|
|
עד כה: 31 תגובות, ב- 8 דיונים.
|
|
לקריאת כל התגובות ברצף סגור את כל התגובות
|
הוסף תגובה
|
|
 |
8.
להילה ואיילת - ברשותכם
רעול פנים,
01/10/06 20:04
| הילה - יש לך דקה לעבור את כול הגלגולים המזוויעים, יש בך את הכוח לעבור את את הדקה הזאת כדי להגיע אל האור הגדול אם לא הצלחת בדקה נסי שוב
איילת - בדקה הקרובה עשי עבודת השלמה והתפתחות,תני למחשבת המלצרות הדמיונית לחלוף וחזרי למודעות אמיתית עם המסה הקריטית והאור של הרגע הזה תניחי לעולם, את האכזריות והאטימות תפסיקי בתוכך - זאת התרומה המשמעותית ביותר שהנך יכולה לתת לעולם יש לך את הבחירה להפסיק לחלום כאו ועכשיו ואז כול מה שתרגישי תחשבי ותעשי יהיה לכיוון האור ההתהליך בהתגלמותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש אולי דיווח על האלף הרביעי? אני צריך לתכנן את לוח האירועים לשנת
ל"ת
3972 !!! שאהיה,
בן 2000 !!!,
29/09/06 22:39
| |
 |
בעאדן בעאדן בעאדן האלף הראשון
סוסיאללה,
30/09/06 01:18
| לכשתם שלטון בני האדם וסוף סוף נדם קולם, חדלו איסלמיסטים ורוסים, בעולם ישלטו הסוסים.
קולות צהלה מכל קצוות תבל שמחה ודיצה במקום צער ואבל , שדות ירוקים חציר וקש, זה עולם כיפי של ממש.
הפכתי להיות מגיד עתידות בעולם של חמורים ופרדות, ואם יקום לתחייה האיסלם, נגיד שוב ביי ביי לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הי הי הי הי היהיהיייייייייייייייי!!!...
אללה,
כיפק,
01/10/06 10:59
| |
 |
6.
החלק השני לא בעוד אלף שנים זה מתחיל מתוך הכאוס ששיאה בתקופתינו
ל"ת
אביר הטמפלר,
29/09/06 13:17
| |
 |
אני חושבת שכבר עברנו את השיא.
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
29/09/06 13:58
| עכשיו זה בירידה.. תתאר לך גרף שהוא בצורת הר כמו שילדים מציירים (-: חורבן הביית(לפחות איך שאני רואה את זה) לא היה מקרה שהתרחש ברגע ונגמר.. זה היה תהליך שנמשך מהרגע שבו אנו יודעים לזהות את תחילתו (יז' בתמוז) והרבה הרבה שנים אחרי.. עד איזושהי נקודת שיא שהתרחשה בזמן עבר ומאז הגרף הזה יורד בחזרה להבנה של נקודת זמן קודמת לנקודת ההבנה של השיא באותו זמן עבר, כך שמבחינת ההבנה שלנו אנחנו בסוג של רגרסיה מתמשכת ולא בסוג של התקדמות, כך שלמעשה ההתקדמות היא ריגרסיה להבנה של נקודת זמן בסיסית או ראשונית מתוך ממקום שהגדרנו אותו מתקדם. כך שלמעשה, אם אתה רוצה להגיע לנקודת ההבנה הגבוהה ביותר, אתה צריך להביא את עצמך מהמקום בו אתה נמצא לתהליך של ריגרסיה. אנחנו צריכים להביא את עצמנו לדרך חזרה לגן עדן (-: שבת שלום (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איך שאני רואה את זה..
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
29/09/06 12:43
| זה עכשיו! זה מגיע עכשיו בימינו אנו!
''כשימלא האלף אשר בא אחרי שנת אלף ויפקחו לבסוף בני-האדם את עיניהם ולא עוד יהיו כלואים בראשיהם או במצודותיהם'' שנת אלף= 1000 שנת 2000 היא =כשימלא האלף אשר בא אחרי שנת אלף.
