 |
33.
אם יש מלחמה כנראה שיש מי שבחרו בה??
רונית,
11/08/06 21:36
|
מי אלה? אם את חיה איתם, אז יש לך חלק איתם. קחי אחריות על ההתנהגות שלך ועל הדעות שלך ואל תעמידי פני יפת נפש פלצנית שלא מבינה איפה היא חיה. את חלק מהמסה הזו, אם תרצי ואם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מדיטצית שלום ואור
ברברה אלה,
07/08/06 11:18
|
הינה לכל אחד מאיתנו, לחדד את הנקודה שאנו, כל אחד מאיתנו, אחראי למצב קורבנותו, להתבונן בכך ע''י מדיטציה. אני לא רואה דרך אחרת לעשות זאת. זה ברוך וזה עובד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
טעות בסיסית
ערן,
ר''ג,
07/08/06 10:13
|
בתור ''עובד אור'' חוששני שלא הבנת כראוי את המדיטציה לשלום כדור הארץ ובכלל. המטרה היא לא לבקש שלום. ברור שמלחמה היא תהליך ובמקרה זה לצערנו אף היא מוצדקת ויש לעבור אותה. אך אנו מבקשים לשדר תדרים של שלום ואהבה על פני כל כדור הארץ ואףלאויבנו שישנו משהו בתודעתם ויבינו שאפשר אחרת. אנו לא מתמודדים עם מלחמה בעזרת שלום אנו מקווים שהשלום יבוא משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
you right and you are not
ehud,
06/08/06 16:23
|
i believe you are right there are times you need to pray and times you need to fight . and perhaps we need to fight for healing something . but this would solve nothing to stop the cut from being contaminated again in the future . a frequency should change , at all sides , and its a problem not many people believe its real and can be done . we are conditioned to live by what we have been programmed to think or believe . including the way this war is handeled , and how we live . in any part of the world a person hates another nation because he dont see him . cause he sees only a twisted shadow through the glasses of media , of prejudice , of his parents . a frequency change can start when we break the rules , when we make a call to our enemy , meet him with no past , with no conditioning , of what he thinks of us , ( meaning with no ego ) . the people that send light can send light , and its ok , if they do that not from their lower place , not from non consuisness . off course change hurts , but not allways you have to pass difficulties , that is when you understand . death and life are the same , and also love and hate are the same coin . and its beutiful . what im saying i agree with any word you wrote , but i believe that its time for a change , for people to affect what will happen after wars. of spreading the love to our enemies , by looking into their eyes by shouting - fuck all other things !!!!! fuck Religions , fuck ideologies , fuck ideas of hate and love , break the walls between us , break the walls inside us , you dont have to see a fraction of the light inside you , break the curtain and let it sweep the world . and shout , by god Shout with all the air you can take we are ONE !!!!
or be scilent , but it has to happen in every corner possible , we have to stop being lazy . we have to look . EHUD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוד יפה, חבל שלא בעברית
ל"ת
נעמי,
06/08/06 22:14
|
|
 |
29.
שימו לב למילים
מילה,
בסלע,
06/08/06 15:10
|
''חארטה'' היא מילה פתוחה, שיש בה עברות (עברות שבין האדם למקום או אדם לחברו?) למעלה ולמטה, ואילו ''בולשיט'' היא מילה פתוחה עוד יותר. והעיקר, ''ניו אייג''' הן צמד מילים פתוח עוד יותר, שמאפשר לכל ממבו ג'מבו לבטא את עצמו, תוך מתן פטור מלא מהצורך להסביר, לנמק או חס וחלילה להוכיח משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מאמר כושל ועצוב
