשעה שאותה מחלה מתפתחת לה בגופו מבלי שטופלה כראוי. לתת תקווה ואמונה לכל אדם באשר הוא זה נפלא, באם הוא חולה או בריא. אבל להשלות אותו , שאנרגייה מסויימת היא שתרפא את תחלואיו - זו כבר הונאה לשמה.
ובאשר לכל אלו שטוענים שהם נחטפו לניסויים על ידי חייזרים: זה יכול להיות אדם שמזיק לעצמו מבלי שהוא מודע לכך - כפי שתואר בספר (וגם בסרט)Beautiful Mind שם החולה מזיק לעצמו והוא טוען שחוצנים עשו לו זאת ....
ונשאלת השאלה לאלו שמאמינים בחוצנים, מדוע החוצנים עם המיכשור המתקדם שלהם לא הזהירו אותנו בפני הצונאמי או כל אסון טבע אחר, שהרי הסיסמוגרפים העדינים והמתקדמים שלהם אמורים לקלוט פעילויות וולקניות לפנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לנופר
לירון,
תל אביב,
25/05/05 09:37
|
דבר ראשון- איזה מניע יש לחוצנים לדווח לנו על תופעות טבע מסוכנות?אנחנו לא נימצאים איתם(לפי מיטב ידיעתי)בקשר בין גלקטי מתקדם,חלקנו אפילו מפקפק בקיומם. דבר שני- אני גם כן נגד מניפולציות שונות של רמאים,שמכניסים לעסקים המלוכלכים שלהם חיזרים תמימים. כמו כן,אני מאוד נגד אנשים שהמלחמה שלהם בעניין החוצנים היא רק כדי להפריח ולמגר את התופעה הבזארית הזאת,לרמוס דעות של אנשים שלחלקם האמונה הזאת בישויות נוספות שחיות ביקום כ''כ חשובה להם כי היא מספקת להם תחושת ביטחון ועניין. האנשים שנלחמים בחיזרים הם בדר''כ מדענים שונים שברוב חוצפתם מכנים את מי שמאמין בחיזרים משוגע וכו...,הם גם הכניסו את זה לתודעת הציבור הכללי(שימי לב לתגובות למטה)ורק לזה התכוונתי בתגובה שלי,מצטערת אם הבנת אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם החוצנים הם תופעה ביזארית
נופר,
25/05/05 14:52
|
או שיצירת אשלייה שיש חוצנים היא תופעה ביזארית עוד יותר שבאה להטיח עיננו מהתמקדות בבעיות האמיתיות בכדור הארץ הנחמד שלנו ?
אין לי ספק שיש עבמי''ם. כל מיני עצמים בלתי מזוהים שמשייטים להם בחלל. זה עדיין לא הופך אותם ליצורים חיים מגלקסיות שונות שבאו לבקר את תושבי כדור הארץ החביבים. קשה לי ולספקנים כמוני להאמין שיש יצורים תבוניים עם טכנולוגייה מתקדמת שרק מרחפים כאן באוויר בלי לקחת חלק פעיל במה שקורה על כדור הארץ. ועוד יותר קשה לי להאמין שחוצנים מחופשים חיים בינינו באופן סמוי. יותר קל לי להאמין שאלו תאוריות הפחדה, כמו כל תאורייה דתית של אל רואה כל ומעניש שאין לך בן האנוש דרך לחמוק ממנו , כי הוא בכל מקום וממעל. ותאוריות אלו מופרחות לאוויר ומסמאות את עיני מאמינהם מלהתמקד בבעיות אמיתיות: כמו חלוקת המשאבים בידי תושבי כדור הארץ התמימים שלנו. שהרי הכסף והכוח מרוכזים בידי ידיים מעטות יחסית לגודל האוכלוסייה, וכל ההחלטות הכלכליות שכולנו תלויים בהם מרוכזות בידי אותם בעלי כוח. ועד שיוכח אחרת אני אמשיך להפריך את תאוריות החוצנים המופרחות שהמאמינים בהם לא משוגעים בעיני, אבל בהחלט מתבוננים על המציאות בעיניים עצומות לרווחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ככה...
