 |
23.
זו ארצנו
חג'י,
הכלנית12,
28/09/04 08:28
|
ידידי רועי שרון, לא נולדת במקום הנכון!!! רצה הגורל ונולדת במדינה בולשביקית שנשלטת על ידי מונופולים שהתרגלו לחיות בעולם בלי תחרות. לקח להם חמישה ימים לבצע פעולה שהם מתחייבים לעשות ביממה. וזה עוד כשאין שביתה במשק, כמו בהרבה מאוד ימים בשנה המונופולים הם הצרה עמיר פרץ הוא הצאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לי קרה ההפך לגמרי!
faith,
26/09/04 16:32
|
התפלאתי מאוד אבל כשהעברתי את הקו יחד עם האינטרנט ADSL של WOW הם עשו את זה תוך שעה והטכנאי אפילו התקשר פעמיים לברר אם זה עובד. יש גם פנים אחרות לבזק... וזה לא שאני בעדם או משהו, פשוט צריך להבין שזה מנגנון עצום וזה לא אשמתן של הנציגות או הנציגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לכל מי שבזק מעצבנת אותו - חשוב
199,
ירושלים,
22/09/04 19:38
|
בתור עובדת במוקד המדובר ומתוך היכרות אישית עם העובדות הנ''ל הייתי חייבת להגיב: אנחנו בבזק עושים ה-כ-ל על מנת שתהיו מרוצים, באמת הכל, גם אם לפעמים זה לא נראה ולפעמים אתם חושבים שאנחנו יושבים רגל על רגל שותים קפה מעשנים סיגריה ולא איכפת לנו... זה לא ככה, בעיקר לא אצלנו במוקד. במקרה המדובר, מדובר באיזור מודיעין שם קיימות לנו בעיות במרכזת שלא ארחיב עליהן, אך קיימות בעיות שאינן תלויות בנו, ותאמין לי, אנחנו מודעים לתחרות והדבר האחרון שאנחנו מעוניינים, הוא שלקוחות יעברו לכבלים. אנו מודעים לכך שמן הסתם התאכזבת ועקב כך גרמנו לך עגמת נפש ואנו מתנצלים על כך מאוד. חשוב לציין שלאחר בדיקה נמצא כי יום לאחר שדיברת עם הפיקוח חובר לך השירות בשעה 14:36. המקרה הנ''ל הוא אכן מקרה חריג שאינו חוזר על עצמו, לצערינו, אכן התעכב חיבור השירות.. גמר חתימה טובה וחג שמח לך ולכל בית ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השקרים של בזק
חיה אביב,
ת''א,
02/10/04 17:26
|
קודם כל כמי שמגנה על בזק הייתי מצפה ממך להזדהות. שימי לב לאי דיוקים שלך. העיכוב נעשה ע''י בזק ובכל פעם שהובטח שיתקשרו עם הבחור הוא נאלץ להתקשר ולא להיפך. לידעתך - ואני בטוחה שאת יודת - הבעיה של חוסר שרות מינימלי קיימת בהרבה סניפים בארץ. האם חברת בזק חשבה לפצות את הבחור על הטירטורים ושיחות הטלפון שעשה אליכם. בזק גובה עבור שרות אז למה כשהיא מפשלת צריך הצרכן לשלם. בניגוד אייך (שפנה) ציינתי את פרטיי ואם דבדקי עם בזק אבן גבירול איזה ויה דה לרוזה עברתי ואני עדיין עוברת עם בזק תביני שמשהו לקוי אצלכם באופן עקרוני. ובכלל נסי להשיג את בזק סטור באבן גבירול ואם תתיאשי אחרי יומיים עם חייגן אוטומטי, תביני שזו שיטה. תלונתי עדיין בברור. אני גרה בבניין חדש, מאמצע יוני ש''ז.לקח שבוע וחצי לחבר אותי לטלפון למרות שקיימת תשתית, 3 פעמים נותק הקו בביתי ונשארתי ללא קו בין יום ליומיים קיבלתי חשבונות ע''ש הבעלים האורגיניים של הקו למרות ששילמתי על שינוי שם ואני עדיין מקבלת חשבונות בכפולה של 3. אז כמו שאמה רבקה מיכאלי פעם ''כוסונם בזק'' או יותר נכון לומר - איפה יצחק קאול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה עוד חדש חתלתול ?
