תגובות
עד כה: 199 תגובות, ב- 39 דיונים.
לקריאת כל התגובות ברצף  הוסף תגובה
39.  לבן תגובה מרשימה בלא שום ציניות.
    בלסריו,    23/04/08 10:26
         ועוד
        בלסריו,    23/04/08 13:00
             אני אגיב
            בן,  צפון,    23/04/08 23:47
             שאלת השאלות, מה היה קודם הביצה או התרנגולת
            אפרוח,    23/04/08 14:31
                 אם אובייקט יוצר את המיינד
                בלסריו,    23/04/08 23:44
                     ומה לגבי מחשבה? ומה לגבי תמונה מנטאלית?
                    אפרוח,    24/04/08 09:11
38.  הבטחות...
    מושון,    21/04/08 15:40
         אל תשכח את המטרה מושון ידידי היקר - להגיע להארה ולחסל כל סבל
        MMK,    21/04/08 18:24
             כמה מילים אם אפשר
            מושון,    22/04/08 12:31
                 איפה ראית שזה מתחיל מהעט והכלב?
                כלבלב,    22/04/08 14:33
37.  ליעל - 6 טעמים/רמות של ריקות
    בודהיסט,    21/04/08 15:24
         תודה
        יעל,    21/04/08 16:08
             יעל אולי לא הבנתי. איזה שני זרמים מדברים
            בלסריו,    22/04/08 00:42
                 כן  ל"ת 
                יעל,    22/04/08 09:24
                     מה שניסיתי לומר הוא. האם המחשבות בין שהן גסות או מעודנות
                    בלסריו,    22/04/08 13:21
                         המשך
                        בן,  צפון,    22/04/08 21:05
                         בוודאי, כמו תמיד לא?
                        בן,  צפון,    22/04/08 21:05
                         DO YOU HAVE ANY EXPLANATION
                        AVIV,    22/04/08 18:00
                         זה ממש לא אבסורד  ל"ת 
                        בן,  צפון,    22/04/08 16:39
                         so the object creates the todaha
                        aviv,    22/04/08 15:33
                         תודעה לא יכולה להתקיים בלי אובייקט שהיא תופסת אותו
                        sem,    22/04/08 14:36
36.  ליעל את אכן צודקת והסברת זאת מצויין, בן, הלינקים שלך אומרים זאת גם
    גב' קארמה,    21/04/08 15:16
         בוא נעשה סדר
        בן,  צפון,    21/04/08 18:19
             נורא חשוב ללמוד קארמה וריקות ביחד, כי זה שני צדדים של אותה מטבע
            גב' קארמה,    21/04/08 18:53
                 אוקיי
                בן,  צפון,    22/04/08 16:35
                     אגב
                    בן,  צפון,    22/04/08 16:54
                 איך לפי דעתך
                מושון,    22/04/08 12:36
                     הדברים והתופעות קיימים ממשיים ומתפקדים
                    ריקות,    22/04/08 15:10
                         בינגו! :)  ל"ת 
                        שבי,    22/04/08 17:25
                         כלומר
                        מושון,    22/04/08 15:50
35.  לבלסריו - כל הסבל נגרם מחוסר שליטה על המיינד?
    אין אני,    21/04/08 13:26
         מה? אתה רוצה להגיד שללא שליטה על המיינד
        אמילטו,    21/04/08 19:30
         אני מסכימה איתך, אבל אולי זה יעזור אם תתן דוגמא
        ליזי,  באר שבע,,    21/04/08 14:39
         לאין אני
        מושון,    21/04/08 13:59
             מה?!?!? לא הבנתי אותך ,מה אתה מנסה לומר?
