 |
24.
i want to know what boaz think about this?
u.v,
30/12/05 16:29
|
|
 |
23.
נשיות וגבריות הם בעיקר הבנייה
י',
29/12/05 19:06
|
למרות שיהיה מטופש לטעון שהם רק הבנייה חברתית ללא איזו מהות טבעית ראשונית שהניעה את החברה לעצב את המושגים הללו.
מצד שני, לייחס לגבריות יוזמה ולנשיות פסיביות או כל חלוקה דומה אחרת נראה לי די שטחי. מבנה העומק של הבסיס האינסטנקטיבי הנשי לעומת זה הגברי מתייחס לעניינים יותר בסיסיים וניתנים לפרשנות אישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מעולה !!!
ל"ת
צחי,
29/12/05 15:30
|
|
 |
21.
חפש מי ינענע אותך, יא נשי!!!
ל"ת
גבר גבר,
ת''א,
28/12/05 13:08
|
|
 |
20.
לא הרוחניות ''אשמה''
סול,
27/12/05 12:51
|
בתמורות שחלו ביחסי גברים ונשים. התמורות הם חלק- והחלק הפחות מוצלח- של המהפיכה פמינסטית ולא של רוחניות.
הגבר שבעבר נהנה מדמוי ה''חזק'' הולך ומאבד מכוחו עם התפוגגות הדימוי. האישה הולכת ותופסת מקום חשוב וחזק יותר. ההיזקקות לגבר פחתה בהרבה, אויתה פוחתת גם התשוקה.
נשים רוצות בדרך כלל גבר חזק לצידן. אבל מצ'ואיסט אינו גבר חזק. כוח פיסי כבר מזמן לא מעניין. גם רגשן סנטימנטלי שמחפש את עצמו הוא לא גבר חזק. גברים צריכים להוציא מתוכם עוצמות אמיתיות, ולא מזוייפות כפי שעשו עד עכשיו.
וכל מי שמבקר את הנשים על אי הצלחת המהפיכה הפמינסטית, ראשית מי אמר שהיא לא מצליחה? היא עדין לא הסתיימה.
שנית, נכון שאילו נשים היו מפסיקות להיות שובינסטיות בעצמן, גם הפמינזם היה משיג יותר הישגים. בזה דניאל צודק.
נשים הן אויבות המהפיכה הפמיניסטית לא פחות ואולי יותר מאשר גברים. כשנשים תהיינה באמת מחוייבות לרעיון השוויון ולא מהשפה לחוץ יהיה שוויון.
ושוויון אומר שוויון בזכויות ובאפשרויות. זה לא אומר זהות כי יש גבריות ויש ''נשיות'' רק שצריך להגדיר את היחסים בינהם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישית, כוח פיזי עדיין עושה לי את זה :)
ל"ת
איילת,
27/12/05 13:52
|
|
 |
יותר מאשר כוח מנטלי?
סול,
27/12/05 15:25
|
|
 |
שאלה קשה.
איילת,
27/12/05 16:15
|
קשה מאוד. אם תלחצי אותי לפינה ואחרי סימולציות בדמיון, אגיד לך בכנות: כן, יותר מאשר כוח מנטלי, בכל הקשור למשיכה גופנית.
אני יכולה לדמיין את עצמי נמשכת לבריון קשקשים אהבל, אבל לא לענק שכל ורוח שהוא קטנטן וחלוש בגופו, ואפילו יהיה לו גם חוש הומור קורע.
אני אהיה ידידה של הגאון, אבל אלך לישון כשידו של הבריון חובקת אותי.
אישה פרימיטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איולה..שנייה..:)
סול,
27/12/05 17:18
|
לפני שאת נעלמת לי עם בריון הקשקשים הפרימיטיבי :), אני רוצה להבהיר את השאלה:
הבחירה אינה ללילה אחד אלא ליחסים ארוכים. שני תאומים זהים מחזרים אחריך :): האחד חלה בילדותו במחלה קשה והחלים תוך פיתוח כוחות מנטלים ושכליים אדירים. אין לו כוח פיסי אבל יש לו מבט חודר, אישיות עוצמתית וכישורים שכליים מרשימים. האחר (שנבהל ממחלת אחיו) עמל ופיתח את גופו לדרגת רב בריח...הוא מאוד חזק פיסית אבל הוא ממש רפה אופי ורפה שכל.
