|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
מה עם דילים ללקוחות הכבדים?
משתמשת כבדה,
מרכז,
09/08/04 21:59
| בתור בית אב הנושא בחובו שימוש גם בחיבור לכבלים, וגם מכיל עסק, אשר תשתית האינטרנט שלו מפרנס את הוט בכבוד- ביותר מדי כבוד, הייתי מצפה לרספקט בחזרה. אולי ההנהלה החדשה של הוט תשכיל להבין, שלא שווה לשחוט בשני הערוצים- טלוויזיה / אינטרנט. עדיף שחיטה מרוכזת וקטנה, בגלל נרחבות השימוש. ובקיצור- מה עם מחיר עדיף לנו העסקים? הנהלה חדשה- במקום לפתוח מחלקת הרכשת לקוחות, ואח''כ מחלקת מניעת נטישה- יפה שעה אחת קודם!!! מצפים לשמוע מכם בקרוב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הנהלה שמנהלה. שירות לקוחות זבל
ל"ת
ישראל ישראלי,
09/08/04 18:38
| |
|
|
|