|
|
עד כה: 33 תגובות, ב- 9 דיונים.
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
9.
אחלה.
גיל,
נגב,
05/10/05 21:56
| |
 |
8.
לכל סוגדי ה''אמות'' למיניהן,
באהבה,
30/09/05 13:05
| אנשים יקרים וטובים, למה שלא תתחברו לעצמכם ולמציאות? זה כל כך פשוט, לאהוב את עצמכם ויום יום לעשות דבר שייהנה אתכם, לאהוב את קרוביכם ויקירכם ולשדר את האהבה הזו. להראות אותה. לחשוב עליהם, לדאוג להם. לראות את שכניכם, את האחרים ואת השונים מכם ולכבד אותם ולתת להם מרחב של אהבה. מה לכם לחפש בהודו או בכוש. הכל נמצא פה על מפתן חייכם. במציאות היומיומית שלכם. פיתחו את לבכם ואת מוחכם והעבירו הלאה את הטוב, החמלה ואת האהבה ובלי הוראות שימוש. פשוט תחיו ותזרמו עם זה. שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אהבה
אהבה,
ישראל,
30/09/05 11:17
| |
 |
6.
40000 איש ביום
אדם,
28/09/05 15:34
| זה יוצא 27 איש בשעה 24 שעות ברצף... לא נשמע לי הגיוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא מחבקת הרבה יותר
פליפר,
28/09/05 17:53
| מ 27 איש בשעה. לפחות פי שלוש.
חוץ מזה ש - 40,000 איש ביום זה יוצא בסביבות 1660 איש בשעה, בתנאי שמחבקים במשך 24 שעות רצוף.
זה באמת לא נשמע הגיוני.
אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך. הסיפור הוא יפה.
למרות ההגזמות, מה שאמה עושה משפיע על אלפי אנשים והלוואי ויהיו עוד הרבה כמוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום ההולדת 50 לאמה..
ילד של אמה,
תל אביב,
28/09/05 22:08
| ביום ההולדת 50 לאמה, ביקרו מעל מיליון וחצי איש! היה זה באצטדיון הלואי בקוצ'ין. במהלך החגיגות אמה חיבקה מעל ל - 40 אלף איש, בדארשן שנערך 23 שעות. למי מאיתנו שחזה בפלא, זה מובן... ביום רגיל באשראם , אמה מחבקת מעל ל- 10,000 איש ביום. לא מאמינים? תסתכלו בפרומו לסרט על אמה שהופיע בפסטיבל קאן: http://anothereality.jankounen.com/anglais/1_darshan/homepage.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילד של אמה
פליפר,
29/09/05 09:42
| אנחנו לא עושים פה תחרות מי מחבק יותר אנשים לדקה.
יש הרבה כבוד לאמה ולמפעלה.
רק שמבחינה חשבונית לחבק 40000 איש ב23 שעות.... זה יוצא 29 אנשים בדקה בהנחה שהיא לא מחבקת כמה ביחד. זה אומר חיבוק כל 2 שניות. עדיין משהו לא נראה בסדר במספרים. אבל גם אם זה נכון וגם אם זה לא נכון, זה עדיין סתם פרט שולי וחסר משמעות ביחס למה שאמה עושה לאנשים ולעולם.
אבל הפרטים הקטנים, זאת אחת מהחולשות שלי ולכן אני נטפל לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרט יפה.
סמשנובה,
29/09/05 06:46
| |
 |
5.
מה את מתערבת לאנשים.
בעזרת השם,
27/09/05 21:53
| תעשי מה שטוב לך והם יעשו מה שטוב להם כול עוד הם מתנהגים בכבוד לבני אדם, עם דעות שונות, תרבות שונה. ובכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה מודעות זה? זה גרושים ביהדות
רבקה,
כפר סבא,
27/09/05 16:36
| יהודים נפלאים, חפשו בבית, לא בארץ מלאה פסלים ואלילים כמו הודו. דחילקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית בהודו??רבקה.
