 |
101.
נתן זהבי הו אחד מי גדולי ישראל
אחד העם,
17/08/04 20:53
|
בימקום לישפוך מים ולומר ולומר דיברי חוכמה ש אף אחד לא רוצה לישמוע, אומר רק אמת ראשונה ו אחרונה של מדינה זו:
הבעיה המוחלת של מדינה זו הי ש אין פה הרבה אנשים טובים במובן ה אמיתי של המילה! אוהבי אדם ומדינה כמו נתן זהבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מילים כדורבנות, זהבי !
וידל ציון,
זכרון יעקב,
17/08/04 18:52
|
|
 |
99.
ענק
רומח,
חיפה,
17/08/04 16:54
|
זהבי תבורך על הכתבה שלך ביום שנתניהו ה''גבר'' יעבור את הדברים שכתבת על בשרו אני אראה את האוזניים שלי! רוץ לכנסת אני בטוח בוחר בך ואם תוכל להחליף את ביבי ה''תותח'' עוד יותר טוב אז תן גז חביבי!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אבל העם רוצה מלך...
דן למדן,
17/08/04 13:22
|
זהבי באמת עוד לא הבנת את זה?? אני מעריץ אותך על שלא התייאשת. רוב העם בציון מעדיף שתהיה כאן מלוכה...אתה קורא בתנך , אזי תחזור על הפרק בספר שמואל , ועל ''משפט המלך'' , ואזי תבין את אופיו של העם. ''תוכל להקריא את המשפט ברדיו...'' מעניין איזה תגובות תקבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
נתן חוצפן
רועי,
מרכז,
17/08/04 03:54
|
ציטוט מהכתבה: ''ביבי נולד לבית אמיד. הוא לא יודע מה זה לעמוד בתור לקופת חולים, הוא לא יודע מה זה לקנות מצרכים במכולת בהקפה, הוא לא יודע מה זה לוותר על שימוש בחשמל.......'' אתה יודע נתן מה זה להיות קצין בסיירת מט''כל 6 שנים ? נסה ואז תדבר על ביבי,חצוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי
יהודה,
פתח תקוה,
19/08/04 00:11
|
|
 |
לסיירת מטכל
רומח,
חיפה,
17/08/04 16:59
|
ואתה יודע מה זה להיות 6 שנים לוחם בשייטת 13 ? וכעת להיות מובטל ולעבור את הסיוט ה''מטכלי '' שנקרא ביבילה? איפו אתה שירתת? ומה נתת למדינה ...רגל,יד מה ?אני נתתי את שניהם גםיד וחלק מהרגל אז תפסיק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
לנתן זהבי.
אורי,
16/08/04 11:31
|
ביבי אכן לא רוצה שתעמוד בתור לכללית, ולכן הוא רוצה להקים קופה חמישית. אלה מה אתה נמצא במדינה של דפקתים. למה? א. אסור לאף אחד להרוויח על הבראות שלך. זה החוק, ב. אם לא ההיתה בוחר ב-99 מי תהיה הגברת הראשונה ''שרה או נאוה'' אז כבר לא הייתה מחכה בתור לקופת חולים ג. נתניהו עסוק שלא כמוך בניהול כלכלת המדינה, וככזה יש לא אחריות, כלפיך כלפי ועוד כמה אזרחים. ד. התיחסות מאיפוא בא איך חי ואיך יחייה הענה לך. כאשר דור הפרחים היה עסוק בלעשות אהבה, עזב ילד פטריוט את אמרקה על מנת להתגייס ליחידה מובילה על מנת לשרת אותך ואותי. בזמן שכולם בנו את האגו שלהם השתלם והכשיר את עצמו על מנת לשרת אותך אותי והעם היהודי ולהובילו בדרכו הקשה של העם. ושיהייה לך נחמד מר זהבי כי אם תסתכל מסביבך תגלה שהוא היחיד שצימצם ויצמצם יותר מכל הפטפטנים את הקשיים של החלשים. יום טוב אורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעויות למכביר
ישראלי,
17/08/04 16:06
|
תיקון אחד מהותי: הילד הפטריוט חזר לאמריקה לאחר שירותו הצבאי. אכן פטריוט למופת שגר בארצות הברית, נישא בה ועבד בה עד שמשה ארנס גילה אותו והמיט את האסון על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Israel budget 2005
jeanine,
אזור מרכז,
16/08/04 11:13
|
שלום נתן זהבי,
אין מילים. פשוט אמרת כל מה שרצינו לומר לביבי, אך בצורה מסודרת, ברורה וענינית,ובעיקר מהלב. רק חבל שממרומי ה''אולימפוס'' שלו, שר האוצר שלנו איננו שומע, רואה ומקשיב. הוא סך הכל מתנוע כמו רובוט,בצורה מכנית מבלי לדעת לחלוטין מה קורה מתחת לאפו. וחבל... תודה לך על שידעת לבטא את רחשי הלב של עם ישראל.
ישר כוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
רק מהפכה
יותר עצבני,
קריית עקרון,
15/08/04 23:14
|
רק מהפכה אגריסבית וכוחנית תגרום לסדר במדינה .שהמושחתים בעלי השכר שבשמיים ישלמו את מחיר תחלואי החברה שקובעי המדיניות ישלמו אבל ישלמו בגדול על כל ילד רעב אולי אז נהפוך לאור לגויים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
צודק 100%
ל"ת
בעז,
צפון,
15/08/04 21:59
|
|
 |
92.
מספר 91
דודיק,
מזוזו יזוז,
15/08/04 02:23
|
זה מאוד שקוף שאתה מנערי (מלקקי) ביבי ומקבל תמורה כדי להגיב באינטרנט-זה שקוף גם שאתה מגיב מספר רב של פעמים וכל זאת כדי לנסות ולהסיח את דעת הקוראים מביבי השרלטן וחבריו שמשתלטים על המדינה המסכנה הזאת. אז דע לך שלא כולם מטומטמים ולוקחים בחשבון את הסיפורים שלך על ביבי הנהד וזהבי הטמבל-אתה סתם אחד שמקווה לטפס ולקק את רגליו של ביבי-אולי תזכה לפירור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודיק
אופיר,
15/08/04 08:55
|
אינני מנערי האוצר, אינני מקבל כל תמורה, ואינני חושב שמדיניות האוצר בכל היא נכונה. זהבי הוא דמגוג כמו חיים הכט רק עם עצבים ובלי ידים. מאוד נחמד להציע הצעות שכבר הציעו אותם אך לא עמדו במבחן ההסתדרות (להלן מבחן פרץ), ואינן עומדות במבחן הכלכלה. זהבי עצמו מודה שהן פופוליסטיות (''מתחשק לי להציע לו כמה הצעות פופוליסטיות. אמרתי אמנם פופוליסטיות, אבל הן באות מהלב''). ואם תעיין טוב תראה שהתנגדתי לביטול קצבאות הילדים, למרות שזהבי ה''סוציאליסט'' קרא לבטלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הצ'ופצ'יק של הטומטום
אופיר,
14/08/04 21:05
|
יאללה זהבי, הראת לנו את העצבים, הצלחת לומר את כל הקשקושים הרגילים במאמר אחד. אפילו הצלחת להבליע ירידה על משפחות מרובות ילדים, כל הכבוד. הבעיה היא מר זהבי שאתה מדבר מהבטן לא מהראש. אתה מלין על נתניהו שאינו מסוגל למצוא פתרונות יצירתיים. אם לא שמת לב, כמעט כל הפתרונות כבר הועלו, אך נידחו בגלל אביר החלשים, זה שיודע מהי מצוקה, ומתימר להיות לצד העו-בדים, עמיר פרץ. הפחתת מספר הח''כים הוא רעיון אווילי, הדמוקרטיה צריכה להיות מיצגת למגזרים שונים ולבעלי דעות שונות (אפילו כמו של מר זהבי). והעובדה שלא רואים אותם במליאה אינה מעידה על אי עשיה פרלמנטרית. הערה אחרונה בעיין סבסוד משפחות מרובות ילדים, אם ילדים אלו ילכו לעבוד, הם אלו שיממנו לך את הפנסיה מחר. לך לאירופה ותראה איך הם מודאגי מכך שלא יהיה כוח עבודה עתידי לממן את הפנסיות. לא תמיד כדאי לבכות על מימון אחרים, כי אותם אחרים עוד יממנו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
נתן בזכןתך אני מרגיש ישראלי
רוני,
14/08/04 10:36
|
נתן אתה כול כך צודק בסוף הם יתעוררו אני רק מקווה שזה לא יהיה מאוחר מידי אבל בבקשה תמשיך הצדק בסוף מנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
סתם דמגוגיה בגרוש של שמאלן
ל"ת
ניר,
13/08/04 19:23
|
|
 |
88.
לקצץ את משכורתה של גליה מאור
המרשעת,
13/08/04 17:34
|
|
 |
לקצץ לדליה מאור בשכר
עליזה,
השרון,
17/08/04 14:46
|
מתי זה יקרה???????????? לקצץ בשכר גם לעוד כמה מנהלים כמוה ואולי אז יתחיל משהו לזוז פה במדינה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בא תלמד משהו נתן !!
