 |
21.
צנזור יקר זוהי הודעה בשבילך...
מממ,
28/06/05 21:36
|
האם יש מגמה ברורה כי כל מי ששלוח תגובה לא אוהדת למר בחור פה נגנז? מה קרה לעיתונות חופשית?
כבר שלחתי 5 תגובות משבוע שעבר והשבוע לשתי הכתבות ומכיוון שלא ליקקתי לבחור לא פורסמו...לא נראה לכם קצת מוגזם והזוי כשמדברים על עיתונות חופשית ועוד באינרנט? האם עלינו לפנות לגליה כדי לפרסם או שמה לעורך העיתון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויותר גרוע,
פחחחחחח,
29/06/05 20:34
|
הם מורידים תגובות שכבר עלו, אם משהו לא נראה להם או בעקבות בקשה של מגיב.
ממש בושה, תת רמה,
ניו איג' עלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
החתול נשאר לשמור על החלב.
שימי,
רמת גן,
28/06/05 10:34
|
|
 |
כן
ל"ת
fi,
28/06/05 14:46
|
|
 |
19.
חיקוי
י,
27/06/05 20:37
|
כל התרבות האנושית בנויה על חיקוי. כל הלימוד. כל קיצור הדרך שמאפשר לנו להמשיך מהמקום שאליו האנושות הגיעה, במקום מהתחלה.
והמחיר. טלפון שבור. המקור רחוק רחוק ושונה שונה.
אז תמשיכו לחקות, רק תנסו להבין מה אתם עושים ולמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מי בתמונה?
חן,
רחובות,
27/06/05 17:18
|
|
 |
מה נראה לך?
מתחכם,
27/06/05 20:30
|
|
 |
17.
רוצים עוד!!!
ל"ת
אביב,
רמת אביב,
27/06/05 17:07
|
|
 |
16.
החתול
גילי,
תל אביב,
26/06/05 15:02
|
אם הבנתי נכון, בסוף גם החתול אמור להעלם וישאר רק החיוך שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אל תגמול אותנו מההרגל
אריה קוץ,
רמת-גן,
25/06/05 18:54
|
|
 |
14.
הציור הצהוב של האשה
טלי,
ת''א,
25/06/05 10:24
|
|
 |
13.
מקווה שהצנזורה תעביר את...
עוד אחד בדרך,
24/06/05 21:41
|
התגובה הזו שכבר מצונזרת משבוע שעבר רוצה ר קלאמר שאנשי זן שבאמת מכירים בריקות המילים והרעיונות לא מפרסמים ספרים עם מלא מילים ורעיונות.
אני הרגשתי שהכתיבה במאמר הזה מסורבלת ומלאה בנתיבים מורכבים כדי להסביר רעיונות פשוטים.
אחרי הרבה מאמץ ניתן להבין רעיון או שניים ולחברם לזן אך מעבר לזה נראה שהכותב צריך קצת יותר תרגול ופחות התפלספות כדי באמת להיות zen man.
זו הבעיה פה במערב מתלהבים מהרעיונות של הזן אבל לא באמת מאמינים בהם. מיד עושים מהם מטעמים שאפשר להתפלסף עליהם לכרוך אותם ולנפח את חשבון הבנק והאגו.
למה אתם לא מאמינים לזן מאסטרים הגדולים? למה אתם תקועים בקטה? מתי תלכו מעבר?
וויא נאנג הפטריארך ה 6 של הזן היה אנאלפבית.....אי אפשר להשתמש במיינד כדי ללכת מעבר למיינד.
דוד האם לך יש אומץ להניח למיינד שלך בצ דכדי לפרוץ לגבולות חדשים? אם כן אולי תוכל לאמר לי מהו משקלה של רוח האביב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נהנתי מאוד לקרוא את המאמר
ל"ת
שי,
מרכז,
24/06/05 20:25
|
|
 |
11.
הקונגפו של דוד מיכאלי :)
כן,
24/06/05 01:24
|
נהנתי מאוד מהמאמר ומהציור, כבר מזמן לא שמחתי כך בניסוחם של דברים, וגם למדתי והבנתי דברים וגם נהיה לי לא נוח, במובן פורץ הדרך של התחושה תודה תודה, ואנא עוד כתבים בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:):):)
ל"ת
ד.מ,
25/06/05 15:44
|
|
 |
10.
זן
יצחק,
24/06/05 00:19
|
מה נהגו לעשות במרכזי הזן כשמישהו היתחפף... יעני השתגע ? זה היה או עדין קורה די הרבה בתרגול אינטנסיבי של טכניקות זן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משוגעים במזרח
יקי,
25/06/05 10:14
|
|
 |
9.
קצת הערות
י,
23/06/05 22:19
|
1. הכתיבה (והקריאה) קולחת ומהנה. יש הרגשה אמיתי שהכותב מנהל דו שיח עם הקורא, ולא מנסה להתנשא או להרצות. מחכה להמשך.
2. הספר ''טנטרה - ההבנה העילאית'' יצא לאור שוב, בהוצאת מודן.