את מי היית מעדיפה??? ::)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא שונא נשים...
''לרופא האהבה'',
28/12/05 14:17
|
ואפילו -מידי אוהב אותן. זו גם הסיבה לזמן הרב שאני משקיע במחשבה וניתוח על פמיניזם ונירוזות תרבותיות בחיי האישה.
ויותר מזה--אני ''מהפמיניסטים'' האכפתיים ביותר,אבל דרושה עבודה יסודית הרבה יותר---מהמלחמה הקוסמטית של מוסקונה לרמן ויחימוביץ למיניהן. וצדקה סול (סתווית) כאשר כתבה שנשים מפריעות להצלחת המילחמה על מעמד האישה, הרבה יותר משהגברים מפריעים.
או במילים אחרות...
''תמשיכו להיות יפות ותישתקו''... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידעתי שבסוף נסכים
סול,
28/12/05 12:27
|
|
 |
אתה באמת שונא נשים, אה?
ד''ר לאב,
28/12/05 10:01
|
מעניין מה בהיסטרייה האישית שלך הביא אותך לכזה פחד מנשים? אולי דחיות חוזרות ונשנות? נטישה של האם? נטישה של חברה בגיל קריטי? מה??
או אולי סתם חקיינות לנויירוזות של ניטשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד יקירי
לא סיגל,
28/12/05 08:05
|
איך זיהיתי? לפי השובינזם הבוטה והטיפשות המתייהרת.
כמו תמיד, בקיצור.
ואיכסה- אל תשלח לי נשיקות, תעשה טובה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי נסגור עניין לפני שזה נהיה אישי מדי
איילת,
28/12/05 05:49
|
ולפני שירמי יצטרף אלינו לשיחה האניטימית (ירמי?? איך לא הצטרפת עד עכשיו?)
אני מעדיפה, כמאמר החידה-בדיחה, גבר עשיר, בריא, חכם וחזק, על גבר עני, טיפש חולני וחלשלוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, שוב פנצ'ר בכיסא גלגלים?
פמניסטיות,
אוהבות אותך,
28/12/05 05:42
|
|
 |
היי, סיגל חמדתי...
:-),
28/12/05 00:16
|
הפתעת אותי בזיהוי (ממש הפתעת),על מה נפל זיהוי???
בכל אופן, ממש לא חזרתי,או נכון יותר -מעולם לא ממש הייתי...:)
''סתם עברתי בסביבה''
ימים קשים עוברים עלי, סוג של ''מציאת ההליכה לאיבוד''.--אני בטוח שאת מבינה את כוונתי.
אני מנסה למצוא סיבה _____, אך לא ממש מוצא!
מכירה את ''כוח המשיכה''? ניראה לי שאפילו לו אני כבד מדי...
ראית פעם אדם שפורח בסתו?
להתראות לך סיגלתי, נשיקות וגעגועים לדמותך בראשי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד? הבלחת?
סיגל,
27/12/05 22:52
|
|
 |
סול,תן לה להעלם
אפרופו פמיניזם,
27/12/05 22:32
|
זה אך ורק טיבעי לפמיניסטית הממוצעת: לדבר גבוה,, אך בסוף היום להעלם תחת שריר חובק,אשר ביכולתו לבלום את הנטייה הנירוטית של האישה-(הבטוחה בסגולתה היחידאית). מה שווה היה המאבק הפמיניסטי ,אלמלא היה ניצב מולו ''שריר'' מעורר השראה לעצם הלחימה? הלא מה שהוליד את ההשראה למלחמה הפמיניסטית, הוא הרף הגבוה שהציבה הגבריות...(שלא במתכוון)
אין זה אומר שאני שוביניסט. אלא כנה באשר למכניזם הפמיניסטי.
הלוואי והפמיניזם ייזכה להמציא גלגל משלו... (או יותר נכון משלה :))
אוהב אותך איילת...:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה לכתוב
אורט,
27/12/05 01:26
|
שאוהד אזרחי עזב את עולם הישיבות כי להתקרב לולהים?