ל"ת
בועז,
ת.א.,
27/09/05 18:38
| |
 |
מותק, כל אחד והדרך שלו
תשושה,
28/09/05 16:32
| גם אם הוא יהודי - כבר אין לנו כוח למיסיונריות, מה עם לקבל כל אחד ואחת? מה עם ''אין כלום מלבדו''???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אישה מדהימה כל הכבוד לה
ענבל,
27/09/05 14:27
| היתי נותנת לה פרס נובל (וזה עוד קטן לעומת מה שהיא עושה) אסור חס וחלילה לסגוד או משהו כי עם כל הכבוד היא לא אלוהים אבל היא אישה מדהימה ומיוחדת וכל אחד צריך להעריך אותה על העוצמה הרוחנית והאהבה שהיא ניחנה בהם והשקיעה מתוך בחירה חופשית שלה בחיים- כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שוב אותה מבוכה....
בועז,
ת.א.,
27/09/05 13:50
| ושוב מלווה אותי אותה תחושת אי נוחות ומבוכה,מול בטויי הסגידה לאדם זה או אחר.אין ספק שמעשיה של אמה ראוים לכל שבח,ישנם מאות אלפי אנשים ברחבי העולם שבדרכם האישית והצנועה ,ממלאים את אותו תפקיד, מנחם ותומך,בעוצמה כזאת או אחרת. הצורך לסגוד לאדם מנוגד לחלוטין לרוח הטרנסדנטלית של חיפוש אמת אוניברסלית .וזה חוזר על עצמו עם גורו כזה או אחר . משום מה אנשים המתעקשים לגמד את מסע לעבר האמת האחרת ,שאלה שמחפשים חשים בקיומה. ההערצה לדמות אנושית רוחנית, ככל שלא תיהיה, וגדולה בהאהבה ובנתינה ככל שתיהיה,יוצרת מידע מוטעה שכיביכול ישנה סופיות נתונה ואליה צריכים להגיע . .המחפשים העייפים ,והדורשים מדריך מקבע, הם אלה שממליכים דמויות מקבעות בעצם העובדה שהם מכריזים עליהם כדומיות מורות. מורה הוא אדם ,וכאדם הוא מוגבל ובמוגבלותו הוא מקבע את החיפוש. אין אפס . גם אלוהים נמנה עם המורים המקבעים. וזה בניגוד, לדעתי, מוחלט לעצם רעיון החיפוש והגילוי .שהם תמיד יהיו אחד ולא ניתנים לעצירה על ידי שום תורה.ושום אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה פה
אהבה ללא תנאי,
27/09/05 20:40
| בניית האמון בעצמנו היא המטרה של המסע הרוחני. כל אחד שאנו נפגשים איתו יכול לקדם אותנו. פגישה עם כל גורו כולל אלה שהם ''בעייתיים'' הוא מפגש עם ההתמסרות לאדם אחר. בחברה המערבית התמסרות גורמת להרגשה על איבוד החופש להגיע לעצמך. מה שאתה מתנגד לו זה מה שאתה צריך, תנסה להתמסר למישהו ותגלה את החוויה. זה האתגר הקשה ביותר ורק מעטים לכן מגיעים למצב של אמה. מה שקרה לה זה בדיוק זה. היא מקדישה את מירב זמנה לאחרים , לא משנה איך היא עושה זאת, בחיבוק, בהרצאה, אבל שים לב רוב זמנה היא לא מתעסקת עם עצמה. וראה זה פלא, היא הכי מחוברת לעצמה וההוכחה זו היכולת להיות למען הכלל נובעת רק מעצמי מאד חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האהבה אולי לא, אבל הכוונה???
בועז,
ת.א.,
28/09/05 13:06
| תמיד מפליא אותי איך אחרים יודעים מה שאני צריך...ויודעים שמה שהם חושבים שאני צריך אין לי. אבל זה לא העיניין הבעיה היא לא משהיא עושה, הבעיה היא מה שעושים ממנה. היא אולי לא מתעסקת בעצמה ,אבל אלה שבונים לה אתרי אינטרנט כן עוסקים בה. בה ולא בפועלה.באיפה נולדה מה עברה בילדותה איך היא הייתה לילדה מיוחדת.זה מביך העיסוק הזה באדם זה מביך הסגידה הזאת זה מביך.זה כל כך מנוגד לרוח הנתינה.אין מנוס מלחשוב שכל הפסטיבלים האלה כוונתם לא טהורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב
בועז,
ת''א,
27/09/05 18:07
| האם אתה לא נכנס פה למלכודת ? אין ולא היה בשום מקום דבר שיכול לכפות על טבעך האמיתי דבר. זה כולל גורו, מורה, אלוהים, קבעון. אז מה קורה פה בעצם? מדוע אנו מרגישים שזה קורה ? האם יש באמת את מי להציל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ירדתי לסוף דעתך .אשמתי...
