|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
על מה מדובר כאן
זומבי,
בבית,
15/06/04 06:47
| ולמי זה אכפת?
איך חברות מבזבזות את הכסף שלהן זה ענינן הפרטי בלבד, ואל תבלבל לי את המוח עם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מיתוג..ומיתוג מחדש
צ'ומפי,
14/06/04 15:48
| מיתוג זה חלק ממה שאילן שילוח דיבר עליו ועוד נתונים יותר מעמיקים קצת..גם גב' קלין אמרה כמה דברים נכונים, אך עדיין כל מותג בישראל חייב לעבוד עם יועצי מיתג במובן האסטרטגי ופחות בצד החזותי (שפתון על חזיר..לא יהפוך אותו לליב טיילר). יש כמה כאלה בארץ ובחו"ל ויותר מידי שרלטנים שמשתפים פעולה עם משרדי הפרסום שחולבים מיליונים מהלקוח ואח"כ משמיצים את יועצי המיתוג (גם מחוסר הבנה מביך וגם וצמ..נו אתם יודעים). לקוחות שישתמשו בתבונה בייעוץ חכם ימצאו את היתרון התחרותי שלהם, יחזקו את ערך המותג, או שימציאו מחדש את המותג תוך בחינה אמיתית של הנכסים הקיימים וניפוי הלא רלוונטים. לא יעזור שום דבר (במיוחד אחרי שכהנמן זכה בפרס נובל על כך) שחברה חייבת להיות מוטת מותג וצרכן, כי כמוש אנו יודעים, הצרכן רוכש אמוציונלית ומצדיק רציונלית ברוב הסקטורים, ולכן מותג שיאבד את המיינד ספייס שלו, יש לו בעיה. יועצי מיתוג טובים יודעים להכין חברה לניהול נכון ומיקסום הפוטנציאל. חבל שיש בלבול כזה בגלל פרסומאים..ושאר זבי חוטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'ומפי כלכך צודק, חבל!
טנטו,
15/06/04 13:37
| צ'ומפי, אנני יודעת מי אתה וחבל, אך אתה כלכך צודק! מר שילוח איש מאד חכם וסופר מוכשר, אולי הפרסומאי הכי מוכשר שהיה בתעשיה הזו, אבל גם הוא חוטא באינטרסים לא כלכך נקיים..הוא שכח שמרדו הוביל שנים את פלאפון להוריד אותה לטימיון כמעט. נוסף לכך, המצב בארץ הוא גרוע מאד ומיושן למרות החברות הבינלאומיות שנכנסו לכאן והאפיליאשנים למינהם. משרדי פרסום מפחדים לאבד נתח ולא מבינים שכדאי להם מאד מאד לאמץ את נושא המיתוג הרציני ולא שפתון על חזיר כפי שהגדרת יפה כלכך, ולא להקים יחידות פיקטיביות של עיצוב במשרד שלהם.אך יש שינוי ואני נפגשת עם צוותים מאד רציניים של יועצים בתחום וכדאי מאד לעבוד איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|