חשוב!!!,
12/08/04 13:36
|
מי שמשפיע באמת על הבן אדם הקטן זה לא הממשלה אלא בעלי ההון ברצונם מייקרים ברצונם מוזילים ואני מדבר על דברים שחייבים לקנות
בא ננתח לעומק את אחת ההצעות שלך לקבוע שכר מאקסימום הרעיון ביסודו נכון הביצוע צריך להיות שונה לגמרי, את עיקר התגמול אנשים כאלו לא רואים משכר אלא מהכנסות מנכסים (בטח קראת את אבא עשיר אבא עני) מי שמרוויח מהשכר אלו השכירים ולא בעליי ההון. אם תקבע שכר מאקסימום הם פשוט יורידו את שכר המינימום אם תעלה את תקרת שכר המינימום הם יפסיקו להעסיק במשרה מלאה אלא לפי שעות אם תקבע שכר מינימום לשעה הם יעסיקו בקבלנות למשל מוכר ההמבורגרים יקבל שכר לפי מספר ההמבורגרים שמכר . לכן לא תנצח אותם לעולם כי הם חכמים ממך ומהממשלה לכן הם למעלה ואתה למטה זבל!! (סתם בדיחה , הייתי חייב). אתה בחור טוב נתן אבל כנראה תמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק-הנפלת אותי
ל"ת
גבר גבר,
12/08/04 14:44
|
|
 |
86.
החיים
גיל,
12/08/04 10:42
|
נראה לי שביבי לא רואה בשטח מה קורה או במדינות אירופה למשל אתה גורם לאנשים לעזוב את הארץ עקב התכניות החוזרות ונשנות שלך אולי צריך להחליף שר אוצר כיוון שאתה לא חוויתה מצוקה
וחברי הכנסת אתם רואים דבר טוב ורוצים לאכול את השמנת
נראה לי שלאף אחד לא אכפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מהפכה חברתית ? - אין דבר כזה !
האדום,
12/08/04 08:49
|
ביבי שם לצערי ''ז..'' עלינו המעמד הבינוני ומטה. על הפרטה הוא מדבר מי יזכה בהפרטות עם לא אחת מ50 המשפחות השולטות בנו ? הרי אנו העבדים העיבריים שלהם, איך אפשר לגמור את החודש עם שכר מינימום וילד 1 ??? ספרו לי בבקשה אז היום המעביד=אדון / העובד = עבד וזה לא רק בשכר אלא גם בתנאי העבודה שהורעו לאחרונה . זהבי - ההסתדרות מתה , כדי להילחם בכל העוולות יש צורך להקים ארגון עובדים חדש וחזק (מהפיכה). רק הבעיה שמזמן אנו לא מלוכדים.
'' ביום שבבת ים ישרפו פחים - תחל המהפכה החברתית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזדהות מלאה
מיכל,
ת''א,
12/08/04 13:51
|
אני כל כך מסכימה איתך בזה שאנחנו העבדים הקטנים של האדונים הגדולים-בעלי ההון למיניהם, מה שנקרא עבדות מודרנית וכפי שאתה אומר - עד שבבת ים ובעוד עיירות פיתוח לא יבינו שביבי וכל כוכבי הליכוד למיניהם, משתינים עליהם בקשת(סליחה על העברית). לא נגיע לשינוי המיוחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
נתן : זה לא מספיק
אורי,
מרכז,
11/08/04 23:38
|
הודעה לנתן זהבי הנכבד. עם כל הכבוד, למה אתה לא עושה משהוא שבאמת יעזור לעם שלך. הרי פה יש לך הייתי מצפה שגם מעשים בטכלס. די לאורר סנסציות עשיתה זאת די ויותר. הציבור כבר ראה את עצמו בראי שהחזקתה וניגעל. בו תתחיל להשפיע איפה שבאמת נחשב ( עם תומי לפיד הגיע , גם אתה יכול). כן הקוונה לך לכנסת ותוריד את המיים באסלה המצחינה הזאות שניקראת ממשלת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בחרתם בליכוד תתלכדו ותשבעו
רודי,
פ''ת,
11/08/04 17:05
|
אל למי שבחר בליכוד ובנתניהו שמאז ומתמיד הבטיח לעניי עירו שיוכלו למלא את מקררם לשבע ב ''דרך '' וב ''פעימות'' לבא בטענות אלא לעצמם. ברור לכולם שכל אלו יצביעו בעתיד שוב לליכוד כי המדיניות הפוליטית יותר מעניינת אותם מאשר חברה בריאות וחינוך. כנ''ל גם כל הגימלאים בישראל . עובדה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
זהבי היועץ
משה,
11/08/04 12:17
|
זהבי ממלא בהצלחה את תפקיד היועץ הקלסי שאינו מסוגל לעשות דבר מועיל. הוא מתפרנס מזה שהוא הצליח ליצור לעצמו קהל מעריצים על-ידי שימוש בגסות וניבול פה. למרות השבחים של מעריציו השוטים אין בעצותיו דבר למעט סיסמאות נבובות שגם סותרות אחת את השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעו לליכוד מגיע לכם !
רודי,
11/08/04 17:09
|
|
 |
רודי
משה,
12/08/04 00:27
|
חסידים שוטים לא מתים הם רק מתרבים. ברוך בואך למועדון! תנסה פעם לחשוב נעצמך ולא לקבל סיסמאות ריקות כאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
טיפים לשר האוצר
אזרחית,
מדינת ישראל,
11/08/04 11:01
|
מציעה לפרסם בשלטי חוצות בערים הגדולות כדי שכל פעם שאוכלי החינם יוצאים ממסעדה יראו כמה התנהגותם מעצבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
צדק..אז!?
מרי,
חדרה,
11/08/04 10:42
|
|
 |
79.
זהבי אולי תלמד משהו לפני שתדבר
זהבי צא ולמד,
11/08/04 10:06
|
זהבי אתה די טיפש וזה לא אכפת לך. למשל ההצעה להפחית את חברי הכנסת בחצי. אתה פשוט לא מבין בזה כלום ובכל זאת להשתין זה בחינם- האם אתה יודע שישראל זה אחד המקומות עם הכי פחות ח''כ יחסית לאוכלוסיה. כמו שצריך מספר מסוים של מנהלים בשביל לנהל חברה גדולה כך צריך מספר מסוים של ח''כ בשביל לעשות את כל העבודה הפרלמנטרית - ועדות, חקיקה פיקוח וכו.. אבל זה לא מעניין אותך, הדברים הבסיסים במדע המדינה. כל פרופ' שמדע המדינה שתשאל אותו יאמר לך שהוועדות ריקות כי הח''כ רשומים למספר ועדות ולכן לא מגיעים ושצריך להגדיל את מספר הח''כ אך לא עושים זאת כי הציבור נגד. ולמה הציבור נגד? כי דמגוגים משתינים בחינם כמוך מתפרנסים מלחמם את הציבור נגד מטרה קלה. לך תלמד, ותדבר רק על מה שאתה מבין, בבקשה שיהיה לך קצת רקע השוואתי כמו למשל מה מצבנו ביחס למדינות דמוקרטיות אחרות לפני שתכתוב. וחוץ מזה האם במקרה ויצא חוק לא מספיק יעיל ומורכב, אתה לא תהיה זה שבוכה שוב מהצד השני בלי להבין שבשביל חוק טוב צריך מספר מסוים של ח''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדלת ח''כ
ממ,
15/08/04 08:12
|
אני אשמח אם תןכל לענות לי מדוע מתקיימות ועדות רק פעמיים בשבוע? האם גם אתה עובד פעמיים בשבוע ומקבל שכר מלא? מדוע ח''כ לא יכולים לעבוד משרה מלאה עבור השכר והתנאים המפליגים שהם מקבלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעו לליכוד מגיע לכם
ל"ת
רודי,
11/08/04 17:11
|
|
 |
78.
כל גיקולוג צריך להיות אשה
רירי,
מרכז,
11/08/04 09:32
|
עפ''י הצעתך כל מומחה בתחומו צריך לעבור את יסוריי המטופל בכדי להבין אז כל שוטר צריך להיות פושע/רוצח לשעבר וכל קרדיולוג צריך לעבור התקפת לב ידידי אפשר ללמוד מנסיונם של אחרים ולא צריך כל שר אוצר להתחיל מ''0'' הוספת מיסים בכל דרך שהיא היא פסולה עובדתית ואני מסכים עם שר האוצר דרך אגב מי שהופך את שר האוצר למגלומן זה עיתונאים כמוך הפונים אליו כאל כל יכול , אל תשכח כי הצעותיו יתקבלו או ידחו בממשלה ובכנסת ויש אחריות קולקטיבית וביבי מציג תכנית הכי טובה שאפשר על פי דעתו. להעביר ביקורת זה קל אבל לשאת בתוצאות אתה לא נידרש לפחות לא באופן ישיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככלות כוחי אל תעזבני
אני,
12/08/04 00:20
|
|
 |
אל תשכחני לעת זיקנה
רודי,
11/08/04 17:13
|
כאשר תגיע לגיל של הנזקקים לא בטוח שתישאר עם תפיסת העולם הנוכחית. הצביע לליכוד זה מגיע לך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
עם טיפש.
