 |
61.
כסף טוב עבודה קשה
יואב,
ראשל''צ,
18/09/04 01:44
|
ידיעה מענינת שמספרת על כסף טוב אבל על עבודות,חלקן,קשות ואפילו מפרכות.כמי שעבד בחו''ל אני יודע שחלק מהעבודות באמת דורשות מאמץ אדיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תסתכלו היום בעיתוני סוף השבוע
ואלרי,
ת''א,
17/09/04 17:28
|
בעיתוני סוף השבוע והחג תוכלו לקרוא שפע של מודעות תיווך לעבודות בחו''ל,קניונים-ציורי שמן בדולר,מיים מים המלח,כל שמאעטס שעולים על דעתכם פלוס.קראו ותבינו כמה התופעה רחבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
משרד החוץ מסייע רבות
עירד,
ת''א,
17/09/04 01:10
|
משרד החוץ משתדל לסייע רבות לישראלים שמסתבכים בעבודות לא חוקיות וישנם רבים כאלה.אני מכיר תודה למשרד מנסיוני האישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסייע ,אבל לא בכל מקום
עברי,
ירושלים,
17/09/04 17:33
|
נכון שבאופן כללי משרד החוץ מסייע לנתפסים אבל בעיקר זה נעשה במדינות ''מתוקנות'' ולא בכל העולם.חשוב למי שאין אשרת עבודה להזהר היטב מהשלטונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בובה של כתבה
איצקוביץ,
ת''א,
16/09/04 00:50
|
בובה של סיפור במיוחד בכל מה שנוגע לכושר ההמצאה של מחפשי העבודות בחו''ל.אהבתי כל רעיון החל מהובלת כלבים לטיול ועד לחיפוש נפט.תענוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לא בושה לעבוד ולהרויח בחו''ל
לימור,
ירושלים,
14/09/04 23:58
|
אם יש אבטלה בארץ זו אינה בושה לעבוד בחו''ל וכל מטיפי המוסר נגד הענין שירגעו.נראה אותם חיים כאן בלי גרוש כשבחו''ל אפשר לעשות כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מדינה שמלינה שכר מבריחה צעירים
עובד מדינה,
ירושלים,
14/09/04 10:24
|
צעיר שרואה מדינה שמלינה את שכר עובדיה בחוצפה יחפש את עתידו הכלכלי בחו''ל.שם הוא יעבוד כמו חמור אבל יקבל מזומן ביד ולא הבטחות חסרות שחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,חינוך מהלנת שכר אין
נמרוד,
הרצליה,
15/09/04 00:00
|
אתה צודק,האוצר מבזה את העובדים ובחו''ל אין שטיקים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
4000 ש''ח פלוס מגורים זה רע?
תמי,
14/09/04 09:51
|
חיפשתי או-פר ישראלית במקום זרה. היצעתי 4000 שח נטו פלוס מגורים. ועדיין לא היצלחתי למצוא - למה? כי בארץ ישראלים לא מוכנים לעבוד קשה, ורק בחו''ל הם מוכנים לעבוד בכל עבודה כמו הזרים בארץ. חבל, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחו''ל הם מרויחים הרבה יותר
נתן,
ירושלים,
14/09/04 10:20
|
הרבה יותר מ-4000 שקל רווח בעבודות יותר קשות אבל סבירות,אל תתפלאי שהצעירים נוסעים-אצלך אין להם עתיד בחו''ל יש סיכוי טוב יותר להתקדם כלכלית.שנה כלכלית טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כי מה אפשר לעשות עם 4000 ש''ח??
דן למדן,
14/09/04 01:44
|
10 שעות ביום , 6 ימים בשבוע =4000 שקלים . מה בדיוק אפשר לעשות עם זה??? נהיינו עם של נצלנים , שרומסים את העובדים הפשוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן הם נוסעים לעבוד בחו''ל...
ל"ת
למי שלא הבין,
ת''א,
14/09/04 10:15
|
|
 |
53.
