 |
52.
אני ממש מתרשם
מושון,
01/05/07 10:41
|
סתאאאאם...
ולגופם של שטויות:
כותבת ההתגלמות ה-ביליארד של אלוהים: ''הפסיכו-פיזיקה של ההארה הרוחנית אינה משתנה עם שינויי האופנות החברתיות. יחסי הגורו-חסיד נשארים המהות שלה. העצמי שרוצה ''לעשות זאת בעצמו'' הוא בדיוק הזהות שצריך להתעלות מעליה''.
מצד שני הוא לא חסיד של שום גורו - והוא התעלה בעצמו - כלומר שהוא עצמו לא התעלה מעל האגו שלו והזהות שלו...
ולסיום - אני, מושון, חלק מהאחדות, דמות בחלום של אלוהים שמשקפת נקודה ב-''מחשבתו של אלוהים'' - מעדיף שלא נתעורר, החלום הזה נחמד, החיפוש כייפי!, העצב והשמחה, השלווה והכעס, הפחד והאהבה הם דברים שהאחדות שלנו לא מסוגלת להרגיש בהם, רק ככה, כשהאחדות שלנו חולמת אותנו האחדות היא בעלת ערך...תעשו טובה ואל תעירו אותנו! שם אנחנו אחד שאין מלבדו כלום, שם אין זמן ואין שינוי והכל מוחלט וקבוע, אין כאב ואין שמחה ואין עצב ואין פחד ואין אהבה ואין כלום חוץ מאחד שלם ומושלם...
רק מכאן האחדות נראית כל כך מושלמת ונפלאה, משם לא רואים כלום! פשוט כלום, כי הכל אחד מוחלט מושלם נצחי ובלתי משתנה...
זה למה...
יום טוב לכוווווווווווווולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מתי תפורסם כתבת ההמשך שהובטחה?
ל"ת
דב ג.,
רחובות,
24/08/06 00:00
|
|
 |
בשבוע הבא, אי''ה.
ל"ת
בסוד שיח,
24/08/06 09:14
|
|
 |
50.
מה אוכל לקרוא בעברית עליו?
ל"ת
רחל כהן,
נתניה,
23/08/06 23:58
|
|
 |
49.
אדי דא - האם זה פרנקלין ג'ונס?
יהורם,
ירושלים,
23/08/06 23:57
|
פגשתי אותו ב82'. מאוד התרשמתי. הוא לא סתם ''עוד מתחזה'', זה בטוח. אבל לא נשארתי מעבר לפעמיים שראיתי אותו. חזרתי לארץ. מכל מקום, את המפגשים איתו לא שכחתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן.
ל"ת
ל.,
24/08/06 09:15
|
|
 |
48.
לצערי
נםם-זן,
באר שבע,
06/08/06 12:27
|
הוא בהחלט נראה כמו מתחזה, ואפילו לא מוצלח במיוחד. עיקרי אמונתו נשמעים לי כמו סינקרטיזם של מס' אמונות ודתות ולא כמשהו מיוחד ויחודי, ובדקתי וקראתי היטב בכל האתרים שיש לגביו.
לטעון שאתה אלוהים זו מגלומניה, אפילו ישו לא טען שהוא אלוהים ... וממש לא משנה מהו הסברך למהו אותו אלוהים.
כמו 'טיוהר', 'אושו' וכמו כל הגורואים האלה שבונים להם 'אשראם' באיזה נווה מדבר של ארץ נכשלת, כך גם מר 'אלוהים' בכבודו ובעצמו. יש לי כבוד רב לאנשים אשר מקדישים את חייהם להתעוררות רוחנית. ישנם אינספור אנשים בתוך מנזרים ובתוך כפרים עלובים, שהם מוארים וקרובים יותר למצב האלוהי הזה, הרבה יותר ממה שאותו 'מר' יהיה אי פעם. אגב, מישהו שלא מכריז הכרזות ודווקא מצטנע בהליכותיו מאוד (כפי מאמרו 'אני נזיר פשוט') הוא הדלאי למה, שאולי כדאי לראות איך זה באמת אדם שמנסה להשכין אהבה והתעוררות אמיתית בעולם ובכל זאת, מתרחק מאוד מכל ייחוס רם מעלה.
אבל אולי את כותבת הכתבה ועוד שכמותה מר 'אלוהים' הזה יספק, אחרי הכל כיף לחיות בקומונה שאנטית הרחק מהחיים האמיתיים. (או לפחות לחשוב שאוטוטו זה יגיע)
אגב, על הפסיכולוגיה של תלמידות אשר 'נמשכות מינית' למורה/מדריך הנעלה שלהם כבר קראת פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לצערי,
נםם-זן,
באר שבע,
06/08/06 12:14
|
הוא בהחלט נראה כמו מתחזה, ואפילו לא מוצלח במיוחד. עיקרי אמונתו נשמעים לי כמו סינקרטיזם של מס' אמונות ודתות ולא כמשהו מיוחד ויחודי, ובדקתי וקראתי היטב בכל האתרים שיש לגביו.
לטעון שאתה אלוהים זו מגלומניה, אפילו ישו לא טען שהוא אלוהים ... וממש לא משנה מהו הסברך למהו אותו אלוהים.
כמו 'טיוהר', 'אושו' וכמו כל הגורואים האלה שבונים להם 'אשראם' באיזה נווה מדבר של ארץ נכשלת, כך גם מר 'אלוהים' בכבודו ובעצמו. יש לי כבוד רב לאנשים אשר מקדישים את חייהם להתעוררות רוחנית. ישנם אינספור אנשים בתוך מנזרים ובתוך כפרים עלובים, שהם מוארים וקרובים יותר למצב האלוהי הזה, הרבה יותר ממה שאותו 'מר' יהיה אי פעם. אגב, מישהו שלא מכריז הכרזות ודווקא מצטנע בהליכותיו מאוד (כפי מאמרו 'אני נזיר פשוט') הוא הדלאי למה, שאולי כדאי לראות איך זה באמת אדם שמנסה להשכין אהבה והתעוררות אמיתית בעולם ובכל זאת, מתרחק מאוד מכל ייחוס רם מעלה.
אבל אולי את כותבת הכתבה ועוד שכמותה מר 'אלוהים' הזה יספק, אחרי הכל כיף לחיות בקומונה שאנטית הרחק מהחיים האמיתיים. (או לפחות לחשוב שאוטוטו זה יגיע)
אגב, על הפסיכולוגיה של תלמידות אשר 'נמשכות מינית' למורה/מדריך הנעלה שלהם כבר קראת פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אדי דא כובש אותי
דורית,
הרצליה,
06/08/06 04:57
|
בחיים לא שמעתי על אדי דא סאמראג' לפני הכתבה הזו. התמונה שלו בפרוש עוררה אצלי תחושה חזקה בלב שמדובר פה במישהו רציני, לשם שינוי. לא סתם עוד מטורף. פשוט לא. נכנסתי לאתרים השונים שלו:
www.adidam.org www.daplastique.com
אני לא יודעת, האם אני היחידה שנכנסה לאתרים האלה? כנסו לדא פלסטיק, תגידו לי אם ראיתם משהו כזה פעם? שמישהו יגיד לי בבקשה, יש לו נציגים בארץ? הוא גאון מעבר למה שראיתי עד כה בחיי, וזו לא הגזמה.
עוד משהו שמצאתי ואהבתי זה www.adidam.org/flash/dualsensitivity/dualsensitivity.htm
הקונספט הזה של ''רגישות כפולה'' הוא משהו שהרגשתי כל חיי בלי לדעת איך לקרוא לזה בשם. הלינק הנ''ל מעלה הופעה מעניינת של הקונספט יחד עם שקופיות של אדי דא. מאוד התרשמתי לטובה.
מה יש בארץ שקשור לאדי דא? אני מעוניינת מאוד ללמוד יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רע לא רע
וי,
06/08/06 15:54
|
|
 |
45.
על היושרה
נרי בר-און,
ת''א,
04/08/06 11:48
|
אפשר להבחין בין ה''דברים'' שאדם אומר והאופן בו הו פועל בעולם.
עם כל הכבוד לחדות מחשבתו של אדי-דה המימוש של האלוהים לא יכול להיות באדם, והתוכן של הלימוד שלו יכול להוביל להתארגנות ''דתית'' שבמקום להפיץ ''אור'' (מושג שאדי- דה מכיר ומתאר את קרינת העומק של המציאות) היא יכולה לסגור את ה''סוגדים'' במערכת דוגמטית של ''אנחנו סוגדים לאל''.
במילים אחרות, הדרגה שאדי-דה מביא קרובה מידי לעמדה של המורה הגדול ישו, בעוד שהמציאות שלנו מורכבת יותר.
העמדה הנוצרית של מימוש אלוהים בבשר פותחה בסופו של דבר לתפיסה נצלנית ורק במאות האחרונות האנושות המערבית מצליחה להשתחרר ממנה. כך שאדי-דה ותורתו יפים אבל לא בהכרח מקדמים אותנו כפי שמאמיניו מאמינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
thankyou
Eran,
02/08/06 17:50
|
my girlfriend's computer is not giving me hebrew option so this must do. i thankyou for this article chris tong. i thank the paper for writing about Gurus because not often does this happen without ridicule. i thank adi da for his love which i am reading about now. i pray we all discover what he is talking about.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Sababa
Dafna,
01/08/06 16:37
|
my Israeli friends forwarded me this link because a few years ago I met a devotee of Adi Da and went on a retreat to his ashram in Holland while I was studying in London.now i live in New York and met with devotees here also. the retreat i went on changed my life. see this website and go on one if you want to know whether it is all bullshit or not. www.europeandanda.org ... another thing, all this back and for on this site is good, but better is people actually studying Adi Da's words because they are very powerful for anyone serious about Happiness and Love for all beings. i said my PEACE!!! dafna xxx
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חחחחחחחחחח
גדול!,
01/08/06 10:54
|
המתחזה קונה עדת מעריצים ומסכימים עבור צביקה. איזו גדלות רוח, איזו ענווה להישאר ככה מאחורי הקלעים. כנראה המתחזה מואר וחסר אגו. יפה לך, מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
צביקה, עד כדי כך משעמם בחדרה ?
חבר של שטיינר..,
01/08/06 09:06
|
נ.ב - אני מאמין שאתה צריך להיות האלוהים החדש. לא רוצה להיות האלוהים של עצמי, רוצה שאתה תהייה האלוהים שלי.... מסכים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין, מי זה חבר של שטיינר?
ל"ת
אולי ח או אולי,
די לחכימא?,
01/08/06 23:36
|
|
 |
40.