            אין אני,    21/04/08 15:11
                 אני אנסה בשפה ''שלכם''
                מושון,    21/04/08 15:25
34.  בלסריו, אני קצת מבולבל ממה שאתה אומר - אולי צריך שנגדיר מושגים
    אין אני,    21/04/08 13:21
33.  לגבי ה-''אין אני''
    מושון,    21/04/08 12:50
         בלסריו - גם מושון כותב אותה הדבר לגבי החוסר מחשבות
        אין אני,    21/04/08 13:39
         רק הוסיף שבמדיטצייה עם מחשבות, אתה רואה את המחשבות
        פריאנקה,    21/04/08 13:33
         רמה ראשונה של ריקות, נכון מאד, הסברת יפה
        תוספת,    21/04/08 13:33
             לגבי ריקות 6 (?!? יש מספרים?)
            מושון,    21/04/08 15:30
             בהחלט, תודה רבה לשניכם.  ל"ת 
            בודהיסט,    21/04/08 14:20
             6 רמות של ריקות
            יעל,    21/04/08 13:57
         נראה לי ששפכת אור על הנושא. תודה.  ל"ת 
        בלסריו,    21/04/08 13:27
32.  ל-א' מתגובה 28, מה זאת אומרת האגו הוא אשלייה וכיוון שכך אינו קיים
    אין אני,    20/04/08 14:59
         לא נראה לך שאתה קצת ילדותי, מבסס אמיתות על
        אמילטו,    20/04/08 15:38
             האגו לא קיים???!?!?
            אין אני,    20/04/08 17:38
             תוספת, מחשבה
            יעל,    20/04/08 16:43
                 מסכים לחלוטין.  ל"ת 
                בלסריו,    20/04/08 23:59
31.  לבלסריו מ-28, תודעה:
    אין אני,    20/04/08 14:54
         אם לגביך מיינד זה תודעה..אז...
        בלסריו,    20/04/08 15:24
             טענה לוגית שגוייה!! אתן לך דוגמא שסותרת את טענתך
            לוגיקה,    20/04/08 17:45
                 די הססתי אם להביא את הדוגמא של שינה, כי היתה לי הרגשה שלא תבין.
                בלסריו,    20/04/08 23:13
             אותו נושא
            יעל,    20/04/08 16:37
                 מסכים איתך לגמרי ושאלה לבלסריו
                אין אני,    20/04/08 17:33
                     יעל, זה לא אותו הדבר. לאין אני - בקיום.  ל"ת 
                    בלסריו,    20/04/08 23:52
                         תוכל להסביר?
                        יעל,    21/04/08 14:42
30.  קארמה קבוצתית
    לא כלכך הבנתי,    19/04/08 14:33
         קארמה היא אישית בלבד!
        גב' קארמה,    19/04/08 15:34
             זאת תאורייה נחמדה מאוד
            בן,  צפון,    20/04/08 13:24
                 בן, תגובה כזו היא לא פיירית. אבל זכותך.  ל"ת 
                אמילטו,    20/04/08 15:40
                     אני הייתי מגדיר את התגובה הזאת ילדותית
                    פייייר,    20/04/08 17:34
                 ו... מהי ההפרכה?
                גב' קארמה,    20/04/08 14:51
                     נכון, תגובה לא כל כך פיירית
                    בן,  צפון,    20/04/08 17:48
                         איבדתי אותך.. ממש לא הבנתי איך זה קשור
                        גב' קארמה,    20/04/08 21:36
29.  ל''צר לי'' מתגובה 12, הדלאי לאמה הוא ישות מוארת , הוא התגלמות של
    סידהארטא,    19/04/08 11:26
         תודה
        צר לי,    19/04/08 14:28
             תודעה הארה - השאיפה להארה למען כל הברואים
            בודהיצ'יטה,    19/04/08 15:40
         ה''ק הדאלי לאמה לדעתי רואה את כל היצורים כמו שהם באמת
        בלסריו,    19/04/08 12:25
28.  לבלסריו היקר תשובות לתגובתייך ב-23
    אין אני,    19/04/08 10:44
         כשאתה אומר אני, למה אתה מתכוון?
