 |
30.
''הקב''ה בונה עולמות ומחריבן''
רפי,
ירושלים,
06/07/07 13:34
|
וזו קביעה שחז''ל קבעו עוד לפני שנודעו כל התיאוריות הפיזיקליות והפיזיקליות-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת אומרת אתה תומך במידע הזה ( לפי מה שכתבתה )
הבודק,
ישראל,
07/07/07 14:20
|
|
 |
29.
התיאוריה החדשה הזאת ממש לא משכנעת. תמשיכו לנחש!
ל"ת
אלוהים,
05/07/07 13:33
|
|
 |
28.
לכתוב ''פיסיקת הקוונטים'' בכל משפט שני לא עושה אותך חכם
מיקי,
05/07/07 10:04
|
|
 |
27.
מכניקת הקוואנטים התפתחה מתורת היחסות? גדול!!!!!
אבי,
05/07/07 08:10
|
מעניין מה אבי המכניקה הקוואנטית - מקס פלאנק - היה אומר על זה... זה שאיינשטיין היה ממפתחיה הראשונים לא אומר שהיא פותחה מתורת היחסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל רק לידע כללי, בקשר לאיינשטיין
מושון,
08/07/07 08:19
|
על עבודתו שממנה התפתחה מכאניקת הקוונטים הוא זכה בפרס נובל - ולא על תורת היחסות כמו שחלק חושבים בטעות...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת, אל תתפוס אותי במילה
שחר,
05/07/07 08:33
|
אני עדיין צריך אותה בשביל חדירות טקטיות, אסטרטגיות ואחרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט לא רציני..
אבי,
05/07/07 12:19
|
אבל לא משנה...
אגב, סטיבן הוקינג פיתח תיאוריה (מתמטית-פיזיקלית) שאומרת שכבר עכשיו יש יקומים שלמים שקיימים מחוץ ליקומנו ברגע זה. אז לא ברור לי מה כל הבלאגן וההתלהבות הזאת...
עדיף שנקבל יותר ויותר כתבות על אנשים כמו קרישנמורטי, האקסלי וכו' מאשר להתעסק במחשבתו ורצונו של אלוהים - חיצוני או אימננטי כאחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטיבן הוקינגס לא המציא את פרשנות היקומים המרובים
ל"ת
מושון,
08/07/07 08:17
|
|
 |
יפה אמרת...
אלון,
05/07/07 21:03
|
אכן יש תיאוריה שקיימים אינסופ יקומים מקבילים ובכל יקום התנאים המתקיימים שונים זה מזה. נשמע מרתק :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא מבין למה נותנים במה לכל
תום,
05/07/07 07:49
|
אהבל שרוצה להתפרסם עם תיאוריות שאי אפשר להוכיח או להפריך. מצד שני אולי בגלל זה זה מופיע פה ולא בכתב עת מדעי שמכבד את עצמו. ואם השטות הזאת התפרסמה איפשהוא (ולא במדע פופולרי) - יש לתלות את ה רפריי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה התפרסם בכתב עת מדעי!
ל"ת
מושון,
08/07/07 08:21
|
|
 |
הדוגל באלימות צריך להענש על ידי החוק בדחיפות
הבודק,
ישראל,
07/07/07 14:22
|
|
 |
25.
פרשנות מעוותת
אסף,
05/07/07 07:18
|
כותב מאמר יקר - להבא תנסה להיות קצת יותר אובייקטיבי וטיפ טיפה להבין על מה אתה כותב על מנת שלא ניגרר למנת שטויות מביכה כמו זו הכתובה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא מפץ ולא מפל ולא ניתור ולא קיטור
יוספוס ה-11,
סייברספייס,
05/07/07 06:27
|
האנושות כולה נמצאת במרחב וירטואלי (כן, כמו בסרט מטריקס). יקום כזה הוא מציאות מדומה ואנו חיים בה. מבחינת אלו שיצרו אותה יקום יכול להיווצר במהירות בה מקישים ENTER (מפץ יכול להיות סדר הבניה או מודל ההתפשטות של המימד הוירטואלי שלנו).
וכל הנסיונות להסבירו בפיזיקה לא צולחים כי אין פיזיקה למעשה. החוקים בהם קיים היקום שלנו אינם יכולים להסביר את פשר ואמצעי יצירתו. זה כמו שאדם בתוך כדור אינו יכול לראות את הטקסטורה שמחוץ לכדור כי הוא אינו יכול להבקיע אותו ולצאת החוצה.
מבינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.
Rasputin,
05/07/07 15:39
|
נניח שהתאוריה הזו נכונה (היא אפשרית), זה לא אומר שאין פיזיקה, אלא זה אומר שיש עוד חוקים מאחורי הפיזיקה, נניח אלגוריתם שאומר ש2 אלקטרונים יכולים לתקשר בינהם או ש2 אטומים חייבים לחלוק אלקטרון כדי להתחבר. רוב האמונות שלנו על היקום במקרהכזה ישארו נכונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעטפת הביצה
רון,
אשדוד,
07/07/07 11:09
|
ניתן לחשב את הטקסטורה גם אם אתה מבפנים וגם לפרוץ אותה מבפנים... חוץ מזה נניח שיש חוקים שהפיזיקה לא מודעת להם הפיזיקה ומהמתטיקה מקשרות בין דברים ולומדת מתופעות ויוצרת מהם תבניות ומשוואות שיכולות לצפות דברים עתידיים לקרות ולחשב יותר מדי דברים... ובינתיים זה עובד טוב אולי יש עוד מעטה חשכה שלא הארנו עליו יותר נכון , בטוח שיש עוד המון לאן להתקדם אבל.. אם זה עובד, זה עובד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
התאוריה שאינה הגיונית , אינה הגיונית לבני אנוש. יתכן
איש,
05/07/07 04:49
|
ויש הסברים , אך לא לאדם הם. הרי ידעו לפי פילוסופים שונים שיש דברים שבן אנוש חכם שיהיה לא יבין לעולם כי אין לו אפשרות להבין זאת כלל. הבריאה אינה אנושית לכן לנו כבני אנוש אין יכולת הבנה. הכל תאוריות. תאוריות זה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הבנתה וזה לא אומר שאחרים לא הבינו אותה
הבודק,
ישראל,
07/07/07 14:25
|
|
 |
22.
עמיר פרץ היה מוצא את הפתרון הנכון בצ'יק צ'ק
אלברט,
05/07/07 00:20
|
למה מה? הם יותר טובים ? גם הם לא מצאו הוכחות. אבל הם רק רוצים לדפוק אותו כי הם גזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ שום מפץ ושום נפץ יש תורה
אלוהים,
שמיים,
05/07/07 00:20
|
|
 |
20.
היקום נברא ע''י עז החלל הגדולה
הסוגד לעז,
04/07/07 23:43
|
עז החלל הגדולה חירבנה את היקום כשהיה לה כאב בטן.
נראה אתכם מפריכים את הטענה הזו בצורה מדעית. העז שלי אמיתית לא פחות מאלוהים, והיא בראה את היקום מגלליה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חח גדול
ל"ת
ק,
06/07/07 00:11
|
|
 |
19.
מעניין, כל פעם יש תאוריה חדשה.
איציק,
04/07/07 22:20
|
|
 |
שאנחנו לומדים ומתקנים את הידע שלנו לפי הממצאים, ולא לפי דעות קדומות
עופר,
04/07/07 23:50
|
מה הבעיה עם זה?
או שעדיף תורות שלא משתנות אף פעם גם כשממצאים חדשים סותרים את התורות האלו?
ככה זה מדע, יש ממצאים, מנסחים השערה כדי לבדוק ממצאים אלו. כשמספיק ניסויים תומכים בהשערה, אז מתחילים להתייחס אליה כתאוריה.
אם מאוחר יותר יש ממצאים שלא מתאימים לתאוריה, וממצאים אלו משוחזרים פעם אחרי פעם, אז צריך לעדכן את התאוריה, או לנסח תאוריה חדשה שמסבירה את כל מה שהתאוריה המקורית הסבירה, וגם את הממצאים החדשים.
זה לא נראה לך יתרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא היה מפץ גדול
דני,
קרית אתא,
04/07/07 22:00
|
לא היה מפץ גדול!! איינשטיין צודק בנקודה שגודלה אפס לא יכולים להיות צבורים צפיפות ואנרגיה אינסופיים. לדעתי מתוך התוהו ווהו ששרר לפני 15 מיליארד שנים הלך וקרס החומר שהיה דומה לערפילית והקריסה יצרה לחץ , וצפיפות שהלכו ונצטברו ויצרו כתוצאה מכך חום עצום . וכך במהלך מיליוני שנים התפרץ והתפשט החומר הלוהט ויצר את הגלקסיות הקדומות ובהמשך את היקום כפי שאנו מכירים אותו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני'לה למה דווקא 15 מיליארד מדדת?
