 |
23.
,תפילה
חנה,
ברלין,
22/01/07 21:24
|
האם ילדים בקשו את מחלתם? ילד שנולד וילד קטון מדוע כל כך הרבה חולים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה חולים ותפילה
מ. מזור,
25/01/07 16:15
|
ילדים חיים בסביבה שמנוהלת ע''י מבוגרים. אם אנחנו המבוגרים ניצור סביבה בריאה יותר, יהיו פחות חולים. כולי תפילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אל כותבת המאמר:
צח,
חיפה,
21/01/07 21:23
|
איני מקבל את התזה שלך לחלוטין,שאדם בוחר את מחלתו או להיות חולה.אני מכיר אנשים שלא בחרו בשום אופן ליפול קורבן למחלתם.להגיד את מה שאת אומרת זה פשוט להסיר אחריות מבורא עולם,ןלהגיד שאנו אשמים בכל כי בעצם אנו בוחרים.לחלוטין לא מסכים אתך.את טועה, ומטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זווית קצת שונה
אמת,
23/01/07 09:39
|
אתה צודק כמובן אבל חשוב על הדברים בדרך אחרת - יש לך מושג כמה כסף היא עשתה ממכירת ספרים ומכל התלמידים ?
היא ''קנתה את עולמה'' לא מאמת גדולה אלא בעיקר ממכירת ספרים...
ועל כך אומרים - יש מורים ויש מורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טריגונומטריה
קרן אור במדבר,
25/01/07 16:20
|
אין לי שמץ של מושג אם קראת והבנת את הדברים המעניינים שאפרת כתבה, אבל את ''עולמה היא קנתה'' ממעשים טובים שעושים לאנשים טוב. את/ה מוזמנ/ת לבקר באתר 'זמן מדבר' ולהתרשםwww.zmanmidbar.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אפרת את מקסימה!
ל"ת
יהודית,
21/01/07 00:23
|
|
 |
20.
כמה נכון. למחשבתנו כח ריפוי אדיר.
ל"ת
יצחק מנור,
20/01/07 21:07
|
|
 |
19.
הלוואי שזה היה נכון בכול המיקרים...
צביקה,
שפלה,
20/01/07 17:43
|
זה נכון - כאשר אדם זולל כדי לאבד עצמו לדעת מסכרת, סתימת עורקים ושאר מחלות לב אבל זה לא נכון - כאשר מקבלים טרשת נפוצה, דום לב, ניוון שרירים, וכ''ו לכן זה מסוכן מאוד להאמין לשטויות המטובלות בחצאי אמיתות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמונה בריפוי
מ. מזור,
21/01/07 16:20
|
אם תעיין בספרי רפואה ובעיקר במחקרים ובהסטוריה רפואית של חולים, תווכח לדעת שהרוב המוחלט של המחלאות והתחלואים הם פסיכוסומטים. מצבי לחץ, דחק, חרדה, חשיבה שלילית, אורח חיים לא נכון והרסני, מהווים גורם וקטליזטור להחלשות המערכת הנפשית, החיסונית, ולמחלות. חשיבה חיובית, מודעות ואורח חיים נכון מונעים תחלואה עד למינימום. גם את ''המחלות הגנטיות'' ניתן למתן אם לא לבלום ע''י מודעות - חשיבה נכונה, שימוש נכון במחשבה, במוח, בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תודה(חיבוק)אפרת מתוקתי על הדרך
Tal_Ya_Tal,
ראשון לציון,
20/01/07 09:51
|
שבה את מציגה כאן, את האמת שעליה מדבר ה'קורס' בדרך שכל אחד יכול להבין ואם עוד אחד מתוך עשרה יבין זאת, 'עולמינו' יהיה בצעד אחד קרוב יותר לגאולה. והלוא זהו תפקידנו כאן ואת עושה אותו בדרך נפלאה. תודה לך יקירה Light & Love TALYA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שטויות.
ל"ת
ש,
20/01/07 08:27
|
|
 |
16.