די להנכות יסוד רשעיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני לא יודעת אם אתה צודק אבל זה כתוב
ל"ת
נהדר,
26/12/05 20:50
|
|
 |
17.
12,16, 13, 14, 15-Barak,
michael,
us,
26/12/05 19:57
|
|
 |
16.
הן ו הם ?
potamya,
gaya,
26/12/05 17:17
|
ואני לתומי, חשבתי, שהדרך היא אישית, שהדרך היא לצאת מהתניות והגדרות, נו טוב, אני לתומי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מומלץ מאוד לקרוא באתר של אוהד
איילת,
26/12/05 13:28
|
|
 |
מה שבטוח
ברק,
26/12/05 16:17
|
שפה זה נשמע ממש רע. אוהד מנסה להחזיר אותנו לתקופות חשוכות של שוביניזם, הומופוביה וכפייה מגדרית. אני לא מבין מדוע נותנים במה לכל אדם, בלי לסנן. גבר רגיש זה מצויין. ולא רק גבר, בני אדם צריכים להתחנך להיות יותר רגישים, ואם אוהד רוצה להיות מאצ'ו מחוספס שיבושם לו, אבל שיעזוב את מי שכן בוחר בטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ושוב לא לקבל .....
שי,
26/12/05 11:53
|
לדעתי בני אדם לא צריכים להתעסק באיך הם אמורים להיות או איך הזוגיות שלהם אמורה להיות , הרי זה שורש כל הבעיות והמתח בעולם. בני אדם אשר יקבלו את עצמם בדיוק כמו שהם ולא יהיו במרדף אחר משהו דמיוני - איך אני אמור להיות ? , איך בת זוגתי אמורה להיות ? , אותן שאלות הופכות ללא רלוונטיות לגביהם. לדעתי צורת המחשבה שאוהד אזרחי מציע עלולה רק להחריף את המתח הפנימי אצל האדם ובתוך הזוגיות ,כי על ידי צורת מחשבה כזו נוצרת עוד דמות שאותה אני רוצה להשיג ולהיות והרי זה מה שעשינו במשך כל חיינו ובמשך דורות רבים. כעת יש לי רעיון חדש איך אני אמור להיות ואני אנסה להתאים את עצמי לדגם החדש או במקרה אחר, בת זוגתי שתקרא את הכתבה תחשוב אם בעלי ישתנה גם אני אוכל להשתנות . במקום הדרך הזו אני מציע לכולם לקבל את עצמם בדיוק כמו שהם. כל ניסיון לשנות רק ייצור עוד בעיות וכאשר אני באמת אקבל את עצמי פתאום גם האנשים שסביבי יוכלו לקבל עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין ''נשי'' או ''גברי'' יש ''אנושי''.
שושה141,
26/12/05 11:13
|
כל המושג הזה ''נשי'' ו''גברי'' זה המצאה מלאכותית לצורך הנצחת סטראוטיפים. בדורות קודמים חילקו את התכונות לפי קריטריונים שוביניסטים של ''נשיות זה עדינות ורוך וגבריות זה מאצ'ואיזם ובהמתיות''. ובהתאם לזה הגדירו אנשים. אם היתה אישה שחס ושלום לא רצתה להיות עדינה, אז היא נחשבה כ''לא נשית''. מעין מיטת סדום. לשמחתינו היום כל אדם חופשי לעשות ככל שהוא מרגיש בלי להיות כלוא בהגדרות חברתיות מלאכותיות. אז אם יש גבר שעושה דברים שפעם נכללו בהגדרה המלאכותית ''נשי'', הוא לא ''נשי'' (כי כאמור אין דבר כזה) אלא ''סתם'' ''אנושי''. וזו זכותו המלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אדם במלוא מורכבותו
סוניה,
26/12/05 09:24
|
בחברה פתוחה וסובלנית צריכה להיות אפשרות לכל אדם לבטא את מלוא מורכבותו בלי שישטפו את מוחו במה ראוי לו ומה לא. לפי המאמר והתגובות אליו אני רואה שמערכת אמונות אחת מתחלפת באחרת אבל אין כאן פתיחות אמיתית. ועוד דבר: לבטא רגשות, לרקוד, לגעת וכו' - זה רק מאפשר לך להיות בן אדם יותר שלם; אין לזה ולא כלום עם רוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כתבה מעוררת השראה, אילו מילים,כמה חוכמה,
ליליאן,
26/12/05 04:54
|
נזכרתי באחד שהכרתי ישר וטוב לב עד שהוא הכיר איזה כוסית אחת ,מאז פרצופו השתנה ללא היכר,עזב את האשה והילדים,התחיל להימחק,הוא עוד לא ראה את זה,מזל שבאתי ולא עשיתי כלום רק הסתכלתי עליו,היום כבר לא אכפת לי מכלום רק מהאמת, והיא כואבת, וואו כמה שהיא כואבת, חג שמח ותודה על המאמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה למה יש הומואים בעולם!
