 |
15.
למירס יש מנכל רע
אבי רימון,
תל אביב,
02/08/04 21:31
|
ממתי אבי רימון מבין בנושאים אלה היכן מנהל השיוק '' אבי אתה טועה בגדול ואתה גם לא מבין שזה יותר טוב ללקוח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שאול יהלום ח''כ מדהים!!!
נבו,
02/08/04 15:17
|
תעקבו אחרי הפועלים שלו בכנסת. אין ספור חוקים לטובת האזרח, ולטובת הצרכן.
אם נתעלם רגע מהאג'נדה הפוליטית שלו, האיש נותן לנו, האזרחים, המון כח, וחוסך המון עוגמת נפש כסף בחקיקה שלו!!
יישר כח.
מאת חילוני אדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אינטרנט זהב בהלם
אלי ה.,
02/08/04 15:08
|
מה יעשו עכשיו אינטרנט זהב עם כל התחמונים שלהם ללקוחות ? איך יציעו להם הצעה שווה לזמן מינימלי ואח''כ יכניסו להם שטוזה? מסכנים, אולי יתחילו לייצא קופים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סוף סוף באמת הגיע הזמן .
ל"ת
ירדן,
02/08/04 15:08
|
|
 |
11.
נטוויז'ן תפסיק לשדוד אותנו
מיכל,
02/08/04 15:07
|
נמאס כבר מהמבצעים ללא תאריך סיום שלהם ''תתקשר וניתן לך מבצע חדש...'' שקרנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה יהיה אם הלקוח בחו''ל ????
haim 28,
pittsburgh,
02/08/04 15:04
|
אז חודש לפני שיסתיים החוזה החברה תשלח מכתב ותודיע על שינוי המבצע מאוד קשה לחשוב על פיתרונות נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עושק הצרכנים נמשך
עמרי,
ת''א,
02/08/04 14:53
|
ישראל היא אחת המדינות המפגרות בעולם המערבי באחריות צרכנית. לכו ותלמדו, שחוק סימון מוצרים שורותים ( המחייב את המשווקים להדביק את מדבקות המחיר על המוצרים ), זכה להתנגדות עצומה מהסוחרים ומהיצרנים שנהנו מחוסר ההבנה של הצרכן לגבי המחיר. את החוק הזה לקח להעביר כ 7 שנים ( ! ). הודעה על סיום מבצע היא אלמנט בסיסי. כל המשווקיםמכירים את העיתונות הכתובה והמשודרת כדי לפרסם, אבל אף אחד לא מכיר אותה כאשר צריך ליידע את הצרכנים אודות העלאת מחירים או הפסקת מבצע. חברות הסלולר ובזק - יכולים לעשות זאת דרך SMS. כל החברות יכולות לעשות זאת אפילו באמצעות החנויות הקימעונאיות. מעניין, אבל כאשר המשווקים מבינים שלא יכולו לעשוק יותר, הם הופכים לסתומים, בורים וחסרי הבנה בסיסית על הנזק שגרמו לצרכנים. הגיע הזמן שנתנהג כמו צרכני ארה''ב. מדי פעם, יש להחרים ספקים ויצרנים שפגוגעים בצרכנים. רק כך, דרך הכיס, הם ילמדו. בינתיים, הם עושים לכל הצרכנים בית-ספר עם יום לימודים ארוך ומשפיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הרבה חברות ניצלו את הפריצה
מאיר,
02/08/04 14:32
|
במיוחד חברות הכבלים והלווין. לי זה קרה, מפני שאף אחד לא זוכר מתי נגמר לו המיבצע ואז עד שהוא בודק את החשבון זה כבר מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חוק מצויין
לקוח סלקום,
02/08/04 14:28
|
|
 |
6.
מספיק שיודיעו בחשבונית החודשית
רון,
02/08/04 14:28
|
|
 |
5.
כרגיל יגלגלו הוצאות נלוות על..
יגאל,
02/08/04 14:27
|
כרגיל את כל ההוצאות הנלוות - להשיג את הלקוחות, לשלוח מכתבים לקבל אישור טלפוני או בפקס שכרוכות במיליוני שקלים יגלגלו על הצרכן - יצא שכרנו בהפסד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא רק סלולארים
פאול,
באר=שבע,
02/08/04 14:27
|
שלום גם חברות הכבלים . וגם העיתונים עןבדים באותה השיטה. אנו הלקוחות נשמח אם הצעה זו תעבור גם בשלישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אולי אינטרנט זהב יפסיקו לרמות
יואב,
02/08/04 14:25
|
עכשיו אולי אינטרנט זהב יפסיקו לרמות את הלקוחות שלהם ולא ימכרו להם לוקשים במסווה של מבצע לכמה חודשים ו''תתקשר אחרי שהמבצע יסתיים וניתן לך מחיר טוב ...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מעולה! הגיע הזמן שיפסיקו לרמות
צרכן ישראלי,
02/08/04 14:06
|
תמיד נותנים ''מתנות'' כביכול בדמות חודשיים חינם לשירות X או שנה חינם לשירות Y ואחרי 5 שנים פתאום אתם מגלים ששימתם אלפי שקלים על שירות שמעולם לא צרכתם, מעולם לא רציתם בו ומעולם לא השתמשתם בו.
תמיד כשפונים לחברה בדרישה להחזר כספי, נענים ב: ''הייתם צריכים לבדוק את החשבונות''... (וביננו - מי קורא את כל האותיות הקטנטנות בכל החשבונות החודשיים?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מזל טוב
xxx,
02/08/04 14:01
|
|