 |
261.
שאלת תם
שמחה,
23/09/04 12:06
|
האם באמת היה צריך פיגוע בשביל לסיים את הסכסוך ולהפסיק את השביתה ולהפסיק למרר את החיים שממילא קשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
260.
ביבי הוכיח שהלב שלו נתון לעם.
אנטי,
23/09/04 07:13
|
למעשה לא היתה שום שביתה באופק. יומיים לפני השביתה כשהיה שקט מוחלט מכיוון ההסתדרות , פרסמו בעיתון שהאוצר בראשות ביבי רוצים ללחוץ על שר הפנים לשלם את הכסף גם למרות שלא בוצעו הרפורמות וזאת לקראת החגים.
פרץ נלחץ, הוא חשש שהכסף ישולם ללא שהוא מרוויח משהו פוליטי מכך. תוך שיתוף פעולה הדוק עם התקשורת הוא פתח מייד בשביתה לאלתר ללא התרעה מהיום למחר לראשונה. מעולם לא היתה שביתה מהיום למחר ללא התרעה של כל המשק.
פשוט פרץ רצה להשיג רווח פוליטי וידע שאם הוא יחכה יותר מידי, האוצר יסיים את הפרשה בלעדיו. לכן הוא השבית וכל העסק עם מערכת המשפט היה קשקוש.
פרץ סה''כ ביצע שביתה בגלל שהוא יכול.
מדובר בתרגיל די מגוחך של פרץ משום שכולם יודעים מה היה שם וכל הנסיונות של התקשורת והמערך שבונים עליו כנראה שימשוך קולות זה קשקוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן אתה ושקרן שלח אותך לשקר!!
יגאל כהן,
23/09/04 21:38
|
|
 |
ואתה הוכחת שאתה בבון מפגר!!
ל"ת
לי,
23/09/04 10:44
|
|
 |
אידיוט !!!
ענת,
23/09/04 10:39
|
אני מבינה שהוד טימטומך משרת את ביבי כיחצ''ן . שר האוצר השפל והשבע חשב שיוכל להתנות את התשלום למיסכנים בחתימת ראשי הרשויות על הסכם ההבראה,תוך שהוא פגע פגיעה חמורה באלפי משפחות על ידי הפיכתן לבני ערובה.מעולם לא היתה שביתה מוצדקת מזו האחרונה. יבורך פרץ על השגו. ותבורך ההסתדרות כולה.מן הסתם אתה שייך למיגזר השבע מדי,והאנוכי שלא ידע מעולם חרפת רעב מהי,אבל הגלגל מסתובב,ויומך עוד יגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
259.
לגלח לו חצי שפם !!
הספר מסיביליה..,
23/09/04 07:08
|
|
 |
להוריד לך את שארית המוח
ענת,
23/09/04 10:41
|
|
 |
אלה שכירי חרב ביביים גסי רוח .
יגאל כהן,
23/09/04 21:40
|
זו דרכו של ביבי וזו דרכם, להסיט ולהסית . תרבות ביבית !!!!!!!!1 ביבי איכסססססססססססססססססססססס !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
258.
Someone
ל"ת
shira,
22/09/04 22:50
|
|
 |
257.
פרץ רוצה להיות מה???
שמחה,
22/09/04 22:07
|
בדקשורת מסבירים לנו שפרץ בדרך לראשות המפלגה. ואולי לראשות הממשלה.אני לא יכולה להפסיק לצחוק .לאנשי התקשורת האם אתם תבחרו מפלגת העבודה אם פרץ יהיה המנהיג של העבודה ??? אני בספק,העבודה תמחק הרי, מי יבחר מנהיג כזה ירדתם מהפסים ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
256.
להחרים לביבי את הדרכון ולפתח
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 21:02
|
נגדו בחקירה פלילית, על ההפרטות מההפטרות!! איפה המשטרה ???????? גונבים לנו את המדינה לאור השמש!!! איפה הפרקליטות? מה לי אי ביוון ומי לי ביוון, כשכאן גונבים לי את הקופה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
255.
שפמוס מכה שנית..
השפם של סטאלין,
22/09/04 19:48
|
עוד נפיחה מבית מידרשו של שפמוס מתפוגגת באויר בסירחון אדיר, הסטאלניסט המדופלם שלנו ממשיך במלאכת הקודש הבילתי נלאית שלו -הרס כלכלת ישראל. עד מתי ניתן לשרלטן הצבוע להשתולל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
254.
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 18:04
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
253.
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 18:04
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
252.
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 17:56
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
251.
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 17:56
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
250.
ה-שביתה
גולדי,
מבשרת,
22/09/04 17:55
|
עמיר פרץ מחזיק את המדינה בביצים מבלי להתחשב בדבר מלבד פרסומו ויוקרתו האישית, על גבם של 6 מיליון אזרחים, עם קשר קלוש ביותר לענין המחאה וזאת כל פעם מחדש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
249.
Peretz must die
orly,
22/09/04 17:41
|
|
 |
248.
sob amir perets closing us
YUVAL,
RUSSIA,
22/09/04 17:30
|
not in anyone dream did we get it coming. one sob can close this state for what ever is fucking up in his ass.. the court can not stop me from coming to Israel or stpo me from geting out without a very good story AMIR can
הגב לתגובה זו
|
|
 |
247.
פרץ עושה נזק
ארי,
ארהב,
22/09/04 17:17
|
אני חושב שאנשים לא מבנים בארץ את הנזק הכבד ששביתה כזו עושה לעסקים בארץ. כל איש עסקים בעולם שהשביתה משפיעה עליו. חושב איך הוא יכול להוציא את עסקיו מרפובליקת הבננות הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
246.
כל הכבוד לעמיר פרץ, ישר כוח.
ל"ת
אהרון,
22/09/04 15:13
|
|
 |
עע
hh,
22/09/04 19:20
|
|
 |
245.
כל הכבוד לעמיר פרץ
עוז,
22/09/04 15:11
|
לכל מוציאי הקיטור מצאתם פורקן לתיסכולים שלכם ? אנשים ,אזרחים טובים לא קיבלו משכורות חודשים,הרבה חודשים , לא בגץ , לא ראש הממשלה, לא שינוי, לא המאפיה, אף אחד לא עזר נראה אתכם לא תומכים בשביתה של ההסתדרות לאחר שלא קיבלתם משכורת מ''ס חודשים גיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
244.
מפרץ ו 40 השו בתים בא לי להקיא
ל"ת
בצלאל,
22/09/04 15:03
|
|
 |
243.
נראה את ההסת' פועלת לקיצוץ בשכ
משה מ,,,,
בת ים,
22/09/04 14:57
|
בשכר הבכירים!!!!!!!? יתד ! הפער בין העשירון העליון, לבין חמשת העשרונים התחתונים, שנוצר משמור לי ואשמור לך, בדרך מושחתת בעיקר בשירות הציבורי . מנסר את הענף עליו אנו יושבים, בכך שמפורר את הריקמה החברתית והמוסרית ומעודד את הירידה. אים לא ניתעורר מיד ונחוקק חוק שכר מקסימום מחד, והעלאת סכר מינימום וסיבסוד מעבידים (עד לשכר המינימום) מאידך, נמצא את עצמנו על סף חורבן הבית השלישי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
242.
שביתה
יבגני,
אשקלון,
22/09/04 14:46
|
למה אני צריך להיות בבית,ולא לעבוד???? כי הסתדרות התחייבה לרשויות לשבות???איפה היתם קודם??? למה אני צריך לשבת בבית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
241.
לפיד - שינוי מחוסלת
איש שינוי במיל,
תל-אביב,
22/09/04 14:35
|
לא שמתי לב שכעסת שלא משלמים שכר במשך שנים ברשויות, אך שמתי לב שמאוד כעסת על אחור של 4 שעות בסיום השביתה. שינוי תענש בבחירות, לפחות ממני וחברי. לפיד - יותר טוב שתחזור לפופוליטיקה, שם היית פחות פתטי. כישוריך באוכל ההונגרי ובשח יותר טובים מכשוריך הדלים כקפיטליסט חזירי, וכממנה יועץ משפטי. לא נבחרתם ע''מ למנוע שכר מעובדים, והפיכתם לעבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
240.
פושע גנב מה יצא לך מהשביתה
דבורה ויס,
22/09/04 14:28
|
|
 |
239.
9 מנכלים עשרות סמנכלים
מדינת מפגרים,
יהודי המדינה,
22/09/04 14:26
|
9 מנכלים עשרות סמנכלים והמון מקורבים ויועצים, ובעיקר יועצי תקשורת יושבים באוצר, וביבי מציג את עצמו כמגן הקופה הציבורית. מי מגן על צחי והמינויים הפוליטים בממשלה, ומי ממנה דירקטורים ומנכלים מבין המקורבים בחברות הציבוריות במשכורות עתק. מי לא מתביש להשתין עלינו מהמקפצה ולומר שהם שומרים על הקופה הציבורית.
אז מה כנראה שאתם יודעים שכולם טמבלים וטיפשים, וככל שתחרבנו עליהם, הם יתמכו בכם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
לטומי לפיד
דנה,
22/09/04 14:23
|
סגירת נמל התעופה לא לגיטימית? והלנת שכר כן לגיטימית, אתם מפלגה עם הרבה כותרות ושום דבר ממשי בבחירות הבאות תרדו למחצית!! המנדטים שלכם ולו רק בגלל האטימות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
237.
עמיר פרץ - תחזקנה ידך
כל הכבוד,
22/09/04 14:18
|
עמיר פרץ - כל הכבוד, הצלת את המדינה מהשלטון המושחת של ביבי השקרן וחבר יועצי התשקורת שלו.
מה שעשה האוצר הוא פשע ושום דבר לא ישנה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
236.
לפיד, תבדוק היטב מי מפר הסכמים
רבקה,
חיפה,
22/09/04 14:17
|
טומי לפיד היקר, כדאי שתבדוק היטב מי מפר את פסק הדין של בית הדין לעבודה, בית הדין לעבודה פסק על משרד הפנים להעביר כספים לעובדי העיריה אך הוא התעלם מכך, ויתרה מזאת שר הפנים הוא חבר מפלגתך, אז עשה סדר ותפסיק לתקוף את ההסתדרות כל זמן שאתה וחבריך למפלגה לא מקיימים את חוקי בית הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
235.
עמיר אתה הנסיך וגם המלך
האיש שחושב אחרת,
22/09/04 14:17
|
עשית בית ספר לביבי שקרניהו ולשרון הלהטוטן . הגיע הזמן לפרוע את השטר לך על בטוח לראשות הממשלה מדינת ישראל זקוקה באופן בהול לראש ממשלה אמין שקול אנושי חברתי ושיודע לעמוד על שלו ובצדק. יישר כח חג שמח ושנה טובה לכל עובדי הרשויות שסוף סוף יראו ברכה בעמלם אני בכלל לא שיך לסקטור שלהם ואני שמח מאוד בשמחתם. שנה טובה לכל עם ישראל באשר הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
234.
פושעי הליכוד לדין
העונש מלמעלה.,
תל אביב,
22/09/04 14:15
|
מי הם רב הרשויות - אם לא של הליכוד מי עשה מינויים פוליטים ברשויות אם לא הליכוד מ י מחלק גובים במשרדים אם לא צחי ביבי וחבריהם. מי מפרסם בגאוה שהוא מחלק גובים, במשכורות עתק ומבלי לעבוד - ומקבל הגנה מחבריו למרכז המפלגה ומשרי הליכוד? מי ממנה דירקטורים ומנכלים במשרדים ובחברות הממשלתיות אם לא הליכוד.
חידון - לא כולכם יודעים את התשובה אז מי הפושע כאן? גם את זה כולם יודעים. ביבי והליכוד קודם הביתה ואח''כ לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב לקרוא 234 כל מילה סלע
ל"ת
שושנהפרי,
22/09/04 16:52
|
|
 |
233.
כמו ברוסיה היור קובע
איציק,
22/09/04 14:00
|
אין מדינה אין משפט יש רק בעל שפם עם שגעון גדלות סטליניסטי והוא יוכיח לכולם מי קובע כך הורסים מדינה בכיף ועם חיוך מנצחים טפשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
232.
פרץ זה האונש שמגיע לעם ישראל
מושיקו,
צפון,
22/09/04 13:57
|
תסבירו לי, למה לניו-יורק עם 10 מיליון תושבים יש ראש העיר אחת, ולקרית -ים עם 50.000 אלף תושבים גם ראש העיר אחת. גיזבר אחת, קופאית אחת, יועץ תקשורת אחת וכו'. אבל זו לא הבעיה הכי גדולה. אני יודע מקרוב, שהעבודות שמחירן חמש מאות אלף שקל מוכרים במכרזים פיקטיביים ב2-3 מיליון שקל. כל אחת בדרך מחמם ידיים. אז איך שלא יהיו גרעונות בעיריות. מה זה כסף של אבא שלהם. מחממים ידיים כמה שנים, מכינים חוב של 350 מיליון שקל ובורחים. הממשלה תשלם. מספיק . מה אתם לא ראוים שכולם מרמים אותנו ובסוף דופקים אותנו עם השביתות. חלס ,הביתה ,המושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי שהליכוד יוכל לחלק משרות
הבנת מר ורסנו?,
.,
22/09/04 14:57
|
|
 |
231.
למה בכלל פתחו את השביתה?
Treack,
חיפה,
22/09/04 13:50
|
סתם מיותר.. ולי זה בכלל לא הזיז.. הכל היה כרגיל..
אוף - http://treack.info
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230.
אני לא מאמינה
טרין,
22/09/04 13:46
|
שאחרי זה, השרים וכל העמחה בשלטון עוד מבקרים את פרץ. סוף סוף מישהו וקם ומתמרד נגד המונרכיה במדינה הזאת ועכשיו מנסים להטיל עליו האשמות... הגיע הזמן להפחית את ה''גזרות'' על עם ישראל. קשה לנו גם ככה עם החיים פה, אז גם לא משלמים לנו?
תאמינו לי מלחמה נגד הממשלה זה רק באחדות ובשביתות. תראו בצרפת, כל שני וחמישי יש שם שביתות והם מקבלים את כל מה שהם רוצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזירות
דוד,
22/09/04 14:44
|
הן רק בגלל הכמות העצומה של הפרזיטים במנגנונים של הסקטור הציבורי שאת מעודדת. ככל שיהיו פחות מהם וישלמו להם פחות, יטילו עלייך פחות גזירות. אני מקווה שאת מבינה את הקשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהם הפרזיטים?
אזרח,
22/09/04 18:50
|
אלו הם מקורבי מרכז הליכוד שבשבילם יצרו משרות פיקטיביות בעידודו של ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
שאט נפש
יואב,
צפון,
22/09/04 13:44
|
פרץ מעורר בהתנהלותו גועל נפש מרוכז. תחושת הכח שלו זקוקה מדי פעם בפעם לתחזוק ומכאן נגזרת דרך התנהלותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
האוצר לא מתבייש לצאת כנגד העוב
ל"ת
האוצר ארגון כוח,
האוצר מאשים,
22/09/04 13:41
|
|
 |
227.
יופרת ביבי
DK,
תא,
22/09/04 13:39
|
|
 |
תיבב אפרת
cc,
22/09/04 13:55
|
|
 |
226.