ל"ת
יוספוס,
צפון,
21/09/04 11:40
|
|
 |
19.
אותי אפילו לא חיברו..
אורן,
דרום,
20/09/04 12:42
|
גם אני שכרתי דירה, וכשרציתי להעביר את הקו הודיעה לי בזק חגיגית כי אין תשתית בדירה, ואם אני מעוניין בקו, אאלץ להשקיע בתשתית. מאחר וראיתי כי מבזק לא תבוא הישועה עברתי לכבלים וויתרתי כליל על קו טלפון. הם באו והתקינו הכל מאלף ועד תו. בלי תירוצים ובלי בילבולים. ואני שואל את בזק: ככה אתם מתחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מחירי שיחה
שי,
קריות,
14/09/04 16:37
|
אני יגיד את זה בקיצור, גיליתי שלדבר מסלקום לבזק יותר זול מבזק לבזק, מבזק לבזק זה 12 אגורות לדקה, כאשר חייבים לשלם מינימום לכל שיחה 24 אגורות, ואילו מסלקום לבזק משלמים 7 אגורות לדקה בלי שחייבים לשלם מיניומום בכלל, זה ההגיון הדפוק של בזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה אין מינימום שיחה
199,
ירושלים,
27/09/04 21:25
|
כבר למעלה משנה אין מינמום שיחה מחיר לסלולר הוא 7 אג' לבזק + 42 אג' זמן אוויר... מסתבר שאתה טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
וכמה זמן עד שעונים במוקד 199?
ל"ת
מונופול מושחת,
14/09/04 14:12
|
|
 |
מעניין למה זה
199,
ירושלים,
27/09/04 21:26
|
אם לקוחות מטרידים יפסיקו להתקשר לא תאלצו להמתין כל כך הרבה זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל במוח
חיה אביב,
ת''א,
02/10/04 17:32
|
גם אני מכירה אדם וחצי העובדים בבזק. שטויות במיץ מה שאתה אומר. אם תטפלו כמו שצריך אף אחד לא יתקשר אליכם פעם שניה. אולי כדי לבדוק את עצמכם עד כמה אתם טובים תבדקו עם כל מי שמתקשר ל-199 אם זו פעם ראשונה שהוא מתקשר לקבלת שרות בגלל תקלה שהובטח לטפל בה? בטח תופתעו. אם אני הייתי צריכה להתקשר ל-199 12 פעמים ובסופו של דבר כשלא באה הישועה נאלצתי לבזבז 2 חצאי ימי עבודה כדי להגיע אליכם - זה אומר הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רק קצת קצהו
חן,
מרכז,
14/09/04 10:31
|
מה שאתה חווית זה רק קצה הקרחון. בפעם הראשונה הבטיחו לי חיבור תוך 48 שעות כי מדובר בקו שהיה פעיל, ואז הם גילו שהקו לא פעיל חמישה חודשים ולכן אין ''רשת''. אמרו לי שיתקינו לי את הטלפון רק בעוד שבועיים, אחרי לחצים המתנות ארוכות על הקו ושיחות ארוכות הם התקינו את הקו שבוע אחרי. אח''כ עברתי דירה ואיתה העברתי את קו הטלפון ונאלצתי לחכות מספר ימים עד שחיברו את האינטרנט, אצלי דרך אגב הטכנאי אמר שחצי שעה אחרי שהוא הולך זה יהיה מחובר, אז לא חצי שעה ולא 24 שעות. דוגמא נוספת: לפני חודשיים התחברתי לאינטרנט מהיר, ובחודשיים האלו הם טעו פעמיים (לבעלי אינטרנט מהיר יש חשבון חודשי ולא דו חודשי, כך הסבירו לי), בפעם הראשונה גבו 60 ש''ח יותר ממה שהיו צריכים (50 ש''ח), ובפעם השניה 40 ש''ח יותר. בכל פעם אני נאלץ לבלות חצי שעה בטלפון ולהסביר להם שהם טעו. בינתיים הצלחתי לשכנע אותם. אני תוהה לעצמי מה קורה עם אלו שלא בודקים את חשבון הטלפון שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד לקוח לא מרוצה!