יונת,
תל אביב,
11/08/04 09:05
|
בחיים, בסופו של חשבון, כל אחד מקבל את מה שמגיע לו. כשחלק מהעם מושחת והחלק השני טיפש, המיעוט שלא שייך לשתי הקטגוריות הללו חדל להשפיע, וככה אנחנו גם נראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם טיפש
מיכל,
ת''א,
12/08/04 14:06
|
יונת את כ''כ צודקת במה שאת אומרת אנחנו בהחלט אוכלים את מה שמגיע לנו, מקבלים סטירה ונותנים את הלחי השנייה, וזה בול איך שאנחנו נראים. וזה גם מתבטא בהכל- בבנקים שעושים מאיתנו חוחה והיתלולה, בביטוח לאומי ובמשרדי ממשלה למיניהם, בקניית ציוד יקר לילדים בבית הספר שהכל כמובן ללא פיקוח, ואם אמשיך הרשימה תיהיה אין סופית.נראה כאילו אנשים כאן ישנים ולא אכפת להם מה קורה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ל-37
רווי,
מודיעין,
11/08/04 08:46
|
אני מאוד אוהבת אנשים שמגיבים , אך אין להם שמץ של מושג על מה הם בכלל מדברים, ואתה נמנה על אלה. לי אין שום נגיעה לעובדי חברת חשמל וכמובן שאין לי את ההטבות שלהם. אך כתושבת ירושלים לשעבר, הייתי רואה אותם עובדים בימים לוהטים, בימים מושלגים וגשומים שאולי אתה היית בין הסדינים. בוש לך צר העין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
זהבי הוא הסיבה שהחברה גסה
אורן,
11/08/04 08:42
|
*החברה הישראלית תדרדר לחברת פשע אלימה ואכזרית, בורה ומטומטמת, גסה ולא מתחשבת* אתה אומר, ולא מתבייש? זהבי - אתה הסיבה מספר אחת בגללה החברה הופכת לגסה - אתה וניבולי הפה המאוסים שלך יום יום במשך שנים. אתה צריך לשתות 2 ליטר אקונומיקה כדי לנקות את הפה המזוהם שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן
איציק,
פה,
15/08/04 02:28
|
זהבי הוא עדין נפש לעומת מה שמגיע לאלה שהוא כותב עליהם-זה שקוף שאתה מנערי ביבי ומנסה להציל את עורו-אבל סופכם קרב-רשום לפניך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצליף בהמנהיגנו הנהנתנים
רודי,
11/08/04 17:16
|
טוב שקם יהודי כדי להצליף בחצופים השולחים את ידם הארוכה לקופה הציבורית ללא כל בושה ונקיפות מצפון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 73 על תגובת 37
ח,
11/08/04 10:33
|
37 צודק בהחלט מדוע שעובדי חב' החשמל יהנו מפטור שכזה - מדוע שכל סקטור ולא משנה אם פרטי ציבורי או ממשלתי לא יהנה גם הוא לדוגמא - מדוע שעובדי העיריות לא יהנו מפטור מארנונה או מים, מדוע שעובדי המכס ומע''מ לא יהנו מפטור ממכס ומע''מ מדוע שעובדי מס הכנסה לא יהנו מפטור ממס הכנסה, מדוע שעובדי חברת טלפון וטלפון סלולרי לא יהנו מפטור מתשלום - האם יש לזה סוף? אז מדוע שחב' החשמל שלה יש כח המאיים על העליתה במדינה יצליח לעשותמ כבשלו? וינקר עיניים לאלה שאין להם אפשרות לשלם את הסכומים האדירים שחב' החשמל דורשת? אז סליחה, 37 בהחלט צודק ולא משנה אם עובדים קשה או לא. כל אחד עובד קשה, למעט אלה שנולדו עם כפית זהב בפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
זהבי - תודה
ל"ת
שלום,
כרמיאל,
11/08/04 08:42
|
|
 |
73.
תשובה לזהבי
חנה,
11/08/04 08:30
|
נתן כל פעם שאני קוראת את הכתבות שלך אני מרגישה התרוממות רוח שנשארו בארץ עיתונאים כמוך, ובכן נתן אתמול נשרפו בעירי רחובות שנים ילדים בצריף, ולמה הם נשרפו , אני אספר לך בשכונת אושיות ברחובות אין שום מתנ''ס אין שום מועדון , זאת היא שכונה של אנשים קשיי יום, עולים חדשים , ותושבים קשישים, לאף אחד לא אכפת שהילדים שם מסתובבים ברחובות כל היום, במקום לפתוח להם איזה מתנ''ס או מועדון כדי להעסיק אותם, אבל אתה צודק לדברים האלה אין כסף, ומה זה חשוב אם הם נשרפים חיים , הרי לפוליטקאים ובמיוחד לביב לא אכפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
קלות הדעת של השמאלני הממוצע.
ל"ת
גולדי הון,
11/08/04 08:17
|
|
 |
71.
נמאס ממנובלים מטיפי מוסר
ל"ת
פרסומות גולדפרב,
11/08/04 08:00
|
|
 |
70.
ישר כח
sammi gavriel,
paris-france,
11/08/04 07:19
|
על מילה חקוקה בסלע,אני יושב כאן ותוהה מתי אקום בבקר ואשמע בחדשות כי מהומות פרצו בכל רחבי הארץ,וצבור שורף את הקניונים ואת המשרדים,וכמה שאתה צודק כל יום יותר ישראלים עוזבים,ואל תאמינו לפסטיבלים שבאים 200 עולים עושים מזה מופע ראווה על כל 200 יש 400 שעוזבים,כי יש להם ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הוצאת לי את המילים מהפה.
אחי.,
11/08/04 06:43
|
והתכוונתי להגיד ממש את אותן השטויות. שמס על ההימורים ייצור מקומות עבודה . שקיצוץ של 50 אחוז בחכים יגדיל את השקעות ההון במשק. שגם אני ממש כמוך לא רוצה לפרנס משפחות עם 10 ילדים. כי אני כמוך לא כל כך אוהב להתחלק עם הכסף שעשיתי עם פראזיטים. או שהמשק בהתמוטטות בגלל החשמל חינם . או שהבעיה היא שביבי נולד עם כפית זהב בפה ורק הוא לא רגיש למצוקות החברתיות ,ולפיד ,ופרס ורמון ודליה ופורז ויהדות התורה ושס וכל הליכוד ,כולם ממש נרעשים למצוקות החלשים. ואני ממש כמוך חושב שרק אנחנו הכי חכמים במדינה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
zehavi
taly,
new york,
11/08/04 06:40
|
|
 |
67.
זהבי התמים
איתן,
פתח תקוה,
11/08/04 06:26
|
''החברה הישראלית תדרדר לחברת פשע אלימה ואכזרית, בורה ומטומטמת, גסה ולא מתחשבת''
זהבי היקר, אל תהיה תמים. הרי זאת ב-ד-י-ו-ק החברה שביבי והליכוד רוצים ליצור פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי דיבה לטעון כך
רירי,
11/08/04 09:42
|
חזור בך מדבריך המסיתים ''החברה הישראלית תדרדר לחברת פשע אלימה ואכזרית, בורה ומטומטמת, גסה ולא מתחשבת'' הרי זאת ב-ד-י-ו-ק החברה שביבי והליכוד רוצים ליצור פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ומה הפתרון של זהבי?
איציק,
11/08/04 06:06
|
נראה את זהבי יום מקבל את משרד האוצר במצב של אבטלה גבוהה. נראה את זהבי יום אחד שורד במשרד האוצר. אז זהבי יבטל כמה גזירות כלכליות ובגלל זה בעוד כמה שנים ישראל תהיה ללא כלכלה וענייה. יש חוק שימור הכסף ולאן שהכסף הולך מישהו אחר מפסיד ותמיד תהיה קבוצה של אנשים שתפסיד. השאלה האם צריך לחלק את הכסף שווה בשווה או לתת לאלה עם הפוטנציל שיוכלו להביא משקעים זרים ולהגדיל את הכלכלה הישראלית. סוציליזם הוכח במשך 100 שנה ככשלון. עובדה שבמדינות קפטליסטיות האזרחים חיים טוב יותר מבמדינות סוציאלסטיות או קומנסטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
zehavi you the best
coby,
u.s.a,
11/08/04 04:35
|
|
 |
64.
אם לביבי היו גלגלים...
ארז,
תא,
11/08/04 02:36
|
אז מה יגידו אזובי הקיר? חוץ מזה השם הסיסמתי המאוס שלו, שם טוטאליטרי כזה, מעלה לי את השיפט-גיר למוח! הלוא ידעתם? ביבי הוא משרתם של המפיוז'ו האמריקאקית איידישיית, שליח ללא משלחת, ומשלחת ללא שליח זה ביבי. זה כמו מטוס בלי כנף, אבל אם תדחפו מספיק חזק, הוא ימריא וישאיר אותכם בוהים בטמטום על הקרקע, כן זהוא ביבי שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
the hate will kill you-zehavi
oz66,
11/08/04 02:11
|
|
 |
62.
אתה ממש דביל
עמית,
11/08/04 02:07
|
אתה תוקף את ביבי רק בגלל שהוא בא מבית עמיד. אני דווקא כן צריך לחסוך באוכל חשמל וטיפולי שיניים, אבל אני לא אידיוט. אני יודע שהדרך היחידה להבריא את הכלכלה כדי שיהיה לי כסף זו הדרך הקפיטליסטית. מצד אחד אתה תומך בדרך הצוסיליסטית שהביאה אותנו לפי פחת, ומצד שני אתה מתנגד לשיטה הסוציאליסטית לאבטלה סמויה בעיריות ובמוסדות השילטון? דווקה ביבי היחיד היה לו אומץ בכלל לנסות לאחד את הראשויות. בקיצור אתה אידיוט שכותב גיבובי שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמית
דודי,
15/08/04 02:32
|
מה שהביא את הכלכלה לפי פחת זו לא הכלכלה הסוציאליסטית (שאגב לא היתה פה מעולם) אלה הגניבות (בקנה מידה ענק) שמתרחשות במדינה הזאת. הפוליטיקאים וחבריהם בעלי ההון פשוט בוזזים את המדינה ואוצרותיה.ראה את תכנית האוליגרכים ותבין. אתה בטח כותב מטעמו של ביבי-קלעתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למכתיר האידיוטים......