        אמילטו,    19/04/08 21:57
             אם תעשה אנליזה ל''אני'' שלך לא תוכל למצוא אותו
            אין אני,    20/04/08 09:21
                 האני שאתה מדבר עליו הוא האגו, והאגו הוא אשלייה וכיון שכך אינו קיים.  ל"ת 
                א,    20/04/08 12:55
         נניח
        בלסריו,    19/04/08 12:20
             כתבתי תגובה אבל היא לא פורסמה, אני אנסה שוב
            אין אני,    20/04/08 09:11
                 כיון שכה ברורה לך התנהגות המיינד. תוכל להגדיר לנו מה זה מיינד?  ל"ת 
                בלסריו,    20/04/08 12:57
27.  מה שאני שואל את עצמי איזה אחוז מהתגובות
    שיין,    19/04/08 09:19
26.  מושון - במיוחד בשבילך (ואולי גם עבור אחרים) ההגדרות של נאגארג'ונה
    נאגארג'ונה,    19/04/08 02:11
         נו?
        מושון,    21/04/08 12:25
25.  מה חסר?
    מושון,    18/04/08 21:22
         מתוך ה-MMK
        נאגארג'ונה,    19/04/08 02:04
         לא בודהיסטית כאן אבל...
        הי,    18/04/08 22:05
             ל-הי
            מושון,    21/04/08 12:29
24.  מושון, אני לא מבינה משהו באסכולת מושון לריקות
    שיר,    18/04/08 20:31
         לשיר
        מושון,    18/04/08 21:19
             תודה אבל שוב נשארתי לא מסופקת
            שיר,    19/04/08 01:59
                 לשיר הלא מסופקת
                מושון,    21/04/08 12:37
                 סור מרע ועשה טוב...  ל"ת 
                רומי,    19/04/08 11:14
23.  לבן צפון מתגובה 19, אני חושב שמושון יכול אפילו לענות על שאלתך
    שבי,    18/04/08 09:13
         ברור שאישתך לא קיימת מצד עצמה
        בן,  צפון,    18/04/08 16:10
         יכול להיות שאני יכול לענות
        מושון,    18/04/08 12:27
             משהו לא מסתדר עם תשובתך, אתה עושה עירבובייה
            אליהו הנביא,    18/04/08 13:12
                 אני מבין את השאלה
                מושון,    18/04/08 21:17
                     הבודהה לימד על אין אני שקיים מצד עצמו
                    אין אני,    19/04/08 01:57
                         אם האני קיים ממשי ומתפקד,
                        בלסריו,    19/04/08 03:08
             צר לי מושון אך נראה שאתה מפספס את הקיום התלוי
            בודהיסט,    18/04/08 12:57
                 מה זה עולמי?
                מושון,    18/04/08 21:09
22.  סליחה שאני שואל
    מושון,    18/04/08 01:04
         כמעט כל בית ב-MMK מתחיל במשפט
        נאגארג'ונה,    18/04/08 09:08
             הבודהא לא דיבר למעשה על קיום תלוי
            אביתר,    18/04/08 21:00
                 ידעתי... :)  ל"ת 
                מושון,    18/04/08 21:24
21.  יפה מאוד מושון  ל"ת 
    בן,  צפון,    17/04/08 22:36
         תודה  ל"ת 
        מושון,    18/04/08 00:59
         יפה מאד מושון צפון  ל"ת 
        מושון, צפון,    17/04/08 23:35
20.  לכל הלומדים בודהיזם
    בודהיסט,    17/04/08 20:55
         חוסר הבנה בסיסי
        מתנגד,    17/04/08 21:55
             ציטוט
            בודהיסט,    17/04/08 23:00
                 לבודהיסט יקר , חג שמח
                שבי,    17/04/08 23:44
                     צודק, טועה
                    בודהיסט,    18/04/08 10:26
                         למה ההתעקשות לפילוג? מדוע?