אין ספק שאנחנו מתחילים לפקוח את עיננו. תראו מה קורה לממשלות שלנו, תראו את הבחירות האחרונות בהן ההצבעה הייתה אג'נדה חברתית, שימו לב למודעות, להתבטאויות, שימו לב איך אנחנו מרגישים את מה שקורה שם ומגיע לכאן ואת המודעות שלנו לזה. שימו לב ליחב שלנו למגדלי בבל שונים ומשונים שאנחנו לפעמים גם קוראים להם בשם מגדל בבל. אין ספק זה כאן ועכשיו. שימו לב לשיח הציבורי, שימו לב לברכות שאתם מקבלים בראש השנה שהן שונות מתקופות עברו. שימו לב, זה קורה, זה כאן ועכשיו. המצב הנורא שמתאר יוחנן מלווה אותנו כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו מפחדים מאיזה דבר נורא שיקרה בעתיד.. אבל המצב הנורא כבר כאן הרבה שנים, ואנחנו, עיננו עד כדי כך סגורות שאנחנו לא שמים לב עד כמה המצב שלנו לא טוב כבר כל כך הרבה שנים.. והעיניים נפקחות, עכשיו... תסתכלו, תקשיבו שימו לב.. ותבינו שהעיניים נפקחות.. וזה היופי, שזה בא בשקט בלי בום וטררם.. זה מגיע.. וכשעינינו יפקחו נבין שהיה כל כך הרבה בום וטררם.. רק שלא שמנו לב שזה קרה.. כי עינינו היו עצומות. וכשנבין שעיננו היו עצומות כל כך עד כדי כך שלא ראינו את הנורא שחווינו הרבה מאוד שנים, אז נוכל להגיע לכל הטוב שהוא מתאר וזה כאן וזה עכשיו. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?
בן,
צפון,
29/09/06 21:05
| סליחה לקלקל את האופטימיות הקוסמית הנחמדה שהחלק השני חולל כאן אבל..
אנחנו לא מתחילים לפקוח את עיננו.. אנחנו מתחילים להתדרדר עד לנקודת האל-חזור שממנה אפשר לצאת רק בקונפליקט כלל עולמי.
אג'נדה חברתית בהצבעה האחרונה? מעבר לאחוזי ההצבעה הנמוכים ובחירתה של ממשלת שחיתות בזכות ספינים תקשורתים בנאליים, דבר שמעיד על ירידת האינטיליגנצייה הישראלית, בואי לא נשכח את מספר המנדטים שניתנו לקשישים, לא שאני מזלזל בקשישים, אני אפילו חושב שבאמת מגיע להם ייצוג הולם, אבל הבעייה היא שרוב המצביעים למפלגה הזאת היו צעירים מבולבלים שבחרו בה כברירת מחדל, וזה בדוק.
אג'נדה חברתית? אולמרט רצח 30 חיילים, טובי בנינו, אחינו וחברינו יום אחד לפני כניסתה של הפסקת האש, למה? מאותה סיבה שהוא נופף באגרוף בפרצוף זחוח כשהתחילה המלחמה וצעק ''אנחנו ננצח''. אז איפה האג'נדה?
מה היחס שלנו למגדלי בבל שונים ומשונים? לא הבנתי? אנחנו חברה קפיטליסטית שמעודדת עצמאות טכנולוגית והשתחררות מכבלי הקיום הטבעי.. איפה היחס השונה כאן? אנחנו עדיין מנסים ל''בנות מגדל'' בשביל לנצח את אלוהים, וההנדסה הגנטית עוד בכלל לא התחילה להכנס ברצינות לעניין..
לא יודע מה איתך.. אבל כל ראש שנה וחג זה ואחר אני מקבל ומחלק ברכות.. אין שום הבדל השנה..
''כשיתחיל האלף אשר בא אחרי שנת אלף ויצמחו מגדלי בבל כעשבים שוטים בכל רחבי תבל במזרח ובמערב והשדות יינטשו ויהי רק חוק אחד – כל אדם לעצמו ולכנופייתו'' - איפה זה נעלם?
''אבל הפראים בערים ישכונו והלחם לא עוד יהיה לכולם והשעשועים סיפוק לא ייתנו אזי יקומו אנשים ללא-מחר ויציתו את השריפות הגדולות'' - איפה זה נעלם? איפה השרפות היו?
''כשיתחיל האלף אשר באה אחרי שנת אלף ויבקש כל-אחד תענוגות כמה שניתן להגשים ויגרש הגבר את אשתו וישא תחתה נשים אין-ספור והאשה תלך בדרכים נבובות ותיקח לה את אשר ישא-חן בעיניה'' - לאיפה זה נעלם?? רק לפני שבוע היה פה מאמר רדוד ושטחי שמעודד את העניין.