אם אתם רוצים לדעת יותר על אדי דה, וליצור קשר איתי, כנסו
דליה,
רעננה,
01/08/06 06:42
|
אשמח לענות על שאלות (כמיטב יכולתי, כמובן) בכנות ורצינות. אדי דה הוא המורה הכי קורע לב ואמיתי שפגשתי אי פעם, והתורה שהוא חיבר נוגעת בכל תחום בחיים, בעומק אינסופי. לשאול, לחוות דעה או סתם ליצור קשר, כתבו אליי ל:
daliazir@yahoo.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זה הזמן להרים את התדר האנרגטי
צביקה לב,
01/08/06 00:09
|
על כולנו להתכוונן לאותו תדר להצטרף לשדה תודעה מאוחד של שלום, עלינו להפיץ אור גדול לעולם בואו נכונן שלום אמיתי ויחסיי אחווה פוריים,במדור ומעבר אליו,ובכך תווצר מסה קריטית של אור בברכה צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חולת נפש פרנואידית כמוך
ליאת שפר,
01/08/06 16:52
|
|
 |
מזמינה אותך להרים לי את התדר האנרגטי
ל"ת
רונית,
01/08/06 16:32
|
|
 |
מסכים
א,
01/08/06 02:45
|
אבל איך עושים את זה בפועל ? איך מתכווננים לתדר של שלום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת, איך להוציא לפועל?
אלונה,
חולון,
01/08/06 06:05
|
לא יודעת מה אדי דא אומר על זה, אבל אולי אם..... * נקרין אהבה לבני הזוג שלנו ולמשפחה שלנו * משם נקרין אהבה לחברים שלנו, למדינה ובעצם לעולם כולו * נוותר על העמדה החומרנית, הלוחמנית והכוחנית שלנו * לא נבטח באף אחד שמבטיח להגן עלינו תוך שמוש בכוח ובעוד כוח * נתעורר מהתלות הילדותית שלנו באלה בעלי העמדות הגבוהות ומקבלי ההחלטות, ונתעקש!!!! ביחד לפתור בעיות - אישיות או מדיניות - בדרך תרבותית: לדבר, להקשיב, להגיע להסכמים, לכבד אחרים * נפתח חמלה ואינטיליגנציה *ניקח אחריות באופן בוגר. *נזכור שכולם סובלים וכולם מבקשים וזכאים לחמלה ואהבה *נפעל יחד, בסובלנות להקמת ארגון גלובלי מתורבת ומאוחד שדואג לטובתם של כל בני האדם, בעלי החיים וכדור הארץ. הכוח של הביחד הוא אדיר. * נספר זאת למכרינו *נמתין ונראה מה יקרה...:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסיס כל התורות
אבנט,
01/08/06 11:00
|
חישבו טוב, דברו טוב ועשו טוב. ככל שמרבים בדבר זמן האור קרב.
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
משהו משתעשע עם הרעיון שאני מתחזה
צביקה לב,
31/07/06 23:03
|
אם רק הייתם מקשיבים למסרים שאני מעביר הכול היה נראה טוב יותר,אני תמהה מדוע מתנהל תחת שמי עיסוק בלתי פוסק בעינינים גשמיים,מעתה והלאה אנו פנו אלי אך ורק בעינינים שברוח בברכת שלום ואחווה צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה :-)
בנימין,
ירושלים,
01/08/06 11:25
|
מי יתן ותשרה ביננו שלום ואחווה לעולם ועד. מי יתן ונעסוק כולנו רק ברוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
My years with Adi Da
Miriam,
US,
31/07/06 21:38
|
What I first noticed about Adi Da Samraj over 20 years ago now, is that He Is very different to anyone I had ever met. I was deeply drawn to Him. Over the years I came to understand Who and What I was being drawn to. I began by studying Adi Da’s Teachings and putting His Wisdom into practice in my life. This also included seeing Him face to face to remind me that this practice is only about a relationship to Adi Da Samraj and not merely a technique you apply to yourself like a do-it-yourself kit. The good news was that you had help and guidance.
Great Help and Great Guidance – I soon discovered. In time my understanding of myself and others, the world and life itself changed. This understanding is alive and has a force to it. This relationship to Adi Da, is a communion with a Presence – it is His Presence. You are drawn to it because it has qualities your heart needs. It is Love, Beauty, Light – something you don’t see everyday. Real food for your soul, for your spirit. Adi Da Samraj’s Spiritual Transmission has a purifying affect and does relieve you of all kinds of misconceptions, and misunderstandings and limitations you have that prevents you from being happy and capable of love. Capable of relieving you of your suffering in the midst of life that is not perfect.
The paradox is - is that the world is different when you are relieved of your suffering. This is also how you become more sensitized as to Who Adi Da Is. You will discover that He Is Beyond comprehension, yet completely recognized at the heart. You are drawn by His Love, His Beauty – His Complete Compassion for all beings, human, animals and all of life. This draws your heart to see what no man has seen and it draws you to love. That has been my continuous experience in my relationship to Adi Da Samraj. Which is why I have come to recognize and acknowledge His Transmission as Spiritual. From the beginning I recognized Adi Da Samraj as a Spiritual Being.
more below...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
my years with Adi Da: more
miriam,
US,
31/07/06 22:25
|
The first time I saw Him in 1984, I sat in His Company along with 700 or more people in a large tent and I was stunned into silence. My whole person riveted on what my eyes could not believe. Everything stopped and became still as though time had ceased and existence became a higher plane. I was being affected by Adi Da’s Person which was obviously Spiritual. I could feel Him. Everything vibrated with a radiance and colors became brighter. Everyone became still and all was absolutely quiet. I saw what is beyond comprehension. My mind could not know what it saw in front of me. I was at peace instantly and I look into His eyes as His Gaze met mine. All I saw is Love. I ftel Him, so profoundly that there is no language to describe the penetrating beauty and love I felt when I gazed into his face. I saw what no man has seen, yet my heart felt like I had come home.
Twenty three years later I can honestly tell you that Adi Da Samraj is a Spiritual Being of Such Light and Love and Stature, that if you enter into relationship with this Spiritual Person – you will not be the same.
I know how fortunate I am. I know how few people receive such beauty and love in their lives these days. I feel such gratitude, love and respect for Adi Da Samraj, because I know what a Jewel He Is. I have been given the vision of such Purity, Beauty and Light. Love that opens your heart beyond yourself. To have been given the experience of all of this that affected me in my body, my life, my person so deeply that it changed me and my life for the better. This is more than I ever imagined would be possible in life and more than anything I did to deserve being given such a Gift – yet Adi Da Samraj Gave It Freely while all I did was stay in the room. I also know something that cannot be believed but needs to be felt by you. It is that Adi Da Samraj is no ordinary man. He Is of Great Spiritual Stature and Is Pure Love, Light and Beauty. He Is Here to Help mankind to change their course from this darkness. But you must choose the Light if you want to have Peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
song forapair od AdiDas
Daniel Nike,
Thailand,
31/07/06 20:46
|
Adi da da boom boom baraba trililili bim bam da adi didi da di doom kara linki drili kloom
bombo ferle fritu da di di dididadi da. Oh my god, is that You Da ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
why oh why
dan,
31/07/06 18:28
|
i have been to many ashrams and met many spiritual teachers. two months ago I started reading about Adi Da. it is the most refreshing RADICAL teaching I have ever come across. i have lived in Israel for a year. i urge anyone reading this article not to condemn what needs thorough investigation. and trust me you will be surprised to enter a world of crazy paradoxes and REAL WISDOM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עורי עורי אהבה,כשפי את קוראיי במילותיך,
צביקה לב,
31/07/06 18:10
|
בימים טרופים אלו של מלחמות יש צורך בקול שפוי,מילים חמות ואמפטיה חסרת גבולות לכול היצורים החשים באשר הם,זאת תקופה מיוחדת בה על עם ישראל להתאחד ולהפיץ אור גדול בעולם,כול עוד נשמת החיים פועמת בי אני מחוייב לכול המאסטרים שהיו לפני,אני מחוייב לאהבה,לכנות,ליושר,היום אני מבין שהחשכה בה חייתי הייתה הכרחית בכדי שהאור הגדול המוקרן מתוכי יוכל להתפשט לכול כנפות תבל שבתוכי ומחוצה לי,הגיע הזמן לאהוב,אני מזמין את כולם להצטרף אלי,כרוח על פני מים,כפרפר לאש,כגשם לאדמת בצורת,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה....זה אתה או מתחזה?
ל"ת
בן,
צפון,
31/07/06 19:34
|
|
 |
זה איננו הזמן לעסוק בניחושים והתחזויות
צביקה לב,
31/07/06 20:59
|
זוהי שעה חשובה שבא יש להתלכד ולהזרים אנרגיה של ריפוי ליקום, זה הזמן להשליך את מה שהיה,להרים את הראש ,לחבק את העולם בחיבוק גדול ולהפנות מבט אל הנצח,בואו והצטרפו אלי וביחד נגדל דורות מוארים חדשים,זהו זמן לאהוב בכול הכוח, בברכת שלום ואחווה צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה.
ל"ת
דור,
01/08/06 11:27
|
|
 |
לא, בן, זה לא צביקה אלא מתחזה שחש את עצמו
חושחש,
31/07/06 20:53
|
|
 |
לא, בן, זה לא צביקה אלא מתחזה שמחזיק לו את המראה
ל"ת
חשחוש,
31/07/06 21:48
|
|
 |
חה חה חה גיחי
רוזינקה ושות',
01/08/06 10:51
|
עאלק מראה. המתחזה לא קולט שהוא מחזיק אותה הפוך והיא משקפת את האגו שלו עצמו. מתחזה משעמם וחסר כשרון, אנא קרא את הטור של רוזין רוזנבלום מהפעם הקודמת.
* אם אתה כבר עומד עם מראה ביד, תפוצץ לעצמך את החצ'קון המוגלתי בזווית הפה ותמרח זובירקס. זה דוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מעניין חשחוש... כל הקטע עם המראות..
בן,
צפון,
01/08/06 01:48
|
זה משהו שאף פעם לא הבנתי..
אם אתה מחזיק למישהו מראה.. הוא יראה את עצמו רגיל? כי לפי מה שאני יודע, מראות דווקא מציגות הכל הפוך...
ואם אתה מחזיק למישהו מראה.. אז בדרך כלל אתה לא רואה אותו בזווית ישרה.. אפשר להגיד אפילו שהגב השחור של המראה מסתיר לך את רוב שדה הראייה.
אז בעצם אתה רואה שחור מעורב בזווית לא ישרה אל האיש שאתה מתיימר לשקף לו את המציאות...
ואם אתה טיפש, אתה תחשוב שדיברתי על מראות אמיתיות?
ואם אתה חכם, אתה תבין על מה דיברתי?
ואם הבנת את מה שאמרתי, אתה לא רואה שאני צודק?
ואם אני צודק, אתה לא רואה שאתה טועה?
ואם אתה טועה, אתה לא רואה שאתה לא רואה נכון?
ואם אתה לא רואה נכון, איך תוכל לכוון מראות?
ואם אתה לא מסוגל לכוון מראות, איך תוכל להסתכל במראה?