אביב שחר,
ראשל''צ,
05/08/06 18:33
|
המאמר לוקה ברובו בנימה מתנשאת, ביהירות, בבורות בתחום המודעות הרוחנית העדכנית ובזמזום חזק של אגו...הוא מלא פירכות ובעיות ותקצר כאן היריעה מלפרטן, אך העיקר העצוב מתמצה בשאלה פשוטה: מדוע ''עובד האור'' (מניין הכינוי הדרמטי הזה???) לא יכול ''גם וגם'': גם לבדוק ולחקור את עצמו ואת החברה הישראלית ולפשפש ב''פצעים העמוקים'' של ''אזרחי ישראל שבחרו במלחמה'', וגם לשלוח לסובלים ולכואבים אור ואהבה, עידוד ותמיכה ותקווה לשלום -בו זמנית. למה יש צורך להמתין עם הייחול לשלום, כלשון הכותבת בנימתה המתנשאת: ''אבל לפני כן (לפני מדיטצית שלום) אני מנסה לעשות שלום עם המציאות...'', וכמובן, לא המציאות שלה הפרטית אלא של ''הם'', אחרים: ''אם ישנה מלחמה כנראה שהיו מי שבחרו בה ולא בכדי''. לצד קלישאות שונות כגון ה''שיקוף'' (- כל דבר בעולמך משקף לך את עצמך) ו''אין דרך שעדיפה מהשנייה'', מטיפה ומייעצת הכותבת, בשילוב חמש פעמים ''זכרו'' משוחצן ובטון של הגבהה עצמית מובלעת, להסתפק בריפוי ולהניח לתפילות לשלום המסנכרנות בימים אלה רבים וטובים, בנימוק האווילי ש''לכל דבר יש את הזמן שלו'', כביכול - אל נדחוק את הקץ... שתפכפך לה המלחמה הזאת בעלת הסיבות העמוקות..בל נפריעה... מה קרה לעורכי ניו אייג'??? הכיצד זה הנמכתם טוס כל כך? הזוהי מורה רוחנית? באתר שלה היא מבקשת המלצות למטפלים (מה שאמור כמובן להגביר את תפוצתו), אך במחשכים, ''בדיסקרטיות'', במסווה של רצון טוב, היא מכנסת רשימה שחורה של מטפלים לא ראויים: ''אנו מודעים לכך שקיימים בין המטפלים כאלו העוברים על האתיקה הטיפולית, לא היינו רוצים להכפיש שמו של איש ברבים אך גם לא היינו רוצים להמליץ על מטפל שכזה. לכן, אם ידוע לך על מטפל שעל פי ידיעותיך מוכר כמי שעובר על כללי מוסר בסיסיים ועלול לפגוע באנשים אנא ידע אותנו על כך (המידע יישאר דיסקרטי)''. לא חשוך פחות ומואר יותר לציין באתר, תוך הצגת ההמלצות, שהן אך ורק באחריות הממליץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מזדהה עם כל מילה-תבורכי.
נעמי זוהר,
ליד באר שבע,
05/08/06 12:56
|
את מציגה נקודת מודעות גבוהה שלא כל אחד יכול לקבל אותה, ויחד עם זאת אני מרגישה שכל כך חשוב שהדברים נאמרים ומפורסמים. אישית, כל משפחתי נמצאת בצפון וגולה כבר חודש באזור חיפה, מתמרנת בין הטילים בלי רצון להתרחק. אני מכבדת את רצונם להשאר בצפון ולא לבוא אלי לשקט והשלווה. אני מבינה שזו הבחירה שלהם על מנת להתמודד להעמיק ולפתח חלקים בנשמתם. אני שולחת אליהם המון אהבה ללא שום כעס וטרוניה. אנשים סביבי לא מבינים איך זה שאני לא מנסה לאלץ אותם לבוא. הם נמצאים בסיפור שלהם ומתי שירצו אני כאן בשבילם- אוזן קשבת ומקום מפלט אם יהיה צורך. תודה לך שפרסמת גם בשבילי את התובנה העמוקה והמשחררת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ניתוח מפורט של הממבו ג'מבו הניו אייג'י הזה
צחי א,
05/08/06 11:46
|
|
 |
25.
נעמי יקרה
שחר,
05/08/06 11:39
|
מסכים עם חלקים רבים, אולם, כפי שכתבת ''איני חושבת כי יש כאן מקום להשפיע על האחרים לבחור בשלום'' נכון גם לגבייך, איני חושב כי יש כאן מקום להשפיע על האחרים:) , באהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מלים אמיתיות
יעל,
04/08/06 21:06
|
|
 |
ים של הצהרות ריקות על הצהרות ריקות של אחרים
ל"ת
בולשיט,
04/08/06 23:14
|
|
 |
23.
בולשיט ניו אייג'י מטופש
ל"ת
רמי,
04/08/06 11:07
|
|
 |
22.
היא עובדת לגמריי מהראש
עידו,
ת''א,
04/08/06 07:19
|
וכמו שראם דאס אמר: ה''ראש'' (MIND) הוא משרת מעולה, אך אדון גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד! מסכים איתך!