יונתן,
26/12/05 02:37
|
החברה נהיית יותר מדי נשית, אחר כך מתפלאים שיש מחלות איידס והומואים בכל חור?
פעם זה לא היה ככה! למה?
כי פעם נשמרה ההפרדה הברורה הזו בין זכר ונקבה. היום כל ה-''ניו אייג''' המודרני אללק הזה, עשה בדיוק את ההיפך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צודק. אני מודה שגם אני נופל לחטא הזה...
יותם,
26/12/05 02:05
|
אוהד אזרחי שוב צודק ב-100%. דברים בסלע. אני מודה שגם אני נופל לחטא הזה, ופה ושם יוצא קצת ''נחנח'' בתור 'רוחני'.
לגבי התגובות של בנות (שימו לב שזה רק תגובות של בנות כאן), אני רוצה להגיד לכן, בנות! אל תסנגרו על הגברים שסביבכן. יש הבדל בין להיות אישה לגבר רוחני, לבין להיות אישה רוחנית לגבר גברי רוחני. נכון, שלפעמים בחורה רוצה גבר שיגע בה, שיבין אותה עמוק יותר וכו' - אבל זה לא הטבע של הגבר. אלוהים לא עשה אותנו נשיים, או אתכן יותר גבריות. הוא פשוט ברא גבר. וברא אישה.
יין ויאנג - זה משלימים, זה לא שניים שמחקים אחד את השניה. ובאמת, רוחניות לפעמים נתפסת כמו משהו שהוא יותר נשי ופחות גברי. ואז קורה שהרבה גברים פשוט נראים נשיים מדי, מה שהופך אותם ואתכן לאותו דבר. במקרה כזה - איפה היין ואיפה היאנג? מינוס ומינוס לא מעביר חשמל!
הגיע הזמן לדור חדש של רוחניים באמת. ואוהד אמר עכשיו מה שהרבה זמן אני חושב בלב. הגיע הזמן לדור של ניאו-רוחניים. עד עכשיו היינו רוחניים כאלה לפלפים משהו... הגיע הזמן להבין שיש גבר, ושיש אישה, ורוחניות לא אומרת לגבר להפוך להיות אישה או לאישה להיות גבר. זה שכולנו אחד וזה וזה זה סבבה, אבל האחד הזה, לפחות בעולם הגשמי שלנו, מורכב עדיין משניים. גבר - ואישה. ועד שלא נתפוס כל אחד את התפקיד שלו בזוגיות, כקוטב זכרי וקוטב נקבי, לא תהיה זוגיות פוריה.
שבוע טוב שיהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש דרך אחרת...
