 |
61.
חוצפה!!
נעמה,
תל אביב,
13/07/07 18:40
|
נאסא חוצפנים! הם משקרים לדור החדש ומעלילים שקרים. רק בגללם האנושות לא מתפתחת ונשארת תקועה במקום העלוב שלה! למעשה כולם כבר יודעים כי יש חוצונים. ולמה הם מסתבכים?? מישום שהם סתם חבורה של פלצנים ששומרים את כל המידע החשוב לעצמם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את השקרנית. טוחנת את המוח עם שקרים
ל"ת
דימה,
01/08/07 01:03
|
|
 |
60.
דור לא בשל
גיל,
16/10/06 18:38
|
אחרי שניתקלתי בתגובות של לעג מהסביבה לגבי העבמים וחוצנים לא נותר לי אלה לומר שהדור הזה עדיין לא בשל לאמת. אולי שכל הדור ימחק ויקום אחריו חדש אולי אז החשיבה תתפתח מחשיבה של עדר לחשיבה מקורית והגיונית יותר. צר לי עליכם אטומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא העולם לא בשל-הישראלים הפרימיטיבים לא בשלים
ל"ת
דועילחקיראטולחי,
17/10/06 23:36
|
|
 |
איזה מגלומניה ריקה ונפוחה מחשיבות עצמית
ל"ת
ראובן,
הרצליה,
18/10/06 09:15
|
|
 |
איזה מגלומניה ריקה ונפוחה מחשיבות עצמית
ל"ת
ראובן,
הרצליה,
17/10/06 20:36
|
|
 |
59.
ראיתה עב''מ לפני 10 דקות-אני לא צוחקת!
אסרינה,
13/10/06 11:27
|
|
 |
58.
הכותרת ''שקרים שלא מהעולם הזה'' מתאימה לכתבה
אא,
13/10/06 11:26
|
|
 |
בדיוק כמוך אא
ל"ת
דו5#5$$%%ט6464%,
13/10/06 23:10
|
|
 |
57.
תגידו, עב''ם משלם מע''מ?
ל"ת
יוסי,
מס הכנסה,
11/10/06 10:16
|
|
 |
56.
יוסטון, יש לנו בעיה...
אר יו סטונד?,
11/10/06 10:15
|
|
 |
55.
יש ראיה חותכת שהתעלמתם ממנה!
יש חוצנים,
10/10/06 13:07
|
אני אגיד את זה פעם אחת...
עופו מהתגובה חבורה של מטומטמים תכף ומייד!
צאו החוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טפוווווווווווווווווווו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
To Anne LA
ראובן,
הרצליה,
09/10/06 08:53
|
I'v watched the 2 parts of the movie. Gordon Cooper apeared there three times. In none of them he was referring to the supposedly UFO he have seen while an Astronaut in ordit. He do claims he have seen UFO's 2 times. One time as a pilot in Germany at 1950 and the other one in Eduards Air Base in 1957. In this time he was also a pilot Not an an Astronout I do know Gordon Cooper is a true beleiver in UFO's. I did not have to see this movey to learn about it. The question was about a faked report about him seeing a UFO whicle an Astronout in Gemini He pronouncely said that this report in balonies (in another source. not this film). PLEASE EXPLAIN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
... I'm sorry Ruben, but
Anne,
LA,
09/10/06 16:47
|
since you're challenging the facts, I really have nothing more to say to you. You can't have a discussion when one side is denying facts like you do, now can you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Its very simple
ראובן,
הרצליה,
09/10/06 19:11
|
I spent 85 minutes seeing this movey and did not see what you claimed to be there. So what you expect to happen?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I don't expect a thing
Anne,
LA,
09/10/06 21:14
|
I just can't undrstand how you could have missed it. Oh well...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אכפת מאיזה אמרקאית? שתדחוף
ל"ת
דד,
10/10/06 13:06
|
|
 |
I wasn't sure , so I watched it again.
ראובן,
הרצליה,
12/10/06 11:51
|
Its not there. simply and flatly. Can you state in whcih exact moment in the film I can see Cooper says he saw a UFO while an astronaut in orbit?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for the chivalry, but...
Anne,
LA,
11/10/06 19:48
|
Trust me - I know and understand perfectly what I see and hear. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן... סתום תפה...
ל"ת
אביתר,
10/10/06 15:05
|
|
 |
הי, לא צריך להעליב אותה
ראובן,
הרצליה,
10/10/06 14:15
|
כבר ראיתי אנשים שמשוכנעים במשהוא ובסוף זה היה משהוא אחר. זה קורה לכל אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ראובן הולצר צודק
ת.ה,
ה.,
08/10/06 20:41
|
ללא כל ספק, ראובן הולצר צודק (לא שהבנתי את כל מה שהוא כתב, אבל...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
קונספירציה נוספת של נאס''א!
יוני,
י-ם,
08/10/06 13:00
|
התקציר הראשון נתקע לאחר כשש שניות! אין ספק כי ידה של נאס''א במעל! הם יעשו הכל ע''מ למנוע מהעולם לדעת את האמת!!! בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני-תוריד את הסרט למחשב, ותריץ אותו משם
ל"ת
קדיס,
08/10/06 13:48
|
|
 |
51.
בא'נה, הנאסא האלה הם מנייאק אחושרמוטה, שומרים את כל האינפו לעצמם
ל"ת
משה חיים,
08/10/06 07:10
|
|
 |
50.
תגידו יש פה למישהו את הטלפון של ד''ר הופמן בבקשה
פלוטו הכלב,
07/10/06 22:04
|
אני נמצא בכוכב הקופים ורוצה לרדת חזרה לכדור הארץ, אז תעזרו לי פליז
תודה רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אני כותב דווקא כמאמין בביקורי חוצנים
סוס פרא אציל,
07/10/06 20:51
|
בעיה בויכוח הזה הוא הנטיה להקצין.האוחזים בגחלת יביאו כל צלחת שניתנה במתנה לראש השנה כחוצנית,והשוללים יאחזו גם הם בכל טיעון.וכשהטיעונים הרציונליים יגמרו, ידרשו אישור ממכון התקנים. הכרעה בויכוח או הסכמות כלשהן הן בגדר בלתי אפשריות.אם כי הויכוח עשוי להיות מעניין ומשכיל. אני מודה שלדעתי סך כל הכתבות שכתבו האדונים לא יצליחו על פי רוב לשכנע מי שלא האמין לפני או שלא היתה לו ''נטיה'' להאמין.יותר מכך,למרות שמבחינה ציבורית הן משכו הרבה תשומת לב,הן גרמו לצערי,נזק לעניין.משום ההפרזה וחוסר ההיצמדות לעובדות,משחקי מילים וכאלה. רציתי רק לומר שלא קשה להבין את החוצנים (אם קיימים) שאינם יוצרים קשר מוצק ומוכח עם גופים ציבוריים בפרהסיה.עמי הכדור הזה שהם גם כך מחורפנים לגמרי ירדו מהפסים באופן סופני.השוק יהיה גדול גם אצל מי שנחשבים מאוזנים.והרמזים שמופיעים לעיתים הם מעין טיפטוף הדרגתי שהוא מכין לקראת.אם עמי הכדור יגיעו למצב שיאפשר הופעה נקיה,ברורה. כך שחוסר יצירת קשר ''אמיתי'' על ידי חוצנים אינו יכול להיות הוכחת נגד,כמו שצילומים מטושטשים אינם הוכחה בעד.ולצערי כנ''ל עדות מהנדס נאסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מעולה. תמשיכו ואל תתייחסו לכל הגאונים מטעם עצמם
ל"ת
קלישר,
07/10/06 15:14
|
|
 |
אבל גילי וחנן הם גאונים מטעם עצמם..
ל"ת
cc,
07/10/06 20:33
|
|
 |
אז שימשיכו
קלישר,
08/10/06 01:05
|
|
 |
47.
כתבה מדהימה ויוצאת מהכלל תודה
ל"ת
רן ראשלצ,
07/10/06 12:38
|
|
 |
כנראה לא פתחת עיתון בחייך
ל"ת
cc,
07/10/06 20:33
|
|
 |
46.
כל העבומולוגים הם יצורים מוזרים
ככ,
07/10/06 01:54
|
|
 |
45.
ה''ציטוט'' של סקוט קרפנטר
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 00:16
|
From: James Oberg joberg@houston.rr.com Date: Wed, 19 Dec 2001 08:56:41 -0600 Fwd Date: Wed, 19 Dec 2001 09:55:03 -0500 Subject: Bogus Quote on Astronaut UFO Sightings
Bogus Carpenter Quote on Astronaut UFO Sightings
Widespread quotation attributed to NASA's Scott Carpenter:
''At no time, when the astronauts were in space were they alone: there was a constant surveillance by UFOs.''
From Mercury astronaut Scott Carpenter, December 19, 2001:
''The quote is absolute hogwash and a blatant lie. I never thought it, never said it, and it never happened.''
בקיצור הציטוט הזה הוא שקר פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לינק מתוך אתר של אוניברסיטת UCLA
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 23:53
|
אוניברסיטת UCLA (University of California Los Angeles)
כידוע UCLA היא אוניברסיטה בא שולט החופש האקדמי. זאת היא אחת האוניברסיטאות הרדיקליות בארה''ב. אי אפשר לחשוד בהם שיש להם ענין בשיתוף פעולה אם קונספירציה ממשלתית.
הלינק הוא
http://www.astro.ucla.edu/~amy/astro7/week3.html
הם מביאים כאן בצורה ברורה ומאירת עיניים הסברים על צילומי עבמ''ים המובאים בכתבה זאת של גיךי וחנן. ןאחר כך את האמת שמאחורי הסיפור.
