 |
280.
פרץ אתה לא רק נראה כמו סטלין
דנידין,
22/09/04 20:55
|
|
 |
279.
בלבול מסוים
דרור,
22/09/04 09:02
|
קיים בלבול מסויים בנוגע לזכות / חוקיות השביתה. נוצר רושם שאסור לעובדים לשבות אם השביתה עולה הרבה כסף, אם היא מפריעה לתעשיינים, או שהיא סתם לא נוחה לציבור. זה רושם לא נכון שמבלבל נושאים של חוקיות וזכויות העובדים עם נושאים של נוחות וריווחיות. כמובן, האוצר וגופים אחרים מנסים ליצור ולעודד את התחושה הזאת, ואפילו בית הדין לעבודה הצליח להתבלבל. אבל אי-הנוחות וההפסדים הם תוצאה של מדיניות לא חכמה של הממשלה ונצלנות מתמשכת. קל להאשים את הקורבנות, אבל האחריות בסופו של דבר היא של מפלגת השלטון (לא ''פרץ''; לא ''פרס'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
278.
עם ישראל הלך לישון,ושכירי החרב
יגאל כהן,
22/09/04 01:22
|
של ביבי משליכים עלינו פצצות מיצרר, כל שכיר חרב מתחזה בעשר עשרים שמות. וכך הם צובטים את הלחיים של ביבי, כדי שיהיו ורודות!!!! קרוק ,אתה והמסיתים שלך פטתים!! הקרב בין עם ישראל לשכירי החרב הביבי, הוכרע!!!!!!!!!!! עם ישראל יצא מאוחד מההסתה שלך, עם ישראל חי!!!!!!!!! מסיט ומסית!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
277.
פרץ שחרראותנו מהנוחכות שלך ושל
עמיר,
21/09/04 21:31
|
פרץ עשה טובה למדינת ישראל ושחרר אותנו מהנוחכות שלך והנוחכות של החברים שלך בהיסתדרות פרץ אתה עוסק בגחמות פוליטיות זה לא יקדם אותך במיפלגת העבודה עשה לנו טובה תעלם ,היכן היית שנתיים פתאום גילית שברשיות לא מקבלים משכורות אתה יודע למה מכיוון שעובדים שם בשיטה הישנה והנודעת של מפלגת העבודה חבר מביא חבר אבא מבין בן בן מביא אישה וכך אלה אתה אחראי והמפלגה שלך לשיטה הזאת ואתה אלוף בחבר מביא חבר הגיע הזמן להתיעל הגיע הזמן להיות מדינה מתוקנת אתה קראת היום בטלויזיה למדינת ישאל מדינת עולם שלישי מי אחראי לזה אתה , עם כל השביתות הביריונית שאתה עושה אתה ביריון וביריון תישאר תשמע את השפה שאתה מדבר פופוליסט אז עשה לנו טובה שחח אותנו מהנוחכות שלך תעלם תחזור לשדרות , תגיד את מי אתה מייצג ? בסך הכל יש 600000 חברי היסתדרות שגם אותם אתה לא מייצג ואתה לא מדבר בשמם אולי רק אתה מייצג את הועדים הגדולים וגם אותם כנראה אתה הולך להפסיד אז מר פרץ היקר תעלם מאיתנו ומדינת ישראל תהייה חדשה בלעדייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
276.
להחרים את ההסתדרות
צגד,
ים,
21/09/04 21:24
|
|
 |
275.
צריך לבטל את כוחו של פרץ
ל"ת
אזרח,
21/09/04 20:45
|
|
 |
274.
אם כבר אז היה צריך לסגור
פרץ,
21/09/04 20:43
|
את החשמל והמים ואת התחבורה הציבורית. לסגור את כל מקומות הבילוי. ולמה לא לסגור את בתי הספר והגנים הרי פרץ הוא היחידי שאחראי על הצדק והאמת והוא גם אנושי(ירדו לו דמעות) ולכן כולנו סרים למרותו. ואולי הגיע הזמן להתחיל המחאה ציבורית נגד האדיוט ולהעיף אותו לכל הרוחות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
273.
עמיר פרץ תתביש
תומך בחלשים,
21/09/04 20:24
|
אתה מונע להטיס חולה דאליזה לניתוח בשם ההגנה על חלשים תתביש אתה בן אדם מופקר פושע יש מקום אחד שאתה צריך להיות בו זה בכלבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
272.
טירה תעשה טובה ותלך כבר מפה
ל"ת
י.,
ת''א,
21/09/04 20:18
|
|
 |
271.
לא מצביע עבודה יותר
לא סולח לא שולח,
21/09/04 20:05
|
אני הצבעתי עבודה כל חיי נודר נדר לא אצביע עבודה יותר בחיי כל עוד אמיר פרץ במפלגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
270.
השפם העיראקי
טושי,
בלגיה,
21/09/04 18:24
|
|
 |
269.
מישהו יכול להסביר?
דורון,
אוסטרליה,
21/09/04 18:16
|
אני רוצה להבין למה במקום שביתה וביטול כל הטיסות לא ישביתו את נמל התעופה רק לחברי הכנסת ושרים וראשי ראשויות שחרגו בתקציב ולראשי הסתדרות. לאסור עליהם לצאת מהארץ עד שיסדירו את העינינים,תאמינו לי פחות משבוע והכל מסתדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
268.
the best
alf,
australia,
21/09/04 17:57
|
i must thank the caurt of israel for being so corapted i didnt get my wages for 2 years and the best thing about it is that i had to leave the country and i got a very happy life in australia ,so thank you again i will never come back.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
267.
לכו לעבוד
לכו לעבוד,
לכו לעבוד,
21/09/04 15:17
|
נמאסתם - כל יום שובתים על משהו חדש, לא נראה לי שעבדתם יום אחד מלא בכל ימי חייכם. תחזרו לעבודה פרזיטים, ואולי עם תכניות ההתיעלות שיפטרו את כל העובדים המיותרים ואנשי שלומם של כל מיני ראשי מועצות מושחתים אפשר יהיה לשלם לכם את השכר שמגיע לכם.
ולכל מי שרוצה להגיב - תחשוב קודם: איך יכול להיות שעירה גובה כסף מהתושבים על מיים ולא משלמת למקורות עבור המים? איך נתתם לזה יד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
266.
אבל למה אני צריך לשלם?
אזרח,
גוש דן,
21/09/04 15:11
|
לכל מי שחושב שהוא כל כך צודק שהוא לא מקבל שכר - תפנו אל ראש העיר שלכם ואל המועצות המקומיות שלכם - הם אלה שהביאו אתכם למצב הזה ולא אני זה שצריך לשלם על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
265.
מדינה מושחתת
זיוה,
רמת השרון,
21/09/04 15:00
|
פורז היקר, מה נזכרת? מדוע לא פיטרת את ראשי הראשויות שסרחו? עכשיו העובדים צריכים לשלם? ועוד תבטל את תשלומי הלנת השכר? פעם ראשונה ואחרונה שהצבעתי שינוי, בעצם יותר בכלל לא אצביע, פעם מי שנחשד שסרח, התאבד ואתם נושאים ראשיכם בגאון, יחי המושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
264.
פרץ לראשות הממשלה!!!
מעריץ,
21/09/04 14:25
|
היית מת............ אתה אוכל חינם, חולה שביתות, מלא שנאות, אדם שלילי ובהחלט לא מודל למנהיגות. הרסת לנו את המדינה מושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
263.
מי שפשיסט זה פרץ
גיל,
21/09/04 12:46
|
והלחמניה שלו לא ריקה. אנחנו לא מדינה קומוניסטית. העשירון העליון בישראל הוא פרץ וחבריו, מנהלי מחלקות בהסתדרות, בקופת חולים המושחתת, בחברת חשמל הגנבת, עובדי הנמל ידידיו משכבר הימים. לא מדובר על לחמניה אלא על עשרות אלפי שקלים שנכנסים כמו שעון לחשבון הבנק של חבריו הבטלנים. הממשלה צריכה להחריז מצב חירום. לאסור את פרץ וחבריו. להוציא את ההסתדרות מהחוק כגוף שגורם נזק למדינה. ההסתדרות צריכה לשלם את הלנת השכר ולפשוט את הרגל. ההסתדרות זה גוף שפועל נגד המדינה. לא ראיתי את פרץ אומר מילה אחת נגד המשכורות המוגזמות של חבריו. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
262.
ההסתדרות=מאפיית בטלנים. עיריות
ל"ת
של חבר מביא חבר,
21/09/04 12:33
|
|
 |
ביבי ושרון ממאפיית העושקים
גדי,
דרום,
21/09/04 12:49
|
|
 |
גדי החמוד-הפקרות הסקטור הצבורי
ל"ת
בגיבוי ההסתדרות,
פוגע בכולנו.,
21/09/04 15:08
|
|
 |
למר גדי-דרום
YELLOW HELL,
21/09/04 18:05
|
איך אתה לא מבין שפרץ פוגע בכולנו?
966מיליון שקל ביום נזק יש מהשביתה הזו.
מי ישלם? ביבי מהכיס שלו? פרץ מהכיס שלו? לא ולא....אתה ואני וכולנו נשלם על מצב ברוח המיליטאנטי ויחסי הציבור שמנסה לבנות לעצמו מר עמיר פרץ.
שביתה זה נשק יום הדין, לא משתמשים בה כל חודשיים , אפילו חודש לא עבר מאז שנגמרה סופית שביתת הנמלים.
מה קורה פה במדינה הזאת?
אפילו רפובליקת בננות אנחנו לא כי הבננות נרקבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
261.
המעבר גבול לסיני שובת או לא?
ל"ת
קרן,
ת''א,
21/09/04 12:15
|
|
 |
260.
הממשלה צריכה להבין
בני,
ירושלים,
21/09/04 11:49
|
|
 |
259.
פתרון מענין - מה דעתכם?
סתם אחת,
י-ם,
21/09/04 11:38
|
למה שלא ניקח את הכסף המיועד להתנתקות (גם ככה לא בטוח שזה יביא הרבה תועלת אם ימשיכו לירות קסאמים) ונשלם לכל אותם אנשים טובים שעבדו חודשים ארוכים ללא משכורת? הרי בעצם כולנו חיבים להם את הכסף? מה אתם אומרים? את ההתנתקות אפשר לבצע גם עוד שנה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
258.
עמיר פרץ לראשות הממשלה !
ל"ת
עדי,
תל אביב,
21/09/04 11:26
|
|
 |
257.
לזרוק את הזבל בחצר ביתו של פרץ
דני,
21/09/04 11:15
|
אני קורא לכל התושבים: לשם שינוי תעשו משהו ותמחו על הזלזול בחיינו !!! הגיע הזמן להראות לפרץ וביבי וכל השלטון המושחת שהם לא יכולים גם לקחת לנו את הכסף, גם לא לתת שום שרות ולחשוב שהם יצאו מזה נקיים. לכן אני קורא לכולכם לקחת את שקיות האשפה שלכם ולפנות אותם עצמאית אל מול בתי העירייה ומול בתיהם של כל האחראים למחדל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
256.
פרץ ההמשך והנזק של ההסתדרות
דן,
21/09/04 11:13
|
הנזק הממשי ביותר במדינה , זה אנשים כמו פרץ וההסתדרות שאין להם מה זה מושג בכלכלה, הסתדרות שגרפה מיליונים על חשבון העובד תשלומי שכר גבוהים לכל מיני מנהלים חברותות למיניהם, נזקים וגרעונות במילירדים שאין לאף אחד הסבר היכן השחיתות הגיעה.הרשויות המקומיות כהמשך להסתדרות , ותמיד האזרח הקטן סובל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
255.
שרון לך הביתה!!
תמי,
21/09/04 11:07
|
|
 |
254.
אני עדיין חושב שביבי שר אוצר
גבע,
21/09/04 11:07
|
|
 |
אתה תשנה את דעתך שכיר חרב !!!
יגאל כהן,
21/09/04 14:51
|
בקרוב אנחנו עושים סוף לתרבות הביבית, ואתה תהיה מובטל וגם פרזיט וויגוארים וסוניה, אז גם אתה תשנה את דעתך, ולא בקלות תסלח לעצמך שהשתתפת בהסטה וההסתה של הקרוק!!!!!!!! אך עם ישראל גדול וחכם והוא יסלח לך!!''ונסלח לכל עדת ישראל ולגר הגר בתוכם כי לכל העם בשגגה''! אך ביבי ושרה חוזרים למולדתם!! והפעם ,אחרי שביבי הפך מעשירי קיסריה, יהיה לו מספיק כסף לשלם עבור ההובלות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
253.
עמיר פרץ חתיכת אידיוט
2shy,
תל אביב,
21/09/04 10:56
|
נמאס כבר מכל השביתות שלו! אם מחפשים אשם להפנות אליו את האצבע זה עמיר פרץ. אנשים מתלוננים על מצב כלכלי רע אבל כל יום שביתה עולה לנו מיליונים. אנשים מתכננים פולסא דנורא על ראש הממשלה אבל הם לא יודעים שהאחראי האמיתי הוא עמיר פרץ - האיש הזה חייב להימחק מפני העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
252.
תגובה של זבל, לא חובה לקרוא
Yossi V,
21/09/04 10:47
|
כן שביתה, לא שביתה, כן פיגוע, עוד פיגוע, חיסול פה, חיסול שם, קוברים את המתים ושמחים על מות ילדים פלשתינאים, זבל מסתובב ברחובות, בריונות ושחיתות מכל עבר.
ראש ממשלה ובנו מקבלים ציון לשבח על גניבה, שוחד והונאה.
מדינה שלמה עסוקה כבר שנה בעלילת ההתנתקות שלא תהיה ולא תברא.
הפריחה של ביבי וגילדת העשירון העשיר חוגגים בעולם בזמן שתמונות של מחפשים בפחי אשפה, מתגוררי ספסלים ציבוריים וסתם חסרי אוכל מאבדים אפילו את כוחם ללחום.
מדינה החיה בזבל מאז היווסדה וכמו זבובים רואה בזבל את מקומה הטבעי. הים במערב והחומה במזרח ישמרו שהזבל - האנושי ברובו - לא יצא מגבולות הארץ.
במקרה שפרץ לא עוזר אפשר תמיד לגייס את דיכטר, את שרון והרמטכל שיאסרו יציאת ישראלים לסיני או להשבית את יציאתם דרך האויר, ובינתיים לספר להם (לאזרחי מדינת הזבל) ולתעתע בהם באגדות רון ארד ובנפלאות ישראל הקרובה מתמיד (אחרי 18 שנה) לגלות שמץ של שבריר מידע אודות רון. אכן הישג.
וכשם שכל מספר חודשים אנחנו קרובים מאי פעם לגילוי תעלומת ארד, כך מדי כמה חודשים פורצת לה אם השביתות החדשה.
בישראל כמו בגרמניה של אז, העוני, הרעב, חוסר האונים והבערות יביאו / הביאו ללאומניות יתר - יותר מזה לא צריכים. ערבים יש בשפע כדי להמשיך ולטבוח.
על הבסטיליה הישראלים לא יעלו. לא כי אין בסטיליה אלא משום שיש מספיק ערבים וזבל ברחובות לעלות עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
251.
מה היה קורה אם זה היה
דן,
דרום,
21/09/04 10:41
|
קורה בבנק הפועלים (ולא בעיריות). מה היה קורה אם הנהלת בנק הפועלים (ולא ראשי העיריות) היו שודדים את הבנק, ממנים עשרות מקורבים ובני משפחה לתפקידים שהומצאו במיוחד עבורם, וכל זאת ברמת שכר מטורפת וכך היו גורמים לפשיטת רגל של הבנק? האם אמיר שרץ היה פונה למדינה לשלם לעובדי הבנק? כן. אבל הסתדרות אחראית הייתה עושה הכול לסילוק השודדים ולהגיע לתכנית הבראה שתציל את הבנק, ואם הממשלה הייתה מוכנה לתת סיוע, הוא היה מתקבל באלפי תודות. אבל פרץ אין לו עניין לסלק ראש עיר שסרח ולהציל את עובדי העירייה. המטרה שלו היא ביבי נתניהו. כך הוא יתקדם לראש ''העבודה''. במקום לפתור את הבעיה (שהמדינה התנדבה על חשבוננו לטפל בה) הוא משתולל הורס ומשבית וכל זאת לא נגד ראש עיר שסרח אלא נגד אוצר המדינה שבא לסייע. פרץ, אתה באמת תגיע רחוק עם ההצגות והשביתות ההרסניות שלך. כי האנשים כאן חצי מפגרים והמדינה עדיין !! לא מצאה דרך חוקית להיפטר מטרוריסטים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
250.
לא זכורה לי ממשלה כה אכזרית
רות,
חיפה,
21/09/04 10:40
|
|
 |
249.
הם שובתים ואנחנו משלמים את המח
אורן,
21/09/04 10:40
|
המחיר.לביבי השביתה לא מפריעה.וגם לא מפריע לו שזה מפריע לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
248.
מתי תבינו? תקראו ותגיבו...
אלי,
דרום אפריקה,
21/09/04 10:39
|
לפני שנתיים פחות או יותר הייתה גם שביתה איומה שארגן פרץ (אבו-שפם). לא היו טיסות וכו'... רק מה? היה איזה משחק כדורגל שמנכ''ל חברת החשמל דאז,שאיננו עמנו היום,ביקש מפרץ לאפשר להטיס את השחקנים ואכן כך היה... מה זה אומר? השביתה היא עבור הוועדים המושחתים בראשות פרץ המושחת.שלא יספר סיפורים על ילדים ולחמניות.שיוותר הוא וחבריו על אחוז משכרם העצום! שעובדי מדינת חברת החשמל לא ייקבלו חשמל חינם בנוסף למשכורת עתק,על גבם של הרעבים! מתי תבינו! ביבי הוא שר האוצר הכי טוב שיכול להיות.אף אחד אחר לא היה מביא לצמיחה כזו כ''כ מהר אחרי המשבר שהיה כאן!
נתן זהבי ! תיכנס בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
247.
כאן שביתה!
ל"ת
המגיב,
הלאומי,
21/09/04 10:38
|
|
 |
246.
שוב הזבל ברחובות...
זיוה,
אשדוד,
21/09/04 10:38
|
|
 |
245.
לכל המתכסחים פה שימו לב!!!
האיש שחושב אחרת,
21/09/04 10:37
|
זה מה שביבי רוצה הפרד ומשול בעם ישראל .הוא מצליח גם כאן לגרום לפירוד בעם וכל אחד מושך לכוון אחר . אתם לא שמים לב איך ביבי עובד על כ ו ל ם. בשיטתיות במומחיות בשקרים הוא מצליח להערים על כולם. החברה הישראלית בזבל. אלה שעדיין יש להם כסף עבודה ואוכל מחופרים בעצמם ועוצמים עיניים אבל החפרפרת ביבי יגיע לכולכם השמנים והשובעים הוא יהרוס את כולם זה הזמן להתנער ומהר מהליכוד וממשלת הזדון שעלתה על הארץ הזאת להחריבה התעוררו אנשים תמימים תפסיקו לכסח אחד את השני פתחו עיניים הכוח של העם הוא באחדות אם ביבי עשק ורימה ולקח בחקיקה ומפר זכויות עובדים ופסקי דין של בית המשפט ברור לכל שהוא דיקטטור מהסוג המסוכן והגרוע ביותר להפיל את השלטון ומהר וטוב. טוב שיש הסתדרות. טוב שיש ועדים טוב שאין שלטון מונרכי כמו הליכוד אחרת האבדון בפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
244.
