 |
37.
אילת היא עיר זהב!!!!!!!1
שני,
אילתית גאה,
04/12/04 21:03
|
אנשים לא מבינים שהמע''מ עוזר למשפחות שבאו לאילת כי יותר זוטל פה מבמרכז.? ואיך אנשים יכולים להיות כל כך חסרי רגישות?לא אכפת לכם מהחיים של האילתים? אנחנו מתחננים לחיים שלנו והם עסוקים בלהקניט את האנשים הכי חמים ומקסימים שיש האילתים-העיקר לבוא לבלות ולהשחיט לנו את העיר אתם יודעים אבל ברגע האמת לא שמים עלינו בכלל...אבל אנחנו לא מופתעים..המדינה הזאת אף פעם לא העריכה את מכרה הזהב שנקרא אילת.. העיר היחידבה שמכניסה יותר תיירים מכל עיר אחרת במדינה הזאת... ואללה עם לא הייתה אילת מזמן הייתי עוזבת את המדינה כפויית הטובה הזאת..ישראל-חרא של מדינה, אילת- יהלום של עיר ואנשים מדהימים אילת אני אוהבת אותך והאילתים- אתם האנשים הכי מדהימים בעולם ואנחנו לא ונתר לך ביבי אתה עוד תצטער!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
eilat
mhmheilat,
eiat,
21/09/04 09:31
|
|
 |
35.
הפטור הזה מעולם לא עבר לצרכן !
ל"ת
מסעודה משדרות,
20/09/04 15:44
|
|
 |
34.
מאיר, חזק ואמץ!
ל"ת
אני,
ירושלים,
20/09/04 14:33
|
|
 |
33.
אין הצדקה לפטור ממעמ באילת
יואב,
תל אביב,
20/09/04 08:59
|
המחירים באילת לרוב יקרים בדיוק כמו בתל אביב, בייחוד בכל הקשור למוצרי חשמל, וזאת למרות שביטלו להם את המעמ על המוצרים. הסוחרים שם לוקחים לכיס את ה-17% והופכים אותם מהר מאוד גם לעשרים אחוז ויותר. אין כל הצדקה לתת להם פטור אם הכסף נכנס להם לכיס, במקום שיגולגל לצרכנים. ואם הם רוצים להתנתק, יש לנתק אותם גם מרשת החשמל, הטלפונים והמים הארצית. אם כבר-אז כבר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עדיף סיני מאילת-האילתים לא מפח
משה בוזנח,
20/09/04 08:42
|
עדיף סיני מאילת-האילתים לא מפחידים אף אחד. הם ירו לעצמם ברגל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עדיף סיני מאילת-האילתים לא מפח
משה בוזנח,
20/09/04 08:42
|
עדיף סיני מאילת-האילתים לא מפחידים אף אחד. הם ירו לעצמם ברגל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ושוב האילתים יבחרו ליכוד.נו מה
ל"ת
אי קיו 20,
אילת,
20/09/04 08:02
|
|
 |
29.
ביבי - תחזור בך.זה לא ישתלם...
זרובבל,
20/09/04 07:24
|
אתה הולך להלחם בבובות מריונטה הברבריות של בעלי ההון במדינה... הם מפעילים אותם יותר טוב מכל שר בממשלה...או אלוף בצה''ל...וחבל... אם הם חושבים שאילת שייכת להם...והם יכולים להתנתק/להלחם/לגבות כספים במעבר/לעשות נזקים של מיליארדים לכלכלת ישראל...רק בזכות זה שהם ברברים כוחנים...ועם נסיון צבאי...אז לאיפה הגענו???? עדיף להכנע...לפטר את כל בעלי התפקידים הצבוריים שתומכים בפרובוגנדה...(לא עכשיו...אחרי המבול...) ולראות איך מעודדים פתיחת אוניברסיטה/מכללות ומספקים עבודה לאינטיליגנטים באילת...שמקרה כזה לא יחזור על עצמו עוד 10 שנים...וכמובן - אני ורוב הצבור אתך ביבי! אתה צודק...רק בלי מלחמות...לפחות לא עם אטומי אזניים ורפי שכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בדרך לסיני-מקפיד לא לעצורבאילת
ליבש,
את הגרידים,
20/09/04 05:18
|
עיר הערסים הגרידים והסחטנים. נסיעה מהגבול עד הנסיכה במונית: 15 שקל !! (פחות מקילומטר) בקבוק מים חצי ליטר 10(!) שקלים . סולר יותר יקר מהמרכז -וזו ,לאחר הפחתה של 17% במעמ !! בגדים בקניון יותר יקרים ב20% מהרשתות בשאר המדינה. איפה המע''מ ? !?!? ראש עיר נבל שסימן את כל העיר בכחול לבן חניה בתשלום -גם בשבת !! אילתים ,אולי אתם אחלה אנשים בפרט,אך כעיר יצאתם לנו מכל החורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות תדע לפני שאתה מרעיל