שווה לקרוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב תודה על הלינק
ל"ת
מבולבלת לגמרי,
08/10/06 10:08
|
|
 |
אל תהיי כל כך מבולבלת
ראובן,
הרצליה,
08/10/06 17:56
|
כל הקטע שלהם זה לנפח אותך במושגים שאת לא מבינה ולעשות רושם שהם מבינים על מה הם מדברים. חיפשתי אתמול סרט של דן אקרויד על ''האמת מאחורי העבמ''ים'' שאמור להיות עם כל כוכבי העבמים. מצאתי רק לינקים של הסרט למכירה. יש סרט אחר שניתן לראות אותו.שגם בו מעורב דן איקרויד. הוא נושא נאום פתיחה ואחר כך יש שם נאום ''טכני'' של איזה ליצן בשם דויד סרדה. (David Sarade). הוא קודם מסביר את ספקטרום הגלים האלקטרומגנטיים ברמה של בית ספר תיכון. אחר כך הוא מציג את נוסחת אינשטיין E=MC2 והוא מספר על הנוסחא הזאת ניסים וניפלאות. כל סטודנט מתחיל לפיזיקה היה מתייחס לזה כמו למופע סטנד אפ קומי. בכל אופן, הוא מספר שם איך העבמ''ים מטיסת קולומביה sts-75 הם בעצם גופים אנרגטיים שקורנים בקרינת UV ושהם בעצם אנרגיה ולא חומר. אחר כך הוא מציד כל מיני מסמכים איך נס''א התעלמו מהשאלות שלו. בטח שהם התעלמו. איך אפשר להתייחס ברצינות לשטויות האלה. אין לזה שום בסיס פיזיקלי והבן אדם הוא נודניק מעצבן ששולח תיאוריות הזויות ומצפה שהמומחים של נס''א יתייחסו לזה. בכל אופן, הוא מציג את זה בתור נסיון טיוח. כלומר הם מנסים להסתיר את האמת בזה שהם לא עונים לו. בקיצור, זה כת של תמהונים שמנסים לרבע את העיגול על ידי כיפוף של חוקי הפיזיקה לצרכיהם. אני מבין עכשיו למה מישהוא ענה לי שאי אפשר היה לראות את העבמים בגודל 4 ק''מ מהקרקע כי בלי מצלמת UV אי אפשר לראות את זה. הוא כנראה מסתמך על התאוריות המעופפות של אותו דויד סרדה. ותקחי את זה בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה, מי שמדבר על נודניקים
מרשמלו,
08/10/06 21:15
|
ואתה עוד לועג לאקרויד שמסביר את נושא ספקטרום האור ''ברמה של בי''ס תיכון''. מעתיק כפייתי שכמוך שאפילו לא יודע מהמהירות האור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הי, אל תתרגש. וזה דויד סרדה לא דו איקרויד
ראובן,
הרצליה,
08/10/06 22:38
|
והבנתי כבר. Ye Ye Ye נכשלתי כישלון חרוץ במהירות האור. עכשיו לא תפסיק לכתוב את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש, לא להפריע לכותבים
ברבור,
שביל החלב,
07/10/06 17:19
|
נא לא לנסות ולבלבל אותם עם עובדות.
הרי כל דבר שיכול לספק קצה קו מחשבה שלא יפסל תוך מחצצית השניה יחשב כ''הוכחה ניצחת'' מצידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כוחניות נבובה....
יוד,
06/10/06 21:27
|
מצנזרים תגובות ענייניות? על מה הצנזורה? והאתר שלכם הוא בשליחות של ''כלבי השמירה''? כלבי תקיפה סובייקטיבייםץ עוטפים את הכותבים שלכם בצמר גפן של תשבוחות בלבד?
שכל אחד ייקח אחריות על איוולת פיו!
מה החוכמה לגדל כותבים בחממה? כל כותב טור מחוייב לחוות קצת ''רוח פרצים''!
''ילד שמלמדים אותו ללכת בעזרת קביים....... לעולם לא יצליח להבקיע שער''!
בושה!
וניראה אתכם מפרסמים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עוד ''תעלומה'' נפתרת
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 21:15
|
מי שיבדוק את הלינק הבא
http://www.projectprove.com/Arts/114wd/114wd.php
יגלה שיש שם תיעוד מאוד מפורט איך נוצרות ה''צלחות המעופפות'' שצולמו בתקרית ה Tether ב STS-75 (הצילומים הם מ STS-114) מדובר בהוצאה של עודפי מים מיותרים כהכנה לכניסה לאטמוספרה. המים מתגבשים באופן מידי בחלל לדיסקים קטנים אם נקודה באמצע, והם ממשיכים לרחף כפתיתי קרח ביחד אם המעבורת, עד שהמעבורת משנה כיוון. אני מקווה שלא פגעתי עכשיו באחד מקודשי העבמולוגיה. הבנתי שהצילומים האלה זה דבר חשוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי הלינק של ראובן דווקא שכנע ומאיר באור לא מחמיא את כותבי הכתבה
אין עב''מים :(,
08/10/06 10:17
|
אחרי קריאת הכתבה כבר הייתי בטוחה שיש עב''מים אבל הלינק הזה של ראובן נראה לי משכנע והופך את הכתבה לפשוט מגוחכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם החתך בצד?
-,
-,
07/10/06 00:28
|
העב''מים שמופיעים ב STS 75 יש להם חור באמצע וחתך בצד. דבר כזה לא אופייני למיים. ואני לא מכיר טיפות מים בגודל 4.8 ק''מ. שמשנים את כיוון טיסתם, פועמים, נעצרים במקום וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החתך בצד
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 10:38
|
מים שעומדים בחלל מתגבשים לכדור קרח תוך שניות ספורות. מים שמעיפים אותם מן החללית נעים בתאוצה. כתוצאה מן התאוצה, יש הפרדה של הכדור בצד הקדמי שלו. (חלק מן הגוש נמשך לאחור וחלק ממשיך בתאוצה קדימה). זה נוצר כתוצאה מתנועבה של נוזל בתאוצה בתנאים של חוסר כבידה. אתה יכול לעשות ניסוי: קח קערת מים, תעיף את המים לאויר ותצלם סדרת תמונות במצלמה מהירה מאוד (1\1000). כשתראה את התמונות תראה ישר שגושי מים קטנים מקבלים את צורת ה''צלחת המעופפת'' מ STS75, כולל ה''פעימה'' המפורסמת, וצורת הספירלה. בחלל המים הופכים להיות כדורי קרח מוצקים (שבצילום נראים כדיסקים בגלל חוסר פרופורציות). הם הופכים לקרח תוך מספר שניות. בכדורים מתנגשים בכל מיני עצמים כגון כדורים אחרים, וזבל שנזרק מן המעבורת ובצילום הם נראים משנים כיוון. זה לא סתם שינוי כיוון, זה שינוי כיוון כתוצאה מהתנגשות בתנאי חוסר משקל. הדבר האחרון זה פרספקטיבה. כשממקדים באינסוף (ה Tether נמצא במרחק 2500 ק''מ), כל עצם שנמצא מעבא ל 10 עד 20 מטר (תלוי בעדשה) נמצא גם כן במיקוד טוב. בגלל ההגדלה הוא נראה גדול. והסיבה היא שאין בחלל נקודת התיחסות. אי אפשר לדעת מה המרחק האמיתי של העצמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד ראובן
עמי,
06/10/06 22:31
|
לא מספיק אתה מעתיק שטויות מהאינטרנט, אבל אתה גם מתאר סרטים שמעולם לא דיברו עליהם ולא הציגו אותם.
על מי אתה מנסה לעבוד? אתה חושב שכולם דבילים חסרי חיים כמוך?
STS114 שאתה מראה זה קטע שונה לגמרי ממה שהם מציגים בכתבה. אולי אתה צריך משקפיים.
ותסביר לי איך טיפת מים נכנסת לאטמוספירה ומשנה כיוון - ואני לא מתכוון בסרט האידיוטי שלך שהשד יודע מאיפה גרדת אותו, אלא לסרט שבכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלינק שהצעתי בתגובה
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 23:14
|
מראה סרט של נס''א. זה אותו אירגון שממנו באים כל הסרטים בכתבה הזאת.... הוא פשוט מראה הסבר טריוויאלי והגיוני לצילומי ה''צלחות המעופפות'' בגודל 4 ק''מ מהסרט שמובא בלינק של גילי וחנן. (STS 75) וזה כמובן הופך את זה באופן אוטומטי לקונספירציה.....לפי הכתבה הזאת כל הסבר הגיוני זה בעצם שקר קונספירטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלינק הזה לא קשור לסיפו STS114
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 22:58
|
שמובא בכתבה של גילי וחנן אלה לצלחות המעופפות של STS75.
STS114 צילמו איך מים שמשחררים לחלל הופכות להיות דיסקים קטנים, אשר באופן מפתיע דומות מאוד לצלחות המעופפות שצולמו ב STS75 אני מציע לך לבחון את הממצאים המוצגים בלינק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כל ה''מגיבים'' תומכי העבמים
זה שני אנשים,
ראלים במקרה?,
06/10/06 19:26
|
ממש שקוף ופתטי. ועכשיו יתקוף אותי אחד מהם בפעימה אלקטרומגנטית (או בקרני מיקרוגל רחמנא לצלן). איך זה שאנשים תמיד חייבים לשכנע אחרים בכל מחיר כאשר יש סדקים באמונתם? אני מרגיש כאן כמו בכנס התעוררות של אמנון יצחק שליט''א, דרך אגב - עוד אחד בצורת עיגול עם חריץ מהצד. חג סוכות שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ראלים?
ל"ת
תסביר בבקשה,
07/10/06 21:03
|
|
 |
מצורף לינק להסבר
קלוד וורילהון,
07/10/06 22:53
|
|
 |
או קי.אבל לא כל המאמינים בעבמים הם ראלים.רובם לא.
סוס פרא אציל,
08/10/06 19:34
|
אני חושב שאם היו ראלים אז היו גם מרביצים בנו את תורתם.לפחות מעט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חה''
-,
-,
06/10/06 20:02
|
|
 |
40.
מה אומר ד''ר נח ברוש מאוניברסיטת תל אביב
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 18:56
|
ד'ר נח ברוש - אסטרונום וחוקר בכיר בביה'ס לפיזיקה ואסטרונומיה של אוניברסיטת תל-אביב.