מדינת עולם שלישי אנחנו.
ל"ת
שלמה.ע,
נתניה,
21/09/04 10:37
|
|
 |
243.
איזה גועל נפש לחיות כאן יאללה!
ל"ת
יואל,
21/09/04 10:36
|
|
 |
242.
פרץ הפרימיטיבי
אלמוני,
21/09/04 10:36
|
|
 |
241.
אני מציעה לשלוח את פרץ לכלא
אורנית,
נהריה,
21/09/04 10:36
|
מאפיונר!לפרק את ההסתדרות מנשק השביתה!מה אנחנו אשמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
240.
באמת אין שום הצדקה שבעולם
שמרית,
מכבים,
21/09/04 10:35
|
|
 |
239.
ביבי -העם רעב!!
ל"ת
ליאור,
21/09/04 10:34
|
|
 |
238.
איך אין לביבי חוצפה
עודד,
יהוד,
21/09/04 10:33
|
משכורת בעד עבודה!גם זה יותר מידשי לבקש במדינה הזאת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
237.
שרון תכניס צבא תהרוס את המאפיה
אליק,
אשדוד,
21/09/04 10:33
|
המאפיה של אוכלי חינם היא איום על ישראל. אני רוא רק שיטה אחת - להכניס צבא, לפטר את כל עובדי מדינה ולהתחיל גיוסם מחדש ללא אפשרות להשבית. שרון. בוא נראה אותך גבר מתגבר על שאריות הקומוניזם בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה חשובה
עמית,
ישראל,
21/09/04 15:07
|
האם אתה מתכוון לפרק את הממשלה ולפזר את הכנסת באמצעות צבא????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
236.
די תגמרו את הסיפור הזה כבר
ל"ת
סימה,
21/09/04 10:33
|
|
 |
235.
ושוב-מי נפגע?
צילה,
רחובות,
21/09/04 10:32
|
המאבק של פרץ מופנה כלפי ראש הממשלה ושרי האוצר והפנים.מה אנחנו שוב אשמים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
234.
אני מרגיש כמו על סיפון ספינה
צפריר,
21/09/04 10:31
|
|
 |
233.
אוטובוסים יש?
ל"ת
רחל,
אשדוד,
21/09/04 10:30
|
|
 |
232.
עצה בפרסום
עמי,
רמלה,
21/09/04 10:30
|
''אם כל השביתות''-זה כבר ישן לא??אם רוצים לזעזע עם טרנד חדש אז לפחות תמציאו שם חדש...??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
231.
חבל.
גדעון,
חולון,
21/09/04 10:29
|
היו לוקחים משכורת אחת בתור התחלה ויושבים לדבר.כל שביתה שכזו עולה לנו הון עתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230.
הליכוד הרס את המדינה.
ל"ת
נטע,
21/09/04 10:28
|
|
 |
אני מסכים שהליכוד הרס והורס
החמור,
21/09/04 21:53
|
ובמפלגת העבודה יש חכם אחד למעלה ושלושים טפשים תאבי שררה מלמטה לכן הם לא יעלו אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
למה אנחנו יושבים בבית ושותקים?
שרונה,
צפון,
21/09/04 10:27
|
למה??אולי כי כבר נמאס לנו מהכל?ישראל כמו מדינה גוססת שמחכה ליום מותה ואף אחד לא מנסה לעשות כלום כדי להציל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
פרץ מה אם גזירות 2005?
ל"ת
האסטרונאוט,
חללית,
21/09/04 10:27
|
|
 |
227.
לפרסם הכנסותיהם של מנהיגי השבי
זולפיקר עליבוטו,
ראמאללה,
21/09/04 10:27
|
הגיע הזמן להבין מיהם מובילי השביתות המטורפות במדינה. חלקם לא עובד כלל ומתפרנס מהשבתות חדשות לפרקים בעוד שחבריהם לעבודה עושים משמרות ע''י המכונות ואין להם כסף למרוח את הלחמניה כדברי פרץ. אולי זה הזמן לביבי לעשות מעשה ולחשוף את מה שגם העיתונאים חוששים לעשות-- את עלות שכרם של מנהיגי השביתות וחברי הוועדים.
אולי ,אולי רק אז ,יבין הציבור שלא מנהיגי המשק הם ''עושקי הציבור'' אלא אותם אלה שהם כ''ביכול'' מנהיגיהם. שיצלמו קצת את אורח חייהם נסיעותיהם לחו''ל, מגוריהם, הנכסים שברשותם , ואכן, את ''מ צ ו ק ת ם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
226.
מה יהיה הסוף?!
ל"ת
שושנה,
פתח תקוה,
21/09/04 10:26
|
|
 |
225.
אין צל של ספק הפעם ההסתדרות
שירה,
21/09/04 10:26
|
|
 |
224.
איזו מדינה
ר,
21/09/04 10:24
|
ממשלה שלא משלמת לעובדיה, מצפה שימשיכו לעבוד,וממשיכה לגבות מיסים שלא מגיעים לנותני השירות..(אז למי כן?)
בגצ ויועץ משפטי לממשלה שלא התערבו בתקיפות לאחר חודש של הלנת שכר ונשארים דוממים גם לאחר כל כך הרבה חודשים
יושב ראש הסתדרות שפועל באימפולסיביות ובטפשות. השבתות המשק התכופות כבר הבריחו לקוחות לכל כך הרבה חברות וכבר גרמו נזק עצום לכלל המשק ועובדיו
השבתה נוספת שוברת את הכלים
צודק עודד טירה! החל מהיום מדינת ישראל היא לא מקום שניתן לבנות בו עסקים פועל יוצא שזו מדינה שלא תהיה בה עבודה בעוד מספר שנים
אין דין אין דיין, יש שובת ויש לא משלם יש מקורב ויש פועל שחור ויש משלמי מיסים מיואשים כמוני
בגץ והיועץ המשפטי, רק לכם הכוח לשנות. הממשלה וההסתדרות מתנהגים כמי שאין לו גבולות אם תמשיכו לדום תהפכו נלעגים וחסרי השפעה כמו מבקר המדינה ודוחותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך קצר - שווה לקרוא
ר,
21/09/04 12:40
|
שאלתם את עצמכם איפה היה עמיר פרץ לפני חודש חודשיים? תשובה: בחופשה (לא קצרה) בארה''ב. ( התשובה שהתבקשה: בבגצ, בכנסת, במטה המאבק..)
המשק דמם אז למרות הלנת השכר, כי הראיס היה בחו''ל (!!)
פופוליזם בגרוש, ותמיכה מגומגמת זה לא מה שהעובדים צריכים מההסתדרות.
מאבק משפטי מהיום הראשון היה נדרש, והעובדים משלמים היום את מחיר איוולת ההסתדרות ובגצ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
223.
מועצות דתיום : חבר מושחתים!!!!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
21/09/04 10:22
|
|
 |
222.
מועצות דתיות חבר מפיונרים! ! !
משה מ,,,,
בת ים,
21/09/04 10:21
|
השכר אצלם זה כסף קטן ! מה עם חופות, השכבות, ימי זיכרון, ועוד ,,, ובוכים בדמעות תנין!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
221.
מה עם אגד?שובתים?
ל"ת
ג'ולי,
21/09/04 10:20
|
|
 |
220.
שיפסיקו לזרוק כספים על חץ-שמץ
רון,
מרכז,
21/09/04 10:20
|
|
 |
219.
עמיר פרץ יישר כוח
סיגלית,
21/09/04 10:19
|
|
 |
218.
איזה טיפשים אנחנו!!
הדס,
21/09/04 10:18
|
איך הגענו למצב שפרץ מנהל לנו את המדינה??פרץ מחזיק את כולנו בביצים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
217.
וועד נתב''ג - 03-9710276
ל"ת
מושפל,
21/09/04 10:18
|
|
 |
216.
אם כל צער השביתה
תומר,
רחובות,
21/09/04 10:17
|
|
 |
215.
ח---ל---ם---!
ל"ת
יואב,
הרצליה,
21/09/04 10:16
|
|
 |
214.
יופי של כיפור יהיה לנו...
ציפורה,
21/09/04 10:16
|
שביבי יבקש סליחה מכולנו וישלם לעובדים את משכורותיהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
213.
Why does not the govenment
unemployed,
holon,
21/09/04 10:15
|
fire all the strikers from ''bezek'' hevrat hashmal'' reahut hanamalim'' They are on strike anyway. Give them a good reason to strike. Enough to pay them big salaries for nothing and to have this shit. In a country whre are a couple of hundred thousands of unemployed everybody would like to work for a half of their salaries..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
212.
רק מהסיגרים של ביבי
מני,
קרית מוצקין,
21/09/04 10:15
|
|
 |
211.
עדיין לא הניחו את נשק השביתה?
בנימין,
חיפה,
21/09/04 10:14
|
|
 |
210.
יש לפרק את ההסתדרות
יערית,
דרום,
21/09/04 10:13
|
|
 |
ישר כוח
זאב,
פ''ת,
21/09/04 14:07
|
היכן עוד רבים כמוך שחושבים כך ומפחדים מ''בעל השפם'' וחבר מרעיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
209.
ושוב תודה לממשלת הליכוד...
ל"ת
הגר,
21/09/04 10:13
|
|
 |
208.
העיקר שביבי עם הסיגרים של
חן,
21/09/04 10:12
|
|
 |
207.
הרסתם את המדינה!
שולמית,
פ''ת,
21/09/04 10:11
|
|
 |
206.
כל הכבוד לפרץ!בהצלחה!
דנה,
באר שבע,
21/09/04 10:11
|
|
 |
בושה
זאב,
פ''ת,
21/09/04 14:05
|
בושה וחרפה להסתדרות, קודם תייעלו את ההסתדרות ואת העיריות והמועצות אח''כ תבואו בטענות לאוצר. האוצר מנסה לתקן משההסתדרות משההסתרות קלקלה מאז הקמת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
נזק השביתות האלה
דויד,
ירושלים,
21/09/04 10:10
|
|
 |
204.
לא נותנים לנו לעבוד!
גלית,
21/09/04 10:09
|
|
 |
עשי כמוני
אבנר,
כפ''ס,
21/09/04 14:54
|
התחילי לחפש מקום אחר לגור בו אני החלטתי לסגור את העסק ולפטר את העובדים ולהתחיל מחדש רחוק מעמיר פרץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
203.
מצחיק...
Syndrom,
21/09/04 10:09
|
מעניין גם אם הם ''ינצחו'' איך המדינה נראת. אני רק שמח שאני בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצוחק בחו''ל אתה לא שייך לפה לך
קובי,
21/09/04 21:58
|
לעראפת המדינה לא שיכת לך אז תצחק תצחק תצחק עד שיבוא איזה גוי ויזכיר לך מי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
202.
השביתה מוצדקת הפעם.
גיא,
21/09/04 10:09
|
כל אחד מאתנו שלא היה מקבל משכורת מעל חצי שנה היה מצדיק את השביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
רגע,מה עם בתי הספר??
ל"ת
רונן,
21/09/04 10:07
|
|
 |
200.
כל הכבוד להסתדרות
מייק,
ראשון,
21/09/04 10:07
|
השביתה מוצדקת וחובה שתהייה -לא יכול להיות שאנשים יעבדו ולא יקבלו משכורות ... צריכים לשלם הכל כולל ריבית על הלנת שכר... אני במגזר הפרטי ותומך בשביתה , גם אצלינו מסתכלים כיום הבוסים ואומרים- אז לא נשלם לכם ולא יעשו לנו כלום... עובדה - גם המדינה לא משלמת ולא עושים לה כלום... לאיפה נגיע ?????....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
ביבי שר אוצר גרוע.נקודה
ל"ת
שרון,
חולון,
21/09/04 10:07
|
|
 |
198.
כל שביתה כזאת עולה למדינה הון
יוסי,
כפ''ס,
21/09/04 10:06
|
|
 |
197.
שביתה מיותרת לחלוטין
אילן,
חיפה,
21/09/04 10:06
|
|
 |
196.
די כבר עם השביתות האלה!
ל"ת
נאוה,
21/09/04 10:04
|
|
 |
195.
השביתה צודקת
ראובן,
רעננה,
21/09/04 10:03
|
|
 |
194.
בחירות עכשיו
נסים גבאי,
נתניה,
21/09/04 09:59
|
הנהלה ומימשל כושל, רקוב ומשחית - מובילים רק ל: בחירות עכשיו. מאת: נסים גבאי מי אשם בשביתה? תלוי את מי שואלים. מי ישא בנזקים? אנחנו. מי ימנע מאיתנו להיכנס לעוד שביתת ''הוכחת כח'' בעתיד? רק אנחנו. רבותיי. נכתבו וכתבתי תיליי תילים של מאמרים משכנעים יותר ומשכנעים פחות - אבל המציאות יורדת לחיינו מיום ליום - קשה יותר. כי אין הנהגה במדינת ישראל !! אז צריך בחירות עכשיו, כשהברזל חם ומובן. לא שתיתמסמס לה עוד שביתה שפרצה עקב עבירה חמורה על החוק לאי תשלום שכר - אבל מביאה נזק כלכלי שרק אנחנו משלמים אותו אח''כ במיסים. כי אין ניסים. על כל השחיתות הציבורית, הפאשלות הציבוריות, המחדלים הציבוריים, טובות ההנאה של הנבחרים והבכירים - משלמים רק אנחנו. אז למה לחכות לבחירות על ההיתנתקות, אם יש לנו משבר אמון אמיתי בהנהגה? למה לחכות לתעמולת הבחירות הסטנדרטיות - ונראה את כל תושבי המדינה הנאנקים תחת מחדלי השלטון - בוחרים שוב פה אחד ב... ליכוד, צחי הנגבי, אריאל שרון, ביבי, פרס (כן - הוא אשם בדיוק כמו שרון...)? למה? כי כעבור שנה שנתיים - שכחנו? כללי המשחק אחרים? לא נשכח את אלטלנה? אני מבית ליכודניקי? למה, להחזיר את המערך עם שחיתויות בן-גוריון? שמתם לב מה הרמה של תושבי מדינת ישראל? כולם יודעים שאין הנהגה. כולם יודעים שמישהו, מישהם - פישלו כאן בענק. כולם יודעים שאם רשות מקומית הגיעה לגרעון, כל אותם מגלגלי עיניים... אשמים תכל'ס כי לא ביצעו את עבודתם - אותה עבודה שאנו משלמים להם בגדול, כדי שיבצעו אותה. אז אנחנו כעם מטומטם (עד כה - מוכח), ניתן להם שוב, ושוב, ושוב... להתחמק מעונש?! בחירות עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מידיי. כי כל הדיבורים היפים, כל השאנננננות המאוסה, כל דיבורי הסרק - רק מחזקים את המושחתים יותר. רק אם יעיף העם כעת, את רוב תופסי המישרות הבכירות במדינה, שפישלו בלשון המעטה - רק אז נסביר להם ונבהיר להם חד משמעית - שעל פאשלות משלמים, אפילו במדינת ישראל שנתנה למצבים כאלה להימשך ולהימשך. רישמו דברים אלה בחוצות העיר, ועל לבבכם - כי בנפשנו הדבר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
הממשלה
חיים,
באר שבע,
21/09/04 09:57
|
|
 |
192.
שלום
ישראלי,
ישראל,
21/09/04 09:56
|
כולם כועסים כולם רוצים להזיק אחד לשני
למה אויבנו מנסים לכלותינו ? הרי אנחנו עושים את זה ביעילות רבה בעצמנו.
מתי יהיה שלום ביננו לבין עצמנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
מדינה בדרך לתהום!!
ל"ת
רונית,
חיפה,
21/09/04 09:55
|
|
 |
צדקת
זאב,
מרכז,
21/09/04 14:09
|
|
 |
190.
למה ח''ח שובתים??
שגיא,
מרכז,
21/09/04 09:55
|
מה,הם גם לא קיבלו משכורת??אז מה?תופסים טרמפ הפרזיטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
ביבי תהיה חזק!!
יאיר,
תל אביב,
21/09/04 09:54
|
|
 |
אל תדאג הוא חזק מאד על חלשים!!
יגאל כהן,
22/09/04 01:25
|
|
 |
188.
איזה ברדק ....
ל"ת
יעל,
21/09/04 09:53
|
|
 |
187.
מנהיגי ההסתדרות-מה הם רוצים?
רומיו,
21/09/04 09:53
|
מנהיגי ההסתדרות ופרץ בראשם דועגים לקידומם הפוליטי שלהם,לכן הם נותנים גיבוי ל שחיטות הפלילית של מספר ראשי רשויות מקומיות.
גימלאי-פועל לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
ממשלת זדון
מלניק אליעזר,
גבעתיים,
21/09/04 09:47
|
בימים הנוראים מתפללים ''ותעביר ממשלת זדון מן הארץ''. הלואי ויתקיים בנו פסוק זה והממשלה הרעה הזו יחד עם הלנוד המטונף ייעלמו מהנוף הפוליטי לשנות דור. כל העובדים שלא קבלו משכורות רובם ככולם הצביעו כמו עדר עבור הלכוד.לפחות עכשיו שיפקחו עיניים ויענישו את הלכוד אחת ולתמיד בבחירות הבאות. כך ילמדו שיש דין ויש דיין..........לכודניק מאוכזב שלא יצביע עבור הלכוד לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
עצוב
דודו,
תל אביב,
21/09/04 09:33
|
עצוב לדעת ש 90% מהאכולוסיה שלא קיבלה משכורות ומהשכבות שהכי נפגעו בסוף יצביעו בכל זאת ''ליכוד''. טוב לפחות מנחם ש ''שינויי'' חשפה את פניה האמיתיות והיא הולכת להיכחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שבאמת עצוב
צחוקים,
21/09/04 10:30
|
שאוכלוסיה של מעמד ביניין המשלמת מיסים ענקיים לטובת אוכלי חינם , תמשיך להצביע עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאלה אנחנו-מאזוכיסטים..
ל"ת
יוסף,
21/09/04 10:25
|
|
 |
אתה עצוב
בני,
21/09/04 09:53
|
הם יצביעו ליכוד הוא בצדק. ביבי מציל אותם ואת כלכלת ישראל. מי שהרס את הכלכלה וגנב את הכסף זה הפוליטיקאים ה''עצמאיים'' ברמה המקומית וההסתדרות - שתי חבורות מושחתים ופרזיטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
אולי תפגינו במקום לשבות?
הפגנה לא שביתה,
בטלנוילנד,
21/09/04 09:28
|
|
 |
183.
שביתה בתמיכה לשחיתות ברשויות
ל"ת
מ חיבה,
נהריה,
21/09/04 09:19
|
|
 |
182.
נזק כספי
זאב,
פתח תקוה,
21/09/04 09:15
|
בכל יום שביתה יש נזק למשק של 250 מיליון ש''ח ולאף אחד לא איכפת. אבל כשמזיזים את שעון הקיץ לשעון חורף,כולם צועקים שיש הפסד של 70 מיליון לשנה כולה. היכן ה''צעקנים'' עכשיו.כולם מפחדים מ''בעל השפם'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
איציק,
21/09/04 10:24
|
|
 |
181.