פרס ופרץ יצילו את המדינה
ל"ת
joe,
tel avia,
22/09/04 13:37
|
|
 |
225.
ממשלה מתוקנת מתכוננת לשביתה
עופרי,
22/09/04 13:37
|
|
 |
224.
זה הזמן להפסיק את ההפקרוקרטיה
סאנשיין,
סינגפור כזה,
22/09/04 13:34
|
בארה''ב בכלל אסור לשבות בשרות הציבורי. בסינגפור ככל הנראה מלקים שובתים. אצלנו - אנחנו רק מבקשים ששביתה תוכל להתחיל רק באישור של רוב העובדים. מוגזם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
אזרח,
22/09/04 18:53
|
בארה''ב משלמים את המשכורת לעובדים! בסינגפור מלקים את מליני השכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
223.
עמיר פרץ תקוות העם
ארדן דני,
ירושלים,
22/09/04 13:20
|
רק הפגנת הכח המסיבית של ההסתדרות ושל כל ועדי העובדים הגדולים במשק הורידה את הממשלה הרעה הזאת על הברכיים ובעזרת השופט סטיב אדלר כפתה עליה לשלם כסף לעובדים שלא קיבלו משכורות חודשים על גבי חודשים. שמעתם! חודשים על גבי חודשים אנשים בלי שכר. מישהו מכם יכול היה להחזיק כך מעמד? ביבי היה מחזיק מעמד? כל אחד מקבל כנראה את העונש שמגיע לו. ביבי קיבל כעונש את אשתו שרה. אנחנו קיבלנו כעונש קיבוצי את ביבי שמנסה להנהיג פה קפיטליזם בצורתו הכי ברוטלית ודורסנית. ביבי למד באמריקה הוא אמריקאי בתפיסת עולמו. מושגים כמו סולידריות חברתית ערבות הדדית וצדק חברתי, שהם גם מושגים יהודיים, זרים לו. הכי עצוב בכלהסיפור שכל אלה שהם הראשונים להדפק ממדיניותו הם גם הראשונים לצעוק היידה ביבי בכינוסי הליכוד. העם טיפש מנהיגיו רעים מזל שיש לנו את עמיר פרץ, השריד האחרון למדיניות סוציאלית שיוויונית במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
222.
אחריות והתחמקות ממנה
הגדי,
תא,
22/09/04 13:14
|
השביתה ופסק הדין עושים סדר בנושא האחריות במדינה בכל התחומים ולא רק בנושא הכאוב והשערוריתי של אי תשלום משכורות לעובדים ברשויות המקומיות ובעיריות.
כמו שאמר בזמנו אחד מנשיאי ארה''ב : כאן נעצר הדולר (here stops the buck)
כלומר :כאן מתקבלת ההכרעה : לאחר שכולם מעבירים את הכדור לגבוה מהם כדי שיחליט אסור לו להתחמק מהכרעה.
עד עתה התחמקה הממשלה מהכרעה וגרמה עוול משווע לחלשים בתואנה שאין היא המעסיקה הישירה שלהם וכי המועצות המקומיות חייבות לחתום על תוכניות הבראה כתנאי לתשלום המשכורות לעובדים (העברת הכספים ע''י האוצר)..
עי''כ הפכה את העובדים לבני ערובה למדיניותה.
אפילו אם המדיניות צודקת אסור לה לממשלה להתעלל בקבוצה כלשהי שעומדת בקריטריון שקובע החוק כי הממשלה אינה מעל החוק . אנחנו חיים בדמוקרטיה ולא באוליגרכיה בה השליט מעל החוק.
כל מי שטוען נגד ראש ההסתדרות מר עמיר פרץ אינו מבין עד כמה מסוכן המצב שהשתרר לפני השביתה ופסק הדין ועד כמה היה מצב זה יכול להחזירנו אל ימי הבינים ואל העבדות ולקעקע את נורמות ההתנהגות בין עובדים ובין מעבידים.
לכן השביתה ופסק הדין שניתן בעקבותיה יעשו סדר במדינה מוכת הבעיות ויעמידו גם את הממשלה וגם את המעבידים על הפסים הנכונים ביחסי העבודה בארץ.
כל הכבוד לעמיר פרץ שהחליט והוביל מהלך נכון (אם כי באיחור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
221.
מי משלם את המחיר
יואב,
י-ם,
22/09/04 13:11
|
מדוע שהשביתה לא תפגע קודם במי שאשם בה הגיע הזמן שבמקרים כאלה יושבתו כל השרותים קודם למשרדי הממשלה שיהיו בלי טלפונים בלי חשמל ללא אפשרות לשחרר מהמכס דברים ללא טיסות אחמי''מ וכן הלאה ואם זה לא עוזר אפשר לנסות להבין מה אני ועוד אנשים רגילים כמוני צריכים לסבול נעשה פשע נגד העובדים לא על ידי ומדוע אני יענש? עמיר פרץ אני בז לך שאדם דגול כמוך לא מסוגל לחשוב על פיתרון שאני הפשוט מסוגל שלך יואב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
220.
כשאחד כמו פרץ...
יוני,
גדרה,
22/09/04 13:08
|
כשראיתי את כל הבלאגן שהפושע הזה עושה נזכרתי בפתגם חכם ששמעתי: ''כשאדם קטן עושה צל גדול, זה סימן שהשמש שוקעת...'' כמה עצוב שאדם רע ומזיק כמו פרץ מצליח להזיק כ''כ הרבה לתושבי המדינה שלא חטאו במאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבד כי ימלוך
דנה,
22/09/04 14:37
|
האיש הזה - עבד כי ימלוך. הוא קטן ובעל אגו מעורער ולכן צריך לנצל את כוחו כדי לחזק את תחושות הנחיתות המזרחיות שלו. בושה שאיש כזה צבר כוח בהיררכיה של החברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליוני על עמיר פרץ
יוסי,
ירושלים,
22/09/04 13:36
|
אני חושב שאתה צריך להתבייש בזה שאתה מכנה את עמיר פרץ בכינויים כמו פושע, וזאת לאדם שעושה מעל ומעבר למען כלל העובדים בישראל. הטענה שלך צריכה להיות יותר לשר האוצר הנחמד שלך שחושב שהוא יכול להנהיג בישראל מהלכים שמתאימים לארה''ב שם הוא בילה שנים רבות ועשה כסף טוב. מעניין מה היתה תגובתך במידה וגם אתה לא היית מקבל שכר תקופה ארוכה ונאלץ לבצע תרגילים ללא סוף לכסות את כלל ההוצאות שלך. לפני יום כפור אתה תריך לבקש סליחה מעמיר ולא לגדף אותו. יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם תחשוב קצת מאוד
יוני,
גדרה,
22/09/04 14:42
|
לא הרבה, אני יודע שקשה לך, ותסתכל מסביבך, תראה ותבין שבינתים מי שמבריא את המשק שלנו, זה ביבי, ומי שגורם למדינה נזקים עצומים ופועל כילדון ללא שיקול דעת, זה פרץ, כי מכל יום של שביתה נגרם למדינה נזק של 1,000,000,000 (מליארד!) שקל באופן ישיר, ועוד סכומים עצומים בדברים כגון: בריחת משקיעם וכד' ולכן במקום להלל ולשבח את הפושע הזה (כן כן, אדם שלא מבצע החלטה של בית הדין, הוא פושע!) תרים טלפון מחאה להסתדרות הפרזיטית, ואם קשה לך לעשות משהו מועיל, שב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
219.
ביבי אירגן הכול עוד תיראו זאת
שלמה עמיר,
אשדוד,
22/09/04 13:03
|
|
 |
218.
חבל על ההפסדים שהיום
הגר,
22/09/04 13:01
|
|
 |
217.
תרגילי מנהיגות
תפוחי,
מרכז,
22/09/04 13:00
|
למה עמיר פרץ לא החזיר את העובדים מיד לאחר החלטת בית המשפט? את התשובה תמצאו בסיפור הבא. יצא לי לעשות מילואים באיזה בסיס מוזנח .יחד איתי היה מילואימניק שהיה פרופסור ליפיזיקה. סופחנו לרס''ר הבסיס שהיה טעון באמוציות. אני ישר קלטתי את האיש. אך עמיתי הפרפסור היה נאיבי. כשנשאלתי במה אתה עוסק. השבתי שאני חקלאי ואז נחה דעתו של הרס''ר. כשהפרופ' נשאל הוא השיב בתמימות שהוא פרופסור לפיזיקה. זה כנראה העלה למפקד הנכבד את הסעיף . שעה קלה לאחר מכן ראינו את הפרפפסור מנקה את השירותים בבסיס. לא נראה לי שצריך את פירוש רש''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנצל
שאול,
22/09/04 13:20
|
|
 |
216.
באמת תודה שהואיל בטובו ...
ל"ת
אהוד,
22/09/04 13:00
|
|
 |
215.
* ב * י * ז * י * ו * ן *
מיכה,
נתניה,
22/09/04 12:57
|
|
 |
214.
סיום השביתה
מאיר,
חולון,
22/09/04 12:56
|
כולכם, המנהיגים, נמאסתם עלינו. אין פלא שבכל מקום יש אלימות ושחיתות. אתם הדוגמה הרעה לכולנו. וכרגיל אתם, ש''לוחמים'' למען העם והמדינה, אתם לוחמים בסופו של דבר רק למענכם ולמען ''החברים שלכם''. באמת, נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
213.
פרץ המגלומן לך הביתה, נמאסת.
אזרח,
22/09/04 12:56
|
פרץ לא מייצג את רוב העובדים בארץ, חוץ מהעובדים החזקים המקורבים אליך. הוא לא מייצג את רוב העם ולא נבחר לשום תפקיד ממלכתי. הוא מגלומן, אגואיסט, שחושב רק על קידומו האישי, וכרגיל מתנהג כברברי, כוחני וחסר התחשבות. לגבי הוא מייצג כל מה שמגעיל ודוחה בחברה הישראלית, ומוקף בכת וועדי העובדים הגדולים, שאומרים אמן לכל גחמה אישית של הדיקטטור שלהם, שמצפצף על החוק ועל כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק השילוב פרץ פרס יציל
בנמין,
קיסריה,
22/09/04 13:39
|
רק השילוב בין פרס לפרץ יכול להציל את המדינה מהצמד שרון נתניהו שהורס הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
212.
פרץ, ביבי וטומי ו...
הלנת,
שכר,
22/09/04 12:56
|
אתם קבלתם משכורת בזמן? הכל בסדר? אולי משהו חסר לכם? רק תגידו...אין שום בעיה... לא צריך להתבייש הרי מגיע לכם, לא???
חבל על הזמן הכל מושחת מכל הצדדים נוזל ריח של זבל חזרה למקורות היהדות=פתרון אמת, כל השאר דמיונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
פרץ, ביבי וטומי ו...
הלנת,
שכר,
22/09/04 12:56
|
אתם קבלתם משכורת בזמן? הכל בסדר? אולי משהו חסר לכם? רק תגידו...אין שום בעיה... לא צריך להתבייש הרי מגיע לכם, לא???
חבל על הזמן הכל מושחת מכל הצדדים נוזל ריח של זבל חזרה למקורות היהדות=פתרון אמת, כל השאר דמיונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
210.
Perez friend of Arafat
Ephi,
22/09/04 12:51
|
|
 |
209.
ההיסתדרות הסרטן של המדינה
ל"ת
דויד,
22/09/04 12:50
|
|
 |
208.
עכשיו שזה נגמר בואו נשאל את עצ
גל,
22/09/04 12:50
|
|
 |
כן
ל"ת
גיל,
22/09/04 14:21
|
|
 |
207.
ביבי,לא תפורר את עם ישראל שוב!
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 12:50
|
עם ישראל התאחד כדי לעשות לך סוף!! הגעת אלינו בלי כסף לשלם את ההובלה. ועתה אתה מעשירי קיסריה. איפה המשטרה??????????? יש להחרים לביבי את הדרכון , ולפתח בחקירת העושר שלו!!!!!!!!!!! שוד לאור היום!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תמשיך לאכול את הלב
משה,
22/09/04 15:05
|
|
 |
ביבי סוכן מכירות לפני ואחרי !!
יגאל כהן,
רחובות,
23/09/04 02:05
|
סוכן מכירות למכירת שקרים. זה לא רזומה ששים בידיו כספי המדינה!!!! במיוחד ששמו ביבי הקרוק!!! אתה חולק עלי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
206.
נצחון גדול לעמיר פרץ
יאיר,
22/09/04 12:50
|
|
 |
פרשנות לא נכונה
דנה,
22/09/04 14:40
|
|
 |
205.
יופי יופי יופי יופי!
ל"ת
יצחקי,
22/09/04 12:49
|
|
 |
מה כל כך יופי בזה
ל"ת
מיקי,
מרכז,
22/09/04 13:28
|
|
 |
204.
הצדק ניצח-העעעעובדים יקבלו שכר
ל"ת
נירי,
22/09/04 12:46
|
|
 |
203.
כל הנזק על ראשו של נתניהו
ל"ת
שלי,
22/09/04 12:45
|
|
 |
202.
שביתה נגד המימשל ולא העם
כולם צדיקים???,
22/09/04 12:45
|
אם אפשר לעשות שביתה כזאת, זה הכי טוב. אין מצב כזה כי פוליטיקאים לא אכפת להם מהפסד למשק. רק הכסא משחק אצלם, אותו דבר אצל פקידוני האוצר - הגזלנים הגדולים ביותר ( הם צריכים להכין תפקידים לאחר כך ) כל היתר לא מענין אותם- בעצם עוד משהו להרוס את המושג וועדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים!
ל"ת
איתמר,
22/09/04 13:01
|
|
 |
201.
לתבוע את פרץ על ההפסדים שגרם
ל"ת
אורן,
תל אביב,
22/09/04 12:44
|
|
 |
על ביזיון בית הדין, לאסור את פ
נועם יעקב,
שדרות,
22/09/04 13:17
|
יש לעצור אותו מיד וכן לתבוע אותו על נזקים, הרמת מסך על ביזוי בית הדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
נזק של מיליארדים - אבל- - -
דנה,
שרון,
22/09/04 12:38
|
היא גורמת עוגמת נפש למקבלי השירותים, היא גורמת נזק כלכלי למשק ולאחרים הפועלים בו. אבל, זה הנשק כמעט היחידי הטוטאלי שבו אפשר לצפות להתייחסות רצינית וזריזה. מישהו כתב כאן שזה נזק של מיליארד שקל ליום למשק. אולי. אפשר להפסיד אותו, אם נרויח הרבה יותר בעתיד. חוץ מזה, כשאין שביתה ויש הכנסות של יותר ממיליארד שקל ליום למשק - לאן הם מגיעים? אליך? אלי? לאזרח? השירותים טובים יותר? הבריאות? החברה? החינוך? המשכורות טובות יותר? אפילו הביטחון? או שהם מתועלים למקומות אחרים לגמרי והשפעתם לא מגיעה עד האזרח? אף אחד לא רוצה לשלם כסף טוב שילך למקום רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
פרץ פועל משיקולים פוליטיים!
