 |
25.
ספר טוב ומשאיר טעם להמשיך
אלי,
01/09/07 14:51
|
|
 |
24.
הנאה צורופה
קובי,
כפר סבא,
23/01/07 16:04
|
אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים (שכתב, זה שהגיב). יש לי רק את הספר,ולהגיד את האמת, ספר נפלא ערוך נהדר ומכיל תוכן - כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ספר תרגומי זן חדש - בשבוע הספר
עופר,
13/06/06 10:09
|
280 עמוד כריכה קשה, הוצאת הצוק הכחול בדוכן של זן-בודהיזם וטאי צ'י ליד דוכני האוכל עד ה 17 ליוני כולל. לקבלת מצגת על הספרים ולפרטים נוספים שלחו אימייל בברכה עופר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ברכות, הצלחה וחיוכים לרוב!
אופיר,
09/02/06 15:51
|
בטעות לחצתי על המדור ''ניו-אייג''' ופתאום ראיתי פרצוף מוכר - זה לא יובל שהיה איתי ב''היי-סקיי'' בבאגסו לפני שנתיים וחצי? כן, זה הוא! עולם קטן, חיוך גדול!
רק טוב, לך ולכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אופיר. האינטרנט הוא עולם קטן
ל"ת
עלית על זה,
25/04/06 12:47
|
|
 |
21.
האם מישהו הסמיך את ניסים אמון להיות
שי,
06/02/06 12:16
|
|
 |
כן, דפנה 57
ל"ת
לא ?,
06/02/06 17:28
|
|
 |
כן
אילן,
06/02/06 17:17
|
|
 |
המורה הזה הסמיך גם את גיל אלון מלינגו
.,
07/02/06 01:27
|
והא בקושי תרגל בחייו לפני שקיבל את ההסמכה...ורק למען הדיוק הוא קיבל הסמכה ראשון כלומר הור הפטריארך של בית הספר הזה...הייתם מאמינים? האמת שכל הכבוד לגיל אלון הוא היחד שלא הלך וצעק על זה בראש חוצות והפך עצמו לגורו מקומי כמו שאר החבר'ה בסגנון ניסים אמון... כדאי להיזהר גם ממורים יפנים זקנים שמסמיכים אנשים רק כדי להנציח את עצמם...הרי ראו באורח פלא גם יובל טל התחבר אליו וכך כל הדבורים הרעבות לדבש הניגר מנישיג'מה ולצערי הדבש הזה אינו חוכמה טהורה אלא הרצון להיות מפורסם...ומה שנישיג'ימה מספק להם...תואר כתוב ממורה זן יפני כל מה שמערבי צריך כדי ללכת ולהוליך שולל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני כועסת!!!
לא מורת זן,
06/02/06 02:00
|
לא , עדיין לא קראתי את הכתבה אבל כבר מהכותרת המשנית: אף אחד לא הסמיך את יובל כמורה זן מלבד הוא עצמו (מעולם אף לא היה במנזר ואת כל חוכמתו רכש מפרפ' רז. עם כל הכבוד לכשרונו של יובל אין להציגו כמורה זן. לוקח שנים רבות של אימון ואישור של רושי על מנת להקרא מורה זן. בימינו בישראל כל אחד נקרא מורה זן, מאסטר או מה שלא יהיה. בעיני זה חוסר כבוד למסורת ואגו סופר סופר מנופח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך בכל מילה
שם,
07/02/06 01:22
|
אני חושבת שמה שאת אומרת זה נכון והחבר,ה האלו פה מנצלים בורות של עולם מערבי שלא מבין מה זה בכלל מורה זן. זה נשמע לי כמו שאת יכולה לקרוא בתגובתי מספר 15 כי נסיונו של יובל בזן בא רק מיענקלה רז שהינו איש אקדמיה ובהחלט מסכימה כל כל החיבור של זן ואקדמיה הוא הזייה מערבית מלאה בבורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עולם הטל, אכן, עולם הטל אבל
מירב,
05/02/06 12:17
|
|
 |
18.