YOU ARE SELF DESTRUCTING
Sam,
Miami,
21/09/04 09:12
|
YOU ARE CUTTING THE TREE THAT YOU SIT ON!!! IT IS VERY IMPORTANT TO PROTECT THE NATIONAL ECCONOMY AND STOP YOUR SELF DESTRUCTION!!! THE ARABS ARE LAUGHING THEIR HEADS OFF
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
בעלי עובד מועצה דתית
מלי,
21/09/04 08:59
|
עשה שירות צבאי סדיר ועושה מילואים פעמיים בכל שנה. אנו משפחה שעושה ככל יכולתנו לתרום לכלל, ומחנכים את ילדינו לעשות כך. גם אני וגם אבי מתנדבים במד''א, בעלי מתנדב בזק''א, ואנו תורמים שעות רבות בכל שבוע ללא תמורה. אני לא מכירה הרבה אנשים שתורמים לכלל כמונו. איננו נמנים עם שום עדה חרדית, אנו דתיים לאומיים, ולאף אחד אין שום זכות למנוע מבעלי שכר בתואנה שהוא חרדי. וגם אם היינו חרדים, כולנו בני אדם. בעלי עובד כמפקח כשרות במסעדות, אולמות, מפעלים וכו', ועושה מלאכתו נאמנה, וכל מקבלי השירות מאוד אוהבים אותו וזקוקים לו כל יום.
כל הכבוד לכל הועדים שסופסוף עושים משהו כל כך חשוב. הפעם אני מצדיקה את השביתה, ומוכנה להצטרף.....עד שמישהו יפקח את עיניו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ש...
אזרח,
21/09/04 11:20
|
|
 |
misra shel
dan,
merkaz,
21/09/04 10:22
|
baaleh meuteret,gverti,bemeuhad le kofer kmo Amir Peretz. Aval hu mahzik oto kidei lekabel et ha kolot shelahem be bhirot Ve kah hu mahzik alfei misrot ve jobim ve mehalek otam. Ve ze koah shel ha mushhat ha ze
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשגיחי כשרות לא מגיעה משכורת
ל"ת
הם סתם פרזיטים,
21/09/04 10:06
|
|
 |
צודקת !
ל"ת
ניסים,
21/09/04 10:02
|
|
 |
מגיע אבל........
ליאור,
כפר סבא,
21/09/04 09:34
|
מגיע לכל עובד שעובד את שכרו ועל זה אין ספק אך האם על כל רשות שמבזבזת יותר ממה שהיא מכניסה הממשלה צריכה לחפות ?למה הדבר דומה לאדם שמרוויח 10000 ש''ח מבזבז 20000 ואז פונה לשירותי הרווחה ואומר אין לי ! האם אז צריך לעזור לו התשובה היא לא וזה מה שאומרת הממשלה הרשויות יעשו תוכניות הבראה יקבלו כסף לא יעשו לא יקבלו מה מסובך פה???? אם אותו אחד שביקש מהרווחה כסף יקבל את ה 10000 מה ימנע ממנו מלהמשיך לבזבז הרי יש פריירים!!! ליבי ליבי על בעלך אך צריכים התייעלות- ברור שמי שאוכל אותה הם העובדים הפשוטים שמרוויחים מעט בעוד שאלה שמרוויחים עשרות אלפי שקלים ומקורבים לצלחת לא ייפגעו- ועל זה יש ללין לראשי הרשויות ולא לממשלה הרי שנינו יודעים שיש עשרות עובדים מיותרים שלא עושים הרבה באם אלה יפוטרו לבעלך תהיה משכורת......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
הליכוד גרוע המערך עוד יותר !
אלי,
21/09/04 08:55
|
אין את מי לבחור , כול הזבל של מדינת ישראל נמצא בכנסת ואין אף אחד שאפשר לתמוך בוא בבטחון מלא צריך להחליף את שיטת הבחירות למשהוא שיתן תקווה לעם ויגרום לנבחרינו לעבוד למען הקהילה ולא למען אינטרסנטים ספקולנטים ועבריינים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלה ירוק או עלה לניידת!
ל"ת
יש,
אלטרנטיבה,
21/09/04 10:02
|
|
 |
178.
ישראל-מדינת עולם רביעית
Shay-TZ,
East-Africa,
21/09/04 08:51
|
|
 |
177.
האחד יחטא וכל העדה תשלם ?!
זה אני.........,
21/09/04 08:40
|
מישהו מוכן להסביר לי למה אני צריך לסבול עבור פשע שאחרים עשו ? מי שלא קיבל משכורת-אפילו אחת-יכול להגיש נגד מעסיקו תביעה משפטית,אך יחד עם זאת,לא עומדת לו שום זכות ''לשתף'' אותי פיזית בצערו,כלומר,אדם שנפגע בגין הלנת שכר,זכותו/חובתו לתבוע את מעסיקו,ובית המשפט אמור לקבוע את זכויותיו,אין באמור לעיל כדי לתת זכות כלשהי לנפגע עצמו או לארגונים/חברות/ומוסדות לגרום נזק לאזרחים-ע''י השבתת המשק-שאין להם ולא כלום לבעייתו של האדם הנפגע,אין להם שום זכות לגרום נזקים עצומים-ולפעמים בלתי הפיכים-למשק בכללותו ולאזרחים מן השורה,האם פשע שנעשה כלפי אדם מקנה לו זכות לפשוע כלפי אחרים ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 177
גיל,
ת''א,
21/09/04 09:57
|
אני מבין את התרעומת שלך יחד עם זאת עליך להבין ששביתה הינה כלי דמוקרטי אולי אחרון שעוד נותר לציבור כנגד מדיניות של ממשלןה שמפקירה את אזרחיה. עדיף להרבה אנשים לסבול היום קצת מאשר לסבול הרבה וברבה יותר מאוחר יותר . כי תאותם של פקידי האוצר בראשותו של ביבי היא פשוט אחת להוציא לפועל מדיניות אידיאולוגית שבסיסה קפיטליזם טהור שבו אין מקום למדינה להתערב ולעזור לחלש בחברה. החזק ישרוד והחלש ימות. עליך להבין אין מדובר בענישה קולקטיבית אלא במטבק צודק. תסתכל על זה לעומק . שמעלים לך את הארנונה באופן קולקטיבי ע''י החלטת אוצר ב 5 -6 % עקב מחדלים של ראשי ערים או מדיניות קלוקלת של האוצר זו ענישה קולקטיבית ועליה כמעט איש אינו מתרעם למרות שבחישוב כספי של שנים קדימה האזרח מפסיד עשרות אלפי שקלים ולא 300 $ טיסה לאירופה למד להסתכל על הנתונים נכונה ידידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
היום עובדי הרשיות מחר זה את/ה
ל"ת
ערן,
21/09/04 08:33
|
|
 |
לא
משלם המיסים,
21/09/04 11:21
|
|
 |
175.
יש לנו ראש ממשלה?
יציק,
21/09/04 08:21
|
איפה הוא ובמה הוא מתעסק אם זה לא עיסקו? אולי פרץ הוא הראש ושרון כבר מזמן פרש כמו בגין ורק כפיל משחק את תפקיד שרון שערוריה לאומית ומישהו יושב ספון בין המאבטחים וכנראה עסוק בכתיבת זכרונות. אולי נזמין את פרס הוא לפחות יעשה גלים ואולי זה יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא עסוק בגירוש יהודים מבתהם
ל"ת
ירון,
21/09/04 10:03
|
|
 |
פרץ ראש ממשלת המושחתים
ל"ת
יש ראש ממשלה,
21/09/04 08:53
|
|
 |
174.
הבכירים וההסתדרות הורסים את המ
משה מ,,,,
בת ים,
21/09/04 08:10
|
יתד ! הפער בין העשירון העליון, לבין חמשת העשרונים התחתונים, שנוצר משמור לי ואשמור לך, בדרך מושחתת בעיקר בשירות הציבורי . מנסר את הענף עליו אנו יושבים, בכך שמפורר את הריקמה החברתית והמוסרית ומעודד את הירידה. אים לא ניתעורר מיד ונחוקק חוק שכר מקסימום מחד, והעלאת סכר מינימום וסיבסוד מעבידים (עד לשכר המינימום) מאידך, נמצא את עצמנו על סף חורבן הבית השלישי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד בולשיביק רפה מוח...
ל"ת
יאיר,
21/09/04 09:08
|
|
 |
כרגיל
יענקלה,
21/09/04 11:24
|
אפילו לא קראת את התגובה של המגיב. אתה הוא זה שמוחך רפה. האם אתה שייך לסקטור הציבורי?שבגלל זה תגובתך כזו. לאור תגובתך אני מציע לך להשתתף בניסויים פאבלוביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
מדינה ללא תקוה אל תשארו בה
eran,
21/09/04 07:59
|
אני פונה לכלל האנשים בגילאים 22-40 אל תשארו בישראל אני חיי באוסטרליה ומביט בתדהמה על הנעשה במדינה שתרמתי כל הרבה אבל לא עוד חברה ממשלתית מפסיקה את המים לעיריה לאחר שהתושבים שילמו עם מיטב כספם את חשבונות להסדיר שום דבר במדינה הזאת אני מבקש מכל אדם דיגש לשגרירות אוסטרליה או כל שגרירות ויבצע הגירה לכמה שנים אוסטרליה מעודדת הגירה מדינה מופלאה עם אנשים מדהימים אל תמתינו גשו כרגע באמצע העבודה באמצע הכל אל תשארו האמינו לי זו התחלה של הסוף בושה זו מילה עדינה אני בשוקאוסטרליה דומה לנו במזג האוויר ומתאימה לתושב הישראלי לעולם אני לא חוזר לישראל אחרי מה שישראל גרמה לתושביה חוסר חכולת לנהל מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך שפטרנו מעוד מתבכיין כמוך
ל"ת
בני,
21/09/04 09:47
|
|
 |
אחי אני מבין אותך אבל
תאילנדי,
21/09/04 09:33
|
|
 |
172.
עבודה בעניים
פקק-תנועה,
קרית ביאליק,
21/09/04 07:52
|
היסטדרות שמאז הקמתה ב1920 היתה אמורה לעגן בחוקאת זכיות העובדים שזה תפקידה ניתגלתה כעוד גוף שהעומד בראשה מחפש הון פוליטי אתמול בחדשות הלילה אמרה חחברת הכנסת אילה כהן העוזרת של פרץ שנתניהו צודק היא אמרה שיש בעיריות אוכלי חינם וצריך לפתר אותם אילה-כהן תקעה אתמול לבטוס שלה ברז לא נורמלי מוזר מאד שעד עכשיו לא עסו מזה עינין והשטיקו את הפרשה משהו מאטוד מוזר קורה כאן מדינה זו מתפקדת כמו באפריקה הלנת שכר כפי שלימדו אותי היא עברה על החוק שדינה כלא מדוע ההיסתדרות לא מגישה תביעה לבית המישפט נגד הממשלה בצורה חוקית כדי לא ליפגוע באחרים ההיסתדרות מושכת אחריה קבוצות בעלי משכורות עתק שלא צריכות שביתה זו יש להם חסכונות וכדומה היא לא דואגת לקבוצות בעלי משכורות נמוכות והבלגן חוגג כמו באפריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
Lod Municipality
Alex,
US,
21/09/04 07:52
|
Given the filth present in Lod, amount of illegal structures, and nightly trash burning done by their occupants, I don't think anyone will notice Lod Municipality going on strike. Fire them and save the budget??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
ליגאל מ142
אורן,
תל אביב,
21/09/04 07:49
|
תקח את המכולות שלך ותפטור אותנו מעונשך אתה חוצפן יושב במיאמי ומלין על הנעשה בישראל אדוני היקר את הבחירה שלך בחרת אז תהיה קטן ותסתום את הפה שלך. ולפרץ וביבי היקרים אתם רבים והעובדים נשחקים. הממשלה הזו ביצעה את אחד הפשעים החמורים ביותר על פי התורה -היא מלינה שכר לפי התורה אסור להלין שכרו של עובד יותר מיממה זאת בושה וזה גם פשע גם מוסרי וגם עברה על החוק הישראלי אם רשויות המשפט כושלות להעניש את האשמים לפחות קיים גוף שמוחה בהצלחה ואל תישברו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
הדג מסריח ממכם,הפוליטיקאים !!!
דוד,
מרכז,
21/09/04 07:48
|
מי שאחראי למצב הנורא אליו נקלענו בכל תחומי חיינו הם כל אותם פוליטיקאים קטנים שהדבר היחידי שמעניין אותם הוא כסאם, ולצורך זה הכל כשר לעשות, אין מנהיגות ראויה לשמה שתדפוק באגרופה על השולחן ותזרוק לכל הרוחות את אותם עוזי כהן או פקידי אוצר עם משכורתם המנופחת הקובעים את חיינו ומררים אותם חדשות לבקרים, נכון, צריך לבצע פעולות הבראה ולהעיף לכל הרוחות את אותם ראשי עיריות וסגניהם המושחתים שהביאו את המצב הקשה הזה, ומאידך יש להפסיק לשלם משכורות עתק לכל אותם פקידי ממשלה שקרובים לצלחת ושולחים את ידם התאוותנית וגורפים לכיסם על חשבון מובטלים ועובדים חסרי אונים, יש לבער את השחיתות שפשתה בחברתנו, ויפה שעה קודם, אחרת סוף המדינה יהיה בפח הזבל של ההיסטוריה, וזה קרוב הרבה יותר ממה שהרבה חושבים, ולפח הזה נזרק כולנו, כולל אותם מושחתים ומשפחותיהם, ואף אחד אפילו לא יוכל לטעון, ידי נקיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
מה עם הפנסיונרים???????
פלמחניק,
השפלה,
21/09/04 07:47
|
בשלטון המקומי לא משלמים לגימלאים שכר. ואף אחד לא קם!!!!!!!!! תופרד הגימלא משכר העובדים. תשולם ישירות ממשרד הפנים והכסף יחולט ממענקי האיזון. ''אל תעזבני לעת זיקנה ככלות כוחי אל תעזבני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
This country needs Reagan
Alex,
US,
21/09/04 07:45
|
When air dispatchers went on strike in the 1980s, Reagan knew how to deal with that. Why no one here has balls to take care of communist demagogs, who don't care about country going bankrupt and who only worry about 200.000 elite (I was at bituah leumi a week ago, and hearing people say ''Shabat Shalom'' at 12:30 PM on Thursday made me wonder -- how could I get such a cushy job).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
השביתה המוצדקת ביותר!
אהרון,
21/09/04 07:42
|
השביתה המוצדקת ביותר, הייתי רוצה לראות דרישה לתוכנית הבראה לממשלה ועד שלא מבצעים אותה, אין לשרים ולסגני השרים למנכלים ולכל המינויים, לא משכורת ולא רכב שיעבדו בלי. מדוע אסור לראש רשות מקומית לנהל באופן כושל ולשר מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
ל"ת
יהורם,
21/09/04 11:06
|
|
 |
165.
מי יביאנו לרעב?
אזרח ב,
21/09/04 07:40
|
ברור שההסתדרות לא מגינה על אף אחד בפרט לא על עובדי ההסתדרות. חוץ מלדאוג שעוד עסקים יקרסו עוד עוני ועוד רעב לא יצמח שום תועלת מההסתדרות. ההסתדרות דואגת לנו כפי שדאגה בעבר לקרנות הפנסיה שלנו. ברור שאני לא חושב שביבי צדיק אבל ברור לי שזה מאבק של רעים נגד רעים. רשות שלא חותמת על הסדר הבראה ולא מפטרת את מקורבי ראשיה והמינויים הפוליטים לא זכאית לגרוש וטוב יעשו עובדיה עם ייצאו נגד ראשי הרשות. ללכת עם ההסתדרות זה ללכת עם האגו של אמיר פרץ הרואה עצמו מעומד לרשות הממשלה. לא ראיתי שעובדי ההסדרות לא סבלו מהלנת זכויות ושכר.איש לא השבית את המשק כי זה לא התאים לאמיר פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
ביבי העם איתך לא לותר
ניר,
ירושלים,
21/09/04 07:16
|
כולם חולבים את המדינה כולם רוצים כסף בכל מועצה מקומית יש 5 סגנים ועוד 100 בעלי תפיקידי שחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-164
אמירה,
תל-אביב,
21/09/04 11:16
|
הסגנים והמנכלי''ם במועצות המקומיות, הם מינויים פוליטיים של חברי מרכז הליכוד. מיזוג הרשויות המקומיות לא אושר ממניעים של ''שמור לי ואשמור לך'' זהו מימוש הבטחות שניתנו לפעילים ומכאן שהרעה החולה היא באשמת ביבי וחבר מריעיו. הלנת שכר זהו פשע שלא ייסלח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
אלכס,
נתניה,
21/09/04 10:31
|
|
 |
45,000 ש''ח שכרו של ראש המועצה
לחופש נולד,
FREEDOM,
21/09/04 09:18
|
שלי. מהנדס המועצה מקבל אפילו יותר! ביבי - חזק ואמץ ואל תחת! לעם נמאס מהשרות הציבורי זולל המיסים ויונק הדם! תן כח לעצמאיים וליזמים הלוחמים בחירוק שן כנגד פקידים אטומים מתנשאים וביורוקרטים. בדרך, תן בעיטה באחוריהם השמנמנים והגסים של בנקאים מושחתים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדג מסריח מהראש
אזרחית מובטלת,
ללא עתיד,
21/09/04 10:00
|
לפני שתלחן על מה שקורה במועצות - תבדוק את משרדי הממשלה, משכורותיהם, מינויים פוליטים, שחיתויות וכו' - מי מבקר אותם?, מי חוסם את משכורתיהם?, הם עושים שמור לי ואשמור לך וגם היכל המשפט והצדק נפגע ... היד עוד נטוייה ואפשר לציין עוולות רבות - אז אנא - שהפרופורציה תהיה נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
דוגמה טובה
יאיר,
מרכז,
21/09/04 07:14
|
בכל ישוב בארץ יש מאות תפקידים כולם חולבים את הפרה בלי סוף. בעירית לוס אנגלס לדוגמה שחולשת על 12 מיליון איש יש 8000 אנשים שעובדים בתפקידי משרד. בישראל באותם מקומות על שש מיליון איש יש 22000 איש שחולבים את הפרה. יהודים עם סגולה אמרתם עוד 50 שנה אין כאן אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
ממשלה שסובלת אי תשלום שכר
יעקב,
21/09/04 06:43
|
עבודה צריכה להתארגן מראש לספק שירותים חיוניים למשק. מתקרב היום שלממשלה לא ישאר על מי למשול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
פרץ צודק בהחלט
חנה,
ראשון,
21/09/04 05:55
|
|
 |
נכון - אבל
שולה,
מרכז,
21/09/04 09:43
|
אכן אסור בשום אופן להלין שכרם של עובדים ולא משנה מי אשם. צריך לדאוג לעובדים ומיד. אך במקביל צריך לחשוף את הסיבות לגרעונות הכל כך גדולים בקופות הרשויות המקומיות. אם נכונה טענת האוצר כי המשכורות לא שולמו כי הבכירים רוקנו את הקופה בהוללות של נסיעות, מסעדות ושאר הוצאות על שחיתויות, אז יש לבוא איתם חשבון!!! כאמור - לא על הגב של העובדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
אנחנו כבר עולם שלישי
המודאג,
ניו יורק,
21/09/04 05:53
|
תתעוררו ואולי תצילו את המדינה. אני יודע שאני אפגע כאזרח.אך גם כאזרח אני מבין שלמדינה כמעסיק יש חובות וזה לשלם משכורות למי שעבד. הם צריכים לשמש דוגמה לכלל הציבור צריך לשמור על החוק אם מכלל קיים מושג כזה. אם הממשלה לא משלמת משכורות למה שהמעביד שלי ישלם לי משכורת. כיצד במדינת ישראל בשנת 2005, העובד לא צריך לחשוש איך להאכיל את הילדים שלו ואת עצמו כאשר שרי הממשלה משולמים וחס וחלילה יעשו לם טעות ויורידו להם את העגבניה מהסנדויץ. צריך להתאחד ולתרום בכל דרך אפשרית לשיפור המצב, רק שבמדינות עולם שלישי המנהיגים מבינים רק איומים וכוח. מנהיגה היקרים של מדינת ישראל. העם לא טיפש ומבין שכסף לא צומח על העץ, אך משלמים לכם לא רק שתלחמו בטרור (וזה חשוב) אלא שתשפרו את הכלכלה ותנתבו את הכסף למקומות הנכונים, תשפרו את החינוך, הרפואה, מכירים הדירות שבשמים ולא מאפשרים לשום זוג צעיר לרכוש דירה שתכבד את יושביה, מצוקת הזקנים והנכים, האומנות והתרבות, תדמיתה של מדינת ישראל בעולם, התעשיה והמשכר וכו...... עם ישראל תתעוררו, זאת לא הדרך לחיות. תחשבו כיצד אפשר לשפר את איכות החיים, תפתחו סבלנות ואל תנצלו את סבלנותם של אחרים, תלמדו את הדור הצעיר מהי דרך ארץ ותשמשו לו דוגמה. כאן הכל מתחיל תפסיקו כל הזמן להעביר ביקורת על האחר ותסתכלו על איך אתם נראים כי ככה העולם מתיחס אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Live it or Leave it
UE,
22/09/04 04:14
|
Enjoyed reading your comment as it accurately depicts how I see it.