ספינות דייג ואסדות נפט
ליאור,
ת''א,
13/09/04 23:35
|
מדובר בעבודות מפרכות שהתשלום עליהם גבוה בגלל המאמץ האדיר והבדידות בים של העובדים.לא ענין שיש בו תענוג אלה עבודת פרך לכל ישראלי באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
החלום הציוני ושברו הכספי
בילי,
השרון,
13/09/04 23:28
|
לעבוד בחו''ל ולהרויח כסף כבד הפך לחלום של הצעירים מחד ולניתוק מהארץ מאידך.האם כסף הפך לאידיאולוגיה או שאני פשוט תמימה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אבטחה לעשירים
טל,
נתניה,
13/09/04 23:25
|
זו עבודה שלמיטב ידיעתי מכניסה כסף כבד למעורבים בה.צריך לזכור שאבטחה אישית היא הוצאה מוכרת למס.שומרי ראש אישיים מרויחים הון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכר עתק-10000 דולר לחודש ויותר
עמיאל,
ת''א,
14/09/04 10:27
|
שומרי ראש אישיים מרויחים יפה מאוד,10000 -15000 דולר לחודש לא כולל הוצאות.ידיעה מענינת וטוב שפורסמה לידיעת הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מרויחים וחיים טוב בחו''ל
דורון,
תל אביב,
13/09/04 23:20
|
לא חייבים דוקא בניו יורק. אפשר באירופה. משלמים שם ביורו וזה מטבע טוב יותר. מסתבר שאפשר להשיג שם גם עבודה ואם לא מפחיד אותכם לעבוד תקבלו שכר לא רע. אפשר גם לעבוד בתחומים מקצועיים ולקבל שכר יפה של 8000 יורו וגם של 15000 יורו. אם אתה למשל איש AS400 או איש יוניקס טוב שכותב ברמה סבירה אתה תצליח נהדר. יש עבודה טובה בהולנד. יש גם בגרמניה. אפשר באירלנד או באנגליה. והכי חשוב: אפשר לקבל אישור עבודה! ולא צריך להסתובב ברחוב בפחד. גם יותר נעים במרבית הארצות האלה ואין את המנטליות האמריקאית המגעילה וכו'. וקל יותר לחזור הביתה אם רוצים. יש טיסות שכר של 200 דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אבטחה
מירון,
ת''א,
13/09/04 22:57
|
תחום מאוד מבוקש כיום לישראלים בעלי עבר צבאי קרבי,אפשר לעשות כסף טוב והעבודה קשה יחסית.תבדקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
$100 for hour In NYC no way
shay,
NYC,
13/09/04 22:35
|
NO dog walker get 100$ for un hour in NYC and no gurd gets1000$ a week form jewish school
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000 דולר לאבטחה זה יפה!
יורם,
רחובות,
14/09/04 10:34
|
קראתי את תגובתך,אינני יודע כמה מקבלים על טיול עם כלבים אבל 1000 דולר לאבטחת מתקנים יהודיים זה שכר יפה בהחלט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איזה שטויות
ישראלי,
ניו ירק,
13/09/04 22:31
|
אין בארצות הברית כאלה משכורות אפילו לא קרוב, כמה שאני גר כאן לא שמעתי כאלו משכורות גבוהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך בקיא במתרחש...
זבולון,
נתניה,
14/09/04 10:35
|
|
 |
46.
שווה נסיון
ריקי,
גבעתיים,
13/09/04 21:57
|
מה יש לצעיר ישראלי להפסיד בלנסות לעשות קצת כסף בעבודה בחו''ל? שומדבר , רק קצת כיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ביפן תצאו בלי חיסכון
נעמן,
תל השומר,
13/09/04 21:55
|
עלות המחיה והמגורים שם גבוהה כך שמרבית הרווח ילך להוצאות.ביקרתי שם ואני יודע על מה מדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש קסם נעורים בסיפור הזה
עמליה,
מונסון,
13/09/04 21:31
|
יש בכתבה סוג של קסם נעורים והרפתקה וזה מה שהופך אותה למענינת ואנושית.נהנתי מהרעיון שאפשר לעבוד ולהרויח כסף טוב בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
10% עמלה למתווך,לא מעט
איתי,
הרצליה,
13/09/04 21:09
|
מדובר בעמלה שמנה,השאלה היא איזו עבודה המתווך ישיג ומה השכר בצידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק השאלה ?
נוימן,
חיפה,
13/09/04 21:33
|
|
 |
42.
