 |
19.
הפרסומות היחידות ברשת
רונן,
16/10/04 21:02
|
שאני לוחץ עליהם, בפרנציפ - הן פרסומות הטקסט של גוגל, הן בחיפושים באתר עצמו, והן באתרים אחרים.
למה? כי הן לא קופצות, הן לא מטרידות, הן מאפשרות לי להעלם מהן, מצד אחד, והן רלוונטיות לעיסוקי מצד שני. מפרסומות קופצות, מהבהבות, מנגנות, משתלטות וכו', אני מתעלם, בתקווה שהם יוכיחו אי-יעילות ויבוטלו.
או שאני פשוט חוסם אותן, כי הן מעצבנות וצורכות יותר מדי משאבים מהמחשב (בעיקר פרסומות פלש)
ולכן, כל הפרסומות שציינתם בכתבה היו חדשות לי, ואינני מצר על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בקרוב ''פרפר הזהב'' 2 של MSN
תותחית,
מרכז,
12/10/04 05:54
|
|
 |
17.
לא רוצים פרסומות מעצבנות?
אמיר,
11/10/04 09:27
|
להוריד מוזילה פיירפוקס ויעלמו החלונות הקופצים המעצבנים ולמהדרין אפשר להוריד את adblock ולחסום גם את הפרסומות הרגילות בכל עמודי התוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די עם ההצעות האלה...
אלמוניני,
21/10/04 17:55
|
כל פעם שיש משהו שטיפה נוגע לאקספלורר תמיד יהיו את האלה שיגיבו לגבי הפיירפוקס והמוזילה, אין לאתרים ישראלים כרגע את התמיכה בתוכנות האלה בגלל שכנראה בארץ הזאת החליטו לגרום לנו לעבוד רק עם אקספלורר... אז כל עוד שהאתרים בארץ לא יפסיקו לאלץ אותנו להשתמש בתוכנה הבעייתית הזאת אנחנו נמשיך לעבוד איתה בעל כורחנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
באנרים שמגיעים רחוק הם...
דורון סנדרס,
קיסריה,
10/10/04 22:16
|
אז נכון שהטופליירים מעצבנים וכך בפורטלים הגדולים בעולם כבר לא מעודדים אותם...
אז איזה באנרים ישראלים באמת מגיעים רחוק?
חברת פודיום אינטראקטיב היא היחידה בישראל עם קמפיינים ישראלים שרצים באגרסיביות **בעולם**...פורטלים בקוריאה, סין, ארה''ב ועוד!
לדוגמא: באנר מגדל של חברת היי טק ישראלית: ''פגסוס'' בפורטל הסיני הגדול בעולם (לפי מדד אלקסה 35!!)
כמו כן אני משוחד כי אני קשור לפודיום... אבל העובדות מדברות בעד עצמם, פודיום היא האינדראקטיב היחידה שמפרסמת באגרסיביות בפורטלים הגדולים בעולם!
עם באנרים אמיתיים שמגיעים רחוק!
בברכה, דורון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפרסום באינטרנט משתפר
מיכל,
09/10/04 18:50
|
בזמן האחרון הפרסומות באינטרנט נהיו מגניבות, אם פעם הם סתם היו קופצות ומטרידות היום יש כאלו שאני אומרות לעצמי ''מדליק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
דעתו של הנחשף לפרסומות:
ג'ון הולמס,
09/10/04 17:09
|
האיש הפשוט, קהל המטרה של הפרסומות הדביליות שלכם: נ מ א ס ת ם ! ! ! לעולם, אבל לעולם לא ארכוש מוצר של פרסומת המשתלטת על המסך. כן, נכון, תגחכו לכם ברוני האינטראקטיב, אבל דעו לכם שאינני היחידי. לעולם לא נרכוש את החרא שאתם מנסים למכור לנו באמצעים אגרסיביים כאלה. וגם אתם המפרסמים, הפרות החולבות של הנוכלים האלה: דעו לכם, ההפסד כולו שלכם. גם הכספי וגם המיתוגי. דעו לכם שאנו מתעלמים מהפרסומות הללו במודע, וזה רק עושה רע למוצרים שלכם. תמשיכו לעשות ביניכם לבין עצמכם תחרויות ופירגונים, תמשיכו להתבשם מהפלוצים שלכם מתחת לשמיכת הפוך שלכם, אבל אנחנו ל א נ ק נ ה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - מי שמעצבן - אני לא קונה
נמאסתם,
10/10/04 01:16
|
|
 |
13.
תענוג מדור העתיד
איש שיווק,
ופרסום,
09/10/04 11:46
|
כמפרסם גדול במדיה ובאינטרנט בפרט, אני נהנה פעם אחר פעם לראות את אנשי האינטראקטיב עושים עבודה מרעננת, חדשנית, מחוץ לקופסה ולמעשה עושים בית ספר למשרדי הפרסום השמנים והמרופדים שרואים רק ''סופרים'' מול העיניים. אפרופו תגובת 7 ו-4 , תהיו בטוחים שגם אנחנו רואים את y&r, ארק ואידיאולוגי'ק כליגה משל עצמם. תמשיכו כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אממ.. מה חסר בכתבה הזו..
יניב,
09/10/04 04:53
|
אולי הפרסומות עצמן, עליהן מדברת הכתבה, שיעלו עליה ללא הפסקה וללא ''X'', כדי שנוכל גם להינות ממנה?!?