Like I said on another comment, the citizens make their own choices (at least some) : Live it or Leave it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
good luck
ל"ת
orna,
21/09/04 05:47
|
|
 |
158.
ואיך נדע כשנהיה מדינה.
Surfers Logic,
21/09/04 04:27
|
כל עוד אנחנו מסכימים להיות אסירים במדינתנו, כל עוד אנחנו מסכימים להיות בני ערובה של כנופיית אינטרסנטים, כל עוד עמיר פרץ ומרעיו יכולים לשתק אותנו, המסגרת המבישה הזו שבה אנו נמצאים אינה ראויה להגדרה מדינה. כאשר שישה מליון אזרחים שהם האירגון היציג הגדול ביות, יצליחו לשתק את עמיר פרץ ושכמותו, אז ורק אז נוכיח לעצמנו שאנו מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to surfer
shaul,
21/09/04 07:22
|
when you finish surfing and land on solid ground, you will change your mind to the opposite
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא סתם שכיר חרב ביבי שמחרף את
יגאל כהן,
21/09/04 08:27
|
|
 |
157.
ושוב...
Sam,
CT,
21/09/04 03:48
|
ושוב המדינה עושה צחוק מעצמה ונותנת לעם לסבול... תודה לאל שאני בארה''ב ולתווך ארוך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
פרץ עושה עוד שביתת יחסי ציבור
YELLOW HELL,
21/09/04 03:33
|
למה? כי זה נראה טוב בעיני העובדים. מישהו נלחם . מה עם כל העובדים במפעלים שעושים יצוא? במפעלים שתלויים ביבוא מוצאי גלם? מה עם חקלאים שתלויים ביצוא?
כל אלו בעיני פרץ זניחים!
פרץ בונה על גב כלכלי חזק מצד המעסיקים של אותם עובדים שיספגו גם את השביתה הזו!
אם השביתה הזו תמשך, הרבה עסקים ומפעלים יקרסו ועובדיהם יצטרפו למעגל ההבטלה, את פרץ זה לא ממש מעניין כי כשזה יקרה, עוד חודש-חודשיים, התקשורת החובבנית בארץ לא תכסה את זה, וגם לא תקשר את הקריסה לשביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
טיפ- לעזוב את קופ''ח כללית
יהודה,
ירושלים,
21/09/04 02:58
|
למה לכם מבוטחי קופת חולים כללית, השייכת להסתדרות לשלם את מחיר השביתות של פרץ הסחטן? תעברו למכבי או ללאומית ותעשו לעצמיכם טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל155
צביקה,
21/09/04 05:48
|
יהודה תתעורר
מזמן שירותי בריאות כללית אינם שייכים להסתדרות
היום שירותי בריאותכללית הינם הטובים בארץ תהיה בריא ואל תזדקק
לשירותי הקופות הקטנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכללית? כל הקופות
כועסת,
צפון,
21/09/04 05:38
|
|
 |
מכבי לא שובתים
יורם,
21/09/04 07:44
|
לעבור למכבי הם דואגים באמת לחלשים ולא שובתים ושכל ההסתדרות ילכו לעזזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבי לא שובתים
קובי,
21/09/04 07:21
|
היום אני עובר למכבי נמאס מפרץ ומקופת חולים של ההסתדרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עברתי
בני,
ת''א,
21/09/04 09:37
|
|
 |
154.
יש הפגנות מחר?
מאור ב.,
ת''א,
21/09/04 02:23
|
|
 |
153.
ביבי קרס, לא נחתום שום הסכם
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 01:59
|
עם מפר הסכמים חתומים!!!!!!!!!!!!!!!!! אי אפשר!!!!!!!!!!!!! נעשה סוף לתרבות הביבית!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לכאן מגיעים מופרעים?
ל"ת
יציק,
21/09/04 08:22
|
|
 |
גם לכאן מגיעים שכירי חרב !!!
יגאל כהן,
22/09/04 01:27
|
|
 |
152.
תכתבו להסתדרות את דעתכם בכתובת
משב,
ים,
21/09/04 01:58
|
http://www.histadrut.org.il/serve/forms/Apply_page.asp?writeUs=yes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
i cant believe it again
tomer,
haifa,
21/09/04 01:58
|
how long was perets in office and for how long more more years of him= more years of suffering
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
פרץ,סדר לביבי מוקטעה פרטית !!!
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 01:19
|
הגיע יומו של הנוכל!!!!!!!!!!! אף אחד לא יעשה עוד הסכם , עם מפר הסכמים חתומים. ולך ביבי ,אם אתה שואל למה. אענה לך כמו ראש ביתר: זאב ז'בוטינסקי(זה שאתה כל כך אוהב לחלל את זכרו) ''ככה''!!! אומר ז'בוטינסקי זה הנימוק הכי חזק. פשוט משום שלאנשים שאינם נוכלים. לא צריך להסביר. ולנוכלים , לא יעזור להסביר. רד ,או שהעם שמאס בך, יוריד אותך. זו כבר לא שאלה קואליציונית. זו גם לא שאלה פוליטית. זו שאלה מוסרית ודמוקרטית. רד ,או שנוריד אותך!!!!!!!!!!!!!!! ותגיד תודה לקופת הציבור. כי במקלך עברת את הירדן הזה, ועתה אתה מעשירי קיסריה, ואנו שעבדנו בפרך כל חיינו , מחפשים אוכל בזבל!!!!!!!!!!!!! ואתה עוד משלח בנו את המסיתים שלך, את שכירי החרב הביביים שלך, שיקראו לנו (לא לך! לנו!!), אוכלי חינם ופרזיטים!!!! ''אללה לא מחל לאק'' יה קרוק!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
תם,
21/09/04 08:23
|
|
 |
Bibi put Peres to private cell
Alex,
US,
21/09/04 07:56
|
|
 |
149.
אספת חרום נגד השביתה המטורפת !
יורי טייכמן,
21/09/04 01:17
|
- אם המדינה הזאת יקרה לך - אם את/ה מעריך את המהפכה הכלכלית שהממשלה מובילה - אם נמאס לך מפרץ והנזקים שלו
נפגשים בכיכר-רבין, יום רביעי בשמונה בערב. פרטים בקרוב. תנו תגובה לתמיכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד הפגנות נגד שביתות....
גיל,
מרכז,
21/09/04 10:06
|
קדימה, הגיע הזמן לעשות משהו עם השביתות המחורבנות הללו הן רק מזיקות ולא עוזרות לדבר חוץ מהפסדים עצומים למדינה קדימה להפגנה נגד שביתות!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוגן לאסוף את המתנגדים לשביתה
פינוש,
21/09/04 09:44
|
אם יש צדק, זהו הצדק בהתגלמותו אבל הייתי משנה את מקום המפגש, ומעלה את כל הנאספים לבנין ההסתדרות, של פרץ וחבריו, עם משטרה. שהם יעלו למשרדיהם של מחזיקי המדינה בגרון, ולגלות את סודותהם האפלים, פרץ נמאסת!!! אתה תמחק מההיסטוריה של עמנו. על ההרס שגרמת במדינה עם שביתותך. ותתנדף שעה אחת קודם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נבלה
אבי,
דרום,
21/09/04 05:57
|
אתה נבלה כי ברור שהילדים שלך שבעים. אתה נבלה כי לא ברור לך מה זה לעבוד שנה ולא לקבל משכורת. אתה נבלה כי הילדים שלך לא חיים על לחם וקצת גבינה. איך אתה לא מתבייש, כלומניק מוכה צרעת שכמוך? אתה הייתה מוכן לעבוד חודש אחד אפילו בלי משכורת? רואים לפי השם שלך ושל כל המטומטמים שמסכימים עם הדעה שלך, איפה אתם גרים וכמה אתם שבעים. לך תקנה איזה חצי חזיר בטיב טעם ותאכיל את הילדים שלך. לנו אין כסף אפילו לבמבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
All the ''poor''
marina,
t-v,
21/09/04 10:53
|
that strike with Amir Peretz forget to mention that they are offered their money plust cost of living index plus interes.But still they want to punish the country for the corruption and disability of ther leaders..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בסרט...
צ'רלי,
21/09/04 10:16
|
|
 |
יש מחר צילומים
ל"ת
ויקי כנפו,
21/09/04 05:53
|
|
 |
תן פרטים-פרץ מתנהל כמו ארופה ש
YELLOW HELL,
21/09/04 03:26
|
|
 |
של לפני 30 שנה
ל"ת
YELLOW HELL,
21/09/04 03:49
|
|
 |
148.
נצלו את השביתה - תתקינו SP2
ל"ת
המתקין,
21/09/04 01:05
|
|
 |
147.
איך אפשר לשתק מדינה ע''י פרץ
שושנהפרידמן,
21/09/04 00:29
|
האם אין חוק וסדר ?מאפשרים למנהיג אחד לשתק את המדינה.
כשההנהגה בקושי מתפקדת , הכל אפשרי. בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
צדי,
מבשרת ציון,
21/09/04 03:39
|
האם ניסית פעם להתקיים בלי 14 משכורות רצופות? האם מעביד יכול לפטר את מי שהוא רוצה, להביא עובדי חברות כח אדם כדי לשבור כל התנגדות של העובדים, להוריד שכר גם כשמצב העסק בסדר, לא לשלם שעות נוספות, שעות לילה, להחליט שלא בא לו לתת מתנה לחג ושכולם יקפצו לו, כי ממילא אין לעובדים לאיפה ללכת, אז הם לא יעזבו. כל הכבוד להסתדרות. זהו העוגן האחרון של זכויות העובד בארץ. עדיף שיהיה זבל ברחובות כמה ימים מאשר אנחנו נהיה הזבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
ההסתדרות התעוררה
אהרון,
מרכז,
21/09/04 00:26
|
כנציג עובדים לשעבר אני מחזק את ידי ההסתדרות והעומד בראשה עמיר פרץ. הפעם אסור לוותר,מדובר בדמיי מיחייה.הממשלה הקפיטליסטית הרשעית חייבת לעצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
How much longer
Someone,
SOmewhere,
21/09/04 00:05
|
The country's poor economy is because of this monster called Amir Perets. All these strikes are just destroying the country. Every day costs millions of dollars to the industry. And the whole country is at the mercy of some primitive human who does whatever he feels like to the economy. He says he represents the workers but thats not true since he is just making everybody in the country worse as well as the workers . The salaries are not payed because the local authoririties have no money and are also run by monkeys like Perets. and the dont get money from the government because they have waisted all of it and the country has lost money because of Mr. Perets. Enough to the monkeys ruling our country. Non educated animals.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
זכויות לעובדים
עובדת דואגת,
צפון,
21/09/04 00:00
|
מצב העובדים קשה, במיוחד עובדי כח אדם. על ההסתדרות להלחם לביטולם של חברות כח האדם העושקות את העובדים.לדאוג לכל העובדים במשק, ולא לתת לנצל את העובדים הלא מאורגנים. להחזיר את כל הזכויות לכל העובדים ולדאוג לשכר המכבד את העובד. לפעול לשינוי משמעותי בשוק העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
השביתה מוצדקת. די לתעמולת ההון
ל"ת
ביבי נ.,
20/09/04 23:53
|
|
 |
142.
פרץ אתה פושע-למה?
יגאל,
מיאמי,
20/09/04 23:46
|
אתה פןשע מכיון שאתה גורם נזק למדינה ע''י סגירת הנמלים אני מייצא כ 20 מכולות בשנה וכרגע אני נתון לחסדיך כבר עברתי את זה כמה פעמים השנה אבל עכשיו קיבלתי החלטה-לא עוד אני מפסיק לייבא מוצרים מישראל -לא שווה לי כל המאמץ והנזקים וההסברים לקונים שלי שיש לי מדינה מטומטמת עם אנשים עוד יותר מטומטמים שלא מפסיקים לסחוט מהמדינה למה אתה פושע כי אתה גורם למדינה יותר נזק מערפת ושותפיו לך לעזאזל ואל תחזור משם אני בטוח שאם המערך היה בשלטון לא היית עושה שביתה-נבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה טובה , אל תייבא מישראל
JOE,
21/09/04 09:56
|
|
 |
Igal, you're right
Alex,
US,
21/09/04 08:34
|
That's one of the reasons why people don't do more business with Israel.
Too bad. I'd love to see more Israeli stuff in the US. That is, other than Peretz in the news
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכירי חרב מנהלים ביניהם שיחות
יגאל כהן,
22/09/04 01:30
|
|
 |
141.
אני שונא אותך
לאמיר פרץ,
20/09/04 23:39
|
מזמן כבר לא שנאתי בן אדם כמו שאני שונא אותך אני הולך להפסיד את מקום עבודתי בגללך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לפרץ
צדי,
מבשרת ציון,
21/09/04 03:46
|
זו בדיוק הבעיה. אם לא תתרפס לפני המעביד שלך הוא יפטר אותך. אני בטוח שאתה לא מעז להשאר בבית כשאתה חולה. אני בטוח שהמשכורת שלך נמוכה. אני בטוח שאתה לא מקבל שעות נוספות. כי האוירה היום היא שהמעביד עושה מה שבא לו, ואתה תסתום ותמשיך לעבוד. ורק שהמעביד לא יחשוב שאתה מתלונן יותר מידי ויעיף אותך. כל כבוד לפרץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הממשלה מבזה את העובדים
יורם,
ראשל''צ,
20/09/04 23:30
|
שר אוצר , שלא משלם משכורת , צריך להתפטר ומיד. אני מזדהה עם העובד בדימונה ועם הזקנה מירוחם שמחכה למשכורת בנה כבר 8 חודשים. ממשלה שלא קשובה , סופה להתחלף , די נמאסתם. פרץ צודק ללא שביתה אף אחד לא יסתכל לכיוון העובד. נכון אנו נסבול , אבל הסבל הזה משתלם. ביבי את קולי כבר איבדם לפחות תכבדו עצמכם ותצילו את כבודם של העובדים שאת שכרם אתם מלינים כבר חודשים רבים. שרון השלום בבית יותר חשוב מהשלום עם השכנים, אנא שים קץ לביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
שביתה
רוני,
20/09/04 23:24
|
יחזקו ידיך עמיר פרץ מדינה של צבועים והכל בשם הקידמה והקפיטליזם, יחי הסוציאליזם איפה העכרכים שגדלנו עליהם איך אנשים עובדים במשך שנה ולא מקבלים משכורת ולף אחד לא איכפת איפה הסולידריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
ההסתדרות גרמה בעקיפין למשבר
אורי א,
המרכז,
20/09/04 23:02
|
אין כסף לשלם משכורות בגלל מדיניות שכר לא אחראית של הרשויות המקומיות שגובתה על ידי ההסתדרות. ההסתדרות הורסת את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
Communist criminals
Alex,
US,
20/09/04 22:57
|
These people are destroying the country. I hope someone invents a time machine, and sends them to USSR of the begginning of 1980s -- where they'd get their salary regularly and will have nothing to buy with it.
Otherwise, they'll bring this country to the same state.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, תשלום שכר זה בולשביקי?!
אסי,
20/09/04 23:29
|
|
 |
Yes, it is when ...
Alex,
US,
21/09/04 07:49
|
Yes, paying salaries when there is no budget or production to substantiate them is a Communist tactic. So is raising minimal salaries when GDP is not rising. So is keeping 100 workers where only 10 are needed. So is keeping these workers who don't do sh@t, only because they have ''kviyut.
So, once again -- Peretz and his gang are communist criminals, who either don't understand a thing about economy, or understand it perfectly and try to destroy this country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא נוגע בנקודה???
YELLOW HELL,
21/09/04 03:54
|
הממלשה העבירה כספים לרשויות.
השויות מבזבזות כסף בצורה מושחתת ואז אין להם כסף לשלם לעובדים.
הממשלה לא אחראית לשלם לעובדים ישירות.
הממשלה החליטה להעביר עוד כסך במיוחד למשכורות העובדים אך בתמורה רוצה התייעלות!
ההסתדרות לא מוכנה להסדר ! למה? בראייה צרה עד כדי כאב, ההסתדרות רוצה שלא יהיו פיטורים, ומשביתה את כל המשק, שביתה שתעלה מיליארדי שקלים ותגרום בעקיפין לפיוטי הרבה עבדים טובים בגלל עבקים שקרסו.
העיקר שלעובדי הרשויות שעובדים באירגונים לא יעילים וחלקם ארגונים מושחתים יהיה טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
פרץ אדם מסוכן
מוזר,
צפון,
20/09/04 22:46
|
האיש הזה רוצה להיות ראש ממשלה. אוי למדינה שזהו מנהיגה. הוא כבר מזמן מפחיד אותי, מין חומייני ''חברתי'' שיהפוך אותנו לעולם שלישי בשליטת בוסים מהנמלים, חשמל וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
לפרץ שנה רעה
משה,
שדרות,
20/09/04 22:46
|
שתהיה לך שנה רעה לך ולבני ביתך על מה שאתה עושה למדינת ישראל רק בשביל לקדם את עצמך בפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרץ שנה טובה.
