|
|
עד כה: 9 תגובות, ב- 6 דיונים.
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
6.
נשבר ה...
אנה,
תל אביב,
08/08/04 14:48
| הגיע הזמן שמישהו יעיר להם על הפרסומות האלו! אנחנו משלמים על הסלולריים מספיק בשביל שהם לא יהפכו ללוחות מודעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תתלוננו
גלית,
נתניה,
08/08/04 14:39
| |
 |
4.
ההודעות האלה
תומי,
כפ''ס,
08/08/04 12:07
| גובלות בחדירה לפרטיות ממש! אני מכיר חברים שמקבלים כאלה הודעות גם בארבע בבוקר. צלצלו ובטלו את ה''שירות'' הזה מיד. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היתה התאמה אישית, היה אפשר
גיא,
תל אביב,
08/08/04 13:41
| לדבר על חדירה לפרטיות.. אבל זה חמור מספיק גם מבלי שנתחיל לקהל מהם הודעות בהתאם לנטיות המיניות שלנו, הודעות למגדלי חתולים או הנחה לבית הקפה שמול הבית.
אבל, הממ.. אם היה מדובר בקבלת ההודעות תמורת הנחה של 10 ש''ח בחודש, המצב היה שונה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא מבין כלום!!!!1
שמעון 8,
08/08/04 10:59
| עוד פעם כתבה חובבנית של מעריב. סלקום אתם תותחים תמשיכו ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה סתם דפוק..
זד,
08/08/04 13:01
| |
 |
לפי ההבנה - איש שרות סלקום
ל"ת
ביטלתי מזמן,
03/09/04 20:00
| |
 |
2.
חייגו *123
רוזי,
תל אביב,
08/08/04 10:23
| אחרי שהגיעו מים עד נפש כל ה- SMSים על רינגטונים של מיה בוסקילה, הצלחתי באמצעות שיחה קצרה אל שירות הלקוחות של סלקום להיפטר אחת ולתמיד מה- SMSים המטופשים והמיותרים האלה. ויפה שעה אחת קודם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שאלה שצריכה להישאל:
גיא,
תל אביב,
08/08/04 09:14
| האם הלקוח מאשר באיזשהו שלב את ''שירות ההודעות הפרסומיות'' המדובר? לא זכור לי דבר כזה בטפסי ההצטרפות ובטפסי השירות של החברה וגם לא באתר האינטרנט שלהם - ומן הסתם אין לי ספק שמשרד התקשורת אמור לדרוש אפשרות להימנע מקבלת ה''שירות'' הזה מראש.
טוב יעשו הלקוחות אם יבטלו זאת בהמוניהם ובהקדם. החברות ימצאו בוודאי פתרון אחר - מדור אינפורמטיבי באינטרנט הסלולרי הזמין לכל בחינם, למשל. לדבר כזה אולי אפילו הייתי שוקל מדי פעם להיכנס, אם ההודעות היו מסווגות כנדרש.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|