תגיד אבי, ברצינות, מתברר שאתה לא מהתקווה
עשה טובה קרא,
ספר טוב על ב,
05/02/06 00:39
|
אחר כך אתה מדבר על עדתיות מפציץ בתגובות שמפגינות חוסר בקיאות בסיסית, מצפה שמישהוא יתייחס אליך ברצינות, אבי..תחשוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אבי צנעני תרגע, אין בתקוה מדבקות אותיות
כולי חמלה,
04/02/06 05:41
|
בעברית? תכתוב בעברית וננסה להסביר לך למה בורות כמו שלך היא סכנה לעצמך ולקרובים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to be honest
avi tzanani,
hatikva,
04/02/06 12:56
|
i am not realy from hatikva, but allways enjoy to see ashkenazim atzbaniyim. anyway, i will look for those hebrew stickers, and will look forward for your higher teachings about my self
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקוה שתצליח להתגבר על דבר כל כך פשוט
אתה זקוק לעזרה,
ברצינות,
05/02/06 00:31
|
כמו לכתוב בעברית. התקוה לא הספיקה לך כעת הבאת גם את הגורם העדתי ועוד מעט תתחיל לכתוב שאתה מקופח במדור ןלא נותנים לך מספיק חשיפה או הבנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ספר, כתבה, פרסום מה לזה ולזן?
שם,
04/02/06 01:20
|
יובל האם אתה לא חושב שלנתח סרטי דהרמה וסיפור זן , להתפלסף על זן וללמוד זן באוניברסיטה זה בדיוק ההפך ממה שזן הוא?
האם אתם, אנשי האקדמיה לא חוטאים לזן כי כל כמה שאתם מדברים על הימנעות מדוגמות אתם הופכים את אי-הדוגמה לדוגמה בדיוק ע''י ה- OVER דיבור הזה וההנצחה של הכל בספרים?...למה ליצור עוד טעויות? האם יתכן שעדיין לא הובן העניין? לא באמת ולא הזן לפחות?...
ושאלה אחרונה קצת יותר אישית, וסליחה אם הוא ספקנית וכזו שבודקת אבל כדי כן להבין את הרקע שלך, האם תוכל בבקשה לפרט מעט היכן למדת/תרגלת זן וכמה זמן ? האם תוכל לפרט בבקשה?. התחושה היא שהיית יותר באזורי טרה וודה וזן הגיע פחות מחוויה ישירה ויותר מתאוריה עשירה מאוד...האם זו טעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר, כתבה, פרסום מה זה עם לא זן?
אילן,
06/02/06 17:13
|
ברגע שמגדירים דבר מה כ''לא'' זן, שום דבר כבר לא ''כן'' זן. הזן האמיתי חופשי מחוקים ובטח חופשי מלשפוט. ספרים רבים נכתבו על בודהיזים, חלקם שרלטניים, אך חלקם, כמו ספר זה, חופנים בהם אמת רבה, והם לא מנסים להוליך אנשים שולל ולומר על עצמם כי הם, הספרים , הם הפתרון לסבל. אלא רק לשמש כאצבע מורה על דרך שיכולה להועיל לכל אדם שתהייה לו את הנכונות לצעוד בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זן ואקדמיה...סתירה!!! וסליחה...
ל"ת
.,
07/02/06 01:19
|
|
 |
15.
באמת שמיים יפים....