חיים מיזרחי,
אילת,
20/09/04 15:43
|
המרחק בין אילת העיר למעבר הגבול הוא לפחות 8 קילומטר .המחיר הוא 25 שקל ללא מטען. ושרות המוניות באילת הוא מהטוביםן ביותר שיש בעולם .אני מאמין כי אתה יודע זאת בסתר ליבך .ענף המוניות באילת הוא ענף מס 2 בעיר אחרי ענף המלונאות לכן היזהר בלשונך וטעם את המים לפני שאתה מרעיל את הבאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גם אנחנו אכלנו אותה
קובי,
אילת,
20/09/04 03:58
|
יוקר המחייה באילת אינו מעיד על פטור ממע''מ בפועל. גם אנחנו תושבי העיר אכלנו אותה במחירים מופקעים, עם או בלי מע''מ. לדעתי , אם במילא המע''מ נגבה, שכל המדינה תהנה מכך אך שיהי פיקוח על המחירים לכל המוצרים, ולא יישמעו טענות כגון '' ההובלה'' יקרה. ההצהרות החוליגניות הללו מראות אימפוטנציה פוליטית...ובזאת אנו אשמים- אנו תושבי העיר. אם מחירי התיירות (בתי המלון בעיקר - היו נמוכים באמת, כל המדינה היתה עומדת לצדנו אך כשהמלונות יקרים, דוחות חניה על ימין ושמאל ועכשיו מתחילים להקים חניונים בתשלום...אל מול הבסטות הנתנות בחינם ופטור גורף בארנונה לבתי מלון. תגידו אתם, כך מנהלים עיר? מה אתם מצפים שיקרה? אגב, כאחד שמבקר רבות בחו''ל איךת לא נחשבת עיר תיירות באמת. אין תודעת שירות, קבלת פני התייר, הלקוח צודק וכו' נכון אמר מי שאמר שאילת לא מצדיקה את המחירים הנגבים עבור בתי המלון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אילתים,ראו איך החלאות הביביות
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:53
|
משקרים את העם שהם יוחלו להביא מים במשאית ממרכז הארץ והמחיר שלה יהיה אותו המחיר כמו אלה שלא הובילו. שלא תחשדו בהם שהם לא יודעים שהם מדברים שטויות. אלה שכירי חרב ביביים. מסיטים וסיתים נגד עם ישראל!!!!!!!!1 והפעם נגדכם!!!!!!!!!!!!!! עכשיו תורכם להיות ה''פרזיטים'' התורנים!!! תרבות ביבית!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
החגיגה נגמרה...שישלמו כמו כולם
ל"ת
רפי,
20/09/04 01:36
|
|
 |
24.
לאן לתעל חצי מילארד שקל בשנה ?
יורי טייכמן,
20/09/04 01:31
|
האילתים מונעים מאנטרסים אישיים, בניגוד לאוצר שרואה בעיניים מפוקחות את חוסר הצדק במתן פטור ממע''מ באילת (בעלות חצי מילארד שקל בשנה), במקום לנצל סכום זה למטרה חשובה יותר (חינוך בשדרות למשל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ביבי, אל תוותר להם.
אורנה,
20/09/04 01:07
|
|
 |
22.
על מי מאיימים פה בדיוק
גילי,
ראשון לציון,
20/09/04 00:53
|
אני לא מבין על מי מאיימים פה שיתנתקו גם ככה העיר הזאת נגמרת תוך יומיים והכסף גם כן (בלי מ''עמ אלק) בחצי מחיר היום בנאדם נוסע לאחלה נופש ביוון או טורקיה אז מה הסיפור אז עלינו לאיים בלי הנופשים ששופכים בעיר הזאת את כספם הרי לאילתיים אין מה לאכול אז מה החרטה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני איתכם
ל"ת
מוצי,
תל אביב,
19/09/04 23:27
|
|
 |
20.
לקנות לנסוע ולשלם באילת
מוטי60חיפה,
19/09/04 23:19
|
עבור פחית קולה 9 ש''ח אז מי מרוויח מהמע''מ, נכון, הגנבים, מוניות נסיעה של 2 ק''מ 13 ש''ח וללא קבלה, אז מה אתם מבלבלים את המח בלי מע''מ ויותר יקר מכל מקום בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אולי גם תושבי ירושלים ורמת
ניר,
19/09/04 22:57
|
|
 |
18.