בלבל,
05/07/07 09:01
|
|
 |
הטעו אותך
רון,
07/07/07 11:11
|
הכותב אמר - גודל אפסי עם אנרגיה אינסופית אבל לדעתי זה היה גודל אינפיניטיסימלי, כלומר ששואף ל0 (ממש ממש ממש קטן) אבל לא 0 והאנרגיה הייתה שואפת לאינסוף (ממש ממש ממש גדולה) אבל לא אינסוף. גם לאיינשטיין לא היו האמצעים והידע לחשב בדיוק מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כתבה מופלאה, ולא משנה בעצם אם
חיה,
ירושלים,
04/07/07 20:55
|
יש בה אמת או לא. עצם הגייתם של רעיונות מופלאים שכאלה הוא דבר מופלא. העולם הוא פלא, אלוהים הוא פלא - ואפילו אנחנו פלאיים. א-מ-ן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כתבה מעניינת
מתי,
ת''א,
04/07/07 19:29
|
|
 |
15.
מקור במדרש
אלי,
04/07/07 18:56
|
במדרש רבה בראשית פרשה ג' מובאים דברי רבי אבהו על הכתוב בבריאה ''ויהי ערב'', יהי ערב אין כתיב כאן, אלא ויהי ערב, מכאן שהיה סדר זמנים קודם לכאן. א''ר אבהו מלמד שהיה בורא עולמות ומחריבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
god doesnt ''live'' here
pure mind,
tel aviv,
04/07/07 18:53
|
the intelctuals kill his presence over and over again fool's
הגב לתגובה זו
|
|
 |
well said
ל"ת
א.ש,
קריות,
09/07/07 09:59
|
|
 |
13.
7...פלאי העולם הם ...
אילנית,
נקודה למחשבה,
04/07/07 18:31
|
1...רגליים... 2...ידיים... 3...פה... 4...לשון... 5...אף... 6...עניים... 7...מוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שחר היקרה, כתבה מדעית זו מתאימה ומוסיפה למדור זה לדעתי.
קורא ומתעלם,
04/07/07 16:46
|
כתבות ''מדעיות'' שיש לי התנגדות אישית ומהן אני נמנע או מתעלם יקר הן אלו שעוסקות בתחומים נפשיים או ''מוחיים'' שמנסים להסביר תהליכים נפשיים.
בכתבות אלו לדעתי אין למדענים אפס קצהו של מושג מה באמת קורה שם...
אבל זו הגישה האישית שלי
או כמו שג'ורג אמר
IT'S NOT YOU IT'S ME... ....
אגב איפה את בארץ או בהודו? לא שזה משנה אבל לא מזמן כתבת על דארמסאלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורא ומתעלם יקר,
שחר,
04/07/07 20:20
|
|
 |
11.
אלוהים לא קיים
אלמונית,
04/07/07 14:27
|
המדע ואך ורק המדע הוא האמת תורת ישראל היא שקר!!!!!!!!!! שלא יעבדו עליכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולכל מי שחושב אחרת אני חולקת על דעתו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לפי דעתך גם האויר לא קיים היות ואתה לא רואה אותו
הבודק,
07/07/07 14:28
|
אז לפי דעתך גם האויר לא קיים היות ואתה לא רואה אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרי לכוכב הקופים מותק יש לך שפם חבל על הזמן
ל"ת
בלבבל,
05/07/07 09:02
|
|
 |
תחלקי ! ממש מזיז לנו
מאיה,
05/07/07 01:08
|
|
 |
אלמונית, צאי מהבועה.
ל"ת
איציק,
04/07/07 22:21
|
|
 |
היא כבר יצאה... מתי אתה תצא?
ל"ת
קובי,
06/07/07 00:12
|
|
 |
על האמת
רז,
04/07/07 17:35
|
אמת היא שיש מדע, אך מן הראוי להודות באמת, ולאמר כי האמת גדולה מכל מדע כלשהוא.