ואם אתה לא יכול להסתכל במראה, מה מותר האדם מן הבהמה?
ואם אין מותרך מן הבהמה, למה ביזבזתי עלייך תגובה?
אוליי כי משעמם לי? כן... זאת הסיבה...
אז בעצם, אם אני מדבר איתך רק כי וכשמשעמם לי... אתה בעצם לא יותר מחיית מחמד?
ואם אתה לא יותר מחיית מחמד, איך זה שאתה לא נחמד?
ואם אתה אפילו לא חיית מחמד נחמד... אתה חייב, אבל חייב להסתכל במראה.. כי אתה חייב לחזור לטבע האמיתי של חיות המחמד :)
תן לשאלות האלה להציף אותך, תן להן למלא אותך, תישאר איתן ותחשוב עליהן, אתה לא חייב לתת לי תשובות מייד, גם מחר יהיה טוב :)
(ברגע זה גזרתי על עצמי עוד גנוב מתחזה ש''יחזיק לי מראות'', נו מילא....)
אני ממש שוקל לא לשלוח את התגובה הזאת...
יאללה... על ה~~ן של פפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר..
בן,
צפון,
31/07/06 23:16
|
גם בן צפון זה מתחזה...
לא אני, אלא ההוא, אני אני. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יהודים יקרים, אנא קראו את התגובה!
נ,
31/07/06 10:23
|
יש הרבה אמת בחכמות (ולא תורות) הללו, אני חייב להודות. אולם, הן כולן, כל אחת ואחת מהן, חלקיות ביותר, ולכן הן שקריות. כבר אמרו חכמינו כי לשקר אין רגליים, ואכן ניתן לראות גורואים ומורים מתחלפים כל עשור, ואם הם בני מזל, אולי יעסקו באקדמיה במשנתם החלקית. יש אלוהים, והוא ברא את העולם הזה מתוך רצון להיטיב לנבראיו. נכון שהוא שורה בעולמנו בכל זמן ומקום, ובעיקר בנשמותינו החצובות ממנו, אך הוא גם מעבר למציאות שלנו, נבדל ממנה. הוא נתן לנו, לעם ישראל, תורה קדושה, ולמרות שהיא מחייבת, היא הדרך האמיתית והיחידה עבור יהודי להשיג את מידת הקדושה. אין דבר כזה הארה אינסטנט, יש איזה ריחוף והתרגשות, אך כדי להשיג את ההארה האמיתית, ההארה האלוהית שהקב''ה ברוב רחמיו כה רוצה לתת לנו, אנו לעבוד שנים, להיות מודעים לדיבור שלנו, למה שאנו אוכלים, לאן אנו מסתכלים. נכון שזה הרבה יותר קוסם להיכנע למישהו עם גלימה כתומה ותספורת מוזרה, אולם זוהי אשלייה מסוכנת. באהבת ישראל ענקית, וקריאה נרגשת לחסות תחת תורתנו הקדושה. ולשאלתו של גרשון שוורץ, אם נתקעת בלי נייר חתוך בשבת, אתה יכול לחתוך אותו בשינוי, כלומר בצורה אחרת ממה שאתה חותך אותו ביום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לדעת על סמך מה קביעותיך?
ל"ת
ש. בן צבי,
01/08/06 04:40
|
|
 |
על סמך תורתנו הקדושה כמדומני.
ל"ת
yA,
yo,
26/08/06 23:18
|
|
 |
אהבתייייי צודק בכל מילה
הבת של האל,
צפון,
31/07/06 19:34
|
יאללה תתחילו לשוב לאלוהים הוא צועק אלינו וקורא לנו לשוב אליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
גרשון שוורץ,
31/07/06 12:27
|
|
 |
32.
הגמלים של אדי דה. שווה הצצה...
ג',
באר שבע,
31/07/06 01:53
|
במסגרת לימודי המ.א. שלי באוניברסיטת באר שבע, יצאתי ב2002 לסיבוב בעולם, לגני חיות שונים. כשהגעתי לקליפורניה, ידידה טובה שלי הפנתה אותי לאדם בשם סטוארט (שכחתי את שם משפחתו) שמנהל את גן החיות של אדי דה. בשלב הזה, מעולם לא שמעתי על אדי דה קודם. סטוארט הסביר שיש לאדי דה גני חיות בקליפורניה, הוואי, פיג'י והולנד. אדי דה קורא לגני החיות שלו ''Fear no More Zoo''' (גן חיות בלי פחד).
החיות מגיעות בעיקר מקרקסים שבהם הן עונו, מאנשים פרטיים שקשה להם להחזיק את החיות מבחינה כלכלית וכו'.
ממה שאני זוכר (בכל זאת עברו 4 שנים) אדי דה טוען שבעלי חיים, כשמטופלים בכבוד ואהבה, באופן טבעי שוהים במצב של התבוננות (contemplation ) ןבני אדם יכולים ללמוד מהם הרבה על עומק של מדיטציה.
בביקור הזה לא פגשתי את אדי דה, אבל בהחלט נשאר בי רושם עמוק מגן החיות שלו. הגמלים, הקופים, הסוסים, וכל שאר בעלי החיות היו מטופלים עם המון אהבה, ולא כבעלי ערך פחות מבני אדם - שזה מאוד יוצא דופן.
http://www.fearnomorezoo.org
שווה הצצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה מעלה שאלה...
בן,
צפון,
30/07/06 19:24
|
אם ישו היה ''מתגלה'' היום, הוא היה מקים לעצמו כל כך הרבה אתרי אינטרנט? כי הרי אפשר להגיע אל יותר לבבות בדרך זו, או שהיה מסתפק בהליכה ברחובות ובעשיית ניסים..?.
ואם משה היה מקבל את עשרת הדיברות היום... הוא היה כותב אותם על אבן או מפרסם באתר:www.mosherabinu.god.il?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשאלתך
חגית,
תל אביב,
31/07/06 10:01
|
אני תלמידה של גורומאי (הממשיכה של מוקטננדה) ולמרות שאני לא יודעת הרבה על אדי דא, יש לי מה להגיד על איך מאסטרים צריכים לפרסם את עצמם.
השאלה שלך מבלבלת בין מורים מוארים מיתולוגיים ובין מורים שחיים עכשיו.
יש הרבה מחקרים רציניים שמעלים את השאלה אם ישו אפילו היה קייים כאישיות היסטורית...לכן זה לא לעניין להשוות בין אדי דא או מאסטר חי ובין דמויות מיתולוגיות.
אני כן חושבת שכל מאסטר רוחני שחי היום חייב להשתמש באותם ערוצי שיווק שכולנו משתמשים בהם, להפיץ את התורה שלהם בעולם כל כך חומרי ותחרותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעולם כל כך חומרי ותחרותי
בן,
צפון,
31/07/06 15:35
|
על מאסטר אמיתי, בייחוד אחד כמו אדי דא שבטוח שרק הוא יכול לעורר אנשים להיותם אלוהים, להסתובב בכל העולם פיזית ולקרב עצמו אל הלבבות.
לא כמו שהוא עושה עכשיו, יושב לו במרומי מגדל השן באחוזתו הענקית ורק מקרב אליו את הלבבות דרך האינטרנט.
עכשיו, נשאלת השאלה המאוד מתבקשת למה אדי דא לא הולך לאירן למשל, לקרב אותם אל אלוהים..? בגלל שהוא מפחד שהם ישחטו אותו על המקום...אבל רגע... לנביא אלוהים אמיתי צריך להיות פחד? לא.. לפחות לפי מה שהוא טוען בכתביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדי דא והעולם - סיפור אהבה
דליה,
רעננה,
01/08/06 01:32
|
בן, אתה שואל למה אדי דא לא מסתובב בעולם, פיזית. למה אנשים לא הולכים מארץ לארץ במקום לטוס? אדי דא לא צריך להיות פיזית במקום כדי לגעת באנשים. אדי דא לא מוגבל לגוף הפיזי שלו. הרבה אנשים בכל העולם חוו אותו, בחלומות או במדיטציה או סתם כך, אפילו כשהם בחצי השני של העולם. אדי דא הוא המאסטר הכי רחום , הוא המורה של כל העולם - הברכות שלו נישאות לכל מקום בעולם, ללא הבדל גזע או צבע או מה לא. הסידהי (כוח רוחני) שלו מאפשר לו לדעת ולהרגיש כל אחד, בכל מקום, כל הזמן. הוא לא מפסיק לברך לרגע. יום ולילה. הברכות שלו בלתי פוסקות,לא מוגבלות על ידי חלל וזמן. ויש אלפי עדויות לכך על ידי תלמידים שלו ואפילו לא תלמידים שראו אותו בחלום במשך תקופה ארוכה לפני שאי פעם ראו תמונה שלו במציאות.
אדי דא לא רוצה לשחק את המשחק האנושי של מה שהוא קורא ''Mummery'' ו''האיש במרכז המעגל'' (אתה יכול לקרוא על זה יותר ב''Do Not Misunderstand Me'' - שנמצא בתחילת רבים מספרי היסוד שכתב אדי דא). אנשים שלא מכירים את המורה כמו שהוא באמת, נוטים להשליך עליו את האגואיות של עצמם, מעריצים אותו בצורה ילדותית וכתית, ולבסוף מוקיעים אותו. אדי דא דורש רצינות ואיזו רמה של הכרה של מי הוא לפני שאדם בא לחברתו הפיזית. המתנה שלו היא לא נאומים פוליטיים. המתנה שלו היא תמסורת רוחנית, ויש כללים אוניברסליים לגבי איך לקבל את התמסורת הזו. אם הלב מלא ספקות ומכווץ, לא תרגיש דבר. רק הכרה בו וגישה של כבוד יכולה לאפשר לאדם להרגיש את אדי דא כמו שהוא באמת, מעבר לגוף הגשמי שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו אדי דה
לא רוצה,
31/07/06 18:14
|
להגיע כל כך קרוב לאלוהים כפי שהאירנים יכולים לקרב אותו אליו בכיכר העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%!!!
ל"ת
אס או אס,
31/07/06 17:20
|
|
 |
30.
דוגרי
בן,
צפון,
30/07/06 19:15
|
|
 |
29.
לא ידעתי שאלוהים נראה במו יודה
h,
h,
30/07/06 19:11
|
ממלחמת הכוכבים
איש טיפש אלוהים שולח סטנדאפיסטים כאלה כול כמה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יודה.... כן!
בן,
צפון,
30/07/06 19:40
|
זה תלוי בזווית...
אם תסתכל במצגת הפלאש באתר שלו תראה שבזוויות מסוייומות כשהאור נופל עליו (אור יכול ליפול על מפיץ אור??) הוא דומה ליודה ובאחרות הוא דומה לגולום..
ומכאן ניתן להסיק שהבבא דדה כנראה התחיל את הקריירה כמורה רוחני גדול בדמות יודה אך בעקבות כמיהתו לכוח נהפך לדמות המעורערת בצורת הגולום..