אנטי יוכוס,
22/09/04 12:28
|
|
 |
מלחמה בשחיתות זו
מבקר תגובות,
22/09/04 12:48
|
חובתם הבלעדית של הממשלה, הכנסת, מערכת בתי המשפט והמשטרה. נראה לך שיש מושחתים גדולים מהם? אם אתה חושב שעל עמיר פרץ להלחם בשחיתות תן לו את הסמכויות . אני בטוח שהוא יעשה זאת טוב יותר. חתימה טובה לך ואני מקוה שתהיה עקבי ותצביע למי שיהיה מסוגל להלחם בשחיתות וזה לא הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר גם וגם?
טל,
22/09/04 14:20
|
גם להלחם בשחיתויות הפנימיות וגם להלחם למען שכר העובדים? או שאחד סותר את השני לדעתכם הנכבדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
corruption
yosi,
22/09/04 13:02
|
to me it looks like the corruption at teh histadrut is even greater if you give them more power, their corruption will just grow larger.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
שיהיה ברור לכולם
מושמוש,
22/09/04 12:16
|
ביבי מאשים את הרשויות שלא מתיעלות. ואכן דרוש ניתוח כואב. ואולם, הבעיה האמיתית רובצת לפתחה של הממשלה הרקובה שיש לנו. לא יעזרו קיצוצים אם יום לאחר מכן יגוייסו העוזים ובני משפחותיהם בלחץ השרים ( הנגבי, ליבנת ומרעיהם ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
מבקר תגובות,
22/09/04 12:54
|
וזו גם הסיבה שהפוליטיקאים המושחתים של הליכוד ושל שינוי מתנגדים לחוקק חוק שיגביל את שכר המקסימום במגזר הציבורי, חוק שיכול לשפר מאוד את תפקודו שלך המגזר הציבורי ויגרום להתיעלות. האוצר רוצה כוח הוא אינו רוצה את טובת עמך ישראל, ההתיעלות מענינת את נתניהו כקליפת השום. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
לפיד
חנה,
22/09/04 12:12
|
מי שגורם כוחני במדינה זה אתה טומי לפיד, שמזמן עקרו לך את הנשמה מגופך, אל אכפת לך משום אזרח במדינה, אכפת לך רק מהעשירים , שהם ישרדו, היתה פסיקה של בית-משפט לשלם שכר לעובדי לוד, למה לא הגבת כשלא שילמו עד עכשו את השכר, אז מי הכוחני פה, למה לא הגבת על הפסיקה הזו, זה של בית-משפט נכון. אבל לי יש תשובה לזה, עובדי עירית לוד הם לא עשירים בעלי שררה וממון, אלה אנשים קשיי יום, פשוטים, רובם מעדות המזרח כן מה לעשות גם את זה צריך לציין, ואותם צריך למחוק מן האדמה , לכן לא הפריעה לך העובדה שעד עכשו לא קיבלו את שכרם. אז מה הצביעות חוגגת ובמיוחד אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
פרץ עושה נזק של מיליארדים ש...
YELLOW HELL,
22/09/04 12:04
|
בסופו של דבר משלם המיסים ישלם אותו!
אתם קולטים? מיליראד שקל ליום, זה נזק שלא יאמן, החור יווצר והגזרות עוד יגיעו וזה יקח זמן, אבל כולנו נרגיש את השביתות האלו.
פרץ פושע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטיות כל היום הגדילו את המספר=
ל"ת
מוטי,
22/09/04 14:07
|
|
 |
קצת יושר והגינות
מבקר תגובות,
22/09/04 12:59
|
האוצר מקצץ ופוגע בחלשים כבר מספר שנים מאז נתניהו נכנס לאוצר, ללא שום קשר לשביתה . איפה היושר שלך? אל תתנו לקומץ עשירים להסית אותנו איש כנגד אחיו. המאבק הוא בין המיליונרים שחוטפים לנו את המדינה לבין עמך ישראל. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
מצב רע כזה ימשיך להיות כל עוד-
תוהה,
צפון,
22/09/04 12:02
|
1) כל עוד תמשיך המדינה למשוך כסף מכיסינו אחרי חקיקה: עידוד צמיחה, השתתפות בפנסיה תקציבית, מס מחסכונות (כפילות מס ללא סיבה, כאשר מהפועלים בבורסה לא גובים כלל), אחוזי מס גבוהים וכו' - לא כי היא חושבת באמת שזה הפתרון הטוב ביותר אלא כי לדעתה זה הפתרון הקל ביותר לביצוע. וכל עוד לא יבינו שגם המאיונים העליונים צריכים לשלם ביטוח לאומי ומס בריאות וכו' בכל סכום שהם מרויחים, כפי שעושים לאזרח הקטן. וכל עוד לא ישכילו להבין שאין לעשות עיסקאות מס הכנסה עם גדולים ורמים, כאשר הקטנים משלמים כמו ילדים טובים וכחוק את הכל.
2) כל עוד המדינה מתכננת כפי שפעם קראתי שהרשויות המקומיות ינהלו את עצמן אוטונומית לבד כמעט ללא פיקוח. אז, לא יהיה דין ולא דיין. לא הגנה ולא כלום.
3) אם בארזים נפלה שלהבת ולא מקיימים חוקים ברורים ומצבים ברורים של הלנת שכר, מה יגידו איזובי הקיר?
4) כל עוד לא יבינו שגם לקפיטליזם יש גבולות וחוקים ברורים, שיש בהם הגנה וקיום מכובד מאד לכ-ל הפועלים בו קטן כגדול.
אם ההסתדרות אכן מייצגת אותנו, עליה לא לוותר, להלחם על החזר הזכויות שבוטלו בעבר ולבטל את התשלומים שלוקחים לאזרח ממש סתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! חתימה טובה.
ל"ת
מבקר תגובות,
22/09/04 13:00
|
|
 |
194.
איפה היית, טומי...
ארז,
22/09/04 12:00
|
כשההסתדרות הפרה צו בית משפט בזמן שביתת הנמלים? עכשיו נזכרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
מי מזלזל?
פיני,
22/09/04 12:00
|
מי מזלזל בחוק?, אני כמצביע שינוי פשוט מאוכזב. מה עם פסיקת בג''ץ על תשלום המשכורות כולל 25% פיצוי? מי מפר אותה? מי רוצה להוציא חוק עוקף בג''ץ בנושא אים לא טומי פורז ושו''ת? רק על הדתיים היו יכולים להתלונן כשניסו לחוקק חוק עוקף בג''ץ. טומי, טומי, צא מהמשבצת, רד ממרומי האולימפוס, קח את חבריך פורז, תראו קצת אנשים רעבים, אנשים שלא הפרו עד היום חוק למרות שלא קיבול משכורות שמגיעים להם על פין דין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
מקומו של פרץ בכלא!
yellow hell,
22/09/04 11:53
|
לא יתכן שיש החלטת בית משפט והוא עושה מה שבא לו.
אפילו את כינוס מטה המאבק הוא קובע לצהריים כשההחלטה היתה בבוקר.
אנשים כמוהו שייכים לכלא ומי שיושב כרגע בכלא צריך להרגיש את עצמו מקופח שפרץ לא יושב לידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
בצבא עמיר פרץ היה מוכנס לכלא
דני,
22/09/04 11:51
|
מאחר ומדובר בסירוב פקודה. לעומת זאת במערכת האזרחית בישראל מותר לעשות ככל העולה בעיני רוחו של אדם. בתי המשפט יכולים לפסוק מה שהם רוצים אך בסופו של דבר אין מי שיאכוף את החוק. הגיע הזמן להכניס קצת משמעת צבאית למערכות האזרחיות המפוררות לפני שנהפוך לרפובליקת בננות. ולא, לא צריך לפחד ממשטר צבאי. הכוונה היא להעתיק את המשמעת ולא את המשטר. אם פרץ ממשיך לסרב יש לראות בו כלא פחות מאשר טרוריסט לכל דבר. הוא גורם ליותר נזק מפעיל חמאס עם חגורת נפץ. הנזק הכספי משליך על נזק בריאותי. כל שקל שהולך לאיבוד הוא שקל שיכל להיות מושקע במערכת הבריאות או הביטחון או החינוך. ואמיר פרץ בלי שום מתן אזהרה בא ולקח מהציבור מילארדים של שקלים. אז תסלחו לי אם אני חושב שפרץ גרוע מברגותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, דני,
עוז,
22/09/04 15:20
|
|
 |
הרחקת לכת
אוהב,
ישראל,
22/09/04 12:46
|
אתה באמת חושב שנזק כספי יותר קשה מהכל מילים הורגות הרבה יותר מכסף ואני בכלל לא מחסידי פרץ וכל המושחתים בעיריות ובכנסת וכולי, אבל אני מוחה בכל תוקף על ההשואה הנוראית שהיא הרבה יותר מסוכנת במיוחד שאתה עושה אותה בפרהסיה. חזור בך שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
לפיד מקבל משכורות אני לא
ל"ת
עובד עירייה,
22/09/04 11:49
|
|
 |
ועדיין יש לך כסף לאינטרנט...
המפצח,
22/09/04 13:16
|
|
 |
ולטומי יש מספיק כסף כדי להיות
אלי,
י-ם,
22/09/04 14:16
|
|
 |
189.
לתבוע הממשלה על אי תשלום שכר
ל"ת
חיים,
22/09/04 11:48
|
|
 |
188.
מזל שלא הצבעתי שינוי
מושמוש,
22/09/04 11:41
|
ההשתלחות של לפיד לא מפתיעה. שר משפטים המאפשר הלנת שכר גורפת ומתמשכת לא מתאים לתפקידו. ביבי ולפיד צריכים לעמוד לדין על זלזול בחוק ודירדור החוק והמשפט לשאול תחתיות. מדוע לא פתרו הבעיה במשך חודשים עד השביתה? שינוי אינה מפלגת העם או המרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
פרץ הגזים (שוב) הפעם
נמאס!!!,
22/09/04 11:38
|
נכון, אסור להלין שכר, אבל מכאן ועד להשבתת כלל המק - עוד ארוכה הדרך. בנוסף, אין להאשים את הממשלה בלבד במצב הרשויות, אין לרשויות להלין - אלא על עצמן. מי שמבזב יותר כסף ממה שיש לו, סופו שיפשוט רגל. מה שנכון לגבי עסקים פרטיים, נכון גם לגבי הרשויות המקומיות. לא ייתכן שהאוצר יכסה גרעונות לא מוצדקים. מצד שני, חיבים לשלם שכר לעובדים, ולכן תוכנית ההבראה של הממשלה מוצדקת ואף הכרחית!!! השביתה של פרץ ושות', לעומת זאת היתה לא מוצדקת, ובוודאי שלא הכרחית. אל ינפנף פרץ הנכבד ב''הישג'' לכאורה, בביה''ד לעבודה. הממשלה רצתה לשלם את משכורות העובדים ברשויות ממילא, והיחיד שעיכב בעדה מלעשות זאת היה פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
חוק-נגד התעללות באזרחים,
דנה,
הרצליה,
22/09/04 11:37
|
הגיע הזמן,שהכנסת תחוקק חוק נגד סגירת המדינה.המדינה לא שייכת לבריון עמיר פרץ.וכל מי שנפגע מהשביתה יוכל לתבוע את ההסתדרות הצבועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:35
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123
1,
21,
22/09/04 13:02
|
לאמריקה לא יהיה זמן להתעסק עם ''עבדים'' כמונו או אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
סרט מערב פרוע
עמיר,
צפון,
22/09/04 11:33
|
דמיינו שאנחנו חיים בסרט מערב פרוע. בסרט מככבים שלושה שודדים-אקדחונים. ה''טוב''; הוא טומי לפיד - איש ה''צדק'' והמשפט, שיכול לשמוע ברקע יצירה קלאסית ולהחליט לחתוך את התינוק, כמו ב''משפט שלמה'', כי הרי זה לא הילד שלו.... הרע ; הוא ביבי - האיש שחונק אנשים ע''י הידוק החגורה מסביב למותניהם. והמכוער - הוא אברהם פורז, שאין דבר שפחות מזיז לו מאשר אנשים רעבים ללחם, בשבילו זה בסה''כ מספרים על הדף... הבעיה היחידה בסרט הזה היא שהאקדחונים שלנו הם גם שרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
פרץ לראשות הממשלה לפחות
יעקב,
22/09/04 11:29
|
לא תהיינה שביתות. לגבי השאר יותר גרוע מאחרים הוא לא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
נו באמת טומי יש גבול
אזרח,
22/09/04 11:28
|
לציניות והאדישות. נכון שאתה יושב על סיר הגולש ולפי המימדים שלך אתה לא סובל מרעב. נכון שחלק מהמלחמות שלך הן צודקות אבל כאן הגזמת. הייתי רוצה לראות איך היית מתבטא אם מישהו מבני משפחתך היה סובל מהלנת שכר של חודש. גם אז היית מתבטא כך? כל המלחמות שאתם הפוליטיקאים מנהלים על גב האזרחים אלה שלמעשה עשו מכם הפשפשים משהו שעלה למעלה זה שימוש ציני בבוחר. נכון שהסובלים הם לא בדיוק אלה שבחרו בך אבל למרבה הצער הם הביאו על עצמם את האסון שקוראים לו נתניהו והם בטח יבחרו בו גם להבא למרבה הצער. אז לך לך לסיר הגולש, תהנה מכל ההטבות שאתה מקבל בתוקף היותך ''נבחר עם'' וכשהפה שלך מלא בכל טוב הארץ תסתום אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
זה הזמן להפסיק את ההפקרוקרטיה
סאנשיין,
סינגפור,
22/09/04 11:18
|
להעמיד את ראשי ההסתדרות לדין על ביזיון בית המשפט, ולמצות עימם את החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
זה בסוף, רק שביתה עזרה!!!
ל"ת
שלמה,
מרכז,
22/09/04 11:18
|
|
 |
179.
טול קורה מבין עינך
אדמון,
22/09/04 11:13
|
קודם תתדאג שהממשלה תקיים את החלטות בית הדין לעבודה שהתקבלו לפני כחודשיים ונוגעת לתשלום שכר והלנת שכר לעובדי עירית לוד ולאחר מכן תטיף לאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
רפובליקת בננות
ל"ת
עמיר פרזזז,
22/09/04 11:11
|
|
 |
177.
הממשלה מזלזלת בחוק
צחי שם-אור,
תל-אביב,
22/09/04 11:10
|
חוק צריך לקיים!! הממשלה לא משלמת משכורות זה חוקי?? אין דבר בבחירות הבאות הם לא יקבלו אפילו מנדט 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
טומי לפיד הדמגוג האולטימטיבי
האיש שחושב אחרת,
22/09/04 11:09
|
מי אתה בכלל טומי לפיד שעבדת על ציבור כל כך גדול של אנשים שנתנו לך את קולותיהם אתה התרמית הכי גדולה של הפוליטה הישראלית מאז התהוותה. יותר לא תוכל לחזור על המנדטים שקיבלת ותחזור מהר מאוד לחלטורות העיתונאיות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
מר טומי לפיד
גילי,
22/09/04 11:07
|
והממשלה שאתה יושב בה היא לא גורם כוחני המזלזל בחוק?אז בבקשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
נכון שזה לא חשוב מי אשם עם....