''כשיתחיל האלף אשר בא אחרי שנת אלף וידע האדם להחיות תעתועי-חזיונות וישטה בחושים ויאמין לגעת בדבר שאיננו ויילך בדרכים שרק העין תראנה ויוכל החלום לנפוח חיים
אבל האדם כבר לא ידע להפריד בין מה שיש ומה שאין ויאבד במבוכי הדמיון ואותם אשר ידעו להוליד חזיונות-התעתועים ישחקו באדם התם ויבלבלוהו ורבים האנשים אשר יהיו לכלבים מתרפסים'' - לאיפה זה נעלם? מעודדים את זה בכל רגע נתון בכל טור במדור הזה...
מצטער, פקיחת העיניים היא לא כאן ולא עכשיו, והיא נחלתם של בודדים, אלו שמעדיפים להתבונן למציאות בלבן של העין ולא להסיט מבט ולהגיד שהרע כבר מאחורינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי בן (-:
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
01/10/06 06:04
| המציאות היא בעיני המסתכל, השאלה היא מאיזה מציאות יימשך העתיד (-:
הדמיון, המחשבה והרצון, הם המציאות של מחר. לדוגמא.. עם ישראל במשך 2000 שנות גלות חלם על ''בשנה הבאה בירושליים הבנויה''. אם עם ישראל לא היה חולם על כך ארץ ישראל לא הייתה אופציה ואתה ואני לא היינו כאן היום.
לגבי האג'נדה החברתית.
בבחירות האחרונות היה משהו שונה. בבחירות של העשורים האחרונים בחרנו ימין או שמאל. היינו סוג של פינג פונג שנע מימין ושמאל. בבחירות הללו המחשבה הייתה פני החברה שלנו. ואני חושבת שהייתה פה פריצת דרך רצינית ביותר.. השבתנו את משחק הפינג פונג ע''י הצבעה ברורה למען אג'נדה חברתית וחלק גדול מאיתנו לא הצביע שזאת אמירה לא פחות חשובה המביעה את חוסר האמון במנהיגינו בני האדם. שהוכח כנכון כשאנחנו מסתכלים על התקציב החדש שמתעלם בבוטות מרצון העם וטובתו. וזה שהמנהיגים לא מבצעים את רצון העם לא אומר כלום על רצון העם ועל הלך הרוח החברתית, זה אומר שהמנהיגים שלנו לא עושים את עבודתם כמצופה מהם. הרצון של העם שהביא לבחירתם יביא אותם לעשות את מה שנדרש מהם או לחלופין יחליף את הממשלה.. שוב..
לגבי מגדלי בבל.
היום למדנו לזהות את מגדלי בבל השונים בעולם שלנו, למדנו מה זה מגדל בבל ולמדנו את השלכותיו של מגדל בבל על חיינו בימינו וזה כבר 90 אחוז מהעבודה (-:
לגבי השנות הטובות. הן השתנו.. יש בהן מילים שמבקשות אור ואהבה ומודעות וצמיחה ושלום פנימי ושמחה שבלב.. לצד ההתפתחות המדעית הגדולה יש התפתחות רוחנית גדולה.. כי העולם חייב איזון.. בין החומר לרוח.. ככל שהידע החומרי יגדל כך יגדל הידע הרוחני.. ובסופו של דבר הרוח היא זאת שמכוונת (-:
גמר חתימה טוב (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום שמעונה
בן,
צפון,
01/10/06 11:39
| את צודקת לגביי הדמיון המחשבה והרצון.. אבל לא זאת הכוונה (אני מניח שאמרת את זה בגלל הציטוט?) תראי את כל ההולכים שולל אחר תופיני רוח כאלה ואחרים, אז יופי, הם מוארים, יש להם חיוך תמידי על הפנים והם יודעים לבקש אור ואהבה.. אבל למה כל כך הרבה מהם מתרסקים חזרה למציאות מתישהו?