אין מקריות בעולם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אהבת האל
צביקה לב,
30/07/06 19:05
|
ממש מגוחך לראות את כול המחפשים חחחח הרוחניים במדור הזה ברגע שתבינו שאתם זהים לכול המאסטרים כול הבעיות האידיוטיות שלכם יפתרו וסוף סוף תבינו רק תתעלו מעל האגו - ז ה ה כ ו ל לפני זמן רב גם אני נקרעתי מצחוק שהבנתי שאני אלוהים מקווה שזה יקרה גם לכם ותפסיקו לקשקש ותתחילו גם להיות אלוהיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודה
?,
31/07/06 09:45
|
צביקה אתה סתם כועס על לוטם. היא לא התחילה איתך הפעם. אין לי שום מושג מי כתב כאן בשמך אבל בכתבה של כרמל אני כתבתי שאתה זה שמלכלך עליה (ותודה שזה נכון) ולא היא. ואחרי זה נכנסת בה ואחרי זה חתמו בשמך. אז הנה אני מודה כדי שזה יגמר. אז עזוב אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''אחד שמבין''
.,
31/07/06 12:13
|
צביקה לא מלכלך על כרמל. ההתחזויות הן של לוטם. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''נקודה''
X לוטם,
31/07/06 14:44
|
אתה סתם שופך שמן למדורה כי בא לך לראות קצת אש.
מהיכן אתה קובע בכזאת וודאות שההתחזויות הן שלי - כשזה לא נכון !
אני לא ''אחד שמבין''.
אני לא כותבת בשם צביקה.
אולי אתה הוא זה שיוצר את כל הפרובוקציות בעצמך כדי להינות ולראות התכתשויות. אחרת מאיפה הביטחון הזה בדבריך ?
אם בא לך לריב לך למקום אחר ותמצא לך שותפים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש, בטעות התחזיתי לצביקה לב
לוטם,
30/07/06 20:46
|
אני כל כך מבולבלת ואובססיבית.... רק צביקה והאגו הפגוע שלי בראש שלי, צא, דיבוק!!! צא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך לוטם?
צביקה לב,
30/07/06 21:49
|
אם יש מגיבים שרוצים לנהל איתי שיחה עם עומק אנא עשו זאת בחפץ לב,כול השאר אל נא תטרידו אותי בעיניינים גשמיים,ראו זאת כהזדמנות פז למצוא מזור לנפשכם,אכלו אותי ושתו אותי,אינני מתכוון לבזבז את זמני במדור לאורך זמן,בברכת שלום אחווה ודיונים פוריים במדור צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה אתה יורד מהפסים. לך דחוף לטיפול.
X לוטם,
30/07/06 21:43
|
לאנס האדיב (דהיינו : צביקה לב)-
אני דואגת לך.
תגובות שלך, שאתה כותב וחותם בשמי, כולל תגובות שלך אליהן (דהיינו התכתבות שלך עם עצמך) - מופיעות פה במדור כמעט בכל כתבה - זה לא חדש.
זה שאתה רודף אחרי אחוז אמוק ואובססייה ומתחזה בשמי בכתבות שאני לא קוראת ולא מגיבה בהן - גם זה לא חדש.
זה שאתה רץ אחרי מחזיק בידך תמונה של מישהי אחרת - דמות מבולבלת ומלאה סתירות פנימיות - ומנסה בכוח להלביש עלי את הדימוי הזה - גם זה לא חדש.
זה שאתה רואה את דמותי בכל מקום גם אם היא לא נימצאת שם - גם זה לא חדש.
אבל זה שאתה נילחם במגיבים אחרים ובטוח שהם זה אני - זה כבר חדש.
ואין סיכוי שאחתום בשם: ''צביקה לב'' - אף פעם. מסיבה פשוטה - אני קוראת לו : ה''אנס האדיב''. כי זה מה שהוא .
שלא נדבר על זה שאין לי ולא היה לי בו כל עניין.
תהייה בריא ושאלוהים יעזור לנשמתך. (האמת, אני כבר לא בטוחה שאלוהים יכול לעזור לך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שקרנית, גם שקרנית גרועה, גם טיפשה. שפע תכונות טובות
התברכת בהן,
לוטם,
31/07/06 06:39
|
אם אין לך ולא היה לך בו כל עניין, מה פתאום את קוראת לו ''האנס האדיב''?
מתי המצאת את הכינוי? לא ראינו אותו כאן, בתגובות.
אז מתי את קוראת לו? בלילות? בינך לבין עצמך? כשאת אף פעם לא חושבת עליו? אולי בכל זאת יש לך בו עניין קטן שגורם לך להמציא לו כינויים? אולי קצת עניין אובססיבי? אולי פשתה בך השנאה כסרטן העצמות?
את באמת חושבת שלא מזהים את הסגנון המעאפן שלך כשאת מתחזה?
ואל תשכחי, בשום פנים ואופן אסור לך לחשוב על קוף צהוב. אל תחשבי על קוף צהוב! רק לא קוף צהוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציטוט מדברי האנס האדיב הלוא הוא צביקה לב
X,
31/07/06 07:44
|
...'' אני מציע לך, מתוך ידידות, לבדוק עם עצמך למה את מגיבה בכזו קופצנות ונעלבות על כל פיפס שאיזה מגיב אנונימי אומר לך או עלייך. מה הנורא בזה? אף אחד לא יודע באמת מי את. והחברים שלך במדור יודעים מי את ולא מתרגשים או לוקחים את הדברים שכותבים עלייך או בשמך כאילו הם נכונים ''.....
ציטוט מדבריו של האנס האדיב (צביקה לב).
בהתחלה - האנס (צביקה לב) - תוקף, מקלל, מתחזה בשמי כל הזמן (ולא רק בשמי), וכותב בעשרות שמות שונים.
אח''כ בפרץ של ''חמלה'' בודהיסטית - האנס הופך לאדיב. הוא כותב שאף אחד לא מתרגש ממה שכותבים עלי או בשמי (דגש על : בשמי ) ומוסיף בנופך קליל של תום וזוך של יישות אור, הסבר שאף אחד לא באמת מתחשב במה שכותבים עלי כאילו אלו דברים נכונים.
כיצד יודע האנס - צביקה לב - שכותבים עלי דברים בשמי אם זה לא הוא אותו אחד שכותב את אותם דברים ?
אה...ואין לי צורך כמובן לחשוב עליו.
אני קוראת פה את דבריו בתגובות !
וזו הקריאה היחידה !
וברוב המיקרים אני מתעלמת מהאנס (צביקה לב) ובהחלט לא מגיבה לכל פיפס כמו שהוא מקווה שיקרה. עובדה. לא הגבתי לכל המניפולציות שלו כל השבועות האחרונים.
אבל הפעם, בהשראת האלוהות ותובנות האושר המושלם והנצחי - ניצוץ ההארה התגלגל והתגלם לו בנבכי נפשי והאיר אותה ופקח את עיני.
אין בי שום שינאה רק אור ואהבה .
וגם צחוק גדול מאוד. על לוקה השטיון (צביקה לב) שרץ אחרי כאחוז אמוק ומוכה אטרף, מתחזה בשמי, מקלל ללא הכרה, עד שמרוב עיוורון הוא נופל בבורות שהוא כורה לאחרים.
נו... גם אלוהים כבר לא יעזור לו.
נ.ב. כרגיל, תודה על הקללות מצידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע את משתמשת בשפה כה בוטה ופוגעת
צביקה לב,
31/07/06 01:36
|
לפני מספר ימים חוויתי חוויה רוחנית עמוקה מאוד,למעשה נולדתי מחדש,יש בי המון אור ואהבה שעליי לחלק למשפחה האנושית,משפחה שאת חלק ממנה לוטם,אלוהים לא יכול לעזור לי כי אני אלוהים,חלק אלוה ממעל ממש,וגם את,אינני זוכר מה היה,חיי ברגעים אלה הם משהו חדש,הייתי רוצה להשאיר את מה שהיה מאחורי ולפתוח דף חדש עם כול היקום. וזה מה שאני עושה,בימים טרופים אלו של מלחמות יש צורך בקול שפוי,מילים חמות ואמפטיה חסרת גבולות לכול היצורים החשים באשר הם,זאת תקופה מיוחדת בה על עם ישראל להתאחד ולהפיץ אור גדול בעולם,כול עוד נשמת החיים פועמת בי אני מחוייב לכול המאסטרים שהיו לפני,אני מחוייב לאהבה,לכנות,ליושר,היום אני מבין שהחשכה בה חייתי הייתה הכרחית בכדי שהאור הגדול המוקרן מתוכי יוכל להתפשט לכול כנפות תבל שבתוכי ומחוצה לי,הגיע הזמן לאהוב,אני מזמין את כולם להצטרף אלי,כרוח על פני מים,כפרפר לאש,כגשם לאדמת בצורת, אני קורא בשנית לכול המגיבים לאכול ולשתות אותי עד עמקיי הארתי, בברכת שלום ואחווה צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה? זה באמת אתה?
ל"ת
בן,
צפון,
31/07/06 13:47
|
|
 |
27.
ואחדור אליכם עמוקקקקקקקקק חחח
ל"ת
תתמסרו אליי,
30/07/06 18:48
|
|
 |
26.
לעניין תסרוקותיהם של בני אמעריקא
ר' שמשון יובביץ,
30/07/06 18:46
|
והנה שיער התלמיד עשוי קילוחין קילוחין, הנשפכין משני צדי קרחת בוהקת - בדמותו ובצלמו של שיער מורהו. והנה טוב הדבר בעיני שמבקשים החסידים לדמות לרבם בכל דבר ודבר ואילו האמנתי באמונה שלמה כי תסרוקת שכזו תקרבני אל השם ית', לא הייתי פוסח בין הסעיפים, שהרי שמשון אני ובסימן שמשון הגיבור, ויודע ששיער אדם מוליך משורשי קרקפתו עד למעיינות השכינה.
ולעניין אחר: עצתי לאותו מגיב עיקש ובודד, המחליף שמות לועזיים מדי שעה בשעה, שגם יחליף נוסח חתימתו, ולא יבייש את מורהו. רוצה לפאר שמו - יפה, אל נא ייתבייש בכך. אמנם, קול המון כקול שדי, אך גם מאמין אחד כציץ ינוב.
בברכה, ר' שמשון יובביץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבי הושיענו!!! גויים עלינו!!!
גרשון שוורץ,
30/07/06 19:03
|
מה רוצים הגויים הללו עם אלוהיהם הזר והמוזר? ומה זאת אומרת שהוא יתרסק אל תוך מאמיניהו? ומה לעשות ביום שבת אם נגמר הניר טואלט החתוך ויש רק מגולגל, האם לחלל שבת או ללכלך את התחתונים?
רב' יובביץ' פסוק פסוקך ואנחנו נעשה ונשמע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה ההבדל?
