|
|
עד כה: 7 תגובות, ב- 4 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
4.
לצערי המהלך של נסטלה כן חכם
מתחרה בנסטלה,
14/08/04 10:54
| אחת הבעיות של חברות הגלידות היא שאף אחד לא יודע איזו גלידה שייכת לאיזה יצרן. בגלל מגוון המוצרים הרב, ובגלל תקציבי פרסום נמוכים יחסית, אין אפשרות לתמוך בכל מוצר בנפרד. כאן מגיע הלקמן. להבנתי תפקיד הדמות הזאת, בהנחה שתהיה אהודה ותעורר הזדהות של הקהל, לעשות חיבור מיידי בין נסטלה לבין המוצרים שיוצגו על ידי הדמות. כך, מוצרים דומים שיש גם לשטראוס וגם לנסטלה יקבלו עדיפות בזכות הלקמן. שוב, בהנחה שהוא מעורר הזדהות. אם הם יתמידו עם הלקמן הם ינצחו. הם צריכים סבלנות. וכסף. בכל אופן, לא הייתי מספידה את המהלך של נסטלה כל כך מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הפרסום-זמנו עבר מן העולם
שלומי,
צופה מהצד,
12/08/04 18:17
| אם היו משלמים למשרדי הפרסום באחוזים מהמכירות-הם היו פושטים את הרגל. מה שמעניין אותם זה רק לזכות בפרס דקל הזהב. עלייה במכירות? הצחקתם אותם, הם מתייחסים לעצמם כאמנים שלא נמדדים בתוצאות כלכליות של עבודתם. תם עידן הפרסום יחי עידן יחסי הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ליקוי בסיסי בהבנה שיווקית
קול המפרסם,
12/08/04 14:49
| ישבן חכמי נסטלה ואריאלי ושברו את הראש - איך נוכל לקדם מותג אחד ( נסטלה) ? ומצאו - נמציא מותג נוסף לקמן. וככה במקום להשקיע במותג אחד משקיעים ( לא מספיק ) בשני מותגים. באריאלי וודאי הביאו להם את במבה כקייס סטאדי - לו היו באמת מתעמקים בזה היו מבינים שאלו שני מקרים שונים לחלוטין.( אני לא אכנס לזה ואם הם לא מבינים אזי הם לא שווים את הכסף שהם מקבלים). מה התוצאה לקמן - בזבוז אחד גדול ונסטלה ( מי זה ?). ניחוש שלי - שנה הבאה לא נראה את לק מן כלל . וליפץ - זה בסדר להודות בטעויות ( זה אפילו מאד טרנדי היום - ראי עמיתייך מחומוס אחלה, אוסם, עלית את בחברה טובה )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלכך אין לך מושג עלמה אתה מדבר
ל"ת
אגב,
13/08/04 04:02
| |
 |
אם כך מדובר על הצלחה פנומנלית?
קול,
13/08/04 16:07
| כך זה אצל הפרסומאים . זה תמיד מצליח. ( זה הרצפה עקומה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן לק מן הצלחה אדירה !
יודעת,
14/08/04 12:05
| |
 |
1.
לגביי נסטלה.
איש פירסום.,
12/08/04 12:30
| אין ספק שגלידות נסטלה טעימות ואיכותיות יותר מהמתחרות. אולם,הפירסום שלהם לוקה בחסר,הם לא הצליחו להפוך את לק מן לדמות כהתינוק של במבה.
הבעיה היא בקהל היעד וכן בעיצוב דמותו,אף אחד בישראל לא אוהב דמות ,אשר מזילה ריר ועוד עם לשון בגודל שכזה,למרות הקונוטציה ליקוק הגלידה.
לדעתי,עליהם ללכת על נושא הטעם ולהראות מחקרים שהמוצר שלהם טעים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|