אליעד,
מרכז,
14/09/04 10:21
|
כאשר התחברתי לאינטרנט המהיר שלהם, נאלצתי לגשת לקחת מודם ב''בזק סטור'' 3 פעמים כי פעם הם שכחו קבלים בערכה, ופעם שניה המודם לא התאים לדיסק (כך הגיע למסקנה נציג השירות הטלפוני) ורק בפעם השלישית הכל התחבר. נאלצתי לבזבז זמן, דלק, חניה, וכל זה כדי להגיע למוכרת באגף האינטרנט שמוסרת אריזות סגורות, וכאשר לאוןר הנסיון המר פותחים את האריזה אין לה מושג איזה קבלים אמורים להיות כמה ולמה. חבל מאוד שזה טיב השירות.... בכל זאת אציין לטובה את נציגי השירות הטלפוני שהיו אדיבים ומקצועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
דווקא באינטרנט יש להם תחרות
אמנון,
14/09/04 08:53
|
היית פשוט צריך להתקשר לסיגל ולומר לה ''עזבי, לא צריך, אני מתחבר לאינטרנט בכבלים''. משום מה אני חושב שלפני שהיית מסיים את המשפט הנ''ל, כבר היית מחובר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש כבלים ואני לא מרוצה
ל"ת
לילך,
חולון,
27/09/04 21:30
|
|
 |
13.
רועי, באמת אין לך קשרים בבזק??
אלון,
14/09/04 07:39
|
|
 |
12.
adsl כבר חיברו בכל הארץ ?
007,
08,
14/09/04 06:56
|
לפני שנה שבדקתי איתם לא היה בחלק גדול מאזור 08. מעניין מה המצב היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן היום אפשר בכל מקום
ל"ת
199,
ירושלים,
27/09/04 21:28
|
|
 |
11.
תשובה ל 5 ו 6
RON,
14/09/04 06:00
|
אתם כניראה עובדי בזק שחיים אישם בחושך המתוק של החברה שלכם. הבעיה היא מתן שרות. אם זה לוקח שבוע תגידו שבוע אבל אל תבטיחו מה שאינכם יכולים או רוצים לקיים. תנסו לילמוד מארצות כמו ארה''ב קנדה וכ''ו קצת יעול ותרבות שרות ואז תבינו למה אתם בכלל לא הבנתם את הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
t0 no. 6 and 5 it is clear t
ayala,
telaviv,
14/09/04 03:59
|
it is clear that you work on the internet for bezek cheaters
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
25 שנה אחורה?
משה,
14/09/04 01:44
|
|
 |
8.
אדון כתב תיתחבר לכבלים
י,
י,
14/09/04 01:35
|
|
 |
7.
אתה עולה חדש?
שי,
14/09/04 01:23
|
כי השם שלך לא נשמע שם של עולה חדש, אבל הכתבה מוכיחה חד משמעית שאתה עולה חדש. אחרת, איך תסביר את ההפתעה הגמורה שבה אתה רושם את הכתבה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חתיכת טפיל
ארגון,
תל-אביב,
14/09/04 00:49
|
אתה מנצל את הכוח שלך בתור כתב לכתוב ולהשמיץ, אז חיכית עוד 24 שעות, מה קרה?!בגלל לקוחות טפילים כמוך שמתקשרים ומציקים יש עומס ובגלל זה דברים לוקחים יותר זמן ! כל הישראלים האלה...גועל נפש אחד גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארגון או ועד?
חיה אביב,
ת''א,
02/10/04 17:40
|
מטעם מי? בזק - הנהלה או בזק - ועד עובדים. מס' התלונות שהועלו כאן הוא טיפה בים. כנראה שצריך לעשות משהו עם המועצה לצרכנות או אפילו לבדוק אפשרות של תביעה ייצוגית. הלו? הלו? מישהו שומע שם? מדובר על קו טלפון לא הגעה לירח - בזה כבר הקדימו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשוויץ זה לא היה קורה
ל"ת
המפתחות אצל,
הג'ינג'י....,
14/09/04 09:32
|
|
 |
ארגון...יא דפוק
אבי,
ר''ג,
14/09/04 09:32
|
אם הכתב היה מחכה רק 24 שעות...או אפילו כפול מזה...כל הכתבה הזאת לא היתה בא לאויר העולם כלל. א-ת-ה זה שמשמיץ ביודעך שחברת נזק (זו לא טעות כתיב) היא מונופול קשוח עם תודעת שירות המתאימה למדינות עולם שלישי...או עשירי. מתי...מתי לעזאזל כבר יגמר המונופול הארור הזה...ואז אולי קומץ קטנטן של פראיירים ישארו בבזק...ואתה כנראה בינהם. באמת שלא רוצה לשמוע מבזק...או ממך...עד שניפגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט שכנראה עובד בבזק.
