 |
18.
סלקןם החברה הכי טובה
עינת,
21/07/04 10:43
|
תפסיקו כבר , תקלות ישנן בכל חברה. מה הסיבה שהחליטו דווקא לספר תקלות של סלקום ולא של אורנג או פלאפון? בגלל שסלקןם מובילה את השוק הסלולרי והמתחרות שלה חוששות ולכן הן משמיצות אותה בכל הזדמנות שיש. וחוץ מזה קניתי אתמול בסלקום את הנוקיה 5140 PTT אחלה מכשיר. רוצו לקנות שווה כל שקל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סלקום חברה טובה
דנה,
נתניה,
21/07/04 10:39
|
עדכנתי זכרונות ללא כל תקלה ואפילו לא הייתי צריכה להגיע למרכז שירות, פשוט קיבלתי SMS מסלקום שאני יכולה לעדכן דרך המכשיר. אז פשוט נכנסתי לתפריט הרלוונטי במכשיר והופ - הכל עודכן. אחלה שירות. אני מרוצה מסלקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פלאפון מחקו לי גם
עידו,
ירושלים,
21/07/04 09:11
|
גם לי נמחקו הזכרונות בפלאפון. אני מנוי חדש יחסית בפלאפון (עברתי מאורנג -בגלל שירות גרוע) ובאתי לעדכן וכמובן שהכל נמחק. פשוט מתסכל - 200 זכרונות הלכו לעולמם ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אורנג - שירות לקוי ביותר
ערן,
ת''א,
21/07/04 08:12
|
חייבו אותי על החלפת מספר במעבר ל10 ספרות ב100 ש''ח!! שהתקשרתי לש''ל אמרו לי מצטערים אתה החלפת למספר יפה וזאת העלות. הסברתי להם שבסך הכל ניתקתי קו אצלהם ולא החלפתי. רק אחרי שאני התקשרתי כל יום במשך שבוע (מאחר ואף אחד מהנציגים לא דאג לחזור אלי) הוכחתי להם שלא החלפתי שום מספר ואז החליטו לזכות אותי. פשוט חוצפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נשארתי לקוח מרוצה של סלקום
אמנון,
20/07/04 22:30
|
אני לקוח ותיק של סלקום שהגעתי למרכז שירות להמרת הזכרונות במכשירי הכל הלך חלק במהירות ושירות אדיב. ואפילו קיבלתי 10 רינגטונים במתנה רק על זה שהמרתי זכרונות! לא יודע מה אתכם אבל אני מרוצה לאורך כל הדרך עם סלקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קרה לי גם באורנג
אמיר,
20/07/04 22:25
|
נגשתי לעדכן זכרונות והכל נמחק!! הפיצוי היה רחוק מלהיות ראוי לנזק שנגרם. רק לאחר שהייתי צריך להרים את הקול ולדרוש מנהל אז הוא הציע לי פירוט שיחות חינם והתנצלו. ממש תודה על ההתנצלות שלכם אולי תפצו בהתאם כמו בסלקום. נראה לי שאני באורנג לא נשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם לי זה קרה
מאוכזב,
20/07/04 10:16
|
הגעתי למרכז השירות על מנת לעדכן את הקידומות ופשוט מחקו לי את כל הזכרונות. הם באמת נתנו לי את פלטי השיחות בחצי השנה האחרונה, אבל זה לא עוזר כי יש מספרים שאליהם לא חייגתי וזה פשוט הפך להיות הסיוט של חיי. הפתרון היה פשוט לעבור לחברה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תראו למה הגענו...
מייקי,
20/07/04 09:29
|
בכיינים שטלפון סלולרי הפך אצלם למשענת קנה רצוץ - תחזרו לדרך הישנה והטובה פנקס ועט ! תפסיקו להתקטנן, מה היה קורה אם הייתם מפילים אותו לבריכת שחיה ? הייתם מבקשים פיצוי מהמציל !?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שמירת לקוחות
ארנון,
מרכז,
20/07/04 07:04
|
חבל שבסלקום שכחו את סוד הצלחתם. התעמרות המונופול לשעבר פלאפון בלקוחותיו. מעבר למחירים רצחניים היחס המתנשא הבילתי מסחרי והטיפשי. סלקום הינה בחזקת התלמיד שעלה על המורה ואכן אלה הם פני הדברים כיום. מתי התעוררו בעלי המניות. של סלקום?? שייבדקו עם פלאפון עלויות החזרת לקוחות. אני עם סלקום גמרתי.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זהירות - מניסיון !!! חשוב מאוד
אחד מהצפון,
צפון,
20/07/04 06:03
|
למי שיש מכשיר ובו יותר ממספר אחד על אותו שם (לדוגמא מס נייד, פקס טל' בבית וכו) שיזהר לפני החלפת המספרים !
את המכשיר שלי שהמספרים בשיטה הנ''ל (שהיא המקובלת מאוד בכל מקום) והם שמורים בזכרון המכשיר ולא בסים (בסים יש מקום רק ל250 זכרונות) המליצו לי ''אוף דה רקורד'' לא להחליף את הזכרונות.
לכן אני מעביר אותם עם תכנהבצורה ידנית בעצמי.
בכל אופן למען הגילוי הנאות, אציין כי רוח חדשה נושבת במרכז השרות שלהם, אחרי שעברנו מסלקום ליורוקום בגלל שרות גרוע במיוחד (בו איבדו לי בטריה, מחקו לי ''בטעות'' מידע מאחד המכשירים) אז לאחרונה יורוקום סגרו את המעבדות והעבירו אותנו לסלקום. בכל אופן לאחרונה הצטרכתי לקבל שם שרות והוא אכן השתפר פלאים.