המיוחד בתופעת העב'מים הוא החתך המעניין של המדווחים. על-פי הידוע לי,לא התקבל מעולם דיווח על עב'ם מאסטרונום מקצועי, וזאת אף שרוב הדיווחים מתייחסים לעצמים הנראים בלילות, כשאסטרונומים רבים ערים וחוקרים את השמים ! יש בעולם כ-,8000 אסטרונומים מקצועיים, המאוגדים בארגון הבינלאומי לאסטרונומיה, וכל אחד מהם מבלה בממוצע כשלושים לילות בשנה במחקריו ליד טלסקופ במצפה כוכבים. אם מחברים את כל הלילות יחד, מגיעים למספר עצום של לילות שבהם אנשים בעלי חינוך מדעי-מחקרי, מומחים בתחומם, מחכים לאירוע שמימי לא שגרתי. למרות 'כיסוי' נכבד ומיומן זה של הלילות, האסטרונומים כלל אינם מדווחים על עב'מים. העדר דיווח של האסטרונומים יכול להתפרש בשתי דרכים: ייתכן כי אין עב'מים עבור האסטרונומים; האסטרונומים אינם מכירים בעצמים בלתי מזוהים מכיוון שהם יודעים לזהות כל תופעה מוזרה ובלתי שגרתית. יכול גם להיות שקיים קשר עולמי של שתיקה בין האסטרונומים בפרט, ואנשי המדע בכלל , כדי להסתיר את קיום ביקורי החייזרים מהציבור הרחב. הקורא יוכל לשפוט בעצמו, וייטיב לעשות אם יביא בחשבון את אמירת האמת, המובנית בחינוך המדעי של כל מדען. אמנם גם בתחום המדע יש 'עשבים שוטים', המזייפים תוצאות מחקרים, אך אין זו תופעה רווחת, אלא מדובר במקרים בודדים וחריגים בלבד, ובדרך כלל בתחומים עתירי ממון כגון ביוטכנולוגיה או פרמקולוגיה. טענתי היא שהמדענים ככלל מדווחים אמת, ואין כנראה ביקורי חייזרים בכדור הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסטרונומים אינם מדווחים על עב''מים כי...
-,
-,
06/10/06 20:08
|
יש מה שיש להם במוח זה: מטאור, כוכב שביט, גרגירי אבק, פתיתי קרח, כוכב נופל. מעבר לזה הם לא יודעים כלום. אם הם רואים משהו שאין להם הסבר עליו, הם ממציאים שזה כוכב שביט שעבר דטרנתוגציה ונהפך למיני גרגיר אבק שמאיץ מכיוון כדוה''א בגלל סיבוב כוכב צדק סביב צירו. או כל מיני תירוצים מגוחכים נוספים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם צריכים תירוצים?
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 20:47
|
אסטרונומים מקצועיים מבינים פחות מעבמולוגים מה הם רואים? עבמולוגים בכלל קיבלו הכשרה לחשיבה ביקורתית? כל דבר שזז בשמים מיד הופך להיות עב''מ ומי שמסביר את זה בצורה הגיונית מיד הופך להיות קושר קשר לקונספירציה אם נס''א וממשלת ארה''ב. צורת החשיבה הזאת גובלת בשיגעון רדיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החתך המעניין של המדווחים
כורש,
07/10/06 03:33
|
מדבר כאן בתגובות בעד עצמו. פייר, אני מה זה מאוכזב: תמיד סיקרן אותי במידה מסויימת לדעת אם יש חיים מחוץ לכדו''הא, אבל לא מספיק כנראה כדי להתעסק בזה. הנקודה היא שמי שטוען שזה ה ד ב ר שמעניין ומעסיק אותו בראש סדרי העדיפויות שלו, צריך להתייחס לזה בהתאם: לחקור עד הסוף את כל החומר והעובדות בנושא בעד ונגד בצורה שווה, שזה כולל להטיל ספק בכל עדות ועובדה (כולל תיקים באפלה). רק ע''י גישה מדעית אובייקטיבית אפשר אולי להגיע לאיזושהי מסקנה מכובדת, כראוי לחשיבות שהנושא תופס בחיי חוקרי העב''מים. אבל לצערי הרב, זה לא קורה - כל פסאודו-עדות על מפגש עם עב''מ מאומצת כאמת מוחלטת שאין עליה עוררין, וכל עדות נגדית מיד מסווגת כשרלטנות. ידידיי, לא באמת מעניין אתכם אם יש או אין חיים מחוץ לכדור הארץ (כי אחרת הייתם חוקרים זאת ברצינות, יש חוקרים כאלה באוניברסיטה), אתם סתם רוצים שיחשבו כמוכם. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוח ברוש המוקיון
ליצן,
06/10/06 20:01
|
הוא לקקן תחת ממסדי, שלא פעם אחת ולא פעמיים כתב כל מיני שטויות שמנסות לנגח את הממצאים.
השטויות של ברוש מזמן נכנסו לארון האבק של ההיסטוריה. אף אחד לא מתייחס לקשקשן הזה, בוודאי בכל הקשור לעבמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה שהוא כותב נכון או לא?
ל"ת
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 22:30
|
|
 |
39.
למה אני מצליחה לראות רק חלק מהסרטונים? אני מקבלת הודעה
של-REALPLAY חסר,
06/10/06 17:31
|
|
 |
את צריכה להוריד נגן real player
ל"ת
hljh,
06/10/06 18:15
|
|
 |
יש לי REAL PLAYER אבל אני מקבלת שגיאה שאין UPDATE
ל"ת
UPDATOR או משהו,
06/10/06 20:49
|
|
 |
את צריכה גרסא חדשה, ולהסיר קודם את הישנה
ל"ת
מדיארארק,
06/10/06 23:51
|
|
 |
38.
וואו!! הדהמתם אותי לגמרי. כלומר שמעתי על עב''מים בעבר אבל הסרטים
וההקלטות שהבאתם,
06/10/06 17:00
|
|
 |
37.
וכמו תמיד
בן,
צפון,
06/10/06 16:40
|
המגיבים שמאמינים באלוהים מאבדים את הדעת ומתחילים לקלל בלי קשר לכלום..
ככה זה כשהחיים הריקניים שלכם סובבים סביב בועה שאפילו אתם יודעים בלב שתתפוצץ לכם מוקדם או במאוחר..
עדיף מוקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופס
בן,
צפון,
08/10/06 18:27
|
|
 |
36.
שאלה למבינים
שי,
ת''א,
06/10/06 08:53
|
מישהו יודע למה אני לא מצליח לפתוח את הקישורים באמצעות מדיה פלייר אשמח לעזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
קשר השתיקה
מיכאל,
ת''א,
06/10/06 08:20
|
קשר השתיקה הזה מפחיד. נראה שיש מידע בידיי הרשויות בארה''ב בעיקר אבל הן פוחדות לדווח עליו. קשר של שתיקה שנמשך שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Columbia sts-75 and the teither inscident
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 07:56
|
מי שמקבל את הקונספירציה הזאת ומאמין לעבמולוגים, מבין שהם מדברים על ספינות חלל בגודל עצום (מיילים). עצמים כאלה היו נראים בבירור מן הקרקע. בכל טיסה של נסא יש אסטרונומים חובבים שעוקבים אחרי החללית מהקרקע. נס''א אומרים שמה שראו שם זה פתיתי קרח ופסולת חלל.
What really made ''The Tether Incident'' famous was the appearance of many unidentified flying objects (UFOs) clearly visible in the NASA footage. Conspiracy theorists rejected NASA's explanation of space debris and ice particles, while conspiracy debunkers pointed out that the UFO theory doesn't stack up. For example, if the UFOs were as big as the conspiracy theorists claim, they would have been clearly visible from the ground
ההסבר של נס'' הוא הרבה יותר סביר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו כאן יודע אנגלית?
.,
09/10/06 01:36
|
|
 |
אני אסביר לך למה לא ראו את זה מהקרקע
-,
-,
06/10/06 09:50
|
כי העיין האנושית לא מסוגלת לראות את זה. רק בעזרת מצלמת UV אפשר לראות את זה. העב''מים פולטים כמות אנרגיה/אור עצומה עד כדי שהם מעבר ליכולת ראייתנו.
תעשה סקר לכמה אנשים יש בבית מצלמת UV ואז תבין למה לא ראו את זה מהקרקע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בובקעס
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 15:56
|
הצילום של החללית הוא צילום וידאו באור הנראה. איפה בכלל נאמר שזה צילום UV? ואיפה כל האסטרונומים החובבים שמצלמים כל הזמן את החלליות של נס''א? למה הם לא צילמו את ה''עבמים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חביבי
-,
-,
06/10/06 18:23
|
זה צולם במצלמת UV. בלי המצלמה הזאת אי אפשר היה לראות את ה- TETHER. אם זאת הייתה מצלמה רגילה, התמונה הייתה צבעונית.
קרא את זה: http://davidsereda.blogspot.com/2006/06/nasas-black-white-space-shuttle-video.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה Tether הוא כבל מתכתי + קונסטרוקציה
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 19:06
|
רואים אותו בעין בלתי מזוינת ולא צריך שום מצלמת UV כדי לראות אותו. מה שכן צריך זה מצלמה טלסקופית כדי לראות אותו ממרחק של 250 ק''מ. מדבריך משתמע שאין לך מושג מה היה בכלל ה Tether. והלינק שרשמת לא קיים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הלינק קיים. קראתי אותו
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 20:43
|
He said that the shuttle’s video cameras could see near UV photons in a letter to me dated April 3, 2000 הם מסוגלים לצלם בספקטרום רחב מאיפרה אדום , באור הנראה וקרוב לאולטרה סגול (NEAR UV). אז מה? גוף בגודל של 4 ק''מ לא רואים הקרקע ללא מיכשור? פרט לזה, כשממקדים באינסוף, כל גוף מעבר למרחק מסוים (10 מטר למשל) נמצא בפוקוס. ראיתי גם את הסרט. הגופים האלה מוארים באורות המעבורת והם נמצאים לפני הקבל. לא מאחוריו. הצורה שלהם זהה לצורת פתיתי הקרת שניצפו מג'מיני 30 שנה קודם. זה צילום של פתיתי קרח מרחפים קרוב למעבורת. שום דבר מעבר לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מאוד ממליץ לך לשלוח אימייל לנאס''א
-,
-,
06/10/06 20:10
|
תשאל אותם באיזה מצלמה הם השתמשו במשימת ה- STS 75 כדי לצלם את ה- TETHER.