אג'נדה חברתית - שוב, אחוזי ההצבעה הנמוכים לא העידו על אמירה מסויימת, אחוזי ההצבעה פשוט העידו על חוסר איכפתיות.. למה? כי כבר לא היו צדדים ברורים... השמאל הימין וקדימה אמרו בדיוק את אותו דבר בוריאציות קלות, ככה שהרוב לא הצביע בשביל מצע פוליטי, אלא בגלל עבר פוליטי.. וספינים תקשורתיים מאחזי עיניים.. ושוב אני נותן לך את דוגמאת מפלגת הותיקים.. נכון, אפשר לנופף בזה כקידום ענייני פנים חברתיים... אבל תחשבי שיכול להיות שהממשלה שלך נקבעה רק בגלל שלהמון צעירים לא היה מושג למי להצביע והם בחרו בותיקים כבברירת מחדל.
תראי את המלחמה האחרונה, כמה פעמים בכירי צבא מדושני שכר ופוליטיקאים עמדו ושיקרו לנו בפרצוף במצח נחושה ומבלי להניד עפעף? איך יכול להיות שבתקשורת אומרים משהו אחד, ובשטח קורה משהו אחר? מה, הם עברו קורס אצל שר ההסברה העיראקי?
מגדלי בבל - אני רוצה לתת כאן תזכורת קטנה, לפני מספר שבועות היה כאן איזה טור על מחשב אינטיליגנטי, מי שהלך לבלוג של כותב הטור (אמנון כרמלי) יכל לקבל סקירה הרבה יותר נרחבת על העניין, נכון שיש חילוקי דיעות בנושא, אבל אני בצד שמאמין שזה אפשרי, ובצד שלי נמצאים בד''כ השאפתנים, שלא מעניין אותם יותר מדי ההשלכות ובמקרה הטוב הם יכניסו כמה מנגנוני הגנה, כאלו שלפי חוקיו של מרפי אחד יהיו חייבים לקרוס.. החומרה למחשב כזה תהיה קיימת עוד משהו כמו 20 שנה אם אני לא טועה...
מהו גדל בבל אם לא בניית מוח אנושי ממוחשב?
כמובן שלאחר מכן אני מאמין שיימצאו גם את הדרך לשנות קצת גנים (ניסויים שנערכים כל הזמן בכל מעבדה בעולם) בשביל לשפר את המין האנושי... אממ.. לא מזכיר מגדל בבל? מנסים לשפר את צלם אלוהים.. קצת יומרני לא?
בסיקסטיז ילדי הפרחים גם ביקשו ואיחלו אור אהבה, שלום פנימי וכו וכו וכו... והיום כולם חברים מן המניין במערכת משומנת של חלפנות גזירי נייר ירוקים ווירטואלים.
אז איזה התפתחות רוחנית? כל ה''חידושים'' הם שיחזורים במילים אחרות של תורות ישנות. ואת רוב המחדשים, לא הרוח מכוונת, אלא החומר.
נכון שאני נשמע פסימי, וכן, המציאות היא לעיניי המתבונן, אבל אני דווקא מאלה שמאמינים שאפשר להיות אופטימיים אך בד בבד גם ריאליסטים.
עידן המודעות העצמית והרוחניות לא ישנו את פני העולם בתקופה הקרובה, כי זה בינתיים זיוף אחד גדול שמונע ע''י רדיפת בצע.
גמר חתימה טובה וצום קל :)
איילת - גם סטאלין, ג'ינגי'ס חאן, אטילה והיטלר כשנולדו היו בטח זאטוטים חמודים ותמימים ובטח גם להם היתה הילת אינדיגו, ילדים הם תמיד נפלאים וחמודים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום בן (-:
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
03/10/06 21:41
| מודעות ושינוי. תהליך של מודעות ושינוי שבה בעקבותיו זה תהליך שהוא אינו איזו סוג של מהפכה, של זבנג וגמרנו. זה משהו כמו שני צעדים קדימה ואחד אחורה. אולי לא בדיוק באותו היחס אבל זה עובד על אותו עקרון. הצעד לאחור הוא צעד שמשמש לבחינה מחודשת של ההתקדמות שנועד לתקן טעויות שנעשו והסרת פחדים, בדרך קדימה. משהו כמו פיילוט ודגם משופר. הרוחות שנשבו מהסיקסטיז, ומהקיבוץ ומכל הרעיונות שדיברו על שיוויון וצדק חברתי ואהבה.. לקחו צעד אחורה.. והסיקסטיז נהיו ליאפים והקיבוצניקים עשו הפרטה.. אבל היאפים של הסיקסטיז עושים היום צעד קדימה לכיוון משהו אחר. הטריק הוא למצוא את האיזון בין השמיים לארץ, בין הרוח לחומר.