ל"ת
דן יהב,
באר שבע,
05/08/06 18:34
|
|
 |
כנראה שזה היה מאוד נכון עבור ראם דאס
בן,
צפון,
04/08/06 17:21
|
|
 |
ברור,והיה לו את כל האומץ להודות ב''מגרעותיו''
עידו,
06/08/06 05:07
|
אצלך זה לא ככה? כנראה שאתה ''מואר'', או ספון באשלייה עמוקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מואר שמואר, מה הקשר? בירה נשר
ל"ת
בן,
צפון,
06/08/06 09:03
|
|
 |
21.
יופי של ראיה נעמי
צפונית,
04/08/06 00:46
|
רוצה לחזק אותך ואת כל ישראל זהו יום חורבן לעם ישראל זוהי כמו קרמה / לופ שחוזר מדור לדור ובכל פעם מתרחשת מלחמה בין העם לאלוהיו כמו ביחסים כמו באהבה יש כל הזמן חןסר הבנה חוסר דיוק חוסר לא משנה מה העיקר הוא להיות להוות לחיות כמו שיש גם אם מלחמה גם אם שלום גם אם האויב גם אם השכן נסו נסו כל אחד בביתו פנימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עוד אחת שלקחה על עצמה את תפקיד הגורו
ש,
04/08/06 00:08
|
מצאה לה פינה במדור הניו אייג' (עם תמונה של עצמה למעלה, כמקובל) ושטפה אותנו בגל של הוראות מתומללות בטרמינולוגיה הניו אייג'ית הטחונה לעייפה: אור, אהבה, שלום, קורבן, התבוננות פנימה. נו באמת.
זהו בדיוק הניו אייג' מסחרה. תתעסקו בעצמכם, מצאו איזה בוגר פונה או מואר דה-לה-שמאטע אחר (סניאס אם אפשר), שלמו לו קצת כסף שילווה אותכם ב''תהליכי שינוי'' ושיסביר שהכל הוליסטי, מבלי לבדוק מה זה ההוליסטי הזה.
ההתעסקות העצמית הזאת, במנותק מקהילה, ממחויבות נראית ופשוטה לאנשים שמקיפים אותך היא הטרגדיה של המודרניות (ויש מחקרים שמוכיחים את זה, דירקהיים למשל).
בעיניי יש משהו מאוד בריא בקבוצות המדיטציה שמתארגנות ללא תשלום, ללא גורו וללא הבטחות לשינוי מהיר נמס בכוס, אלא רק עם התקווה הצנועה לעשות קצת יותר טוב. רק שלא יהרסו את זה עם איזה אייטום של המארגנים עם תמונה למעלה ופירוט כל מעלליהם הרוחניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה כאן!
ל"ת
יפית ד',
ת''א,
05/08/06 18:36
|
|
 |
דווקא אומרת דברי טעם
ל"ת
אני אהבתי,
04/08/06 08:33
|
|
 |
19.
חוסר טעם
מודט לשלום,
03/08/06 22:23
|
קודם כל אני מסכים עם רב הדברים שנאמרו במאמר, אך מבחינתי לא הייתי מפריד אותם מגל המדיטציות לשלום, להיפך את נשמעת כמו חובבת מדיטציות שלום מושבעת. אז מה הקונפליקט הפנימי פה ? מה הצורך לבטל את המחנה שאת בעצם מדברת כמוהו אין פירסט פלייס ?את אומרת דברים נכונים בחלקם אבל מדברת כל כך מגבוה. ברמה המהותית אין שום סתירה בין ה-''עמדה'' שאת מציגה לעמדה של אלו היושבים במדיטציה לשלום. מה שמשאיר את הכתבה חסרת טעם. אפשר וטוב לחוות דעה אבל כאן זה נעשה מתוך יומרה לדעת מה נכון לכולם. ושוב נאמרו דברים נכונים, אבל ממקום של ''בואו אני אדריך אותכם כי אני יודעת ואתם טועים'' מה הבסיס להנחה שמדיטציה לשלום היא תוצר של קורבנות ? מה הצורך לקרוא להם להפסיק ? האם העמדה שלך יותר ''נכונה'' לעולם באמת ? מי אמר שמדיטציה לשלום מדלגת על השלב בתהליך הריפוי של הכרה במלחמה או בשיקוף שלה על מצב התודעה שלנו ? כל התובנות כמעט שמופיעות בסוף המאמר יכולות בהחלט להתעורר מתוך מדיטציה - אז למה לעצור אנשים בתהליך הריפוי שלהם ? במדיטציה לשלום אפשר לחוות את הקונטרסט בין השלום של התודעה במצב המוחלט לבין המלחמה שיש בתודעה, בפנים או בחוץ ובהחלט כפי שאת אומרת - להתעורר מהדרמה. אז למה להוריד את האויר מהמפרשים למי שנמשך לגלות זאת , במקרה עם קצת מדיטציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה מתחיל בכותרת ובתמונה של
מש,
04/08/06 23:56
|
|
 |
18.