צילי,
נשר,
11/08/04 09:27
|
לפני שאתה מכתיר את זה או אחר לאידיוט. כדאי שתלמד לכתוב עיברית ללא שגיאות כתיב !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מאוד נמוך להעיר על שגיאות
רובי,
ת''א,
11/08/04 14:32
|
..כתיב. אולי הוא דיסלקט, אולי הוא עולה חדש, מי שכותב בשגיאות כתיב לא חייב להיות אדיוט, אבל מי שחושב כך לא ממש חכם. והעיקר, מה שנאמר כאן ממש נכון, ביבי מאמין בשיטה הקפיטליסטית והיא זו שתעביר את המשק לצמיחה ולביקוש לידיים עובדות. הוא גם היחיד שיש לו את היכולת לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרובי מת''א
צילי,
נשר,
11/08/04 18:39
|
להעיר על שגיאות זה נמוך ??!!
ולהכתיר את זהבי לאידיוט זאת מעלה טובה ??!!
אז עשה שוב חושבים !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אמרתי שזו מעלה טובה?
רובי,
ת''א,
14/08/04 15:33
|
|
 |
61.
למלך הדאווינים
מירית,
11/08/04 01:15
|
הכוונה לאדון זהבי. כל הכבוד לך שאתה מצליח למשוך אחריך קהל של חסידים שוטים. התנהגות בהמית ותוקפנות לשמה כנראה זוכה לאהדה גם אם אין מאחוריה כלום פרט לאינטרסים אישיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל נכון מירית
ל"ת
אני,
11/08/04 15:41
|
|
 |
60.
אני עדיין מקווה שיבוא היום
הגיוני,
צפון הארץ,
11/08/04 00:51
|
בו תקום מפלגה מתוך העם אשר מצעה יהיה אחד ויחיד:לקחת מיסים מבעלי האמצעים המבוססים היטב ואת התמורה להעביר לשכבות החלשות והנזקקות בעם,או אז נראה את תגובותיהם של כל ''אוהדי'' ביבי ודומיו... ובנוסף בסכומים הגבוהים שיתקבלו נוכל לדאוג לחינוך ילדינו,להעשרת השכלתם,להקניית ערכים לציונות ומורשת ישראל.לחיילינו המשתחררים מהצבא ואשר נתנו 3 שנים יקרות מחייהם ועם שחרורם אינם מוצאים מקומות תעסוקה,כי את מקומם תפסו פועלים זרים במשכורות עבדים...לזוגות הצעירים אשר לא מוצאים את עתידם כאן...מדינתנו משוועת למנהיג שיפעיל תכנית חומש שתענה על כל מה שצויין לעיל.מוטב לבצעה מיידית בטרם נאחר את הרכבת...כי אחרי הכל מדובר בעתיד של מדינה שלמה ולא בחלקה הקטן הבורגני והמיוחס הנצלן,המתוקשר,השבע והכי חמור שהינו אטום למצוקותיהם של האחרים. כי לא לעולם חוסן ולמדינה עם חוט שדרה חלש ורופף אין זכות קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הצעות מטופשות של איש לא חכם
שליימלה,
11/08/04 00:48
|
בחלק מהדברים זהבי וביבי דווקא רואים עין בעין. אבל ההצעות של זהבי באות בעטיפת טמטום לא ישימה, שהופכת אותן למטופשות. ומר זהבי, כשתהיה קצין בסיירת מטכ''ל, ובפעם הבאה שתעבוד 48 שעות ברצף, ביבי יעשה לך קפה. נראה לי שכבר שכחת מה זה קושי, ולכן אתה אכול ברגשות אשמה ובוכה כל הזמן כמה קשה (לאחרים כמובן). העיתון סובל הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אתה לא ממש סגור על עצמך, גבר
אח שלו,
11/08/04 00:25
|
תנסה לקרוא את מה שכתבת. אתה כנראה לא ממש יודע אם אתה שמאל כלכלי, או ימין כלכלי. אתה פופוליסט. אתה כותב רק מה שנראה לך שאנשים יאהבו. אין שום חוט מחשבה אחיד ברעיונות שלך. בקיצור, זה די מגוחך לקרוא אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח שלו אתה מהעשירון:)
כ,
11/08/04 06:53
|
|
 |
57.
כל מי שיוצא נגד זהבי -מהעשירון
ק,
11/08/04 00:16
|
העליון ונהנה מההטבותואין לו ולא היה לו מושג מה זה עוני. לכו לעמותות כמו פתחון לב ותראו איך אנשים אקדמאים, חבר'ה ששירתו בצבא, נתנו את נשמתם למדינה לא גומרים את החודש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ק
אבי,
15/08/04 02:37
|
כל התגובות שאתה רואה נגד זהבי נכתבו ע''י מקבל שכר מטעמו כדי לנסות ולהטות את דעת הקהל-הוא מופיע בשמות רבים כגבר ואישה. זה מאוד שקוף-תמצא את זה בכל הכתבות כל הזמן-אלל תתרגש-נסה לעקוב ןתיוכח שזה כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זהבי כל הכבוד-כל מילה בסלע!!!
ל"ת
רמי,
11/08/04 00:11
|
|
 |
55.
ימים אפלים
גילעד חן,
10/08/04 23:31
|
אני מביט בטלויזיה ובביבי מרצה ומצביע על הגרפים ומטיל את הגזירות וקובר אנשים ופגים בעודם חיים. לרגע עיניי מתעייפות ואוזניי נאטמות למראה אותו איש המופיע שוב ושוב מנותק מהמציאות, וברגע זה שפמו של היטלר רק חסר כדי להשלים את הסיסמה ''העבודה משחררת'' במילים אחרות בקולו של מר נתניהו. גם הקבורה הפכה להיות מעמסה במדינתנו. ובכן ידידי אני חוזר למדינה ממנה אבותי נסו על נפשם לפני 60 שנה אני חוזר לגרמניה ומוכן למות שם עם משפחתי כיהודי ולא לכרוע תחת עומס ידיו מלאות הדם של מר ביביהו הנאלח. כולי תקווה שמדינה זו תדע מהפכה בה יוצאו ראשי השילטון להורג כמו צ'אוצ'סקו או שלפחות ייענשו כמו סדאם חוסיין. איבדתי כל תקווה לשנות ולהשתנות במדינה הזו ואני עוזב בלב כבד אבל עושה זאת למען עתידי ולמען עתיד ילדי. מקווה שיהיה לכם עתיד טוב יותר גילעד חן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגלעד
דודי,
15/08/04 02:38
|
|
 |
צר לי גלעד עיניי זולגות דמעה
הגיוני,
צפון הארץ,
11/08/04 19:08
|
של צער וכאב עד אנה מדינתנו התדרדרה...עד אנה הרוע,האכזריות והאטימות הגיעו...האם מדובר בכלל בעם הנבחר או שמא בעם נבער...האם שכחנו מאיזו נקודת מוצא התחלנו את דרכה של מדינתנו לפני כ-56 שנים...האם התבהמנו,האם הפכנו לעם הרודף אחרי תאבת הבצע,העושק,השחתת המידות והדין???האם ראשי מדינתנו ערים לסופה ולסופה המתרגשת לבוא ולקחת את כולם עמה???מיטב בנינו ובנותינו עושים וזאת תחת אילוצים את דרכם החוצה והלאה מכאן...כי אי אפשר לסבול יותר את השבר הגדול שנפער כבור תחת רגלינו הכושלות,תרתי משמע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נהנתי לקרוא
יוסי,
תל אביב,
10/08/04 23:23
|
אני חייב לומר שפשוט נהנתי לקרוא את המאמר שלך.
אומנם אני לא מסכים למספר מועט של עצות, אבל במדינה שהאזנה לדעות אחרים איננה מקובלת ומוכרת, אני פשוט נהנתי לקרוא.
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מגיע למזרחים-הם הפראיירים
תקשיב טוב זהבי,
10/08/04 23:12
|
הם באמת פראיירים-הכי גדולים במדינה.אסור לרחם עליהם וצריך לתתלהם לרעוב,כי מה שלא יהיה הם יצביעו ליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי הכללות
אוריין,
תל אביב,
12/08/04 18:38
|
אני פולנייה מאה אחוז . הצבעתי מר''ץ תמיד , אצביע ביילין ועדיין אני נכה בלי שקל על התחת.. נא לא להכליל, זה מכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בוחרי ביבי - מגיע לכם כי אתם
שבתאי,
מודיעין,
10/08/04 22:53
|
לא מפותחים!! מה לעשות ? אתם כל הזמן מקטרים ומתבכיינים אח''כ רצים כמו אחוזי אמוק לתת את קולכם לאנשים שתוקעים לכם ... עד הבחירות הבאות וחוזר חלילה.
איך לקרוא לכם - לא מפותחים כבר אמרתי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את מצביעי ''שינוי''.