בן,
צפון,
30/07/06 18:37
|
בין אחד שטוען שהוא אלוהים, לבין אחד שטוען שאת/ה אלוהים אבל רק הוא יכול להביא אותך להתעורר להכרה הזאת?
כל מה שהוא אמר, אמרו כבר לפניו..
ישוע בקורטוב הודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ההבדל
דליה,
רעננה,
31/07/06 02:13
|
זה שטוען שהוא אלוהים פשוט בעל שגעון גדלות, אגו מטורף חסר קשר למציאות.
זה שטוען שאין משהו שהוא לא ''אלוהים'', כמו שאדי דה מסביר, לא לוקח על עצמו מעמד ייחודי מכל סוג שהוא, אלא פשוט מתאר את המציאות כמו שהיא: הכל אחד, הכל אור הכרה מודע. כולנו גלים בים אחד ורק לכאורה נבדלים זה מזה. לצערנו אנחנו יכולים לחזור על זה מיליון פעם ועדיין להרגיש כ''עצמי נפרד''. לא מספיק להבין את זה בשכל. כל הסטודנטים לפיזיקה שיודעים שהכל אנרגיה ואין הבדל בין המולקולות שלי לשל השולחן מולי - הכל אנרגיה - הם לא מוארים! הארה היא עניין רציני שמחייב תמסורת רוחנית. אדי דא, כאחד המורים הגדולים שאי פעם הופיעו, בפרוש מעביר תמסורת רוחנית. לא סתם משחקי קונדליני שבהם האנרגיות שלך נעות בכל הגוף. (כמו שנרי בר און רמז בתגובה שלו), אלא בפרוש תחושה של כדור אנרגיה שפשוט בא מבחוץ ולוחץ על הראש וחודר לכל הגוף, גורם לאיבוד תחושת גוף או מוגבלות כלשהי, ממלא באושר לא יאומן ולחוויה אמיתית של הכל כאור. לא בוהק או מסנוור, אלא שניתן לחוש בו - כמעט מיימי, לגמרי מוחשי... התאור המדהים הזה ניתן על ידי אלפי תלמידים של אדי דא, ואפילו על ידי לא תלמידים כמוני שפגשו את אדי דא והספיקו לחוות על גופם את התמסורת הרוחנית שלו.
אני לא תלמידה, אבל משקיעה זמן רב בקריאה רצינית ומעמיקה של מה שאדי דה מלמד. נראה שאין נושא שאדי דא לא מדבר עליו. אני מציעה - לא להרתע מהכותרת הבומבסטית, ופשוט להכנס לחקירה רצינית של מה הוא באמת אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליה יקרה
תומר,
מנהטן,
31/07/06 07:24
|
אם אני לא טועה אדי דא אומר שהוא משהו מיוחד, כלומר שהוא אלוהים יותר מאנשים אחרים.
הוא גם טוען שהוא יותר מואר מכל אחד שהיה או שיהיה אי פעם.
אם ככה אז הוא בטח יותר מואר מאשר אני אי פעם יהיה.
אם ככה אז הוא דווקא כן ''לוקח על עצמו מעמד ייחודי'', ולא כפי שניסית לומר.
נראה לי שאת יודעת טוב מאוד שקצת לא דייקת שם....
כל זאת מבלי לומר דבר על חוויות מגניבות שאנשים חוו בנוכחותו, או על האהבה ששופעת ממנו.
אבל כדאי לדייק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומר, בוא נדייק
דליה,
רעננה,
31/07/06 10:28
|
אתה אומר שאדי דא אומר שהוא יותר אלוהים מאנשים אחרים. אם קראת אפילו קצת מהתאור של אדי דא את ''אלוהים'' אתה תמצא מהר מאוד שהוא מתייחס למה שהוא תמיד כבר המקרה )always already the Case), או כפי שאדי דא מלמד, אלוהים זה פשוט המציאות. זה כל מה שלכאורה נראה ונשמע. זה תחושת ה''אני הנני'' אשר בכל דבר. המציאות היא אור הכרה, אושר טהור - לא נגרם, קיים תמיד. איך יכול מישהו להיות ''יותר אלוהים'' ממישהו אחר? יותר מציאות, יותר ''אחד'' מאחרים? זו טעות שנובעת מהכרות מאוד מאוד מאוד מאוד שטחית של אדי דא. תומר, קח את הזמן ותלמד קצת יותר לעומק מה אדי דא באמת אומר. הוא מואר בשלב השביעי של החיים, מה שאומר שהוא לא קיים כ''הוא'', כאגו, כאישיות עם רצונות, תאוות, וכו. זה למעשה אומר שהוא רואה אותך יותר מואר ממה שאתה אי פעם תרשה לעצמך לראות. כי בין אם אתה לכאורה מואר או לא, אין שום הבדל בינך לבינו ולשום דבר ואף אחד אחר. יש רק אחד. באמת רק אחד!!! המעמד הייחודי שהוא לוקח על עצמו זה התפקיד שלו כאן של מורה שהוא מעבר למזרח או מערב, שאין לו שום כללים חוץ מאינטגריטי מאלף!!! הוא לא נוהג על פי שום ציפיות של אף אחד - רק עם אינגריטי עצמי מהמם לחלוטין. הוא אומר שהוא היחיד שמואר בשלב השביעי. אבל תומר, שים לב בבקשה - בשלב השביעי אין אישיות, אין אגו. לכן כשאדי דא אומר ''אני'' הוא מתכוון לאותו אחד ויחיד שקיים בתור הכל. כשיבוא יומך וגם אתה תהיה מואר בשלב השביעי, לא ''אתה'' תהיה מואר. יהיה שוב רק אותו אחד. לכן אדי דא אומר שהוא היחיד בשלב השביעי. מי שמגיע לשלב השביעי מאבד את העצמי המזוייף שלו ומזדהה עם האחד היחיד שהינו מה שקיים. אדי דא אמר פעם, אתה יכול להגיע לשערי השלב השביעי, אבל ברגע שתכנס בשער, אין יותר ''אתה''. לזה הוא מתכוון שהוא היחיד בשלב השביעי!!! הוא -המציאות האחת עצמה, לא אינדיבידואל שיש לו גוף שנראה כמו אדי דא.
שב מולו, תרגיש אותו, ואז תכתוב מאסות עליו. זה כמו לכתוב על זיון עם בחורה שראית תמונה שלה בעיתון. מה זה קשור למי שהיא באמת? איך אתה יכול באמת לחוות אותה, או לדעת משהו עליה ממה שאתה קורא בעיתון? אתה חייב לפגוש אותה פנים אל פנים, להתמסר אליה, להתאחד איתה. אז אתה יכול לספק את חוות דעתך וזה יהיה לגמרי לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליה, במאמר בפירוש מוסבר,
סוס השקיעה,
הנוגה,
31/07/06 14:06
|
שחור על גבי תרשים, שאדי דא יחיד ומיוחד. הוא הגיע מלמעלה למטה ולא כמו ''מוארים אחרים'' מלמטה למעלה. אז מי צודק, המאמר או את?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליצ'קה
סוסון השחר,
העולה,
31/07/06 13:51
|
סליחה הל ההתערבות בדיון.
אהבתי את הניסיון הנחמד לטשטש את המגלומניה של אדי דא. אבל ההסבר שלך, שכל אחד יגיע יומו להיות בשלב השביעי, ופשוט מדובר שלב ''שאין בו אגו'', לא עולה בקנה אחד עם ההצהרות המפורשות שלו עצמו, שטוען באותיות מודגשות (כמובן) שדרגתו הרוחנית גבוהה יותר מזו של ישוע, בודהה, רמאנה מהרשי וכל מי שאי-פעם עתיד לבוא.
מאד ייתכן שאם אשב מולו, אתחבק איתו ואתגפף איתו, אחוש באהבה והתעלות רוח. יש גם הרבה מאד דיוווחים על כוחותיו הפאראנורמליים. זה אגב לא מזכה אותו ממגלומאניה. ראי למשל את המקרה של הלל בן שחר, חביבו של אלוהים שתפס מעצמו טיפונת יותר מדי.
אגב, לפני שאת עונה לי, זכרי שאינך יודעת לכתוב עלי מבלי שישבת מולי והרגשת אותי, התמסרת אלי והתאחדת איתי. אז בוודאי אשמח לשמוע את חוות דעתך הלגיטימית והחיובית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תגידו לי כמה מעריצים שלו יושבים עכשיו על המקלדת???
ל"ת
ג.,
30/07/06 18:20
|
|
 |
מעריץ אחד, אמריקאי
ל"ת
אנדרו,
30/07/06 18:50
|
|
 |
23.
amazing article
Boaz,
Hadera,
30/07/06 18:04
|
hey guys, while you're cracking jokes, and actually reading this article and being blown away by the points it makes. Here's just one mindblower: God exists, but is not all-powerful and is not in charge. We all know (just listen to the bombs) that it doesn't look like God's in charge. But this article gets into that a lot more. It's saying: God is not there to fix things. God is the way to be happy no matter what is happening. Sounds pretty good to me!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i couldn't have said it better myself
Shani,
Rishon,
30/07/06 18:33
|
|
 |
look ''boaz'' from ''hadera''....
הללויה,
30/07/06 18:24
|
אם אתה רוצה להלל את אלוהים תעשה את זה בעברית, ואם אתם כולכם רוצים להלל את הגורו שלכם אז אל תעמידו פנים שאתם ישראלים שגרים בראשון ובנתניה והשד (או אלוהים) יודע איפה.
יאללה מסכנים. קמו מוקדם בבוקר בארה''ב רק כדי להכניס כמה תגובות ועוד בשמות בדויים.
קצת כנות לא הזיקה לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
Ho My God
Shani Zour,
Rishon,
30/07/06 17:40
|
many thanks for this article,!!!! too bad they have got the title wrong as it is indeed very misleading!!! AdiDa is a pure being of love!!! i understand this may be challenging, because as a jew i find myself straggling to fully commit my heart to AdiDa and his teachings, but with the little experience i have had with AdiDa i can fully say, this man/god is nothing but love, my heart was open and filled with joy when i was in his ashram in holland, and one must try and explore his teaching and his way before dishing out the criticisms.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
The Case of Adi Da - זהירות
נרי בר-און,
ת''א,
30/07/06 16:39
|
בעולם הניו אייג' רבים החווים חוויות רוחניות משמעותיות. הנטיה של אנשים לראות בפרטים התגלמות של אלוהות מסוכנת, והמקרה של אדי-דה הוא אחד מהם.