מעמ
מרוי,
חמת גדר,
19/09/04 22:51
|
לתת פיצוים לאילתים ולאחזיר את אום רשרש למיצרים ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חטיבת גולני חוזרת
לוחם בשחיתות,
שדה הקרב,
19/09/04 22:39
|
אם צריך לשחרר את העיר שוב נא לקרוא לבחורים עם הכומתות החומות ולכל אותם סוחרים שהפקיעו מחירים איך אומרים במלחמה כמו במלחמה אין חוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
what the fuck? רפובליקת בננות!
עמית,
שרון,
19/09/04 22:38
|
מהיום אני ישות עצמאית, שלא יבקשו ממני מיסים, אני מוותר על זכות הבכי-רע. שיוציאו את הצבא מאילת וייתנו להם גם להגן על עצמם כשיבואו המצרים? הפלסטינים? הwhatsoever!!! זה לא שהם מתנתקים, אני אתנתק מהם בשמחה... אפילו אלמוגים אין שם כבר לראות... נראה את העבריין שיגבה ממני 300 שקל בשביל מעבר... באיזה זכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
רפי,
אילת,
20/09/04 04:51
|
ידידי היקר אם אתה היתה אילתי היתה מבין שרוב האילתים הם עצמאיים ורוב הפרנסה שלנו היא מהתיירות , גם ככה אילת נפגע הכי קשה מכל המדינה כי משפחות כבר לא יוצאות לחופש כי אין כסף, ואם אין כסף אז אין חופש ואז לא מגיעים לאילת ואז לנו אין פרנסה ,אז מה עושים? במה עוסקים? אין במה כי אילת היא עיר של תיירות שזו ההכנסה העיקרית שלה. ההצהרות האלו הם כדי לעשות רעש חזק במדינה כי בלי רעש שום דבר לא זז, אילת היתה העיר היחידה שב10 שנים האחרונות היתה מעבירה למדינה כ 400 מיליון שקל בשנה אקסטרה מההכנסות של העיר ועכשיו רוצים להרוס אותה.אם ראיתה את לאס ווגאס אז אתה צריך להבין איזה דובדבן יש למדינה הזאת . מקווה שתבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No. 16
Michael,
Oshby,
19/09/04 23:02
|
|
 |
15.
גם אני רוצה פטור ממע''מ
חדיג'ה,
19/09/04 22:14
|
כי חם לי בקיץ בתל-אביב ולכן אני צריך להפעיל מזגן יותר מתושבי קריית שמונה. וגם אין לי חניה בבית ואני צריך לקום לפני שמונה או לשלם 5 ש''ח לשעה. וחוץ מזה אני צריך לנסוע 5 שעות עד הגבול בשביל לעבור לסיני אז מגיע לי לפחות 17% הנחה על כל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ואיך חיו באילת לפני הפטור ממעמ
אורן,
19/09/04 22:03
|
הרי עד 1985 לא הייתה אילת פטורה ממע''מ והדבר לא הפריע לה להיות אטרקציה תיירותית...בעצם,כשחושבים על זה,באותן שנים אילת הייתה יותר טובה ממה שהיא היום...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חיו!@#$%*
גדיד,
אילת,
19/09/04 22:33
|
אולי כי כל ההתפתחות העירונית והכלכלית של אילת באה באמצע סוף שנות השמונים רק לאחר ההטבות. חשבת על זה?
לפני ההטבות פשוט לא חיו באילת (היו בין 10 ל15 אלף תושבים +6 בתי מלון)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אילתים מטומטמים - הרסתם לעצמכם
רם,
גוש דן,
19/09/04 21:47
|
במקום להתנתק או להתבכיין על כמה שהישראלים עוברים למצרים ולא לאילת וכמה כסף אתם מפסידים אז תתחילו לעשות צעדים חיוביים לשיפור התיירות בעיר.
סה''כ אילת היא בעלת מיקום תיירותי טבעי יוצא מן הכלל ולא ממש סבלה מגלי הטרור בשנים האחרונות באופן ישיר אבל למרות כל זאת רוב הישראלים מעדיפים את קפריסין, טורכיה ויוון. הסיבה היא לא בזה שיחזירו את המע''מ או יורידו אותו אלא שהעיר אילת הפכה למסחטת כסף מהתיירים. כל מי שרק יכול מנסה לקחת עוד ועוד ועוד.
