|
|
עד כה: 5 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
סתם כי בא לי לא לפרגן?!
מיכאל,
29/06/04 12:10
| open? אולי תפתחו לרעיונות קצת יותר מרעננים מלוגו בועית טכסט וסיסמה עייפה ושחוקה , משהו קורה בסנטר, אבל זה כנראה לא ממש מעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תורידו מחירים וזה יעזור
ל"ת
.,
28/06/04 15:11
| |
 |
3.
אני לא יגיע ...
יאיר,
28/06/04 15:08
| למה לי להגיע לקניון הזה כשיש כל כך הרבה קניונים עם חניון בחינם ??? בעוד שבקניון הזה אני צריך לשלם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
IDENTITY, לא מיתוג. נא לדייק.
פיליפה סקולארי,
ברזיל,
28/06/04 13:46
| גם המהלך, וגם החברה שביצעה אותו. מדובר בתהילך החלפת זהות תאגידית, קוסמטיקה, ולא מיתוג, בדומה לכל התהליכים שצוינו שבמגזין הזה שכותביו אינם מבינים את המטריה. חבל. OPEN היא חברת עיצוב העוסקת בזהות תאגידית ללקוחות שונים ואינה עוסקת בבחינה או בנייה אסטרטגית של מותגים. זה יהיה מאד שרלטני ומגוחך להגיד שהם חברת מיתוג. חבל שרק בחברות בינלאומיות מבינים את זה פחות או יותר ומודעים לחשיבות הקרדינלית והקיומית של מיתוג ושל חברה המנוהלת כמותג, ולא משנה באיזה סקטור, למי פונים, או מה התקציב. להיות מוטה צרכן, מוטה קהילת המותג - החוצה ולא פנימה, זה בייסיק. תראו את יוניליור, את אורנג' ועוד ועוד. שם מתעסקים במיתוג. יחי ההבדל הקטן. פשוט מגוחך. בפעם המיליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
במקום להשקיע במיתוג אולי תשפצו
עמית,
ת''א,
28/06/04 11:58
| הסנטר נראה מבחוץ פשוט גועל נפש. אולי תשקיעו קצת במהות ולא בבול שיט שמסביב...
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|