3. הרגל ותרגולת. לא ממש אותו הדבר. ההרגל הוא חזרה ''אוטומטית'' על דפוסים משומשים. התרגולת באה להכין אותנו להתמודד עם מצב תובעני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אין מחשבות ללא מילים
אינגריד,
גבעתיים,
23/06/05 20:22
|
ואם אתם חושבים אחרת, אני מזמינה אתכם לשלוח לי מחשבה (לא נשיקה, חיוך וכו' שלהם יש סימנים גרפיים מוסכמים ברשת) . נסו ותיהנו. אני אשיב לכל מי שיכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
~
ל"ת
י,
26/06/05 09:03
|
|
 |
לפני המחשבות
רזי,
צפון,
24/06/05 12:03
|
|
 |
נכון אבל
נועה,
מרכז,
24/06/05 00:19
|
אני חושבת שהמילים לא תמיד אמיתיות ואולי כאן הוא מתכוון למשמעות שאחרי המילים ויש הרבה אנשים שמדברים יפה ומתכוונים למשהו אחר או שנתפסים על המילה במקום להקשיב לכאב או לרגש של השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחשבה
ל"ת
י,
23/06/05 21:43
|
|
 |
לא קניתי מלפפונים אז תקנה אתה
ל"ת
אינגריד,
גבעתיים,
24/06/05 13:14
|
|
 |
great koan
ל"ת
k,
26/06/05 08:16
|
|
 |
עוד מחשבה
ל"ת
יא,
24/06/05 00:20
|
|
 |
האלים ביוון התחרו בבני האדם
אינגריד,
גבעתיים,
24/06/05 13:16
|
|
 |
7.
ספור שמסתובב ברשת
י,
23/06/05 15:56
|
(הוא לא נכון אבל) מאד מתאים למשל החתול הקשור.
''קבוצת מדענים הציבה חמישה קופים בכלוב. במרכז הכלוב הציבו סולם ועליה ערימת בננות. כאשר קוף מסוים עלה על הסולם כדי לקחת לו בננה, המדענים שפכו מים קרים על הקופים שנשארו על הקרקע. לאחר זמן מסוים, כל אימת שקוף כלשהו נסה לעלות על הסולם, היו אוחזים בו שאר הקופים או מונעים את עלייתו לסולם באלימות. במשך הזמן הפסיקו הקופים לעלות על הסולם למרות הפיתוי של הבננות. ואז המדענים החליפו את אחד הקופים. הדבר הראשון שהוא נסה לעשות היה לעלות על הסולם, דבר שנמנע בנחרצות ובמהירות על ידי שאר הקופים אשר היכו אותו. לאחר מספר נסיונות כואבים הפסיק הקוף המצטרף לחבורה לנסות לעלות על הסולם. המדענים החליפו קוף נוסף אשר נסה לעלות על הסולם כקודמיו. הפעם השתתף הקוף הראשון שהוחלף בהכאת המטפס בהתלהבות רבה. החלפת הקוף השלישי חזרה על אותו ריטואל, ובהדרגה הוחלפו שני הקופים הנוספים עד שלבסוף לא נותר אף לא קוף אחד מהקבוצה המקורית. המדענים נותרו עם חמישה קופים שלמרות שמעולם לא ספגו מקלחת מים קפואים המשיכו להכות בכל מי שנסה להגיע אל הבננות. אם היה ניתן לשאול אותם למה הם מכים את כל מי שמנסה לעלות על הסולם, קרוב לוודאי שהתשובה הרצינית הייתה: ´לא יודע – ככה זה היה מעולם...´ נשמע לנו מוכר? עלינו לבדוק בעצמנו את הקיבעונות שלנו (הסטגנציות) ולוודא שאיננו מכים אחרים (או את עצמנו), או מתחפרים בהנחות היסוד שלנו בלי לנסות לבדוק את מקורן או לנער אותן מן האבק.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים מפליא אותי
יונתן,
23/06/05 21:05
|
|
 |
כתבתי בראשית התגובה
י,
23/06/05 21:45
|
|
 |
אמיתי או לא אמיתי,
איילת,
26/06/05 06:09
|
אחלה ניסוי ותודה שהבאת. ככה בדיוק זה קורה בחברה, בייחוד אצל הדוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יפה
ל"ת
גליה פ.,
23/06/05 14:47
|
|
 |
5.
זן ופסיכולוגיה
ורד,
ר''ג,
23/06/05 14:34
|
מאמר מרשים מאוד. האם הזן תמיד מחובר בכזאת דרך לפסיכולוגיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הסיפור על קשירת החתול
בובריאנית,
23/06/05 13:16
|
ממחיש בצורה נפלאה מה שקורה לכל מינהג או ציווי- דתי, אזרחי או פרטי -הממשיך להתקיים דור לאחר היוצרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ככ מעניין!
stela,
מרכז,
23/06/05 13:11
|
|
 |
2.
שיבוץ מחדש
בר,
ר''ג,
23/06/05 12:16
|
מרתק. אבל האם חריגה ממסגרת או שבירת הרגלים לא הופכת, לאחר זמן מה, לתבנית בפני עצמה? ואולי אפשר לחשוב על זה אחרת: כל חיקוי, חזרה או ציטוט לעולם לא יהיה מדויק ותמיד ישאיר מקום לשיבוץ מחדש, לעיוות מתקן לשיכתוב הנורמות ולעיבודן מחדש? כל חיינו חולפים כחזרות נישנות- אבל בין כל חזרה ישנם רווחים והרווחים השונים, המיקצב, הם אלו שמאפשרים לאינידיווידואליות שלנו לבצבץ. לפיכך, כל תבנית או נורמה מהווה מצע להתנגדות, חתרנות והפקעה משום שטווח המישמוע של הנורמות וההרגלים אינו נשלט עוד ע''י מי שייצר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיבוץ מחדש
דדי,
25/06/05 10:10
|
הכותרת שלך היא התשובה משום שכל זמן שאת משובצת במישור התייחסות אחד אלו יהיו פני הדברים. אבל יש מישור התייחסות אחר שבו את חופשייה מהראשון. מה זה מישמוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אין מלים
ל"ת
ויקי,
ת''א,
23/06/05 12:14
|
|