איזה ייבוש אתה הולך לקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלינק קיים, לא העתקת אותו טוב
ל"ת
-,
-,
06/10/06 20:01
|
|
 |
תפסיק לזבל ראובן
גכעינ,
06/10/06 18:17
|
הצילום באור נראה וכולל רגישות לאור UV גבוה - לא נראה לך, תשאל את נאסא
ותפסיק לפזר הזיות אידיוטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצנזור לא שם לב, וכשגילה את העבמי''ם במסך, הסיט במהירות את המצלמה
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 08:29
|
הסרט באורך של 4 וחצי דקות מופיע בשלמותו בהרבה אתרי אינטרנט, כולל http://www.space-video.info/shuttle/columbia-sts75.html מהסרט רוטים בבירור ששום צנזור לא ניסה לעצור את התמןנה. ההיפך, מנסים להתמקד באוביקטים שמשייטים להם בחלל. לא רק רואים את זה, גם שומעים את האסטרונאוטים מדברים בנחת ומתארים בזמן חי מה הם רואים. אי אפשר לטעון שמישהוא מהם חושב שהוא רואה עבמ''ים. ההיפך מהקרקע מבקשים מהם לפקס על זה כדי לראות את זה יותר טוב. מה שרואים שם זה פתיתי קרח משייטים בחלל קרוב לחללית קולומביה. רואים בצורה ברורה שהפתיתים האלה חותכים את התמונה של ה''תיזר'' ולא ההיפך. מאחר והתמונה צולמה בחלל אין פרספקטיבה ולכן אי אפשר להאריך מהצילום מה המרחק שלהם מהחללית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על הלינק!!!
ל"ת
אני,
06/10/06 21:18
|
|
 |
גם באפולו 11 היו
באאז אלדרין,
06/10/06 13:26
|
http://video.google.ca/videoplay?docid=6647204125621625190
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר למה זה לא פתיתי קרח
-,
-,
06/10/06 09:56
|
ממתי פתיתי קרח פועמים בשדה אלקטרו-מגנטי בצורת ספירלה? ממתי פתיתי קרח יש צורה עגולה ומושלמת עם חור באמצע וחריץ בצורת משולש בצד?
בו נעשה סדר. ה- TETHER במרחק 123 ק''מ מהמצלמה. העב''מים מופיעים מאחוריו, ורואים זאת בבירור. לכן, לפי החישובים גודלם נע בין 2 ל- 4.8 ק''מ. זאת עובדה ועל זה אין ויכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתיתי קרח מתגבשים בצורות קבועות
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 15:54
|
כמו פתיתי שלג. בחלל הם מתגבשים בצורה אחרת. 30 שנה קודם בחלליות ג'מיני כבר זיהוא את הפתיתים האלה אחרי מהומת חוצנים אחרת. הצוות של ג'מיני אפילו הצליח לחולל ''סופת'' קרח על ידי דפיקה בידיים על חלונות החללית. ה''עבמי''ם חותכים את התמונה והצללית של ה tether מוסתרת על ידם. גם את זה רואים בבירור. בחלל אי אפשר לקבל פרספקטיבה כי אין שום נקודת יחוס. יש כאן פתיתי קרח קרובים שמוארים על ידי מנורות הקולומביה. (הפעימה כביחול) נס''א צודקים. ההסבר שלהם הוא פשוט וישר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתיתי קרח בגודל 4 ק''מ?
-,
-,
06/10/06 18:14
|
מעל כדור הארץ מרחפים מאות פתיתי קרח בגדלים של 2.3 עד 4.8 ק''מ. זה מדע בדיוני אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה מעבר ליכולת ראייתינו
-,
-,
06/10/06 20:12
|
בגלל זה אף בנאדם לא ראה את זה מהקרקע. זה פולט אור בתדירות כל כך גבוהה שאנחנו לא מסוגלים לראות את זה. זה צולם במצלמת UV - שחור לבן.
דבר שני, שוב, העב''מים טסים מאחורי ה- TETHER לכן גודלם הוא כ- 4 ק''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בגודל 4 ק''מ
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 19:02
|
אם זה היה בגודל 4 ק''מ כל אדם שמסתכל לשמים היה רואה את זה בלי טלסקופ ובלי מצלמת UV (אלא אם כן מדובר בעצם שקוף). הפתיתים האלה מרחפים בקרבת המעבורת ומוארים על ידי הפנסים שלה. הגודל שלהם הוא סנטימטרים בודדים. פתיתים דומים צולמו 30 שנה קודם בחללית ג'מיני. הם עוררו גם אז מהומת חיזרים עד שהוכיחו בטיסה אחרי זה מה זה היה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הם מחפשים את נסראללה
ל"ת
ברוך ג''מילי,
06/10/06 07:00
|
|
 |
32.
למה? כי אנשים מפחדים. הממשל רוצה
דן ידין,
06/10/06 06:35
|
להמשיך לשלוט על ידי מניפולציות. מי יודע מה עוד מסתירים. מי יודע מה איננו רואים כי הראש שלנו סגור ותופש רק מה שאנו מכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אלוהים ועב''מים..זה פחות או יותר אותו הדבר..אלוהים יותר מעניין
בועז@לב,
ת.א.,
06/10/06 05:37
|
תמיד הכמיהה האנושית הבלתי מסופקת למשהו שמעבר...לא יכול להיות שמה שיש זה מה שיש..!..חייב להיות משהו אחר...מה זה הכל החיים על פני כדור הארץ??נסתפק בזה..?? זהו למעשה הכוח שמניע את כל החיפושים הנואשים האלה אחר משמעות אחרת. מבחינה זאת אלוהים יותר מוצלח..והיהודים הבינו שהוא גם חייב להיות מופשט..אם רוצים שיחזיק מעמד..הם צדקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך,
יוד,
06/10/06 10:42
|
רק שלדעתי אלוהים דווקא פחות מעניין.
יש עילה הרבה יותר רציונלית להאמין בעבמים מאשר באלוהים.
האפשרות ש''אי שם'' ישנם תנאים לקיומם של יצורים ,לא עולה בקנה אחד עם הפנטזיה הפסיכולוגית באשר לממשותו של ''ריבון עולם''.
אבל כמו שכתבת.......אותו דחף מניע את שתי האמונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד אין הוכחה לקיומם זה אותו הדבר..
בועז@לב,
ת.א.,
06/10/06 12:40
|
רק שלאלוהים יש כבר מערך שיווקי רחב מעוגן מאד ססגוני ויצירתי..אלוהים של כל הדתות אני מתכוון..לעבמ''ים יש יחסי ציבור גרועים..הם לא הוכיחו ניסים וגם לא שלחו בן ...אז ...אלוהים ובגדול... אמרת רציונלי...??כעילה לאמונה?? זה מה שהתכוונת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שיש הוכחות לקיומם של חוצנים
-,
-,
06/10/06 13:48
|
והם כתובות לפניך. ויש עוד הרבה הוכחות שלא מוזכרות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונתי: שבמצב של אין הוכחות,ראוי למדוד את הפלטפורמה של הטענות.
יוד,
06/10/06 13:14
|
תראה בועז....האומנם הסכמנו בכתבה הקודמת שגם הדבר ''הרציונלי'' ביותר ,הוא בסופו של דבר סובייקטיבי ומופשט.-(בעיקר כשמדובר באמונה) אבל כשכתבתי כאן רציונלי כעילה לאמונה, הכוונה היתה שהאמונה באבמים מגיעה לאחר היקשים לוגיים שמעלים סבירות מסויימת לקיומם. לאמונה באל אין אפילו היקש לוגי אחד!
טיעון ממשות האבמים מתבסס על ע-ו-ב-ד-ת היותנו אנו. זאת אומרת....אנחנו ההוכחה הכי טובה לפ-ו-ט-נ-צ-י-א-ל של קיום בחלל הגדול.
אבל אותו טיעון לא תופס מבחינה לוגית לגבי שאלת האלוהים. זאת אומרת.....עצם ההימצאות שלנו ,לא מחייבת\מוכיחה את פוטנציאל קיום ה''אל''. (המדע והדרוויניזם הוכיחו שהאדמה קמה בכוחות עצמה, ושהקיום אינו מחייב אלוהים.)
שלא יישתמע כאילו אני מאמין שחוצנים ביקרו אותנו!
''לא שלחו בן''........חחחחחח :) מעולה...
שבת שלום ידידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עמיר פרץ ואהוד אולמרט..
ל"ת
ראיתי,
עב''ם,
06/10/06 03:56
|
|
 |
29.
בומן מג'מיני 7 מכחיש שהוא ראה עב''ם
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 02:07
|
בכל אופן כבר היתה התענינות מצד במאי מפוקפק של סירטי צלחות מעופפות. בורמן צינן את ההתלהבות שלו
At almost twice the length of Gemini 5, Commander Frank Borman's Gemini 7 mission may have been even more trying, but it grabbed the attention of at least one Hollywood producer.
''Right after we got into orbit we were supposed to ''station keep' or fly formation with the booster,'' Borman says. ''We were flying formation and taking photographs and infrared measurements and I started calling it a ''bogey,' which is an old fighter pilot term. Well, a lot of the UFO freaks on the ground picked this up and said we had seen a UFO because we had referred to our booster as a bogey. Just this past year I got a call from a producer at ''Unsolved Mysteries'' and they said, ''We read your account about your seeing a UFO on Gemini 7 and would you come on the program?' I told them: ''I'd love to come on your program because I'd love to straighten that out.' I explained what it was I saw and I said, ''I don't think there were UFOs,' and the producer said, ''Well, I'm not sure we want you on the program.' ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ומעניין שאף פרופסור לא קם והצהיר...
מחמוד,
הטכניון,
06/10/06 01:52
|
על קיומם של עב''מים: תמיד מדובר בכל מיני תמהונים למיניהם. אני מחכה ליום שאיש אקדמיה מכובד יתמוך בכך. בשבילי, השכלה היא המדד הראשון במעלה כשאני רואה אדם כלשהוא.