הייתי,ראיתי,עבדתי,הרווחתי
דורי,
קריות,
13/09/04 21:06
|
הייתי באירופה שנתיים,עבדתי קשה והרווחתי יפה.חשוב להדגיש שעבדתי -קשה! מציע לצעירים מובטלים לנסות ולצבור הון ואח''כ לחזור ארצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הדברים הטובים והרעים שעברתי
מוכר גלידה US,
13/09/04 19:49
|
אז בואו נעשה קצת סדר בדברים. היו כאן גולשים שניסו לתאר את העבודה בחו''ל כגן עדן עלי אדמות ואני חושד שלחלקם יש אינטרסים כלכליים לעשות את זה ומצד שני היו שתיארו את העבודה בחו''ל כגיהנום ואני אכן הכרתי כמה שזאת היתה החוויה האישית שלהם. אני עבדתי כמוכר גלידה בארה''ב עשרה חודשים ולסיכום אני יכול להגיד שדי נהניתי. אז בקצרה: הדברים הטובים: ארה''ב היא מקום נפלא ומעניין ואפשר לשלב טיול אחר כך לדרום אמריקה, זאת הזדמנות נהדרת לחיות לגמרי לבד ולנסות לספוג תרבות אחרת, זה משפר בצורה הסטרית את ציון האנגלית בפסיכומטרי ולא פחות חשוב, הרחובות מלאות באמריקאיות...... הדברים הרעים: בכמעט שנה עבודה חסכתי 12,000 דולר, שזה לא מעט כסף אבל כבוגר של יחידה קרבית יכולתי לעשות את אותו סכום כסף בארץ בעבודה באבטחה ואני מניח שהייתי עובד פחות שעות, אם משהו מסתבך כמו גניבה של מכונית הגלידה או קלקול במקרר, או שסתם חטפת שפעת אתה יכול להפסיד סכום כסף רציני כי האחריות היא שלך, אני עבדתי לפני חמש שנים ואני מניח שכיום מדיניות מחלקת ההגירה בארה''ב השתנתה בצורה קיצונית. מי שעשה צבא בבסיס בלבנון או בשטחים בטח לא יתרגש מתנאי המגורים בארה''ב שהם צפופים מאוד (לנו לא היו מספיק מיטות לכולם, אז עשינו תורנות) אבל הכרתי כמה חבר'ה מפונקים שרובם היו בנות שהתנאים שיגעו אותם עד שהחליטו לעזוב את העבודה. בכל מקרה, חיים רק פעם אחת ובגיל 22, 23, מה כבר יש לכם להפסיד? אז תארזו מזוודה אם זה מה שבאמת בא לכם ותסעו לאיפה שהלב לוקח, כי מה שאתם יכולים לעשות עכשיו יהיה לכם קשה לעשות עוד כמה שנים ואולי בלתי אפשרי עוד עשר.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12000 דולר חיסכון פלוס תענוג!!
גרשון,
בית השיטה,
13/09/04 21:28
|
נשמע נפלא ועוד עשית טיול מענין ובטח קיבלת טיפים פה ושם,בקיצור כמו שכתבת -חויה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לקרוא !!!! שערורית הקשחת ויזות
יודע דבר,
13/09/04 19:25
|
מדינת ישראל היא זאת האחראית על הקשחת הויזות של ישראלים לארה''ב. תחשבו על זה, ישראל חברה טובה של ארה''ב ואף אחד לא חושב שישראלי יבצע פיגוע. במישור הכלכלי אנחנו מועילים ולא מזיקים ואם מישהו חושב שאנחנו רוצים להתנחל שיסביר איך יש כל כך הרבה מוסלמים פליטים ולמהאירופאים מקבלים כניסה חופשית לשלושה חודשים. המדינה סגרה קומבינה עם ארה''ב על הקשחת תנאים כי בממשלה יודעים שכולם היו בורחים אם היה אחרת. אותו המצב לגבי כניסה לאיחוד האירופי, אם היינו חברים כולם היו בורחים ושלא יעבדו עליכם עם תירוצים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן בגרוש !! אין שום קשר
מציאות,
13/09/04 22:26
|
בין מה שתארת למציאות ! מאז ספטמבר 11 לפני 3 שנים, ארה''ב הקשיחה עמדות כלפי כל העולם ! אין שום קשר למדינת ישראל ! ואין לך מושג מה אתה מדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך יודע מאומה,חבל לקרוא !
ל"ת
אליניב,
רעננה,
13/09/04 19:55
|
|
 |
כרגיל ממשלת ישראל אשמה...
יהלום,
ר''ג,
13/09/04 19:48
|
|
 |
39.