בועז,
ת.א.,
27/09/05 18:50
| לא כל כך הצלחתי לרדת לסוף דעתך. מצטער אני מפספס משהו שאתה רוצה לומר בוודאי. אתה בהחלט צודק לגבי טבענו האמיתי.אבל זה הוא הנעלם הגדול .בדרך להבנתו ולמפגש איתו ישנם רבים שמתיימרים להראות לנו את הדרך לאותו טבע שאיתו אנחנו אמורים להתחיל לעבוד . המפגש עם הטבע האמיתי שלנו ,כפי שאתה קורה לו ,הוא רק ההתחלה. אנחנו זקוקים למפגש הזה לא כמטרה אלא כבסיס לצמיחה אישית ומאד יחודית לנו.הדרך למפגש הזה רצופה באין ספור סימטאות ללא מוצא בהכזבות ובתיסכול. זה המקום שבו צצים כל האלה שמציעים להצטרף לדרכם שלהם .כך לחסוך מן המחפשים ייסורים. אלה המצטרפים מוותרים למעשה. הם זקוקים יותר להתנחל בתחושה של שייכות שנותנת להם אשליה של הזדהות וגם זהות.אפילו אם היא לא ממש שלהם.למרות שאין בכך כל רע.זאת לא הדרך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף דעתי (אני מקוה)
בועז,
ת''א,
28/09/05 12:31
| אפשר להתחיל בזה - אין דבר הנמצא מחוץ לי, גם מי ש''מתיימר להראות את הדרך'', גם ''השרלטנים'', גם ה''אלוהים'' וגם אתה מתקיימים אך ורק בתוכי. הפיצול ביני לבינהם יוצר כביכול עולם חיצוני. אם אני מייחס דבר לעולם החיצוני אני מחזק את האשליה שהוא קיים ושיש לו איזו שהיא השפעה על מי שאני באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסובב אותי ואני...
בועז,
ת.א.,
28/09/05 12:58
| אני רוצה להבין אם הבנתי.אם הכל מתקיים בתוכי ודרכי.. והעולם החיצוני אינו קיים אלא דרכי ,איך אני אמור לחוות את הגשם שיורד ומרטיב אותי או את היום המתחלף ללילה. עיניי רואות חושך ואור אני חלק ממשהו גדול ממני שיש לו השפעה לא מעטה עליי,אפשר לראות בעינייך ואני מבין מה כתבת וכוונתך . אבל אני לא מסכים איתך ,זאת אולי דרך להשקיף על מה שקורה לנו ,אבל אותי היא לא מאתגרת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
בועז,
ת''א,
28/09/05 15:40
| |
 |
המילים המטעות
רות,
27/09/05 22:14
| לפי מה שכתבת וודאי יש בך מודעות למה שאתה רוצה להיות. המילים שאתה כל כך נחרץ כלפיהם, הן רק מילים. כל מילה ניתנת לפירוש בכמה אופנים. אפילו אלו המעוררות בנו התנגדות עזה כמו סגידה. נכון, המפגש הוא אף פעם לא המטרה. לדעתי אין בכלל מטרה. יש רק לחיות, להתכון כמה שיותר נכון עבורך. אלו שאתה פוגש ומתיימרים להראות לך את הדרך אינם אמיתיים עבורך. נכון, יש הרבה שרלטנים, במיוחד בתחום הזה, אבל הלב האמיתי יודע. הלב האמיתי יודע להבחין, יודע שסגידה בפני אדם חי שגם הוא לומד ומתכוון לאותו הכיוון ממש, אינה תמיד כמו שהיא נראית במבט ראשון. האגו תמיד מחפש את המקומות להרים את הראש, לנצל מצבים למלחמה ולא לשלום, לסיבוך ולא לפשטות. איך אתה יכול לחשוב שאלוהים הוא מקבע ? אלוהים הוא הכל, הוא אתה, הוא אני. הוא מה שאתה מחליט לפעול, לחשוב, הוא ואתה הם אחד !!!אני חושבת שהנחרצות שלך לא מיטיבה איתך - אלו המחפשים, יוכלו אולי גם למצוא את מה שחיפשו, וזאת בניגוד לאלו שוויתרו מלכתחילה. אז מה כבר יכול להיות ? יהיו כמה מורים שרלטנים, יהירים, שיקריים. הרי הממקום הזה אפשר רק ללמוד ורק מהמקום הזה אפשר להגיע למורה אמיתי, מורה של הלב. מורה שכזה, אדם בשר ודם, אינו יקבע עבורך שום חיפוש. אני מבטיחה לך. אני מאחלת לך שתמצא !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כדורבנות! שנה טובה!