הרבה זמן לא קראתי כזה בולשיט וקישקוש בלאבוש
ל"ת
בושה,
לשכל הישר,
20/01/07 00:44
|
|
 |
בושה שכל ישר וריפוי
אדם שכל תן,
20/01/07 12:48
|
אין צורך בהרבה זמן על מנת לקרוא ולהבין ש''כדאי שנבחן מחדש מה צריך ריפוי. כי ריפוי הוא תוצאה של שינוי המחשבה. וכדי שתהיה תוצאה לריפוי עלינו לרפא קודם את שכלנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הטורים שלה כאלו. תקרא אותם ויהיה לך בולשיט וקישקוש על בסיס קבוע.
ל"ת
בלאבוש,
20/01/07 07:31
|
|
 |
15.
חבל שב''צעירות'' לא ידעתי ש''עצב'' פוגע ב''גופי''
dafna57,
רמת-גן,
20/01/07 00:23
|
כן כמה הכתבה נכונה,שבת שלום לאפרת ותודה רבה שמפרסמת את מה שאני אומרת באזורי וחושבים שאני לא שפויה. בילדות כבר ''נפגעתי'' ב''גופי'' ע''י ''אונס'',וה''רגש'' התחיל ''עצב'', בנעורים התחלתי ''מרד'' כדי ל''החליף'' את ה''דרך'' שסבלתי שם. עדיין ב''נעורים'' לקחתי על עצמי ''אחריות'' ו''התחיבות'' לגדל את בניי שהבאתי לעולם הזה. ימים רבים היה לי את ה''התחיבויות'' וגם את ה''סבל'' פי עשר מלפני ה''מרד''. לפני 23 שנה גילו לי ''סרטן'' ב''בלוטת-הטימוס'',עברתי ניתוח כדי להוציא ה''גידול'' ,וגם התחלתי לקחת ''כדורים'' במקום ה''בלוטה'' שהורידו לי. לאחר 3 שנים החמיר מצבי ורק לאחר 8 חודשים שאני כבר לוקחת חוץ מ''וולטראן'' ו''הרואין'', גילו כי יש לי בדמי S.L.E ואז במוטולוגיה ''שיבא'' פרו'' מני אמרה לי: ''בואי ננסה את הסטרואיידים,זה טוב אבל יכול להזיק'' שהנסיון בסטרואיידים נתן לי ''כוח'' חזק ''פיזי'' ,ו''הרואין'' נתן ל''רגשי'' להיות ''נעול'' ו''מוקפא''. לאחר 6 שנים שכבר גם ה''הרואין'' כבר לא היה טבעי ופתאום הבנתי כי אם אני בתוך ה''הרואין'' ואחד מ''בניי'' יכולים ל''הידבק'' ממני ויגיעו ל''סמים'' קשים החלטתי לצאת מה''הרואין'', זה היה מחוייבות לשנות את ה''דרך-הלא טוב''. הוסיפו לי את הכדור PLquenil ואני התחלתי גם ללכת לפסיכולוגים שהיו בארה''ב וקיבלו מסר מה''מזרח'', לפני 10 שנים הכרתי את ניסים אמון , זה נתן לי ''דרך אור'' מלא, שהפסקתי מדיטציות והמשך הלימודים נתן לי להגיע גם ל''מוות'', עברתי שטף-דם מוח , הייתי יומיים ללא הכרה, התעוררתי לאחר שעברתי ניתוח מוחי, למזלי הטוב אחרי שנה פגשתי את ''ניסים אמון'' שלא ראיתי 5 שנים, ואז התחלתי לעצור את מחלתי, אבל יש דברים שפגועים ואי-אפשר לתקן כמו ''סטרואיידים'' שפגעו אי-אפשר לתקן,גם להפסיק אותו אי-אפשר, אבל עכשיו אני מאושרת כי למדתי חיות את ההווה בלבד, כי למדתי שאם עכשיו טוב לי אח''כ גם טוב, אני גם למדתי לא לחשוב על ''מחר'' שלילי ,כדי שה''עתיד שנהפך ל''הווה'' וההתקימויות יהיו רק חיובי. תודה לך אפרת שהיזכרת לי שוב את כול ה''דרכים'' בו עברתי, וכמה שמחה שמהכתבה הבנתי כי יש עוד אנשים שהם באמונה של ''דרכי'' המשך שבת שלום.דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רדידות וקשקשנות
david,
19/01/07 21:13
|
