 |
10.
Go Duke University
ל"ת
A Blue Devil,
USA,
03/04/08 00:09
|
|
 |
9.
מחקרים חדשים זה טוב
בן,
צפון,
02/04/08 23:48
|
אבל שלא יצהירו שהם מגלים משהו חדש, אלא רק מאמתים מחדש משהו שידוע ממזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהמחקרים מאששים את מה שידוע בקבלה הקדומה.
ל"ת
נכון?,
03/04/08 10:45
|
|
 |
8.
סימבוליזם
דנייאל,
י-ם,
02/04/08 22:02
|
הכתבה הזאת בהחלט מצביעה פה על משהו מאוד משמעותי. כנסו ל- http://video.google.com/videoplay?docid=8875751284579583762 כאן תוכלו להבין הרבה יותר לגבי עניין הסמליות הרבה שמוכנסת בכוונה ללוגואים ולפרסומות ואנו אפילו לא מבינים אותם. שפת הסמלים זו שפת התת-מודע שלנו, ואם אנו רוצים שתהיה לנו מודעות ושליטה על עצמנו מן הראוי להכיר את השפה הזאת שהיא קודמת לכל שפה מילולית שלא נלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין לאן לברוח,מעולם הפרסום והמותג-הם מוצצים מאיתנו כל שקל
אני,
02/04/08 20:45
|
!!זה מפחיד!!כמה שזה משפיע עלינו ואנחנו אפילו לא מודעים לזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ואו החשיפה ללוגו ניו אייג' שינתה את חיי לחלוטין
בולשיט,
02/04/08 18:35
|
|
 |
תצחק, נשמה, כמה שאתה רוצה. גם אתה לוגו
ב',
02/04/08 19:14
|
מאוד קל ללגלג על הבלתי מוכר. כל דבר הוא בראש ובראשונה אנרגיה. גם אותיות, מספרים, צורות ותדרי קול מכילים אנרגיה, שיודעי דבר יוצרים בה צירופים אנרגטיים לצורך מטרה מסוימת. כתב כאן מישהו שמקובלים עושים בסמלים ואותיות שימוש רב, אבל לא רק הם. כל מכשפון מתחיל יודע זאת. אבל לא מספיקה רק הצורה או הצירוף, כדי ליצור שינוי, משנה מי הכין את הצירוף הזה, כח הכוח המוביל של האיש העומד מאחוריו, מכוון את העוצמה הטמונה בסמל. ועכשיו נחזור ללוגו: לוגו הוא סימול רב עוצמה, המביע את הרעיון המרוכז של החברה, שטרחו עליו מוחות מלוטשים וממוקדים מאוד במשרדי פרסום. אז למה, לכל הרוחות, שהוא לא יכיל אנרגיה מסוימת ומכווננת שיש לה השפעה? ועדיין לא דיברנו על ההשפעה המצטברת של סמל מוכר היוצר תאוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יופי. מכאן הרעיון היהודי העתיק של 'שיויתי ה' לנגדי תמיד'
א.ב.,
02/04/08 16:22
|
ראו בכל בית כנסת את אותיות שם המפורש ואת המנורה על יד דוכן החזן, לדוגמא.
והמקובלים עושים בכך שימוש מרובה, עד מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יואוו! אולי זה כאילו *כוחה של האמנות* כאילו??!
ממי,
02/04/08 16:21
|
אמנות משנה אנשים. לוגו הוא סוג של מעשה אמנות. מסקנה לוגו משנה אנשים. מדההיםם סנסציההה כישוףף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נותן נקודה למחשבה
איתי,
02/04/08 15:25
|
שמה אתה יכול להשפיע על הסובבים אותך אם תחשוף אותם ללוגיים שישרתו את צרכיך,
לדוגמא אני רוצה להתקבל לעבודה אז אני אלך לראיון עם חולצה של איזה בנאדם מצליחן או משהו שמייצג מצוינות. זה כבר יחלחל בתת מודע אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי
המשתין בקיר,
02/04/08 18:07
|
אני הלכתי עם חליפה מחוייטת לראיון עבודה בבורגר ווימפי בע''מ וזרקו אותי מכל המדרגות, אם להיות כן, נעצרתי במזל במדרגה ה-23 בזכות אשה כבודה שלקחה ממני את הקארמה המחורבנת והמשיכה להתגלגל במקומי עד למדרגה אפס, שם נח לו כלבלב הנחייה מזן צ'יוואווה. אבל לא הכל רע, בסופו של דבר מצאתי עבודה ככלב הנחייה לבעליו של הצ'יוואווה (אנטוניו ז''ל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Chaos Magick
Rasputin,
02/04/08 15:09
|
העיתונות הישראלית וכל האנושות בכלל צריכה לחגוג על כתבה כזו שמתפרסמת בעיתון מייןסטרימי. איזה 2 משמעויות יש למילה קללה? מצד אחד קללה במובן של שפת רחוב, מצד שני קללה במובן המאגי. בעבר, המשוררים (בארדים) נחשבו לבעלי כוח יותר חזק ממכשפים. בארד טוב מספיק שנעלב היה יכול לכתוב פואמה חזקה שיכולה לגרום לך לאבד את ערכך בין הסביבה, המשפחה ועצמך. אם הפואמה טובה במיוחד, היא הייתה גם גורמת לילדים שלך ולילדים שלהם נזק.
Grimmoire- ספרי הדמונולוגיה מהעבר, שמם בעצם נגזר מהמילה grammer- דיקדוק. הכל מסתכם במילים. אם אפשר לשלוט במילים, אפשר לשלוט באנשים שמשתמשים בהן (פיליפ ק. דיק).
חפשו את החיבור Pop Magic של גראנט מוריסון להקדמה נרחבת ותוספים על הרעיונות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
וואו, אך אפשר להתגונן כפרט, אם ''תחת כל עץ רענן'' ניתקלים בסמל ?
ל"ת
לופ,
02/04/08 10:51
|
|
 |
להציב מולם את הסמל שלך!
ב',
02/04/08 11:20
|
אז תתחיל לחשוב ממרכז הכוח שלך ולהתחיל לבנות סמל ייחודי לך.
הגב לתגובה זו
|
|