קן וילבר, שמכיר הייטב את אדי-דה בגילגוליו השונים כותב :
We await, then, the day that the World Teacher consents to enter the World. Until that time, it is perhaps best to watch from a safe distance, while availing yourself of those written texts that still manage to shine with a light of their own. אנא קראו: http://wilber.shambhala.com/html/misc/adida.cfm/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thanks
shani,
Rishon,
30/07/06 17:59
|
thank you for pointing this out, i understand from reading his article, that it's the teacher not the teaching which Ken Wilber has an issue with. i understand the need to be careful, however i find his criticisms full of ambiguity, as it seems to me as a personal agenda rather the an ''un bios opinion''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Case of Ken Wilber
hava,
Kfar saba,
30/07/06 17:51
|
Texts don't shine ''with a light of their own''. It is always the light of the writer.
You're behind the times, though. It's been long known that Ken Wilber is a very complicated character, and writes glowing things about Adi Da, and to Adi Da (in private).
For a site that tells the real story, read:
http://www.adidawilber.com/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
ת,
30/07/06 19:12
|
היה מעניין להכיר את אלוהים על פי ווילבר ואת ההתנערות שלו מאלוהיו בהתאם לדעת הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עוד שרלטן ונוכל לרשימה. סחטיין!
ל"ת
הקב''ה היה פה,
30/07/06 16:35
|
|
 |
19.
תביאו לי שקית מהר..כי בא לי להקיא..
ל"ת
help,
30/07/06 16:34
|
|
 |
18.
I agree with Love of God
Shelley Zour,
Tel Aviv,
30/07/06 16:33
|
Anything that promotes happiness and peace and love in this dark ego-driven world is fundamental to take note of. who cares if this man is born American? Who cares if he lives in Fiji? if he says he has realised God and it seems as though there are some serious people taking that seriously why not check it out? we jews are waiting for the messiah and when someone actually says something about God realisation we pooh pooh it as madness. wake up cynical people. it is about time we began to take spiritual life seriously without prejudices. i like what i read here because it is gutsy and it took balls to write..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Oh My God!
Moshe Goldstein,
Natanya,
30/07/06 16:26
|
To begin with I saw the title and thought - no this cannot be serious. then i read and read again and read again. i checked out some sites about this Adi Da. Oh my God. this is not something we should turn a blind eye to just because it confronts our ideas about what is God and what is not God. It transpires if you read the stuff out there about him that Adi Da is not saying HE IS GOD as in exclusive God. He is describing REALITY as GOD and the REALISATION OF REALITY as everyone's opportunity! I read that Adi Da says, '' Real-God is not an other. Real-God is the State of Reality Itself. It is Realized as is, whatever arises or does not .''arise I am going back onto the website about him because it explains much more than this article. today, despite all the trouble in our land, i am a happy man to discover this.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
השאלה היא מה בדיוק קורה כשהוא ''מתרסק'' ונכנס אל תוך התלמיד שלו....?
ציניות לא הרגה,
אף אחד,
30/07/06 15:55
|
|
 |
גדול!!!
ג.,
30/07/06 18:20
|
|
 |
God enters devotee
miriam,
US,
02/08/06 05:02
|
Have you ever seen Bernini's statue of St. Teresa? Here's a link:
http://www.artchive.com/artchive/b/bernini/teresa.jpg
He depicts her heart being pierced by the arrow of God's love. She is in utter ecstasy. Some art critics, like the person who wrote the last reply, would suggest that all that is being depicted is a sexual experience. But saints throughout history have often used sexual metaphors for higher states of rapture -- ''union with God'' -- only because sexual experiences are the only thing with which everyone is familiar that has some remote resemblance to their ecstasy.
But what Adi Da is describing surpasses all of this: it surpasses the bliss of sex, and even the mystical experiences of communion with God that the great saints and zadiks throughout history have described. It is not indirect, not a vision of God, not an experience of bliss: it literally IS the Divine Person Himself descending into you. From the beginning of his teaching, Adi Da described this process in a talk called ''Guru enters devotee''. Dr. Tong's article has a link to that talk: http://www.aboutadidam.org/readings/guru_enters_devotee/ .
What happens when the Divine ''crashes down'' into His devotee? His devotee dissolves! And while the devotee is gone in ecstasy, the Divine purifies the devotee's body-mind. This is a process that the devotee engages in to the point where the identification with the body-mind is dissolved, and the devotee is released beyond communion with God into identification with God. And that is the beginning of final stages of ''Waking Up'' from the dream -- Adi Da calls the practice at this point, ''The Perfect Practice'', because it is a practice that takes place in identification with God, beyond the body-mind altogether. But the preparation that leads to the Perfect Practice is this utterly ecstatic, self-dissolving, God-revealing ''Crashing Down'' of the Spiritual Presence of Adi Da.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Has this happened to you miriam?
Roka,
02/08/06 11:06
|
|
 |
answer to your question
miriam,
US,
02/08/06 19:39
|
Yes, many times -- imperfectly. Let me explain.
Spiritual seekers often get confused in reading the literature of various spiritual traditions: is liberation sudden and spontaneous, or is it a progressive matter, a process? Adi Da has always said His Blessing is such that -- if we were truly prepared -- It would instantly ''liberate'' us into the Perfect Practice of Identification with God. But most of us ordinary human beings are not prepared for that. We need a significant ''cleaning up'' phase, and that is what the stages of practice in Adidam before the Practice are, essentially: Adi Da ''crashing down'' and spiritually entering us; us increasing in our understanding of how we resist that ''crashing down'' to the point where we resist it less and less; his crashing down becoming increasingly more effective in ''cleaning us up''; and then one day, our suddenly and gracefully being moved into the Perfect Practice.
So I and other devotees have many times felt Adi Da's crashing down and entering us -- imperfectly. By that I mean, most of us are still in the process of understanding and transcending the egoic activity in ourselves that resists (and repels) that Spiritual entry by Adi Da. That's what takes time, and turns the beginning of our practice into a process. One way in which we all have been ''liberated'' already is that we are no longer spiritual seekers: we are not endlessly looking for a path, or for God. We've found God, in person, and all of us have experienced the effects of His Spiritual Presence tangibly many times. But finding God is only the beginning of the real process! Then we have to understand our egoic resistance to God, and deepen our devotional and spiritual relationship to God.
Because of who Adi Da is, many of us have also experienced intuitions of the Perfect Practice as well. Several times in my life of practice I have been transported by Adi Da's Grace into a state of ''Divine Ignorance'' as He calls it. So I can confirm that such a state exists, and look forward to when my practice reaches a point where that is my steady state. But there are other devotees among us who are practicing the Perfect Practice of Identification with God right now -- one of them is the woman you see in the picture in that article I pointed you to:
http://www.aboutadidam.org/readings/guru_enters_devotee/
Bernini's statue of St. Teresa was only a statue, in the end. That photograph is an actual picture of a woman in utter ecstasy, the Divine ecstasy of Adi Da crashing down and entering her spiritually. And now, years later, she has been moved beyond that phase of being ''cleaned up'' by the Divine and spiritual growth, into the Perfect Practice. She is an inspiration to us all, to keep intensifying our practice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Miriam, thanks for your answer
Roka,
02/08/06 21:38
|
Another question, if you will: So this woman you are talking about, she now is completly liberated? fully enlightened? If so, does she teach people?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וואלה, מרשימים מאוד הלינקים שלו.
אמיר,
תל מונד,
30/07/06 15:33
|
בעיקר זה של האומנות שלו. מה זה? בחיים לא ראיתי דבר כזה!! אלוהים או לא, בטוח הוא גאון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את האמנות שלו. משהו בין
סוס פרא אציל,
מאדים,
30/07/06 21:47
|
מנדלות לפרקטלים. לחובבי הז'אנר וגם מי שלא מצורפים קישורים.חינם אפס אגורות.בלי טריקים בלי שטיקים.
http://www.daplastique.com/view_full.php?pageNum_images=2&totalRows_images=15&slideID=breather או http://www.daplastique.com/view_full.php?slideID=kaleidoscape
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מס' 4 - תודה על ההבהרה. הרבה יותר קל להבין אותו עכשיו.
אביגיל,
רחובות,
30/07/06 15:27
|
הוא באמת נראה אמיתי, ואחרי ההסבר שלך על ''למה הוא מתכוון כשהוא אומר אלוהים'' זה נראה הרבה יותר מתקבל על הדעת. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אווטר
קיליפ,
30/07/06 14:39
|
''אתה הוא האלוהים'' ''אבל מי לא ?!''
רוברט הינלין, ''גר בארץ נוכריה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה ב ד י ו ק מה שאדי דא אומר!
דליה,
רעננה,
30/07/06 15:37
|
|
 |
אז מה בעצם מבדיל אותו ממורים רוחניים אחרים?
ל"ת
סופרנטורליסט,
30/07/06 16:28
|
|
 |
ההבדל
סוס פראי אציל,
זמני בנפטון,
31/07/06 00:05
|
רוב המוארים-מאסטרים-אוואטרים גורסים שיטות של עבודה עם האגו תוך מילויו באור-ערכים גבוהים-מהויות קוסמיות ואדי דא הולך על שבירת האגו. אם הבנתי נכון הוא טוען שבשיטות האחרות האגו נשאר קיים ובועט והוא כולא ולא מאפשר לנו לעבור באמת לשלב גבוה ביותר של תודעה אלוהית. ואילו לפי דרכו האגו נעלם איכשהו ואז אפשר להתפתח ישירות לשלב הגבוה הזה. ופה יש עניין. נחדד מעט את המושג. האגו הוא רק כלי קיבול. לכן נשמע לי מוזר שהאגו נעלם כיוון שאין לנו קיום בלי האגו-הכלי. אולי יוכל לזרות לנו מעט הבנה על עניין זה מי שמכיר יותר את תורתו של אדי דא. תודא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האגו לפי אדי דא
דליה,
רעננה,
31/07/06 12:39
|
אדי דא קורא לדרך שלו ''דרך רדיקלית'' שהולכת אל השורש. השורש הוא תחושת הקיום ''הנני'' בצד ימין של הלב. האגו הוא לא כלי קיבול לפי אדי דא. הוא לא ''משהו''. האגו הוא פעילות. פעילות של כיווץ עצמי, של תודעה טהורה שמזדהה עם מוגבלות בתור גוף-נפש לכאורה. הדרך שאדי דא מציע היא זו של הבנה, של הזדהות קודמת להזדהות עם הגוף וההכרה המוגבלת. הזדהות עם מה שתמיד קיים ותמיד נמצא, בלי קשר למה שלכאורה עולה או נראה.
האגו לא קיים כדבר, לכן הוא לא צריך להעלם. הפעילות של כיווץ העצמי שנובעת מבערות צריכה להיות מובנת וכך להחדל. גוף-הכרה כשלעצמם אינם אגו. ההזדהות עם העצמי כגוף והכרה היא אגו. לכן יכול מישהו עם גוף והכרה - כמו אדי דא - להיות מואר. כי ההזדהות האשלייתית הובנה והופסקה. היא לא קורית יותר. הפעילות שהיא אגו לא קורית יותר. פעילות של כיווץ עצמי והמנעות מיחסים לא נעשית יותר.