והמבין יבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-מבין יבין שאין אמת ויש רק פירושים ויפסיק לבלבל את השכל עם חידות.
ל"ת
Rasputin,
04/07/07 22:37
|
|
 |
גם זו אמת
רז,
05/07/07 11:35
|
|
 |
זכותך לחלוק את דעתך ולומר ככל העולה על רוחך
ל"ת
המחלקה הסגורה,
מדעי אברבנל,
04/07/07 15:44
|
|
 |
10.
מה שאומר למעשה המדען הבכיר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
04/07/07 14:24
|
שיש מדע וענף מדעי חדש., שניקרא הפסיכולוגיה של החלל.הפסיכולוגיה כגון הפסיכיאטריה למשל .ידועים לכולנו כמיקצעות שעוסקים לא תמיד בדבר חייובי לאדם ולאנוושות.וכניראה זה גם מתיחס כך לחלל בצורה זו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זה עדיין לא פותר שאלה אחת
ג'ימי,
04/07/07 13:54
|
ברגע שהתחילה תנועה-התחיל הזמן-כלומר, חייבת תמיד להיות נק' התחלה. לכל תנועה, מטבע ההגדרה של תנועה (מעבר מנק' א ל-ב) חייבת להיות נק' התחלה -כלומר, נק' שמוגדרת גם מבחינת זמן. גם אם היו כמה יקומים-נק' התחלה חייבת הייתה להיות-היכן היא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גימי היקר, נקודת התחלה יש לה משמעות רק כשמדברים
אסנת,
04/07/07 15:24
|
על זמן....
ברגע שמוצאים את הזמן מהמערכת לנקודת ההתחלה אין משמעות....
כעת, באותו מימד של היווצרות יקומים התפרקותם, יתכן והזמן כלל ולא קיים...
כעת מי נותן לזמן משמעות זו המחשבה והחשיבה שלנו.... אז יתכן מאד שכדי להבין מימדים כאלה יש צורך להתנהל ולהתבסס על כלי הבנה אחרים שמצויים באדם אבל אינם כוללים את המחשבה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה יפה!!!!
ל"ת
אילן,
04/07/07 18:38
|
|
 |
8.
הכל חרטה בבל''ט וקישקושים...
יורם השילוני,
04/07/07 13:53
|
אנו חיים כל כך מעט זמן כדי לומר ביומרנות וכאילו בהבנה על החיים והיקום האינסופי בזמן. אין ולא יהיה אדם בן אנוש שיוכל לומר כיצד ואיך , אם בכלל, נוצר היקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מ'כפת לך? לך לים תדוג מדוזות
ל"ת
יורם גאון,
04/07/07 15:48
|
|
 |
הצחקתני....
ל"ת
מאד....,
04/07/07 16:26
|
|
 |
וואללה לפי הסגנון והדעות שלך אתה צודק ואולי
אתה משכנע,
מאד,
04/07/07 15:28
|
|
 |
7.
קצת טיפשי לתת לאיש שאינו מבין מה הוא כותב
פיזיקאי,
אי שם,
04/07/07 13:42
|
לנסות להסביר משהו כה מסובך. אי אפשר להגיע למסקנות אם לא כתבת מה הוא שינה בנוסחאות היסוד. לפי מה שאני רואה הוא פשוט השתמש בפיזיקה סטטיסטית לתאר ארוע הסתברותי קלוש. חבל שרק בסוף הקריאה שמתי לב שזה בניו אייג' אחרת הייתי פוסח על כתבה זה. באוניברסיטה שלי יש לוח בוא מתוארות האמיתות מאחורי הכתבות הפופוליסטיות (ע''י פרופ. מומחה לנושא). מחכה ליראות את מה שיאמר על הנושא הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיזיקאי יקר,
שחר,
04/07/07 15:01
|
מכיוון שלא מדובר בכתב עת מדעי, אלא במדור הניו אייג' שעליו אתה נוהג לפסוח, לא מצאתי לנכון להלאות את הקוראים (שרובם אינם פיזיקאים ומתמטיקאים) באקרובטיקה המתמטית שבוג'וואלד ביצע. בשביל מי שרוצה להתעמק יש את הקישור בסוף.