צדי,
מבשרת ציון,
21/09/04 03:57
|
גם כל מה שאתה עושה - זה רק בשביל עצמך. וכך גם הרמטכ''ל וגם נשיא ארצות הברית, וגם גל פרידמן. אם אחרים נהנים מזה ומפיקים משה תועלת - מה טוב. לעולם אל תאחל רע. קרא את התגובות האחרות ותראה שרבים חושבים שפרץ הוא אדם טוב שאינו ראוי ל''ברכות'' כמו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
לכל המוחים ומקללים
yo_yo,
20/09/04 22:39
|
הלוואי שכל אחד ואחד מכם יגיע למצבם של המיסכנים שהממשלה גרמה למצבם וכעת מתנערת מאחריות. נראה אתכם עובדים ללא קבלת שכר כאשר אין ערבות הדדית, ואדם לאדם זאב, לאיזו חברה חזרית הפכנו שרק קול נהי הבכיינם על שפוגעים בנוחיותם נשמע ולא חלילה בעד המסכנים שרכבת הממשלה האכזרית הדוהרת, דורסת אותם מבלי לעצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי?אתה על כדורים?
ויקי,
ראשל''צ,
20/09/04 23:12
|
הממשלה גרמה להם?ראשי הערים הלא אחראיים גרמו למצב שאין להם כסף למשכורות. ועכשיו הממשלה שזה אני ואתה משלמי המיסים הולכים לשלם על הטעויות שלהם. לא רוצה לשלם לאף אחד משכורות,שיבואו בטענות לבוסים שלהם לא לממשלה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק במאה אחוז.
צדי,
מבשרת ציון,
21/09/04 04:04
|
ההסתדרות קיימת כדי להגן על העובדים מפני מעסיקים מושחתים. הממשלה באמצעות משרד הפנים אחראית על תפקוד הרשויות. מה תעשה הגננת או פועל הניקיון שלא מקבלים משכורת? יעשו הפגנה? הצחקת אותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
וחברות כוח האדם? שוק העבדים?
אזרחון,
חיפה,
20/09/04 22:38
|
היום מחצית מהמשק הממוצע עובד דרך קבלני מישנה שלא עושים כלום ועושים פי שניים כסף מעובד בשכר מינימום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
אני עובד בכיתן דימונה
רחמים,
דימונה,
20/09/04 22:29
|
שאלוהים יעניש את פרץ על הנזקים שהוא עושה למפעל שלנו ולמשפחות שלנו הרסת אותנו ואתה אומר שאתה דואג לחלשים ?אים יש לך אומץ תבוא למפעל שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
יושבת מלחך הפינכה ושפמו עימו!
בלה דונה,
האיר העפורה,
20/09/04 22:17
|
איזה סיפור מזיל ריר ודמעות מרחת בחיבור הזה שכתבת למורה בבית הספר, אדון גיל חורב! סיפור הילד הבוכה ממש הופך את פרץ לאבא'לה רחום. אבל כולם יודעים שהוא קשקשן בלתי נלאה, שכל מה שהוא יודע לעשות זה להפגין שרירים ולגרום נזקים לכל המדינה האומללה הזו, ואח''כ להתרפס לפני שרים ושועי ארץ, כי מפיהם הוא מלקק את משכורתו וכוחו. אז שלא תספר לנו פה סיפורי מעשיות: פרץ-פרץ תרדוף, כפי שהוא רודף אחרי הספר שיצבע את שפמו בין נאום אחד למישנהו. אין הצדקה להלנת שכר, אבל מפה ועד להשבתת כל המשק, וזאת אחרי שביתה ממושכת כל כך בנמלים, שגרמה גם היא לנזקים כבדים מנשוא, רחוקה מאוד הדרך. יש להשבית את פרץ, ומייד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הבריונים והפושעים הם בממשלה
אמן כן יהי רצון,
20/09/04 22:03
|
כל אלה היוצאים נגד אלה שלא קבלו שכר עבור עבודתם כל אלה המשמיצים את פרץ על עוז רוחו כל אלה הקוראים תיגר נגד ההסתדרות אלה החברים האמיתיים של הפושעים הגדולים שקמו למדינת ישראל אלה הם חברי ממשלת שרון וביבי שקרניהו. חבורה של פושעים שהתלטה על המדינה ומפרה הסכמים ומצפצפת על החוק- הם שרון וכנופייתו הם מעל החוק אז אתם התומכים בשרון וכנופייתו אתם הנהנתנים שלהם אבל אתם מעטים המהפכה האמיתית נגד כנופיית שרון ושקרניהו יוצאת לדרך אין חזרה הממשלה הזו חייבת אבל חייבת ליפול למען עם ישראל למען החברה בישראל למען הילדים שלנו החיילים שלנו הסטודנטים שלנו למען כל החברה העובדת . שלא נדע עוד את צער הליכוד וילכו לדראון עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לא מצביע עבודה יותר
מצביע עבודה לשע,
לוד,
20/09/04 22:02
|
אים אצביע למפלגת העבודה שפרץ חבר בה תיכרת ימיני תידבק לשוני לחיכי ואגב לכל מי שאומר שהעובדים עבדו ולא קיבלו משכורת אני מזמין אתכם ללוד בבוקר תיראו שהעובדים באים להחתים והולכים לעבוד בשחור למשל ליושב ראש הוועד יש פיצריהוהוא עובד בה בגלוי וגם רוצה משכורת והלנת שכר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחתוך את ימינך טיפש
אידיוטים לא חסר,
20/09/04 22:32
|
מה הקשר של העבודה?. זה לא באחריות הממשלה על כך שעובדי רשויות ומועצות דתיות אינם מקבלים שכר על עמלם חודשים ואף שנים?. לך והצבע בעד אלה שגרמו לכך שר האוצר וחברי הממשלה, אתה לא האידיוט היחידי שנוהג כך, הלוואי שתעמוב במצבם של העובדים הללו ואז נראה איך אתה מצייץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצביע ליכוד יותר טוב
gg,
21/09/04 01:07
|
|
 |
לא זה לא באחריות הממשלה ''חכם''
YELLOW,
21/09/04 03:59
|
שלי. זה באחריות הרשויות שקיבלו תקציב מהממשלה ופיזרו אותו על דברים אחרים כך שאין להם כסף למשכורות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
שאלוהים ישנה אותך פרץ..
ל"ת
גדי,
20/09/04 21:59
|
|
 |
או לחילופין שייקח אותך
ל"ת
ורד,
20/09/04 23:41
|
|
 |
127.
להקת עמיר והבריונים !!!
ל"ת
טלי,
20/09/04 21:52
|
|
 |
126.
ההסתדרות רוקדת על פגר המדינה!!
משה מ,,,,
בת ים,
20/09/04 21:48
|
יתד ! הפער בין העשירון העליון, לבין חמשת העשרונים התחתונים, שנוצר משמור לי ואשמור לך, בדרך מושחתת בעיקר בשירות הציבורי . מנסר את הענף עליו אנו יושבים, בכך שמפורר את הריקמה החברתית והמוסרית ומעודד את הירידה. אים לא ניתעורר מיד ונחוקק חוק שכר מקסימום מחד, והעלאת סכר מינימום וסיבסוד מעבידים (עד לשכר המינימום) מאידך, נמצא את עצמנו על סף חורבן הבית השלישי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
תעופ פרץ
רפאל,
צפון,
20/09/04 21:47
|
הגיע זמן לתלות אותו בבצים אבל קודם שישלם מכיסו על כל נזק שהוא גרם למדינה בכלל ולכל אזרח בפרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תוצר - עבדו עליך יפה
חניתה,
20/09/04 23:58
|
|
 |
124.
בבחירות הם יצביעו לליכוד שוב!!
אלוני,
שרון,
20/09/04 21:34
|
כל החלמאים והמסכנים שלא קבלו את שכרם ושאר המקופחים והנפגעים מהממשלה האטומה ימשיכו בטיפשות עם זכרון קצר טווח להצביע לליכוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לשביתה?
ראובן,
חיפה,
21/09/04 00:08
|
נכון אתה צודק שבסוף כל המסכנים האלה יצביעו ליכוד אבל עדיין יש חובה חוקית ומוסרית לשלם להם משכורות ואם לא משלמים אזי השביתה במקומה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליכוד אינה נחלשת אלא מתחזקת
שחל,
21/09/04 00:39
|
רק הצבור המטומטם אשם לבחור. ראש ממשלה סניל , שמלבד דבורים בקושי מתפקד .
שנוי אינה יותר טובה לכן אין תקווה למדינה המתפוררת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ההסתדרות גם הלינה שכר
נמר,
מרכז,
20/09/04 21:34
|
כשההסתדרות היתה בגרעון גדול לפני כמה שנים היא לא שילמה משכורות בזמן.כנראה גם לא שילמה פיצויי הלנת שכר (10% לשבוע). במקביל עשתה תוכנית הבראה שכללה פיטורין ופגיעה בשכר העובדים. מעניין שאז היא לא השביתה את המש נגד ההסתדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
ההסתדרות טועה משק בהתאוששות לא
ליאור,
נתניה,
20/09/04 21:34
|
עוצרים לעובדים מגיע משכורות אבל גם ההתייעלות!!! הינה מתבקשת החגיגות ברשויות חייבים להסתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
רכבת
עדי,
מרכז,
20/09/04 21:23
|
|
 |
120.
בקרית מלאכי פי 2 עובדים בעיריה
נמר,
מרכז,
20/09/04 21:21
|
בקרית מלאכי פי 2 עובדים בעיריה מאשר בפרדס-חנה,למרות שבפרדס-חנה יותר אוכלוסיה. אבל לא יפטרו את ראש העיריה כי הוא אח של הנשיא קצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?
חיים,
י-ם,
21/09/04 01:15
|
|
 |
119.
לא משלמים ארנונה
נמר,
מרכז,
20/09/04 21:18
|
הגרעון בישובים אלה נובע מכך ש-80% לא משלמים ארנונה - אפילו לא חברי מועצה. הם לא יודעים שיש מסהשבחה למי שסוגר מרפסת או בונה קומה נוספת. פלא שהם בגרעון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
כמו בקרה תקציבית בכדורגל
נמר,
מרכז,
20/09/04 21:15
|
קבוצת כדורגל שלא מגישה תקציב מאוזן - מורידים אותה ליגה. כך צריך להיות גם בעיריה - אם אין תקציב מאוזן העיריה מפוטרת לאלתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל קבוצה מורידים
א-ביבי,
20/09/04 22:34
|
אף אחד לא מעז להתעסק עם הקבוצות הגדולות,בדיוק כמו במשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
הרסתם לי את החיים
מיכל,
20/09/04 21:12
|
יום רביעי אני אמורה לטוס לחול והרסתם לי הכל, מה אני אמורה לעשות עכשיו?? אתם לוקחים לי כסף שעבדתי קשה עבורו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קטסטרופה
eran,
21/09/04 08:01
|
אני פונה לכלל האנשים בגילאים 22-40 אל תשארו בישראל אני חיי באוסטרליה ומביט בתדהמה על הנעשה במדינה שתרמתי כל הרבה אבל לא עוד חברה ממשלתית מפסיקה את המים לעיריה לאחר שהתושבים שילמו עם מיטב כספם את חשבונות להסדיר שום דבר במדינה הזאת אני מבקש מכל אדם דיגש לשגרירות אוסטרליה או כל שגרירות ויבצע הגירה לכמה שנים אוסטרליה מעודדת הגירה מדינה מופלאה עם אנשים מדהימים אל תמתינו גשו כרגע באמצע העבודה באמצע הכל אל תשארו האמינו לי זו התחלה של הסוף בושה זו מילה עדינה אני בשוקאוסטרליה דומה לנו במזג האוויר ומתאימה לתושב הישראלי לעולם אני לא חוזר לישראל אחרי מה שישראל גרמה לתושביה חוסר חכולת לנהל מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לשתק את המדינה
ג'ורג' פרפקט,
20/09/04 21:09
|
לשתק את המדינה המחורבנת הזאת ולא לתת שום שירות לאף אחד, עד שהעובדים יקבלו את הכסף שמגיע להם. הממשל הוא ארגון הטרור הכי גדול שהכי מזיק לעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
האם המסוף בטאבה שובת ??????
ל"ת
זיו,
כפר סבא,
20/09/04 21:08
|
|
 |
114.
לא להשבית את גני הילדים!!!
רן,
ת''א,
20/09/04 21:02
|
אתם דופקים למאות אלפי הורים שצריכים להשאר בבית עם הילדים במקום לשלוח אותם לגנים. אנחנו מותשים גם ככה מהאיזון שבין עבודה לבין טיפול בקטנטנים, וכדי לכסות את הנזקים של יום עבודה אבוד נדרשים שבועיים של עבודה קשה עוד יותר.
הילדים לא אשמים. וגם ההורים לא. תשביתו את כל העולם, רק לא את גני הילדים. אנא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעונות היום
העובד הפשוט,
21/09/04 09:38
|
חוץ מהעובדה שאנחנו משלמים לא מעט ,חודש בחודשו עבור המעונות אתם מוסיפים לנו תשלום לביביסטר... אתם יודעים לא לכל אחד יש סבתא בבית!!!! אפשר לשבות,והסיבה באמת באמת מקודשת,אני לא יודע איך הם הסתדרו בלי שכר כל כך הרבה זמן... תשביתו את כל המדינה, רק אל תפגעו בילדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
אם לא תקבלו שכר איך תגיבו ? ?
ל"ת
שמחה,
20/09/04 20:59
|
|
 |
112.
רשויות מושחתות. חבר מביא חבר
ל"ת
כדי להתבטל ביחד,
סחטנים נמאסת,
20/09/04 20:54
|
|
 |
111.
מחר תזרח השמש
מוטי60חיפה,
20/09/04 20:54
|
והקניונים מלאים עד אפס מקום עם ישראל הולך לבזבז, ומנכ''ל עמותת לתת מרוויח על חשבון ''הרעבים'' 21000 ש''ח (ראו באתר), ויו''ר הוועד למען החייל מרוויח על חשבון לוחמינו 50000 ש''ח לחודש, וההיסתדרות מנציחה את האבטלה הסמויה והעושק ברשויות, למה הרשויות וביחוד במיגזר הערבי לא אוכפים את תשלומי הארנונה על תושבים חייבים? פרץ רוצה להרוס, השפויים לא יתנו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אנחנו תקועים בוונציה
עדי ושמוליק,
מרכז,
20/09/04 20:51
|
|
 |
קטסטרופה
ערן,
21/09/04 08:02
|
אני פונה לכלל האנשים בגילאים 22-40 אל תשארו בישראל אני חיי באוסטרליה ומביט בתדהמה על הנעשה במדינה שתרמתי כל הרבה אבל לא עוד חברה ממשלתית מפסיקה את המים לעיריה לאחר שהתושבים שילמו עם מיטב כספם את חשבונות להסדיר שום דבר במדינה הזאת אני מבקש מכל אדם דיגש לשגרירות אוסטרליה או כל שגרירות ויבצע הגירה לכמה שנים אוסטרליה מעודדת הגירה מדינה מופלאה עם אנשים מדהימים אל תמתינו גשו כרגע באמצע העבודה באמצע הכל אל תשארו האמינו לי זו התחלה של הסוף בושה זו מילה עדינה אני בשוקאוסטרליה דומה לנו במזג האוויר ומתאימה לתושב הישראלי לעולם אני לא חוזר לישראל אחרי מה שישראל גרמה לתושביה חוסר חכולת לנהל מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
החרדים : אנחנו עובדים כרגיל .
ל"ת
אבו יסמין,
20/09/04 20:50
|
|
 |
108.
השביתה במשק עושה לי חשק
מעמד הפועלים,
חיפה,
20/09/04 20:49
|
מספר שאלות.. 9 חודשים הממשלה מלינה שכר ורק עכשיו שובתים?? ממה אנשים חיים 9 חודשים אם אין משכורות?? למה בשביתה האזרח הקטן גם משלם??? למה הממשלה חושבת שהיא לא צריכה לשלם קנס על הלנת שכר ובכך להפר חוק שהיא אותו קבעה??? יתרה מזאת למה האנשים שעובדים ברשויות המקומיות הם חבורת אימפוטנטים שחיכתה ובכתה 9 חודשים עד שרצה לאבא עמיר שיארגן כאן הפגנה למה לא לשרוף צמיגים ליד בית ראש הממשלה לפני 8 חודשים??. וההריון הזה איזה תינוק יצא ממנו מי הוא החכם הרואה את הנולד אני אגיד לכם הנולד הוא ילד מפגר שבעוד מספר שנים יחכה עוד 9 חודשים עד שיווולד לו אח נכה או אוטיסט וחוץ מזה ולמרות כל מה שכתבתי אולי עובדי המועצות המקומויות והרשויות לא עשו כלום עד עכשיו מתוך הרגל שלא לעשות כלום?. בכל מקרה את הזבל במדינה הזאת בסוף הערבים בכל מקרה ינקו.. תודה ובהצלחה לכל מי שמאמין שפעם מעמד הפועלים יהיה שווה קצת יותר מכמה מילים באתר אינטרנט שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
עובדים זמניים שמפוטרים בחח''י
יוסי,
גדרה,
20/09/04 20:48
|
אמיר פרץ האם אתה יודע שבחברת החשמל מפטרים עובדים זמניים בגללך ובגלל שההסתדרות אומרת להנהלת חח''י או שתתנו קביעות לעובדים או שתפטרו אותם. האם אתה יודע שהכל שם לפי פרוטקציות וקשרים והאם אתה יודע שחברת החשמל מפטרת את מיטב עובדיה רק בגלל שלא זורם להם דם כחול בעורקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברת החשמל
שי,
20/09/04 22:41
|
|
 |
שירות מעולה בחברת חשמל??
ff,
21/09/04 01:08
|
|
 |
פיטורים בחח''י
כלכלן,
דן,
20/09/04 21:51
|
|
 |
106.
לחמנייה
Limon Humtsat,
20/09/04 20:41
|
A sandwich with cottage cheese costs less When fianlly Perets would say ש''עלו עליו'' והעובדים גילו שהפרץ ריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
תגובה הולמת לבריונות ממשלתית
נפתלי,
20/09/04 20:37
|
סוף סוף יש גוף אחד במדינה שמתעורר מהתרדמה שבה שקוע הציבור שאינו מצליח להבחין בתרמית הגדולה של הממשלה המוליכה אותו בכחש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אני תקוע בגרמניה!!!!!!
ל"ת
רוצה הביתה,
20/09/04 20:28
|
|
 |
גם אני תקוע - אבל בארץ
שלמה,
רחובות,
20/09/04 21:36
|
שנתיים אני חוסך לחופשה, הזמנתי, כרטיסים, רכב מלונות וצריך לטוס מחר עם כל המשפחה!! לא מגיע לי להענש ע''י ההסתדרות בגלל החטאים של הממשלה. מי יחזיר לי את ההפסדים של עשרות אלפי שקלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
שימות אמיר פרץ
לא חבר הסתדרות,
לא חבר ליכוד,
20/09/04 20:26
|
שיקח אותו אלוהים מחר בבוקר יחד עם כל כנופיית המאפיונרים של ההסתדרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה שמנהלי האתר מפרסמים זאת
ל"ת
חיים,
20/09/04 21:55
|
|
 |
שהקללה תיפול על ראשך
ל"ת
רועי,
20/09/04 20:56
|
|
 |
שתמות אתה בייסורים
בשם ההסתדרות,
20/09/04 20:55
|
קשים שתהיה לך שנה כזו שאתה מאחל לפרץ, שכל אגורה שתיראה תלך לתרופות.בקיצור ולעניין שנה רעה לך טינופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
למפגרים שמאשימים את הממשלה:
אבי,
נתניה,
20/09/04 20:24
|
פרץ עושה את השביתה הזו, וכל אלו שקדמו לה, בעיקר כדי להעצים את כוחו האישי במירוץ לראשות מפלגת העבודה. גם אני בעד לשלם לעובדים ברשויות את המשכורות, אבל אם אתם חושבים שעל זה השביתה אתם תמימים, ואפילו טפשים.