הגיוני,
צפון הארץ,
11/08/04 00:11
|
איזו בשורה הביאה מפלגה זו עד היום חוץ מלדבוק בכסאות,לומר אמן לכל תעלולי הממשלה,לעשוק את העניים,לחבור ככפפה ליד למפלגת הליכוד...האם מפלגה ''מתקדמת'' זו לא מזכירה לך את מפלגת...הליברלים,במקרה???בוודאות שכן, שאילולא כן ,הליכוד לא היה חולם בחלומותיו הטובים ביותר לעולל לרוב העם את שהוא מעולל ולא לקחת בחשבון את סיום הקדנציה שלו מוקדם מהצפוי...''כוחה'' ,מצעה ומטרת היווסדה של שינוי נועד לחזק את העשירים ממילא,על חשבון האוכלוסיה החלשה בעם.אבל איך נהגו הח'ברה לומר??? עוד שנתיים מקסימום יא מאנייק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זהבי עצבני - אני קרוע עליך.
איתן,
רעננה,
10/08/04 22:40
|
אתה מאוד משעשע עם כל העיצות שלך, ובמיוחד הצחיק אותי הקטע: '' אנשי האוצר, באיחור של 7 שנים, אימצו הצעה שלי ''. פשוט ענק. וגם : '' אילו הייתי ביבי...'' עורר בי חיוך. לא יודע מי במעריב החליט לשים אותך במדור כלכלה, אבל בטוח שהמניע שלו היה למצוא מישהו שישעשע את הקוראים, בלי לדעת בכלל שהוא כזה. ממש הברקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TGUVA LA-IN-YAN
ל"ת
TZA-CHAK-TI,
11/08/04 00:17
|
|
 |
50.
לכל העשירים ובעיקר החדשים
הגיוני,
צפון הארץ,
10/08/04 22:28
|
שביניכם...עושרכם הגיע לא תודות לעבודה בשטח אלא לקשרים ''בדרגים'' הנכונים,לליקוקים דרך המשפחה המייסדת שתגמלה ומתגמלת את מעצבי המדיניות ולא רק הכלכלית... כדי לקבל יחס מועדף בכל מהלך החיים במדינה...מירושות,ממענקי מדינה וכו' וכו'...כולנו יודעים על גב מי זה בא...כל זאת נעשה מאז היווסדה של מדינתנו ולא רק בשנתיים האחרונות...מה שנעשה בתקופה האחרונה הינו פ=ש=ע והוא הקש שישבור את גב העם הנאנק במדינה... הדברים מכוונים לעוול הנוראי שהינו מנת חלקם היום יומית של:האלמנות,הקשישים,מעוטי היכולת,הילדים שקצבאותיהם נעשקו כדי להעשירכם עוד יותר...,מקבלי קצבאות נ=כ=י=ם שקצבאותיהם מוקפאות מזה 3 שנים,הנכים הקשים שאין באפשרותם לעבוד יותר מסיבות של חוסר תפקוד ומסיבות בריאותיות לא קלות,מפנסיונרים .הינכם דומים לכל אותן פרות הבשן,שנכתב אודותיהם בספרי התנ''ך בזמנו,כאז כן עתה אין חדש תחת השמש...כאילו כלום לא השתנה באלפיים שנות גלות... (להיות עם חופשי בארצנו...דמגוגיה זולה ומנותקת מהמציאות המרה ע''י מנהיגים אטומים,חסרי רגש ומצפון)..התנהגות שכזו ראויה לכל גינוי ובחברה מתוקנת אין לה מקום כלל,זוהי התנהגות המזכירה משטרים אפלים כגון:קובה,דרום אפריקה שלפני נלסון מנדאלה,מלכת תאילנד עם אלפי זוגות נעליה,המשוקצת והשנואה שחלפה מן העולם,היא ומשטרה הבזוי...אנו צועדים בוודאות ובצעדים ענקיים לקראת אותו יום שחור משחור שמשטרנו יידמה לכל אותם משטרים נאלחים שכפי שציינתי לעיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am a novoreash
Goldfinger,
10/08/04 23:40
|
Hello , My name is Yair Goldfinger and I made 60 million dollars as a co founder of Mirabellis. I want to know exactlly why to you say my money was made out of : לליקוקים, קשרים ''בדרגים'' הנכונים ....
It's true we didn;'t work hard compare to the work most people would need to do for that amount of money or even for a fraction of it. But we all made our money from work talent and intiative!!! Not only we didn't make it on top of the old people , poor children, widdows or horfanous we prodly paid almost 200,000,000 dollars to the state budget.
At least now I have enough money to keep me away from stupid people from northern Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאיר אשריך עם ה-60 מיליון דולר
הגיוני,
צפון הארץ,
11/08/04 16:39
|
שברשותך ,או נכון יותר ברשות חברתך...דבר זה עדיין לא מעניק לך לגיטימציה לכנות אחרים ושלא במעמדך טפשים...הכסף לעולם לא יכול לבוא כתחליף לחכמה... חכמה לא רוכשים ''במיראביליס'',או שבאים לשם עם זה או שנשארים אטומים כמוך לכל החיים ...אטימותך הרבה באה לידי ביטוי בהתנתקות והתעלמות ממצוקות של אנשים חלשים וחולים באוכלוסיה, אשר גורלם לא שפר עליהם ,כפי שמזלך שיחק לך...בנוסף הינך מנפנף בהונך הרב...יגאל האם יש בכוונתך לעזור להם בממונך הרב או שמא בראש מעייניך הצבת את הלעג והסלידה מהם???...... מן הראוי שתדע להתנסח בדרך שונה ,תן לאחרים להעיד על חוכמתך ואל תעשה זאת ...בהבל פיך!!! אשמח לשמוע את דעתך הנוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חשבו טוב לפני הבחירות הבאות
עידו,
10/08/04 22:07
|
מר זהבי צודק כל כולו,אולם אין להאשים את מר נתניהו,הוא עושה מה שהוא רואה לנכון לעשות והוא לא ישתנה. מי שאשם הם הבוחרים אשר בוחרים כל פעם מחדש את מפלגת הליכוד, כמו סוס עם עוריות לצידי עיניו-אין הם רואים וחושבים קדימה...חישבו טוב טוב בפעם הבאה לפני שתצביעו בקלפי ליכוד שוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעו זהבי חה חה חה
רירי,
11/08/04 09:48
|
הרי חוץ מביקורת הוא לא יציע את עצמו לאיזה תפקיד מחייב זהבי למען ההגינות אם ביבי לא טוב את מי אתה מציע במקומו או שאולי תרוץ לבחירות ותתמודד מולו חכמתך מול חכמתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשון, גם המערכניקים הצביעו
פרסקי,
ר''ג,
10/08/04 22:42
|
|
 |
48.
תערובת של אמת ודמגוגיה זולה!
אמיתי, שכן של,
זהבי,צפון תא,
10/08/04 22:02
|
זהבי נוקט בשיטה הכי מסוכנת: כמה דברי אמת מעורבים בדמגוגיה מהסוג הזול ביותר. מוכר לכם הסגנון הזה מאיפה שהוא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מביבי נתניהו?
ל"ת
יגאל כהן,
11/08/04 01:51
|
|
 |
47.
CHANGE THE NAME BIB WITH PRS
OR NAY OTHER,
10/08/04 21:42
|
NAME OF KNESSET MEMEBRS AND IT WILL FIT ALMOST 100% IN THIS ARTICLE.
SECONDLY, YOU FILL LIKE DAN MARGLIT, MR. KNOWS IT ALL AND GIVE ADVICES FROM HIS AITCONDITIONED OFFICED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למר זהבי
אזרחית,
10/08/04 21:39
|
מי שם אותך ליועץ כלכלה? מילא היית מדבר דברי טעם.... כתבה מעצבנת ביותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צודק זהבי!!סוף סוף כתבה רצינית
ל"ת
ענת,
ירושלים,
10/08/04 21:07
|
|
 |
כן כן כן
יגאל כהן,
ירושלים,
10/08/04 22:29
|
הבעייה היא שרק מדברים פה ולא עושים כלום וגם אתה אדון זהבי כול היום צועק ומקטר צא לעבוד עבודה אמיתית ותן דוגמא אישית וכולם ילכו אחרייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מצויין!! זהבי-כל הכבוד!!
אתי,
צפון,
10/08/04 21:06
|
אבל ביבון לא יקרא אותך,אתה עממי מידי עבורו,חבל שכך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נתן-זה המזרחיים שמביאים זאת...
המפוקח,
10/08/04 21:03
|
על עצמם.המזרחיים בוחרים ליכוד והם מביאים את צרותיהם על עצמם.הם שונאים שמאל ואחר כך בוכים.מה אכפת לך מהם,שיקבלו מה שביקשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפוקח?
עדנה,
הרצליה,
11/08/04 10:43
|
אם היית מפוקח היית רואה ויודע שאמנם המזרחיים מצביעים עדיין לליכוד, אבל היית שואל את עצמך למה? אולי בפקחונך תוכל לשים לב שהיתה ישנה ותהיה גזענות כלפי המזרחיים, והליכוד המניפולטיבי והדמגוגי עדיין רוכב על שנאת המזרחיים לכל מה שמריח מפא''י....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מה אתה מקשקש
קובי,
י-ם,
10/08/04 21:00
|
כל כך כל לתת עצות כאילו ביבי באמת יושב ומלטף את השפם שלו וחושב איך לגרום ליותר סבל . כל איזה פושטק מרגיש חופשי לנגח את השר אוצר הכי טוב שהיה פה . תחשוב בהגיון זהבי מה היה יותר קל לביבי מבצע שורה של צעדים פופוליסטיים להגדיל את הגירעון ולהבחר לראשות הממשלה . ביבי הוא שר האוצר היחידי שבאמת מנסה לפתור את הבעיה ולא להסתפק באקמול . אל תשכח שבשנות ה-90 העליזות היו לנו ערבויות של מילארדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זהבי אתה ונתניהו
מע,
צפןו,
10/08/04 20:58
|
מבלבלים את הבייצים ואת הניירות שאתם כותבים עלהם וגם את האנרגיה שאתם מוציאים על דיבורים. ואני מטומטם שקורא ומתיחס אליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זהב-הב-הב-הבי!