אז זה מה שאני אומרת (ולא אומר) בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחר החמודה, לא מכובד לכותבת מאמר להתחכך בטוקבקיסטים
טוקבקיסט מומחה,
04/07/07 16:25
|
מתי ראית את יונתן גפן לדוגמא יורד לטוקבקים? כתבת כתבה מעניינת וטובה השארי עם הטעם הטוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוקבקיסט מומחה יקר,
שחר,
04/07/07 21:36
|
|
 |
נראה שזה נכון, בקיבוץ באמת גדלים כאלה שיודעים לדאוג לעצמם:)
ל"ת
המומחה השני,
04/07/07 22:22
|
|
 |
היי...בואהנה..., לדעתי זה מוסיף, כל אחד וסגנונו הוא
טוקבקיסט יותר,
מומחה,
04/07/07 16:57
|
מדוע שחר צריכה לחכות את יונתן גפן, מה הוא האורים והתומים של כל כותבי הכתבות בעולם..... על פי יונתן גפן יקום ויפול דבר... קודם שיפסיק לעשן ואז נדבר...
זה ששחר עונה, במילה אחת אבל רק אחת ONLY ONE WORD: מ ע ו ל ה.
אגב אתה מכיר את הסיפור ששואלים כלכלן מומחה תגיד תגיד אבל במילה אחת רק במילה אחת רק אחת, מה דעתך על המצב...
תשובת הכלכלן:טוב
אוקי אוקיי אוקיי אומר השואל, כעת בשתי מילים אבל רק בשתי מילים שתיים TWO ONLY... מה דעתך על המצב.
תשובת הכלכלן: לא טוב
לא אבל ברצינות שחר,,,תמשיכי להיות את...ולא גפן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה עוד קורא לעצמך ''קורא ומתעלם''?
טוקבקיסט מומחה,
04/07/07 17:40
|
קורה. רק שלא הבנתי למה שחר צריכה לחכות ליונתן גפן? מומחה יקר, אל תחקה לה... חוצמזה יונתן לא מעשן כבר שנה וחודשיים, רק התמונה עם הסיגריה נשארה.
LOOOOOVE
אהב ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחקות לחקות לחקות, אוקי סליחה על הטעות..:)
ל"ת
:),
04/07/07 21:54
|
|
 |
ONLY YOU CAN KNOW אהבה.....
ל"ת
גם אחרים,
:),
04/07/07 21:53
|
|
 |
כן כן אתה מבין ויודע הכל ...וכנ''ל הפרופסור המהולל שלך...
אלישיב,
04/07/07 14:43
|
|
 |
הדבר היחידי שיש לי להגיד לך שתלמד לכתוב לפני שאתה מבקר אחרים:
גמדון אופירון,
04/07/07 14:29
|
כתבת :'' באוניברסיטה שלי יש לוח בוא ניתן .....'' התכוונת בוודאי לבו ולא לבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובות לשאלות...
פיזיקאי,
אי שם,
04/07/07 17:42
|
לגמדון: אחרי כ10 שנים באירופה, יש קושי מסויים בכתבת עברית. לאלישיב: ואולי כן גילו אותנו? לשחר: לא ביקשתי ממך לנסות להוסיף את הנוסחאות (כי הרי ברור שחוקי החישוב בהן מצריך ידע מעמיק בחישוב טנזורים ושאר מני ירקות אשר מעטים בכלל יודעים שהם קיימים ). מה שכן היה חשוב הן נוסחאות היסוד מהן הוא החל את חישוביו או את הנוסחאות אשר הוא הוסיף. ישנן נוסחאות רבות שאינן ניתנות להוכחה על הקשת הפיזיקלית המלאה. לצורך הוכחה פיזיקלית תאורטית היה זקוקאותו פרופסור להתחלה. אותה התחלה היתה יכולה להוסיף לכתבה רבות אשר אני מאמין שרבים אשר ראו לינק זה מהעמוד הראשי היו שמחים לראות. מה שכן נחמד עד מאוד לראות שאת כן מגיבה באופן נעים ונחמד לטוקבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ועל הכתבה נאמר במקורות:
שפוי,
04/07/07 13:26
|
NO BRAIN - NO PAIN פשוט גיבוב הבלים מוחלט של אנשים שאין להם מושג על מה הם מדברים. תקראו, תלמדו ועוד 20 שנה אולי תתחילו להבין מה אמר איינשטיין, ומה זה מכניקת קוונטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך תאוריית הקוונטים שלך מסבירה מזה מחשבה או שמחה או כאב
יוספיקו,
04/07/07 14:41
|
או חלום, או, או זיכרון....