בהצלחה למחפשים
מוטי,
ת''א,
13/09/04 19:24
|
חזרתי עכשיו מאמסטרדם אחרי שנתיים עבודה והיה כיף.הצלחתי לחסוך סכום נחמד ועבדתי קשה.מאחל שנה טובה לעמישראל וגם למחפשי העבודה שבדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יוגב אין לך מושג
שמואל,
מיאמי,
13/09/04 19:10
|
הקונסול הישראלי לא יכול ואף טסור לו להתערב בהליכים משפטיים בארה''ב. מי שחושב שהקונסול היא מילת קסם שתשחרר אותו ממעצר מוטב שיכין הרבה סבלנות להרבה חודשים במעצר ללא משפט. כל מה שהקונסול יכול לעשות זה להנות לעו''ד (ואתה תשלם לא הקונסוליה) ולהביא לך סנדביצ'ים. בכלל הם לא משתגעים לבקר בבתי המעצר. מי שהיה שם פעם גם מבין למה. הייתי עצור פעם ולקח לקונסול שבועיים לבוא לבקר. בסוף יצאתי מזה אבל למדתי מה הקונסול יכול ולא יכול לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקונסולים עוזרים מכל הלב
בן-יאיר,
ירושלים,
13/09/04 19:51
|
|
 |
37.
אם תתפסו משרד החוץ יעזור
יוגב,
גליל,
13/09/04 19:00
|
גם זה משהו בימנו,הקונסול ידאג למינימום ובסוף תשתחררו ותחזרו ארצה.לא סיפור גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עו''ד מצויינת
נעה,
13/09/04 18:59
|
מי שטיפלה בנו בניו יורק הייתה עו''ד רקפת כרמון היא היתה ממש נפלאה . הבינה היטב את החוק והיתה מתוכמת ונמרצת. ממש מומלצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תמליצי לאחרים,תני לקונסול
יונה,
קרית אונו,
13/09/04 19:21
|
הקונסוליה היא בעלת נסיון רב לצערי בנושא והיא מוסמכת להמליץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סעו לעבוד בלי בושה
דגן,
יהוד,
13/09/04 18:57
|
אל תתבישו מכל המטיפים בשער ומכל ''היועצים'' שיודעים הכל,סעו תעבדו ותעשו כסף בלי בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אז... לסיכום
אמיר,
13/09/04 18:53
|
יש כאלו שעושים כסף ויש כאלו שלא. חלק חיים כמו מלכים וחלק כמו עובדים זרים. זאת אפשר לראות בבירור מהעדויות ששמענו פה לרוב.
כמו בכל מקום, הדבר תלוי בכישורים, כח רצון ויזמה. בעיקר כח רצון ויזמה. אל תבזבזו את הזמן בשוטטות בעולם: היכן שאתם זה אפשרי להצליח. אז בהצלחה. ושנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להצליח בעולם הגדול
שרגיל,
הוד השרון,
13/09/04 19:54
|
|
 |
אז לסיכום 2 -יש הרבה מצליחים
אמון,
הרצליה,
13/09/04 19:53
|
|
 |
33.
אחי עבד בחול בדאלס טקסס
צצצ,
13/09/04 18:53
|
בניקוי מזגנים DAC והרויח 4000 $ לחודש אחרי הוצאות הוא חי עם שותפים וחי ברמה נמוכה אחרי שנה הוא חזר עם 30000 דולר למימון אוניברסיטה ומחיה בארץ ל3 שנים לא שווה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת שלא היו לו חיים !!!
אלף לילה ולילה,
14/09/04 05:10
|
והוא לא ראה כלום, לא יצא לשום מקום, לא בילה, לא טייל, ולא אכל בשום מסעדה !
שכר המינימום בארה''ב עומד על $4.5 לשעה ! אז אתה רוצה להגיד שעובד לא חוקי הרוויח יותר מזה ???
יתרה מזאת יוקר המחייה כאן - גבוהה מאוד. אולי אם הוא ישן רק לילה אחד בשבוע - וחילק את המיטה עם עוד 7 שותפים (ואת חשבונות החשמל, המים, הטלפון וכו''... - אז לא היו לו הוצאות גבוהות.
הביטוח הרפואי וביטוח המכוניות - מטורף. אז אולי הוא נסע בלי ביטוח לרכב, וחי בלי ביטוח רפואי.
מספיק עם סיפורי האלף לילה ולילה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכיח שוב שהעבודה בחו''ל שווה
ראול,
נגב,
13/09/04 22:50
|
|
 |
32.
ל-28 שכחת כבר לכתוב עברית?
ל"ת
ישראלי-ציוני,
13/09/04 18:24
|
|
 |
31.
העיקר -אל תתבישו
עידן,
זכרון יעקב,
13/09/04 18:03
|
אם יש צאנס לעבוד ולהרויח יפה בחו''ל אל תתבישו בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
קידוחי נפט דורשים נסיון ומאמץ
לוי,
חיפה,
13/09/04 17:55
|
מדובר בעבודה קשה ,שהות בים בניתוק מהמשפחה,תנאים לא קלים,סביר שהשכר יהיה גבוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מישהו מכיר עו''ד שמטפל?
