|
|
עד כה: 7 תגובות, ב- 7 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
7.
שים לב ! סה''כ 6 תגובות קבלת
רלי,
רמת גן,
25/08/04 10:41
| אני ממש ה מ ו מ ה !!! לאף אחד לא אכפת זה קורה בכל תחום ולא רק בחברות הגדולות, זה קורה בסופר מרקט, זה קורה בכל חברה שמספקת מוצרים ואמורה לתת שרות, אנו הלקוחות אשמים ולא החברות, כאשר אני מתעקשת על שירות סביר תמיד יש מישהו בסביבתי אשר יעיר לי ויציע לי להפסיק ''כי במילא זה לא יעזור'' בדרך כלל אני מתעקשת ולצערי לא תמיד מצליחה, ברוב המקרים אני מגיעה להתמוטטות והכעס אשר במילא לא עושה רושם על אף אחד, אנשים שכחחו כי הם הלקוח ותמורת כספם מגיע להם השרות הטוב ביותר אין רגישות כלל לדרישת הלקוח מתיחסים אלינו כמובן מאליו, ואם ''פסיכיט'' כמוני עושה קצת רעש ומתעקשת הם יכולים להתעלם ממני כי אני מיעוט, אפשר לוותר על לקוח ''נודניק'' ו ''משוגע'' אחד במילא יש עוד מליונים.
אנשים ת ת ע ו ר ר ו!! דרך שרות זו של החברות מעיד על הזלזול וחוסר הרגישות אלינו הלקוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לחברה ,ללקוח,ולמשק
יוסי,
21/08/04 23:50
| גם במידה ויגבו תשלום נוסף על שרות בשעות לא מקובלות זה ישתלם לכולם לחברה, ללקוח, ולמשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Tal Pempson
GILA,
Charlotte, N,
18/08/04 18:36
| Dear Tal, I hear you & agree with every word you have wrote. Unfortunatelly, today in our enlargest world, our life turns tougher & harder. Here in the US it is just the same even worst. Good times, when companies used to consider their costumers are far behind in Israel when the AVODA was in charge. Many will not agree with me today & used to put the kibbutzim down too. I still remember those days when people were honest, hard workers and much considerate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אחי איפה ?
יוסי,
תל אביב,
15/08/04 21:34
| אחי איפה ראיתה טעיות כתיב?
בכל מקרה, טל, אתה צודק ב-100%, החברות האלה רק דופקות את האנשים הקטנים. אנחנו פה רק כדי לשרת אותם והם שוכחים אותנו.
המשך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טעויות כתיב
אבירם,
ירושלים,
15/08/04 12:28
| הייתי מצפה מעיתונאי ברמתך לתקן טעויות כתיב!!!!!!!!:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודק ולבד (הם לא סמים עלינו)
ל"ת
י,
י,
13/08/04 15:55
| |
 |
1.
צודק במאה אחוז!
ל"ת
לקוח מתוסכל,
13/08/04 13:52
| |
|
|
|