                        MMK,    19/04/08 01:53
                         בקשה חוזרת
                        בודהיסט,    18/04/08 21:51
                         סליחה סליחה אולי הובנתי לא כהלכה
                        MMK,    18/04/08 20:26
                         אבל לא זה שלמעלה
                        בודהיסט,    18/04/08 15:25
                         דרך האמצע, אין כאן צודק או טועה
                        MMK,    18/04/08 13:01
             מצטרף להתנגדות
            סושומני,    17/04/08 22:59
19.  מושון, ריקות וחשוב מאד ק-א-ר-מ-ה ואיך אני מחסל את הסבל?
    גב' קארמה,    17/04/08 15:18
         אגב...
        מושון,    17/04/08 17:30
         אל תגזים...
        מושון,    17/04/08 17:17
             הסברת את הריקות ובסוף לא הבנת אותה בכלל
            שבי,    17/04/08 18:52
                 יש לי שאלה אלייך שבי
                מושון,    17/04/08 21:08
                     ניסיון מספר 949,587 (אבל מי סופר)
                    שבי,    17/04/08 22:50
                         שבי, כשאתה תמות
                        בן,  צפון,    17/04/08 23:35
                 כמה מילים
                מושון,    17/04/08 20:58
                     תודה מושון
                    אין אני,    17/04/08 21:44
                         ועוד מילה לגבי ''הטעויות של הבודהיזם'' להשקפתי
                        מושון,    18/04/08 00:58
                         מאה אחוז נכון, מסכים איתך
                        שבי,    17/04/08 22:38
18.  ריקות - פרק 4 (הריקות של ההסבר וה-''טעויות'' של הבודהיזם)
    מושון,    17/04/08 13:26
17.  ריקות - פרק 3 (אין אני ו-קארמה)
    מושון,    17/04/08 13:24
         אחי, מתפלמס איתך... שאלות
        שוגי,    17/04/08 15:07
             לשוגי
            מושון,    17/04/08 17:09
16.  ריקות - פרק 2 (הבעיה עם אובייקטיזציה ואחדות)
    מושון,    17/04/08 13:23
         שאלה
        שוגי,    17/04/08 15:03
             כמו בכל דיון
            מושון,    17/04/08 17:05
                 קיים מצד עצמו
                לא,    17/04/08 21:15
15.  ריקות - פרק 1
    מושון,    17/04/08 13:21
         עד כה כמה וכמה טעויות או אולי אי הבנות של הריקות ע''פ הבודהיזם
        שוגי,    17/04/08 14:57
             ועוד אגב
            מושון,    17/04/08 17:27
             לשוגי
            מושון,    17/04/08 17:24
14.  ריקות - הקדמה
    מושון,    17/04/08 13:19
13.  לבן צפון , שאלה יפה מאד
    מודט,    16/04/08 22:13
         אם ככה
        בן,  צפון,    16/04/08 23:47
12.  ל-צר לי מתגובה 9
    סושומני,    16/04/08 16:19
         אם אפשר להוסיף
        בדיבור בודהיסטי,    16/04/08 21:53
             תודה  ל"ת 
            סושומני,    17/04/08 08:22
         איש באמונתו יחיה
        צר לי,    16/04/08 19:52
             תודה לך וחג שמח...
            סושומני,    17/04/08 14:48
                 מצטער
                צר לי,    17/04/08 15:24
             חג שמח ותודה לשניכם  ל"ת 
            לסושומני וצר לו,    17/04/08 10:51
11.  יש לי שאלה לבודהיסטים
    שואלת,    16/04/08 16:11
         השוואה בין אני לזולתי
        משיב,    16/04/08 19:58
             סבל פיזי סבל מנטלי
            שואלת,    17/04/08 10:39
                 כן. קודם עזרה אחכ חמלה
                עושים מה שאפשר,    17/04/08 11:16
10.  מדהימה מדהימה מדהימה מדהימה
    לין,    16/04/08 12:43
9.  לא מובן לי
    למה?,    15/04/08 22:35
         הדלאי לאמה קורא לזה - אגואיזם מואר
        סושומני,    16/04/08 08:17
             עדיין לא מובן לי
            צר לי,    16/04/08 09:35
                 למען מי פועל הבודהיסטווה?