שי,
26/12/05 12:00
|
בכל אשה יש גבר , בכל גבר יש אשה ומוטב לא להתעסק עם הרעיון של כמה אשה אמורה להיות אשה וכמה היא צריכה להיות גבר . פשוט להיות , בלי להסתבך יותר מדי בהגדרות איך אני אמור להיות איך היא אמורה להיות , פשוט להיות ואז הכל פשוט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סודות עמוקים
דניאל,
26/12/05 01:56
|
מיני ים. בגבר המעז לפסוע בשבילי הנשיות. מי ידע. אם את סוד המעגל יאות לבבו להכיל. ואשתו. אם תסכין את רזי הסכין והלהב ללמוד ולהפנים. לאן ילכו ? האם יפרדו ? יתכן. אך מה המשמעות של כל זה. האם לטוב או למוטב ? אם את סוד הרגע, כל רגע ילמד. ירוויחו מכך הוא וילדיו. סוד הרגע. סוד ההכלה. ואשתו מה ?? סוף דבר הכל נשמע בברכה ואהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אני ממש מסכימה איתך . לגמרי ואף קרה לי ...
אורנית,
26/12/05 00:20
|
הכרתי לא מזמן בחור חמד , עטוף בדי כותנה תמיד , כולו רוך , עונג , עדינות ונשיות. גם עומק וחוכמה לא חסרים היו לו - הבן אדם עמוק ברוחניות ומעבר לזה גם . אפילו ראיתי אותו פעם ב-free dance ואשכרה נשארתי פעורת פה . הוא ממש מחובר לנשיות שלו . קצת מעבר לרצוי... רציתי דווקא שיהיה ביננו משהו אבל כל פעם שנפגשתי איתו - חשתי שאין מקום שבו הוא יוכל להכיל או לאפשר לי את הנשיות שלי . לידו נצתרכתי להיות המובילה , הגברית , החזקה, המחליטה והמעשית. מהר מאוד הבנתי שלא כך אני מעוניינת , שיש גבול לכמה אני מעוניינת שהגבר שלצידי יהיה רך ונשי . חשתי שבחברתו אני נידונה לוותר על המקום שלי כאישה וכי אני מוצאת עצמי במקום גברי לגמרי בתוך הזוגיות . ישנן נשים שזה דווקא עשוי להתאים להן - נשים שממילא הן ''גבריות'' ,שולטות וכוחניות- עשויות להנות מהמצאותו של גבר כזה בנוכחותן כי הוא מחזק ומאשר להן להמשיך ולהיות ה''גבר בבית'', מה שממילא הן עושות. למי שמעוניינת להיות אישה כמו שאישה אמורה להיות - לא ילך במחיצתו של גבר ששכח מזמן שהוא למעשה גבר והפך להיות אישה... ממש כך. תנסו להתבונן מסביבכם ולראות האם גברים שהאיכויות הנשיות שלהם הן דומיננטיות מאוד- נמצאים בזוגיות עם נשים שיש בהן איכויות גבריות כבולטות מאוד. הן תהיינה ה''חזקות'' בבית, הן הגבר במשפחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Truly right
B,
25/12/05 21:01
|
These days it seems that some men became too soft and many women became very aggressive. Personally speaking I love and prefer to stay the female in the relation and want to know that the man my husband in this case, will stay the man and will take care of me, that doesn’t mean that I can’t and don’t make decisions in the relation! That doesn’t mean that I won’t be able to take care of myself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חארטה בארטה
אליעזר,
תל אביב,
25/12/05 19:24
|
מה קרה לכם, אנשים, שבלי תשע סדנאות ומדריכים שיסבירו לכם שזה בסדר אתם לא מסוגלים להיות פשוט בני אדם? אל תטיפו לי בחזרה, אני באמת בסדר כמו שאני, זה נראה לי כמו סוג של היפוכונדריה נפשית, הצורך למצוא עוד ועוד תרופות ומזור לנפש המיוסרת. טיפוח גישה של ''למה לסבול?'' מריץ אנשים לקנות עוד משככי כאבים ולפנות לעוד ''רטריטים'' של אנא עארף מה, גם זה סוג של משכך כאבים לנפש. אולי פשוט תחיו טוב במקום לנסות לחיות יותר טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Eliezer, (most) retreats are meaningful
michael,
us,
26/12/05 03:13
|
Eliezer, what so bad about retreats and all that ( I write here in general terms and do not relate to the essay above.) From my experience retreats are fun and meaningful experiences for the short and the long term. I don’t think we are running away from pain and toward convenience, but rather trying to deepen our awareness and connection with oneself and others and have fun as well. We, the retreat goers spend time and money doing it, because it is important to us and we like it more than other available options. We are responsible citizens with different priorities, and I can assure you that we don’t lower the level of friendship, values and involvement in our communities. michael
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון !
ל"ת
א,
25/12/05 20:55
|
|
 |
4.
בושה.
ברק,
25/12/05 19:23
|
המאצ'ואיזם הוא זה שיצר כל כך הרבה רע בעולם שלנו. עד שיש התפתחות חיובית בחינוך הגברי, צריך לבוא איזה אידיוט מאצ'ואיסט ולהרוס הכל?! בשם מי אתה מדבר בדיוק? אני שומע מידידות שיש להן דוקא חוסר בגברים רגישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
Iron John
Ronen,
25/12/05 18:09
|
If you're inteerested in reading an interesting book that looks at this issue more closely by examing the stages of growth of a man, you can look up this book -- iron john. It has interesting observations.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נשים מוכשרות היום בלסרס....
גליה פ.,
25/12/05 15:14
|
עוד קישקוש של גבר שחש מסורס ומאויים מנשים שקצת להשמיע את עצמן והוא עושה את זה במסווה של גבר ''רוחני''.
נשים עדיין לא הגיעו למעמד של שליטה גם אם פה ושם כאלו. בדרך כלל גברים מייצגים גברים ונשים, לרובן אין עדיין עצמאות כלכלית כי הן מרוויחות חצי ממה שמרוויח גבר על אותה עבודה, עדיין יש אלימות כלפי נשים, ועדיין הן נתקלות ב''הומור'' שובניסטי ובהערות מעליבות שמתייסות למיניותן, נשים עדיין עושות את רוב עבודות הבית גם אם הן עובדות מחוץ לבית וזה רק חלק מהרשימה.
לידיעת אדון אוהד. נשים לא רוצות לסרס גברים אלא לשלוט על חייהן ולא להיות תלויות בהם.
אני באתי מבית דתי והסיבה שעזבתי לגמרי את הדת היא כשהתחלתי לקרוא בספרות קבלית ואחרים ונוכחתי לדעת שגם בתקופה שהאשה היתה בשפל המדרגה, גם שרתה את הגברים וגם השתתפה בפרנסה עדיין נאמרו עליה דברים מרושעים. עדיין השתקף אותו הפחד מנשים שיש לך.
גם הסיפור על אנרגיה נקבית ואנרגיה זכרית הוא עוד דרך להתעלם מכך שיש נשים וגברים בעלי אופי שונה ויש קומבינציות שונות. זו עוד דרך של סוג מסויים של גברים לכפות את דיעותיהם לא רק על נשים אלא גם על גברים שמעזים להיות מה שהם. תמיד היו נשים חזקות ולכן קראו להן קלפטס. ותמיד היו גברים יותר סתגלנים. מה שקורה היום שכל החברה סובלת בגלל הגישה הפטריארכלית.
הבעיה היא שגם נשים מתפתות למסרים שובניסטיים שנאמרים בדרך ''רוחנית'' כביכול ובמילים מודרניות. לפחות הם לא מעזים לומר את זה במפורש וזאת גם התפתחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימי מהר כובע מנייר אלומיניום,
דניאל,
25/12/05 20:33
|
|
 |
נראה שאין לך שום הבנה וחמלה למצבן של הנשים בחברה
ביאסת,
דניאל,
25/12/05 20:58
|
|
 |
הפעם,עשיתן את זה לגמרי לבד
דניאל,
25/12/05 23:23
|
ואל תיקחי איתך גברים למסע הקורבנות הזה. איפשהוא, התנועה הפמיניסטית ויתרה על קידום הנשים כמטרה עליונה; השתלטה עליה שונאות גבריםשהביאה את ''הגבר החדש'', שזה אותו מוצר , רק שאפילו את היתרונות שיש בגבריות העלימו. מוכרים לנו עכשיו את הגברים כטיפשים ונחותים, ראויים לליגלוג, ומתפלאים שגדל דור שאין שום סיכוי שיצאו ממנו, מה שפעם קראו, מענטש. המסר היום הוא ''תהייה ותרן, אל תעמוד על דעותיך'', אבל אף אחד לא מתנהג ככה, ומקבלים את הצביעות והדו פרצופיות, אנשים גמישים חסרי גרעין מוסרי אמיתי. הניתוח הזה נכשל, החולה יצא ניזוק, ואת אפילו לא קולטת את זה, רק ממלמלת את ססמאות הכוחניות והקורבניות הרגילים. וכשגבר מנסה לאמר לך את זה, את מקוננת על חוסר חמלה. גם לא פתרתן את הבעיה שלכן, וגם לימדתן את הגברים איך להתמודד עם זה. אבל תוצאות מעוותות הן בלתי נמנעות כשמנסים לפתור את הבעיות אגב עמידה עיקשת במקום, ודרישה שכל העולם ישתנה לכבודכן. אז כן, הוא השתנה, אבל מאחר ואין לכן שליטה על השינויים שאחרים עושים לעצמן, קיבלתן את אותו מצב, בגרסה גרועה יותר.