לירון,
תל אביב,
30/05/05 09:56
|
נופר,בואי תקשיבי לזה- קשה לך להאמין שישנם חוצנים חיים ותבוניים שמסתובבים על כד''א בגלל שהם לא לוקחים חלק פעיל במה שמתרחש בו? מי אמר שהם לא לוקחים חלק פעיל במה שמתרחש בו? זה שהם לא יוצאים בראש חוצות ומכריזים על אסונות המשמשים לבוא לא שוללת את קיומם,יכול באמת להיות שהם חיים בנינו באופן סמוי,לאו דווקא בקליניקות מזוייפות המתיימרות לרפא אנשים בעזרת כוחות על טבעיים.אם ראית את הסדרה הקומית בערוץ 3 שהשם שלה ברח לי מהראש(נראה לי ''מפגשים מהסוג האישי''או משהו כזה...)את תביני למה אני מתכוונת.אני לא חושבת שהחייזרים חולשים על חיינו והם יודעים מה מתרחש במוחו של כל יצור אנוש,אני כן חושבת שהם באים לאסוף מידע על כד''א בצלחות מעופפות (אולי סטודנטים חיזרים שבאים לעשות עבודת גמר?).האנשים שמפיצים את התאוריות האלו הם לא חברי כנסת משופשפים שרוצים להעלים מעייני הציבור את הבעיות העומדות על סדר היום,אלו מדענים פשוטים,שחלקם חיים גם במדינות שאין בהן בעיות(כמו אנגליה לדוג')ואין להם כל מניע נסתר לחקור חיזרים ולהקדיש לכך את חייהם,חוץ מההסבר הפשוט,שהם באמת מאמינים בקיומם.אנשים שפויים ופשוטים שאין להם כל יומרות להחטף בידי חייזרים,וחלקם היו ספקנים לפחות כמוך,טוענים שנחטפו בידי ישויות זרות ונעשו בהם ניסויים שונים ומשונים.למה להם להמציא דבר כזה?!כדי להפחיד אותך ודומים לך?אני לא חושבת כך.שימי לב שבשנות ה 90 היו דיווחים רבים על חייזרים-לפי דעתי,באותם שנים גילו חייזרים מכוכב מסויים את כד''א והחלו להגיע לכאן בהמונייהם ולבדוק את התגלית החדשה.לאחר שבדקו וחקרו במשך מספר שנים(הרבה מתופעות העבמ''ים התרחשו בחיפה ובסביבותיה,מעניין...)ולאחר שאספו את כל המידע הדרוש להם,שכח גל ההגעות שלהם,והם באים לבקרנו אחת לכמה שנים.כך גם גל העדויות של אנשים שחזו בהם שכח,מה שמוכיח(לי לפחות)שהתופעה הזאת איננה שיקרית! ולסיכום.לפי דעתי,אנשים כמוך מתבוננים על המציאות בעניים עצומות לרווחה,ולא ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך על הפוך
קוקוריקו,
25/05/05 11:52
|
אם המדענים והספקנים למיניהם כ''כ טורחים להכחיש את התופעה, ה''מטורפת'' והשולית בעיניהם ע''י פרסום ספרים וכתבי עת ותוכניות טלביזיה, כנראה שיש דברים בגו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה זה אוסף השטויות האלו ?
נופר,
24/05/05 00:37
|
אין ספק שאורי גלר בקשר עם חוצנים. לראייה - הוא נדחף לכל ראיון עיתונאי או טלווזיוני עם מייקל ג''קסון וטוען שהוא החבר הכי טוב שלו. ומי שראה את המטמורפוזה שחלה על מייקל ג''קסון שהפך מאפרו-אמריקאי למולבן תמוה, יאמין גם בחוצנים.
אין ספק גם שיש חיים אי שם בכוכב או כוכבים אחרים בחלל, אבל תושביהם עדיין לא הגיעו לבקר פה, כי אם הם היו באים הם היו באים דווקא אלי כי אני מכינה את עוגות הגבינה הטובות בעולם. ובאותה מידה שחוצנים מרפאים כך גם עוגות הגבינה שלי מרפאות. הרי האמונה היא מוטיב מרכזי בריפוי אי אלו תחלואים.
זה שיש כל מיני עצמים שמרחפים בחלל (מטאוריטים או פסולות למיניהן) שווה לכל אותם דברים תמוהים שמשייטים להם במעמקי האוקיינוסים. כל פעם מתגלה ייצור תמוה ומוזר יותר מקודמו, שחי עמוק יותר במעמקים ובכל זאת אנחנו לא חושבים שהוא חוצן.