אז כמה זמן אתם חושבים שישראלים (העם הכי פחות פראייר בעולם!) ימשיך לשלם מחירים מופקעים לכל שטות, מדחנים בתעריף משופר לתייר, מחירי בתי מלון גורמים לכך שסופשבוע בטורכיה כולל הטיסה יותר זול מאילת וכמעט שום אטרקציה לתיירים שהולכים לסיני, אלה שרוצים רק לשכב בחושות על החוף ולהעביר את הזמן בכיף?
לפני 20 שנה כאשר נסעתי לאילת אפשר היה לראות את עקבה ליד אילת ועקבה היתה בגודל של בערך חמישית מאילת. היום הן בערך באותו גודל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
רפי,
אילת,
20/09/04 04:58
|
ידידי היקר אם אתה היתה אילתי היתה מבין שרוב האילתים הם עצמאיים ורוב הפרנסה שלנו היא מהתיירות , גם ככה אילת נפגע הכי קשה מכל המדינה כי משפחות כבר לא יוצאות לחופש כי אין כסף, ואם אין כסף אז אין חופש ואז לא מגיעים לאילת ואז לנו אין פרנסה ,אז מה עושים? במה עוסקים? אין במה כי אילת היא עיר של תיירות שזו ההכנסה העיקרית שלה. ההצהרות האלו הם כדי לעשות רעש חזק במדינה כי בלי רעש שום דבר לא זז, אילת היתה העיר היחידה שב10 שנים האחרונות היתה מעבירה למדינה כ 400 מיליון שקל בשנה אקסטרה מההכנסות של העיר ועכשיו רוצים להרוס אותה.אם ראיתה את לאס ווגאס אז אתה צריך להבין איזה דובדבן יש למדינה הזאת . מקווה שתבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אילת
ראש בטטה,
19/09/04 21:41
|
ביום שפורסם על הצעתו של שר האוצר לבטל את ההנחה על המע'מ באילת הגבתי והצעתי לפרנסי העיר להיתנתק ממדינת ישראל ולהכריז על ישות עצמאית. אני שמח שהגיעו למצב שהם מוכנים לעשות כך. כל הכבוד ובהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הקשיבו רק לך
hh,
19/09/04 22:40
|
אני צוחק, האמת היא שלאף אחד לא איכפת אם אתה חי או מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזו שטות מטומטמת
אלוף,
19/09/04 21:22
|
ואני לא מבין למה המשטרה לא עצרה את כל הדבילים האלה מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
14 ש''ח בקבוק מים מינרלים ויש..
סטודנט תפרן.,
תל אביב,
19/09/04 21:22
|
להם את החוצפה לסגור את סיני. כל נופש באילת עולה הרבה יותר מאשר בתל אביב. שיקפצו לי, אני בסוכות ב-ס-י-נ-י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מנהיגי המאבק צודקים 100%
שמעון101,
19/09/04 20:58
|
ואני מאחל להם הצלחה בכל. בלתי אפשרי להבין את המח של נתניהו, כשהיה ראש ממשלה הוא לא ויתר על סעיף תוספת במשכורתו שהתיר לו לרכוש טיטולים עבור שני בניו הגאונים, שבגיל 5 עדין לא לימדו אותם להשתמש בשירותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שלא ימות לך האיקיו מבדידות
ל"ת
ביב,
20/09/04 15:49
|
|
 |
אחלה תגובה, טמבל
ל"ת
אשקלון,
20/09/04 14:18
|
|
 |
8.
תחזירו את המעמ ועוד אחוז אחד
אמיר,
חולון,
19/09/04 20:55
|
תחזירו את המעמ ועוד אחוז אחד על גניבה (בקבוק חצי ליטר מים 7 ש''ח) את המע''מ לקחתם לכיס ולכןצריך לאילת להכניס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% כל מי שהיה במלון
ריקו,
19/09/04 22:17
|
כל מי שהיה במלון באילת יודע שאת ה17% גרפו בעלי המלון לכיסם, ואנו התיירים שבשמנו הם מזילים היום דמעות תנין, שילמנו עד היום את מלוא המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פעולה קצת קיצונית, אבל נחוצה.
מריאנה,
מרכז,
19/09/04 20:43
|
מדינת ישראל לא יודעת לנצל טוב את משאבי התיירות שלה. כנראה שזה הדבר הנכון שתושבי אילת צריכים לעשות.
אבל יש לי שאלה-אם תושב/ת אילתל רוצים לנסוע מחוץ לאילת? לטוס? למה מכריחים אותם להיות בהסגר מנותקים מהמדינה? האם הם אמורים במעט הזמן שנשאר עד ה ''התנתקות'' למצוא להם דירה חלופית בעיר שלא שמה את עצמה חוצץ מהמדינה בה היא נמצאת, עפ''י המפות היבשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תנו לצה''ל לנצח!