ברווז השדה,
03/02/06 17:19
|
פגשתם פעם בן אדם שהסתכל לכם בעיניים ופתח איזשהי דלת שבשביל לפתוח אותה היה צריך את אותו המפתח, את המבט הזה שהקסים את המפתח ... ? השמיים בישראל באמת יפים אבל זה גם אתה שיודע לנקות את האבק מעל (ומבלי יותר מידי לשקר) גם מניח את המראה שממול... יובל, אתה חייכן משהו משהו....ומילים לא צריכות לתאר.... תודה .... וטיולים נעימים.... ( )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לצבי צנעני היקר מהתקווה
מרגלית,
03/02/06 16:50
|
מסע הצלב שלך באמת מרשים מאוד, אבל להבא כשאתה פוסל דתות, הקפד לאיית את שמותיהן כראוי - Buddhism, בנאדם B u d d h i s m
אולי אחרי שתכתוב כמו שצריך תוכל להשיב מיליוני תינוקות שנשבו אל דת האמת שלך. בהצלחה, גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יובל
חוה,
עמק חפר,
03/02/06 15:59
|
|
 |
12.
מאמר שלא אומר דבר
מה קרה,
לכם?,
03/02/06 06:40
|
|
 |
11.
תענוג גדול השניים האלה - ינץ ואידו
ל"ת
איריס,
תל אביב,
03/02/06 00:53
|
|
 |
מה זאת אומרת? הם עשו אותך?
ל"ת
מקנא,
09/02/06 21:09
|
|
 |
10.
למר יובל אידו טל
קרן,
רעננה,
02/02/06 23:09
|
''העולם הוא כטל אכן העולם הוא כטל אבל...'' כמי שנהנתה משעור שמר אידו טל העביר באוניברסיטה, רציתי להגיד תודה רבה בעיקר על האנושיות... אכן האדם יוצא דופן ומיוחד! מקרין אור וחמלה כלפי סביבתו, בלי טיפת ציניות עלה והצלח, ואני מכירה עוד כמה סטודנטיות שמתכוונות לרכוש את ספרך החדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
באמת נראה חובב הומור
pizzakalpa,
02/02/06 19:50
|
ניכר בספר שכתב אותו מתרגל דהרמה ולכן הוא נוגע ללב. למרבה השמחה הדבר לא בא על חשבון הדיוק בסקירה ההיסטורית. מקור השראה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תודה
ל,
02/02/06 18:55
|
|
 |
budhism speak a lot about
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:08
|
compasion, but the budhist countries are the most cruel in the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Which budhist countries are you reffering?
ל"ת
ido,
03/02/06 15:15
|
|
 |
7.
ראיתי את התמונה
מחלק העיתונים,
02/02/06 18:45
|
ראיתי את התמונה של הבחור וזיהיתי אותו. כן אני מכיר אותו. נפגשתי איתו במקרה כמה פעמים והוא באמת משהו מיוחד. המפגש איתו שהיה מקרי נצרב אצלי בלב. כן. והוא באמת חייכן. משהו מיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
pol pot the cambodian
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:16
|
who killed one third of his own people and ate the liver of his opponent was also a great smiler
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pol Pot was a marxist, not a practising Buddhist
ל"ת
Blisargon,
Demogorgon,
03/02/06 22:19
|
|
 |
Pol Pot was a marxist, not a practising Buddhist
ל"ת
Blisargon,
Demogorgon,
03/02/06 22:04
|
|
 |
6.
בודהה שיק
תהיתי,
02/02/06 17:06
|
|
 |
yes, look at mao tze tong
ל"ת
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:14
|
|
 |
5.