אני כנראה צריכה להפסיק להכין עוגות למשפחתי וחבריי ולהתחיל למכור פרוסת עוגה עם אנרגייה של חוצן , ומי שמשלם כפול גם קצפת עם דובדבן על העוגה - בתוספת קו תקשור קבוע לחוצנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזמנה לקפה ועוגה
קונדיטורית,
25/05/05 01:27
|
תגידי צריך להיות חוצן כדי ליהנות מעוגת הגבינה שלך? אם כן אין לי סיכויים מה דעתך להגיש את העוגה בצלחת מעופפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חייבת
י,
כדור הארץ,
24/05/05 10:52
|
|
 |
שווה לקרוא את הספר של אורי גלר
מ.,
24/05/05 10:08
|
זה שהוא כתב בעצמו. אין ספק שהוא בקשר עם ישויות מכוכבים אחרים, אולם נראה שקשר זה מכוון ומודרך על ידם ולא בידי גלר.
אם גלר טעה הוא נראה שטעה בדבר אחד אין פירושו שכל שאר מעשיו הינם שקר, למרות שללא ספק, הכסף בעל חשיבות רבה בחיי אורי, כמו שבחיינו אנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי גלר גם טען בראיון
נופר,
24/05/05 13:24
|
טלווזיוני עם ג''יי לנו, בו צפיתי במו עיני, שיש שבעה מלאכים שהם שבע הנשמות של שבעת העוברים מההפלות שאמא שלו עברה עד שהיא ילדה אותו , ששומרים עליו במהלך חייו.
לא סתם שהכסף הוא בעל חשיבות רבה בחייו של אורי גלר, אלא שהוא יעשה הכל, אבל הכל, מלהיות תמוה ביותר (ולספר קבל עם ועדה על מלאכים ששומרים עליו) ועד להתחכך בכל מחיר באנשים תמוהים ביותר (מייקל ג''קסון) בשביל פיסת פירסום ולו הזעירא ביותר.
וכנראה שהכסף הוא לא עד כדי כך בעל חשיבות בחיינו אנו כפי שהגדרת - אתה, עד שהוא מעביר את כולנו על דעתנו. כי עובדה שעוד לא התחלתי למכור את עוגות הגבינה שלי עם ציפוי שוקולד באנרגיית חוצנים ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קמפיין
מח' פרסום,
25/05/05 01:30
|
נסי למכור את העוגה ארוזה בצלחת (מעופפת) תראי איזו הצלחה תהיה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה צפוי חוצנים
י,
24/05/05 13:49
|
|
 |
בשבילך י'' - עוגת גבינה עם
נופר,
24/05/05 14:42
|
נשיקה במצח מחוצנית.
עובדה: מהגינה נדדתי ל-Pond לדור בשכנות לכל ה-Water Lily . זה גם חוצניות. לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלוח את המתכון לאשתך?
ל"ת
נופר,
24/05/05 14:24
|
|
 |
לא, בבקשה לא!
ל"ת
no far,
24/05/05 20:56
|
|
 |
התגובה : ''לשלוח את המתכון
נופר,
24/05/05 15:44
|
לאשתך?'' היא של מתחזנו החביב. ואולי אני צריכה לשלוח את המתכון לאשתו של המתחזה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לאלי אשד
דנה,
יבנה,
23/05/05 23:46
|
טרחתי ופניתי לקרוא גם את הכתבה ''שא עיניך השמימה'' (מעניינת בפני עצמה), אך התאכזבתי לגלות שהפסקה המסיימת שם הוכנסה מילה במילה גם לכתבה (המעניינת) הזו. מה נגמרו המילים? זה מאכזב ומזלזל בקוראים האינטליגנטיים. חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
י,
24/05/05 10:55
|
החומר הזה לא מיועד לקוראים אינטיליגנטיים (למעט ילדים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ישראל היא במרכז החשיבות העולמי
ניר י-ם,
23/05/05 20:33
|
|
 |
12.
עצם בלתי מזוין
המחתרת הסגולה,
23/05/05 20:01
|
|
 |
11.
