 |
8.
חבל רק על העובדים במירס
מושון,
תל אביב,
12/07/04 12:33
|
המנהלים מסודרים הם יושבים על כרית גדולה מאד מאד של אופ' למניות מוטורולה שחלקם אפילו מימש את האופ' והם גם יהיו אלה שלא ישלמו את המחיר ,מי שישלם את המחיר הם העובדים המסורים שעשו ימים כבלילות להצלחת מירס בסופו של דבר הם ורק הם ישלמו את מחיר וילכו הביתה כשמירס תיסגר. וכן כל זה במיגרשה הפרטי של חב' מוטורולה המהוללת!!. לא להאמין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
המלך הוא עירום
טל,
תל אביב,
12/07/04 07:47
|
לאיש מהצפון ! על איזה כלכלת שוק אתה מדבר למירס היו כל הכלים לפרוץ ולהיות אחת משלוש או מארבע חברות גדולות רק שמנהלי מירס העדיפו לא לעשות דבר אלה לנצל את הרגולטור כמו בזמנו פלא פון וללכת נגד. חוץ מזה גם למירס יש לקוחות פרטיים שמסבסדים את הלקוחות הגדולים כמו משרד הביטחון שמשלם סכומים נמוכים ואולי יותר מכפי שכתוב בכתבה וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המונופול - אם כבר - היה של מיר
תום,
הרצליה,
12/07/04 09:57
|
שנים על שנים היה למירס מונופול בארץ על שוק הקשר, בגלגולים ובשמות הקודמים שלהם , מוטורולה, שמירס שייכת אלהם שלטה פה בשוק הקשר. ועל המונופול הזה מירס מנסה לשמור. בכל מחיר. אז תקשורות סלולרית הם ישנו כשהכניסו להם. הם היו בטוחים שזה לא נוגע להם. כשהם הבינו , מאוחר כמובן, שהתקשורת הופכת מקשר סימפלקס, קשר ווקי טוקי רגיל ופשוט לתקשורת סלולרית. הם בקשו גם רשיון סלולרי, ואיימו שאם הם לא מקבלים הם הולכים הביתה ומורדים את הרשת שהם מספקים לצבא ולכוחות הבטחון האחרים. וככה הם קבלו רשיון סלולרי, ובניגוד לספקיות האחרות, בלי לשלם עליו שקל.
עכשיו הם נזכרו להשתולל כשמתחרים איתם גם בקשר הרגיל, ווקי טוקי.
אבל כל זה לא משנה ולא חשוב לצרכן. מה שבאמת משנה וחשוב זה מה הם נותנים. ותראו את התגבות פה, אין לקוח אחד שמרוצה מהשרות, אין לקוח אחד שלא מרגיש נגזל ומרומה, אין לקוח אחד שלא מרגיש שלא שמים עליו ושמזלזלים בו.
יש לי כבר הרבה שנים מכשירים מכל החברות. ואין מה לעשות, השרות של מירס, המחירים של מירס, העבודה מול הלקוח של מירס. פשוט קטסטרופה ליד האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חבל שאף אחד מכם לא למד קצת כלכ
1,
צפון,
12/07/04 07:12
|
כלכלה ויודע את ההבדל בין שוק שמשחקות בו 3 מונופולי ענק לעומת שוק עם שחקן רביעי קטן יותר
שורה תחתונה - שינוי פני השוק בארץ לרעה.
(רמז למי ששכח סלקום חדרה לארץ כמפעילה עם התעריפים הנמוכים משמעותית ובחצי עשור האחרון היא הפכה לשולטת בשוק עם מחירים מופקעים)
אז יופי, בחצי שנה הקרובה מחירי הווקיטאקי ירדו אולם אח''כ...
ושוב רואים שאנשים כאן לא רואים ממטר, ובטח לא קדימה.
אולמרט האחרון שאני אצפה ממנו להבין משהו בזה
אפאופו זה מזכיר לי לפני שנים שליבנת היתה שרת התקשורת ואת מצב העינינים בתחום אז...
כל הכבוד, שמים אנשים במדינה בעקבות פרוטקציות/קומבינות במקום ע''פ כישוריהם.
במדינה מתוקנת כל אלו היו מתפתרים לפני סיום ההליכים נגדם ונעלמים מהמפה.
רק אצלנו בגלל מליון מפלגות הבלגן/סקנדל הזה אפשרי
(ביבי זה יוצא דופן, תמיד הרי חייב להיות פרט חריג שאינו מקיים את הכלל לא?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציבור לא מבין שהוא זה שמחליט.
ל"ת
אורי,
12/07/04 23:09
|
|
 |
5.
ביבי הורס את המדינה
דניאל,
12/07/04 04:32
|
|
 |
4.
אכן מירס נחה על זרי הדפנה
רונן,
תל אביב,
11/07/04 23:49
|
אולי עכשיו יורידו את מחירי הווקי טוקי במירס כשסוף סוף לא תהיה לה בלעדיות בתחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מירס כמו פלאפון שהיו בהתחלה
אבי,
ת''א,
11/07/04 23:44
|
מירס כמו פלאפון שהיו בהתחלה לבד ללא מתחרים לא רואה ממטר את האנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מירס חברה גרועה שמתעמרת....
תום,
הרצליה,
11/07/04 22:33
|
שמתעמרת בלקוחות שלה. אין שום סיבה לתת למירס בלעדיות, ואפילו הפוך, יש כל סיבה בעולם לקחת לה את הבלעדיות.
ואגב, אחרי חמש עשרה שנות פעילות בתחום הקשר בארץ היא הצליחה להשיג רק 280 אלף לקוחות. אז אין להם למי לבוא בטענות אלא לעצמם.
אם הם היו נותנים שרות הוגן והגון, היה להם היום פי עשר לקחות עם או בלי ווקי טוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לדעתך. אכן, מירס חברה
יוני,
י-ם,
11/07/04 23:03
|
|
 |
1.
סוף-סוף...
ח,
י,
11/07/04 20:40
|
במקום להשקיע בעצמה ובלקוחותיה, מירס החליטה להישאר אדישה לתחרות חופשית, ועכשיו זה מגיע לה בהפוכה. מירס אינה מונופול ולא מגיע לה שום זכות-יתר או מעמד מסויים בשוק התקשורת הישראלי.
חבל שסלקום היא היחידה שנאבקה ועדיין ממכשיה להיאבק בזכותן של המפעילות להפעיל שירות זה (וברור שלכולן גם יש אינטרסים לכך).
נאחל לסלקום הצלחה רבה מחר בהשקת השירות המיוחל ומכשירה התומך.
הגב לתגובה זו
|
|