לגבי המציאות. המציאות שתארת היא מציאות נכונה, אבל היחס שלנו אליה שונה. אני גורסת שהמציאות הזאת אינה ניתנת להכלה, לכן המציאות הזאת תיצור מצב שיבקש מציאות אחרת, וככל שהמציאות הזאת תדהר קדימה מהר יותר, כך המציאות המתבקשת תמהר לבוא.
מסקנות. אני רואה את המציאות הזאת כמציאות שתביא טוב, כי הניגודים כל כך חדים והפערים כל כך רחבים, יותר מכל תקופה קודמת אחרת. כך שאני מוצאת שאנחנו במצב כל כך עדין, והבלון התנפח כל כך.. ולא מפסיקים לנשוף לתוכו.. הנשיפה הזאת לתוכו היא המגדל בבל הגדול ש-מעיז- להמשיך לנשוף ולנשוף.. וכמו שכולנו יודעים, סוף בלון להתפוצץ..(-:
גמר חתימה טובה ושנה טובה (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום בן (-:
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
03/10/06 20:48
| מודעות ושינוי. תהליך של מודעות ושינוי שבא בעקבותיו זה תהליך שהוא אינו איזו סוג של מהפיכה, של זבנג וגמרנו. זה משהו כמו שני צעדים קדימה ואחד אחורה. אולי לא בדיוק באותו היחס אבל זה עובד על אותו עקרון. הצעד לאחור הוא צעד שמשמש לבחינה מחודשת של ההתקדמות שנועד לתקן טעויות שנעשו והסרת פחדים ובחינה מחודשת, בדרך קדימה. משהו כמו פיילוט ודגם משופר. הרוחות שנשבו מהסיקסטיז, ומהקיבוץ ומכל הרעיונות שדיברו על שיוויון וצדק חברתי ואהבה.. לקחו צעד אחורה.. והסיקסטיז נהיו ליאפים והקיבוצניקים עשו הפרטה.. אבל היאפים של הסיקסטיז עושים היום צעד קדימה לכיוון משהו אחר. הטריק הוא למצוא את האיזון בין השמיים לארץ, בין הרוח לחומר.
לגבי המציאות. המציאות שתארת היא מציאות נכונה, אבל היחס שלנו אליה שונה. אני גורסת שהמציאות הזאת אינה ניתנת להכלה, לכן המציאות הזאת תיצור מצב שיבקש מציאות אחרת, וככל שהמציאות הזאת תדהר קדימה מהר יותר, כך המציאות המתבקשת תמהר לבוא.
מסקנות. אני רואה את המציאות הזאת כמציאות שתביא טוב, כי הניגודים כל כך חדים והפערים כל כך רחבים, יותר מכל תקופה קודמת אחרת. כך שאני מוצאת שאנחנו במצב כל כך עדין, והבלון התנפח כל כך.. ולא מפסיקים לנשוף לתוכו.. הנשיפה הזאת לתוכו היא המגדל בבל הגדול ש-מעיז- להמשיך לנשוף ולנשוף.. ואתה יודע מה סופו של כל בלון (-:
גמר חתימה טובה ושנה טובה (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן צודק
הילה,
היער הירוק,
01/10/06 00:47
| אני אשכרה בוכה. יש לנו עוד אלף שנים. אתם יודעים מזה אלף שנים? עוד המון המון גלגולים מזוויעים לעבור.
אין לי כוח לזה... ממש ממש לא בא לי לעבור את כל מה שצריך כדי להגיע לאור הגדול. ל מ ה ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד עידודים להילה
איילת,
01/10/06 05:08
| התבונני בילדים שלנו, אבות הדורות הבאים, ותראי ששמעונה צודקת. כל כך טובים ומלאי אור ותמימות. התהליך כבר בעיצומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי, הילה מותק
איילת,
01/10/06 04:47
| אל תבכי, גם אני חושבת ככה לפעמים ומתמלאת ייאוש, כי אין לי כוח לעבור את כל זה, אז התכנון שלי הוא כדלקמן:
אחרי הגלגול הנוכחי אני עושה קצת עבודות השלמת התפתחות בעולמות לא גשמיים, נראה, אולי אני ממלצרת בסבבה כמה מאות שנים ב''אנג'ל קפה'' בשמים, וחוזרת לגלגול אנושי נוסף רק כשיש כבר מסה קריטית של אור וכולם נחמדים וצמחונים.