למי שכועס על הכתבה
סוס פרא אציל,
צדק,זמנית,
03/08/06 19:32
|
ציטוט מהכתבה : ''התודעה הקולקטיבית של כל בני האדם ובפרט של אזרחי מדינת ישראל בחרו במלחמה בכדי לרפא פצע עמוק מאוד''. כל מי שכועס על המשפט הכוונה למשהו שקורה ברמות לא מודעות ואין לנו מושג מודע על מה ולמה.
אני רואה כתבה זו כחשובה מאוד.משום שתמיד כשיש ארוע כמו מלחמה אז עובדי האור או האנשים שתופסים עצמם כנאורים (ואולי הם באמת כאלה) הם מגיבים באופן אוטומאטי במדיטציות שלום. סבבה.יחד עם זאת עלולה להיווצר אווירה שמי שהוא נאור או עובד אור ולא מגיב כך-משהו לא בסדר אצלו ולא היא.התקשור נותן לגיטימציה לתפיסה מציאותית שעכשיו אני נלחם ומכה באויב מר אובססיבי וקומפולסיבי וזה בסדר.ואני אכה בו הכי טוב שאני יכול כי אני חי והכל אני עושה הכי טוב שאני יכול. יחד עם זאת אני לא מזלזל באנשים שבוחרים לבוא לביטוי דרך מדיטציות שלום קבוצתיות.להבנתי הם תורמים לעצמם ולקולקטיב הרבה מאוד. כה לחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תודה
לירון,
03/08/06 17:44
|
תודה על המילים הבהירות.. כ''כ נכון.. רוצה להזכיר לשמור על האמון ועל האמונה כי הכול קורה מסיבה מסוימת, שנוכל לדעת אותה בהמשך.. אלוהים והיקום הנפלא הזה שומרים עלינו באהבה רבה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אנחנו בוחרים במילחמה? כמה מטומטמת אפשר להיות?
שונא מטומטמות,
03/08/06 17:25
|
איך את מעיזה להגיד לעם ישראל שהוא בוחר במילחמה? היית בצפון? חטפת טיל לבית שלך? הבן/ הבעל/ האב נהרגו מקטיושה או מקאסם? למי את אומרת לצאת מהדרמה שלו? למי שחטף הלם מטיל? למי שהתינוק שלו מת בהפגזה? יאללה, לכי תני כבוד לנסראללה. הוא יתן לך גם כבוד בחזרה. לכי,לכי,כדאי לך לנסות. תזמיני אותו למדיטציה ותגידי לו שיש דרכים אחרות. הוא יעשה לך כבר מדיטציה ויראה לך דרכים אחרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו!
בזיל,
03/08/06 18:36
|
|
 |
15.
מה שיקדם את השלום במיוחד
באבא,
ישראל השפויה,
03/08/06 17:16
|
יהיה תהליך של הפרדת נפשם מגופם של מחבלים. הם רוצים בזה משיקולי שאהידות. אנחנו רוצים בזה משיקולי שלום.
ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תודה
בן,
צפון,
03/08/06 17:06
|
|
 |
13.
שבו ותיהנו. כמה נכון וכמה בזמן...!