וכל הבורים, שלא מסוגלים אפילו לעשות אינטגרל לX^2, תמשיכו לחיות בהזיות שלכם.... ואילו אנשי המדע ימשיכו לקדם את האנושות באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're being so wrong about this
Anne,
LA,
06/10/06 03:03
|
There's a whole scool of physicists and other academy personnel who support this thesis - I'd suggest you check out the name Stan Friedman for instance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצני מדע העבמי''ם
שטרודל,
06/10/06 12:28
|
שוב סטנטון פרידמן, מכל ''המוני הפיזיקאים'' תומכי עבמים וחיזרים תמיד צץ כאן סנטון פרידמן ליצן פיזיקה שאימצו כל ''חוקרי'' העבמי''ם במדור הבידור הזה . יש עוד - למשל ה''פיזיקאי'' ברוס מכבי, עכשיו בטח מישהו יגיב ויזכיר גם את פרופסור היינק, (מסכן הוא לא יכול כבר להגן על שמו הטוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטח הפקר
סלפסטיק,
07/10/06 21:19
|
ואיזה כישורים יש לליצן עבמי''ם כמוך להעריך או לא מדען אמיתי, אתם הרי לא מכירים שום מדען רציני שמצא הוכחות (מדעיות) לקיום עבמי''ם\ כי אם הוא רציני הרי יקפיד ששמעו לא יגיע לפתאים כמוך (שאני משערת חסיד/ה שוטה של חייזרים). הרי ידוע שלכל שטח הפקר (ושטח העבמי''ם הוא הפקר) פולשים עשבים שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לפחות ענקים ואמיצים-לא אפסים כמוך 'שטרודל''
ל"ת
עוגה,
06/10/06 16:19
|
|
 |
27.
איך זה שכל התמונות של עב''מים
עב''מים,
באינטרנט,
06/10/06 01:37
|
תמיד מטושטשות?
אולי כי כשהתמונות לא מטושטשות אז אפשר לראות בבירור שלא מדובר בעב''מים.....
רק כשהתמונה מטושטשת או חסרת פשר יבואו כל מיני כסילים ויטענו שהנה - עדות לעבמים. וכנאסא לא מתייחסים לזה (כי התמונה כ''כ גרועה שאין בכלל נקודת התייחסות) אז הם אומרים - הנה, הם מטייחים.
אך למרות הכתוב לעיל, אני חייב להודות שהתמונה של הקקי הכתום הזה מג'מיני היא אכן הוכחה לכך שיש עב''מים. חלקם אפילו מקבלים טורים בעיתונים מקוונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זה מדהים איך כמה גלמים
יוגורט778,
06/10/06 01:15
|
ממשיכים להעתיק שטויות מכל מיני מקומות, העיקר שיראו אותם.
הם אפילו לא מבינים איך מיום ליום הטפשות שלהם יותר ויותר ברורה.
תראו את ראובן ואת היצורים האחרים שכבר לא יודעים מה לעשות ומהפאניקה טוב שלא עושים במכנסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעט משונה . . . תגובתך
ל"ת
זולל יוגורט,
כל ערב,
08/10/06 19:59
|
|
 |
25.
תביאו הוכחה.
.,
06/10/06 00:25
|
לא תמונות מעורפלות, לא 'עדויות', תביאו הוכחה חד משמעית. יצור חי. גופה. אפילו רק רקמה ביולוגית בלתי מוכרת. חלק של חללית עם טכנולוגיה לא מוכרת. תביאו, ואז נאמין לכם. למה לא? אבל קודם תביאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיון של בורים
מרציפן,
06/10/06 12:37
|
לא יעזור, כי גם כשיביאו הוכחות, תמיד יהיו בעלי ''הגיון בריא'' כמו ראובן הגאון שינפיקו הסברים ''הגיוניים'' להוכחות, כי מבחינתם מה שאתה לא יודע/מבין לא קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהיו הוכחות אמיתיות לא יהיו ויכוחים
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 16:18
|
והשאלה אם זה נכון או לא נכון לא תלויה בראובן. אני רק מביא את פקטור השכל הישר למדור ההזוי הזה. זה מין תחביב כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יביאו, יש על זה צנזורה
מירי,
06/10/06 10:41
|
|
 |
צנזורה ממי מרי הטיפשה?
ל"ת
tt,
07/10/06 01:52
|
|
 |
24.
ראיתי עב''ם, היינו 4 אנשים מאוד מעשיים וחסרי דמיון
אהרן,
06/10/06 00:00
|
בדרך הביתה שמתי לב לגוש כהה שנע באיטיות מעל העיר הגדולה, השוכנת כעשרה קילומטרים מן המקום שבו אנו גרים. הצבעתי לאנשים שהיו איתי לעבר התופעה, ואף הם הבחינו בה בבירור. היה ברור שזה לא מטוס, זה היה משהו בקוטר מאות מטרים, לפי הערכת המרחק, הוא גם לא נע באופן האופייני לכלי תעופה רגיל.
בואו נרוץ הביתה, הכרזתי, ניקח את המשקפת!
חיש בזק גמעתי את המרחק עד הבית, השארתי את הדלת פתוחה, וכך גם את המגירה בה מונחת המשקפת, טסתי אל המרפסת שיש בכל בית, וצפיתי...
המראה שנגלה לעיני היה מדהים, להקה של מאות אלפי זרזירים חגה וחלפה לה בנחת על פני העיר הגדולה.
מאז אני יודע בבירור מוחלט שיש עבמי''ם, הם יכולים לטוס במהירות המחשבה כי שם נמצא הבסיס הסודי שלהם, הם משנים כיון של 90 מעלות בהפתעה בדיוק כמו המחשבה האנושית. קראתי בספרי הסטוריה שפעם קראו להם שדים ורוחות, השנים חלפו הדגמים השתנו, והמחשבה לעולם עומדת.
איך אמר עמנואל קאנט, אולי לא בדיוק אבל בערך:
המחשבה היא הממשות האמיתית היחידה, כל השאר זה סתם דמיונות של אנשים מופרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנט מתגעגע אליך
פנתיאון,
06/10/06 12:43
|
כמה מבריק! איך זה שלא פגשתי אוחך בפנתיאון גדולי הדור, שומר לך מקום לצידי.
מחכה לך, עמנואל (קנט)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
STS-48
ראובן,
הרצליה,
05/10/06 23:59
|
340000 ק''מ לשעה. מענין זה יותר ממהירות האור. יש לזה הסבר פשוט. כאשר שתי אלומות אור מצתלבות יכולה להיווצר נקודה נעה. מאחר וזאת היא אינה נקודה שיש לה ''מאסה'', הזזה של אלומה אחת או שתיהן, יכולה ליצור נקודה מצתלבת שנעה במהירות גבוהה ממהירות האור. מי שראה פעם שתי אלומות של פרוג'קטורים מצתלבות בשמים מבין מה הכוונה (מי שהיה בנ''מ למשל). מי שלמד פיזיקה בסיסית יודע שאין גוף בעל מאסה שנע יותר מהר ממהירות האור. סתם בלון ניסוי של הצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכשל במהירות האור
שטרודל,
06/10/06 12:54
|
סופו של כל כסיל היא ליפול במלכודת יהירותו ולהתגלות במערומיו העלובים בתור מעתיק קדחתני של טקסטים, לא יכולת להעתיק עובדה פשוטה - מהירות האור? ומה בנוגע לשגיאות הכתיב שלך, גאון המדור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שמהירות האור 300000 ק''מ לשניה
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 16:00
|
וזה נכון שטעיתי בקריאת המספר במאמר. אבל מה שצילמו מ STS-48 זה נקודת אור. וכל מי שעיניו בראשו יודע שניתן ליצר נקודות נעות מן הקרקע על ידי הצלבה של שני פרוג'קטורים. זה לא קשור למהירות האור. אפילו גאון כמוך מסוגל לתפוס דבר כזה פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
דר לפיזיקה גרעי,
ארץ,
06/10/06 02:14
|
|
 |
how stupid are you?????
smar guy,
far far away,
06/10/06 06:20
|
|
 |
מהירות האור היא 300000 קילומטר לשניה
אורן,
06/10/06 19:27
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ייבוש
ל"ת
.,
06/10/06 03:16
|
|
 |
אתה צודק מחירות האור פי 45
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 02:30
|
|
 |
כולכם מפגרים, מהירות האור זה קשור למנורה ממנה יוצא האור
משה חיים,
06/10/06 10:31
|
במאה ה-19 המנורה הנפוצה בשימוש היתה מנורת גז, ואז אכן מהירות האור היתה 300 ק''מ לשעה, אבל עם מנורות החשמל המודרניות מהירות האור יכולה להגיע ל300,000 ק''מ לשניה בלי שום בעיה. (ורק תארו לכם מה היתה מהיורות האור בתקופת התנ''ך, כשהשתמשו במדורות מגללי עיזים. אפשר לחשב את זה בצורה פשוטה לפי: e=mc2 - ezz+kaki#666
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחח אתה ענק
חייזר פזיקאי,
09/10/06 01:21
|
|
 |
אתה ענק משה חיים-אבל בטח לראובן יש ציטוט גם על מה שאמרת
איינשטיין,
06/10/06 15:04
|
אני בטוח שראובן ימצא איזה ציטוט של חזל בנוגע למהירות האור היוצאת מגללים של בהמה (כשרה כמובן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
החיזרים בטח אוהבים את כדור הארץ גלל שיש בו במבה
ל"ת
שומי,
חיפה,
05/10/06 23:43
|
|
 |
אתה צודק, וגם בגלל ביסלי גריל
ל"ת
במי החיזר,
מאדים דרום,
06/10/06 19:24
|
|
 |
21.
חיים מה עם הפנסים???
החשמלאי,
שביל החלב 6,
05/10/06 23:43
|
עם כל הטכנולוגיה המדהימה שלהם(300000קמ''ש) ........וכל הצלחות והחלליות והתובנות והתיקשורים.......... אין חייזר אחד שיודע להתקין מתג בחללית שמכבה את האור כשהם באים???????????? נו באמת-אין דיילת שאומרת ליישר את המושב ולסגור את התריסים כי כבר נוחתים?????????? נו באמת????????. וכשהם כבר נוחתים מה הם שרים??? וכפיים הם עושים?...???? והם קמים לפני שהצלחת מסיימת לנחות ?? מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גורדון קופר מכחיש את הטענות
ראובן,
הרצליה,
05/10/06 23:19
|
שראה עב''ם בהיותו במסלול בחללית מרקורי.
סתם שקר פשוט.
http://www.space.com/sciencefiction/phenomena/cooper.html
Pioneering astronaut Gordon Cooper denies being the first astronaut to see a UFO while in orbit, but stands by his reports of a strange encounter over Germany in the 1950s.