מיכה,
13/09/04 17:42
|
אחי הסתבך בעבודה לא חוקית בניו יורק. מישהו מכיר עו''ד שמבין בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש 100 ,תתענין בקונסוליה במקום
ניקי,
פ''ת,
13/09/04 18:52
|
שם תקבל המלצות לפי יכולתך הכספית וגם יחס הוגן עם רצון טוב.בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Don’t believe this bushtit
Don’t believe t,
NY,
13/09/04 17:41
|
Don’t believe this bushtit 1000 $ a week for ice-cream if you’re lucky you make 2000 a month ……. This entire Israeli dream is bushtit …… For everyone making money in Japan or the Us selling stuff there are 6 that can barley pay for there every day life and 4 that need to ask mommy and daddy for money to go back home not to mention 2 that get arrested. Conclusion if you want to live like a worker from Thailand in Israel. In a flat with 8 other israleys take some drugs work 12 hr a day and hope that after 6 month of eating from a can you will save in yoyu are that one that made it 5,000-10,000$. So go ahead. I went to university the did a master now life is good there and in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה...
גדי,
13/09/04 19:23
|
|
 |
קשקוש-עושים המון כסף
ירדן,
ירושלים,
13/09/04 18:53
|
|
 |
עושים כסף טוב
אמריקאי,
דטרויט,
13/09/04 18:49
|
האמינו לי שאפשר לעשות כסף טוב בעבודה קשה גם במכירת גלידות בפארק.צריך רצון אמיתי לעבוד ואז ההצלחה כמעט מובטחת.רצון ואמונה זה העיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה לא נכון לטעטע את הצעירים !ז
שלום,
מיאמי,
13/09/04 17:11
|
ובכן אני פה הרבה שנים ! אני רואה את הצעירים המוכשרים מחפשים להרוויח את מה שמפרסמים ! ומסתבר שהם אוספים כלים ומנקים במסעדות או עובדים בחובלות או ביבי סיטר להמשיך.... חוץ מנסיון לחיות לבד אולי מצליחים לקנות כרטיס טיסה חזרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך יודע,חבל שתטיף מוסר סתם
יוסי,
ב''ש,
13/09/04 17:45
|
יש בחו''ל עבודות שמכניסות בחודש בודד מה שמרויחים בארץ בשלושה חודשים,אינך מכיר את המציאות ולכן אל תדבר סתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פחד אלוהים
נעה,
13/09/04 17:09
|
עבדתי במול במכירת שטויות על עגלות. מאות ישראלים עושים את זה, אף אחד אינו חוקי. האימיגרשיין פשט עלינו ועצרו אותי ועוד שניים, השאר הצליחו לברוח, ישבתי יומיים בתא כלא מצחין עד שעו''ד נפלאה חילצה אותי. אבל למרות הכל היה שווה. מי שעושה דברים כאלו רצוי שיהיה לו טלפון של עורך דין בכיס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שהרווחת כסף טוב
יקיר,
נהריה,
13/09/04 18:55
|
|
 |
מרוויחים גרושים - כי הכל הולך
תפקח עיניים,
13/09/04 22:54
|
|
 |
25.
אפשר להרוויח בגדול בישראל
מצליחן,
אירופה,
13/09/04 17:08
|
אני לא מבין את מי שפוזל לחו''ל בגלל פרנסה. (שקט ואיכות חיים זה כבר סיפור אחר). אני מתגורר ומתפרנס יפה מאוד בחו''ל. אבל גיליתי שיש בישראל פוטנציאל מצוין. מזה מספר חודשים שותפי ואני מריצים בישראל פרויקט שאני אישית מרוויח ממנו כבר בשלב ההתחלתי למעלה מ - 12000 שקל בחודש. אנשים שרואים בעצמם יזמים, יודעים שצריך להשקיע מאמץ רב כדי להרוויח בגדול, לא מפחדים מהצל של עצמם ורוצים להתקדם בחיים מוזמנים ליצור קשר עם קו''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יוצא דופן!
פנחס,
גבעתיים,
13/09/04 17:42
|
למצוא עבודה כיום כאן היא משימה לא פשוטה לגמרי.לתשומת ליבך ושנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להזהר מעבודה לא חוקית
טיבי,
הרצליה,
13/09/04 16:44
|
|
 |
23.
יש המון אפשרויות בחו''ל
אהוד,
טבריה,
13/09/04 16:42
|
צריך קצת קשרים וסבלנות ואפשר למצוא עבודה נוחה בקלות ובנוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל הכבוד
נפתלי,
חיפה,
13/09/04 16:41
|
|
 |
21.