ל"ת
אורי,
10/08/04 20:45
|
|
 |
39.
עומדות לי דמעות מדבריך.
עודד א.,
10/08/04 20:12
|
יפה כתבת. רק חבל שאף אחד לא ירים את הכפפה. וכל עוד פקידי האוצר ילכו להיות מנכ''לי בנקים לאחר פרישתם ממשקד האוצר, לא תבוא רפואה לכלכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I CRIED TOO.
ל"ת
SEND MIM-CHA-TA,
11/08/04 00:19
|
|
 |
38.
אין עליך נתן זהבי!
שולה,
קריות,
10/08/04 19:59
|
הלואי ותוכל לארגן הפגנות בסגנון ואדי סאליב של שנות החמישים. אולי ככה ההנהגה האטומה שלנו תבין שהגענו כבר לבור תחתיות. אם זה לא יקרה עכשיו - זה יקרה בעוד כמה חודשים. אנשים רעבים יפוצצו את עצמם על משפחותיהם. החזקים יעזבו ויישארו רק החרדים המפונקים והערבים סוף סוף יזכו במולדת. אנחנו לא צריכים אותם שיהרגו אותנו - אנחנו הורגים אחד את השני מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
החשמל חינם
ערן,
10/08/04 19:50
|
החוצפה של עובדי החשמל והחגיגה שלהם מההטבה הזאת של החשמל חינם עוברת כל גבול...אבל כולם מפחדים, יש שם ועד חזק אז השחיתות נמשכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שכ''ל חינם+משכורת+מעונות+בריאות
פרייאר,
10/08/04 19:43
|
ביבי נותן לסטודנטים שכר לימוד חינם ועוד משלם משכורת לא רעה ובחלק מהמקומות זה כולל גם 4 ארוחות ביום .
לא מאמינים ? גשו לישיבה והרשמו כסטודנטים שם ,הקרובה לביתכם . לא לדאוג יש מקום לכולם ,שם ביבי אל קיצץ ש''ח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לכל אחד יש ביקורת
עדי,
10/08/04 19:32
|
אני מאחרוני אוהדי ביבי/ ליכוד/ ימין . אבל מגיע לו ל הכבוד על מה שמנסים לעשות כאן במדינה - לנסות ולהציל מה שנשאר . הרי יכל להשאר אנמי לחלוטין בתפקידו וכולם ישבחו אותו . כאשר אתה עושה לכולם יש ביקורת וחבל . ובנימה אישית אם אתה קורא זאת ביבי : תודה על החזר המס במשכורת זו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ביצה לא בוץ
אבוקאדו,
תל אביב,
10/08/04 19:24
|
לבוץ נכנסים עם רכב ומקסימום מתלכלכים , מי שהולך ברגל שוקע בביצה טובענית ואין מציל. הלוואי ומישהו יתייחס להצעות שלך ברצינות נתן, אני מאמינה בהן בלב שלם .. הן אפשריות לא מופרחות . שרינו ובראשם ביבי לא צריכים לקחת טריפ, הם על אגוטריפ, הפרשת הסירטונין שלהם מוגברת.. האדרנלין רץ ככל שהבטן בולעת, אין שובע ..מהצד זה נראה כמו פקמן וירטואלי , רק הוא בולע ראשים אמיתיים. תוכנית כלכלית לרעת החלשים רודפת תוכנית רעה עוד יותר..לקצץ בקיצבאות..? למה ? לנכים מכל הציבור ?? להחליש את החלש להטביע את מעמד הביניים ולפרק את הכוח שלו , לדרדר את החלש מכל לחיים בזבל.. את הזקן ,הנכה , דיכאון לחסרי עתיד , הנצחת הפער החברתי והעצמתו, כואב הלב . לך תבין.. כדי לחלץ מביצה טובענית הטובע צריך לא להתנגד להרפות ולהתפלל שלפני שהבוץ ימלא את נחיריו מישהו יגיע למשוך אותו משם... תעשו חשבון לא רק בהון גם בנפש עבור הנפשות ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באסה -שגיאה
אבוקאדו,
תל אביב,
12/08/04 18:34
|
|
 |
33.
כתבה מטופשת של מגלומן.
רונן,
רמת-גן,
10/08/04 19:23
|
והעיצה שלי לעצבני : תפסיק כבר ללקק כל הזמן את התחת של הקוראים והמאזינים הדפרים שלך. מי שנולד למשפחה עשירה ומצליחה לא צריך להתנצל על כך, או להרגיש אשמה ואי נעימות. שר אוצר צריך להעריך על פי ביצועיו, ולדעתי ביבי הוא אחד משרי האוצר הטובים ביותר שהיו לנו, ואולי אף הטוב מכולם. ואם אתה רוצה לתת עיצות, תן עיצות לחברים שלך איך לגזור את הקסס ולהפריד את הזרעים בצורה יעילה, רק הם יאזינו לך באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very funny
ל"ת
the wiz,
13/08/04 02:10
|
|
 |
32.
כמה שאלות פשוטות
צילי,
נשר,
10/08/04 19:23
|
זהבי, יש לי עוד עיצות לביבי. אבל, הראשונה היא לחיות במקומי......לחיות חודש בביתי עם המגבלות שלי הכוללות תקציב דל, נכות-סיעודית, תרופות, נסיעות לבדיקות והכי חשוב מימון טיפולי הדרוטראפיה בעלות של 120 שקל ל40 דקות אחת לשבוע.
ועכשיו כמה שאלות: -למה החזיק ביבי את שיטרית כשר נוסף אצלו במשרד? מה בדיוק תרם שיטרית ? -מה בדיוק תורם עוזי לנדאו למדינה בהיותו שר לשום דבר ? למה אנחנו מממנים אותו ? -מה קורה עם הצמדת קצבאות הנכות לשכר המינימום כפי שהובטח ? -מה קורה עם השכר מינימום במשק באופן כללי ? מתי יועלה ?
קושיות יש לי למכביר. אבל, לצערי הן נופלות על אוזנים ערילות של ביבי וחבריו.
אם יש מישהו מבין המגיבים שמוכן לענות אני אשמח לקרא........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זהבי אתה זבוב בכלכלה ליד ביבי
חכם,
10/08/04 19:18
|
אין לך מושג בכלכלה ,וכבר אתה מתיימר לתת עיצות לכלכלן שלמד .באיצטלא של להגן על חלשים, ברמת חשיבה לביבי אתה סתם קישקוש, ואני אוהב את הקישקושים שלך וצוחק, תמשיך כך אתה חמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
דמגוג כמו לפיד, חסר השכלה כמו
אנחנו שנינו,
מאותה שכונה,
10/08/04 19:07
|
חסר השכלה כמו איש ש''ס, מתלהם כמו עזמי בשארה. היו בכנסת כמו זנבי - צ'רלי ביטון וסעדיה מרציאנו. נו, אז הם השאירו איזה חותם? אם זהבי היה בכנסת, הוא היה מהווה תקדים בדבר אחד - היחידי בכנסת הזאת עם עבר פלילי, ניסיון חיים, יעני... אגב, זהבי הוא בעצמו צפונבוני מצפון תל אביב!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very funny and true
ל"ת
the wiz,
11/08/04 01:09
|
|
 |
29.
חבל זהבי,התלהמות נמוכה ומיותרת
עמוס ה.,
י''ל,
10/08/04 18:45
|
כעיתונאי הלוחם את מלחמתם של חסרי הכוח החלשים והנבערים , אני מצפה שלא תרד לרמת זילזול ובוטות כזו ללא שום ערך. בא בן אדם לראשונה לתפקיד שר אוצר ועושה את הצעד הכואב אך הנכון ביותר לכל מדינה שלא רוצה לקרא לעצמה מדינת סעד מפגרת.
הגיע הזמן להפסיק לחלק כסף מתנה , להפסיק לעודד אבטלה ועצלנו. לתת כסף מהמדינה למי שמגיע וכמה שמגיע ולא בשיטת ש''ס של צדקה אינסופית ומאות עמותות. זה לא מה שירים את הכלכלה ויעזור לאנשים. נכון , היו לך הצעות ויש לך הצעו. אני מניח שבאוצר מימשו חלקן ודחו אחרות. לא חייבים זהבי לאשר כל הצעה שלך , לפחות לא כרגע. סל השיקולים הוא רחב ומעבר לטור בעיתון או לתוכנית צעקות של שעתיים ברדיו. אני מציע לך לבקר בחריפות אך לא לרדד את הויכוח לרמת ''שייסע באוטובוס ויעמוד בתור''. כי שר האוצר מנסה לעשות כאן סוף סוף למען השם משהו לטובת המדינה והאזרחים למרות המצב הביטחוני הקשה והכלכלה העולמית שהיתה גם היא במשבר בשנים האחרונות.
גם אני כשכיר שמחתי על התוספות הנחמדות למשכורת בשנה האחרונה וקיבלתי בהבנה גזירות אחרות.