העבמים מתקשרים אותנו כל הזמן
יש לי הוכחה לזה,
חייבים לקרוא,
23/05/05 19:09
|
האיקון הקטן של 2 המחשבים שמופיע שמתחברים לאינטרנט ומהבהב מידי פעם (לייד השעון בצד ימין למטה) הוא בעצם מחובר למחשב על של חוצנים שנמצא עמוק באדמה וההבהובים האלו שולחים מסרים לתת מודע של כל הגולשים בארץ על מנת שלא יבחרו בשמעון פרס כי הוא נציג העבמי''ם הפרוטסטנטים בגלקסיה , שכל מטרתו היא להביא לקרע באיחוד הגלקטי !
וראייה לכך היא שהוא לא נבחר אף פעם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
רועי,
23/01/06 14:02
|
|
 |
לאדיוט מס' 11
רינה,
דרום,
24/05/05 10:26
|
אפסים כמוך נהנים לרדת על פרס. אם היית תורם את החלק האלף שהוא תרם למדינה היינו מלאי הערכה , כלומר לא כולל האפסים שלא עשו שום דבר חשוב ולכן נהנים להשמיץ את מי שעשה. אותך חייזרים לא יחטפו למחקר, כי הראש שלך ריק. מה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרינה.
עודד,
ב''ש,
24/05/05 18:53
|
רינה היקרה. אם בתגובתך את לא מוצאת מפלט מלשתמש במילים כמו ''אדיוט'' ו''אפסים'',אני מנחש שאת אשה די מרירה. אם המקור למרירת זו הוא חוסר בסיפוק אישי,מצאי לעצמך תחביב נחמד כמו איסף בולים.אם בדידיות היא הגורם,אז מצאי מישהו שיחבק אותך בלילות הקרים.ואם אף אחד לא מוכן להסתכל עלייך ,מה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרינה מהדרום....
מס 11,
הצפון,
24/05/05 18:46
|
רינה את צודקת, אני מתנצל , בזכותך החלטתי לתרום משהו צנוע למדינה... מעין חלק 1001 של פרס.. משהו שהוא לא עשה מעולם.... אז עשיתי מעשה ... התמודדתי ו... ** נבחרתי ** לוודעת קישוט בכיתה.....
תודה לך רינה על שעודדת אותי לתרום ולעשות שינוי בחיי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
leon,
23/05/05 21:53
|
|
 |
10.
חוצנים - לראשות הממשלה!
ל"ת
פרא אדם,
23/05/05 18:21
|
|
 |
9.
ברור שיש בישראל עבמ''ים
ל"ת
והם בכנסת,
23/05/05 16:47
|
|
 |
8.
אליהו העב''מ
אלה החוצנית,
23/05/05 16:28
|
אלי אשד יודע - הוא אחד מהם. אני לא אתפלא אם יטען שהוא קרוי ע''ש אליהו הנביא שלפי המסורת (בעיקר של עבמולוגים) הוא חוצן שהגיע לכאן על גבי עב''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תקשיבו ותקשיבו טוב
חייל,
ח''א,
23/05/05 16:21
|
אם אכן בשלב כלשהו היו עבמים בארץ, חיל האוויר היה מזהה אותם מייד. המרחב האווירי של ישראל הוא הבטוח ביותר בעולם ואם אפשר לזהות כל ציפור שנכנסת לשטח שלנו אז אפשר לזהות כל דבר ואני מדבר מנסיון. אז אל תתנו לאנשים להפחיד אתכם ולעשות כסף אל חשבונכם כי בסוף רק אתם תפסידוו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה...
אתה לא,
חכם,
24/05/05 22:01
|
ואיך תסביר את כל המזל''טים שחיזבלה מכניס לפה בלי שיתגלו ? תעשה איזה חיפוש על 3 חודשים אחורה, יש לפחות 2 תקריות כאלו מדווחות.
איך זה קשור לעב''מ אתה שואל? אז מעבר להגיון הפשוט (''אם את חיזבאללה לא מגלים, איך יגלו משהו אחר?'') , גם אם יש תירוצים למזלטים, העב''מ יכול להסוות עצמו כמזל''ט ולכנס ולצאת כאוות נפשו!