את שר שלום אפרת לא מכירה את עצמך ולא יודעת מי את .איך את מתימרת לדבר בשמי ובשם כולם ? במקום לצטט כל הזמן מהקורס לנסים אולי תגידי משהו אוטנטי , ואפ אין לך מה להגיד אז תשבי בשקט ,לא אסון גדול.WE CAN TAKE IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין כלום
עמוק באדמה,
19/01/07 23:22
|
אם תתעמק בדברים תראה שבמהות זה לחלוטין נכון. מה אתה גם יודע מה עברה הכותבת שכותבת גם מנסיון החיים והמעשי שלה בתוך המציאות עם הקורס הניסים. אם לך אין משהו טוב להגיד כדאי שתחריש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יכולת ריפוי
אבי,
תל אביב,
19/01/07 16:46
|
מחלות הן חלק מהעולם לצערנו .נכון שתפילה ואמונה עשויים לעזור אך בצורה מוגבלת,לא לשכוח גם בעלי חיים חולים וגם תינוקות שעדיין לא ניתן להטיף להם ''תפללו-תבריאו'' אז מעט צניעות בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחשבות שפיטה וריפוי
שופט בדי מוס,
19/01/07 17:42
|
לא נראה לי שהבנת. כדאי לך להתעמק בכתבה ולא להגיב ''מהבטן''. אולי תבין יותר אם תקרא שוב את הקטע הבא - ''אנחנו נאחזים במחשבות שפיטה, האשמה עצמית, ברצון נסתר למות ורוצים שאלוהים יציל אותנו וייתן לנו לחיות. שתי מחשבות אלו סותרות זו את זו ומציבות אותנו במצב של פחד מן הריפוי. ואיך ייתכן הריפוי? אי אפשר לרצות קצת ריפוי וקצת מחלה. אי אפשר לרצות בריפוי ולפחוד ממנו. אי אפשר לרצות בשפיות ולפחוד מפניה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לבטל מיד את משרד
ל"ת
הבריאות,
19/01/07 09:59
|
|
 |
11.
מלאו עולמכם בעשייה חיובית כך שלא יהיה לכם זמן למחלות...החדירו רעיון
זה לתת מודע,
וזו תהיה,
19/01/07 09:54
|
|
 |
10.
תקראו את הספר של מריאן וויליאמסון
תמי,
חיפה,
19/01/07 09:18
|
למריאן וויליאמסון יש ספר נפלא בנושא של הקורס בניסים. מומלץ מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חזרנו לימי הבייניים
ל,
18/01/07 21:07
|
איזה שטויות! אולי גם סבא וסבתא שלי בחרו למות בתאי גזים באושוויץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור
ל"ת
כאילו דא ?,
19/01/07 10:00
|
|
 |
8.
כל מילה בסלע!
ג'ודי קלע,
18/01/07 20:37
|
מדוייק. רהוט. עומד במבחן המציאות עד הפרט הכי קטן.
כן ירבו מילים כאלה כאן !
ג'וד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
She is sick
Shuki,
NJ,
18/01/07 16:52
|
I will pray to the Shcina to cure her from her mental helth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
האשמה גורפת היא מחלה
האזרח ק',
18/01/07 15:13
|
כשקובעים בהחלטיות שמחלה היא החלטה מאשימים באופן גורף כל אדם חולה שהוא בחר להיות חולה. גם אם למצב תודעתי יש השפעה על המערכת החיסונית , עדיין לא כל מחלה היא תוצאה של החלטה או מצב נפשי , ולא כל מחלה מקורה באוטוסוגסטיה. מחלות נובעות מנגיפים, חיידקים, גורמים זיהומיים אחרים או גנטיקה. לא מהחלטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני מכיר את האשה הנפלאה הזו, אבל, האם באמת,אני בחרתי.......