אני יודע שיש לך תשובה...ואני עדיין מתלבט...
אה כן.... ומה זה מוות וכמובן היוולדות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
שפוי,
04/07/07 15:16
|
אני לא מסביר דברים שאני לא מבין בהם, וראוי שמי שלא מבין על מה הוא כותב, שלא יאחז בקוריוזים שנאמרו (''אלוהים לא משחק בקוביות'') כדי להציג דברים שגויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר תאוריית ''הניתור הגדול'' לא נכונה?, אין כזו תאורייה?
לא ברורה תגובתך,
המקורית,
04/07/07 16:36
|
בסתירה לתאוריית הקוונטים של איינשטיין?
תאוריית הקוונטים היא הבסיס לכל מה שקיים או לא קיים?
על מה בדיוק אתה מתנגד בתגובתך המקורית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שוב מוכח לכול שהמדע הוא פקציה..תאוריה הולכת תאוריה באה..ו
הדס,
04/07/07 13:14
|
|
 |
נו טוב אז...
טלית,
06/07/07 07:35
|
אלוהים המציא את המפץ הגדול ואת תורת הקוואנטים ואת הפיזיקה.
עכשיו טוב ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי מדע לא היית יושבת פה וכותבת שטויות
קובי,
06/07/07 00:14
|
וסביר להניח לא היית קיימת בכלל , תוחלת החיים היתה נמוכה.. מחלות שנכחדו היו הורגות מיליונים וזה רק טעימה קטנה ממה שהיה יכול לקרות.
ומה התרומה של התורה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המדע זה פיקציה. אלוהים המציא את הרכבים והמטוסים ואת החשמל!!!
איל,
04/07/07 14:41
|
וכל מיני מדענים רק לקחו את הקרדיט. בעצם אין דבר כזה שנקרא מדע. אלוהים ברא את הכל. גם את הרכב שבו אנו נוסעים ואת המחשב שבו אנו משתמשים. קבוצת נוכלים המכונים מדענים (אלק מדענים) רק גנבו את הקרדיט!!!! חצופים!!! גם את התרופות אלוהים ברא (וגם את המחלות).....הוא כל יכול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל, פתח ותראה מי הוא הנוכל.
יהודי,
סין,
08/07/07 11:37
|
|
 |
אתה צודק הכל נעשה על ידי המדענים....
יהודית,
04/07/07 15:08
|
גם השמש ומערכת השמש וגם אין סוף הכוכבים והחלל והעצים וכל היצורים וגם את האדם וגם את האהבה ושאר הרגשות נבנו נעשו והומצאו על ידי המדענים....
וכעת שתבין, המחשב, המכונית התרופות ושאר הדברים שלדעתך נבראו על ידי המדע... למעשה כלום לא נעשה על ידי המדע...
הם פשוט לקחו משהוא שכבר קיים והרכיבו אותו בצורה שלא היתה מוכרת קודם. כמו לגו...הלגו כבר קיים והמדע פשוט שיחק אם הקוביות....
למשל מכונית....
מתכת וחשמל ובנזין וכל מה שמרכיב את המכונית היה קיים כל הזמן...המדע בעזרת המחשבה...שפה נכנסת האלוהות, האלוהות מתגלה בתוך המחשבה, אפילו שהאדם שחושב אינו מודע לכך או כופר בכך...הרכיבה את הלגו הזה בצורה שונה.....
כנ''ל תרופות וכל דבר אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהניתי מתגובתך
פסיק,
04/07/07 17:33
|
כעת נעלה רמה אחת מעלה: האדם אינו בורא דבר כי אם יוצר. היצירה היא בעצם גל הרוכב על גל הבריאה.
חומרי הגלם והחוכמה נבראו על ידי גל הבריאה ואילו האדם משתמש בהם ובגל היצירה כדי ליצור ולגוון את המציאות.
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7 פלאי העולם הם ....