תבואי למלצר איתי, יהיה כיף. אלף שנה עוברות במהירות יריקה בשמים.
אין אין אין מצב שאני חוזרת לגלגול נוסף כל עוד יש אכזריות ואטימות ורובוטי-אדם על הכדור. באמת כבר אין כוח.
זה הכל בחירה שלך מתי לבוא, ואם באת עכשיו, הילה, סימן שבאת לעזור קצת בכיוון האור, בדרכך המיוחדת.
חתימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בסוף האלף השישי..
Matrix,
28/09/06 20:48
| למנין היהודים יבוא משיח, ותעזבו אותנו מפואמות נוצריות וממסעי צלב ומבלה בלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עולם בו נשים שולטות יהיה עולם יפה
לא פמיניסט,
ולא שובניסט,
28/09/06 20:47
| הלוואי והנשים בשילטון יהיו נשים טבעיות ולא גברים בתחפושת אז יהיה שלום ,יבואו המון תיירים ותיירות,המדינה תפרח בכול פרמטר אפשרי,לא יהיה מחסור לאף אחד, יהיה כאן יותר שקט,יהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך היית רוצה את השליטה? שהנשים
ל"ת
יקשרו אותך?....,
29/09/06 17:10
| |
 |
סראמאגו (האנטישמי) אמר את זה קודם
ל"ת
''על העיוורון'',
29/09/06 11:30
| |
 |
2.
עתידה של המדינה תלוי ברמתה המדעית טכנולוגית והשאלה היא האם החרדים
טכנולוגיה ומדע,
28/09/06 19:00
| מחבלים בעתיד זה של רווחה ושגשוג כלכלייים בהתעקשותם ללמד לימודים תורניים בלבד המייצרים בערות,נחשלות ופיגור בכל המובנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העתיד תלוי בחזרת השמאל
שימו לב,
29/09/06 16:58
| עובדה. תבחנו את הנבואה. זו אידיאולוגיה שמאלנית פר אקסלנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיב 2 הוא אדם מופרע שחוזר על אותה תגובה מאות פעמים
אלי רגב,
29/09/06 10:53
| אם לא אלפנים, בפורומים שונים: ''....החרדים מפיצים בערות , נחשלות ופיגור...'', מה מפריע לך בדיוק בחרדים החכמים והתרבותיים, איש עלוב ואומלל שכמותך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלימוד התורני הוא היסוד לכל!
ל"ת
גם למדע.,
29/09/06 08:52
| |
 |
חבוב בבתי ספר תורניים לומדים מדע יותר מהחילוניים ולא
ל"ת
מרביצים ללמורים,
28/09/06 20:46
| |
 |
אצלנו אין למורים בכלל
פרימט,
29/09/06 11:23
| על הלמור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9D_%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9D
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוחה!
בן,
צפון,
28/09/06 21:50
| גם בבתי ספר חילוניים לא מרביצים ללמורים... ואפילו מלמדים אותנו לכתוב בלי שגיעוט קתיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה יש גלאי מתכות בכניסה לבצ'פר? וב''ב אין
ל"ת
שום תחנת משטרה?,
29/09/06 17:13
| |
 |
לא נכון
לימור לבנת,
28/09/06 21:39
| השוו פעם בעיתון בין מערכת כיתה ז' של ש''ס מול ב''יס ממלכתי רגיל. הדבר הכי קרוב למדעים או אנגלית בש''ס היה שיעור שנקרא: ''בעקבי הצאן'', שזה סבבה לגמרי אם אתה רוצה לרעות עיזים או כבשים. ואם התכוונת לבתיה''ס הממלכתיים - דתיים אז יש להם תוכנית לימודים דומה לממלכתיים רגילים (חוץ מכיתות מדעים מוגברות בחילוניים) כך שהיתרון המדעי - טכנולוגי נמצא בבתיה''ס החילוניים. לגבי האלימות - אני מניח שאתה צודק והגיע הזמן לטפל בזה מהשורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
ל"ת
י,
28/09/06 19:37
| |
 |
1.
רצון אלהים נעשה-ALL IS ONE
ל"ת
בן-אור,
28/09/06 16:45
| |
 |
and one is all
בן,
צפון,
28/09/06 19:38
| |
|
|
|
|
|