מצטער, ליבי על הקריאייטיב - אבל נהייתי צייד מושלם של Xים. הפרסומות האלו מסוגלות להוריד לי חשק מאתר שמציג אותן לכמה ימים לפחות. זאת הנקודה שלי: אתרי תוכן שמכבדים את עצמם חייבים להיות מסוגלים לכפוף את המפרסמים לקוד ויזואלי פחות אגרסיבי. זה אנחנו, הגולשים שלכם, הסיבה שמשלמים על שטח פרסום אצלכם, שאתם מאבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המנהלת משרד בNEXT IN
א. נונימי,
הרצליה,
08/10/04 17:18
|
לפי דעתי הדבר הכי טוב בענף הזה זה מנהלת המשרד של NEXT IN...בחורה כל כך יפה מעולם לא ראיתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!
אנונימית מהממת,
11/10/04 15:17
|
|
 |
תביאו לינק לתמונה
קין,
מיאמי,
19/10/04 13:12
|
עשיתם אותי סקרן עכשיו. ואולי אתם שתולים ורוצים לעשות פרסומת למשרד שיבואו לראותה החרמנים בהמוניהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בעיניי הגולש המצוי
גבי,
07/10/04 19:08
|
015 היה מעצבן ולא חדשני בכלל. הפרסומת של Y&R הייתה מעולה וניצלה את שטחי האתרים בצורה מפתיעה. הפרסומות של Grey אינטראקטיב היו מצויינות, במיוחד זו שמראים פה בצילום מסך - היתה לה מוסיקה מלווה שבהחלט הכניסה לאווירה. יש להם עכשיו גם פרסומות לחברת החשמל שעושות טוב לשקע ותקע וכדאי להכניס אותן לדירוג הבא. הפרסומת של MRM היתה מעוררת. בכל מקרה, תמשיכו! אחלה כתבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש טעות בתמונת הקמפיין של
גיא,
תל אביב,
06/10/04 20:30
|
אורנג'... זה לא המחשב הנייד המדובר, שהופיע (אכן בהצלחה רבה) על-גבי וואלה, TheMarker וגלובס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הייתי מדרג אותם בדיוק הפוך-סוד
מהברנז'ה,
06/10/04 19:29
|
אלו הפרסומות הכי מעצבנות וככל שצריך יותר להילחם בהם אני שונא אותם יותר ומחרים את המוצר שהן מפרסמות.
פרסומת טובה צריכה להיות זמינה אך יחד עם זאת ניתנת להסתרה מיידית כדי לא לעצבן את הצרכן.
זה שאני זוכר זה לא אומר שאני אקנה את המוצר להיפך, אני זוכר את המוצר לרעה ולכן מחרים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שלושת המובילים
מיכל,
06/10/04 19:00
|
טוב זה כבר ידוע בענף שאידאולוג'יק הכי גדולים ו YR הכי קריאטיבים אבל דווקא צריך לשים לב לארק אינטראקטיב. יש להם את הרעב של אידאולוג'יק ויצרתיות לא פחות טובה משל Y&R
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כמו שבערוץ 2 מחלקים ...כנסו
מבין עינין,
רמת חצר,
06/10/04 14:53
|
כמו שבערוץ 2 מחלקים פרסים לעצמם ככה גם באניטראקטיב כולם חברים של כולם כי כולם עבדו עם כולם במסגרת זו או אחרת....בקיצור תשאלו את הגולשים יא מפגרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוג
מבינה את המבין,
06/10/04 20:43
|
כולם עובדים אצל כולם, זה ככה גם אצל עורכי דין, ורואי חשבון רק שהם לא ממש מחלקים פרסים (למרות שפרס התובע המהיר יכול להיות נחמד). מה רצית שישאלו את הגולשים? אם היית יכול הרי לא היית רואה פרסומות..
לא ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טוב מאד שכותבים דברים כאלה
עופר,
תל אביב,
06/10/04 14:13
|
|
 |
4.
3 הזוכים תמיד
איציק,
06/10/04 12:57
|
תמיד- בקקטוס, ב-MSN בכל משאל ותחרות קריאיטיב הם y&r, arc ואידיאולוגי'ק, רק מחליפים מיקומים ביניהם. כנראה שהם באמת שלושת המשררדים הכי קריאטיביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תגובה לינון
אשכרה,
פריים רביעי,
06/10/04 12:37
|
|
 |
קח קורס פרסום על גבי עפיפונים
ל"ת
סע ללפלנד,
07/10/04 13:41
|
|
 |
2.
היחיד שהשאיר עליי רושם היה
גולש,
06/10/04 11:34
|
הקמפיין של HOT עם החייזרים. איזה פחד...
ישבתי באמצע הלילה על האינטרנט ופתאום הופיע לי חייזר על המסך ונעלם תוך שניה.
לקח לי זמן להרגע, בהתחלה גם קצת כעסתי, אבל עובדה שאני זוכר את הקמפיין הזה יותר מכל אחד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אהבתי מאוד את הפרסומת של 015
Dימה,
אשדוד,
06/10/04 10:54
|
עם ''עד כמה אתה פראייר?''.
מה שמוזר ששכחו את מנטוס! עם הפרסומת ''בלה בלה''. חבל...
דימה
הגב לתגובה זו
|
|