סטודנט,
טכניון,
19/09/04 20:32
|
יש לשבור את הבדלנות האילתית פעם אחד ולתמיד. אני מציע לשלוח גדוד הנדסה ליישר את העיר.
חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טמבלים
בנימין,
אילת,
19/09/04 20:22
|
אני אילתי ומבין את המניעים של האנשים האלה, כי הרי רק לפני 18 חודשים לקחו לנו 10 אחוז במס הכנסה והמכה השניה תוך זמן קצר פשוט תהרוס הרבה משפחות פה באילת. אבל כל פעם שיש פגיעה באילת, במקום להיערך לדיונים רציניים עם אנשי האוצר או עם אנשי תקשורת ועסקים, תמיד, אבל תמיד, שומעים את אותן שטויות של ''נסגור את העיר'' ו- ''נתנתק מהמדינה'' או ''נסגור את הגבול/נמל/שדה תעופה/כביש הערבה (מחק את המיותר)'' וכו'. כאילו בריונות וכח, מה שעובד יפה במסדרונות העירייה פה, עשוי להשפיע לטובה על מקבלי ההחלטות ועל דעת הקהל. כל אלה איומי סרק והבלי הבלים, והשיירה עוברת. אבל עשינו שרירים, הראינו להם הצפונים האלה. טמבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
חנה,
19/09/04 21:23
|
אבל אתה חי בסביבה של מטומטמים. לעם נימאס מביריונים ואילת כבר הפסידה את המאבק הזה לפני שהוא התחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אידיוטים, הפסדתם את דעת הקהל
יובל,
19/09/04 20:08
|
הארסים של אילת הולכים להפסיד את דעת הקהל כבר בתחילת הקמפיין, ממש כמו עובדי הנמלים. המדבקה ''שלום, אילת'' מחליאה ומבזה כמעט כל ישראלי. ''ההתנתקות'' היא אקט מטופש, לא הייתה לי דעה בנושא אבל אחרי שראיתי את הגישה של האיילתים אני מקווה שהממשלה לא תיכנע לפרובוקציות האלימות שלהם. ארסים טיפשים, במלחמה על דעת הקהל כבר הפסדתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דעת קהל הם יאבדו בדיוק?
משה,
20/09/04 13:02
|
ממתי לציבור הישראלי יש בכלל דעת? חוץ מפה מלוכלך(כמו שלך למשל)אין להם כלום בראש חוץ מקנאה רשעות וצרות עיין אתם הרי תקנאו גם בקבצן שמצא עגבניה טובה לאכול בפח בזבל. עם תגובות כאלו לא סתם שהאילתים לא מתים עליכם במיוחד ומגיע לכם כשאתים באים לשם שיקראו לכם את התחת בכל הזדמנות.אתם אנשים קטנים ושפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
Egypt
Tourist,
19/09/04 20:02
|
Why Toursists go to Egypt ??? nothing to do with VAT. Simply Eilat is way expensive than Egypt and the service in Eilat is bad.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes to Elat
tagor,
france,
20/09/04 00:26
|
mister,
why all the french tourists go to Elat? because the service is much better than in Egypt, you have much more security and you are in a democratic country with occidental standards. french love Elat and Elatis and we will come even more often to help those people. Shalom from Paris.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למטה המאבק... מאזרח מקיסריה...
בליין עסקי,
קיסריה,
19/09/04 19:48
|
רק כשקונים באילת עיתון מעריב יודעים כמה מע''מ חסכנו והרווחנו.
תכנסו היום לכל מלון באילת ותרגישו ששילמתם מחיר מלא, מחיר דומה למחירי מלונות מים המלח למשל...
הציבור יתמוך רק אם יהיה ירגיש את ההנחות של המע''מ וזה לא יגיע כבונוס לבעלי העסקים.
ודרך אגב... לכל המלונאים:
התחרות שלכם באילת היא לא סיני... כי מי שנוסע לסיני מראש הוא נוסע כדי לצאת בזול ובלי להשיע הרבה כסף...
התחרות היא צריכה להיות מול כפריסין, יוון, ים המלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן מסית ביבי אילת רחוקה..
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:49
|
|
 |
מאוחר מידי
uu,
19/09/04 22:43
|
|
 |
1.
שיתנתקו...ויכבשו ע''י סעודיה...
אני,
19/09/04 19:31
|
|
 |
באמת לא ברור
ל"ת
ערן,
19/09/04 20:08
|
|