ל"ת
זיו,
בנימינה,
14/09/04 09:28
|
|
 |
הוא דווקא צודק
אורן,
באר שבע,
14/09/04 04:36
|
אם לבזק היו מתחרים השירות היה משתפר פלאים לחבר קו היא פעולה מיידית - אין שום סיבה טכנית לעיכוב - רק נהול מרושל וזלזול בלקוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אנשים ממורמרים תמיד לא יהיו ..
אמנון,
13/09/04 23:48
|
מרוצים משום דבר , אפשר לחשוב שהבוס שלך בעבודה מבקש ממך משהו , הכל מתבצע באותו רגע. אני לעומת זאת ביקשתי דבר דומה לשלך ונעניתי תוך 48 שעות ,והכל סודר לשביעות רצוני. לא צריך לנצל את היתרון שלך לכתוב לעיתון על מנת לנגח כל מי שלא עומד דום שאתה מצייץ. מאחל לך שבשנה הבאה תתבגר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן זה מתבצע בזמן
כן זה מתבצע,
14/09/04 23:42
|
התגוננות שלך מלמדת שאתה עובד או מקורב לחברה לכן תן לי ידידי לספר לך מה קורה במגזר הפרטי בו יש יעדים ביצועים ולוחות זמנים ומי שלא יודע לעמוד בהם פשוט נשאר מאחור מאבד את הלקוח או את משרתו לבזק אין תחרות ולא תודעת שירות אבל ימים אלו מתקרבים לקיצם בקרוב תקימו מחלקות שימור ,עמידה ביעדים לא תהיה מונח גס ואני בטוח שתחברו אנשים תוך 24 שעות כאשר הבוס שלכם יהיה סבן או דנקנר וכל הפסד שכבר לא יהיה עלחשבון משלם המיסים אז שנסו מתנים ושפרו את השירות בברכת שנה טובה לך ולכל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בוקר טוב רועי וולקום טו איזרל
יונתן,
תל אביב,
13/09/04 23:37
|
למה צריך משו לקרות לכתב בכדי להעלות נ ושא כזה חשוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תשלום קבוע לטלפון
דודו,
ראשל''צ,
13/09/04 21:40
|
איך זה שבעידן התחרות כשיש כל כך הרבה אפשרויות תיקשורת מכל כך הרבה חברות לחברת בזק עדיין יש את החוצפה לגבות תשלום קבוע על קו הטלפון שלך אפילו אם לא דיברתם כל החודש אז הינה התשובה. אנחנו פריירים משלמים בשקט ורק אוכלים את הלב יש אופציות אחרות פשוט להיתנתק ולעבוד עם הסלולרי לפעמים זה יותר זל ובכל מקרה הרבה יותר נח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אנחנו עדיין כפופים .....
199,
ירושלים,
27/09/04 21:29
|
|
 |
אני כבר עושה את זה: בלי בזק
michael,
tel aviv,
13/09/04 22:13
|
ניתקתי את בזק. נכון אני לא משוחח שעות כל יום בטלפון ולכן ה50 שקל עבור הקו שאני משלם בחודש מפצים אותי על השיחות היקרות יותר בסלולרי . אינטרנט אני גולש בכבלים. עם החברים והמשפחה הקרובה אני משוחח דרך קו האינטרנט במחשב: סקייפ, יאהו מסנג'ר, MSN מסנג'ר...העולם נראה יפה בלי ''בזק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אינטרנט בכבלים+סלולרי מספיק..
ל"ת
נבו,
13/09/04 17:17
|
|
 |
1.
בזק בשנות ה 70
יהושע,
פתח תקוה,
13/09/04 17:14
|
רק תיקון קטן, כנראה שרועי צעיר מידי כדי לזכור שבשנות ה 70 שירותי הטלפונים היו באחריות משרד התקשורת ובזק לא היה קיים עדיין
הגב לתגובה זו
|
|