בהרבה שיטות אחרות מנסים לשפר את האגו, להביא את האגו למצב של שלמות, לכן אדי דא מבקר את הגישות המקובלות האלה, אין הבדל של ממש בין אגו משופר לאגו דפוק. אגו זה אגו. אשלייה. טוב או רע, זו פעילות שגורמת להאמין במה שאינו אמיתי. ''אני הנני הגוף, אני הנני ההכרה'' זה לא אמיתי. לכן בין אפ אני הכרה מדהימה, מוצלחת, בריאה, חשובה, ובלה בלה בלה או אם אני מסכנה, לא יוצלחת, ודפוקה - שתי הגישות אשלייתיות באותו אופן.
האגו לא יכול להגיע לשלמות. רק הזדהות עם מה שקודם לאגו יכולה להביא להארה או ראייה של הכל כ''אני''אחד, בלתי נפרד מהכל. זו הדרך הרדיקלית של אדי דה. דרך של הבנה עצמית רדיקלית.
מקווה שהתשובה עזרה...
הדי.וי.די. החדש שנקרא ''The Divine Is Not The Cause'' אדי דא מרחיב על השאלה ששאלת. בעיקר במחצית השניה של השיחה. יש לדי.וי.די. כתוביות בעברית. נראה לי שכדאי לך לצפות בזה.
מקווה שהעניין מובן קצת יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה יפה דליה
סוס פרא אציל,
באורווה,
03/08/06 00:12
|
תודא על ההסבר המלומד אכן הושכלתי. ''הדרך הרדיקלית''-אולי תרחיבי מעט בעניין זה? לי כל העייסק נשמע כמו הצבת מטרה מאוד ברורה וממוקדת שהיא העליה למדרגה רוחנית מסוימת ומכאן אדי דא מנסה כל הזמן שנאפשר לו להתרסק לתוכינו. שאז יקרה השינוי ההתעלות. באופן קיצוני. האם אני צודק או שמה אני צודק במה שהבנתי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה דליה על ההסבר
ל"ת
סוס פרא אציל,
01/08/06 19:07
|
|
 |
לשרה ולכל מי שרוצה לדבר איתי בפרטיות, כנסו
דליה,
רעננה,
01/08/06 06:23
|
אני כרגע לא בארץ, נמצאת בארה''ב. אין לי שום בעיה ליצור קשר טלפוני עם אנשים. אנא, שרה וכל מי שמעוניין, שלחו את מספרי הטלפון שלכם ו/או כתובות דואר נע לכתובת הבאה שלי:
daliazir@yahoo.com
עם המון אהבה, דליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדי דה
שרה רושאד,
חיפה,
01/08/06 03:36
|
לדליה מרעננה אנא צרי איתי קשר ,כמובן עם מתאים לך!! שרה רושאד מעונינת לשמוע יותר. משהו מהדברים שאת מספרת מוכר לי מאוד למרות שלא שמעתי מעולם על אדי דה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך לזהות מורה טוב
קיליפ,
30/07/06 23:20
|
מורה טוב יגיד: ''אתה האלוהים/האלוהים בך/לך בכוחך זה/The_force_is_in_you'' וגם יגיד: ''אני רק מכוון אותך לגדול ולגלות את עצמך''./''אני רק ביצה''/''אני רק כלי''
הרצון של המורה + הרצון של התלמיד גדול מהאגו של התלמיד. האגו של המורה + האגו של התלמיד גדול מהרצון של התלמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
yoelyysteinberg@yahoo.com
yoel steinberg,
haifa,
30/07/06 14:25
|
i think this Da God is a shock and also a good shock to my system. right now i don't care so long as it is a message of PEACE to people this is good.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
don't believe him - i m the real god
avi tzanani,
hatikva,
30/07/06 14:16
|
especily aftr i am eating jaghnun with egg in saturday morning. the jaghnun, an old trditional yemen food, is made of many laters of well baked pastry, seperated by spreads of margarine. as the eater peals those layers and leads them into his/her stomach, the true tresure in those layers reveals itself suddenly - complete emptiness, which is, simultanously, the emptyness in the essense of the mind. that's where the boiled egg is coming in, symbolising the new life emerging from this emptyness, like a chicken baby from his shell, but that's a subject for next week /
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he's saying we're all God
boaz,
hadera,
30/07/06 18:48
|
|
 |
צנעני, אתה מצחיק. המלצה:
סופר גחנון,
30/07/06 15:08
|
קרא את ''שלושה דברים לאי בודד'' של יואב אבני. אתה תאהב את הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ואיך הוא מרויח מזה?
ל"ת
יוני,
פתח תקוה,
30/07/06 14:07
|
|
 |
9.
This Da Man
galia treisman,
jerusalem,
30/07/06 13:52
|
I am very concerned about the conflict and afraid right now. to read that there is an Adi Da blessing people and bringing people closer to God is RELIEF. who cares what god is so long as it is love. i feel this man's love.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
wow, americans with long hair
avi tzanani,
hatikva,
30/07/06 13:52
|
they must be rigth. and anyway more cool than israelis with long beard.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סתם שתדע/י: את/ה אלוהים!!!!
כריס טונג, מחבר,
ארה''ב,
30/07/06 13:45
|
אינכם יודעים? העורך תרגם לא נכון את הכותרת של המאמר שלי מאנגלית. היה צריך לקרוא: '' סתם שתדע/י, את/ה אלוהים!!''...
וברצינות, חברים: כמובן כולנו למדנו להפוך כל דבר, לא חשוב כמה רציני, לבדיחה: מנפילת הטיל האחרונה ועד עובדת היותנו בני תמותה. ובזמנים כאלה, ההומור נחוץ. רק ש..הוא אינו מספיק. ...ובאמת ישנו משהו טוב יותר מצחוק ואפילו מסקס. פשוט שכחנו ממנו. נהיינו כל כך רציניים עד שכל שאנחנו יכולים לעשות זה להיות ציניים. שכחנו איך להיות באמת מאושרים!!!! אדי דא פעם נתן שיחה הומוריסטית שדיברה על כל זה....היא נקראה ''סקס, צחוק והארה אלוהית''. הוא הסביר את זה כך: ישנם שבעה שלבים בחיים, שבע ''בדיחות'' להבין. כאשר אתה מבין את הבדיחה האחרונה, השביעית, אתה מאבד את הראש שלך מרוב צחוק. וזה הרגע שבו אתה מבין שאתה הינך אלוהים.
אני פשוט רוצה לומר לכם שאין אף אחד שיכול לעזור להבין את שבע הבדיחות האלה טוב יותר מאדי דא. חוש ההומור שלו הוא אלוהי...
אהבה לכולכם, כריס טונג.
נ.ב. האם ''שווה להיות אלוהים''? בהחלט. אבל תצטרכו לנסות כדי לדעת זאת בעצמכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כריס טונג לא יודע עברית
אני יודע,
30/07/06 18:17
|
|
 |
6.
Love of God
Tamar,
Rosh Pina,
30/07/06 13:39
|
I want to write and thank you for this strange article. At a time when the world seems to be coninually on fire - not only in the Middle East - to have someone focus on the importance of Love of GOD, in whatever shape it comes, is a Blessing. when I look at this man Adi Da's Face, I wept. I feel like it is time we stop mocking such bringers of truth and start taking their teachings seriously. i will investigate this man Adi Da and am happy for the introduction. Tamar x.. -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תודה
יעל,
חיפה,
30/07/06 12:55
|
באמת תודה. מזמן לא צחקתי כל כך, וזה ממש במקום בזמנים קשים אלה כשמפגיזים אותנו. ואגב, למה שאדי דא לא יעשה משהו בנדון?....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פגשתי את אדי דה!
דליה,
רעננה,
30/07/06 12:40
|
אלוהים או לא, אדי דא הוא האדם הכי מדהים שראיתי מיימי. לא חושבת שיש הרבה גורואים שלא פגשתי, אבל הוא נעלה על כולם. מצחיק שמי שסיפרו לי עליו - 2 אנשים שונים, שניהם היו תלמידים של מורים אחרים, ושניהם בכו כמו תינוקות כשתארו את אדי דא. גם פגשתי כמה מהחסידים שלו, וכריס - הד''ר שחיבר את הכתבה לא יוצא דופן ברמת ההשכלה שלו. מדובר באנשים בדרך כלל מאוד מאוד אינטיליגנטים, בעלי חוש הבחנה חריף, ובכל זאת רואים באדי דא את ההתגלמות האלוהית העילאית. מה שכדאי להזכיר זה שכל עשרות הספרים שאדי דה חיבר פותחים במאמר שהוא חיבר, שנקרא ''Do Not Misunderstand Me''', ובו אדי דא מסביר למה הוא מתכוון כשהוא אומר ''אלוהים''. לא, לא האלוהים הבורא, כי אין דבר כזה. ולא האלוהים שאנשים בעלי אגו מנופח מדי קוראים לעצמם.
האלוהים שאליו מתכוון אדי דא הוא זה שנמצא בכל ושהכל נמצא בו. תודעה טהורה, מלאה אהבה אינסופית - זה לא תאור של מישהו. זה תאור של המציאות עצמה! כל סטודנט מתחיל לפיזיקה יספר לכם שאין חומר, רק אנרגיה. מה שהוא לא יידע לספר לכם זה שהאנרגיה הזו היא תודעה טהורה, ה''עצמי'' האחד שרק נראה לכאורה כמו הרבה. כך שכשאדי דא מכריז על אלוהותו, הוא מכריז על ההארה שלו שמזהה את הכל כאלוהים - אין בעיניו הבדל בינו ובין הכלב שלו ובין שהכסא שעליו הוא יושב או החלל עצמו. יש רק אחד, יש רק אור מודע, ואדי דא יודע את זה. לא רק יודע, גם מעביר את הידע הזה לכל מי שפתוח לקבל אותו.
אני לא חסידה, אבל פגשתי אותו וקראתי הרבה ספרים שלו אחרי הפגישה שהמסה לי את הלב לחלוטין. רק לימוד של מה שהוא אומר יסביר את האמת העמוקה שהוא מגלה. פגישה איתו פנים אל פנים פשוט תהמם אתכם, לגמרי. לגמרי.
בג'ונגל הפראי של גורואים שצומחים פרא תחת כל עץ רענן, אדי דא הוא באמת באמת מחזה נדיר ושובר לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו! כמה חרטה...
אל תעבדו עלי,
30/07/06 16:18
|
|
 |
3.
אלוהים זה ריף-ראף?
יה אלוהים,
איזה קטע,
30/07/06 12:31
|
|
 |
את כבר מלוכלכת ואת יודעת את זה
ל"ת
למתוקה,
30/07/06 15:07
|
|
 |
יודעת, אבל רוצה להרגיש.
ל"ת
המתוקה,
30/07/06 15:47
|
|
 |
ובהמשך למצב:
מבין במתיקות,
30/07/06 16:40
|
אני מוכן להסתער על הפאתים שלך, לחדור למעוזייך ולהבריח רעידות עונג צפונה.