לא בושה
kuri,
ת''א,
13/09/04 16:39
|
|
 |
20.
עבדתי והרוחתי
אילן,
קריות,
13/09/04 16:38
|
עבדתי בארה''ב והרוחתי יפה וגם נהנתי,בקיצור אפשר להצליח יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שקרים וכזבים!מרבית המתווכים
שקרנים,
13/09/04 16:25
|
ראיתי בניו יורק ממש עכשיו המוני ישראלים-גרים 6--8 איש בדירה.וממש חיים מהיד לפה בעבודות ''דחק''ממש. נראה לכם 100 ירוקים לטיול עם כלב ? מי המטומטם שמאמין ?לגבי שאר העבודות -אני מכיר אישית בחור ובחורה שעשו זאת.הרוויחו הרבה פחות והקאטש הוא שמחמת התנאים הסופר קשים --הם נראים עכשיו כמו 2 זקנים.......ממזג האויר הם הזדקנו ב10 שנים לפחות....מי שמעונין אני יכול לתת פרטים נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 19 - צודק 100% !!!!!
ל"ת
האמת,
13/09/04 22:52
|
|
 |
לעומתך פגשתי אחרים שהצליחו
גקי,
ת''א,
13/09/04 17:58
|
שטתי לנופש לפני חודשיים ופגשתי שני ישראלים שעבדו על האוניה והרויחו יופי של כסף,עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תקראו היטב את תגובת משרד החוץ!
שרי,
ירושלים,
13/09/04 16:01
|
|
 |
17.
100$ לשעה לטיול עים כלב???
י,
13/09/04 16:00
|
איך היו אומרים פעם: שטויות במיץ עגבניות.
כל האמריקאים הטיפשים האלה קורעים את התחת בעבודה בבניין, במסעדות, בהובלות, ברבע מהסכום הזה. וכל מה שהם היו צריכים לעשות זה פשוט לקחת כמה כלבים לטיול בסנטרל פארק לכמה שעות???
תהיו רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיול עם כלב עולה 15$
טיול עם כלב,
14/09/04 07:33
|
טיול עם כלב עולה 15 דולאר. לא יותר. זה בתנאי כמובן שהשוער לא בביזנס הזה, כי חוץ מן הטיפים, זה מה שהם עושים. אז למה שיתנו לך? מי יכול להוביל יותר מכלב שניים, ולהתכופף לאסוף את החרא, אחרת יש קנס משמעותי (כמה מאות דולארים?), בחום ולחות גבוהים או בקור שמקפיא את האף אחרי מספר דקות (אבל לא מקפיא את הכלב)? יש רק אחת כזו ששמעתי עליה, אבל היא שכרה טנדר והיא מאלפת כלבים מקצועית בלוס אנגלס, כך שהיא לוקחת 10 כלבים במכה (אוספת אותם מן הבתים ומחזירה אותם לבתים), כי להשתלט על המון כזה צריך באמת הרבה כשרון, במיוחד שהאמריקאים אוהבים בעיקר כלבים סוסיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
י - אתה צודק 100% !
מציאות,
13/09/04 22:50
|
הכתבה הזאת זה אוסף הקישקושים הגדול בעולם ! ארה''ב מוצפת במליונים של מהגרים מקסיקנים (רשמית 15 מליון - לא חוקיים, בשטח המספרים יכולים להיות כפולים), שמוכנים לעבוד בכל עבודה בשכר המינימום (5$ או 6$ לשעה). אז מאיפה המספרים על 100$ לשעה ?
אולי אם עובדים שעה אחת בשבוע - מרוויחים 100$ לשעה, ומשלמים 3000$ לשכירות של דירה קטנה....)
שלא נדבר על זה ששום מעסיק מכובד או סתם נורמלי - לא יעסיק עובדים לא חוקיים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אופר טובה מרויחה יפה
לילך,
רמת השרון,
13/09/04 18:00
|
|
 |
בתור טייל כלבים -יש דבר כזה
נעמה,
גליל עליון,
13/09/04 17:48
|
לדונלד טראמפ ודומיו שהם רבים אין זמן לטייל עם הכלב בסנטרל פארק ולאסוף את הקקי שלו,לכן יש מי שהפך זאת לפרנסה מכובדת למדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עבודה בחו''ל
י. אבי חגי,
13/09/04 15:57
|
כל הכבוד על היוזמה והתושיה לעבוד קשה ולהיתפרנס שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה לחפש בחו''ל אפשר בארץ
nick,
13/09/04 15:56
|
למי שרוצה להשאר בארץ להרוויח כמו בחול בעבודה מהנה ורווחית מאוד. קוח 04-6321387
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתווך?