יהודי מודאג,
22/09/04 11:05
|
עודד טירה אומר שלא חשוב מי אשםבמצב שנוצר. ואני מניח כי מה שמעניין את מר טירה, (ומה שכון מנקודת ראייתו) אלו הם העסקים. ולא שום דבר אחר מקרר ריק ממזון אצל משפחה עובדת שלא קיבלו משכורת זה עידן ועידנים,מעניין את עודד טירה כמו השלג שירד על פיסגת הקילימנג'רו בעשר שנים האחרונות, הוא רוצה עסקים ותו לא, העיקר שהקופה תמשיך להתמלא, כך שבעלי העסקים יוכלו להמשיך (בין היתר) בעסקיהם חובקי העולם, ומדי פעם אפשר גם לבלות כמה ימים, באיזה שהוא מלון, על שפת אגם ז'נבה, (הוטל דה לאפה נישמע דווקא לא רע) כשעלות יממה אחת עולה על משכורת חודשית של אותם עובדים משוללי המשכורות. כך ניראה העולם דרך עיניו של עודד טירה וכל שאר השבעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
יאללה רק שיאספו כבר ת'זבל
חבורת הזבל,
22/09/04 11:04
|
|
 |
172.
אז כנראה שזה סוף השביתה...
חן,
22/09/04 11:03
|
|
 |
171.
כל הכבוד לסטיב אדלר
אמנון,
חיפה,
22/09/04 11:03
|
|
 |
170.
השביתה
אלן,
22/09/04 11:03
|
|
 |
169.
זהו?יום אחד?
לאה,
22/09/04 11:02
|
|
 |
168.
נצחון גדול להסתדרות
הראל,
22/09/04 11:01
|
יש מי שדואג לאזרח הקטן והמסכן תחת שלטון השחיתות של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא שביתה כללית
מיקי,
מרכז,
22/09/04 13:31
|
|
 |
נצחון קטן להסתדרות
דור,
צפון,
22/09/04 12:10
|
זה נצחון זמני, כי המדינה כבר הספיקה לחוקק חוקים שמקשים על חיינו הכלכליים (אין צורך לפרט, אולי אתה מרגיש זאת לבד), וכשהמאזניים לפנינו יד ההסתדרות על התחתונה שהרי היא לא הצליחה למנוע אותם. אלה שבצד אחד מתבוננים בשלווה. אלה שבצד אחד נתנו להסתדרות לנצח נצחון קטן/גדול בנושא ברור מאליו (יש לשלם שכר על עבודה שנעשתה, וזאת ללא התניה), אבל מי יודע מהי התכנית העתידית? אם ההסתדרות תמהר לפתוח את השמפניה ולהנות ממנה, היא תשתכר מהנצחון הזמני הזה ולא תתפכח בזמן כדי להשיג הישגים עתידיים חשובים לכל העובדים, כבודם ותנאיהם וכדי למנוע גזירות שפוגעות בפרנסה. ואז, מה? למי הנצחון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצחון? איזה ניצחון?
כולם הפסידו,
22/09/04 11:40
|
אין זה סוד וכל מי שעקב אחרי החדשות יודע שהאוצר רצה לשלם לעובדים את משכורותיהם, ומי שעיכב את העניין היה ''מגן העובדים'', אלק, עמיר פרץ. הוא רק רוצה להתהדר, כדרכו, בהישגים לא לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מי שדואג
לא,
22/09/04 11:19
|
|
 |
אם אין לך משהו משמעותי
מבקר תגובות,
22/09/04 13:05
|
לומר עדיף שתחסוך מאיתנו את השטויות שלך. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצחון פירוס...!!!!!!!!!
ל"ת
רומאי,
22/09/04 11:10
|
|
 |
167.
קדימה לעבודה!פארזיטים!!
ל"ת
שי,
22/09/04 11:00
|
|
 |
166.
ביבי חכם-אחרי הכל
מריה,
22/09/04 11:00
|
הוא השיג את שלו למרות שלמראית עין הפסיד במאבק.הוא הבין שבסופו של עניין עובדי הרשויות יצטרכו לקבל משכורות וכל רצונו היה למשוך את העניין כמה שניתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאונה
ספי,
22/09/04 14:06
|
אני מבין שהטיעון החזק בדברייך הוא השם ביבי. האוצר ישלם עכשיו 500% פיצויי פיגורים. אם אני הייתי מתנהג ככה בכספי כבר מזמן החשבון שלי היה חסום אבל כשמטומטמות כמוך ממשיכות לצעוק ביבי ביבי לא נותר לנו אלא להמשיך לפתוח את הרגליים כדי שהממשלה הזאת תדפוק אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען ההגינות
אחת,
22/09/04 11:44
|
ביב לא האשם הבלעדי באי תשלום משכורותיהם של העובדים. הרשויות המקומיות אשמות הרבה יותר. הן משכו כספים שלא היה להן. לו היו עסק פרטי, כבר מזמן היו מוכרזות כפושטות רגל, או שלא היו מעזות להתנהג בצורה המופקרת שבה התנהגו. אם את מרוויחה אלף ש''ח בחודש, לא תלכי לקנות שמלה בחמשת אלפים ש''ח. אבל הרשויות חשבו שהאוצר יכסה את משיכות היתר המופרזות שלהן לנצח נצחים. אז מה לעשות, הכסף אזל וביב אמר: אינפ איז אינפ. כל שהוא רצה היה לשלם במסגרת של תוכנית הבראה, שהינה דבר הכרחי במצב שנוצר. אך העובדים המסכנים נפלו בתווך, והם שאכלו אותה, אחרי הכל. ההסתדרות והרשויות המקומיות השתמשו בהם כ''בני ערובה'' להמשך התנהלותם המופקרת וחסרת האחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למריה: הצדק - פיצויי הלנה
סתם,
צפון,
22/09/04 11:43
|
כך את רוצה שהמעביד שלך יתנהג? אם זו היתה כוונתו (וגם אם לא) יש לחייב את המדינה בתשלומי הלנת שכר. תלמד גם המדינה שאין לעכב שכר עבור עבודה בשום מקרה ואין להתנות זאת בפעילות עתידית. אחר כך? שתעשה כמה תכניות שהיא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
פרץ יואיל בטובו לשקול אם נאה ל
אורן,
רמת גן,
22/09/04 10:59
|
נאה לו לכבד את החלטת בית הדין לעבודה .ככה זה עובד כאן במדינת הבלוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
ליבי ליבי עם עובדי הרשויות
סיון,
ק.גת,
22/09/04 10:58
|
|
 |
163.
להגיש תביעה נגד פרץ וההסתדרות@
יוגי,
22/09/04 10:56
|
|
 |
162.
קרן לקניית מפעלים-
JOY,
FLORIDA,
22/09/04 10:55
|
פרץ לא להכנע לאיומים=תציע לקנות את המפעלים שהופרטו במחיר ההפרטה הפער אינו בין סוציאליסם ל קפיטליזם
אילא בין אופורטוניסטים לציונים משני הסוגים לעיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
לשים את פרץ בכלא
צבי,
רמת גן,
22/09/04 10:53
|
אם ראשי ההסתדרות לא מצייתים לצו של בית הדין יש לשים אותם בכלא. מה הוא חושב לעצמו המגלומן הזה? את החוק יש לקיים ככתבו וכלשונו בלי חוכמות. אף אחד לא עומד מעל לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
למה לא עוצרים את פרץ על ביזוי
אולג,
22/09/04 10:52
|
|
 |
159.
הצבוע
צדוק,
מרכז,
22/09/04 10:51
|
מי שנתן יד לממשלה מפירת חוק במשך שנה , שהסכים בניגוד לחוק להתנייה על תשלום שכר לעובדים,דבר האסור עפ''י החוק שלא יאשים אחרים בהפרת החוק, מדובר בשר ליצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את נתניהו מענינות רק הכותרות.
ל"ת
מבקר תגובות,
22/09/04 13:07
|
|
 |
158.
נו,האם הסיוט של עובדי הרשויות
יונתן,
22/09/04 10:47
|
|
 |
אני בריון השכונה-המדינה-
ל"ת
עמיר פרץץץ,
22/09/04 10:56
|
|
 |
157.
טול קורה במין עניך טומי לפיד
ל"ת
אלי כהן,
22/09/04 10:46
|
|
 |
156.
אם ההסתדרות מעל החוק - גם אני
ל"ת
אזרח,
22/09/04 10:46
|
|
 |
155.
פרץ-יישר כוח -העם איתך!
רותי,
צפון,
22/09/04 10:46
|
|
 |
154.
נצחון לפרץ,תרבות הנפוטיזם תמשך
ל"ת
ארז,
תל אביב,
22/09/04 10:45
|
|
 |
153.
לשלם מיד!
גאולה,
פ''ת,
22/09/04 10:45
|
|
 |
152.
אין שביתה בירושלים
רוני 11,
ירושלים,
22/09/04 10:44
|
במשרדי הממשלה בירושלים אין שביתה. מחלוני אני רואה שכל מגרשי החנייה של עובדי המדינה מפוצצים עד אפס מקום כמו כל יום עבודה.
הרדיו מדווח על שביתה שלא מתבצעת .
אולי יש שביתה בנתב''ג אבל לא במשרדי הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
פרץ אתה פושע ומקומך בכלא!
YELLOW HELL,
22/09/04 10:44
|
אם אזרח מן השורה מפר צו בית משפט לשם הוא נשלח!
אתה טיפוס נאלח שכמוך, שם את עצמך מעל החוק, תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
תודה לאל שנגמר
ל"ת
דורי,
22/09/04 10:44
|
|
 |
149.
פרץ פתר את הפלונטר
נוני,
22/09/04 10:44
|
|
 |
148.
אדלר כל הכבוד.
ל"ת
יוסי,
כפר סבא,
22/09/04 10:43
|
|
 |
147.
זו לא הסתדרות! זה חבר פושעים מ
משה מ,,,,
בת ים,
22/09/04 10:42
|
מושחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הם מכינים את השטח להטבות נוספות לחזקים ע''ח החלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך אחי
מבקר תגובות,
22/09/04 13:11
|
המאבק הוא בין קומץ מיליונרים שרוצים לחטוף לנו את לרמוס את כבודנו ולגזול את זכויותינו. תודה לועדים הגדולים והחזקים, שגילו סולידריות עם הקבוצות החלשות. אתה מעדיף כנראה להיות עובד חברת כוח אדם. תחשוב קצת. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
יש להעמיד לדין!
שמואל,
חולון,
22/09/04 10:42
|
את ביבי (ופורז)על הלנת שכר את עמיר פרץ על הפרת צו בית משפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
השאלה המתבקשת
קרן,
רחובות,
22/09/04 10:41
|
|
 |
144.
לא לחזור לעבודה
מעשן,
נרגילה,
22/09/04 10:40
|
|
 |
143.
כל הכבוד על ההחלטה של בית הדין
ל"ת
נירית,
22/09/04 10:39
|
|
 |
142.
אני מת על לפיד
יוסי,
רמת גן,
22/09/04 10:39
|
האיש שהמציא את הצדק והמשפט זה שלא טרח להעמיד לדין את מליני השכר לאורך תקופה כה ארוכה מתלונן שעמיר פרץ מפר חוק.
ולא אזכיר כאן בעשרת ימי תשובה עוד כמה חטאים הנובעים מגבהות ליבו, מהתנשאותו, מגזענותו.
אתה ושכמותך - צחורי הפנים וזכוכי הדעת שרוממות החוק בגרונם - צריכים להודות לאנשים כמו עמיר פרץ שבזכותו אתם עדיין לא צריכים לגור בשכונות מוקפות גדר ושומרים בנשק. אך אם תמשיכו בדרככם הנלוזה גם זה יגיע.
סגירת שדה התעופה היא לגיטימית לעומת ההתניית התשלום עבור עבודה שנעשתה - בהסכמה לתכניות עתידיות של האוצר.
בקיצור מר לפיד בוש והכלם לך (לא שאני מצפה שמשהו יחדור את עורך הסמוק)
יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להודות לפרץ- הצחקת אותי!
יאיר,
22/09/04 11:21
|
האיש חושב שהוא מעל בית הדין! האיש שבאמת עושה את הישר בעיניו מבלי להתחשב בקבוצת חולים שצריכה לחזור לארץ לטיפול! האיש שמשיקולים פוליטיים לא נלחם במושחתים האמיתיים שהם ראשי הרשויות הבזבזנים! האיש שנגד כל תכנית הבראה ושבגללו המשק הפסיד המון מיליארדים של שקלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים כל מילה.
ל"ת
יורם,
22/09/04 10:55
|
|
 |
ביבי משלם לך שכר כדי ש''תסכים''!
יגאל כהן,
22/09/04 12:56
|
זו הסיבה שאתה ''מסכים'' עם ביבי תמורת תשלום נאות, שכירי חרב ביביים!!!!!!!! יסולק הקרוק מכל נגיעה בכספים!!!!!! איפה המשטרה????????? הצילו, גונבים לנו את המדינה מתחת הרגליים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
התעללות של שנה כמעט
יוכי,
22/09/04 10:39
|
|
 |
140.
יאללה לא חבל על הכדורגל?!
ל"ת
כחול,
מעצבים.,
22/09/04 10:38
|
|
 |
139.
*********חוצפן****************
רז,
22/09/04 10:37
|
שנה אנשים בלי משכורת ואתה נתלה על איזה פלז'ר של אנשים. איפה הצדק??????חוק האאא חוצפן אני משוכנע שאתה לא מייצג אשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
פרץ שיחק אותה
אורית,
עפולה,
22/09/04 10:37
|
|
 |
137.
חייבים להפטר משלטון הליכוד
מיואש,
22/09/04 10:33
|
|
 |
תזכור את זה בזמן
מבקר תגובות,
22/09/04 13:13
|
|
 |
136.
טומי לפיד- מי מפר כאן את החוק?
משה,
22/09/04 10:30
|
טומי לפיד ידוע בפה ג'ורה שיש לו. היתה החלטה של בית הדין לעבודה לשלם לעובדי עירית לוד את משכורתם ומיד משרד הפנים שמפלגתו של טומי לפיד אחראית עליו, שם קצוץ על החלטת בית המשפט והכסף לא שולם לעובדים עד היום. בית הדין קבע הבוקר שיש לשלם לכל עובדי הרשויות את משכורתם עד סוכות-מי ערב לכך שגם כאן לא יצפצף מר פורז על החלטת בית הדין ולא יעביר את הכסף בתירוצים שונים ומשונים. ההסתדרות צריכה לעמוד בדבריה ולא להפסיק את השביתה עד שישולמו כל המשכורות.אם משרד הפנים מפר את החוק ולא מבצע פסק דין זמן כה רב,טוב יהיה לטומי לפיד לו ינעל את פיו כשההסתדרות רוצה לבחון לאיזה מלכודת עלול פסק הדין להוביל את ההסתדרות ומה עלולים לעשות ביבי וחברו התחמן פורז על מנת שוב לא לשלם את הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במיליון אחוז
ל"ת
פיני,
22/09/04 11:56
|
|
 |
135.
העיקר שיגמר כבר....