Cooper flatly denied the long-standing claim, repeated over the years by various authors including UFOlogical saints Allen Hynek and Jacques Valley, that he saw a greenish object with a red tail move past his Mercury 9 spacecraft in 1963.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?How can he deny
Anne,
LA,
06/10/06 01:54
|
when there's a documentry featuring him saying clearly he had seen ufo's in space? who ever's claiming otherwise is simply a liar.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well, you are wrong
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 02:37
|
There is no evidence that Cooper say he saw a UFO while in orbit/ For the contrary. He is pronouncely saying that this is a dis-information. However, Gordon Cooper is a strong supporter of UFO as extraterrestrial carrier. What you might have seen is Cooper saying he saw ufo's while he was pilot in Germany in 1950. Cooper is the only astronaut who said pronouncely he belives the alien UFO, and he is actually was holding views simmilar to Erich Von Deniken (Chariots og the gods).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ruben, you have no idea...
Anne,
LA,
06/10/06 23:11
|
... what your talking about. I was referting to Mr. Cooper's statment on Dan Aykroyd's ''Ufo's unplugged'' - get a hold of this film and you will hear, and see the late Mr. Cooper's exact testimony regarding what he had seen IN SPACE - not 1950. Are you a mind reader now as well ? otherwise I can't begin to understand your pretension of knowing what I've seen.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well, I did not see the film you stated
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 00:01
|
However, I did read his testimony in ''Space'' web site.
In his testimony he pronouncely stating that he never saw a UFO in space. Additional to this he states that this story made a lot of money for the originators of it.
However, if you have a link for the un-cenzored film, I will be more then happy to further investigate the issue.
The statement by Gordon Cooper can be read in the following link: http://www.space.com/sciencefiction/phenomena/cooper.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well Anne I'v watched the whole 85 minutes
ראובן,
הרצליה,
09/10/06 00:24
|
Well. That was too long.....
I'v seen NASA Astronaut and American hero Gordon Cooper on the film 3 times.
1. Generaly speaking about his belief in UFO's
2. The 1950 UFO incident in Air Base in Germany
3. A new item (which I did not know before) about him seeing a flying soucer while a pilot in Eduards Air base in 1957.
The item about him seeing a UFO while in orbit as NASA astronount is NOT THERE.
PLEASE EXPLAIN.....
I did a lot of efforts seeing this 85 minutes film.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
here you are
Anne,
LA,
08/10/06 19:44
|
One thing puzzles me though - when you want to find things - you find them real easy, how come you didn't manage to find this?
http://www.youtube.com/watch?v=yhT6Har6Bik
btw, part 2 is also there in case you plan to say next you couldn't find it...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I get only ''purchase the film'' URL
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 23:13
|
Could you say if ther is a free download URL for the film? I am not going to waste any money on ''flying soucers'' films...With all do respects
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You can find it in GOOGLE
Anne,
LA,
07/10/06 18:16
|
Just google the name ''Dan Aykroyd UFOs unplugged'' in Google video.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you calling me a liar now?
Anne,
LA,
06/10/06 13:20
|
How can I be wrong regarding something I've seen with my own eyes??? are you saying that the man on those documentries was in imposter or what? just watch Dan Aykroyd's Unplugged on UFOs and you'll be able to see and hear Mr. Cooper's statments and testimony.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well, its dependent... do you call me a liar?
ראובן,
הרצליה,
07/10/06 22:39
|
Did you read the URL? ''Space'' web site is not a serious enough source for you? Any how, I'll try to get the film and see it for myself/ As for the information Gili and Hanan's article. I take every fact stated here with a lot of suspicion. As you can see almost all the NASA items brought here are prooved to be ''balonies'' by the astronouts in question themselves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בטח שיש חייזרים
יעקב,
05/10/06 22:38
|
אז על מה אתם חושבים עשו סרטים כמו אי-טי והיום השלישי ולילו וסטיץ' ומלחמת הכוכבים? נראה לכם שכל זה זה מהדמיון של אנשים? זה פשוט לא יכול להיות שזה מדמיון של אנשים, זה חייב להיות בהשראה של דברים אמיתיים.
אז יש חייזרים. בדוק. אחרת לא היו סרטים על חייזרים. ומי שאומר שסרטים זה לא דוגמא - אז סרטים על רעידת אדמה אומר שאין רעידות אדמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK אז על בסיס הנחה זו....
דניאל,
06/10/06 08:18
|
מה זה אומר שיש סרטים על אלוהים, או אפילו על אלים יוונים מיתולוגים?
בצעירותי ראיתי סרט שנקרא שחר אדום שעוסק בפלישה מוצלחת של הרוסים בשנות השמונים על ארה''ב וכיבושה ( על רקע המלחמה הקרה). שאמשיך????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הבלון הנפוח של מקדיויט ומרקורי
ראובן,
הרצליה,
05/10/06 22:28
|
שבעצם מעולם לא טען שהוא ראה משהוא חוצני אלה צילם תמונות והשאיר לנס''א לפענח מה זה. לדבריו הוא מעולם לא חשב שזה יהפוך למהומת חייזרים ו''הוכחות''
זהוא ניתוח נוסף של אותו ג,ימס אוברג
June 3, 1964-Gemini 4: Jim McDivitt reported he photographed several strange objects, including a cylindrical object with arms sticking out and an egg- shaped UFO with some sort of exhaust. This is the most famous ''astronaut UFO'' case, and it has been embellished and distorted in dozens of publications. McDivitt saw a ''beer-can shaped'' object which he took to be another man-made satellite (some observers believe it was his own booster rocket), and tried to take a few photos which did not turn out. A still from the movie camera (which McDivitt insists he never touched during the sighting) was mistakenly released without the astronaut's review, showing what turned out to be a light reflection off his co-pilot's window, according to McDivitt. UFO buffs took this photo and acclaimed it as one of the best UFO photos ever taken, showing (they claim) a glowing object with a plasma tail. McDivitt never saw anything like that in space. Verdict: Gross exaggeration and distortion on the part of UFO writers. Also, the year is wrong -- it should be 1965
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד יא אהבל
אוקי פוקי,
06/10/06 01:13
|
לא נמאס לך להעתיק כל שבוע אותו קטע אידיוטי ולפרסם אותו.
לך תמצא לך חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אני
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 02:12
|
גילי וחנן מגלגלים כבר שבועות את הסיפור של מקדיויט. אם לא שמת לב , הפעם הבאתי מקור אחר. וחוץ מזה זה התחביב שלי. אני אוהב לפוצץ בלונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ג'והן גלן
ראובן,
הרצליה,
05/10/06 22:24
|
ג,ימס אוברג שהוא עיתונאי שעבד בעבר בנס''א ונחשב למומחה לתוכנית החלל הרוסית (מומחה אמריקאי), מעיד שהוא בדק הרבה סירטונים ועדויות מהסוג המובא בכתבה.
להלן ממצאיו לגבי העדות של ג,והן גלן. ה''עבמי''ם'' התגלו כנשורת של פתיתים שהיו קרובים לחללית. בחלל קשה לראות פרספקטיבה ורק במשימות מאוחרות יותר היה ניתן לבחון את ה''עבמ''ים''
February 20, 1962-John Glenn, piloting his Mercury capsule, saw three objects follow him and then overtake him at varying speeds. Glenn also said that these ''snowflakes'' were small, and seemed to be coming from the rear end of his capsule. Later flights also observed them and were able to create ''snowstorms'' by having astronauts bang on the walls of their capsules. Verdict: Significant data was withheld, totally altering the nature of the incident
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'ולנט במהירות האור
חומוס 7,
06/10/06 13:01
|
את הבלון שמכונה ''ראובן מהרצליה'' כבר פוצצת בעצמך במהירות האור, אכלת צ'ולנט לאחרונה, או מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אם החיים שלך פאטתיים כדי להאמין בחייזרים
רותם,
05/10/06 21:07
|
|
 |
ufo
eyal,
05/10/06 22:15
|
|
 |
15.
מכחישים-עדות שיש עבמים , לא מכחישים-עדות שיש עבמים
ל"ת
יופי של טריק,
05/10/06 21:04
|
|
 |
14.
דבר אחד אני באמת לא מבין
הספקן,
רוזוול,
05/10/06 20:43
|
מה האינטרס של כל כך הרבה אנשים, גופים, יחידות, רשויות וסוכנויות, שלכולם יש נגישות לרדאר, לטלסקופים וכ' להשתיק את העניין הזה ואיך הצליחו לגרום לאלפי אנשים להתיישר עם קונספירציה כל כך מורכבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ufo
e.t,
go home,
05/10/06 23:33
|
|
 |
''התכקכות'' זו מילה חוצנית? זה בקלינגונית?
ל"ת
לשונאי,
08/10/06 10:46
|
|
 |
תשובה
דפני,
05/10/06 22:25
|
1. אינטרס ביטחוני ממדרגה ראשונה, והשגת טכנולוגיות מתקדמות. זהו המניע הבסיסי והיעיל ביותר.
2. למה הושתק כל העניין ומושתק - זה בדיוק כמו סודות גרעין וסודות מדינה שגם אותם לעולם לא חושפים. רוב האוניברסיטאות והסטודנטים עובדים כמו עדר בהמות ומאמינים לכל מילה ולכל דבר שמאכילים אותם. אף אחד לא מפקפק, במיוחד לנוכח מליוני עדויות וממצאים והוכחות חותכות. וגם אם מישהו מצייץ - אז משתיקים אותו בטענה שהכל שטויות.