ניסן,
הרצליה,
13/09/04 22:52
|
|
 |
למכור דיאטות לטיפשים???
אביתר,
חדרה,
13/09/04 17:49
|
|
 |
14.
אלפים כבר עובדים בחו''ל
יוני,
נתניה,
13/09/04 15:55
|
לדעתי התופעה מעודדת ירידה וחבל שזה כך.טוב לפחות שיש פרנסה לצעירים,עדיף שיגורו בחו''ל ולא יהיו מובטלים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איפה שומעים על כל העבודות האלו
יעל,
13/09/04 15:37
|
|
 |
יעל - תיזהרי !!!אל תהיי תמימה
מציאות,
13/09/04 22:42
|
הכתבה הזאת זה אוסף הקשקושים הכי גדול ששמעתי !
עבודות זמניות יש בכל מקום. הן קשות מאוד. המעסיק יכול לנצל אותך כמה שהוא רוצה - כי את לא אזרחית חוקית. אולי להיות תקועה בלב האוקינוס הצפוני - על אסדת נפט - עם כל מיני עובדים אחרים מפוקפקים - תמצאי, אבל שאר העבודות יהיו עבודות עבדות לשמן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עייני בעיתוני סוף השבוע ותמצאי
ערן,
ראשל''צ,
13/09/04 18:01
|
|
 |
It's all bullshit!
Arie,
13/09/04 19:26
|
It's hard to find a job even with papers. I am an Israeli who is also a Canadian citizen, with 7 years of experience in computer networking and I still have a hard time to find a job. I get laid off every year or so, because the companies I work for don't have budget all of a sudden. This is not a problem for the employee only. Employers also having financial difficulties these days. Yeah sure, you can probably find a job as a bodyguard for some big hotshot, but is it worth taking the risk of dying at work, for your employer? Believe me, if he or she is ready to hire someone for about $3000 a week, they are at high risk. Think twice before the large sum of money tempts you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה - אתה צודק מאה אחוז .
ארה''ב,
13/09/04 22:45
|
בארה''ב המצב בדיוק אותו דבר. ולי יש אזרחות אמריקאית. המצב בשוק קשה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חלק מכרטיסי הטיסה מוחזרים
מבין בנושא,
הרצליה,
13/09/04 15:30
|
|
 |
מדובר בכסף קטן יחסית...
דודי,
חיפה,
13/09/04 16:00
|
|
 |
11.
מענין
צלי,
כפ''ס,
13/09/04 15:27
|
|
 |
10.
איך מאתרים עבודה בחו''ל?
ל"ת
אלקיים,
אשקלון,
13/09/04 15:23
|
|
 |
9.
פרנסה מכובדת
ישראל,
ת''א,
13/09/04 15:22
|
אל תתבישו משום עבודה שכן להיות בלי כסף קשה הרבה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כסף גדול
טימן,
אשדוד,
13/09/04 15:20
|
|
 |
7.
מה ? ישראלים ישראליים ?
ל"ת
דני,
13/09/04 14:41
|
|
 |
המוני ישראלים! לא מעטים!
גיורא,
ירושלים,
13/09/04 15:57
|
|
 |
6.
להזהר מהגירוש
שרית,
רעננה,
13/09/04 14:38
|
מדובר בהליך מאוד לא נעים כאשר אי אפשר לחזור למדינה ממנה גורשתם 10 שנים ויותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי הגירוש
סוהא,
לונדון,
13/09/04 16:08
|
עשו לי טובה ואל תגרשו אותו, כל פעם ישראל מאיימת לגרש אותו ואז מה ??? הוא הרי יבוא פה לשגע אותי...שישאר שם במוקטא !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הפחד הגדול והחשש הכי חזק!
אורי,
ת''א,
13/09/04 15:58
|
|
 |
5.
איפה מוצאים את העבודות האלה???
ל"ת
דוד,
ר''ג,
13/09/04 14:36
|
|
 |
4.
כל עבודה מכבדת את בעליה
מאיה,
חיפה,
13/09/04 14:35
|
|
 |
3.
פרנסה
bni,
ת''א,
13/09/04 14:22
|
|
 |
2.