ל"ת
jahlove,
28/09/05 10:48
| |
 |
תודה על תגובתך..נהנתי
בועז,
ת.א.,
28/09/05 09:18
| יש הרבה תוקפנות במסר שלך אבל זה לא ממש משנה כי ככל שההתנגדות שלך למילים שלי גדולה כך גם הספק מאמיתותהאמונות שלך גדלה. שימי לב למה שאת קוראת מילים.התגובה שלך מלאה במילים ''הלב האמיתי '' מה זה אם לא מילים '' אלוהים הוא אני הוא אתה '' ואז? את לא רק משתמשת במילים שהן מילים את גם הופכת את השימוש בהם לדרך .אלוהים תמיד היה גורם מעקב בהתפתחות האנושית .ולא בגלל שמה שהוא מסמל מעקב. ההזדקקות ליחוס כל הטוב והנסגב באדם לאישות אחרת ממנו היא מעקבת . האמונה שישנה אטוטוריטה רוחנית גבוהה מן האדם עצמו היא מעקבת. אם אלוהים הוא אני או את למה אנחנו זקוקים לו?? אז אני אלוהים ואני לוקח אחריות על היותי אלוהים. אבל אולי זה בדיוק מזה שאת בורחת ..לקיחת אחריות. צר לי אבל העוסקים היום ''בהוראה רוחנית'' הם שרלטנים אין מצב כזה הוראה רוחנית זאת המגמה להפוך את החיפוש אחרי מה ש''הלב יודע'' ל עסק ובידור להמונים. בכל מקרה אני מציע שתתרכזי בתשובה עניינית ,מבצבץ מדי פעם בתגובה שלך,ותעשי הבחנה בין ויכוח ותוקפנות אולי תוכלי להנות,מדעות של אחרים גם אם לא תסכימי. בסגידה.... בועז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלשול אינטלקטואלי ורבלי
אבירם,
מרכז,
02/10/05 15:13
| עושה רושם שיש פה די הרבה אנשים שסובלים משלשול אינטלקטואלי ורבלי ונראה כאילו בלעו קלטות מזויפות תוצרת דוכני הקלטות בהודו. חבר'ה לא צריך להכביר מלים ריקות ולהראות כמה ספרים ''רוחניים'' קראתם, זה בדיוק מה שאתם מטיפים נגדו, כל עניין האגו המנופח. תשבו ותסתכלו על עצמכם מהצד. אוי כמה שזה עצוב. רק לידיעתכם הרוח האמיתית נמצאת באדמה, במגע, ובהפעלת החושים ובלחיות את החיים עצמם. הסיגוף וההתנזרות והלימוד של כתבים קדושים והעיסוק ברוח בוודאי שמקרבים אל השלמות שכולם בסופו של דבר מחפשים אך יש לה גבול. אם לא תיעשה במקביל לעבודה שקשורה לעולם הזה היא תגיע רחוק אך תהיה חסרה. וזה בדיוק מה שעושה אמה. היא לא מתפלספת באתרי אינטרנט או מטיילת בשינקין אלא עושה את העבודה האמיתית: היא פשוט נוגעת באנשים אפילו בכאלה שריחם אינו של בושם צרפתי שלא לדבר על זבי חוטם ומצורעים, מוחה את דמעותיהם של אלה שלא שפר מזלם ומעניקה חמלה לעולם ולא פטפוטים. תודה על ההקשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אהבה ואור
ילד של אמה,
תל אביב,
28/09/05 22:20
| כל מי שחושב שהוא מבין, כבר מראה שהוא לא מבין... איש איש ודרכו, ברי מזל הם אלו שיש להם דרך, והם לא עבד למחשבות החולפות להן במיינד. ידע קורא לידע, כך היה תמיד. מי שמזלזל בדרכו של האחר, מראה סך הכל שהוא לא התנסה באמת. זה אפילו לא שלילי, רק מראה את המקום שהוא נמצא בו כרגע. מי לא ראה בהודו איש שמסדר פרחים תחת איזה עץ שהוא רואה בו אלוהים, ומטפל בו בסבלנות ואהבה... מכיוון שאלוהים, או האמת, או איך שלא נבחר לקרוא לזה, מתוך עולם החוויות הצר שלנו, נמצא/ת בכל , כל מה שנרגיש אליו אהבה ומסירות, יוליכנו אל האמת. קח עץ, ותאמין בו בכל ליבך, ותראה כמה יש לו ללמד אותנו. ספציפית לגבי אמה... היא אינה אומרת לאף אדם לשנות את דרכו, אבל השהות במחיצתה עושה לנו משהו, אז מה הבעיה?.. מי יתן וכל האנשים ימצאו את דרכם לאושר...ולא משנה דרכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקיעות כמצב מבורך..