ל"ת
איציק,
הרצליה,
22/09/04 10:30
|
|
 |
134.
הועדים מטילים אימה על המדינה !
ל"ת
משדה מ,,,,
בת ים,
22/09/04 10:30
|
|
 |
הועדים הגדולים והחזקים
מבקר תגובות,
22/09/04 13:16
|
הם המחסום האחרון בפני הפיכת כל ציבור העובדים ל ''עבדי'' חברות כוח אדם נטולי זכויות. כמה חבל שמטומטם כמוך לא מבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מבין את זה
ספי,
22/09/04 13:57
|
הוא לא מטומטם. הוא מהנצלנים שרוצים להרויח כסף מעבדות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
טוב שיש אדלר.
ל"ת
יהורם,
בת ים,
22/09/04 10:30
|
|
 |
132.
אין דין ואין דיין איש הישר בעי
ליליפוט,
מדינת הגמדים,
22/09/04 10:29
|
|
 |
131.
כל הכבוד לעמיר פרץ
גיורא,
22/09/04 10:29
|
|
 |
130.
ביבי...אין עיתוי יותר טוב
שגיא,
22/09/04 10:28
|
|
 |
לאלתר ! וטוב שעה אחת קודם !!!!
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 20:53
|
אל תשכח לקחת את שרהלה אתך!!!! אתה עוד מסוגל לברוח !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
ואיפה לפיד היה...
מעמד בינוני,
22/09/04 10:28
|
כל החודשים שהתבצע פשע של הלנת שכר? זה לא בתחום הענין של שר משפטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לח''כים לא היתה הלנת שכר!!
ל"ת
פיני,
22/09/04 12:03
|
|
 |
128.
לא נסלח ולא נשכח
מישהו,
אחד,
22/09/04 10:28
|
|
 |
127.
פרץ עכשיו אתה חייב לנו כסף!!
נטלי,
רעננה,
22/09/04 10:27
|
|
 |
להגיש תביעות אישיות ויצוגיות
שמואל,
22/09/04 12:52
|
כל מי שסבל מהשביתה, ובמיוחד -0כל מי שנתקע בנמלי תעופה בחו''ל - שיגיש תביעה נגד פרץ ונגד הגוף האנרכיסטי המכונה ''מטה המאבק של ההסתדרות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השביתה מוצדקת ומעוגנת בחוק
ספי,
22/09/04 13:59
|
בכל שביתה נפגעים אזרחים. אבל שביתה על קבלת שכר אין מוצדק ממנה. מי שיגיש תביעה וגם יזכה אלו הם העובדים ששכרם הולן ומגיע להם 500 אחוזי ריבית פיגורים על הפשע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
הבלאגן חוגג
יואב,
22/09/04 10:26
|
בית הדין מוציא הנחיה לחזור לעבודה....ההסתדרות מצפצפת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
חוץ מנתב''ג..
יעלי,
22/09/04 10:25
|
למה ח''ח שבתה אתמול??לא מספיק להם המשכורת?ומקורות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
פרץ שם זין על המדינה.
ל"ת
ששון,
22/09/04 10:24
|
|
 |
123.
בעזרת השם שתיגמר כבר השביתה
זאביק,
חיפה,
22/09/04 10:24
|
|
 |
122.
עכשיו לכולם זה ברור
עידו,
22/09/04 10:23
|
|
 |
ברור שאתה בעלים של
מבקר תגובות,
22/09/04 15:22
|
חברת כוח אדם. ברור שאתה רוצה לזרוע שנאת אחים. ברור שאתה שייך למיליונרים שרוצים לגזול את נכסי המדינה. ברור שאתה משסה ומסית איש כנגד אחיו. ואם לא, אתה סתם מטומטם. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שההסתדרות היא מגן החלשים
ל"ת
ספי,
22/09/04 14:00
|
|
 |
ברור שאתה שכיר חרב ביבי נאלח!!
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 20:51
|
ביבי משלם לך, להסית את עם ישראל איש ברעהו. אך עם ישראל יותר חכם ויותר חזק ממך קרוק קטן שליחו של הקרוק הגדול !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
פרץ מלך ישראל
כרמית,
צפת,
22/09/04 10:22
|
|
 |
120.
פרץ-אל תאמין להם!!
אלה,
22/09/04 10:21
|
לא לסיים את השביתה עד שאין כסף! לא מחר,לא מחרתיים ,לא בעוד שבוע,עכשיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אני ביריון!! אני בריון !!
ל"ת
ע... פרץ,
22/09/04 10:21
|
|
 |
118.
פרץ מסרב לקיים החלטת בית הדין
יהודית,
שפלה,
22/09/04 10:20
|
|
 |
117.
דמוקרטיה??
ל"ת
עמי,
נהריה,
22/09/04 10:19
|
|
 |
116.
יש להעמיד את פרץ לדין!!
ל"ת
רונה,
חיפה,
22/09/04 10:18
|
|
 |
115.
השופט הביתה...
בן של עובד עידי,
דרום,
22/09/04 10:18
|
השופט היה צריך להודיע למממשלה לשלם מיידית ורק שיקבלו העובדים את משכורתם או אז לדרוש מהם לחזור לעבודה. אולי הוא או מי מבני משפחתו תקועים בנתב''ג והוא דואג שהם לא יכולים לצאת - אחרת איזה סיבה יש לו לדרוש מהעובדים לחזור לעבודה? כמה הוא מרוויח לחודש? בסביבות 50000 ש''ח בלי ההטבות? - על זה נאמר וישמן ישורון ויבעט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
פרץ מחזיק את כולנו בביצים!!
ל"ת
עמית,
22/09/04 10:18
|
|
 |
113.
טומי לפיד, לא אבחר בך שנית!!!
ל"ת
אטי,
צפון,
22/09/04 10:18
|
|
 |
112.
לפיד אכן צודק!
ל"ת
שירן,
22/09/04 10:17
|
|
 |
111.
פרץ לכלא ומייד!!!!!!!!
ל"ת
אבישג,
22/09/04 10:09
|
|
 |
110.
לכל הצבועים
דוד,
22/09/04 10:06
|
תודה לנתניהו ולשאר עובדי האוצר ששומרים על הכסף שלי. תודה רבה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאתה נבל או שאתה טיפש.
מבקר תגובות,
22/09/04 15:31
|
תודה לנתניהו שהעביר מיליארדי שקלים לקומץ מיליונרים על ידי הקטנת מיסים. תודה על ששקרניהו מסר לאחרונה את חברת צים לאחים עופר . תודה על שהעביר את בנק הפועלים למשפחת אריסון מבלי שאלה הביאו ולו דולר אחד מכספם. אלו רק מעט דוגמאות. אולי תתנדב להעביר את כספך לעשירים ללא תווכו של נתניהו ? אני מעדיף לשמור את כספי שלא באמצעות שקרניהו. חתימה טובה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ספי,
22/09/04 14:02
|
הם בסה''כ עשו מהלך שיעלה עכשיו מיליארדים כי הם הלינו שכר ועל הלנת שכר מקבלים היום 500 אחוז בשנה. בגלל אידיוטים כמוך שצועקים היידה ביבי אנחנו כולנו עניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני יודע אם ביבי יותר טיפש
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 20:49
|
מרשע, או יותר רשע מטיפש. אם הוא טיפש מרושע . או רשע מטופש. אך אין לי כל ספק ברשעותו וטפשתו!!!!!!! מהיכרות אישית עם האיש המאוס הזה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
אפשר לחסוך כסף בעיריות....
צבי,
22/09/04 10:05
|
יש בזבוז ו כ ו ל ם ידעים טוב. למשל שראשי ערים יסעו בטויוטה חדשה ולא בגי'פ מפואר או וולבו. שתהיה תקרה בשכר לבכירים. למשל במקום 50 אלף ברוטו שיתנו רק 25 אלף ברוטו. צריך לעצור אותם.לא יתכן שאנשים יהיו רעבים בעוד שבעיריה מתנהגים בבזבזנות יתר על חשבון משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד ושינוי נגד הנהגת
מבקר תגובות,
22/09/04 15:36
|
שכר מכסימום בשרות הציבורי. הם רוצים לשחד את חברי המרכז שלהם על ידי חלוקת ג'ובים הם בעד אנרכיה, הם נגד שלטון חוק. מתי תבין את זה ? חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
הבזבזנות ברשויות זועקת לשמיים!
אייל,
22/09/04 10:04
|
הרשויות היו צריכות לשלם כסף לעובדיהן, ולא האוצר. הן לא מנוהלות נכון, הן בזבזניות, מושחתות, ומלאות קומבינות וסחר מכר. יש לפרק את כל הרשויות שראשיהן סרחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said, Eyal!
ל"ת
Alex,
US,
22/09/04 10:47
|
|
 |
צודק צודק צודק
ל"ת
שימי,
22/09/04 10:31
|
|
 |
107.
אני לא מבינה את זה!
לי,
רחובות,
22/09/04 10:00
|
אין שום פיקוח על פרץ הבריון הזה?אם נתנו הוראה לסיים את השביתה בשמונה בבוקר אז מה?שם עליהם קצוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מזל שיש בית הדין לעבודה
רפי,
דרום,
22/09/04 09:59
|
שהציל אותנו מהצרה הזאת שאיימה להחריב כאן את מה שנשאר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להרבה זמן
בזכות שינוי,
22/09/04 10:29
|
לפיד, כן זה שבכתורת, אביר הצדק, מתכוון לבטל את בית דין לעבודה ולשלבו בבית משפט רגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
פרץ המלך!
אליהו,
22/09/04 09:58
|
|
 |
רק בריון קשקשים
ל"ת
מלך בלי כתר,
22/09/04 10:22
|
|
 |
104.
שבי אחריו עד פטתיות
ר.ג,
חיפה קריות,
22/09/04 09:58
|
מה לא נמאס לכולכם מהשטויות האלה . למה הם לא חותמים על תוכנית הבראה ? כדי לא לחשוף שחיתויות במועצות וכרגיל האזרח הקטן סובל והכי גרוע גם הולך שבי אחרי מנהיג מושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!!
ל"ת
שלי,
22/09/04 10:31
|
|
 |
103.
לפי דעתי
חגי,
ק.שמונה,
22/09/04 09:58
|
אנחנו ממש רחוקים עוד מהסוף אז לא למהר לשמוח ולהגיד נגמרה השביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר פרץ
ל"ת
אני בריון,
22/09/04 10:23
|
|
 |
102.
השביתה
נוה,
רחובות,
22/09/04 09:58
|
ממשלת ישראל לא רק שאינה מקיימת את החוק היא גם מענישה את העובדים על הרשלנות והכשלונות שלה שהרי אי תיפקוד של עיריה או ראש עיר מחייב את משרד הפנים למנות ועדה קרואה שתנהל את העיר אז אדוני שר הפנים מדוע עד היום לא מונו ועדות קרואות לעיריות שאינן מתפקדות כראוי ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מי הוא בכלל שהוא ממשיך בשביתה
הילה,
22/09/04 09:57
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:36
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אם יום אחד עולה מיליארד
שירה,
22/09/04 09:55
|
אז למה בכלל להגיע למצב של שביתה?הרי בסופו של עניין זה כסף של המדינה ושלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אדלר-אתה המלך!!
ל"ת
עמיר,
22/09/04 09:54
|
|
 |
98.
פרץ הישר בעיניו יעשה...
ל"ת
סימה,
אשדוד,
22/09/04 09:53
|
|
 |
97.
ביבי לך הביתה!
יולי,
22/09/04 09:52
|
איפה אתה?למה לא שומעים אותך?מתנער מאחריות כיאה לשלטון הליכוד!נכשלת!הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
שתיגמר כבר השביתה המאוסה הזו.
ל"ת
קרנית,
אזור השפלה,
22/09/04 09:51
|
|
 |
95.
לפרץ העכבר רד מהעץ.......
צבי,
22/09/04 09:51
|
ביבי החתול לא נמצא מתחת לעץ ואל תפחד. תגיעו לידי הסכמה ותפסיקו להזיק למדינת ישראל כלכלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אמיר פרץ פושע!!
ל"ת
אבו אללה,
22/09/04 09:51
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:37
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
סיום השביתה
אורנה,
חולון,
22/09/04 09:51
|
ניצחון גדול לפרץ ולעובדים שיקבלו סוף סוף את משכורותיהם.מעבר לזאת זהו ניצחון למשק ולכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פסיקה נכונה של בית הדין
אבי,
ת''א,
22/09/04 09:50
|
|
 |
91.
מי כאן ראש ממשלה??
מוטי,
22/09/04 09:49
|
איפה שרון?איפה ביבי?למה לא שומעים אותם?הם לא צד בכל העניין הזה?מי מנהיג אותנו?עמיר פרץ?סטיב אדלר?מי כאן ראש ממשלה?איזה ברדק יאללה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מה זהו??זה הכל?
תמר,
22/09/04 09:47
|
|
 |
89.
מי שלא מקבל כסף,
ass,
22/09/04 09:47
|
ויש לו קצת שכל מחליף עבודה!!! השביתה תוקעת את המשק ונותנת אולי פתרון לטווח קצר אבל נשארות בדיוק אותן בעיות לטווח הארוך... תחשבו מה היה קורה אם כל עובד שלא מקבל משכורת חודשיים במקום להיות אהבל ולעבוד בחינם היה עוזב. השביתה היתה נוצרת מאליה כי לא היה מי שיעבוד והם היו משלמים מייד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
סטיב אדלר -כל הכבוד ותודה.
עומרי,
22/09/04 09:46
|
|
 |
87.
הבטחות לחוד ומעשים לחוד
ארנון,
מבשרת ציון,
22/09/04 09:46
|
|
 |
86.
אין ספק.כל הכבוד לפרץ
רון,
מרכז,
22/09/04 09:45
|
|
 |
85.
איפה ביבי?
ניצן,
רחובות,
22/09/04 09:44
|
למה לא שומעים אותו ?אין לו מה להגיד?הרי הוא האשם העיקרי בכל מה שקרה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
נצחון להסתדרות
נטע,
ראשון,
22/09/04 09:43
|
סופסוף יגמר הסיפור המביש הזה והעובדים יזכו לקבל את מה שמגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
פרץ רוצה להרוס את המדינה?!
ל"ת
פרץ נמאסת,
22/09/04 09:43
|
|
 |
82.
פרץ מגלה את פרצופו האמיתי
YELLOW HELL,
22/09/04 09:43
|
יום אחד של שביתה לא הספיק לו. 960 מליון שקל נזק לא הספיק לו. להוציא אותנו אווילים בארופה לא הספיק לו. פרץ רוצה להרוס אותנו, אני מקווה שיקרה משהו לפני זה, אני מקווה שאיזה בר דעת יראה שמקומו של פרץ מאחורי סורג ובריח. עמיר פרץ פושע ואם הוא לא פושע אז אין פושעים בארץ!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתלהם!
M,
22/09/04 10:44
|
|
 |
81.
מספיק כבר טמבל.
ל"ת
amir,
22/09/04 09:43
|
|
 |
80.
פרץ, תפרוץ אותם ,שיהיה חג שמח
ל"ת
אביטל גיאת,
תל -אביב,
22/09/04 09:43
|
|
 |
79.
יאללה יאללה....