ודוגמא לסיום : הורדת מיסים למוצרי חשמל כגון דיוידי ומקררים זה צעד חכם לכלכלה ולמה ? יותר אנשים באים לקנות בחנויות- זה יותר לקוחות ובעל עסק צריך שוב יותר ידים עובדות. יותר מוכרים, זבנים , אנשי שיווק וכו'. יותר מקומות תעסוקה למעמד של האנשים שלהם אתה רוצה לעזור. אין טעם לתת להם קיצבאות ושישבו בבית עדיף שילכו לעבוד ויום אחד עם ההשקעה הנכונה יהיה גם להם כסף לאוטו חדש או טיולים בעולם.
זו הכלכלה החדשה ותתחיל להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
UR more stupid than Zehavi
Evil Hador,
11/08/04 00:12
|
It;s true that Zehavi had almost nothing but cheap popolism. But there is one point in is claims against Bibi , The economic policy he is leading is antu social , and would severely hit the weak people.
You personally are very stupid in your way to analyze the cheap DVD issue. People who have money to buy DVD ( before or after tax cut) would eventually spend it somewhere. Either on buying DVD or on something else . Where ever they would go to spend it there would be a shopkeeper . who gets salary. Spending more money on DVD means less money somewhere else (like restaurants and job loses of both the waiterand the chef. All in all the new Aridor economy gave one job in the electronic store but took away 2 in the near restaurent. DVD economy is bad eceonomy as it sends the money away to Japan ad leave only the peanuts to the local economy. The salary of the staff in the shop selling expensive items is nothing compare to the amount of money that goes out of the Israeli economy from his sales. In all that we didn't even mentioned the amount of jobs created when the government would come to spend the taxes earned on DVD (hundreds of Rabies and Yeshiva boys). Any other place you'll spend the money restaurents , food, movie, cloths, medical services etc.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכיר חרב ביבי ,אתה מדבר אל
יגאל כהן,
רחובות,
10/08/04 20:10
|
הלמפה. אתה היחיד שמאמין לעצמך קרוק. כל עם ישראל יודע שאתה שכיר חרב של מבעיר הבעירות, המסית בעזרתך ובעזרת חבריך שכירי החרב הביביים. הפסיקו לחשוב את כולנו לאספסוף נבער מדעת. אנחנו לא!!!!!!!!!!!! קרוק. ולא מאמינים לביבי במיל. ביבי נוכל שקרן עלוב . וכך אתה!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''יצא המרצע מן השק''...
הגיוני,
צפון הארץ,
10/08/04 19:09
|
אני מצטט מדבריך:''גם אני כשכיר?...שמחתי לקבל את התוספת לשכרי''...אולי תגיד כאן לאלה המקבלים קצבאות עלובות( 1700 עד 2100 ש''ח לחודש) באיזה סכום מדובר,אני משער כ-5000 ש''ח???אני מניח שסכום זה יכל לעזור משמעותית לפחות ל-3 משפחות כדוגמתן...הרי זה ברור מדוע אהדתך נתונה למיטיבך... ומצד שני הינך בז לאומללים ולנבערים לדבריך כמובן... המשך להתעלם מהמצוקות של אחרים ,הרי זה מה שמשתמע מדבריך,אם אפשר לכנותם בכלל כדברי חכמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אתה מדבר כל כך הרבה שטויות
אוי ווי,
10/08/04 18:43
|
שאני לא יודע מאיפה להתחיל בכלל. זו רמה של שני תגרנים בשוק,ואולי בעצם זה מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זהבי על ביבי
חיומה,
מרכז,
10/08/04 18:38
|
זהבי אתה זהב טהור, זה בזבוז שאתה לא לפחות חבר כנסת, תמשיך לכתוב ,תענוג לקרוא על הרעיונות שלך יישר כח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיומה, אתה אולי לא מודע לזה...
כספיון,
כפר-סבא,
10/08/04 22:10
|
אבל הזהבי שלך הוא פיקציה.הוא מדבר שטויות ומנצל את המוח הרפה שלך, שרואה בגיבובי הטפשות האלו רעיונות גאוניים, וכך הוא קונה לעצמו רייטינג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אם אין לחם, שיאכלו DVD.
VSR,
10/08/04 18:25
|
המשפט הזה מתמצת לדעתי את הגישה של נתניהו לנושא העוני. הוא בחיים לא יבין מה זה, ולכן לא ינקוף אצבע למען האוכלוסיות שסובלות ממנו. הכתבה מצויינת, רק חבל שהפוליטיקאי לא כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא את תגובתי (מספר 29)
עמוס ה,
י''ל,
10/08/04 20:38
|
בעניין הדיוידי ותבין סוף סוף. אם אתה רוצה משק רץ למעלה ולא מתרסק - הגברת הקנייה והורדת מחירים ומיסים זה הפיתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך...
אבנר,
צהלה,
10/08/04 19:28
|
ביבי משקיע הרבה כח בדחיפת העגלה שנקראת הכלכלה הישראלית לכיוון צמיחה. צמיחה תביא יותר מפעלים ועוד ידיים עובדות וגם פרנסה וכבוד למובטלים שרוצים לעבוד. אז תפסיק לקטר. גם שמורידים מיסים ממוצרי חשמל, צריך להודות, ולא לראות רק את חצי הכוס הריקה. כן, גם ילד להורים בקו העוני רוצה לצפות בדי.וי.די. אז מה לא טוב בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
U missed the point
BB,
10/08/04 18:21
|
Try running to the kneset with your ideas and see how many people actually vote for you, maybe 1, yourself. The problem is that the people dont want to help themselves by using their votes properly
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נורא קל לתקוף בן אדם
דני,
10/08/04 18:15
|
לפני כמה ימים היתה כתבה של העצבני אל איזה בחור בשנות ה 20 שיש לו אישה ושני ילדים שמוציא 300 ש''ח על סיגריות לחודש . מתי אנשים יתחילו ללמוד לכלכל את עצמם - הרי יותר קל לתקוף אנשים אחרים במקום לקחת את עצמך בידיים.אני זוכר שכשהייתי ילד ההורים שלי חינכו אותי להשתמש בטלפון רק מ 18:00 כי בשעה הזו התעריף הוא יותר נמוך. וצעצועים קנו לי רק ביומולדת - והכוונה רק צעצוע אחד .וזה נורא חינך אותי , למשל כיום אם אני רוצה לדבר עם מישהו אני מדבר אך ורק מהבית בבזק ובשום פנים ואופן בסלולרי . סלולרי רק ל''חרום'' . הדבר היחיד שיש לי להגיד לכל העניים למינהם זה ''ללמוד חשבון וללמוד לחסוך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
דני,
10/08/04 18:25
|
וחוץ מזה ממש לא מוצאת חן בעייני הבעת הפנים שלך (נתן)עם היד המורמת . אתה ניראה כמו הישראלי המצוי על הכביש שאומר ''למה מי אתה '' . אני חושב שנתן החצבני טועה . במקום ללמד אנשים לכלכל את עצמם הוא גורף הון פוליטי ע''י זה שהוא משניא וכך הוא בעצם לא ממש שונה משאר המסטולים שמשתמשים גם בשינאה עלמנת לגרוף הון פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני זה עוזר לך מה שאתה חוסך?
ל"ת
כ,
11/08/04 06:48
|
|
 |
23.
ביבי נתן ביבי ייקח
יצחק,
חולון,
10/08/04 18:15
|
|
 |
22.
איתך !
צחי,
10/08/04 18:05
|
למה שלא תעשה משהוא למעלה, בטוח תשיג יותר מלפיד, אז יאלה, אני אצביע לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ביבי מנותק אך לא טפש.
הגיוני,
צפון הארץ,
10/08/04 18:03
|
אדון זהבי יש לי שאלה פשוטה אליך...האם אתה חושב שביבי ימתין עד שהקומקום יגיע לרתיחה מקסימלית,נראה לך שהוא יהיה הזרבובית שלו ??? ברגע שהוא יחוש שאכן נקודת הרתיחה מתקרבת ל-100 מעלות צלזיוס ,הוא ירים עוגן,סליחה יעלה על מטוס במחלקה העסקית וישאג בתא הקברניט...אחרי המבול...אחד כזה עוד חושב להבחר לראשות ממשלת ישראל.אני בטוח שעם ישראל לא יגיש את הלחי השנייה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל מילה-אמת!!!!
בשם העוני!!!,
10/08/04 18:00
|
|
 |
19.
ושיטרית כן הגיע מבית מבוסס?
דן ידין,
תל אביב,
10/08/04 17:56
|
מה הקשר? התיזה הזאת בכלל לא מבוססת. מה, מרידור שבא גם כן מרחביה היה שר אוצר כמו ביבי? או ארידור שחילק כסף לכל בא מבית עני? האם נתן זהבי, שבילה בבתי סוהר ימים רבים, צריך להגן על פושעים? בקיצור - סתם דמגוגיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט דן ידין
חן,
10/08/04 18:32
|
אתה לא הציפורן החודרנית של נתן זהבי!!!הרבה פחות זה כן!!!שלך חן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חן'' - ממש תגובה לעניין. גאון!
ל"ת
דן ידין,
10/08/04 18:51
|
|
 |
18.
מקרה אבוד.