אלפי ישראלים אוכלים חרא
mor,
n.y.c,
13/09/04 14:22
|
שלא יעבדו עליכם.אין מתנות חינם!!! לא מאמינים? בואו לניו יורק ותראו את כל הישראלים שאין להם גרוש בכיס,מתביישים לחזור,לחלקם אין אפילו כסף לכרטים חזרה לארץ,והולכים ברחוב בפחד תמידי כאילו הם רצחו משהו,אתם רוצים לעבוד בניקוי תעלות מזגן ובסוף לא משלמים לכם?מה תעשו? תלכו למשטרה?.מי שיש לו שכל נשאר כאן ואל תאמינו לסיפורים שבאים מאמריקה שנתיים טובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מור - אתה צודק 100% !!!!!
ל"ת
ארה''ב,
13/09/04 22:29
|
|
 |
Why NYC?
Nir,
USA,
13/09/04 17:54
|
The problem is that you and thousands of other young men and women from all around the world are all in NY.
Try other cities where the competition is not as tough and rent is more reasonable.
You will be surprised.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-לא חייבים לחיות בניו-יורק
גדעון,
ירושלים,
13/09/04 22:55
|
יש מספיק מקומות עשירים שאפשר לעבוד בהם מחוץ לניו-יורק בלי פיקוח הדוק של שלטונות ההגירה.חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המיעוט שבמיעוט
משה,
13/09/04 16:24
|
בטיול שעשינו בארה'ב אני ומשפחתי נדהמנו לראות עשרות צעירים ישראלים, בחורים טובים שעובדים בעבודות מזדמנות כמצויין בכתבה. בארץ פשוט אין עתיד לחבר'ה האלו. וזהו רק קצה הקרחון. עוד פגשנו מאות ישראלים משכילים שמצאו פרנסה בארה'ב. ואני מדגיש פרנסה. כיוון שרובם היו חוזרים בשימחה לארץ אילו היו מוצאים בה פרנסה. המדינה השקיע בהם ואילו מישהו אחר קוצר את הפירות. לא פלא שהתוצר לנפש בישראל במגמת ירידה מתמשכת. בבנין ירושלים ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובם מתפרנסים יפה !
מנחם,
ירושלים,
13/09/04 15:19
|
|
 |
מנחם - ממש לא נכון !
מישהיא ארה''ב,
13/09/04 22:36
|
זוהי פרנסה לטווח קצר מאוד, מאוד , מאוד!!!!
אני חייה בארה''ב (אזרחית) ורואה ישראלים (וגם מקסיקנים למכביר) מסתובבים ברחובות, עובדים בעבודות קשות, מצאת החמה עד צאת הנשמה, ומאויימים להיות מפוטרים בכל רגע נתון, כי הם לא חוקיים ! שום מקום עבודה מכובד לא יעסיק אותם - אם אין להם GREEN CARD או WORK PERMIT שבתוקף.
הם חיים 8 בדירה של 2 או 3 חדרים. ולא קונים ולא מבלים - כי יוקר המחייה פה עצום. על ביטוח רפואי,ביטוח חיים, ביטוח לאומי (SOCIAL SECURITY) - הם אפילו לא חולמים.
אז מספיק עם סיפורי הסבתא האלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
not even close
sean,
miami,
13/09/04 14:08
|
worng info..... for walking a dog $ hhaahahahhahhah100
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פרנסה בניו-יורק בשפע
ל"ת
ארין,
ר''ג,
13/09/04 15:26
|
|
 |
איך בדיוק????
ל"ת
בנימין,
מרכז,
13/09/04 15:38
|
|
 |
מידע מדויק
גון,
ת''א,
13/09/04 15:25
|
קיבלתי במנהטן 90 דולר לשעה לטייל עם שני כלבים פעם ביום,לידיעתכם.דרך אגב,היו עוד המון הצעות עבודה מענינות יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיול עים הכלב
מוטלה,
חיפה,
13/09/04 15:50
|
|
 |
שם עם כלב של עשירים תרויח!
ל"ת
אליאן,
ת''א,
13/09/04 17:53
|
|
 |
איפה משיגים אותן
מיטל,
גבעתיים,
13/09/04 15:36
|
אני הייתי בניו יורק חצי שנה ולא מצאתי עבודה כי אין לי סושיאל סקיוריטי נאמבר, אז איך בכל זאת אפשר למצוא עבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך מתוכים עם סיכון שתיתפס
ארני,
ארקנסו,
13/09/04 17:52
|
רק באמצעות מתוכים אחרי שאתה תופס שישנו סיכון שתגורש אם תתפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה באמת משיגים אותן????
ל"ת
רוני,
13/09/04 15:54
|
|