מיכה,
חיפה,
22/09/04 09:42
|
|
 |
78.
יישר כוח!!
דניאל,
22/09/04 09:42
|
יישר כוח לעמיר פרץ על הניצחון במאבק .רק בכוח זה יילך כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מאפיונר- תפסיק את השביתה
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
22/09/04 09:41
|
|
 |
76.
תודה רבה לך אדלר!
ל"ת
ברוריה,
חולון,
22/09/04 09:41
|
|
 |
75.
נצחון גדול לפרץ
רונן,
יהוד,
22/09/04 09:40
|
|
 |
74.
עד שהשפם לא יגיד סטופ!
דוד,
22/09/04 09:39
|
|
 |
73.
יכול להיות שפרץ מפר החלטת בית
אהרון,
מחפש בנרות,
22/09/04 09:39
|
|
 |
72.
השביתה היתה קצרה מהצפוי...
מנחם,
אשקלון,
22/09/04 09:37
|
|
 |
71.
תודה רבה מקרב לב
יוני,
22/09/04 09:36
|
|
 |
70.
מדוע בית הדין מתעורר רק עכשיו?
ל"ת
נאוה,
22/09/04 09:36
|
|
 |
69.
גורלה של מדינה שלמה(אמנם קטנה)
עדינה,
פ''ת,
22/09/04 09:33
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:38
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אכן הלנת שכר. מי בעצם המלין?
העיריה או האוצר,
?????...,
22/09/04 09:33
|
העיריה היא המעביד ואם היא נאלצת לבקש מהאוצר היא חיייבת להודות שהיא חייבת הבראה ולאוצר הזכות המלאה לדרוש ממנה. המעביד הוא מלין השכר אבל הכסף באוצר-כי לעיריה טכנית אין ובאוצר טכנית יש- מבחינה משפטית זה לא מצב ברור-במצב פרטי הרי מעביד שלא יכול לשלם ומבקש סיוע כן מוכתבים לו תנאים(סבירים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן ביבי מדוע לא אמרת זאת ..
יגאל כהן,
רחובות,
22/09/04 13:02
|
לשופט אדלר???????????????????? כי אתה יודע שהשופט יתפוצץ מצחוק על הטיעון הדמגוגי הזה!!!!!!!! אך אנו עם ישראל בעיניך הביביות אספסוף נבער מדעת שאפשר להגיד לו :לכו לראש העיר!!!!!!!! תרבות השקר הביבי !!!!!!!!!!!!!!! יסולק הקרוק מכל נגיעה בכספים!!!!!!!!! ביבי אתה כבר עשיר גדול !!!!!!!!! אתה יכול כבר לחזור למולדתך!!!!!!!! עשית עלינו אחלה קופה!!!!! שתיחנק עם הכסף הזה, רק רד מעלינו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
להעיף את פורז
שמעון,
י-ם,
22/09/04 09:31
|
|
 |
66.
עד שהכסף לא ביד!
יערה,
22/09/04 09:30
|
|
 |
65.
להעמיד את פרץ למשפט
הרצל,
ראשון לציון,
22/09/04 09:29
|
בזבזת כמה מליארדים ביום אחד,שופט במדינת ישראל הורה לך לחזור לעבודה ב8 בבוקר-ואתה ממשיך לצפצף על כולם.במקום המשטרה-שולח לך עכשיו ניידת,כובל את ידייך באזיקים ומכניס אותך לאבו כביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בית הדין לעבודה
שמרית,
צפון,
22/09/04 09:29
|
אחרי הכל,כנראה שיש מי שעושה סדר בכל הבלאגן ומשאיר את המקום הזה עם מינימום שפיות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
חייבים לגמור עם זה כמה שיותר
שיר,
נתניה,
22/09/04 09:27
|
|
 |
62.
מזה השטות הזאת??
רועי,
22/09/04 09:26
|
אם כבר משלמים 96 אחוז אז למה לא הכל?מי אלה ה4 אחוז הנותרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לפרק את ההסתדרות
ארז,
22/09/04 09:26
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:39
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צריך להפריט את הממשלה!! :-)
ל"ת
שי,
22/09/04 09:26
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:39
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מחווה לפושע פרץ
יציק,
22/09/04 09:26
|
האיש שהוא אחד משני האשמים,השני הוא יור השלטון המקומי שמתחבא מאחורי האוצר מקבל כבוד במקום שיושיבו אותו במעצר מנהלי. וא עוד מעיז להפר את הוראת השופט שכאשר הוא פוסק לטובתו הוא נותן לו כבוד מלכים. כך מקרבים את סוף המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:40
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
באמת כל הכבוד לפרץ
יאיר,
חיפה,
22/09/04 09:25
|
איזה ''גב'' הוא מקבל מהעובדים שלא מוכנים לשמוע אלא רק את דברו של המלך פרץ הראשון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אז יש רכבות או אין רכבות?
ל"ת
דנה,
22/09/04 09:24
|
|
 |
56.
השמפנון עושה פשוט
אילן,
ת''א,
22/09/04 09:23
|
|
 |
55.
יאללה גמרו עם הסיוט הזה כבר
ל"ת
איתן,
22/09/04 09:22
|
|
 |
54.
ההסתדרות ועמיר פרץ צודקים !!
יעל,
אבן-יהודה,
22/09/04 09:16
|
גם אנחנו מועצה בבעיה, שיכניסו את ראש המועצה הקודם מר גדי כרמלי אשר ביזבז כספים בלי הכרה לכלא, מה העובדים שעובדים בשכר מינימום אשמים ? עמיר פרץ כל הכבוד לך כולנו מאחוריך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לעצור את המשופם הטיפש
יאיר,
הרצליה,
22/09/04 09:15
|
מקומו אחד-בבית הסוהר. פשוט לא יאמן שזה קורה במדינה שמתימרת להיות מודרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
קופים מנהלים לנו את המדינה
ל"ת
אולג,
22/09/04 09:14
|
|
 |
51.
תודה תודה תודה לפרץ ולכולם
דוד,
יהוד,
22/09/04 09:14
|
|
 |
50.
פרץ הפריץ מעל החוק.......
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
22/09/04 09:12
|
|
 |
49.
Paam haia sheretz ve shmo
Bialick,
H-a,
22/09/04 09:12
|
|
 |
48.
לאמיר פרץ
נכה צהל,
22/09/04 09:11
|
כנכה צהל שנתקע אתמול ללא תרופות וללא כל יכולת להתמודד מול עם הרשויות השובתות כדי לקבל את התרופות להן אני זקוק אני מאחל לך את כל הסבל שאני עברתי ומי יתן שכמתנת כיפור תסבול ממה שאנוכי סובל וכל משכורתך תלך לתרופות ולאחר מכן תאסף אל אבותיך חתיכת .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אם השביתה הסתיימה למה אני בבית
אריק,
ראשון לציון,
22/09/04 09:08
|
כולם שמחים השביתה הסתיימה. ואני השכיר שמשלם המון מיסים. אבל לא מיוצג לא על ידי ההסתדרות ובטוח שלא על ידי הממשלה, למה כי אני הייטק. יושב בבית עם הילדה, כי אין לה גן? למה? למה בגלל שראשי העיר הזרימו את כל הכספים למקורבים שלהם אני צריך להיות בבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אף אחד לא פונה לאחראיים הנכוני
Erez,
22/09/04 09:00
|
הפושעים האמתיים בכל הפרשה האומללה הזאת שאת מחירה משלמים עובדי הרשויות הם : ראשי הרשויות בעבר וחלק מהם בהווה. אותם ראשי רשויות בעבר ממשיכים לקבל פנסיה והנוכחיים מקבלים שכר. הפריארים שבגללם המצב יושבים בשקט ומטילים את האשמה על ...הממשלה. יתכן שיש להפקיע את נושא השכר מהרשויות ויעסקו במתן שרותים לתושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
סיום השביתה
שרון,
תל- אביב,
22/09/04 08:57
|
סוף סוף העובדים יקבלו את המשכרות שלהם והכל בזכות ההסתדרות ועמיר פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מטומטמים פיקחו עיניים
מאיר,
22/09/04 08:35
|
הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם מצד אחד ביבי דופק אותנו ומצד שני פרץ יללאה כולם לאוגנדה הרצל: לא יכולת לבחור מדינה אחרת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
paam haia sheretz
lulu,
h-a,
22/09/04 08:30
|
|
 |
42.
ניצחון חשוב
שמוליק,
ירושלים,
22/09/04 08:26
|
זהו ניצחון חשוב להסתדרות שהצליחו לבלום, גם אם זה זמנית את התנהגותו של שר האוצר.
אי תשלום שכר לעובדים היא התנהגות מחפירה ובלתי אחראית לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קרש הצלה לביבי
יעקב,
ת''א,
22/09/04 08:24
|
סטיב אדלר נתן לביבי את ההזדמנות לרדת מן העץ חסר-הסיכוי שטיפס עליו, מבלי שייראה כנכנע לאיומים ולשביתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
החלטה חשובה
חגי,
תנובות,
22/09/04 08:23
|
כל הכבוד לאדלר.
זו החלטה תקדימית וחשובה.
שפו גם להסתדרות שבזכותה יקבלו, אם ירצה השם, העובדים את המשכורות המולנות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לא לממשלה הזאת
בני,
רמלה,
22/09/04 08:10
|
לא לממשלה שלא משלמת שכר ולא לשר אוצר שמתעלל בעודים שלא מקבלים שכר.
אדלר הוכיח עצמו שוב כמפשר וכשחקן חשוב ביחסי העבודה במשק.
פרץ הוכיח שיש תמורה בעד דמי החבר שאני משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Peretz is a criminal
Alex,
US,
22/09/04 08:10
|
When you support him, realize, that government has only one source of income -- taxes. Are you, personally, ready to pay higher taxes to fulfill Peretz's demands and ambitions?
Country is not in a perfect state. Everyone is trying to make a living. But some 200.000 people hold the rest of us hostages, while they're trying to achieve their goals.
There is enough unemployed in this country, to fire them all and fill the positions. I doubt people would refuse the cushy jobs in ministry of interior or bituah leumi.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Alex, the goverment is crimina
jehudi,
haolam hase,
22/09/04 09:30
|
You have written: ''When you support him, realize, that government has only one source of income -- taxes. Are you, personally, ready to pay higher taxes to fulfill Peretz's demands and ambitions''
The problem is not higher taxes but what the criminal goverment is doing with the taxes. spending it for a wall is criminal.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What do you suggest?
Alex,
US,
22/09/04 10:46
|
Do you think it's better to spend money on coffins and funerals?
If you don't like the way government is spending the money -- change it. At the next elections. For now, deal with it by legal means. The behavior of Peretz and his gang since 8AM this morning shows they are what I told you they are -- criminals.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פרץ, אל תאמין, תמשיך לשבות
נילי,
22/09/04 08:10
|
הם כבר הבטיחו בעבר ולא קיימו, רק כשישלמו תחזיר את המשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה!
ל"ת
הגר,
22/09/04 09:23
|
|
 |
36.
פרץ ניצח
לאה,
הוד השרון,
22/09/04 08:07
|
פרץ ניצח כאן בעוד מאבק את ביבי נתניהו.
המאבק היה כאן צודק וחשוב וזכה לקונצנזוס מקיר לקיר.
חשוב שיש לנו את פרץ ועיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בזיון בית המשפט ע''י ממשלת ישרא
JOY,
FL,
22/09/04 07:59
|
אין כאן גסות רוח יש כאן הפרה בוטה של צו קודם של בית משפט======== אבל לא איש הישר בעיניו יעשה
דמוקרטיה?? קודם פגעו בפלסטינים עכשיו רוצים להפוך את כולם לפלסטינים
גם במשטר עבדות בעל הבית אחראי לרמת תחזוקה סהבירה של עבדיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יישר כוחך עמיר פרץ, תודה לך
סוף סוף,
22/09/04 07:58
|
|
 |
33.
פורז, שיחקת אותה. כל הכבוד!!!!
ל"ת
אנשי עבודה,
די לבזבזנות,
22/09/04 07:56
|
|
 |
32.
השביתה הכי מוצדקת!!!!!
ללי,
22/09/04 07:53
|
כאחת שממתינה בחו''ל שיטיסו את גופת סבתה לארץ לקבורה. עם בני משפחה שעזבו את כל עיסוקיהם וממתינים לחידוש הטיסות כדי ללוות אותה בדרכה האחרונה, ובתקווה שהגופה תחזיק מעמד עד הגיעה לאדמת הקודש - אני מודיעה לכם המגיבים, מישהו כאן איבד את הראש. זו אחת השביתות הכי מוצדקות שאני זוכרת מזה הרבה שנים. כל מה שכתבתם על פרץ אולי נכון. אבל במקרה הזה הוא צודק. איך ייתכן שהמדינה לא משלמת משכורות 10!!!!! חדשים וזה עובר בשקט? שר האוצר ושר הפנים צריכים ללכת הביתה. ועכשיו כשיש פסק דין - האוצר עדיין מודיע שהוא ימלא אותו רק באופן חלקי, ורק בסוכות. למה לא תשלום מיידי ולאלתר לכל מעוכבי המשכורות. יש לכם בעיה עם רשויות שלא מתפקדות? תפטרו את ראש העיר, תפזרו את העיריה ותמנו את הגוף המתאים שיעבוד, אבל לא ייתכן לא לשלם לעובדים!!!! רפובליקת בננות אמיתית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חובה להפסיק הבזבוזים בעיריות
ל"ת
ומינויים פוליטי,
ללא הלנת שכר,
22/09/04 07:53
|
|
 |
30.
ד ח ו ף ! ! ! זקוקה לעבודה
רחל,
קרית חיים,
22/09/04 07:45
|
אני מזכירה עברית אנגלית עם נסיון רב וכן נסיון בעבודת רכש יבוא ויצוא, ואין לי עבודה ואני צריכה דחוף עבודה. אם יש כאן אנשים טובים שקוראים את ההודעה אפשר לכתוב לי למייל ואני אודה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גדולה!!!
ל"ת
איציק,
22/09/04 12:58
|
|
 |
29.
תמיכה מקיר לקיר
מואיז,
22/09/04 07:35
|
אולי הם הבינו שם שלא יעזרו כל הסיסמאות שההיסתדרות פוגעת באזרחים וכל הקישקוש הזה, זו שביתה עם תמיכה של כמעט כל הישראלים, מכל השכבות, ולכן בית המשפט הבין מאוד שהוא צריך לתת לממשלה סולם כדי לרדת ממנו, ומהר.
עמיר פרץ הצליח סוף סוף לעשות מעשה למען הכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תמיכה מקיר לקיר ?
אריה,
מבשרת,
22/09/04 09:42
|
לפרץ ולהסתדרות אין שום תמיכה בעם. הכל משיקולים של כדאיות פוליטית. תפסיקו להיות נאיביים ולהבין סוף סוף שההסתדרות רק גורמת נזקים. ההסתדרות היא עדיין המעסיק הכי גדול של פועלי תעשיה וראו את מצבם. די עם דמגוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי את שתדבר בשמי
לא תוטך בשביתה,
22/09/04 08:12
|
|
 |
28.