דניאלה,
10/08/04 17:48
|
אין סיכוי שנתניהו יבין זאת. זה עניין של אופי. עובדה שגם מנהיגי ש''ס שבאו מבתים עניים חיו על חשבון הציבור כמלכים ובתי התמחוי צמחו עוד בזמנם. שים לב איך הוא מדבר על אנשים שלא מתאימים להשקפת העולם שלו. הוא שונא אותם ומאיים עליהם בכוח וממש יוצא נגדם למלחמה ומתאר אותם כאויבי המדינה ממש. בנג'מין (אמריקה) נתניהו חייב ללכת (מצידי לאמריקה) אחרת המדינה תלך פייפין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשבי שוב על מה שאת אומרת
אלעד,
תל אביב,
10/08/04 22:05
|
אולי שכחת בזכות מי קיבלת ''תוספת'' למשכורת החודש, בעקבות הקטנת המס. ואולי תחשבי שוב מי זה הבינג'מין שאת מגרשת לאמריקה. אדם שלחם ביחידה מובחרת ושכל אח יקר במבצע אנטבה באותה יחידה. המצב אולי לא קל בארץ, אבל לא צריך להוציא את הקיטור על מי שמנסה לחלץ אותנו מהמצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב בזכות מי הלחם עלה
אברהם,
16/08/04 02:28
|
תחשוב בזכות מי הדלק הבולר ובזכות מי ילדי שודדים ועוד ועוד ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מסכימה - וחולקת.....
אחת שאיכפת לה,
10/08/04 17:41
|
מר זהבי. מסכימה עם כל מילה שאתה אומר ו/או כותב ( גם אם לא תמיד על אופן הביטוי - בעיקר בתוכנית הרדיו - למרות שמבינה מניין זה מגיע ). מגיע לך צל''ש גדול על דעותיך ופעולותיך למען נדכאי העם !! חולקת עליך רק בדבר אחד במאמר שכאן - המצב לא יתרדר.. הוא כבר התדרדר !!! עד כמה נמוך ההתדרדרות הזו תגיע - זו כבר שאלה אחרת......... תודה לך מכל הלב. אחת שאיכפת לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זהבי -
אשה אחת,
10/08/04 17:35
|
|
 |
15.
לזהבי : יש לי עבורך 1000 עצות
ל"ת
בחינם וללא,
תמורה רוצה ?,
10/08/04 17:34
|
|
 |
14.
סוף סןף-עיתונאי רציני
שי,
10/08/04 17:13
|
זה עיתונאי רציני.....הוא לא עוסק בנושאים שוליים כמו דוגמנים ורכילות-הוא מציג את הבעיות האמיתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מילה בסלע,אבל
פרשנדתה,
10/08/04 17:12
|
כשילד בא לעולם ואין הוריו יכולים לגדלו הוא אינו אשפ , על החברה לדאוג לילד אבל לא באמצעות הוריו חסרי האחריות , ויש דרכים לעשות זאת. וחוץ מזה אתה פשוט טוב. שקרניהו רע לעמך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המלצה
דיגי,
מרכז,
10/08/04 17:12
|
ממליץ לאמץ בתכנית של נתן עצבני באופן קבוע את השירים פרצופה של המדינה ואת השיר מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו תשמיע כמנטרה אולי זה גם ישפיע אולי !???!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המלצה
דיגי,
מרכז,
10/08/04 17:12
|
ממליץ לאמץ בתכנית של נתן עצבני באופן קבוע את השירים פרצופה של המדינה ואת השיר מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו תשמיע כמנטרה אולי זה גם ישפיע אולי !???!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כשאתה מרופד ומשוריין ,קשיי היו
תמר,
ר''ג,
10/08/04 17:08
|
נבואות אמיתיות כואב הלב אבל ילד שמנת מעולם לא יידע את טעמה של שמנת מקולקלת ולמה לו , כל עוד הוא מרופד ומשוריין מי הם קשיי היום בעיניו סתם מסכנים שמפרעים לו לחיות את הסרט של מתקן עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צודק אבל מה זה עוזר לנו!!
דיגי,
מרכז,
10/08/04 17:04
|
שמתם בודאי לב כמה תגובות נשלחו?!! כל חודש נקבל תיקון לתכנית הקודמת וחוזר חלילה!! עדין לא ראיתי חברי כנסת שתורמים הכי כואב שרואים את התכניות בערוץ 2 על גדולי האומה ( חזן יערי בגין וכ''ו) פעם אנשים באו מתוך כוונה לתרום לאומה איפה הם היום !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם אתה נתן לו כזה מסכן
יוסי אוחיון,
באר שבע,
10/08/04 17:02
|
כל זה לא רלוונטי - אתה לא חייב להיות עני בשביל לדעת לטפל בבעיות האלו...אני דווקא מרוצה מביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבי גדל בבלי ועיתונאי מגיל 16
ל"ת
יוסי צודק,
11/08/04 08:51
|
|
 |
7.
זהבי, פופוליסט מטומטם !
ל"ת
איתן,
10/08/04 17:01
|
|
 |
איתן,אחרי התגובה שלך הכל ברור.
אורן,
חולון,
12/08/04 13:42
|
יש פה כתבה מנומקת היטב וזו תגובתך? כנראה מגיע לך הביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביבי
ל"ת
ערן,
צפון,
10/08/04 16:59
|
|
 |
5.
זהבי אתה בולשוויק קנאי...
בצלאל,
10/08/04 16:57
|
זאת אומרת שאסור להיות מצליח או ו עשיר בישראל .יש לו ,ויש לו, מה איכפת לך אתה נתת לו ? נכון שביבי לא צדיק אבל הוא היחידי שמעז לשפר, וכן זה מאד כואב אבל החולה חייב ללמוד לקחת גלולה מרה שתביא לו בריאות .אני מציע לך לקרא את המאמר של דן מרגלית היום במעריב ותחכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלאל אני במקומך מוסיף סוניה
יגאל כהן,
רחובות,
11/08/04 01:58
|
ויגואר, כדי לחזק את הטענה שלך. קרוק!!!!!!!!!!!! למי שלא מכיר, בבקשה זה בצלאל שכיר חרב ביבי!! יגואר,סוניה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נתן, אצלך כל מילה זהב, לקרוא
ק,
10/08/04 16:57
|
ולבכות. אמן לכל הצעה והצעה שלך. ויש עוד הרבה אפשרויות לקיצוצים אם רק נבדוק טוב טוב. אני מחזקת אותך ואת ידיך ומקווה שתרוץ לראשות הממשלה כי אני אהיה מאחוריך ואתמוך בך.
ק- סטודנטית לתקשורת לשעבר ומובטלת טריה (שוב). אקדמאית, דוברת אנגלית, בעלת ניסיון תעסוקתי ומכתבי המלצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן זהבי לא יסדר לך ג'וב בתחנה
ל"ת
אקדמאי מובטל,
11/08/04 08:49
|
|
 |
3.
קישקוש בלבוש
ל"ת
נתי,
10/08/04 16:56
|
|
 |
2.
גאון - כל מילה נכונה!!!
מאי,
10/08/04 16:53
|
|
 |
היינו נראים זבל מצחין .
ל"ת
יוני יולי וגם,
אוגוסט,
10/08/04 23:59
|
|
 |
nathan you have no clue
the wiz,
10/08/04 17:48
|
usually i like zehavi very much. this time, however, he have no clue what he talk about. this is bullshit. and i am an economist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכיר חרב ביבי משטה בנו באנגלית
יגאל כהן,
רחובות,
10/08/04 20:05
|
כאילו להרשים את הנייטיבס . ואיך אפשר לדעת? הרי יהודי בגולה ,לא יגיד לכולנו שאוכלים כאן כ'רה, הי אתם טועים זה לא כרה זה דבש, טעמו בזהירות תגלו שכולכם שאוכלים את זה לא יודעים מה הטעם ,רק אני שלא אוכל אתכם את הכרה יודע מה זה. סלקא דעתכם שאיזה יהודי או גוי, יחציף פנים עלינו, בתוך המרה השחורה שביבי מביר עלינו? קשקוש!!!!!!!!! זה שכיר חרב ביבי ,עלוב נפש, החושב אותנו לאספסוף נבער מדעת ובא לספר לנו הנייטיבס באנגלית אוקספורדית, כיאה לביבי, איך אנחנו לא יודעים מה אנחנו סובלים!!!!!!!!!!!!!!!!! והנקמה הקטנה שלי היא, בקרוב תהיה מובטל אתנו, שכיר חרב ביבי עלוב. ביבי גמר את הסוס!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מלא שטויות כרמון
ל"ת
תמר,
10/08/04 17:00
|
|
 |
לפחות אם מעבירים ביקורת כמו
לתמר,
10/08/04 18:56
|
''אתה מלא שטויות כרימון'' יש לנמק ולהביא מה בדיוק שטויות בדבריו של נתן זהבי. כי אחרת הכותרת מעידה עליך ואידך זיל גמור.
או שיתכן שאת מאותן אוכלוסיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה בעיני שוה לסה'כ שכתבתי
תמר,
10/08/04 21:11
|
אני מודה לך על תגובתך הישירה אלי הגם שהגעת למסקנה שאני ''מאותן האוכלוסיות'' . והצלחת בזאת לכפות עלי תגובה אליך אז בבקשה אם פסיכולוגיה זה השעשועון שלך אז ת ה נ ה לבריאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
`not the same economist
YB,
10/08/04 18:51
|
|
 |
1.
חזק ואמץ נתן זהבי
eli,
10/08/04 16:36
|
נתן כמה שאתה צודק מדוע אינך רץ לכנסת...? האמן לי שתיגרוף כמה מנדטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18 שנה באמריקה ואני מאושר
ל"ת
להתעורר,
עובדים עלכים,
11/08/04 05:03
|
|
 |
הכל דיבורים
נועמי,
10/08/04 18:45
|
|
 |
השתגעת בולשוויק בכנסת
ל"ת
טליה,
10/08/04 17:01
|
|