3. תקרא א כל הכתבות, ואז תבין מה הולך פה. יש כבר יותר מ-20. הפיתרון פשוט - תלמד לבד ותחקור לבד. אף אחד לא ילמד אותך על הנושא הזה. תתפלא מה תגלא אם תתחיל לחפור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חופש אקדמי
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 02:51
|
אי אפשר לכפות על פרופסור באוניברסיטה שום דבר. יש דבר כזה שקוראים לו חופש אקדמי. כל פרופסור יכול לקבוע לעצמו את כיוון המחקר שלו ומה לפרסם. יש מאות אסטרופיסיקאים בעולם שמסתכלים ללא הפסקה לכיוון השמים ומחפשים. יש עשרות אלפי תמונות בלתי מצונזרות שהתקבלו מטלסקופ האבל. ומטלסקופים שונים ומשונים ברחבי העולם. אוניברסיטאות קיבלו זמן טלסקופ בלתי מצונזר ובזמן אמת. יש מאות אלפי אסטרונומים חובבים שמגלים כל הזמן כוכבי שביט ומטאורים. אף אחד לא טען שראה אוביקט כלשהוא שיכול להיות כלי רכב חוצני ואף אחד גם לא יכול להשתיק פרופסור באוניברסיטה. זה לא עובד. אם האמריקאים יכולים לעשות את זה באמריקה, יש גם אסטרופיסיקאים בכל רחבי אירופה ואסיה ואוסטרליה ואפריקה. אם היה מידע ממשי הוא כבר היה מתפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חופש אקדמי עלאק
שטרודל,
06/10/06 13:13
|
באמת? ומה עושים המדענים במכון הביולוגי בנס ציונה? אתה שמעת אי פעם על מחקרים שלהם, האם הם מנהלים מדיניות מחקר פתוחה? ומה על כל הפרוייקטים הצבאיים הסודיים של ארה''ב ערש הדמוקרטיה והחופש האקדמי? לא מספיק להיות מעתיק כפייתי, צריך גם להפעיל לפעמים את ההיפוקמפוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במכוני מחקר ממשלתיים אין חופש אקדמי
ראובן,
הרצליה,
06/10/06 16:13
|
אבל באוניברסיטאות יש ויש. ובאוניברסיטה ממשלה לא יכולה להטיל צנזורה בגלל החופש האקדמי. הבנת את זה , או שאתה צריך יום לימודים ארוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז יש עב''מים, נו אז מה? מה זה עוזר לי?
משה חיים,
05/10/06 20:34
|
הם עוזרים לי לשלם משכנתא? להסתדר עם האשה? לסדר את המיטה? לארגן את המחשבות? לרפות שריר תפוס בגב? לקחת את הילדה לרופא שיניים? לשלם דו''ח חניה משנה שעברה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עוזרים לך להתרחב מעבר לחיים המשעממים והאפורים שאתה מתאמץ לשמר
ל"ת
עודד,
06/10/06 01:10
|
|
 |
נו, אז אתה אדיוט, מה זה עוזר לי?
יויו,
06/10/06 01:10
|
|
 |
זה בדיוק מה שהתכוונתי - החיים שלכם כל כך עלובים וריקניים
משה חיים,
06/10/06 06:30
|
שאתם צריכים ''עב''מים'' כדי להרגיש מעניין, אבל כנראה שקשה להבין אירוניה קצת מתוחכמת וברוב טמטומך אתה עוד קורא לי אדיוט - לפי מיטב מסורת האלימות הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
טוב, אז יש עב''מים, עכשיו אתם מרוצים?
ל"ת
שלום,
05/10/06 20:13
|
|
 |
השאלה היא מה הם העב''מים האלה
-,
-,
05/10/06 21:14
|
|
 |
11.
תלוי איזה סוג של עב''מים
איש ספקטרום,
ישראל,
05/10/06 20:09
|
חלק מאנשי הספקטרום האוטיסטי טוענים שהם מרגישים כמו חוצנים - אבל הכוונה היא לא לאנשים מהחלל החיצון, אלא לאנשים שהמבנה הנוירולוגי שלהם חורג מהמבנים הנוירולוגיים המקובלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בתחילה כתבתם שלא נחתו על הירח - ולאחר מכן כתוב שי שדר מהירח על עבמי
ל"ת
ארז,
05/10/06 20:04
|
|
 |
נחתו על הירח, רק שהנתחיתה הידועה והצילומים לא היו.
ל"ת
מ,
ממ,
05/10/06 22:36
|
|
 |
הם לא כתבו את זה. תלמד לקרוא בלי ניקוד
מוקי,
05/10/06 20:45
|
הם אמרו שיש טענה שאנשים טוענים שהנחיתה לא היתה או בוימה. הם לא כתבו שלא היתה נחיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מיטב האסטרנואטים מעידים שראו עב''מים
צילומי,
רנטגן,
05/10/06 19:46
|
בצילומים רואים עב''מים. בהקלטות יש עדויות לעב''מים.
תגידו,
למה אף פעם לא פגשנו אחד? צילמו אותם מחוץ לחללית ובאוויר והם התחמקו מאיתנו לבלי רואי, אבל לא היה להם ביצים לרדת לשאכטה בפלורנטין? זה בגלל שאנחנו כאלה מגעילים או שיש להם גם כן על החללית שלהם קצת? ומה עם קצת חברה? מה, הם מצותתים למחשבות שלנו? אז למה להם לבוא לבקר מעל הפלאנטה? הם באים להחליף סוללות? באו להביא פקודת מבצע חדשה אל הסוכנים שלהם פה? אז למה הם לא שלחו את זה אליהם באימייל או בהקרנה אסטרלית? ככה הרבה יותר קשה לעלות עליהם. אולי זה בגלל שה-NSA מאזין גם להם ואין להם צפנים מספיק חזקים כדי להתחבא מהם? ודבר נוסף: אם הם יכולים לקרוא את המחשבות שלנו, אז אולי הם גם יכולים לכתוב אותן, אתם יודעים, כמו בתכנות של מחשב ואז בכלל הם לא היו צריכים לבוא כי הם היו שולחים לנו הוראות מה לעשות. אה... אבל אנחנו רצינו לראות אותם בעיניים שלנו, לא האמנו שהם קיימים בלי לראות אותם... פאראנויות וצילומים מפה עד שנה הבאה וחייזר אחד כל המאה שנים האחרונות בשידור חי או בריאליטי יוק? אפילו את בין-לאדן אנחנו לא מצליחים לתפוס, והוא לא רוכב על שטיחים מעופפים, אם למישהו היה ספק בכך. אני חושב שגם היו נותנים לי להריח את הבגדים שלו ואח''כ היו שמים אותי בפקיסטאן, תוך שבוע הגרון שלו בידיים שלי, רק מהריח. אבל חייזרים אין להם ריח, הם עשוים מפלסטיק, נכון? והם לא נפצעים, הם פשוט מתאיידים בנחמדות או שהם יורים קרן-מגן ואז מאיידים אותנו בתגובה. הם כל כך זרים מאיתנו שאנחנו פשוט מייד נבחין אם אחד מהם יסתובב בינינו כאחד מאיתנו. הם הרי בטח לא יותר טובים מהמוסד, ואת המוסד כבר תפסו. מה אני אגיד לכם, שתהיה לכולנו שנה נהדרת, שנה של בין אדם לחברו, כי בין אדם למקום זה כרגע כל כך רחוק מאיתנו שאפילו לחלום על זה יהיה בשבילנו בזבוז זמן. ההתחלה היא בין אדם לחברו. תתפלאו כמה חייזרים חיים בתוכנו ולא תאמינו כמה הם מגניבים ברגע שתפגשו אותם, אם רק תתנו להם צ'אנס במקום לאנשים ה''נורמליים'', כמו אולמרט ופרץ למשל. איזה מזל שיש לנו שהם בממשלה, נכון? מצבנו מעולם לא היה טוב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחקת אותה!
כל מילה בסלע,
05/10/06 20:48
|
כל מילה מלמיליאן. חוצמזה, אולי הם בכלל טוקבקיסטים ב-NRG וככה הם מתקשרים עם העולם שלנו, רק שאנחנו לא מבינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עבמי''ם? המצאות של פנטזיונרים.
אופיר,
05/10/06 19:12
|
אין שום הגיון שבעולם למציאותם של עבמי''ם או חוצנים. בגלקסיה שלנו אין שום כוכב המאפשר חיים חוץ מכדור הארץ. לגבי גלקסיות אחרות, יתכנו כוכבים המאפשרים חיים. אך, המרחקים העצומים אינם מאפשרים כל מגע אפשרי או התקרבות. לשם כך זקוקים כלי הטייס לנוע במהירות עצומה פי כמה ממהירות האור. ונניח שישנם עבמי''ם. מדוע שיבקרו אותנו דווקה בתוך החלל העצום של מליוני שנות אור. ומדוע לא יצרו שום קשר או נסיון של יצירת קשר כלשהו. מוזר ודמיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להתמודד עם הוכחות מול העינים, הא ?
ל"ת
צדיק הדור,
05/10/06 19:51
|
|
 |
איפה ההוכחות?
ל"ת
אביחי,
05/10/06 21:49
|
|
 |
7.
מעניין אם באמת יותר טוב לע''במים מאיתנו
dafna57,
רמת-גן,
05/10/06 18:05
|
כבר לפני הרבה שנים כבר ידענו כי יש ע''במים בעולמות אבל לא ידענו איך לבדוק מה זה. גם את ה''ירח'' כבר התחלנו מזמן לדעת מה שם , אז בינתיים העולם שלנו מקולקל ועדיין לא התחלנו לתקן אותנו, ביום שהכול נדע-על העולם שלנו- על עצמינו ואז יהיה קשר בנינו ל''גלקסיה'' שעדיין לא הגענו, או שנגיע לגן-העדן הטובה שיש גם בעולמות השונים. דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני רוצה לדעת...
בועז@לב,
ת.א.,
05/10/06 17:48
|
למה כל החוצנים האלה לא נוחתים ..פשוט באים לוחצים ידיים שותים כוס קפה או מיץ רימונים...למה הם תמיד בורחים או מתחמקים ותמיד תמיד צריך לקלוט אותם בפוקס..?? למה?? כשיתנהגו יפה ובנימוס נתחיל להתייחס אליהם...לפני זה..שימשיכו להסתובב בגלקציות..ויניחו לנו לפענח את הכתבות של העבמים הארציים של המדור... ובכלל תחדשו כבר משהו בתחום מתחיל להיות משעמם ולעוס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז זה לא משהו שניתן לעשות על
החייזר הוורד,
05/10/06 20:22
|
רגל אחת. דבר ראשון האותות שלנו נשלחים לחלל, ואם תשים לב מה משודר בנושא מד''ב? העולם נגד חייזרים רעים שבאים להשתלט. 2. העולם הזה רודף בצע אחרי טכנולוגיות להשמדה, ולא לצורך שלום גלובלי. 3. לך תדע מי ידיד ומי אוייב...