הרשויות המקומיות, והמגזר הציבורי בכלל - חברת חשמל, הנמלים, רשות השידור וכל שאר החארות - מחזיקים את המדינה בביצים. מי שמשלים בסופו של דבר את מחיר השחיתות שלהם זה לא שרון ולא ביבי, אלא אתם ואני בארנונה, בביטוח לאומי ובמסים ששותים את הדם של כל מי שעובד במגזר הפרטי ומנסה לחיות כאן כמו בנאדם.
ביבי הוא שר האוצר הכי טוב שהיה אי פעם במדינת ישראל. כל התקשורת ששונאת אותו והמגיבים הדבילים שכמותכם שוכחים מה היה מצב המשק כשהוא קיבל אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שרד רק כאן
היידי,
א-ם,
21/09/04 00:06
|
כל הקומוניסטים של מזרח אירופה התפגרו מזמן רק בארץ קטנה כמו שלנו יש להם עדיין הרבה כח . מדוע ? כי הם הפכו את הדמוקרטיה לזונה שלהם בעזרת החוק ותקשורת אדומה-צהובה. אמיר פרץ מייצג אינטרסים של עצמו וקומץ מקורביו ולא של עם ישראל. אנרכיסט -קומוניסט כמוהו במדינת חוק היה יושב בכלא על הסתה למרד נגד ממשלה ונגד המדינה ואזרחיה,על סחיטה ואיומים .,אבל כאן הוא לוחם על זכויות של צבאת עלוקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה מתוקנת פרץ לכלא
רונית פ,
21/09/04 00:43
|
|
 |
אין לך מושג על מה אתה מדבר...
נפתלי,
20/09/04 20:47
|
אין לך מושג על מה אתה מדבר. גם עליך הצליחו לעבוד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי הרבה יותר מושג ממך
אבי,
נתניה,
20/09/04 21:06
|
כי אני לא עבד של התקשורת, שמציגה את המצב לפי הנטיה הפוליטית של העיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתדרות הינה הכוח
רפי אשדוד,
20/09/04 23:10
|
ההסתדרות הינה הכוח של מפלגת העבודה ואם אתם שואלים מדוע פיצלו את המפלגה לשתיים היות וככה במקרה של ממשלת אחדות מפלגת העבודה עדיין תוכל להחזיק את המשק בביצים מצד אחד ולהיות בממשלה מצד שני. פרץ הוא לא מפגר הוא פשוט נלחם על שארית כוחה של מפלגת העבודה אותו לא מעניין מה העובדים מקבלים היידעתם שבנמל נלחמים על על העשיריה החמישית למשכורת החודשית!!! מה שקורה עם ההסתדרות זה פשוט הפקרות כשהפקדתי כסף בבנק והכסף הוא שלי לא של הבנק אף אחד לא טרח להגיד לי שבמיקרה של שביתה אני לא אוכל למשוך אותו ועובדי חברת החשמל הם רק שומרים ומטפלים במה ששיך לי ולך ובקיצור למדינה. איזה מדינה היתה מרשה שמפלגה עם שני מנדטים תהיה רשאית לחבל לאנשי המגזר הפרטי בפרנסה? ביבי מנסה להגיע למצב שהאזרח הפשוט לא יצטרך לשלם כ''כ הרבה על שירותים אשר ספק אחר היה נותן אותם עם הרבה יותר הטבות ובהרבה פחות כסף דוגמא אחת: חברות הסלולאר עכשיו נסו לדמיין מה היה קורה לו היתה רק חברת סלולאר אחת ועובדיה היו שייכים להסתדרות אני מניח שכל מי שכותב תגובה שלילית לגבי ביבי ואופן ניהולו שייך כנראה לחברת חשמל בזק הנמל הבנקים וכל מה ששייך להסתדרות במו ידיה ההסתדרות מחריבה את המשק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ביריוני המגזר הציבורי!
דנה,
20/09/04 20:18
|
מאסנו בכם, גם אם תמכתי בכם פעם היום אני מבינה שאתם לא יודעים לשים גבולות. אין שום הצדקה לכן שהמדינה תממן את המשכורות המיותרות ברשויות. לראשי רשויות שרוקנו את הקופה לא מגיע מענק אלא תוכנית הבראה. בסופו של דבר תיצעדו לבדכם במאבק, העם מאס בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
יש דואר?
יעל,
חיפה,
20/09/04 20:15
|
|
 |
לא
ל"ת
רותם,
21/09/04 09:44
|
|
 |
99.
שאלוהים יקח את ההסתדרות
יוסי,
20/09/04 20:14
|
|
 |
ויאסוף גם אותך בדרך
ל"ת
י,
א''י,
20/09/04 20:48
|
|
 |
אל תקלל את אלוהים
ל"ת
Limon Humtsat,
20/09/04 20:44
|
|
 |
אתה אדם חסר לב ומוסת
ל"ת
מבקר תגובות,
20/09/04 20:31
|
|
 |
אני שטחי? אני מוסת?
י,
א''י,
20/09/04 21:36
|
אלפי אנשים במדינת ישראל לא מקבלים כבר שכר חודשים!, למזלי אני לא נמנה עליהם אבל זה לא מונע ממני להביע סולידריות עם מאבקם. מי ששטחי ומוסת אלו כל זבי החוטם שמתלהמים בצעקות ''ביבי ביבי''. להם אני מאחל, מכל הלב, שיסיימו את חייהם חסרי בית על ספסל ברחוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק הנזק של הנמל ?
שיל,
21/09/04 00:48
|
איך מאפשרים למנהיג אחד לשתק את המדינה. מדוע הגנים חייבים להסגר ? איך יסעו התלמידים והחלשים כשאין אוטובוסים והרכבת מושבתת ? בושה לההנהגה ובושה לצבור ששותק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ההסתדרות= קרטל של עבריינים
עופר,
סביון,
20/09/04 20:14
|
אנחנו הציבור שבויים לגחמות של ההסתדרות ועסקניה, כבר כמה שנים שמתנהלת על גבינו מלחמה חסרת פשרות וצינית כדי להוסיף קצת לכיס הפרטי שלהם שמלא גם ככה, זה תמיד אותם חברות ממשלתיות מוצצי דם- חשמל, מקורות, ועוד, מפלגת העבודה שמתה במתכונתה הישנה נוקמת את מותה בדרכים נלוזות על ידי הראיס- עמיר הודה לכם למאוד אם התגובה תתפרסם למרות הזעם שיוצא ממנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96
בצלאל כנען,
ירושלים,
21/09/04 01:03
|
|
 |
97.
לכל מי שתקף את פרץ
ברל כצנלסון,
20/09/04 20:13
|
עד שסוף סוף הבן אדם מתעורר ופועל למען המסכנים באמת באים ותוקפים אותו. מעניין לדעת מי מכם היה מסכים לעבוד דקה אחת ללא שכר? מי מכם היה נכנס לחדר של המנהל שלו והופך שולחן? רבותי, אנשים עבדו עבור המשכורת ומישהו פשוט מחזיק להם את שכרם כבן ערובה. פורז, נתניהו ושרון השבעים לא יודעים מה זה לחיות ללא משכורת ואינם מבינים שלא משחקים בשכרם של אנשים כי מדובר בחיי אדם. יש לפתור את בעיות הרשויות המקומיות אבל לא בצורה האלימה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אני שונא את פרץ אבל...
בנימין,
אילת,
20/09/04 20:11
|
הוא גנגסטר וטרוריסט עם דם יהודי על הידיים, ואני אומר את זה באחריות כי ראיתי משפחות שנהרסו בגללו. אני שונא אותו ואת שני ואת כל ראשי הועדים, ואת ההסתדרות ואת כל המנגנון והכח המשחית והמושחת.
אבל בפעם הראשונה בחיים אני מסכים איתו. אם מישהו עבד, והעסקתו היתה חוקית, אז צריך לשלם לו. נקודה. אח''כ אפשר לדבר על תנאים לצמצום התקציב, על קיצוצים במצבת כ''א וכו'. אבל הלנת שכר בשם הממשלה? אני מתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
פרץ הגדול מכולם חזק ואמץ
ל"ת
שני,
20/09/04 20:10
|
|
 |
94.
BE REAL
CHANAN FRADKIN,
USA,
20/09/04 19:58
|
WHY SHOLD THE GOVERMENT HAVE TO PAY IF YOU ALL OVER SPEND YOUR BUDGET?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אנשי עדר
יוסי,
רשל''צ,
20/09/04 19:56
|
ניצול ציני של העובדים להון פליטי האם העובדים עובדים ברשויות או בכנסת מה זה שייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יש אוטובוסים מחר?
ל"ת
סטודנט,
20/09/04 19:52
|
|
 |
כן
gg,
20/09/04 19:59
|
|
 |
91.
עובדי רשויות גנבים ומושחטים.
ל"ת
בירן,
תל אביב,
20/09/04 19:52
|
|
 |
תגובה
עדי,
20/09/04 20:52
|
|
 |
זה כן נכון
ל"ת
ff,
21/09/04 01:10
|
|
 |
90.
אני אצביע ביבי
ל"ת
אבי דו - יה,
צפון,
20/09/04 19:46
|
|
 |
תצביעו כולכם ביבי - ועתידנו ??
חיים,
יפו,
21/09/04 00:09
|
|
 |
רק ביבי יציל את המשק .
ל"ת
שכיר ומאושר,
20/09/04 20:47
|
|
 |
גם אני
שי,
20/09/04 20:19
|
עכשיו ברור למה הוא נחוץ. צריך לשים סוף לשחיתות במגזר הציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמצביע ביבי
י,
א''י,
20/09/04 20:47
|
|
 |
אתה שטחי ומוסת די לשנאת אחים
ל"ת
מבקר תגובות,
20/09/04 20:34
|
|
 |
89.
פרץ
שפור,
תל אביב,
20/09/04 19:39
|
|
 |
88.
עמיר פרץ שר האוצר
ל"ת
נפגע ליכוד,
אשדוד,
20/09/04 19:38
|
|
 |
87.
אוי לנו!
אזרח מודאג,
תל אביב,
20/09/04 19:35
|
לצערינו מוכיחים אנשי ההסתדרות ובראשם פרץ, עד כמה חשובה להם טובת המדינה, נבלות אלו לא חושבים על תוצאות השביתב, הן לסבל של האזרח הפשוט, והן לנזקים העצומים שזה יגרום לכלכלה הצולעת של מדינתינו, ''לא נסכים שהעובדים יהיו בני ערובה''. קורא פרץ והופך את כל המדינה לאסירים. '', עלול להפוך את ישראל למדינת עולם שלישי.'' חרד פרץ והופך את המדינה למדינת בובות, שבה קומץ פועלים מושחתים אוחזים מדינה שלמה בגרון. ביבי ואריק, תיכנסו בנבלות הללו פעם אחת ולתמיד, העם אתכם!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להתייפייפות הקפיטליסטית!!!
מאור ב.,
ת''א,
21/09/04 02:21
|
נסה אתה לא לקבל משכורת כמה חודשים, תחווה את זה על בשרך ותדבר אחרת. חתיכת חזיר קפיטליסט שרואה בקושי את עצמו ובטח שלא אנשים אחרים. תפתח את העיניים והאוזניים - אנשים עבדו !!! עבדו!! ולא קיבלו משכורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאור ב. - בבל''ט!!
אליטה,
21/09/04 08:32
|
כן, צריך לשלם לעובדים את השכר שהולן כולל ריבית והצמדה - ומיד אחר כך, לפטר את כל אוכלי החינם!!!
אם אני לא מקבל משכורת חודש אחד, אני מחפש עבודה אחרת ובמקביל - מגיש תביעה נגד המעסיק.
אמה-מה - אוכלי חינם, טוב להם ב(אין) עבודה שלהם. הם לא יחפשו עבודה - אז מה? אז הילד ילך לעבודה עם לחמנייה ריקה - עוד מעט פרץ ישבית את המדינה - הממשלה במילא תיכנע למאפיה הסיציליאנית ההסתדרותית - נקבל את הכסף כולל ימי השביתה - נחזור ל(אין) עבודה - ונקנה לילד שוקולד למרוח בלחמניה.
אדוני, בשביל כבוד צריך לעבוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח מודאג אתה לא העם
מבקר תגובות,
20/09/04 20:35
|
|
 |
שכיר חרב ביבי,אמרתי לך, העם
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 08:33
|
מחוסן מהרעל שלך ושל שולחך נתניהו הביבי. העם נגד ביבי, והעם צודק. והעם ינצח את נתניהו הביבי. סמוך על המילה שלי, אני מבין בפוליטיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
Peretz ocher Israel
Ephi,
20/09/04 19:23
|
|
 |
85.
בקר טוב עמיר פרץ. הגיע הזמן
ל"ת
שלמו לעובדים,
20/09/04 19:17
|
|
 |
84.
פרץ, לך על זה !!
נסים גבאי,
נתניה,
20/09/04 19:14
|
AMIR PERETZ GO FOR IT מאת: נסים גבאי שר האוצר בנימין ראש הממשלה לעתיד נתניהו, אמר היום לתקשורת: ''אנחנו העברנו את כל הכספים לצורך תשלום המשכורות לעובדי הרשויות המקומיות''... מתי העברת את כל הכספים, מר שר האוצר? היום? אתמול? שלשום? שמע ביבי (אקרא לך ככה, כאילו אני חבר מרכז ''ליכוד'' שאתה חייב לו): ''העובדים ברשויות המקומיות לא מקבלים משכורת בממוצע שנה וחצי...''. ז''א שהאמירה שלך על העברת הכספים, היא מאוחר מידיי, עלובה מידיי, דמגוגית מידיי... על אי חוקיות אין מה לדבר, כי החוקים שלכם שם במגדלי השן - ושלנו, ממש לא אותו דבר. אבל הכספים הללו שאתה מתפאר כי ''הועברו''... למעשה נתקעו ע''י אותו שליח (בטח הוא גם השליח של לריסה ויגאל...) - ב... קופת המדינה כמובן. קופת האוצר. קופת פורז. קופת שרצים. לא חשוב... והיתה לנו גם הארה נוספת (הפעם ללא ציניות) של הגב' יעל גרמן - ראש עיריית הרצליה. ראש העירייה מהרצליה נטולת הצורך בקבלת ''תרומות'' מביבי ועוזי כהן, הטיחה את כל האשמה ב... מי אם לא... ביבי ופורז. היא הסבירה בפשטות שהאוצר ומשרד הפנים, קיצצו, קיצצו, וקיצצו... אח''כ באו לעיריות והמועצות - וביקשו מהם... התייעלות. על מה התייעלות? לפטר? כמה? את הכמות שכבר אי אפשר להאכיל, או את הכמות הנוספת שתסגור כל הרשויות? ומה עם חוק חינוך חובה, תפקיד המדינה - שלא מתבצע, אלא על גב הרשויות הקורסות? לא אלאה אתכם בשרלטנות הממשלתית, כי הכח בידם לבוא ולעצור אותי למעצר מינהלי... לא אכתוב את כל האמת, כי תמיד קורות תאונות, וכידוע גם אני אינני חסין, אז לך תוכיח אח''כ מאיפה זה בא - והרי לא חסרות תאונות בישראל. אז אמיר פרץ ידידי: לך על זה !! אולי אינך קונצנזוס פוליטי בישראל. אולי אתה ראש ההסתדרות המקושר בצדק או שלא - לוועדים השמנים והשבעים במשק. אבל השבתת המשק באופן מוחלט - צורך השעה, גם אם כל תוצאה חיובית לא תבוא כנשרכת לאקט הזה, אם לא יקום העם היבש הזה ממרבצות שאננותו למיגור השחיתות הנוראה בה אנו טובעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מר פרץ - התעוררת
דן,
ת''א,
20/09/04 19:12
|
סוף סוף נזכרת שההסתדרות זה לא רק חברת חשמל, הנמלים, הרכבות, רש''ת, אלא גם עובדי סעד וניקיון ברשויות המקומיות.
אתה, שמטיף לסולידריות בין עובדים הפנית להם כתף קרה ביומם המר, אבל התעוררת, וטוב שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
חיידקי הציפורניים
חיידקים עליך,
20/09/04 19:02
|
חיידקי הציפורניים השחירו פניהם שאריות הצואה היבשות נפלו לאיטן ובשיער? - שם התחוללה אורגיה מטורפת של כינים- זו בתופים וזה במצילתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
איזה כיף!!1 אני עובד בזק ומחר
ל"ת
ר.,
בת-ים,
20/09/04 18:59
|
|
 |
80.
חיידקי הציפורניים
חיידקים עליך,
20/09/04 18:55
|
חיידקי הציפורניים השחירו פניהם שאריות הצואה היבשות הפכו חיש מהר למושבת מיקרובים ענקית ובשיער- שם התחוללה לה אורגית כינים מטורפת, זה בתופים וזו במצילתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
חיידקי הציפורניים
חיידקים עליך,
20/09/04 18:54
|
חיידקי הציפורניים השחירו פניהם שאריות הצואה היבשות הפכו חיש מהר למושבת מיקרובים ענקית ובשיער- שם התחוללה לה אורגית כינים מטורפת, זה בתופים וזו במצילתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כולם להיכנס
היהודי,
20/09/04 18:53
|
כולם אשמים בשביתה הזו וכן זה כולל את פרץ ואת נתניהו ואת פורז. הפתרון לדעתי צריך להיות כך: לחוקק חוק שיאפשר לממשלה להזרים כספים לעובדים בלי שהנושים של העיריות יוכלו לעקל זאת ובאותו זמן לחולל רפורמה ברשויות המקומיות שתכלול איחוד רשויות ,ופיקוח על ראשי העיריה שמבזבזים את כספי הציבור. ומי שחושב שעמיר פרץ דואג לעובדי רשויות המקומיות טועה. אכפת לו רק מהועדים הגדולים.ולביבי אני קורא להתחיל לפעול על מנת לסיים את המשבר כי זה פשוט לא יכול להימשך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הפרץ הזה זה נזק למדינה
ינון,
שרון,
20/09/04 18:52
|
עמיר פרץ גורם סבל לאזרחים נוספים(בנוסף לעובדי הרשויות המסכנים ששר הפנים חובב האנטישמים אשם במצב) וזה לא הפתרון. אבל מפא''יניקים אין להם הרבה שכל ,וכל דבר שגורם רע לאזרח תטוב בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ וחבריו, מושחתים לכו הביתה
עובד,
קרית שמונה,
20/09/04 19:29
|
למה לגרום סבל בחגים לאזרחים. תפגין נגד ראשי רשויות מושחתים שנוהגים ברכבי פאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ינון, פרץ מחפש רייטינג
שושנה,
מעלות,
20/09/04 19:28
|
האיש מחכה לחגים כדי לגרום סבל לאזרחים. ועוד האיש הזה רוצה להיות ראש ממשלה... בדיחה רעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פרץ גורם סבל לחולים ?!