אילנית,
נקודה למחשבה,
04/07/07 18:29
|
1...רגליים... 2...ידיים... 3...פה... 4...לשון... 5...אף... 6...עניים... 7...מוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשרפי את התורה תרגישי יותר טוב
ל"ת
אלוהים,
04/07/07 14:02
|
|
 |
אפשר להתאמן עליך אלוהים אחרים
ל"ת
בלבל,
05/07/07 09:06
|
|
 |
מה הבולשיט הזה?
יאיר,
חיפה,
04/07/07 14:01
|
ברור שתיאוריה הולכת ותיאוריה באה, כי המדע שואף להתעדכן ולהתקדם ולא להישאר מקובע במשהו שנראה לו נכון לעכשיו. ותורת ישראל לעד קיימת? תגידי לי בבקשה, מי שרף את הספרים של הרמב''ם כי הם היו חדשניים מדי? וכנ''ל ספרי הרמח''ל. אז אל תבלבלי תשכל שהיהדות היא לא עניין של תיאוריות שהולכות ובאות. בעוד שבמדע דוחים את התיאוריה הישנה, ביהדות היא נשארת כחלק מהכלל של 70 פנים לתורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
היקום מכה שנית! מעולה!
ל"ת
כככ,
04/07/07 13:11
|
|
 |
3.
איבדתי את הצפון
בועז.פ,
04/07/07 12:12
|
איך לעזאזל מוצאים את הצפון כשעומדים על כוכב הצפון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאל את בן צפון או בועז-שטרודל-לב.
ל"ת
ארכימדנס,
04/07/07 17:20
|
|
 |
מאד פשוט, לפי השמש שזורחת במזרח...
ל"ת
ושוקעת במערב,
04/07/07 14:38
|
|
 |
שאלה מטופשת, הרי שהגדרת מושג צפון
גמדון אופירון,
04/07/07 14:32
|
תלויה במרחב עליו אתה נמצא ולא מחוצה לו., וחוץ מזה יש 3 סוגי צפון שונים (מגנטי אמיתי וצפון הרשת!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הצפון הרביעי
רונן,
תל אביב,
05/07/07 06:24
|
|
 |
2.
על פי תורות כמו בודהיזם והינדוהיזם, אני מניח שכך גם ביהדות,
איאון,
04/07/07 11:38
|
הזמן שהיקום קיים נקרא EON זמן, שקשה למדדו במונחים אנושיים, בסופו, היקום הפיזי המוכר מתפרק ולאחריו נוצר יקום חדש. כלומר, מחזור של יקום מזמן היצרותו ועד לפירוקו נקרא EON.
במקביל ליקומים הפיזיים קיימים יקומים במישורים אחרים שבהם אין התפרקות כזו. והם, הישויות שחיים שם, מודעים להתפרקות היקום שבו אנו חיים.
הזמן שנאמר שלקח לבודהא המוכר לנו, להגיע להארה, הוא שלשה EONS של גילגולי חיים, קצת יותר ממה שלקח לכמה ישראלים זריזים.
טוב אפשר להגיד שגם הם התחילו לפני שלשה איאונס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איאון יקר,
שחר,
04/07/07 16:20
|
כדי לסבר את העין הקוראת: ה''איאון'' שאתה מדבר עליו הוא המונח KALPA. מילה בסנסקריט שמשמשת בכתבים הבודהיסטים. באנגלית זה תורגם ל-EON, ובעברית זה פשוט עידן. העניין הוא שלעידן יש גודל גמיש יחסית: עידן הקרח הוא עידן וגם עידן ביבי הוא עידן, רק שיותר קצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
EON = עוות של AEON
Jaqueline 20,
Arad,
05/07/07 09:44
|
Aeon = 1 billion yrs. usually in geology studies. It has its roots from greek :AION it means age or latin : aevum from which we have med(ieva)l :YEMEI -BEINAIIM .All derives from sanskrit : AYU =longlife we have a derivative : EWIG in german = everlasting Ewiges Leben =חיי נצח קיימת עיר נצח באסיה הקטנה בשם :IONIA גם מאותו שורש TO LYDIA AND TO ETERNAL IONIA (from Anthony and Cleopatra of Shakespear) u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחר היקרה, תודה על ההסבר המפורט, ובהזדמנות
איאון,
04/07/07 22:13
|
זו הוסיף שלבודהא לקח 3 KLAPA ות להגיע להארה, וזה לאחר שהחליט באותו גילגול שזה מה שהוא יעשה מעתה והלאה.