שוב- הבעיות קימות בכל החברות (GSM) כאשר הזכרונות שמורים במכשיר ולא בסיםקארד ויש בכל שם יותר מרשומה אחת.
טסתי לעבוד. תהנו ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי זה קרה
אודי,
המרכז,
20/07/04 08:36
|
שידרגתי טלפון ובזכרונות בהם היו שמורים שני מספרים תחת אותו השם, המספר השני נמחק. גם חלק מהשמות קוצצו וככה איבדתי מידע ששמרתי בשורת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סלקום חצופים- מנוי מאוכזב
גנדי,
תל אביב,
20/07/04 00:28
|
סלקום יכולים להדפיס את המספרים לפני ביצוע המעבר וליצור גיבוי מה גם שקיימת אפשרות לדעתי להעתיק את הסים כארד, ולשמור אותו, אבל משום הם מעדיפים לא לעשות אף אחד מהדברים ולהסתפק בהודע לקונית ללקוח, ''שקיימת אפשרות שהמספרים יימחקו'' וכמו שאמרתי למנהל החנות האבן גבירול, יכול להיות שאם אני ''ייפול עך האחוז הבודד הזה, זה שאתה מוסר לי את המידע הזה לא מונע ממני לנקוט באמצעים הדרושים לאחר מכן. לי זה לא קרה, למי שזה קרה אני ממליץ בחום לפנות לבית המשפט ולהעמיד אותם במקום על עצלנותם, והרצון לחסוך כל שקל על גבינו - המשתמשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שרות מצויין בסלקום
רענן,
חיפה,
19/07/04 23:19
|
דווקא לי ניתן שרות מצויין בסניף של סלקום בהרצליה, אליו הזדמנתי עקב עבודתי. למרות שנגמר לי הביטוח על הסוללה - הסכים מנהל המרכז להחליף לי את הסוללה, בחינם. כל הכבוד לסלקום ותודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כתב משועמם מחפש את מי להשמיץ
אליהו מעין,
הרצליה,
19/07/04 23:17
|
סוף סוף מצא כתבכם ''אסון'' עולמי לכתוב עליו- ללקוחה נמחקו, בטעות, מס' הטלפון שלה. אכן - ראוי לכתבה בעתונכם הנמוך, אולי תשקלו לשגר את כתבכם הנמרץ אך המשועמם לחפש עוולות יותר רציניות או שמא אין הוא מסוגל לכך? מצאתם במה למלא את השורות-אכן, הצלתם את המדינה. נמוכים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שדווקא אתה משועמם
נורית,
19/07/04 23:57
|
ומחפש את מי להשמיץ. תדע לך מותק..שכשנמחקים לך 500 טלפונים בא לך למות. זה קרה בסניף הרצליה לחבר שלי והוא כמעט וחטף התקף לב - כי זה כלי העבודה שלו! אין מצב לשחזר את כל המספרים האלו. במקרה שלו, למזלו, היה לו גיבוי של כל הטלפונים. חכה שזה יקרה לך ואז נראה איך תגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיקת זכרונות- אחריות
עובד חברה,
27/07/04 22:15
|
בכל פעולה של העברת זכרונות יש חשש שימחקו הזכרונות. הלקוחות מוזהרים מכך וכמו כן י שמפחד שיעביר לבד. החברה לא חייבת להעביר את המספרים. המספרים לא השתנו באשמתה. כתב לא ראוי ומשמיצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איפה שיש בני אדם יש טעויות-
מרדכי מיאמו,
19/07/04 22:46
|
זה יכול ליקרות,וזה לא סוף העולם,הכתבה מיותרת לחלוטין,שני מיקרים מתוך מיליון לקוחות. אני בד''כ מתקומם על סלקום שמעלה מחיר,שמרדימה לקוחות שמשלמים הרבה-ועל כך הם ראויים לגינוי. אבל מקרים בודדים אלו +הפיצוי לא שווים כתבה של אתר המכבד עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בשביל זה קיימת חברת פלאפון
שי,
ירושלים,
19/07/04 22:40
|
|
 |
3.
כל הכבוד לפמסון!
משה מאירסדורף,
תפוח,
19/07/04 22:29
|
טל פמסון הוא כתב מעולה לעניני צרכנות. תמשיל בגילויים .אנחנו מאחוריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר עובדי אורנג משועממים
אביב,
21/07/04 08:17
|
בטח שאתה מרוצה מהכתב טל פמסון, אתה בתור עובד אורנג הוא עושה לך את העבודה ומשמיץ את סלקום בכל שטות הכי קטנה. כאילו שבכל אורנג לא קרו מקרים כאלו שנמחקו זכרונות, אז למה לא מפרסמים את זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פעם סלקום היו נחמדים
הדי,
גדרה,
19/07/04 22:18
|
פעם סלקום היו נחמדים. בשנתיים אחרונות נהיו בילתי נסבלים. ככל שהמחיר עולה על גבינו כך עושים צחוק מהלקוחות. פעם נתנו את המספר שלי לאדם נוסף, אלק, בטעות . גובים כסף מעל המותר. דר פטרבורג תתעורר. פעם היתה אדם מאוד רציני וקידמתה יפה הרבה דברים. תבדוק את היחס ללקוחות. התחלנו לעזוב. אני אמרתי שלום סלקום אחרי 10 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלכלום הכוכב שנפל
לקוח מאוכזב,
20/07/04 06:16
|
אני עברתי ממזמן לאורנג' סלכלום גדלו ומזלזלים בלקוחות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תאגידי ענק חיות רעות
ר.ק,
19/07/04 19:52
|
|