דודו,
חדרה,
20/09/04 19:27
|
רק איש חסר רגישות מינימלית גורם שביתה שגוררת סבל לאנשים נוספים. השביתה בקופת חולים מונעת טיפולים שאנשים מחכים להם חודשים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ- היהלום שבכתר שרון אסון
בוזגלו,
20/09/04 19:06
|
אתם כולכם או מטומטמים או מסוממים אתם לא מבינים ששרון הפך את הדמוקרטיה לדיקטטורה הוא עושה מה שבראש החולה שלו ושל בניו עם המליונים שקיבלו אז תפסיקו להיות תמימים או טיפשים רק פרץ עוד מחזיק בניצוץ הדמוקרטיה. ואוי אם היא תאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע - פרץ ופורז הביתה
שני,
חיפה,
20/09/04 18:59
|
פורז הוא שר עלוב ופאטתי, כל אימרה שלו לקוחה מהשוק ''התרבותי'' להלן התבטאויותיו האינפנטיליות: 1. משפחות ברוכות ילדים זה לא ברכה. 2. איו רעבים בארץ 3. גם יהודי יכול להיות אנטישמי
הפאטתי השני זה פרץ (או יצפאן...) שרוצה להיות במרכז באמצעות שביתות המוניות. נמאס כבר משותי התה האלו בהסתדרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכס,שכיר חרב ביבי מסיט את
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 15:13
|
דעתנו מהאשם העיקרי. חושב אותנו לאספסוף נבער מדעת!!!!!!!!! ביבי ירד או שהעם יוריד אותו!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Third world par excellence
Abitbul,
Istanbul,
20/09/04 18:51
|
No compromise for not having salaries .The authorities are corrupt and mismanaged hence,their deficit .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
תלחמו במדינה, לא בציבור !
מנהיגים מושחתים,
עם אוויל !,
20/09/04 18:50
|
למשל: שביתה במכס. תעביר את כולם בירוק.
שביתה בזבל. תנקו, אבל את כל הזבל תובילו לכנסת.
אפשר להביא עוד דוגמאות. פשוט אין לכם אומץ, וכך גם לא תקבלו כלום. אני מבין אתכם אבל הלוואי ולא תקבלו כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגמרי נכון. כמו שעשו בצרפת
ל"ת
מאור ב.,
ת''א,
21/09/04 02:18
|
|
 |
74.
Amir Perez Hamushat
ל"ת
koko,
u.s,
20/09/04 18:50
|
|
 |
73.
מיגזר ציבורי מושחת
השרון,
השרון,
20/09/04 18:48
|
כל עובדי המיגזר הציבורי מושחתים אין עובד במיגזר הציבורי שלא קעבל/מקבל תנאים שגובלים בשחיתות החל משעות נוספות שלא מבוצעות בעיריות וכלה בשוטרים ואנשי קבע שמקבלים תוספת על תואר אקדמאי מפוקפק שרכשו באיזה סניף זוטר של אונברסיטה , יש לפרק לאלתר את כל המיגזר הציבורי ולהקימו מחדש , זוהי מלחמת קיום של האזרחים הישרים שעובדים כמו עבדים לטובת חבורת פרזיטים שלא יודעת שובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ
מבקר תגובות,
20/09/04 20:41
|
כמה מורים מושחתים אתה מכיר? כמה אחיות מושחתות אתה מכיר? מה אתה יודע על עובדי המדינה? די לשנאת אחים, די להסתה, די לפול במלכודת השסוי שנתניהו טומן לנו. המאבק הוא בין המיליונרים לעמך ישראל וזה כולל את המגזר הציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תבקר עגבניות!
אליטה,
21/09/04 08:16
|
מי מדבר על אחיות ומורים - יא טמבל ?
מדובר על עובדי רשויות שיושבים ולא עושים שום דבר מועיל למען האנשים שמלמים את משכורתם - הציבור.
זאת ועוד - הרוב הפרזיטי הזה שקיבלו את הג'ובים האלה בשיטות המאפיה של עוזי כהן - דופק את גרעין העובדים הפרודוקטיבי ברשויות ואת ההוכחה יש לנו מול העיניים.
תשלום שכר (פלוס ריבית והצמדה) - פיטורים של כל אוכלי החינם - התיעלות על ידי ניהול הרשויות בידי ועדה קרואה - רק כך תפתר הבעיה.
המאבק הוא בין אוכלי החינם לאנשים שעובדים קשה. אני לא מליונר, חביבי. רק אחד שעובד למחיתו.
בשביל כבוד צריך לעבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
סמכות=אחריות
riri,
מרכז,
20/09/04 18:46
|
אם זה באחריות הממשלה תשלום המשכורות אזיי זה גם בסמכותה לפטר לפיכך אני מציע לשלם לכל שובת את משכורתו בתוספת פיצויי פיטורין ומהיום והלאה כל גיוס כ''א ברשויות יהיה מותנה באישור השלטון המרכזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
Where is
lior,
g.dan,
20/09/04 18:41
|
trhe law? The Histadrut mafia makes our lives even more miserable and nobody seem to care I am realy tired of this country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
עובדי חברת חשמל, מקורות, הרכבת
סתם אחד,
20/09/04 18:40
|
עובדי חברת החשמל, מקורות, הרכבת, הנמלים - למה הם שובתים ??? יש מאפיה במדינה שקוראים לה הסתדרות, ואנחנו אלה שלא עלינו עובדים ,אנחנו משלמים נמאססססססססססססס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף גם הם תורמים את חלקם-
אח,
21/09/04 00:23
|
למאבק החברתי. כל ישראל ערבים, שכחתה? מעולם לא הייתה בישראל שביתה כל כך מוצדקת. תפסיקו לדאוג רק לתחת שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פרץ הורס את המדינה
ל"ת
מיכל,
20/09/04 18:35
|
|
 |
68.
מקווה שבית המשפט יבטל השביתה
ל"ת
ירון,
י-ם,
20/09/04 18:19
|
|
 |
67.
די נמאס!!!!! די לשביתות
רוני,
כפר סבא,
20/09/04 18:18
|
אנו רפובליקת בננות! שובתים כאן יותר מאשר עובדים ככה אי אפשר להמשיך!!! לא יודע במי האשמה אבל המצב קטסטרופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עדיף מאוחר מאף פעם!
יוני,
20/09/04 18:12
|
חבל שבגלל שלציבור המסכן הזה אין ''יד על שלטר'' ההסתדרות הזניחה אותו עד עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
for some reason
jonas,
20/09/04 17:10
|
for some reason, nobody says why these people don't receive salary. go and ask amir perez.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אולי
דני,
מרכז,
20/09/04 15:52
|
|
 |
63.
ממשלה שונאת אזרחיה !
עממי,
20/09/04 15:03
|
זאת ההרגשה הכללית שלי מאז כניסתו של ביבי(יוב) לחיינו . לעולם לא אצביע ליכוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני אצביע ביבי,
אל,
20/09/04 18:25
|
|
 |
הלוואי שתעבוד 10 שנים בלי כסף
נמאס מביבי,
20/09/04 19:25
|
יא חרא ! רק על עצמך אתה חושב. אנשים ע ו ב ד י ם ולא מקבלים כסף להאכיל את הילדים.הם לא עובדים אצל מזרחי אות מוסקוביץ הסעות בע''מ.הם עובדי ציבור . אנשים נכנסו לאוברדראפטים מטורפים . אין בשום מדינה מתוקנת דבר כזה , זה מדרדר את המדינה לזבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי צודק!!
אליטה,
21/09/04 08:05
|
קודם כל ושיהיה ברור - אתה חרא. עכשיו, אחרי שכיסינו את הנושא הזה, בוא ניגש לעיניין האמיתי - הסירחון שמופץ לכל עבר - כתוצאה מהריקבון המתקדם ברשויות המקומיות.
שיהיה ברור - אני חושב שזה חמור (ואף פלילי) להלין שכר עובדים. את השכר לאנשים שעבדו בשבילו יש להחזיר עם ריבית והצמדה ללא דיחוי.
אולם(!) - צריך לגמור עם החגיגות של אוכלי החינם. וזה מה שבנימין נתניהו עושה. מי שלא מצדיק את עצמו שיפוטר!!
כמה עובדי רשויות יושבים כל היום ומגרדים את הביצים, רק כי האח של הבן דוד של הסבתא סידר להם עבודה על חשבון משלם המיסים - כאלה אנשים שלעולם לא היו מוצאים עבודה בשוק החופשי ?
מועצות דתיות ? - שיעשו אותם דתיים אציליים את עבודתם מעתה ואילך בהתנדבות. למען שם שמיים. מי שאין לו הצדקה יורד מיד ממצבת כוח האדם. נקודה.
ביבי מרים פה את הרמה - ומעביר את כל דלת העם שיעור בחינם - יותר, אם לא תשקיע בלימודים, לא תשכיל ותהיה ללא כל כשרון - תרעב ללחם. מכאן והלאה כל האפסים וילדי האפסים שמחונכים לאפסיות יבינו - בשביל כבוד צריך לעבוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
להעיף את ביבי מחיינו
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
20/09/04 14:26
|
|
 |
61.
הגידו כן לשביתה !
ל"ת
אזרח חרד למצב,
20/09/04 14:25
|
|
 |
60.
שביתה צודקת בהחלט!
ל"ת
עממי,
20/09/04 14:25
|
|
 |
59.
אין אמונה בביבי (יוב)
ל"ת
אזרח ותיק,
20/09/04 14:24
|
|
 |
58.
השביתה - מהמוצדקות!!!
טלי,
תל-אביב,
20/09/04 13:59
|
יאללה קדימה, סוף סוף שעמיר פרץ יעשה משהו מועיל עם הכוח שיש לו בידיים. בשביל עובדי הנמלים וחברת החשמל ההסתדרות מוכנה לעשות הכל אבל בשביל עובדי הרשויות המסכנים לקח לה שנה כדי להתערב.
קדימה לשביתה כללית, אני יודעת שאני אסבול אך אני מוכנה לסבול בשקט עם זבל מתחת לבית ואף שירות ציבורי שאינו מתפקד רק בשביל לעקור מן השורש את הנורמה המזעזעת של אי תשלום שכר לעובדים. אני מקווה שהשביתה הזו תהיה ארוכה, מתישה ומזיקה שבסופה יודחו שינוי וביבי מתקפידיהם בממשלה ויועמדו לדין על ביצוע פשעים כלכליים נגד העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
משכורת אחת זה גם משהו.
מארק,
מרכז,
20/09/04 13:28
|
|
 |
56.
פרץ מאז ומתמיד אהב ללכת עם
שירי,
דרום,
20/09/04 13:26
|
|
 |
נראהאותך עובד יום ללא משכורת
אזרח כואב,
20/09/04 13:50
|
|
 |
55.
באמת מצחיק.
גאולה,
ירושלים,
20/09/04 13:25
|
שמציבים לרשויות תנאים לקבלת משכורות של יותר מחצי שנה.משכורות שהם הרוויחו ביושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון וממשלתו מנותקים מהעם!
ל"ת
קרנית,
20/09/04 13:23
|
|
 |
53.
עוד פעם שובתים...יאללה
שרונה,
מרכז,
20/09/04 13:22
|
|
 |
טוב שיש מי ששובת ודואג לעשוקים
ל"ת
אכפת לי,
20/09/04 14:00
|
|
 |
52.
פרץ היקר
רועי,
20/09/04 13:21
|
למה לא תניח את נשק השביתה בצד ותן יד לממשלה פעם אחת למען המדינה שכולנו חיים בה וצריכים לחיות בה עוד הרבה דורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר פרץ
נחמן,
20/09/04 13:56
|
אלו בחברה שתמיד מחפשים אשמים מפנים אצבע מאשימה אליך, מושפעים מתקשורת לא אוהדת ומדיס -אינפורמציה. לחם את מלחמתך בעד החלשים והנזקקים! היה להם לפה ! ובהצלחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן ממשלה
אורי,
20/09/04 13:54
|
שלא משלמת שכר לעובדים עבור עבודתם, שיוצאת חדשות לבקרים עם גזרות כנגד החלשים, הזקנים, החולים, הסטודנטים, המובטלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אין קשר
רון,
חיפה,
20/09/04 13:21
|
האוצר ומשרד הפנים צריך לדעת שהפועל עבד מגיע לו שכר תמנעו מראש העיר שכר ותשלמו לפועלים כל מה שאתם רוצים התיעלות אחר כך קודם כל משכורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
באמת תודה לך מר אריאל שרון
עודד,
קרית ביאליק,
20/09/04 13:19
|
|
 |
49.
ביבי זה אסון ליהודים
הדס,
השרון,
20/09/04 13:18
|
|
 |
48.
לא ברור לי למה רק עכשיו
ציון,
נתניה,
20/09/04 13:17
|
מעבר לחצי שנה עובדי הרשויות בקריסה טוטאלית,לאף אחד לא אכפת.עכשיו שסופסוף בעית המשכורות עברה לסדר היום אז כל מה שיש לממשלה תהציע זה עוד הצעה מגוחכת ומביישת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אם הם רוצים שביתה
רחלי,
20/09/04 13:15
|
|
 |
''להם'' יא מטומטמת !
רחלי את חתיכת,
חסרת לב,
20/09/04 19:27
|
כמה בני זונות אפשר להיות? תגידי רחלי מה עשתה לך המנקה בעירייה שלא מקבלת את משכורת המינימום שלה כבר חצי שנה ? נראה לך שהיא מיליונרית , שהיא לא זקוקה ל3300 ש''ח האלו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רכלבסקי
יונתן,
20/09/04 13:14
|
|
 |
45.
כולם מגלגלים עיניים
נסים גבאי,
נתניה,
20/09/04 13:14
|
עכשיו כולם מתעוררים לדבר על מוסר פתאום גילו רבים בעם, שאי תשלום משכורות לעובדי הרשויות - הוא עבירה על החוק ופשע מוסרי ממדרגה ראשונה. פתאום מדברים על כך שאפילו רבנים, בשם הדת והיהדות, לא זעקו לשמיים בשם העובדים שמזלזלים במעט כבודם הנרמס. פתאום יצאו חברי כנסת והקימו אוהל מחאה מול משרד האוצר - וזאת אחרי חודשים ושנים שאין משכורות לעובדים. פתאום קם ראש ממשלה שמן ומדושן עונג, החשוד בפלילים מפה ועד הודעה חדשה - ומכריז בפעם המי יודע ש''ככה אי אפשר להמשיך...''. פתאום מתעוררת ההסתדרות, הגורם הציבורי שאמור להיות לפה, לשון, גרון, וזרוע נטויה של העובדים - ויוצאת למערכה שכולה מריחה פוליטיקה זולה. פתאום מצאה לה התקשורת שאוהבת לארח את הסלבריטאים, הפוליטיקאים, ה... מימסד הדבוק בהם... - זמן לחוץ לספר עד כמה לא יתכן המצב... כל גלגולי העיניים הם זוועה אחת מתמשכת של חידלון ציבורי, ה''רגוע'' רק כי כולם משחרים לפתחם של המושחתים המושכים בחוטים. כל מי שעובד במשרד בו הראש מנווט את ענייני המדינה בהתאם לשיקוליו הצרים, ''שליחות'' מפלגתו, וייעודו ההיררכי בעתיד - שותקים ועומדים לצידו, מפחד התמוטטות תיקרת ה''פל קל'' בדמות מקום העבודה. כל מי שמקושר לסלבריטאים המקושרים לתוכניות האירוח המקושרים לאמצעי התקשורת המקושרים למרכזי המפלגות המקושרים לאיליי ההון, המקושרים לפוליטיקאים, המקושרים לנבחרים... שותק ומשחית ביודעין את אושיות קיומה של המדינה. אבל לאף אחד זה לא איכפת. כל שני וחמישי יעשו פרצוף ''איכפתי'', יזרקו הימהום בלתי מוסבר, ו... ויצעדו בגאווה מאוסה לעבר מכוניתם המפוארת הממומנת ע''י המדינה ועל חשבון המשכורות הלא משולמות לאלה שבקושי גומרים את החודש - עם ואילו היתה משולמת משכורתם. כי כולנו צבועים המנסים להתכסות בתהום הביזיון, ולא מבחינים כבר בין שחור ללבן - כל עוד זה לא נוגע בנו אישית. אם אנחנו חולים - הכאב לחוסר האפשרות להתרפא ללא כל הטריקים והשטיקים שהמערכת אוכלת יושביה ייסדה - מוכיחה לנו מהר מאוד שאין בריאות. אם אנחנו חולים סופניים, מתבררת לנו מהר מאוד האמת הכואבת כי לאף בריא לא איכפת מעובדת עזיבתנו הקרובה את העולם הזה. אם אנחנו נזקקים לחינוך דואג לילדינו, מיד נתקלים אנו בכאלה בעיות בירוקרטיות וכלכליות - שכבר בגיל צעיר רואים את עתידו המעורפל של הילד בשוק הדגים... אם הגענו לקשיים כלכליים, באשמתנו או באשמת כח עליון, מהר מאוד נוכחים אנו לדעת שהבנק לא מכיר בנו יותר, העירייה פתאום בזה לנו, שרותי הרווחה חושדים בנו, הביטוח הלאומי מבקש תשלומים במקום לעזור, בתי המשפט נערכים עם מיטב האמצעים כדי לנגח בנו, ורשויות השלטון הגבוה תרתי משמע בירושלים... בכלל פלנטה אחרת המיועדת למיוחסים ומקורבים בלבד. כי ככה זה כאשר הגוף המימסדי, המחוקק, המבצע, והשופט - חוברים יחדיו כדי למוסס כל חוק וערכת מוסר אלמנטריים - וברור כשמש שבמקרה כזה גם דיבור ללמפה, לקיר, או לכותל - כבר הפסיקו מזמן להיות בדיחה. אי תשלום משכורות לעובדים, ע''י המדינה שאיננה מוותרת לאף אזרח שעובר על החוק - ובעצמה עוברת על החוק... מביא אותנו למחוזות ששום רכב ארבע על ארבע לא יוכל להוציא אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתבכיין תן פתרון
שמש,
20/09/04 13:48
|
כל גיבובי המילים שכתבת נבובים איש לא יקא ולא יתן דעתו על כך תן פתרון יצירתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ממשלת שרון הורסת את הדמוקרטיה
ש.לוין,
20/09/04 13:13
|
מה זאת החוצפה הזאת לכם. לא לשלם לעובדים את שכרם. זו רמיסה גסה של הדמוקרטיה. לפיכך יכול כל מעביד להלין את שכרו של העובד ויש תקדים ממשלתי לכך. גם לבית הדין לעבודה אתם הממשלה לא סרים אתם עושים דיקטטורה וקרקס מהדמוקרטיה. אם רשות מקומיות כשלה אל תנהגו לפי הפתגם אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה אתם מביאים את המשק לאבדון ותוהו ובוהו. אז תוציאו את ראשי הרשויות השיקריות ואלה שגנבו החוצה הביאו ועדות קרואות ושלמו מיד לעובדים את השכר עם הפרשי ריבית והצמדה וקנסות כפי שבית הדין לעבודה קבע. אחרת אתם בממשלה הפושעים הכי גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
באמת תודה לממשלת שרון
ג'וני פילוני,
20/09/04 13:06
|
|
 |
42.