יובל תודה לאל שיש עוד אחד טוב וענו בישראל
dafna57,
רמת-גן,
02/02/06 17:04
|
תודה ינץ שנתתה לי להכיר עוד טוב אחד בישראל,תמיד אני אומרת: ''למדתי תורת הזן ובודהיזם אצל ניסים אמון שנתן לי חיים בלי סבל'' להרבה חברים חברות ושכנים תמיד אומרת:''הלימוד שלי לא מפסיק לי את היהדות,זה פסיכולוגית מזרחית''. כן יובל לאחר שנתיים שעברתי טיפול אצל פסיכולוג עדין לא היה להם את פתרון הסבל בחיי. כן יובל גם פרופ'' וויין דייר מארה''ב חיבר בן המערב למזרח. יובל אני שמחה מאוד שיש באמת ענו באונברסיטה וזה נדיר,מענין להכיר אותך.דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפנה יקרה
5473849,
10/02/06 03:46
|
לצערי מהכרות רבת שנים מדובר לא בענווה אלא בסופר אגו במסווה של חיוך. סופר אגו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עדיף בודהיזם על מונותאיזם
אור,
02/02/06 16:10
|
הדת המונותאיסטית לדורותיה - יהדות, נצרות ואיסלם - היא סוג של דינוזואור חי שעדיף אם יכחד, לטובת המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מספיק מקום לשתי התפיסות
נוצה,
03/02/06 23:26
|
ובכלל שתי התפיסות דומות, בסיס הדברים זהה ומקורן לא כל-כך שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i hope god will take you for a
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:13
|
face to face conversation and than will see who is the dinosaur
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I won't be surprised
Ido,
03/02/06 15:13
|
|
 |
what are you talking about?
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:10
|
monotheism, budhism, - come on, what do you really know about it?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעניין מאוד
נוגה,
02/02/06 15:19
|
עושה חשק ללמוד אצל יובל. איך מקבלים פרטים על שיעורים? ינץ, תודה על הראיון המעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in the books about budhism
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:11
|
everything looks nice, but to see what it really means - look at the asain hellish third world, that's the result of budhism
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In the book about Judaisem
ido,
03/02/06 15:12
|
everything looks nice, but to see what it really means - look at the middle east hellish third world, that's the result of Judaisem
:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in the book of the jews
gorge amon,
rishon,
03/02/06 17:55
|
not everything looks nice - but the result is paradise - israel, europe, u.s.a . the rest of the world is doing it's best to join and adjust. budhism migth be good for smiles, but please don't confuse people with your lousy self esteem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israel, europe, u.s.a is paradaise???
ido,
04/02/06 15:44
|
Get a reality check man!!
High standart of living doesn't make it paradaise? Do you know which country has the hight suicide rate? Australia. Which country has the highest percent of population in prosons? - the U.s.a.
Don't tak me wrong, i'm not saying budhist countries are heaven, but the west sure ain't also.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm curious,did you visit yourself
Ido,
05/02/06 16:52
|
these ''horrible'' budhist countries that you can't find people to ''argue,jock, lougth, converse and befriend with, Or you're just reading all of this from books yourself?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't get too confused
avi tzanani,
hatikva,
05/02/06 13:00
|
statistics were invented by the western world and are good for the west, where life has a value. in the asian third world (=the budhist world) nobody really count the murders, rapes, executions and suicides. when they do count some thing they do it to ''save the face'' in the western eye. while what we call the west has it's own problems, the solution cannot be dropping the baby with the water as the budhist do (besides, when i say good life i don't mean just money but mainly people that you can argue,jock, lougth, converse and befriend with. can you find any of this in the real budhist world - not just the books?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
can you compare israel
yogheved,
israel,
03/02/06 17:18
|
to cambodia, thailand, vietnam, china, india, or even japan? the midlle east migth be hell, but israel is paradise. we don't talk philosophy here - we are talking about eating three meals a day and ...well, forget it, just get out of this jewish state to your budhist friends, i can't wish you worse punishment than that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גופנפש
תלמיד,
מרכז,
02/02/06 16:12
|
תתקשרי למרכז הישראלי לרפואת גופנפש ברמת השרון 03-5495149
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ספר מעולה מומלץ בחום
ל"ת
הילה,
02/02/06 14:26
|
|
 |
Did you read it already?
ל"ת
newspaper man,
02/02/06 18:42
|
|
 |
1.
בודהאיזם
אופיר,
02/02/06 13:07
|
|
 |
horrible article about horrible budhism
ל"ת
avi tzanani,
hatikva,
02/02/06 22:12
|
|