את עמיר מענין רק עמיר והשאר ח
ינון,
שדרות,
22/09/04 07:34
|
חרטה עובד עלינו בעיניים מענין אותו רק מעצמו הוא זה את המנוף להיות במרכז העינים כויקי כנפו וקפץ על המציאה המאהקים במפלגת העבודה בפתח וזה הוא הקוד התיפעולי שלו הרי הוא ידע במילא שבשכר ישולם במוקדם או מאוחר ורכב על סוס לא שלו כדרכו בקודש הטמא הוא היה אבי אבות הטומאה במועצה בשדרות ניפוח מנגנון דופק שעון מאנשי שלומינו תישאלו קבלני גינון מדומים ולא מידומים צלמים ואוחזי מספריים וסרטים גזורים מן האפס אל הכלום ומשם אל הסתם עדרים של פקידים סביב כל שולחן לא רענן מקורבין ובני מישפחה ואילו שמוצאם מעירו ועופר טאלר ומה לא עלינו בשדרות לא יכול לעבוד הוא מבשרינו מכירים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצביע לביבי השקרן, ונראה אותך
שלום,
שדרות,
22/09/04 09:29
|
סוף סוף מישהו עושה משהו לדפוקים בזכות עמיר פרץ אולי ישלמו משכורות לאלפי אנשים שעובדים וכבר שנה לא קיבלו משכורת, ואתה מקשקש פוליטיקה, אתה בודאי חבר מרכז ליכוד שמקבל משכורת בלי לעבוד יום אחד מצידי שפרץ ירוץ באיזו מפלגה שהוא רוצה לפחות הוא יודע איך חיים פה רב העם, אלה שלא ממרכז הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני עם בצלאל
mia,
22/09/04 07:27
|
אני נפגעתי קשות מהשטויות של פרץ לפני שנה כשהחליט להשבית את המשק. בגללו נתקעתי בניו יורק ולא יכולתי לחזור לארץ. בגללו הפסדתי שיעורים באוניברסיטה אשר הובילו לכך שעברתי את מכסת ההעדרויות המותרת ואוי ואבוי.....השנה אאלץ לקחת את הקורסים הללו. כן, בהחלט אבוי-בגללו נדחה לי סיום התאר בשנה. אבל, מה אכפת לו לפרץ. הוא רוצה לשבות. המקרה שלי הוא עוד טוב. אז נדחה לי התואר בשנה. זה רק לימודים, זמן וכסף. יש אנשים חולים שנפגעים, יש קשישים וילדים שאין מי שמטפל בהם. יש אנשי עסקים שצריכים לסגור עסקאות ענק.....שממנות את מר פרץ. אבל הוא רוצה לשבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני כועס מאוד,מאודץמאוד
סטיב,
22/09/04 09:13
|
לא הצלחתי להרדם בלילה כי בגלל השביתה של עמיר פרץ אזל לי הכח להסתובב בככר המדינה,לחפש נעליים אופנתיות ב5500שח לנעל(לא לזוג נעליים)
אתם יודעים למה? כי הנהג הצמוד של בני בן ה17 שעומד להתגייס בשנה הבאה לצבא,לא הצליח להגיע אליי בשעה הנכונה כי הטיסה שסידרתי לו בתור בונוס על ההספק שלו שנה שעברה לא הורשתה לנחות ע''י ע מ י ר פ ר ץ הורס הביסנס של בעלי שהוא יבואן מאד מתוחכם אחרת איך בכלל היו לנו 4 וילות בסביון ולבני מרצדס 2005,(למכירה כי אני כבר רוצה שיהיה לו מודל 2006 לצבא).
חוץ מזה גם הפיליפינית של חמותי(שתמות מהר) ענתה לי שהיא רוצה הסכם עבודה של כבוד(חה חה) בטח ע מ י ר פ ר ץ זה שהכניס לה כאלה חלומות לראש הגוי שלה!!
מה ? אני צריכה לשלם לה יותר מאשר למוחמד שמנקה את הבריכות שלי עם מברשת שיניים? מי גודנס.
בינתיים אני קופצת לעשות כמה ניתוחים להסרת כתמים,טוב שהרופא הפרטי שלי לא חבר ''כללית''
בנקים סגורים !! געוואלט,הלכו לי האופציות של המעוף.
ע מ י ר פ ר ץ תתעורר כבר ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיה פרה מטומטמת שכמותך
אבי,
לוד,
22/09/04 08:05
|
עמיר פרץ אשם בזה שעברת את מיכסת ההעדרויות המותרת באוניברסיטה? חתיכת פוסטמה מדושנת, השד יודע במה ועם מי החלטת לבזבז זמנך ולהעדר מההרצאות. כניראה שאת שייכת לאלה שכרסם מלאה וכסף לא חסר להם.יותר טוב שתסתמי את הג'ורה ולא תדברי הלוואי ותהיי במצבינו הכלכלי ניראה אותך עובדת 9 חודשים בלי שכר ומאכילה חמש נפשות.נתקעת בניו יורק מיסכנה שלי, לנו אין כסף להגיע לתל אביב.שתהיה לך חרה של שנה. בזכות פרץ והשביתה ניראה סוף סוף את השכר המגיע לנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, תחזור לחור שממנו יצאת.
אייל,
רעננה,
22/09/04 13:25
|
|
 |
למה לקלל , בבון שיכור?
FREEDOM,
22/09/04 09:44
|
לכל אחד הכאבים שלו. מי אתה שתשפוט אחרים על אורח חייהם? כולם צריכים לחיות בעליבות דחקות ועוני כדי להשביע את רצון עמיר פרץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תברח חזרה לניו-יורק
אדי,
י-ם,
22/09/04 07:49
|
הלימודים שלך הם בטח לא מעל מצב של ילדים וקשישים וסתם אנשים שאין להם מה לאכול . אתה אגואיסט שחושב רק על עצמו והשביתה הזו מלמדת להתחשב גם באחרים. הבנת\!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך, אגואיזם בשיאו
ניר,
ירושלים,
22/09/04 09:22
|
גם אני סטודנט, ואינני מבין אנשים כמוך, בתורה כתוב לא תלין שכר עובד ...את בכלל מבינה שלאנשים האלה שעובדים אין כסף לאוכל ואת מדברת על ניו יורק...מחר לא ישלמו לרופאים מחרתיים לאחיות גם הם צריכים להמשיך לטפל בסבא וסבתא שלך כשהילדים שלהם יגוועו מרעב ???אב' של חברה מתוקנת לשלם שכר על עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רצו את ההלנת שכר הזו
Q,
22/09/04 13:21
|
אם עדיין לא הבנת.. וגם רצו אותה ממושכת . כי ככה צריך לפצות אותם פי 5-6 מהמשכורת שלהם ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יש ממשלה שאין לה הכישורים
רמי,
22/09/04 07:18
|
למשול. יש כנסת שאמורה לחוקק חוקים שלא יאפשרו אנרכיה. אבל המשכורת שלהם מובטחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Peretz is the head of the mab
Lior,
USA,
22/09/04 07:05
|
peretz you need to go home and i wish one day someone will put you instate this pepole that want to be home with there family.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רק בישראל
יצחק חסן,
שדרות,
22/09/04 06:53
|
איך פועלים מתקיימים חודשים,שנים ללא שכר!מעסיקים מתדיינים[על מה אין יודעין],ושופטים שלווים!המרחם,רחם אב על בנים יתומים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ביבי שקרניהו לא בא לבית הדין
מרגול,
22/09/04 06:48
|
זה היה ברור מראש שהשקרן הבלתי נלאה הזה ישלח את הפודלות שלו לבית הדין בינתיים הוא מעשן ומעשן את הסיגרים היקרים על חשבון המדינה וחוגג על הדם של אלה שלא קבלו את שכרם, האמהות החד הוריות הגמלאים העשוקים וכל ציבור העובדים שגנב להם משכרם ללא הצדקה כלכלית שכן הכספים עברו לשומרון וחבל עזה והתמוססו במשרדי הממשלה הרבים והבזבזניים. אז שלא יעבדו עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פרץ וההסתדרות נזק כבד למדינה
אסנת,
22/09/04 06:21
|
מאז שאני מכירה את הסתדרות העובדים , רק נזקים כבדים נגרמו למדינה, בתוך ההסתדרות עצמה השתמשו בכספי המדינה בצורה של שמור לי ואשמור לך,גרעונות שנעשו ונוצרו ראו קופת חולים הסתדרותית משיקולי דעת מוטעים ומטעים. הנזקים שנגרמים למדינה היום ועל כל יום של שביתה ואין את מי לשפוט מוזר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שביתה ברברית של טפילים ומוצצי
אולג,
מעלה אדומים,
22/09/04 06:13
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:41
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה מה שקורה כשמפרים הסכמים
האיש שחושב אחרת,
22/09/04 06:11
|
ומפירים צווי בית משפט. ביבי וכנופייתו אשמים לכאוס הכללי שמחולל במדינה. הם הרסו ורמסו את הדמוקרטיה. זה יכה בהם כבומרנג.פרץ הוא הזיק הדמוקרטי האחרון במדינה השנויה במחלוקת הזו. השופט לקח על עצמו משימה הרת גורל להציל את הדמוקרטיה במדינה להחזיר לכאן מעט מהשפיות מהאמינות מהצדק כבר לא נשאר כאן כלום מהדברים האלה כל דאלים גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרת הסכם
ב.מ,
צפון,
22/09/04 07:43
|
ונראה עכשיו איך ''מנהיגי ''השביתה לא מפירים את צווי בית הדין לעבודה שייתנו דוגמא לכולנו איך לא מפירים החוק..........!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דייי נמאס!
מחאה,
22/09/04 06:09
|
אני תקועה בינתיים בחו''ל, אף אחד לא אמר לעובדי הרשויות להמשיך לעבוד שהם לא קבלו את המשכורות שלהם, לא כל המדינה צריכה לסבול, אם יש לעובדים הללו מחאה שיביאו רק כנגד הממשלה, ולא כנגד מצביעים שלהם פוטנציאליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרון וביבי, ללמוד מרייגן
לצמי.תות,
22/09/04 06:05
|
עובדי שרותים חיוניים שלא יחזרו מיד לעבודה יפוטרו ללא אפשרות לחזור לעבודה. כך עשה רונאלד רייגן כשפיטר את 11,000 פקחי-האויר ששבתו בשנת 1981. לאחר התראה של 48 שעות, כל מי שלא חזר לעבודה פוטר לצמיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Reagan
joe,
22/09/04 10:58
|
I Agree ...my flight to Israel was cancelled and the next available flight is only over a week away...thank you Amir Peretz for destroying my family vecation...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד להסתדרות
דני,
כפר סבא,
22/09/04 05:30
|
השביתה הזאת היא על הנושא הצודק ביותר: העובדה שעשרות אלפי עובדים במדינת ישראל לא מקבלים שכר במשך חודשים, ואפילו שנים, כשהמעסיק שלהם בעצם הוא מדינת ישראל! ואחר כך עוד בא שר הפנים, הטיפש, האטום והחוצפן, ומציע הצעת חוק לבטל את חוק הלנת השכר. סדום ועמורה, לא פחות! ועל זה באה ההסתדרות, ובאיחור גדול, והחליטה להשבית את המשק. אין שביתה יותר צודקת מזה, אין. ומה שיפה בה, שבאים ועדי עובדים מ'בזק', מנתב''ג, מהבנקים, והם משביתים את העבודה לא בשביל עצמם, אלא בשביל עובדים אחרים, שאין להם את הכוח שיש לוועדים הגדולים. הם משביתים בשבילם, ובעיניי, תגידו מה שתגידו, יש בזה הרבה יופי. אני, כיהודי וכישראלי, גאה בהם, ומצידי, שישבתו עד שביבי ופורז יילכו הביתה עם האטימות העשירה שלהם. (ולחשוב שבבחירות האחרונות הצבעתי שינוי, איכסה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היתה ההסתדרות עד היום
אריה,
מבשרת,
22/09/04 09:37
|
הייתי מוכן לקבל את הגישה שלך - אם באמת היתה פעילות רצינית של ההסתדרות מהרגע הראשון. העובדה שלא היתה והתזמון מוכיח עד כמה אתה שוגה. במיוחד אתה שוגה בזה שאתה מפנה את האשמה אל משרד האוצר ולא אל הניהול המושחת והכושל שח המועצות והעיריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ההסת' כאילו מגנה גם על החלשים
משה מ,,,,
בת ים,
22/09/04 05:23
|
יתד ! הפער בין העשירון העליון, לבין חמשת העשרונים התחתונים, שנוצר משמור לי ואשמור לך, בדרך מושחתת בעיקר בשירות הציבורי . מנסר את הענף עליו אנו יושבים, בכך שמפורר את הריקמה החברתית והמוסרית ומעודד את הירידה. אים לא ניתעורר מיד ונחוקק חוק שכר מקסימום מחד, והעלאת סכר מינימום וסיבסוד מעבידים (עד לשכר המינימום) מאידך, נמצא את עצמנו על סף חורבן הבית השלישי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכ
עוד נתגעגע להסת,
22/09/04 11:41
|
עוד נתגעגע להסתדרות הרעה כשנמכר לעבדים לרומאים מאמריקה- למי נוכל לבכות אז ??? נתניהו לא עובד אצלכם אתם עובדים אצלו והוא עובד אצל שולחיו מאמריקה- אין לו הגיון כלכלי אבל הוא יודע איפה מתגמלים אותו האמריקאים והוא פועל בהתאם - מושכים אותכם באף למקום שאין ממנו חזרה - תבינו כביש או נמל שהופרט הוא כבר לא בשליטת אף אחד גם אם תצעקו לשמיים אין חזרה מזה לאט לאט נהפוך לאורחים בארץ שלנו - לצערי אין סיכוי שתבינו מה אני אומרת מול מכונת התעמולה המשומנת והכוח שמעמידים הרומאים לרשותו של הורדוס ביבי - כבר יקומו חכמים שיגידו שאני עובדת בהסתדרות אבל אני לא ומי שרוצה להאמין שאני טועה אומר שגם אני מקווה כך - צמיחה תהיה בטווח המיידי אבל זה רק סוכריות כדי להצדיק את המשך התהליך שבעצם מוציא הכל ממעט השליטה הציבורית שעוד היתה לנו - יכולנו להפגין ולהתלונן כשהכל יופרט גם את המעט הזה לא נוכל לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אם שרון היה מנחית את המטוסים
יעקב,
22/09/04 04:39
|
|
 |
14.
פרץ חושב רק על עצמו
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
22/09/04 04:36
|
עובדי הרשויות ושכרם מענינים את פרץ כשלג דאשתכד. על גבם של עובדי הרשויות ושאר אזרחי ישראל - מנסה עמיר פרץ לבנות לעצמו שם של מנהיג פועלים ולהבטיח לעצמו כיסא בכנסת הבאה. כל מי שראשו על כתפיו מבין שהנפגעים העיקריים מהשביתה הם אנשי העשירונים התחתונים - שעליהם כביכול מגן עמיר החזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איך זה, ''אתה צודק'' ו''אתה צודק''
דליה ישעיה,
22/09/04 04:13
|
אמר הרבי לשואל: ''גם אתה צודק.