ברי כהן,
בועת תל אביב,
03/08/06 16:58
|
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מילותיך מרפאות
בת אור,
איזור מלחמה,
03/08/06 15:59
|
המחשבה מדויקת אותך היתי צריכה לשמוע כדי להרגיש שפויה בין כל הקטבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אהבתי מאוד מה שכתבת, יש רק דבר אחד
אורה,
03/08/06 15:54
|
שאני רוצה צורך להוסיף נקודת מבט קצת שונה. כתבת: הבחירה במלחמה היא כמו הבחירה של אדם במחלה - יש בה כוונה רבה והיא באה לרפא משהו עמוק בתוכו, היא קוראת לו לשינוי אבל לא לפני שהוא יכיר בצדדים חדשים בתוכו. גם בבחירה במלחמה יש כוונה עמוקה. אני מאמינה כי התודעה הקולקטיבית של כל בני האדם ובפרט של אזרחי מדינת ישראל בחרו במלחמה בכדי לרפא פצע עמוק מאוד.
בודאי תסכימי איתי שזו לא הבחירה המודעת שלנו במלחמה. בכל אופן לא של כולנו. אבל יכול להיות שזו הבחירה של אלוהים, כדי ללמד אותנו את השיעור שאנחנו אמורים ללמוד?
אני בהחלט לא יודעת יותר טוב מאלוהים מה צריך לעשות. ואיך לנהל את העולם. מלחמות קורות. זו המציאות. ואם המציאות מה שיש הוא אלוהים, אז הוא נמצא גם במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אחד
דורית,
כפר ויתקין,
03/08/06 15:18
|
דרך השלום כפי שאמרת הינה באמת ובתמים לחיות בשלום עם מי שאנחנו.אמת היא כי כאשר אנו תופסים את הנסיבות כחיצוניות לנו ומתוך יהירות דורשים להמנע מן הקיים זוהי עוד אשליה שבה אנו לכודים.יחד עם זאת מתוך מציאות של אחדות שלמה כשאנו שולחים אור למען השלום, שולחים אור למלחמה בעצם אנו שולחים אור לעצמנו ולכל אותם חלקים שמשתקפים החוצה ככאוס וכמלחמה.לכן בעיניי מה שחשוב הוא הכוונה הטהורה מן הלב לאחדות ולשלום ממילא כל הנחים זורמים לים ובאמת האחת אנו בעצם מרפאים את עצמנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא להתחמק מעבודה
עובדת אור,
אי-שם,
03/08/06 15:09
|
כל השנים האחרונות בהם קיבלנו תקשורים ועשינו עבודה מעמיקה על נפשתנו הכינה אותנו לימים אלה. מלחמה נוספת מתחרשת בין החושך לאור ממש מעל המזרח התיכון במימד שונה משלנו, אם יש באפשרותינו לשלוח אור, אז אנא עשו זאת העולם זקוק לרטט גבוה ונקי של אהבה ואור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
צביקה לב,
03/08/06 17:26
|
רטט גבוה ונקי של אהבה ואור זה מה שעל כול אדם להעניק ליקום,במיוחד בימים אלו בהם החושך גובר,מי ייתן ונזכה לראות את בית המקדש במהרה בימינו,מי ייתן וילדינו יחיו בעולם טוב יותר,מי ייתן וכולנו נכונן יחסיי אחווה ושלום בתוכינו ומחוצה לנו,אני קורא לעובדי האור להתעורר עכשיו ,להזרים אנרגיה של ריפוי ולאהוב בכול הכוח בברכה צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאוד, מסכים איתך לגמרי
ע,
03/08/06 18:54
|
|
 |
מי אלו בני החושך ?
ל"ת
?,
04/08/06 06:29
|
|
 |
כל בני האדם הינם אור !
עובדת אור,
אי-שם,
04/08/06 13:56
|
בני החושך אינם בני אנוש אך כוחות החושך שולטים באנושות מזה שנים רבות -מדי!. כל בני האנוש הם בני האור וזה מה שחשוב, הנשמה והגוף שלנו עשוים מאור שהוא למעשה האהבה בהתגלמותה(כך מספרים). על מנת להחזיר לאנושות את זיכרון האלוהות, האור ביקום חייב להיות חזק ומרובה יותר מהחושך. אור=ידע=אהבה אני מאחלת לכל בני האנוש בהצלחה במלחמה האמיתית. היו אור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משל זן יפה בדיוק מתאים לכאן
אלעד,
גיבעון,
04/08/06 00:27
|
2 נזירים רואים עקרב על גדת הנהר הולך ונופל למים וטובע..הנזיר הראשון שולף אותו מיד החוצה.. אומר השנ מה אתה עושה הוא עקץ אותך!... ומיד חזר העקרב למים נפל שוב והחל טובע..חזר הנזיר הראשון והוציא אותו מהמים ונעקץ שוב. אמר לו השני: אתה לא רואה שזה בטבע שלו לעקוץ! למה אתה מנסה להציל אותו? אמר הראשון: כי להציל זה בטבע שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what's the connection? stupid story
ל"ת
avi tzanani,
hatikva,
04/08/06 06:05
|
|
 |
8.