אייל,
ת''א,
18/01/07 14:10
|
בכל בעיות השיניים שיש לי?
החורים? טיפולי השורש? ניתוחי אפיסקטומי?
מה, אין לי מה לעשות עם אותם 40.000 שח', שהלכו לרופא ???
לא, לא בחרתי בזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט דביל עם עומק מחשבתי של פלקט
גבעון,
הישנה,
18/01/07 14:27
|
מה מקור הצורך האובססיבי באוכל ? מה פשר העצלות באי צחצוח שיניים- פטליזם, חוסר אמון בעצמי . האוכל הוא תחליף לבדידות , או להעדר קיום יחסי מין. תיתעורר יא דיביל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמה נמוכה של תגובה,
ורד,
20/01/07 23:11
|
חשבתי שהיום כבר מצנזרים דברים פוגעים, איפה העורך איפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת תגובה מוזרה. תיזהר שלא תהיה חולה
ל"ת
רופא,
19/01/07 14:52
|
|
 |
סתם תהייה למגיב
שואל ולא עונה,
18/01/07 16:49
|
למה תגובה כל כך בוטה? למה השפה הכל כך נמוכה? מה הסיפור? למה לכתוב ''תיתעורר יא דיביל''? סתם מעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''צורך אובססיבי לאוכל'' פחחח איזה אידיוט
DD,
18/01/07 15:05
|
|
 |
4.
איך מרפאים את מדינת ישראל ?
ל"ת
צחיאל לופפו,
מאורת השטן,
18/01/07 13:15
|
|
 |
3.
הגוף הוא מחלה.
ע.,
18/01/07 13:00
|
מלכתחילה הגוף הוא מחלה. מצאי מי את ותפסיקי לבלבל את המוח על כך שכל מחלה היא נפשית. אם תדעי מי את לא תצטרכי לפיצולים הללו, גוף, נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מחלה היא לא החלטה
מחתרת הטוקבקים,
מתחת לאדמה,
18/01/07 12:40
|
אם נופל פטיש על הרגל ושובר אצבע, זו לא החלטה. אם וירוס נכנס למערכת ועושה בה שמות, זו לא החלטה. יש גבול למה שאופטימיות ואורח חיים בריא יכולים לתת. אל תעצמו את העיניים למציאות. חולים? לכו לראות רופא אמיתי, לא רופאי אליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור
חושב בהיגיון,
21/01/07 11:28
|
כדי להבין את ההבדל בין התפיסות, קל לראות דוגמא של כאבים כרונים בחזה כתוצאה של אי שלמות עם החיים (שום רפואה מערבית לא תעזור) לעומת טטנוס שבא משריטה שקיבל האדם תוך כדי משהו. במקרה הראשון, הבנת הצרכים של האדם ועבודה שוטפת אתו היא הדרך היחידה לעמיד אותו על הרגליים. במקרה השני, אם החבוב לא יקבל זריקת חיסון נגד טטנוס, לא יעזרו גם מיליון מורים רוחניים על שלל התרגילים ומדיטציות. מה תגידו על זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחלה והגורמים לה....