בועז,
ת.א.,
28/09/05 16:03
| זאת הסקיזופרניה של המילים..הן אמורות להבהיר דברים, רעיון ,דעה או כל דבר אחר,והן בכל זאת בשימושם של רבים באות להסתיר .משום שלרבים קל להיסתתר מאחורי המילים כנותנות תחושה,ותחושה בלבד ,של עשיה,מודעות ,הבנה ושליטה. כך לומדים להסתיר את המצוקות מול מחסור בכלים להבין ולהעמיק. מצבים של תקיעות הם מצבים מכובדים.בדרך שלך יש מצבים של תקיעות, וגם של יאוש.אין שום סיבה לנסות לזוז מהם.הם חלק מהתפתחות שאתה אמור לחוות.באותה תקיעות ,כמו שאתה קורא לזה, יש עוצמות רבות שבאות ללמד אותך משהו, תקשיב גם להם.אף אחד לא יכול לומר לאן ללכת או לזוז מן התקיעות הזאת ,היא חלק ממשאתה אמור לעבור .להזיז אותך ממנה אינו משרת אותך, אלא ההיפך מכבידה ומעקבת את התפתחותך.וזה בדיוק הסכנה וחוסר היעילות של המורים והוראתם.מורים מקבעים בתורתם דפוס חשיבה או דרך הגעה מוגבלת .שלך,לא מוגבלת רק תאמין בה.כל עצה שתקבל בדרכך אינה יונקת מתוכך והיא זרה לך ,ולחיפוש שלך גם בתקיעותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרך וכברתה...
בועז,
ת.א.,
28/09/05 15:47
| אני אומר לך כך . האם הורד יוכל ללמד את הכלנית איך לפרוח?בזרע של הכלנית יכולת לפרוח ככלנית.לורד יכולת לפרוח כורד . מה לדרך הפריחה של הכלנית לדרך הפריחה של הורד? בכל אחד מאיתנו טמון זרע ההתפתחות היחודי לנו.אין לאף אחד היכולת להורות לא דרך לא מסלול לא אופן ולא קצב של פריחתנו. כשאנחנו עומדים חסרי אונים מול מבוי סתום והכזבה,זה המקום שאנחנו אמורים לעמוד,זה המקום שבו ההתפתחות שלנו מבקשת מאיתנו לעמוד, זה המקום שממנו אנו שואבים בדעה או בלי דעה את העוצמות להמשך . מי יגיד לנו לזוז לחפש אחרת או לנסות אחרת ?.מי שיומר לנו זאת לוקח על עצמו אחריות שהיא היא השרלטניות. לא מדובר בדרך שאחרים כבר עשו ,אף אחד לא עשה את הדרך שאני עושה וגם אף אחד איננו יודע היכן אני בדרכי אפילו אני לא תמיד יודע.אין לניסיון של האחרים ולא כלום מול האתגר של החיפוש שלי.ואני אגיד לך עוד דבר. המצב להתפתחות מואצת הוא הלבד,כש מול הכל יש אני כשאני מוצא את עצמי חלק מהכל ובמפגש הזה בהתבוננות הזאת כש הכל ואני לבד אני בוחן את האמת שבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל הנוצץ - זהב
רות,
28/09/05 14:22
| שוב אני מסכימה איתך - לא כל מי שמדבר על אהבה (או על כל דבר אחר לחילופין), אכן מבין באהבה. אני חושבת, וזה מה שניסיתי להעביר גם מקודם, שאתה היודע הגדול מכולם. אתה יודע לזהות אמת ושקר, יודע להבחין בין כוונות טהורות לסתם מניפולציות. במקום הזה, מורה אמיתי רק יכול להרחיב את המודעות, להעצים את היכולות ליצירת שינוי. תהליך החיפוש חייב להתחיל ממך. אם אתה מתנגד לרעיון של מורה שידריך אותך בדרכך שלך, לדעתי, יש עליך לשאול את עמצך מהי באמת הסיבה. זה שאתה בוחר לך מורה והוא זה שמלווה אותך בדרכך, אין זה בהכרח שאתה מפסיק לחפש, אין זה אומר שמצאת, להפך, יש עליך להטיל יותר ספק, יותר לבחון את דרכך ואת האופן בו אתה יכול להיעזר באלו שכבר עברו כברת דרך, אפילו אם היא שונה משלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורה?!