באתי לחזק אותך ויצאתי מחוזק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובהמשך למצב:
המתוקה,
30/07/06 17:40
|
אתה צריך להיזהר. אני פצצה מלוכלכת. ועם זאת, פצצה חכמה.
ואני תמיד דורשת להשיג את כל היעדים לפני שאני נאותה לשקול הפסקת אש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה שלא ניתן לסרב לה
מבין במתיקות,
30/07/06 16:34
|
|
 |
רוצה!. מקווה שניפול בין הכיסאות.
ל"ת
המתוקה,
30/07/06 17:11
|
|
 |
אני ככה קרוב מלשאול:
מבין במתיקות,
30/07/06 16:25
|
|
 |
מה אתה חושב?
המתוקה,
30/07/06 17:16
|
מתוקה ובלונדינית מבחוץ כמו ג'אנט.
חיה רעה ג'ינג'ית מבפנים כמו מג'נטה.
50 קילו חומר נפץ משובח. פצצה. פאג'ר 5.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן צפון אתה באמת אפס
נחש מי,
08/08/06 20:19
|
|
 |
הצעה למבצע חד וחלק
הי איילת,
06/08/06 11:37
|
הניתוק לא קל, אני מודה. אולי נמשיך גם אנחנו עד שצה''ל יגיע לליטני?
שלך, (בטח זיהית כבר את הכתב.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מריח דווקא כמו פיפינג משה או יוסי
הו אייילת,
02/08/06 11:58
|
רצתי פנימה בלי להסתכל ואכן משהו צהבהב נדבק לכפכפים (ג'ינס, כפכפים וחולצה בלי שרוולים).
שמח שאת שם, כאן ובכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייילת ולכל שאר המזדנבים
צביקה?,
02/08/06 07:12
|
צביקה?? בחיים שלי לא קראו לי בשם כזה מגוחך. איילת - אל תזכרי אותי כצביקה. אני כל כך רחוק מהשם הזה. יש לך את המייל שלי. גזרי ושמרי. ואולי אפילו תשתמשי. דבריים כאלה לא קורים בכל יום. בחיי. עדיין אוהב אותך. י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבטיחה בהן צדק.
איילת,
02/08/06 04:23
|
ותיזהר על הנעליים כשאתה הולך, יש כאן איזה פיפינג טום שהקיא את השווארמה המקולקלת שאכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורגייה רוחנית זה בסדר
בן,
צפון,
01/08/06 19:54
|
ואחת המשתתפות גנחה את שמי אז חשבתי שקראו לי :)
י......? לאאאא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארבעה אנשים. איילת וצביקה מזדיינים בפני כולם, בן צפון צופה בהם
ל"ת
אני רץ להקיא,
01/08/06 19:22
|
|
 |
איילת וצביקה מזדיינים בפני כולם
ל"ת
רץ להקיא,
01/08/06 19:17
|
|
 |
קצת אחרי הסוף. הדרן.
הו איילת,
01/08/06 17:57
|
תבטיחי לי דבר אחד: שתיכנסי לכאן מדי פעם כדי לוודא שלא התגעגעתי בטירוף וכתבתי לך משהו. נשיקות וירטואליות עזות. י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הכי יפה שקראתי בחיים :) :(
איילת,
01/08/06 17:23
|
אוהבת אותך גם, CREATURE OF THE NIGHT שלי. חיים מאושרים גם לך.
זהו.
דמעות.
כתוביות.
המסך יורד.
- סוף -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף מתוק. עצוב.
איילת יקרה,,
01/08/06 16:10
|
1. גם אני נשוי. אין לי מושג איך תיקשרתי איתך בקלות כזו. כנראה שיש בנו משהו. לא התכוונתי להמשיך למשהו סליזי. אבל ביומיים האחרונים חיממת לי כמה איברים פנימיים (טוב, נו, גם חיצוניים).
2. את נהדרת.
3. כנראה שזהו, אה? שיהיו לך חיים מאושרים. ותזכרי שמישהו שאף פעם לא פגש אותך, אוהב אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה החיפזון?
איילת,
01/08/06 15:31
|
כתבה שיורדת לא נעלמת לנצח נצחים, היא נכנסת למאגר, וניתן להגיע אליה ב''פותחים ראש'' בקלות. עוד יותר טוב, היא הופכת לחדר אינטימי עם נרות, קטורת ומיטת מים. אין צורך לעבור כתבה.
פרט לכך, אני דווקא מחבבת ביותר את בן צפון. לדעתי, יש לו יושר פנימי נדיר, אנרגיה יאמי, והוא ממש מאמי.
דבר שלישי, תשמע, אני נשואה, וכל הדיאלוג איתך התחיל מכך שניסיתי לתרום את תרומתי הקטנה להעלאת המוראל של הגברים שנשארו בעורף, בזמן מלחמה. אל תכעס. אני מבטיחה לך שאם לא הייתי נשואה, הייתי נדלקת עליך ר-צ-ח.
להמשיך מכאן - זה כבר יסבך אותי.
נהניתי מאוד להתלכלך איתך.
סוכריות וקרמבו
איילת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
לאיילת,
01/08/06 13:48
|
לאיילת. התכוונתי לאיילת. יצא לי איילת. (ודיבורים על שפשוף).
בלבלנו את הבן מהצפון. לא חשוב. העיקר אנחנו. אני כאן. איפה את?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמילים אחרות,
איילת,
01/08/06 12:10
|
אני חושב שאנחנו צריכים עוד קצת זמן להשתפשף זה על זו ולהיפך ועוד פעם. זה לא זמן לסיכומים. זו רק ההתחלה. קדימה מותק, יד ביד - בואי נעוף מפה לכתבה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או, זה סדר..
בן,
צפון,
01/08/06 11:39
|
למבין עם האינטימיות, תרשה לי לתקן אותך, עכשיו יש כאן ארבעה אנשים:
אתה (קליבר 0.5) איילת (שאנל 5) אני (אפס בלי קליבר) ועוד איזה מישהו/י שהתחזה לאיילת (ודווקא את ההתחזות לא קלטתי), התנער ממך, טען שהיא אני וגרם לי לחשוף את איילת, בשבילך.
זהו, מצטער שהפרעתי, תמשיכו בשלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתוק זה לא רק צבע
לאיילת,
01/08/06 11:06
|
זו לא השאלה, ולא - לא מדובר בפולטיקאי. אני לא קצב. אני לא רמון. השאלה היא האם את רוצה להמשיך. עוד אינטימיות. עוד דגדוגים. רוצה? רוצה? בואי נעבור כתבה. תבחרי אחת - אני אחריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהר איילת,
המתוק שלך,
01/08/06 11:01
|
|
 |
עכשיו
איילת,
01/08/06 10:59
|
הייתי רוצה לדעת מי הוא זה שהשגתי איתו אינטימיות כה מתוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרח תיכון חדש ומתוק-הסבר
לאיילת,
01/08/06 06:39
|
יש כאן עכשיו שלושה אנשים:
אני (שגילה את מתיקותך והציע לך את פריז על מגש), את (המתוקה) ואפס אחד המתקרא בן מהצפון שלא מסוגל לגרד את האינטימיות שהשגנו.
אני חוזר על שאלתי: מה את רוצה לעשות עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, מה פתאום.
איילת,
01/08/06 05:17
|
|
 |
בואי נעשה סדר...
בן,
צפון,
31/07/06 22:24
|
|
 |
אומרת.
איילת,
31/07/06 20:55
|
|
 |
את אומרת שאת ''המתוקה'' ?
ל"ת
בן,
צפון,
31/07/06 20:03
|
|
 |
בן, אתה אומר שאתה ''מבין במתיקות?''
ל"ת
איילת,
31/07/06 19:01
|
|
 |
איך יכול להיות?
בן,
צפון,
31/07/06 17:34
|
אם השם השני שלי הוא ''הו מתוקה''?
התכתבתי עם עצמי בלא מודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סיכוי: זה לא הסגנון שלה
ל"ת
אין אמונה,
31/07/06 17:23
|
|
 |
יש ספק? אין ספק!
הו מתוקה,
31/07/06 16:11
|
השעות חולפות. עוד מעט צריך ללבוש שוב את הבייבי דול. אני לא מאמין שאת מתלבטת. את לא רוצה עוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לובשת טרנינג כחול ומגרדת את השערות על הכרס
המתוקה,
צפון,
31/07/06 13:56
|
כי השם שלי הוא בעצם...בן...בן שמן ושעיר...סליחה, גבר, הייתי משועמם מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבש הוא שמי האמצעי
הו מתוקה,
31/07/06 13:46
|
זה דווקא עדיין רלוונטי, לסירוגין. התשובה לשאלתך היא: טוב וג'ינס. יש לי עוד המון שאלות, אבל הכתבה תיעלם בקרוב. רוצה לעבור כתבה? רוצה לכתוב לי ל- psavdonim@gmail.com?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהריים טובים.
אפיפית בדבש,
31/07/06 11:57
|
אני מניחה שעניין הזקפה כבר לא רלוונטי. לא נורא. מחר תהיה עוד זקפה. איך אתה נראה? מה אתה לובש עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו, לא!
למתוקה,
31/07/06 11:43
|
|
 |
בוקר טוב
מתקתק מתוקה,
31/07/06 09:25
|
|
 |
טוב, אהובי, חלומות פז מלאי רז.
ל"ת
המתוקה,
30/07/06 18:58
|
|
 |
את חמודה מאוד.
מבין במתיקות,
30/07/06 18:47
|
לילה טוב מותק. (אני הולך לישון היום מוקדם). אולי נדבר מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3. מעיל פרווה גדול ורך בעל בטנת סאטן,
המתוקה,
30/07/06 18:05
|
ומתחתיו בייבי-דול סגול, ואת השאנל 5 שלי.
2. נכון.
1. אתה פוחד שתקבע איתי פגישה, ותמצא עצמך לוחץ יד עם גבר מסורתי לבוש בבייבי-דול סגול? חחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניתוח המצב
מתיקות זה אני,
30/07/06 17:44
|
1. אני רוצה להאמין לך, אבל פוחד. אולי את בעצם גבר מסורתי מישוב בצפון? ספקי הוכחות.
2. תמיד תהיה לנו פריז.
3. מה את לובשת עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אדם-אל
ישו,
30/07/06 12:07
|
|
 |
1.
בכל מקום אחר בעולם, היו מכניסים אותו לבית משוגעים...
ל"ת
י,
30/07/06 11:43
|
|
 |
No, only in Israel
George,
London,
31/07/06 12:13
|
|
 |
ג'ורג', כמה טוב שאתה רחוק...
דו-לשונית,
31/07/06 13:02
|
|
 |
בכל זמן אחר היו צולבים אותו...
ל"ת
בן,
צפון,
30/07/06 19:05
|
|