הא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך תסביר את התקרית מעל
אני,
23/05/05 21:58
|
|
 |
תקשיב לי גם אתה
לשעבר בח''א,
בשנות ה 90,
23/05/05 17:09
|
היו כלי טייס לא מזוהים בארץ שטייסת שלמה (שלי) ראתה וגם הוזנקו לעברם מטוסים ולפחות פעם אחת שאני ראיתי בעצמי. הבעייה שהיו מהירים מדי לכלי טייס מודרני ולא נתפסו. זיהוי לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שירתתי במגדל פיקוח תל נוף
עינת,
תל אביב,
26/05/05 13:59
|
אם אתה מדבר על המקרה ההוא המתועד ביותר בשנות ה 90 היו עצמים זוהרים מעל מגדל הפיקוח נכחו קצינים בכירים הוזנקו מטוסי פ -15 העצמים פשוט שיחקו והמדהים שכל שכנף 4 הזניקה גם מטוסים האומנם פ 16 אבל המרדף ניחשב לאחד הדברים המוזרים ביותר והמתועדים ביותר קבלנו הוראה פשוט לשכוח את המקרה מדובר בסהכ מעל 100 עדים חלקם קצינים בכירים. יש דברים בגו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי
רון,
אשדוד,
23/05/05 18:48
|
בתוכנית על עבמים של ארה''ב, שבאמצע זוהה עבם בשמיים, שני מטוסים של חיל אוויר הכי טובים של ארהב הוזנקו לעברו והפרופסור עצמו אמר שניתן לראות שהעבמ משתעשע עם המטוס, מפני שלחללית שלו יש יכולת תנועה לכל הכיוונים ושליטה מלאה, עד כמה שהמטוס היה מפותח זה היה רחוק ממספיק. כך גם בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתם כלום
חייל,
ח''א,
23/05/05 21:28
|
אף אחד לא אמר שמטוס יכול להשיג צלחת. מה שהתכווני הוא ששום עצם בלתי מזוהה לא יוכל להכנס למתחם האווירי של הארץ בלי שיזוהה במודיעין של חיל האוויר תהיו בטוחים וכל עוד לא היה זיהוי כזה, לא היו חייזרים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מספרים לך
תותי,
25/05/05 01:36
|
|
 |
יתכן שהעבמ בעל יכולת טכנולוגית
מ.,
24/05/05 09:27
|
אשר אינה מוכרת כיום, כולל בחיל האוויר, וביכולתה לתעתע במכשירי הזיהוי המשוכללים של החייל, אשר מסוגלים לזהות אולי כל ציפור, אולם לא מסוגלים להתגבר על מיסוך טכנולוגי מפותח מאד של יצירת מעין חלון של ''לא כלום'', לתוך כלי הזיהוי הידועים כיום, ובתוך חלון זה חודר העבמ בקלות ובמתינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אך הרבה יותר מכך
י,
24/05/05 11:14
|
האמת, אשר משום מה הכותב אינו מתייחס אליה, היא שהן העב''מים והן החייזרים יודעים להפוך לבלתי נראים!
האמת היא שיש כרגע עשרות אלפים(!) בכל הפלנטה, אלא שהם בלתי נראים. כשחושבים על זה, זה מסביר די הרבה תופעות ''מוזרות'' לכאורה. בפרט זה מעמיד באור אחר את אורי גלר, אשר בסה''כ נעזר בשני חייזרים בלתי נראים.
(בעצם הכותב כן התייחס לזה. הוא הזכיר את מרפאות החוצנים, אשר כידוע מופעלות ע''י רופאים בלתי נראים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חחח איך אני זוכר את התקופה
Foo Fighters,
23/05/05 16:18
|
הזאת של אמצע-סוף שנות ה90 תמיד היתה פה אובסיסיה לדברים האלה.
לטעמי החיזרים לא קיימים ומה שנפגשו איתם זה אנשים מעותים שעברו ניסוים מזוועים. וישנו סיפור על מהנדס תעופה גרימני שסיפר על בניית ''צלחת מעופפת'' שאף נכנסה לשלבי ניסוי. אני מעריך שבטח ארה''ב וברה''מ שחטפו את המהנדסים הגרמנים לתוכניות החלל שלהם השתמשו בהם לבניית אותם כלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שמעון פרס הוא בטח ראש האגודה..
ל"ת
פפר,
23/05/05 16:13
|
|
 |
4.
בטח שיש...אני מכיר 120 כאלה..
ל"ת
אחמד טיבי,
23/05/05 16:13
|
|
 |
3.
מעניין
ל"ת
גולן,
רמת גן,
23/05/05 15:29
|
|
 |
2.
Lakotev ein musag
ל"ת
DAVID,
A sham,
23/05/05 15:21
|
|
 |
1.
מעניין מאוד
ל"ת
גיל,
יפו,
23/05/05 14:57
|
|