 |
12.
מה עם ''לא איטונג-לא קונה''?
ל"ת
#,
16/08/04 10:37
|
|
 |
11.
8 צודק. החיים לא תמיד הוגנים
דני,
חיפה,
15/08/04 10:14
|
|
 |
ארז אתה מספר 1!
ל"ת
נירית,
15/08/04 17:03
|
|
 |
10.
שכחתם - ''אבל זה לא דיאט''
ל"ת
רון,
הרצליה,
15/08/04 10:07
|
|
 |
9.
''מיאו חתולה''
ל"ת
אלילי,
15/08/04 00:07
|
|
 |
8.
''החיים לא תמיד הוגנים'' - הברקה
אייל,
נתניה,
14/08/04 22:23
|
אמנם זו לא סיסמה, אבל הקונספט של ביטוח ישיר פשוט מדהים, נכון תמיד ורלוונטי ביותר לחברת ביטוח. אמנם זה לא מהזמן האחרון, זה כאן כבר כמה שנים, אבל אין ספק שהאמירה הזאת עוד תיכנס לפנתיאון הפרסום הישראלי, ובזכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקופירייטר גאון!!!
גאון,
15/08/04 17:02
|
|
 |
צודק, אבל לא בטוח שזה ישראלי.
ל"ת
רונן,
15/08/04 16:36
|
|
 |
מי שכותב את זה בטח עובד בביטוח
יובל,
17/08/04 15:33
|
|
 |
7.
למה לא מפרסמים ראיון אחד לפחות
ל"ת
דן,
14/08/04 22:09
|
|
 |
6.
אחיזת עיניים
דורון,
14/08/04 16:07
|
אוסף של גנבי רעיונות צבועים שנועדו לבזבז את כספי הלקוח
כמה שהפרסומת יותר ''טובה'' ככה אני יודע שהמוצר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הפרסומאים הישראלים סקסיסטים
עדי,
14/08/04 00:57
|
|
 |
4.
מותו של הסלוגן
קול המפרסם,
13/08/04 16:04
|
פעם עשו כבוד לסלוגן. קמפיין היה נבנה סביבו ותומך בו. היום משרדי הפרסום מרוב רצון להיות''יצירתיים'' מחביאים את הסלוגן תחת הררי נפיחות קריאטיביות אודיו-ויזואליות שלא בהכרח תומכים בסלוגן.ויוצאים ידי חובה בציון הסלוגן בסוף התשדיר או בתחתית המודעה. תופעה אחרת נעוצה במפרסמים עצמם שממהרים להפרד מהסלוגן כמעט מידי שנה ( אסטרטגיה, אתם יודעים). בקיצור , קחו לדוגמא את מקרה קיט-קט ( HAVE A BREAK HAVE A KIT-KAT) רק עכשיו אחרי 45 שנה הם משנים סלוגן והם משקשקים מפחד ( ולדעתי בצדק , כי הם עושים שטות) בשל השינוי. אבל הי, 45 שנה זה דרך להפוך סיסמא לנכס צאן ברזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פרסומות
ל"ת
אלון,
13/08/04 14:15
|
|
 |
2.
זרמון -גולדמן
עוגן עם הסלוגן,
13/08/04 13:46
|
|
 |
כי כל השאר משלמים
איריס,
13/08/04 14:24
|
|
 |
ענק!!!!!!!!!!!!!!!!
צפריר,
16/08/04 21:18
|
|
 |
1.
המיתוג של פלאפון
רמי,
13/08/04 13:41
|
ללא ספק הושקע הרבה כסף בפלאפון ונראה שבבאומן ניסו ליצור את ''אהוד ברק'' של חברות הסלולר. אבל בפועל קיבלנו קמפיין פרסום משעמם, יבש שלא מתחרה עם זה של אורנג' המיתולוגית. אבל העיקר שבבאומן ממשיכים לפזם ''NOW, THAT IS ABIG IDEA''
הגב לתגובה זו
|
|