|
|
עד כה: 11 תגובות, ב- 9 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
9.
פרסמו אצלי
ז'וז'ו זרגון,
30/06/04 18:09
| אני, ז'וז'ו זרגון, כוכב עולה בעולם הפרסום. אני חזק, אני. אני מרשים וכובש, אני. אני הייתה לי חברה חתיכה, אני, ואני כיכבתי בטורי הרכילות, אני. בואו מפרסמים והיכבשו בקסמיי, בואו להצגת תכלית מרטיטה מול עובדי הכנועים והמסורים. גרפיקאים וקופירייטרים וארט דיירקטורים ומעצבים ומשכתבים ומנהלי מותג ומנהלי מסעות ומנהלי איסטרטגיה - כולם משרתים סביבי באדיקות, כולם מקפצים לדות מסעיר בהישמע נפיחתי הדקיקה. ואני נופח, אני. וזה מסריח, זה. זוזו רגע הצידה, בא לפה איזה ג'ו אבו עלי שמאיים לחשוף וכל העוונטה. אל פחד, קליקה, קשה לתפוס ראשנים בביצה ואנחנו חמקמקים כמו צואת ג'ירפות בעת שלשול אפידמי. ג'ו, הוא שם לנו. אני זרגון, אני. ואני מי מתקרב אלי כשאני נופח. בוא ג'ו, תתקרב, אל תפחד מערסים. פרסומאים וקומבינטורים: את השלמונים כרגיל, בעדינות, בזהירות, צפוף באבו כביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סוד הכסף הגדול
עמיחי משולם,
29/06/04 16:59
| ידוע זה כבר שמשרדי פרסום הינם צינור אדיר להפניית תקציבים וכספים - אם למטרות פסולות ובלתי ייעודיות ואם לידיים פרטיות. גם אני ניצול האונייה הסרוחה הזו של ''עולם הפרסום'' וגם אני השתתפתי בחגיגה. החבר ג'ו, סלמטק על הנועזות ועל המרירות, אבל כדי להוכיח הדרך ארוכה, אם כי אפשרית. תן גם לי לעשות חושבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הבועה של עולם הפרסום
יוסי קוקר,
29/06/04 14:47
| חברה טובה אינה זקוקה לטררם של משרדי פרסום. חברה טובה מפוקחת על ידי חבר מנהלים, אומר שנית - חבר מנהלים, שתפקידו למנוע בכל מצב אפשרות של קשר הדוק ובלתי נשלט בין משרד פרסום לבין דובר/מנכ''ל/יו''ר או כל בעל תפקיד אחר העשוי לרכז תחת ידיו כוח להחליט. שימו לב, בעלי עסקים פרטיים כמו שטראוס ועלית: שלא יעבדו עליכם, אתם לא צריכים 80% מהוצאות הבולשיט של הפרסום. גם אני מודיע לכם מבפנים ותמות נפשי עם פלשתים. צוחקים עליכם שנים, משטים בכם, פועלים מאחורי גבכם, מחניפים לכם בפרצוף ועושים אלף קומבינות כדי להגדיל את הוצאותיכם. אני אחד מאלה שאחראי על כך. לא בפירוש, אבל תחת מילים יפות של צריבת מותג, לדוגמה, צורבים לכם את החשבון. כיף להתאהב, עפרה, אבל כיף גדול יותר לא לתת למאחזי עיניים לצחוק על חשבונך. אל תהרסי את מה שאבא בנה בעשר אצבעות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פרסומת טובה לקפה בסדר.
דודו אלחרר,
29/06/04 08:10
| רק תלמדו בפרסומת איך להוציא קפה עם ניחוח טוב ועם - עם - הקצף המיוחד הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה חמור
דויד בוחבוט,
29/06/04 08:07
| ושהמשטרה תבדוק כבר כמה משרדי פרסום לדוגמה. למה שופכים שם המון כסף? בסוף זה משפיע על הצרכנים, כי המחירים גבוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בפרסום כמו ביחסי ציבור
אירינה,
29/06/04 08:05
| לא צריך את זה ולא צריך את זה. הכל כספים מלוכלכים. נטו פרסום - מינימום כסף, ולא מה שמתרחש כיום נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המכבסה עובדת חזק!
