|
|
עד כה: 8 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
פירגון
דניאלה,
16/08/04 21:34
| דווקא התחום הוא באמת מעניין, כפלנרית באחד ממשרדי הפרסום הגדולים אני מאמינה שהתחום יתפוס ויגדל עוד ועוד. כבר היום אנחנו מבחינים בתופעה, את לב אנני מכירה אבל את קצנלבוגן כן,ויודעת שאם הוא בחר בתחום הוא יקדם אותו, מפרגנת לו מכל הלב ויודעת שהוא יצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה לכל מילה
אוריאן,
17/08/04 15:24
| אני עובדת בפרסום כבר 15 שנה ,מכירה ומוקירה את פועלו של קצנלבוגן, יודעת שאם הוא נכנס לתחום,הוא יודע את המלאכה, נתקלתי בו בכמה פגישות והתרשמתי עד מאוד.(אז גם אני מהמפרגנים) אין לי ספק ,כמוך שיש לתחום הזה הרבה מקום בעולם הפרסום של היום. לקוחות מחפשים חידושים וזו דוגמא טובה לחידוש מרענן, בסדרות הכי מוכרות היום (סקס בעיר הגדולה ,סיינפלד ועוד) הפרסום הסמוי תופס מקום ניכר,התחום הזה שנמצא בחיתוליו אצלנו,יתעצם ויגדל מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סתם זורקים בכנסים מילים ריקות
צוציק,
03/08/04 11:02
| בלי להבין על מה הם מדברים בכלל. סתם טרמינולוגיה אלק, מושגים אבסטרטקטיים בלי תוכן שיוווקי לאף מילה בעצם, והתנשאות כאילו מדובר בג'רי ברוקהיימר ודינו דה לורנטיס שהתאהבו בפרסום. תרגעו ותעשו שיעורי בית לפני שאתם באים ללקוחות! וקצת צניעות, רבותיי. לא כל המפרסמים שתעמדו מולם יכנעו. חלקם יקרעו לכם את הצורה ויביכו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוציק היית וצוציק תשאר
דרור,
17/08/04 23:45
| כמי שנמנה כלקוח מאוד מרוצה של אדלר חומסקי,אני יכול לאמר לך ,הצוציק שאין לך מושג על מה אתה מדבר, נראה מבין השורות שפיטרו אותך מאחד המשרדים האלה, או שאתה סתם טמבל... , בתור לקוח אני מודע לחשיבות שבתוכן השיווקי ומבטיח לך באופן אישי שאקצה חלק לא מבוטל מהתקציב שלי לתחום זה. תשאר בבית ותשתוק צוציק טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוציק
goliver,
16/08/04 21:29
| במקום להשמיץ,תסתכל במראה ותבין שאנשים קטנים כמוך,מפזרים רק רעל במקום לפרגן ליוזמות, בהכירי את שני האדונים האלה,אני בטוחה שהם יצליחו בניגוד אלייך הצוציק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מי צריך את בכלל
קול המפרסם,
03/08/04 09:49
| זה נכון ששניהם לא מבינים בזה. אבל מי בכלל צריך את . השת''פ נעשה בדרך כלל מול המפרסם ללא תיווכו ועזרתו של משרד הפרסום. שעד עכשיו זה לא עניין אותו כי קשה לגבות עמלה במקרים אלה. עכשיו הם התעוררו כי אולי יש קצת כסף בעניין. אני בטוח שעוד חודשיים תתפיייד המחלקה הזאת בקול ענות חלושה אל תהומות הנשייה של מיזמים ומחלקות שכל תכליתן הוא יחצנ''ות ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודק יובל לב. הוא באמת לא מבין
גומי,
02/08/04 19:36
| לב וכצנלבוגן לא מבינים את הענין. חבל על כל מילה מיותרת. אבל בגלל שזה שני המשרדים האלו, אז הוא יצליחו לעבוד על כמה מפרסמים מסכנים וחלשי אופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זהו נכנסתם לנו לוורידים
אבנר,
02/08/04 18:28
| עצוב שהרשות השנייה מעלימה עין ואתם משתמשים במושג פרסום סמוי בלי שאף אחד נרתע את מי משמנים ברשות השנייה?
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|