אור,
18/01/07 13:38
|
הפטיש שאמרת הוא מגיע למצב נפילה על הרגל בעקבות מחשבות (דפוס חשיבה) הקיים באדם, אם אמרו לך תזהר שלא יפול הפטיש,או אמרו תזהר מהפטיש זה מסוכן או זה יכול ליפול ולפצוע אותך.... או/ו שאתה חושב על האופציה (השלילית) שהפטיש יפול,או מפחד שזה יקרה. גם יכול להגיע ממקום אחר , אם אתה אדם שאוהב רחמים עצמאיים ושהסביבה מחזקת את הרחמים האלו באומרה ''אויי..איזה מסכן, כואב לך?!?'' או אם בן אדם אמור (חייב) ללכת למקום מסויים ואיננו ממש מעוניין לעשות כך, ואז הפטיש נופל והוא פתאום איננו יכול ללכת,כי שבר את הרגל,אז זה כן בעקבות המחשבות שלנו... אומנם בחירה מחוסר מודעות , עיוורון לדברים , כיצד הם עובדים. בהחלטה?! בחירה??!! אנני בטוח שאלו המילים שמסבירות בדיוק רב את הדבר אך בהחלט זה מגיע ומתחיל מדפוס החשיבה שלנו ואני יודע שאם אדם מתחיל ומשנה את דפוסי החשיבה ע''י עבודה עצמית מחשבתית הדברים האלו מפסיקים להופיע בחייו...מעניין אותך לדעת מה הם הכלים להפסיק את אותם הדברים אתה מוזמן לשלוח לי מייל ואני אשלח לך את הכלים שאתה יכול לנסות למשך שבועיים ולראות ולחוות בעצמך שכך הדברים עובדים, המשך ימים נפלאים, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור מהי הדרך?
חיה,
רחובות,
21/01/07 12:33
|
|
 |
אור היקר
י,
18/01/07 15:28
|
בטח שם המשפחה שלך הוא שחר ואתה הולך להמון סדנאות. מקסים.
עכשיו תסביר לי, עובר שנולד עם מום - בחר בזה?
מחלות גנטיות זו בחירה?
אם היית מדבר על קארמה או על יד אלוהים היה כבר יותר קשה להתווכח איתך, אבל התשובה שלך היא בדיוק מה שכל הבסטיונרים של הניו אייג' מנסים למכור. ואגב, אחת הסיבות לכך שגברת שר שלום לא מציינת בטורים ה מ ר ת ק י ם של ש''הקורס בנסים'' שואב מהנצרות ומהברית החדשה זה שכאן בישראל דברים כאלה לא מוכרים. לעומת זאת כותרת כמו ''קורס בנסים'' מוכרת מצוין.
אדם צריך כמובן לקחת אחריות על חייו, אבל זה לא אומר שיש לך שליטה מלאה על מה שקורה לך. השליטה מוגבלת והחוכמה היא לדעת איך להתמודד עם המציאות ולאו דווקא עם הגורמים לה.
זהו, עכשיו אתה יכול ללכת להדליק קטורת ולקרוא את הטאו של פו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לך
Arie,
LA,
19/01/07 07:40
|
מקרה כזה אפשר להבין לאחר שמבינים שישנם גלגולים. ממליץ לקרוא: 1. ''אתה יכול לרפא את חייך (לואיז היי) 2. ''שיחות עם אלוהים'' (נילס דונלד וולש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחות עם אלוהים
בן,
צפון,
20/01/07 11:13
|
|
 |
אור מה השיטה שלך?
ל"ת
יעל,
18/01/07 15:24
|
|
 |
אין צורך, אנחנו כבר מכירים את
מחתרת הטוקבקים,
מתחת לאדמה,
18/01/07 14:13
|
כל הניסים והנפלאות האלה. אם אתה כל כך בטוח במה שאתה אומר, לך תתנדב שיזריקו לך אבעבועות שחורות או אבולה, או קפוץ לשחייה קלה בקישון ובירקון. נראה מה דפוסי החשיבה המהוללים שלך יוכלו לעשות.
יש רק דפוס מחשבה אחד שיכול לסייע בהימנעות ממחלות מדבקות: להתרחק מאנשים חולים. ואם חליתם, נוחו בבית ואל תפיצו לאחרים. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מחתרת טוקבקים''? תחת מי ולאן אתם חותרים?
ל"ת
צוללת צהובה,
19/01/07 17:48
|
|
 |
1.
אתר בנושא
יובל,
חיפה,
18/01/07 12:13
|
|
 |
thanks no 1
haim,
brazil,
18/01/07 13:11
|
|