אנו כלפיהם כנל, לך תדע אם הם באים לצורך שלום ומה כבר יש לעולם שלנו לתת להם חוץ ממשאבים שגם ככה הולכים וקטנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לבועז
חוקר נפש,
05/10/06 20:02
|
אם אתה הייתה חוצן מתרבות מתקדמת והיית בא לכאן ורוראה שהאדם מתעסק רק ברצח, מלחמות, נשק וכאלו, האם גם אתה היית מתגלה לעיניו ומוסר לו מידע על טכנולוגיות מתקדמות?
הרי הכל היה הולך לפיתוח נשק ורצח.
התגלות חוצנים זה כמו לתת לילד בן 4 פצצה אטומית ליד ולתת לו לשחק עם זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה טכנולוגיה איך לגדל עגבניות גדולות וטעימות!
.,
06/10/06 03:22
|
|
 |
תן לעגבניות בירה מתוקה מניסיון
ל"ת
ברוך ג''מילי,
06/10/06 06:58
|
|
 |
5.
אי-אפשר להוריד או לראות את הוידאו
ל"ת
אלון,
תא,
05/10/06 14:43
|
|
 |
אם אתה רוצה להוריד אלון
אינג'ינר,
05/10/06 16:02
|
אתה צריך להיכנס ללינק עצמו, ושם נפתח דם עם לינק שכתוב לצפיה/הורדה.
אתה לוחץ לחיצה ימנית על העכבר, ובוחר ''שמירה בשם'' והקובץ יורד למחשב שלך.
אפשר גם לראות ישר את הסרט, אם יש לך מדיה-פלאייר מעודכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה בכלל לא מה שכתוב שנראה...!!!
ל"ת
אושרית,
05/10/06 17:41
|
|
 |
אושרית,הלינקים בסדר,תנסי שוב
ל"ת
עמיחי,
05/10/06 20:41
|
|
 |
4.
מעניין מאוד
חוצן,
05/10/06 14:39
|
אבל כמו תמיד, לספקנים בדיוק כמו לנאסא תמיד יהיו הסברים מביכים לכל הכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק - תראה את התגובה של מספר 1 - כמו נאסא
ברוטוס,
05/10/06 16:03
|
|
 |
לא כולם
אביחי,
05/10/06 21:58
|
רק אתם. אתם כמו ילדים קטנים במופע קסמים ''אבל אמא הוא העלים את השפן'' פשוט מגוחך כשתבואו עם הוכחות מוצקות והסברים מדעיים אז נדבר.
תבינו משהו, הגישה שלכם של להאמין לכל דבר בלי לנסות לתת לו הסבר מדעי היא גישה דתית. אין לה שום קשר עם מדע ואין לה שום קשר עם התקדמות האנושות. בעבר אנשים האמינו שכדור הארץ שטוח, הם האמינו בכך משום שהם ראו זאת בעיינים ולא חיפשו שום הסבר מדעי. אתם בדיוק כמו אותם אנשים בורים.
ואולי זה לא חייזרים אלא ישו מרחף בשמיים? או אליהו הנביא? לך תוכיח שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביחי - תפסיק לקשקש
דפני,
05/10/06 22:27
|
יש לך פה הוכחות מול העיניים וגם אז אתה טוען שאין כאן כלום?
תוכיח שאלו לא עבמי''ם ואז נראה אותך ''מוישה גרוייס''. איזה פיקח אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודבר נוסף
אביחי,
06/10/06 10:38
|
חובת ההוכחה היא עליכם. כי אתם טוענים שקיים משהו שמנוגד בצורה קיצונית למדע. תוכיחו אתם שזה קיים. חוץ מזה יש מספיק אנשים שמפריכים את הטענות ההזויות שלכם, אתם פשוט מתעלמים מכל מה שאינו מתאים לתאוריות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל זה לא הוכחות
אביחי,
06/10/06 10:37
|
כשמראים לך סרט לא ברור, תמונה מטושטשת וכו' זה לא הוכחה, זה בדיוק מה שזה - תמונה לא ברורה, סרט לא ברור. זה יכול להיות כל דבר. יכול להיות שזה עבם - עצם בלתי מזוהה. אבל אותו עצם בלתי מזוהה יכול להיות מטוס חיל אויר, אשליה אופטית, זיוף ואפילו אליהו הנביא. כשתביא משהו מוחשי, הוכחה חותכת, משהו שאי אפשר לערער אז נדבר. בנתיים כל מה שייש לכם זה אנשים שראו משהו לא ברור לפני ארבעים שלושים שנה ואפילו הם בעצמם לא יודעים מה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כולם?
חיזרית,
05/10/06 19:45
|
|
 |
3.
זה ברור שיש חוצנים.
-,
-,
05/10/06 14:18
|
השאלה שאנחנו צריכים לשאול היא: באיזה טכנולוגיה הם משתמשים כדי לטוס במהירויות כאלה ולשנות כיוון ב- 90 מעלות בלי שנגרם נזק כלשהו לכלי הטייס ולמי שנמצא בו.
כתבה מעולה, נהנתי מכל רגע של קריאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מגניבבבבבב
ל"ת
רון,
05/10/06 13:18
|
|
 |
1.
גם מיטב האסטרונאוטים הם רק בני אדם, ובגלל עיסוקם ''הסוריאליסטי''
יוד,
05/10/06 13:15
|
הכוח המדמה שלהם עשיר וחזק יותר משל האדם הממוצע!
חוצמיזה איזה אדם לא היה רוצה לפתוח את שערי מקצועו לגבול רחוק יותר וכמה שיותר אקזוטי?
תנחתו חברים תנחתו..... כדור הארץ מרתק הרבה יותר מכל קונספירציה שמיימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה אומר שעד שלא תיראה חייזר לא תאמין?
mak30,
קציר,
09/10/06 22:55
|
אז אל תאמין בתור אחד שראה בעיניים שלו חוצן זה ''קצת'' פחות אמין לאגיד שהם לא קיימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת יוד!
ל"ת
אורן,
06/10/06 18:57
|
|
 |
אז אתה אומר שהאסטרונאוטים מדמיינים
-,
-,
05/10/06 20:12
|
אבל יש צילומי וידאו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה לא מובן? גם המצלמה מדמיינת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין המצלמה...
יוד,
06/10/06 15:50
|
המצלמה מעבירה התרחשויות וחלקיקי התרחשויות מ-ו-פ-ש-ט-ו-ת!
על זה נוסיף את האשליה התבונית שהמוח מדמה לנו...
והרי לנו -- פ ר ש נ ו ת.
אירועים שלמים בחיים שלנו מעולם לא התרחשו. הם רק נסיבות חלקיות שהיוו השראה לדמיוננו ולמודעות הסובייקטיבית שלנו להפוך אותם להתרחשות מלאה.
ולכן ההוכחההיחידה שיכולה לגבור על הבעייתיות הזו.היא שיהיה בידנו חייזר חי\או מת. (או חייזר שנמצא על כדור הארץ, או אחד שנחטף מביתו :))
עד אז האבמים ימשיכו להיות אגדה-אורבנית!
ותאמין לי שהספקנים הם האנשים עם האובססיס הכי גדולה- לאמת. כך שאם היו איזה שהן הוכחות שיכולות לשרת את גילוי האמת..... הם היו הראשונים לקפוץ עליה בחרוף-נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשתחזיק חייזר בבייצים
רוצה להתעורר,
06/10/06 18:02
|
ההחלטה שהוא חייזר לא תתבסס על פרשנות של התרחשויות מופשטות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא!
ל"ת
יוד,
07/10/06 20:12
|
|
 |
אני לא מצליח לפתוח
שי,
ת''א,
06/10/06 08:52
|
למה אני לא מצליח לפתוח באמצעות מדיה פלייר את הקישורים אשמח לעזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשי מת''א
אעכגד,
06/10/06 10:31
|
אתה צריך Real Player לשמוע את ההקלטות, ומדיה פלייר גירסא חדשה. מכסימום תוריד את הסרטים למחשב ופתח משם ולא ישר מהלינק. הכל עובד והכל בסדר, אצלי רואים מצויין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה צילומי הוידאו?
אביחי,
05/10/06 21:51
|
|
 |
אם כולם היו חושבים
כמוך,
05/10/06 18:23
|
אז כנראה שאף פעם לא היו מגלים שיש קונספירציה חיידקית שמחוללת מחלות, או קונספירציה של אטומים שיכולה להפיק אנרגיה ולרפא סרטן, ועוד מלא קונספירציות שבזכותן האדם כבר מזמן לא חי במערות. האנושות מתקדמת בצעדי ענק. אתה מוזמן להשאר מאחור ולהמשיך לדמיין שאתה גאון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שכתבת נכון!
יוד,
05/10/06 20:00
|
וזה בדיוק מה שגורם לי לגבש את עמדתי.
ה''מעוף'' של בני האדם, הוא החולשה הגדולה ביותר שלנו! האמנם הגענו גם להישגים יפים,אבל אותו ''מעוף'' ו''מגלומניה תבונית'' גרמו לכך שיסודות הפסיכולוגיה וההויה שלנו הם מזוייפים.
המטריקס הזה של האבולוציה האנושית....... אם רוצים לחוות באמת....מוכרחים להתעורר ממנו.
(אבל אל חשש.....בינתיים לא מסתמנת כל מגמה שתפריע את שנתך.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר צריך להיות ממש מעניין. רוצה לשתף
אותנו,
05/10/06 23:34
|
|
 |
בכל תגובה שלי אני משתף
יוד,
06/10/06 10:18
|
אותך בחווית התעוררות.
גם בתגובה הראשונה על ''מיטב האסטרונאוטים''.
ולצערי צינזרו לי תגובה מאתמול שבה שיתפתי מעט יותר.
לא נורא.....עוד יהיו מספיק כתבות רדומות, שיידרשו תגובות ערניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה שלך מטופשת כמו התשובות של נאס'א
ל"ת
מגלגל,
05/10/06 16:52
|
|
 |
התשובה של 1 מצויינת. תתעורר..
ל"ת
מרדכי היהודי,
מרכז,
05/10/06 18:17
|
|