אסון גדול למדינה שלקחה תחת כנפייה להיות הבוס של מיליוני עובדים.
כמה יותר בריא היה אילו היו חברות פרטיות לוקחות חלק ניכר מהעול של המדינה. שנה טובה לעם ישראל בארץ ובתפוצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
To tal
Natan,
USA,
22/09/04 02:04
|
What was the last time you visited fordham or south bronx?Belive me there is more hunger in bronx then in beer-sheva. But your question peast me off,Its o.k. to move to the statesBut at least stop complain about a countryt you left.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Peased you off? good think
pissed.off,
22/09/04 06:03
|
|
 |
To Natan
Tal,
U.S.A,
22/09/04 05:06
|
A. - its piss me off - if you are here at least learn english. B. why stop - its the gov't of israel that should be a ashame, not me. i did my 3 years and i have every right to complain.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חמודי...
רוני,
ירושלים,
22/09/04 08:32
|
התירוץ האולטימטיבי של כל ישראלי לשעבר, בדבר זכותו הקדושה להביע את דעתו רק בשל העובדה ששירת בצבא אינה לגיטימית. ידידי, היגרת לארה''ב, לא כדי שתתעניין יותר בבוש נגד קרי? אל תעלה הצעות שאתה לא תצטרך להתמודד עם תוצאותיהן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אדוני השופט, מי צודק ומה אמת?
Surfers Logic,
22/09/04 01:48
|
כבוד השופט, האם אמת דובר משרד האוצר באומרו כי הממשלה אינה המעסיק של עובדי הרשויות המקומיות? אם זו האמת, האם נוהגים צדק והגינות כאשר המשביתים והמפגינים מתעמרים ומלעיזים על שר האוצר ומאשימים אותו בהלנת שכרם? כבודו, האם אמת היא הטענה כי עובדי הרשויות לא קיבלו שכר במשך חודשים רבים ולחלקם השכר מולן כבר שנה? אם זו האמת, היכן הצדק ההגינות והנאמנות להם זכאים עובדים אלה מאת האירגונים היציגים שלהם? מדוע לא הוגשו תביעות לבית הדין לעבודה כנגד המעסיקים לאחר הלנת שכר חודש, חודשיים או שלושה? למי היה אינטרס שלא להביא עניין זה לבית המשפט? מי הגורם המרוויח מהאיסטרטגיה הזו לשכנע את העובדים כפרטים שלא לדרוש את המגיע להם על פי חוק מייד עם היגרם העוול? מי היד המכוונת לכך שיהיו כמה שיותר עובדים ששכרם מולן כמה שיותר זמן? מי עומד מאחורי התוכנית לייצר מגזר חדש, ציבור של מעל עשרת אלפים עובדים המפרנסים כארבעים או חמישים אלף נפשות? מי רואה במצוקה ובסובלים ממנה הזדמנות למנף את ערכו האלקטורלי? האם זו אמת שבמשך שנה שלמה עמיר פרץ ואירגונו לא פעלו על פי כתב האמנתם כאירגון עובדים יציג ולא הגישו לבית הדין לעבודה תביעות משפטיות כנגד מליני השכר? האם זו אמת שבמשך שנה שלמה עמיר פרץ ואירגונו לא יזמו יצרירת קרן לסיוע למשפחות שבמצוקה? ואם זו האמת ואלה העובדות, האם אמת דיבר עמיר פרץ בפני בית הדין לעבודה ובפני הציבור,בהציגו את מצוקת עובדי הרשויות המקומיות כעילא לשביתה? אדוני השופט, כשכבודו פסק כי על פי הדין מותר לעמיר פרץ להכריז על שביתה, האם כבודו התכוון לזכות העובדים המבקשים לשבות שלא לעבוד? שלא להתייצב במקום עבודתם? האם המקשים לשבות הציגו בפני בית המשפט את כוונתם לשבש את אורחות החיים במדינה? האם בפני כבודו הוצגה הכוונה של עמיר פרץ להשתמש בשביתה המאושרת על בית הדין לעבודה כמכשיר לפגיעה באזרחים שאין בהם אשמה באשר להלנת השכר, אינם מעורבים בסיכסוך העבודה שבנדון ומוצאים עצמם כבני ערובה ואמצעי סחיטה המנוצל על ידי עמיר פרץ ממניעים ולמטרות פוליטיות. העובדות והמציאות מעידים כי עמיר פרץ והאירגון שבראשו הוא עומד לא פנו לבית הדין לעבודה לבקש דין צדק, הם משתמשים בחותמת בית המשפט להטעית הציבור ולמצג שווא. האם זו אמת שלנגד עיני כב' השופט באשרו את השביתה עמדה מצוקת העובדים מולני השכר והתקווה שהשביתה תעשה צדק עם הנפגעים מהעוולה? אם אלה היו שיקוליו של כב' השופט, האומנם השביתה הזו הביאה פתרון ישיר ומיידי לבעיה? האם שביתה זו מעשירה את קופת המעסיקים שקופתם ריקה? האם שביתה זו משפרת את יכולתם של המשק ואוצר המדינה למלא קופות שנתרוקנו בגין ניהול מושחת ובלתי אחראי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיניים להם ולא יראו
אריה,
מבשרת,
22/09/04 09:33
|
מי שראה את מר פרץ זורח מאושר כאשר הכריז על השביתה ולא קם וזעק - אין לצפות ממנו שיבין את הדמגוגיה הזולה של ההסתדרות ואת הנזק האדיר שאותה הסתדרות מביאה עליו ישירות ועל כל ישראל. קל יותר להסית מאשר לבנות - לכן קשה לי להאמין שיהיה משהו שיוכל וירצה לעשות משהו - כמו תביעה אישית נגד מר פרץ למרות שזה מה שצריך לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ביבי אסון לישראל
sem,
22/09/04 01:34
|
אל תפנו לפרץ האשם היחיד הוא השקרן ביבי שהורס את המדינה ורק אנחנו האזרחים נשלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להזכיר שאותו ביבי הוציא את
נינו,
גוש דן,
22/09/04 06:45
|
המדינה מהמיתון (הרי היה מיתון, לא?) והביאה לצמיחה של 4% לא ברור איפוא מה ולמי הוא הורס. אולי אתה ''דוראק''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איך נחתום הסכם עם מפר הסכמים
יגאל כהן,
22/09/04 01:14
|
|
 |
כן - עיזים !
אריה,
מבשרת,
22/09/04 09:27
|
מי שנותן יד להסתדרות מושחתת שלא מגינה על העובדים הפשוטים, נותנת יד לוועדים החזקים והעומד בראשה מנסה לעשות הון פוליטי ולרוץ לראשות הממשלה - הוא עז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Histadrut=Hamas
Jacob,
NYC,
22/09/04 00:54
|
|
 |
7.
ממשלת האסון הלאומי
טל,
ארה''ב,
22/09/04 00:51
|
סתם שאלה לאלה שהרסו את המדינה - איפוא הרעיבו יותר יהודים, בגיטו ורשה או בבאר שבע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להגיד דברים כאלה
דודו,
ירושליפ,
22/09/04 04:30
|
ביבי הוא חתיכת מטומטם, אבל להשוות אותו לנאצים זה לא לגיטימי ולא הוגן. הוא ושני אחיו היו קצינים בסיירת מטכ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסברת יפה. לא ברור רק
צחי,
22/09/04 06:49
|
איך ה''מטומטם'' יכול להביא את המשק לצמיחה של 4% אחרי הקטאסטרופה של מיתון. למיתון הרי לא הוא גרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודו הפוגם במומו פוגם
דן,
22/09/04 06:10
|
אתה לא נשמע לי חכם !!!!! שכחת לציין שהוא גם בוגר אונירסיטה תואר שני בכלכלה, ולהגיד על ביבי שהוא סתם מטומטם , ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תפסתם
דני,
רעננה,
22/09/04 09:31
|
ישראל נתמכת ע''י ארה''ב, כל עוד יש מיתון בארצות הברית, יהיה גם אצלנו מיתון, לא משנה מי יהיה שר האוצר. כיוםם יש התעוררות במצב הכלכלי בארה''ב, כך יש התעוררות אצלנו. דבר נוסף כולם רוצים שביבי יבזבז ( כמו שוחט), שנחיה טוב, סבבה, אבל אף אחד לא חושב מה יהיה אח''כ, לא יהיה בכלל כסף וכולםםםם יחיו ברחובות, מה החכמה?? אתן לכם דוגמא, יש לכן מינוס בבנק אתם רוצים לחסל אותו מה עושים?? מצטמצמים, חיים קצת פחות טוב ולאחר פרק שמן שוב חיים טוב, לא תעשו את זה תזרקו לרחובות. זה מה שביבי עושה רק הבעיה שפה מדובר על מדינה שלמה ולוקח יותר זמן.. נ.ב טל אם אתה גר בארה''בתתעסק בענייני הבחירות שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ה''גורו'' שלו - זה אנשים ללא
צחי,
22/09/04 08:30
|
השכלה בכלל - כולל פרס. אז הוא יכול לתת קראדיט לבנאדם משכיל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מדינה שלמה שבוייה בידי משוגע..
י,
מרכז,
22/09/04 00:23
|
הגיע הזמן להפעיל חוקית ''אישפוז בכפייה'' על משוגעים המסתובבים חופשי חופשי.
בכתובים - שיגעון גדלות הינה מחלה
תאשפזו אותו או תתבעו אותו הכל חוקי
זה מדינה - לא שכונה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה שלמה שבויה
בצלאל כנען,
ירושלים,
22/09/04 04:27
|
מיהו המשוגע שאינו משלם חדשים שכר לעובדים ומתכחש לחובת המדינה לקיים את חוקיה ולשלם פיצויי הלנת שכר אכן מדינה שלמה שבויה בידי ביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי אינו מנהל ערים ומועצות...
זה אני.........,
22/09/04 07:12
|
ראשית,מי שהלין שכר הינם ראשי הערים והמועצות,שנית,אתה צודק בכך שמי שמלין שכר חייב לשלם על כך,שלישית,אתה בדקת אם אותם ראשי ערים ומועצות גם הם לא קיבלו משכורות ? ניראה שתופתע,הם כן-וכנראה גם ''שמנות'' ומנופחות,אם ראש עיר אינו יודע לכלכל את צעדיו כיאות,מוטב לכולם שיתפטר/יפוטר/יוחלף,ואין לתת לניהול כושל ליפול על צווארינו,כי מה לי ולרשויות מאיזורים שונים בארץ שאיני מכיר או קשור אליהן ?! למה אני ואתה צריכים לשאת בניהול גרוע של אחרים ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אני צודק
דני,
רעננה,
22/09/04 09:34
|
הרי המקורבים לצלחת קיבלו משכורות, מאיפה??? שאלה לכל אלה שמגנים על סטלין ( פרץ), איך יכול להיות שעובד זבל של העירייה שעובד בשבוע אולי 10 שעות מקבל משכורת עם 5 מספרים???? שחיטות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לשלול את הטירוף הזה בחוק
אבי,
פתח תקוה,
22/09/04 00:22
|
דיייייי נמאס מזה שמיעוט כזה, שבקושי הכניס שני מנדטים לכנסת, יכול לשתק את המדינה באופן כל כך גורף.צריך לרסק את המונופול הזה באופן שיהיה אפשר לנהל פה מדינה שפויה. הנזק שנגרם לכלכלה ולתדמית הישראלית הוא נוראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פרץ איש טיפש ועריץ
שלום,
פ''ת,
22/09/04 00:18
|
והוא עוד רוצה להיות ראש ממשלה. לך לעבוד..יה אוכל חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ ע.
חץ,
מרכז,
22/09/04 08:03
|
פעמים הרבה לא הסכמתי עם החלטותיו של יושב ראש ההסתדרות מר עמיר פרץ בעניין השביתות שהכריז עליהם בעבר .השביתה הנוכחית [שנגמרה לשמחתינו היום]היתה ועוד איך מוצדקת. אך אתה חצוף ומסכן שכן אינך מבין דבר.כנראה שאתה עובד ברחוב או משתעמם מאחורי מסך האינטרנט. לך אומר לטובתך לצאת לעבודה אחרת תוציא מתחת ידך דיברי הבל וטימטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא לוותר לסחטני ההסתדרות
נילי,
22/09/04 00:13
|
מי שיוותר היום יצטרך לחזור ולתת להם עוד ועוד כסף בשנה הבאה ובשנה אחרי עד סוף כל הדורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. העלוקות נצמדו לגוף של
מני,
22/09/04 06:53
|
המדינה ומוצצים ללא בושה. את הזוועה של העיריות כולנו מכירים. אך כאן ישנו גם אינטרס פוליטי - לצור מצוקה חברתית ולרכוב עליה כדי - העזרת התקשורת ה''מפלגתית'' לנסות לחזור לשלטון. אחרת אין להם סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו מבין עיניין!
איציק,
אוסרליה,
22/09/04 12:51
|
מני, מילים כדורבנותבמספר משפטים מיצית להפליא את תמונת המצב הפוליטית העגומה בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השופט לא התנה ב-ת.הבראה?
ל"ת
שכר לשלם ועבודה,
מה נישתנה!!,
22/09/04 08:14
|
|
 |
לפיד במסווה איש חוק.הלנת שכר?!
אין קשר להבראה,
מפסיקת השופט,
22/09/04 10:39
|
הלנת שכר שכיר חוקית?! לו זה היה אדם פרטי/עצמאי , שמלין שכר ע(ו)בדיו?! שאגב קיבל תרוץ ללגיטימציה. איפה הראייה הכוללת של שר משפטים?! וסגן רה''מ. מוסכם שבעיריות יש ביזבוזים עצומים ומינויים פולטיים של בעלי שכר גבוה מאד ויעילותם שואפת לאפס.כן ממש כך. וחבל שההסתדרות לא מודה בכך.אך צריך לטפל בהם ולא במסכנים, בעלי שכר נמוך שהעניין לא בשליטתם כלל. נישבר סכר חשוב בהסכמי עבודה במדינת ישר-אל, בעניין של הלנת שכר. מקווה שהבעייה תתיפש מהראש ולא מהזנב. שנה וחתימה טובה לכולם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קיבלו גם ב-עיריות שחתמו הבר
ל"ת
חידוש מהפסיקה,
לייעל הכל!!,
22/09/04 07:51
|
|
 |
2.
פרץ יהיה ראש ממשלה.מתערב איתכם
ל"ת
אזרח,
21/09/04 23:51
|
|
 |
פרץ יהיה רה''מ כשאני יהיה...
מני,
22/09/04 13:26
|
|
 |
אין ספק-פרץ ראש הממשלה הבא!!
ל"ת
עומד בפרץ,
22/09/04 14:10
|
|
 |
1.
השופט אדלר מי זה בכלל?????
תלם אהרון,
רמת--גן,
21/09/04 23:36
|
חתיכת מפאיניק אוכל אוכל חינם מה אתם חושבים שהוא יעשה ???הוא יתן החלטה נגד המדינה לאחר שיבקש מהצדדים להתפשר כשהוא יודע שהם לא מסוגלים להתפשר בכלל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לכבד החלטת השופט. נקודה.
ל"ת
ל-תלם ר''ג,
בלי אבל !!!!,
22/09/04 10:46
|
|