כעת KALPA אחת זה בליונים על בליונים על בליונים של שנים ויותר, אי אפשר לקלוט את הזמן הזה, אז תתארו מה זה 3 EON סים.
לכל אלה שאצה להם הדרך או חושבים שכל שני וחמישי שאומר אלוהים או עוצם את עיניו הוא כבר מואר...
ועוד דבר....אין אפשרות להגיע להארה....
אפשר להגיע לרמה מסויימת וזהו, בבודהיזם זה הבום העשירי....
ומרגע זה לחכות...הארה יכולה לבוא בשנייה הבאה או בעוד מליון גילגולי חיים... אי אפשר לדעת....
אז....
TAKE YOUR TIME AND BE HUMBLE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, רק ש...
טל,
חיפה,
04/07/07 14:05
|
גם לישראלים הזריזים הללו הדרך ארוכה ורבה... ולפי מה שנראה, כוון הליכתם היא לאחור... מה אומר ש 3 EONs לא יספיקו להם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב לקרוא את החלטיות שלך בתורה פגאנית לעומת הספק שלך ביהדות..
ל"ת
אנט,
04/07/07 13:13
|
|
 |
אנט אין סיבה לעצב, התורות המזרחיות תמיד משכו אותי
איאון,
04/07/07 15:41
|
אני מניח שהרבה דברים ביהדות גרמו לי לשמור מרחק... כמו למשל לזרוק אבנים על מכוניות בשבת....רבנים משונים שמנצלים את מעמדם למעשים לא חוקיים או למעשים שכל מטרתם להטיב להם, לאותם רבנים...
וכמובן הפאנטיות של הרבה דתיים...
אני מניח שיש גם פן אחר אבל לא פגשתי אותו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקיש
בלבל,
05/07/07 09:10
|
עדיף לזרוק אבן על הכביש מלקבל צורה של עכביש לך להודו ונרקאה מה יצא ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב לקרוא את חוסר ההבנה והבורות שלך בתורות כמו
אלישע,
04/07/07 14:33
|
בודהיזם, ולהתוודע לפאנטיות ביהדות שבוודאי אין מאחוריה כלום, מלבד התנייה מחשבתית של הסביבה שלתוכה נולדת, שנמשכה הרבה שנים, ואינך מודעת לשובי המחשבתי האוטמטי שלך.
אספר לך סיפור.
צדו מין סנאי קופצני כזה, מאד חכם יפה ועירני. הכניסו אותו לתוכ כד גדול שבתוכו הסתבובב. הוא כמובן ניסה לקפוץ החוצה ולחזור לחופש ולאשתו המתוקה החמודה והאהובה. אולם כל פעם שקפץ, אנגישה, זה שתפס אותו, נתן לו מכה על הראש עם ענף קל. והסנאי נפל לתוך הכד. כך הסיפור נמשך כמה זמן.
מדי פעם אניגישה, זה שתפס אותו, כיסה את הכד במכסה ואז שוב הסנאי חטף מכה בראש כל פעם שקפץ וניסה לצאת.
לאחר שבוע, אניגשה, זה שתפס אותו, הסיר את מכסה הכד, והפסיק להכות את הסנאי כל פעם שקפץ.
וראה זה פלא. הסנאי המשיך לקפוץ, אולם עד לגובה המכסה שכבר לא היה, או גובה שבו קיבל את המכה מהמענף, וחזר פנימה לתוך הכד.
כעת כבר לא ניסה לעבור את גובה המכסה בקפיצותיו....ונשאר לכל חייו בכד להנאת אניגשה, זה שתפס אותו ומשפחתו....
מקווה שתביני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שמשה קצב צריך לבלות כמה איונים בכלא
ל"ת
עדי,
04/07/07 13:12
|
|
 |
ויחד אתו כל אלה שהצביעו בעדו,מאפה צמח הטיפוס בכלל?
ל"ת
Jaqueline 20,
Arad,
05/07/07 16:04
|
|
 |
1.
זה לא ניו-אייג' זה מדע (וזה אחלא!)
ל"ת
מושון,
04/07/07 10:45
|
|
 |
תגובה טובה מאד (מה זה אחלא?)
ל"ת
קרפיון,
04/07/07 17:55
|
|
 |
אחלא זה בן דוד של סחטיין
ל"ת
ראבק,
05/07/07 03:41
|
|