מאיפה בא שינוי, אנונימית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודעת, לא כ''כ הבנתי את התיאוריה
לדניאל,
26/12/05 06:22
|
השובניסטית והמלאת שנאת נשים שלך, אבל נדמה לי ששינוי בא מתוך חמלה וראייה אמיתית, רחבה, עמוקה ובלתי אשלייתית של המצב. מקווה שאתה רואה שתגובתך לא פחות סיסמאתית קורבנית משל גליה פ. שים מהר מגן ביצים מאלומיניום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל - א. מאיפה המידע שהתנועה הפמניסטית
אישונת,
27/12/05 05:03
|
מנסה לטעון שרק הגבר צריך להשתנות? בוודאי גם נשים צריכות להשתנות ולעומק, והתפקיד שלכם זה לא להיבהל ולא להפריע לתהליך עם התנשאות ובוז, הזדהות עם אלימות גברית והצדקתה ודרכים נוספות של הפרעה ועצירה.
ב. למה החלטת שהתנועה הפמניסטית נכשלה והתוצאות גרועות? מכיר ''לא מראים לטיפש חצי עבודה''? או ברוחנית: אתה רואה רק פריים אחד מהסרט?
אני דווקא מרוצה מאוד מתוצאות המאבק של התנועה הפמינסטית לאורך השנים, וזה עוד לא נגמר, רק התחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי בא מבפנים,
דניאל,
26/12/05 21:56
|
התנועה הפמיניסטית מנסה לטעון שרק האחר (הגבר, במקרה שלהן) צריך להשתנות, ולכן הכישלון והתוצאות הגרועות. אני מעדיף להתעלם מהניתוח הפסיכולוגי שלך, תודה על המאמץ. בהתחשב במקור המידע, הוא לא שווה הרבה, ונובע בעיקר מהדעות הקדומות שלך, לא מהיומרה להכיר אותי על סמך דעתי על כישלון הפמיניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבטס עם ב' מהמילה כלבה....אם כבר את כותבת על מה שאת מבינה...בו
ל"ת
אוהב כלבתות,
לא רחוק,
25/12/05 19:33
|
|
 |
כל הכבוד גליה!!!
ל"ת
איילת,
25/12/05 15:34
|
|
 |
1.
איכזבת!!!!
צחי,
תל אביב,
25/12/05 14:49
|
מה הקשקוש הזה אוהד אזרחי? נהיית מבין לנפשה של כל אישה? ממתי אצלך נמצאות ההגדרות של איך ''אמור'' גבר להיות ואיך ''אמורה'' אישה? מהי בכלל גבריות? מהי נשיות? אולי כל מה שאנו מכירים הוא רק אופציה אחת מני אין סוף שנבחרה והפכה לדפוס שכולנו פוחדים לשנות. אלו שמשנים ניצודים, נרדפים, נצלבים. הרי מה שאנו קוראים לו טבע, יתכן והוא רק התניה חברתית. תפסיק לקנות לבנים אקדחים ותראה שנהנים גם מבובות. התאם לכל אדם את מה שמתאים לנפשו, ששוכנת מעבר לשאלת המין. תודה
הגב לתגובה זו
|
|