                שנטידווה זוטא,    16/04/08 10:48
                     למען אחרים
                    למען מי?,    16/04/08 14:56
                 דווקא נראה שהבנת היטב, מה בדיוק לא מובן
                סושומני,    16/04/08 10:28
                     מה שלא מובן לי
                    צר לי,    16/04/08 15:43
                         האם זה אנוכי לחשוב על התוצאות?
                        רחב לי,    16/04/08 19:39
                     אין לו צורך ממשי למדוט
                    בן,  צפון,    16/04/08 11:55
                         זאת שאלה טובה
                        בן,  צפון,    16/04/08 18:24
                         מתנגד או לא זה לא משנה, האם אתה עושה?  ל"ת 
                        מודט,    16/04/08 16:02
                         סליחה?
                        בן,  צפון,    16/04/08 13:55
                         הרבה אנשים הבינו הרבה דברים אינטואטיבית אבל
                        נולי,    16/04/08 12:36
                         אולי זה נכון שההבנה האינטואטיבית של חלקנו נכונה
                        אולי,    16/04/08 12:26
8.  דבורה יקרה מפז, מורה נפלאה,
    שלך באהבה,    15/04/08 19:19
7.  נפלא, עברה בי צמרמורת בזמן שקראתי  ל"ת 
    אדוה,    15/04/08 11:32
         אני מודה שגם בי עברה צמרמורת  ל"ת 
        סושומני,    15/04/08 14:59
             גם לי עוברת צמרמורת מההתכתבות הזו....  ל"ת 
            המשתין בקיר,    15/04/08 17:13
                 מצמרר  ל"ת 
                מצמרר,    15/04/08 18:28
                     bullshit, empty words ...  ל"ת 
                    god,    15/04/08 19:09
6.  תודה על רגע של השראה
    מאזין,    15/04/08 09:38
5.  אין דבר כזה חמלה אמיתית!
    חומל בעל כורחי,    14/04/08 22:46
         מה הכרחי?
        לא הבנתי,    15/04/08 16:15
         זה אולי נכון מצד ההגיון
        נאמהה,    15/04/08 10:30
         גם הטיסה לירח התחילה בפלורידה.
        שנטידווה הקטנה,    15/04/08 03:21
             אני מוחה!  ל"ת 
            קרמיט,    15/04/08 15:45
4.  מי שחושב שחמלה היא הארה כנראה
    נולד בלי חמלה,    14/04/08 14:51
         חמלה
        גם אני בלי,    14/04/08 16:36
             החמלה מתחילה אצלי!
            שם העבודה,    14/04/08 18:23
         יותר קל להשמיץ דת שלמה מאשר לפתח חמלה!  ל"ת 
        מאד עצוב,    14/04/08 15:28
3.  כמה יפה תודה מקרב לב  ל"ת 
    צור,    14/04/08 13:20
2.  תודה רבה על הלימוד המתוק מדבש!
    .,    14/04/08 12:58
         יש כאלה שמוכנים לכל מאמץ למצוא תשובות
        בודהיסטוה טירון,    14/04/08 18:41
         הכי טוב - לשמוע מן הלאמה, אך תוכל גם למצוא חומר כאן
        בודהיסטוה טירון,    14/04/08 18:32
         אפשר להתחיל מתרגול פשוט
        פנדחיחו,    14/04/08 17:56
1.  תודה רבה לך לאמה מדהימה
    מודה מכל הלב,    14/04/08 12:27