jahlove,
28/09/05 14:10
| מהתכתובות שלך, נראה שאתה בחור סופר אנטלגנט! לא כולם ככה! מצחיק שאתה אומר ש''למילים כח רב של הסתרה'' כי אתה מתבטא כל כך טוב, אז אני שואל מה אתה מסתיר מאחורי מילותיך הרהוטות??? בני אדם מתמודדים בחיים עם מצבים רבים של תקיעות, של סוף הדרך וחוסר תשובות, ואילו חלק מהסיבות מדוע פונים למדריך/מורה! האם יש פתרון אלטרנטיבי למדריך/מורה? אשמח אם תשתף אותנו איתם! אוהב....jahlove! נ.ב. הכתבה על אמה בא לתת דוגמא לנתינה ללא תנאי - דבר מאוד לא נפוץ בארצנו ובכלל, כל אחד צריך לקחת את מה שהוא מבין מהכתבה, כולי תקווה שלקחת את הדבר הנכון! באהבה האגו :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוח הכל יכול של המילים....
בועז,
ת.א.,
28/09/05 12:49
| למילים כוח רב של הסתרה.משתמשים במילים להסתיר מבוכה של חוסר הבנה, ובעיקר על מנת לחפות על אין אונים במעש. ''אור ואהבה להמונים '' הן דוגמאות מצויינות .מילים שיש בהן כביכול המון משמעות ,אבל יכולות להסתיר חוסר יכולת להגשימן. אז אמרתי ,זה נראה כך שאני מבין באור ובאהבה. כתבתי אני אוהב אותך וזה ממלא אותי בתחושה שבאמת אני יודע מה זאת אהבה.וזה השקר הגדול מכולם. בוודאי שיש אהבה אמיתית וכנות בכוונות של האנשים. אבל לא כל מי שכותב על אהבה ואור בכלל מבין מהם. גם מורים כביכול .מי שמתיימר להיות מורה ,איננו מבין ,לדעתי, משמעות החיפוש. מורה הוא בהכרח גורם מעקב התפתחות .עצם ההתלבטות,תהליך החיפוש העצמי כל כך ,היא היא המטרה,ההתעצבות הרוחנית נולדת מן המבוכה. המורים הם בעיניי אחיזת עיניים בתהליך הזה הם אפילו סותרים אותו. דוגמא למה ,לחיכוי? זה סוג הלימוד מעקב התפתחות פר אקסלנס. תאמיני לי.מורים אינם התשובה הנכונה,לאלה שרוצים ליצור ולצקת תכנים אישיים, לבטא בם את מהות טבעם ותרומתו לחיי הרוח שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהן המילים...
רות,
28/09/05 11:45
| נהנתי מתגובתך ובעיקר מהחלק האחרון. צודק, יש לגלות יותר סבלנות לדעות של אחרים, אם כי דעתך אכן מקוממת אותי. אתה יודע מה אומרים - אין אדם מדבר אלא מהרהורי ליבו. לא חשבתי שתראה את תגובתי כתוקפנית, אך שמחתי לגלות את דעתך. כמו שכתבת קודם, המילים הן רק האמצעי, לא המטרה. הן תורמות כשהן באות לידי ביטוי בהתכוונות לפשט ולא לסבך לכן נראה לי שאנו חוטאים מידי פעם. לא הכל ''בידור להמונים'', לא הכל נעשה ממקום של אגו. יש מקומות טובים, של אור, של מודעות, של צמיחה ודדוקא בגלל המילים שלך איחלתי לך שתמצא מורה. מורה אמיתי גורם לך לשנות את הראייה על הרבה דברים. לא ממקום של ציווי אלא ממקום של דוגמא. אהבה ואור להמונים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מזל טוב לAmma
מעוז,
השרון,
27/09/05 12:13
| |
|
|
|
|
|