ג'ו,
29/06/04 08:02
| נחשו, נחשו עמי. איזו חברת פרסום גדולה וידועה וותיקה ומנוסה ידעה להזרים כספים שחורים לבכיר מאוד בחברת תעופה מתרוממת גבוה כדי להמשיך ''לעבוד'' יחדיו? הלו, משטרה! כנסו בהם חזק, בעולם הפרסום המושחת. תתחילו להפעיל חשיבה יוצרת כדי לשבור את קוד ההתקשרות הכספי מהחצוף בין תקציבים - ציבוריים ופרטיים - לבין יחידי סגולה מושחתים שעושים הון. תרחרחו אצל תקציבאים, תנו לזוטרים להריח יום או יומיים את ריח הליזול באבו כביר ואז אנשים יתחילו לשיר ולרקוד. הלו, 100 שומעים? עולם הפרסום כמרקחה. מי שילם, מי שלשל, מי קיבל, מי שיחד, מי נתן, מי ידע, מי השפיע. גורו לכם, בני עוולת הממון, כאן ג'ו מדבר. וג'ו הולך לעשות סדר בעיירה. יאפים, הזהרו, ג'ו ומזרחי מחכים לכם. מסע פרסום, עאלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בחור, אתה אמיץ...
ל"ת
רות המואביה,
28/06/04 23:50
| |
 |
1.
לאלו כיסים פרטיים הלכו העמלות
הג'ינג'י הלוחם,
סדום,
28/06/04 20:49
| קחו, למשל, את שלמור-אבנון-עמיחי. נו, קחו אותם את השלושה למשטרה למטרות הניסוי שלנו בלבד ולא, חלילה, מתוך רצון להכפישם או להעליל עליהם. עם רמי שלמור, קצין וג'נטלמן, בראש. הם ישרים, הם נקיים, אין ספק, הם זכים אשקרה, ללא כחל ושרק. אבל בואו נעשה תרגיל פשוט וזך באזרחות טובה ויחסי ציבור טובים לעולם הפרסום בארץ ונבקש מהם - בטובות - לשבת ולהיצמד למכונת אמת תחת עינה הפקוחה של המשטרה או של השב''כ. הפוליגרף, כדי להבהיר, הוא לא של המשטרה, אלא של מכון פרטי אמין, שמקובל על דעתם של מנהלי אותו משרד פרסום. ונשאל אותם מספר שאלות פשוטות: רבותי, המלאכים, האם העברתם כספים כעמלות/רווחים לאדם מסוים או לאנשים מסויימים בחברת עלית וזאת ''מתחת לשולחן'' במסגרת אותו מסע פרסום? האם עשיתם או לא עשיתם כדבר הזה גם בעבר עם חברות אחרות? האם ידוע לכם על חברות פרסום אחרות הנוהגות כך? אני בטוח שהללו היו יוצאים זכים ותמימים - ברצינות גמורה - אבל אתם, ילדים, מה אתם אומרים? מה היו מראות תוצאות הפוליגרף? .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמור אבנון עמיחי באמת בסדר!
הג'ינג'י הלוחם,
29/06/04 21:32
| אחרים חארות, ובגדול. במקרה יצא לי שם שיש אחד כזה ריאליטי - וואלה מהשמים - ואין כל כוונה חלילה להעליב או לפגוע אישית. יש פרסומאים מושחתים אשקרה זאת אני יודעת ממקור רציני בהחלט (אני, אלא מה) אבל מאחר שהסתבר לי מחברותי כי הדברים עלולים חלילה לפגוע אז הנה חד משמעית: אין הכוונה בדברי למשרד הזה של שלמור אבנון עמיחי או למי מהבעלים שלו - זו הייתה רק ואך ורק אלגוריה פשוטה לצורך שימוש במשרד שהופיע בכיתוב של הידיעה.
פרטים מפוצצים ואמיתיים על הוירטואוזיה של עולם הפרסום המלהטט והמלהג בהמשך! שלכם ג'ינג'י הנוקם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המכבסה מכבסת ומסעודה מתפגרת
ציון שלמוני,
28/06/04 23:49
| כי התקציבים זורמים, המנהלים שמשתכרים משכורת ממשלתית רוצים ורוצים ולהוטים, ויש מי שנותן להם, כי הם, המנהלים, מחליטים לאן לשפוך את הכסף, והם מנווטים ונפגשים ומאשרים ורואים רפרזנטציות ושומעים הערכות ולוגמים אספרסו ארוך ושוב נפגשים, והמנכ''ל אמר, והתקציבאית ההיא שכבה עם הסמנכ''ל ההוא - והשיטה משטה, ונהרות המזומנים זורמים, ומשרדי הפרסום חוגגים, והשלמונים מתחברים לכיסים הנכונים - והעולם שותק, אשקרה אהבל. אבל פה נכנס ציון שלמוני לתמונה. וציון שלמוני לא פראייר. לא שילמתם, חארות, לציון שלמוני, אז ציון יחשוף את ערוות ארנקכם. חכו חכו, הארץ עוד תרעד. ברנז'ה, עאלק.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|