ביבי הביתה!!
ל"ת
נטע,
ראשון לציון,
20/09/04 13:01
|
|
 |
41.
בהצלחה לעמיר פרץ
תמי,
20/09/04 13:00
|
|
 |
40.
טוב ששרון החליט להתערב...
צפריר.ג,
מרכז,
20/09/04 13:00
|
אחרי שעובדי הרשויות הגיעו כבר לסף רעב! אני אישית לא יודע מה הייתי עושה בלי חצי שנה משכורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא עזר הכל בבלאט
ל"ת
שמש,
20/09/04 13:49
|
|
 |
39.
הממשלה גונבת מהאזרח!
חנן,
רמת גן,
20/09/04 12:58
|
|
 |
38.
העיקר שביבי בנתיים
נדב,
20/09/04 12:57
|
|
 |
37.
תודה רבה לך אריק
ליאורה,
ב''ש,
20/09/04 12:52
|
הגיע הזמן באמת שמישהו ישתין לכיוון של עובדי הרשויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מדינה בשביתה.
איתמר,
נהריה,
20/09/04 12:50
|
|
 |
אם כדי לעזור צריך לשבות -
נילי,
ירושלים,
20/09/04 13:58
|
|
 |
35.
עמיר פרץ צודק!!
אוהד,
מודיעין,
20/09/04 12:50
|
|
 |
34.
ליבי עם עובדי הרשויות המסכנים
נאוה,
20/09/04 12:49
|
|
 |
עובדי הרשויות הצביעו ליכוד
רוני,
20/09/04 23:08
|
|
 |
33.
חשבון פשוט
רונית,
חיפה,
20/09/04 12:48
|
כל השביתות שנגרמו כתוצאה מאי תשלום משכורות וכו' עלו למדינה הרבה יותר כסף מהמשכורות עצמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סופסוף מישהו מתייחס לעובדי הרש
מירה,
20/09/04 12:46
|
הרשויות.אני מקווה שכולם עברו את החג בשלום והתליחו למרות כל הקשיים לחגוג את החג בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פתאום יש 250 מיליון??
פיני,
בת ים,
20/09/04 12:45
|
|
 |
30.
מדינה בדרך לתהום.
מנשה,
20/09/04 12:44
|
|
 |
29.
כל הכבוד לעמיר פרץ
נעם,
20/09/04 12:42
|
|
 |
28.
ותודה לביבי ולכל ממשלת הליכוד
יהורם,
נתניה,
20/09/04 12:41
|
|
 |
27.
פרץ הרסת ת'מדינה!!!
ל"ת
אהוד,
מרכז,
20/09/04 12:40
|
|
 |
26.
הפעם אני מסכימה עם פרץ.
ל"ת
אילנה,
20/09/04 12:39
|
|
 |
25.
strike till this capitalists
avi,
20/09/04 12:34
|
|
 |
24.
תודה לאל
אייל,
כפ''ס,
20/09/04 12:34
|
|
 |
23.
חלם חלם חלם
ל"ת
ליאת,
20/09/04 12:33
|
|
 |
22.
תלונה בגין ביזיון בית המשפט
שולה,
ת''א,
20/09/04 11:25
|
פעילי ''העבודה האמיתית'' בראשות דני כהן ו''המשמרת הצעירה בעבודה'' בראשות ערן חרמוני הגישו תלונה ליועמ''ש כנגד השר פורז, השר נתניהו וראש הממשלה בגין ביזיון בית המשפט. אין חוק ואין סדר, הממשלה הזו פורצת את כל הגבולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אתה דואג רק לועדים הגדולים
ל"ת
פרץ תתפטר,
20/09/04 10:04
|
|
 |
תודה לועדים החזקים
מבקר תגובות,
20/09/04 20:47
|
תודה לועדים החזקים שמגלים סולידריות עם הקבוצות היותר חלשות במגזר הציבורי. מטומטם שכמוך מה אתה רוצה ש''עבדי'' חברות כ''א יצאו למאבק? די לשנאת אחים, די לפול במלכודת ההסתה של שקרניהו. המאבק הוא בין המיליונרים לבין עמך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
העיריות - חבר מביא חבר לבטלה
ל"ת
משותפת. סחטנים,
נא להתייעל,
20/09/04 07:54
|
|
 |
מסכימה מסכימה מסכימה ! ! !
ל"ת
אורית,
20/09/04 13:07
|
|
 |
19.
ביבי מתנהג כמו מאפיונר!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:30
|
ועכשיו קרוק, כשגמרת להסית את עובדי המדינה אלה באלה. עכשיו כשהם הבינו את שיטת ה: ''בולשביקים ,סמולנים ,אוכלי חינם ,פרזיטים , יגוארים,סוניה''. עתה משכל העובדים הבינו את שיטותיך הבזויות. עתה כשהם מבינים שאתה זכאי לתואר המסית הלאומי. לא ברור מאליו שהם יתאחדו ויעשו סוף לתרבות הביבית שלך????????????? לא חשבת על זה קרוק????????? אא מאי, אתה אומר :''יש לי גבר מאחורי, אריק, אני אלכלך עליו והוא יציל אותי''. רק אלוהים יודע מדוע אריק לא נותן לך לקרוס?????????????. לא חותמים הסכמים עם מפר הסכמים חתומים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה זה כל כך מסובך לך קרוק??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב ביבי ראש ממשלה על אפך
דור,
20/09/04 17:02
|
|
 |
בקרוב יצמחו לי שערות על הלשון!
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 15:16
|
יותר הגיוני שתגיד כי הוא יהיה נשיא ארצות הברית, כי שרה כבר התחילה לארוז !!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הפתרון
אורן,
20/09/04 03:00
|
1) לשלם מייד את השכר כולל הצמדה, ריבית ופיצויי הלנת שכר. 2) לבדוק את הסיבות לגרעונות. אם מדובר בשחיתות או בעיה של טוהר מידות לטפל טיפול פלילי. אם התקציבים לא ריאלים, לתקן. אם הניהול כושל להעביר את הרשויות הגרעוניות לניהול של ועדה קרואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה.
ל"ת
אחד,
20/09/04 12:51
|
|
 |
17.
העובדים בני ערובה של פרץ הפריץ
ל"ת
מיכל,
20/09/04 01:40
|
|
 |
16.
אריק תמנה את אחד הבנים ליעץ...
ליכודניק,
חולון,
19/09/04 23:26
|
|
 |
אל תתמהו מאיפה צצה לנו התופעה
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:40
|
זה שכיר חרב ביבי נבהל ומנסה להסיט אותנו מהנושא. ומשבר פתאום על הבן של ראש הממשלה. לכל הדעות ללא שום קשר לנושא. להסיט כדי להסית!!!!!!!!!! נמאס לי כבר לחזור על זה!! שמי שהוא יגיד את זה במקומי בבקשה!! חייבים להסביר את זה לכל אזרחי המדינה!!! כי הקרוק שוטף את העם בכתבלבים ושכירי חרב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don’t you have enough
YB,
20/09/04 11:54
|
|
 |
אני נדרתי לעשות ככל כחי הדל..
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 01:37
|
להושיע את עם ישראל, מהאיש המסוכן הזה. אני חזרתי במיוחד ארצה לצורך זה!!! אני הזהרתי את מי שיכלתי מהאיש עוד בתחילת דרכו!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפתרון המתבקש
אזרח פשוט,
גוש דן,
19/09/04 21:59
|
צריך לחוקק חוק שכל עיריה תחזיר לפחות 5% מהחוב הכולל שלה כל שנה, ואחרת ראש העיר וכל אנשי המועצה יועברו מתפקידם ובמקומם יכנסו הבאים אחריהם ברשימה שרצה לבחירות.
אחרי שיעבירו חוק כזה כל עיריה תסגור את החובות שלה לבד - אתם תראו! אז גם אפשר יהיה לדבר עם הבנקים על פריסת חובות ולא יהיה צריך לשדוד את הקופה הציבורית כדי לכסות על החובות של השלטון המקומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תפטרו את העובדים המיותרים!
אזרח,
ת''א,
19/09/04 21:56
|
נמאסתם! בכל מועצה מקומית כל טמבל מסדר עבודה שאף אחד לא צריך לאיזה קרוב משפחה אדיוט שלו ואני צריך לשלם לכם?
למה לעזעזל הגיעו למצב שעיריה גובה כסף למיים מהתושבים ואז לא מעבירה את הכסף למקורות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה אומר את זה לפועלים של
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:46
|
הזבל שלא קיבלו שכר. הם לא יכולים לפטר ,אתה סתם מתעלל בהם!!!!! קרוק שליחו של רב הקרוקים!!!! כי הם הנושא. אל תסיט ואל תסית!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And you your working for wh?
ל"ת
YB,
20/09/04 11:54
|
|
 |
13.
כמו את כל יתר הבעיות הוא...
שכל עולמי,
19/09/04 20:59
|
יפתור...נו הצחקם אותי. כמו שהוא פןתר בעיות, שלום, ביטחון, יחנוך, בריאות, דיור, זיקנה בכבוד, ככה הוא יפתור את ....הכל. רציתם ביבי? קבלתם טיבי, רציתם שרון, קיבלתם חלום..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
האם הבנתי שפקיד או שר
מזכיר המדינה,
19/09/04 19:10
|
בממשלה מסרב לקיים פסק דין של בית הדין לעבודה ? אולי נסגור את המדינה ? ממילא שום דבר לא מתפקד כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה זה צריך להיות אשמת הממשלה
גיל,
19/09/04 18:58
|
אם הרשויות לא יודעות לנהל את הכספים שלהם, למה זה צריך להיות אשמת הממשלה? לדוגמא, קריית מלאכי - יש שם עשרות מפעלים שמכנסים כל כך הרבה כסף לעירייה, אבל העירייה לא שילמה בעבר 6 חודשי משכורת. יש הרבה עובדי עיריה שהם לא נדרשים אבל בגלל שהם חברים של ראשי הערים, הם נשארים. למה זה אשמת הממשלה, ולמה זה אשמתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לקח להם 3 מליארד ומוטט
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 01:33
|
את הרשויות המקומיות!! אולי עכשיו תבין מדוע הממשלה ''אשמה''. ביבי כרגיל כפי שאני מלמד כאן כמעט חצי שנה. זרק גפרור הצית תבערה ושילח אתכם שכירי החרב הבייים להסית נגד הקרבן!!!!!!!!!!!!11 תרבות ביבית!!!!!!!!!!!111 ועתה נעשה סוף לתרבות הביבית ולביבי!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מפרץ ו 40 השו.בתים בא לי להקיא
בצלאל,
19/09/04 18:57
|
אדם בלי ראש שבין האזניים שלו ...שלא קרא ספר בימיו לזה קוראים עבד כי ימלוך, והוא ולא עראפת שמאיים על ישראל מדי שבוע בגסות מחליאה ובשקרים. והללו מחסידיו שמצייתים לו, אתם הם שמגיע לכם העונש על שאינכם קמים ומסרבים לפקודת פריץ ההסתדרות הרקוב,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקוה שפרץ ושות יקראו ות 10
ל"ת
יורם אסף,
19/09/04 23:33
|
|
 |
מעניין אם לך לא היו משלמים....
למגיב 10 בצלאל,
19/09/04 20:57
|
היית מקיא? אתה יודע מה אתה יצור מבחיל. אבל לך לביבי את שרון הם המתאימים ביותר ליצור כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלאל הוא שכיר חרב ביבי !!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:37
|
אמרתי זאת כבר אלף פעמים!!!!!!!!!!!!!!! ובכלל כמעט כל להמגינים האחרונים על הקרוק, הם שכירי החרב שלו!! העם מאס בו מזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And you your working for who
ל"ת
YB,
20/09/04 11:56
|
|
 |
אני עושה הכל לשם שמיים ...
יגאל כהן,
רחובות,
21/09/04 01:31
|
בהתנדבות גמורה. כה יעשה לי אלוהים וכה יוסיף!!!!!!!!!! אך אתה קרוק מה לך ולאמת ולאלוהים. אין לך דין ואין לך דיין!!!!!!!!!!!11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל- 5 ו-3
יואב,
א''י,
19/09/04 17:46
|
מי גנב? זה ששובת או זה שלא משלם משכורת לאנשים עובדים. מספיק עם ההתייפייפות הקפיטליסטית המעושה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי גנב?
Caracal,
ישראל,
20/09/04 22:11
|
גנב זה מישהו שלא מקבל משכורת חצי שנה ולא מתפטר, במקום ללכת לעבוד במקום שעובדים בו ולא גונבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בעיה של הממשלה
גיל,
19/09/04 19:43
|
והממשלה לא צריכה לשלם בכלל, זה הרשויות. למה ראשי העיר והעוזרים שלהם עדיין מקבלים שכר גבוה אבל העובדים לא? העיריה - כן העיריה צריכה לשלם! ואם יש להם בעיה, אז שיתאחדו... אם, כן, לזה הם התנגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה מסית שכיר חרב, ראשי
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:34
|
הערים ''האשמים'' מקבלים משכורת, נבל!! זה העובדים שרצים אחרי האוטו של הזבל, לא מקבלים משכרת. מתי אלוהים יגאל אותנו ממך ומשכירי החרב הנאלחים שלך???????????????. מתי ???????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And you your working for who?
ל"ת
yb,
20/09/04 11:57
|
|
 |
יגאל כהן הטיפש
דוד,
20/09/04 07:32
|
לך לעבוש, או שמא את שכרך אתה מקבל מפרץ. אתה בטלן ונוכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן
דוד,
20/09/04 07:29
|
יגאל כהן טיפש גדול, שמתקשה בהבנת הנקרא. זה בדיוק מה שהכותב טוען, שראשי הערים ושאר הבכירים מקבלים שכר והעובדים לא. אבל אתה שהינך חולה נפש, אינך מסוגל אפילו להבין שני משפטים פשוטים בעברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן הוא
לא יגאל כהן,
20/09/04 07:26
|
|
 |
אתם גונבים לצבור חיים תקינים
ל"ת
בצלאל,
19/09/04 19:13
|
|
 |
8.
איפה ראש הממשלה לכל הרוחות!!!
רון,
19/09/04 17:45
|
מה עושה ראש הממשלה?? עסוק בלמכור את הפרים שלו במשק. שיתמודד עם הבעיה של הלנת שכר לעובדים המסכנים האלו. למה צריך להגיע להשבתה של כל המשק. בודאי שקל להאשים את פרץ. אבל איפה הממשלה לעזאזל? איפה האחריות של האנשים האלו ? בושה למדינה ולמנהיגיה שהגענו למצב כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to save Israel
pol,
j-m,
21/09/04 10:41
|
Our country has come to this situation because of blackmailers and primitives like you. Those who make these people more miserable are Amir Peretz and his friends from Hevrat Hashmal 'Bezek'' and so on. take the butter from them and give it to the poor and this I call justice. The positions these people hold make them poweful. The government has to change the laws. to make the positions in the above mentioned monopol institutions replacable . May be than we could save the country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בשביל זה אני מוכן לסבול שביתה
מאס בשביתות,
תל אביב,
19/09/04 17:43
|
אבל בשביל ראשי הוועדים של חברת החשמל ומקורות - שייתלו אחד ליד השני בכיכר המרכזית. איפה היית עד עכשיו יא בדיחה עם שפם ארוך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אבל למה החולים צריכים לסבול?
איתן,
19/09/04 17:22
|
אמיר פרץ אני מקווה שתהיה מאושפז קשה ותיפרוץ שביתה באותו יום חתיחת מושחת אוכל חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
enough with these strike
david,
19/09/04 16:53
|
The Histadrut is the cancer of our economy. We can't tolerate it anymore. What do they try to do, take us all down in flames
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nobody is above the low!!!
nobody,
20/09/04 12:31
|
i hope you will not get your salery for a few month.
amen.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Histadrut=Hamas
Jacob,
NYC,
21/09/04 00:49
|
Peretz should be handled by the Israeli secret service and then, maybe, Israel will be saved.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה לממשלה מותר לעבור על החוק
עובד עירייה,
ישראל,
19/09/04 16:52
|
שימו לב! מנכ''ל משרד משלתי מסרב לקיים החלטת בית דין.
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה עבריינית
eran,
21/09/04 08:03
|
אני פונה לכלל האנשים בגילאים 22-40 אל תשארו בישראל אני חיי באוסטרליה ומביט בתדהמה על הנעשה במדינה שתרמתי כל הרבה אבל לא עוד חברה ממשלתית מפסיקה את המים לעיריה לאחר שהתושבים שילמו עם מיטב כספם את חשבונות להסדיר שום דבר במדינה הזאת אני מבקש מכל אדם דיגש לשגרירות אוסטרליה או כל שגרירות ויבצע הגירה לכמה שנים אוסטרליה מעודדת הגירה מדינה מופלאה עם אנשים מדהימים אל תמתינו גשו כרגע באמצע העבודה באמצע הכל אל תשארו האמינו לי זו התחלה של הסוף בושה זו מילה עדינה אני בשוקאוסטרליה דומה לנו במזג האוויר ומתאימה לתושב הישראלי לעולם אני לא חוזר לישראל אחרי מה שישראל גרמה לתושביה חוסר חכולת לנהל מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גנבים שובתים-רק בישראל
ל"ת
Caracal,
19/09/04 16:34
|
|
 |
2.
ביבי שקרניהו פאסה שרון אין
ש.לוין,
19/09/04 16:01
|
רק שרון יכול עתה להציל את המשק מאבדן של מליארדי שקלים שירדו לטמיון מהשביתה הצודקת. רק שרון יכול לנטרל סוף סוף את השקרן והשרלטן ביבי שקרניהו שמביא נזקים חמורים למדינה ולחברה הישראלית השד עוד לא יצא מהבקבוק תרתי משמע אז כדאי מאוד שראש הממשלה יתפנה מעיסוקיו הרבים ויטה שכם ואוזן למה שמתרחש . אחרת תוהו ובוהו ישרור כאן הערום שלי ויקי כנפו זה רק אות אזהרה למה שאנשים שכבר אין להם מה להפסיד יעשו. ואל תגידו לא אמרנו זאת קודם. את ביבי שקרניהו חייבים לסלק לאלתר מהתפקיד הזה אחרת............,. לאלוהים הפתרונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל ראש הממשלה יוק
הרצל,
21/09/04 19:58
|
גם את שרון לא מעניין הוא דיבר היום במרכז המפלגה ניראה שהוא דיבר לעצמו לא מעניין אותו כלום הוא מנותק הוא מתנתק והוא חושב רק על התנתקות . לפיכך הוא מנותק לחלוטין ממה שקורה במשק מי יציל את המדינה??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
histadrut
shaul,
merkaz,
20/09/04 18:52
|
People like you are robbing the country and then cry Help! You make me sick like the digusting body of viki cnaffo whom ,you only, are pushing to the striptiz of terror. How much did you pay to her and by whose money?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הגיע הזמן
יואב,
א''י,
19/09/04 16:00
|
קשה לחשוב על סיבה מוצדקת יותר לשביתה. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
הגב לתגובה זו
|
|