תקשור מדהים
עיליי,
03/08/06 15:02
|
|
 |
הארה לתגובה מס' 8:
רותם,
03/08/06 16:29
|
יכול להיות שהמחברת כתבה דברי חוכמה אלו מעצמה?
אתה יודע, הפוטנציאל האנושי התפתח המון מאז תרבות המקדשים...
אין סיבה בעולם שהמחברת לא תכתוב דברים חכמים אלו - לא מחוייב במציאות שאיזו יישות יצרה איתה קשר והעניקה לה מסרים אלו.
אלא אם כן אתה קורא ליישות הזאת - העצמי הגבוה שלה , אז כן. הוא אחד איתה כאשר מדובר בפניני חוכמה כאלה.
אני לא נגד תקשור ומאמין בו. אבל בבקשה בטח/י בעצמך ונטה/י להאמין שדברים כאלה יכולים להאמר עלי עצמך ללא עזרה חיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
thanks for your words of wisdom
avi tzanani,
hatikva,
03/08/06 14:04
|
which are not so easy to find these days on these pages. WAR IS THE MOTHER OF ALL THINGS. the jews in yemen lived in so called peace with the muslims - there were no pogroms, no incvisition and no holoucaust. but also not much life - the jewis community did not grow at all - it's number was 80000 people for more than a 1000 years. that's becuase of hunger, desease, baby death and muslim block heads. muslim peace = dead end. jewish peace = war to life. things are much deeper and bigger for nigth time meditations into the ''ligth''.of the television..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חזק מאוד
נועם,
03/08/06 13:36
|
|
 |
5.
אהבתי. תודה.
ל"ת
אורה,
03/08/06 12:37
|
|
 |
4.
הקישור של אתר הבית שלך לא נפתח
ל"ת
אורי,
הבועה,
03/08/06 12:28
|
|
 |
נסה את הכתובת הבאה
ירון,
03/08/06 13:04
|
|
 |
3.
יפה לך
זאבה,
03/08/06 12:07
|
|
 |
2.
לא צריך מלחמה לרפוי
יוסף.ש.,
צפון,
03/08/06 11:44
|
ישנם דרכים רבות לרפא פצעים עמוקים במישור האישי וכהשלכה למישור הקולקטיבי. מלחמה היא הדרך הפחות יעילה אבל כשהיא כבר נמצאת, קשה להשתמש בשיטות אחרות ויש רק למעט את הנזק. כמו בטיפול הוליסטי, יש שיטות שפחות כואבות כמו הומאופטיה קלסית. שם כאשר הסימפטום הרוחני במודעות המטופל, ניתן לשנות אותו בצורה משמעותית ביותר (מניסיון אישי). לגבי המדינה, הסיפטום הבולט הוא חוסר האחדות, אי אמון בהנהגה, חומרניות מוגזמת ותקשורת מרוחקת תרתי משמע (כמו פה באינטרנט). את מצב המדינה ניתן לשנות לדעתי רק מלמטה למעלה, כלומר על בסיס אישי של הצטרפות כמה שיותר אנשים לתהליך אמיץ של שנוי פנימי, מעל מסה קריטית של אנשים רוחניים תהיה לזה השפעה טרנספורמטיבית לכל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו יוסף...
היית מאמין,
03/08/06 21:01
|
שיום אחד מישהי תטיף ל-ך, שא-ת-ה צריך להשאיר את האינטלקט בצד ?
היא בטח עולה חדשה :)
(מ.ל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בן זכר ונולדתי בארץ :)
רותם,
04/08/06 13:41
|
|
 |
הארה לתגובה מס' 2:
רותם,
03/08/06 16:32
|
כעובד אור - התייצב כמגדלור ושלח אור. השאר את האינטלקט בצד. שלח אור - הרוח כבר תשא אותו למקום ההולם ביותר הנחוץ :)
תודה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
באהבה יש אחד, לא שניים
ל"ת
אבי,
מודיעין,
03/08/06 11:33
|
|