 |
26.
רפורמה בסמים של יגאל כהן
אדמוני,
24/10/04 08:21
|
|
 |
תזדהה חלאה או שאשלח בך את החוק
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 11:37
|
זו ההסתה הביבית. אך נעשה לה סוף בקרוב. ביבי קרס!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יגאל אותנו מיגאל כהן ואימרו אמ
בר נתן,
24/10/04 08:18
|
כדי לך יגאל אולי יום אחד ביבי יוריד את המחירים של הסמים שאתה צורך ואני רק מקווה שביבי ימשיך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכס חלאות,המשטרה תגיע אליכם!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 11:35
|
|
 |
24.
בקק''ל צריך להעיף את יחיאל לקט
ל"ת
מיבי,
ת''א,
23/10/04 23:16
|
|
 |
23.
אצל ביבי הפרטה=השתלטות מקורביו
שמאי,
23/10/04 21:47
|
ים המלח אוצר לאומי בידי האחים עופר. עכשין הוא רוצה להעביר את כל המדינה לתורמיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תורידו מס השבח שיתעורר הנדלן
ל"ת
שי,
23/10/04 21:41
|
|
 |
21.
לחסל את המינהל!!
דנה,
23/10/04 21:22
|
אין שום צורך בגוף כזה, הגיע הזמן לפתור את אזרחי ישראל מעולם של פקידוני המינהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הפחתת מחיר קרקע תלך לכיס הקבלן
רמות,
ירושלים,
23/10/04 18:52
|
כן. לא פלא שהם לוחצים להפחתת מחיר הקרקע והנחה מסוג כזה הולכת ישר לכיסם. אפשר לעומת זאת לסייע בהפחתת מסים ישירה לזוגות צעירים. צריך לבטל את מס שבח לחלוטין למי שקונה דירת מגורים ראשונה, שהיא דירתו היחידה. אפשר להחזיר לו גם את המע''מ אם קנה דירה מקבלן. אפשר גם להכיר לו בתשלומי המשכנתא לצורך הפחתת המסים שהוא משלם על עבודה. כל אלה פתרונות פשוטים שנמצאים בחצר של שר האוצר. אלו פתרונות אמיתיים של צדק חברתי שלא ילכו לכיס של הקבלן אלא לכיס של הקונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז צריך לבטל מיסים על מזון, מכ
ד,
23/10/04 21:46
|
מכוניות, מוצרי טואלטיקה, דלק, ספרי לימוד, בגדים - למה לבטל מיסים רק על נדל''ן לזוגות צעירים ?? אוכל ודלק ובגדים זה פחות חשוב???
אבל מה לעשות המדינה צריכה כסף ממיסים ואי אפשר להמשיך להוריד מיסים! גם בחו''ל יש מיסים דומים על נדל''ן ובמדינות שמכירים בריבית על משכנתא כהוצאה לצורכי מס - גובים מיסים על רווחי הון ממכירת הדירה וכן גובים מיסים על שכר דירה וזה מייקר את שכר הדירה ואת מחיר הדירות. ובארץ יש פטור ממסים אילו לדירה ראשונה ומכירת דירה פעם ב-4 שנים וכן יש פטור משכר דירה עד 7000ש''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ממילא לא נשארו קרקעות במרכז ו
אין טעם ברפורמה,
23/10/04 12:02
|
מכיוון שלא נשארו קרקעות מינהל באזורי ביקוש - קרי מרכז הארץ, אז מה שנשאר למינהל זה לשווק קרקעות בנגב ובצפון, אבל שם אין ביקוש ולכן המינהל מוכר שם קרקעות כמעט בחינם, במיוחד שמקזזים את הוצאות הפיתוח ממחיר המכרז, אז עלות הקרקע בלבד מגוחכת ולכן אין טעם כבר ברפורמות פרט למיחשוב וזירוז הרישום בטאבו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לא משחררים אדמות ליד
מוקי,
23/10/04 13:00
|
רצועת עזה? הרי רק השנה היתה על זה תוכנית בטלביזיה. המנהל לא מאפשר לישובים סביב עזה להתפתח ! (החלטת בגצ בעקבות הקשת המזרחית שעשתה נזק אדיר) מה שגורם לאי פיתוח באזורי הפריפריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרפורמה האחרונה עאלק!
אבי,
23/10/04 08:39
|
זהו אחרי שהרפורמות האחרות נתקעו! המגזר הציבורי לא הוקטן! חברת החשמל לא הופרטה! הבנקים עדיין מונופול! בנמלים שום סיפור לא נגמר! פונים לממ''י:
מה תעשה ביבי תרשום 600000 דירות בטאבו? מאיפה יש לך תקציב? תסגור את ממ''י ותקים חברה אחרת? תמסור את הכל לבעלי ההון והם כבר ידאגו לקרקעות? צריך לעשות סדר בממ''י: קודם כל ללמד את הפקידים להשתמש במחשב. צריך גם לפטר את העצלנים ולתפוס את המושחתים אבל אני לא רואה איך משרד האוצר יכול לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
משוגעים, רדו מהגג! מנהל מקרקעי
סטודנט,
טכניון,
22/10/04 19:15
|
ישראל שומר על המדינה.
שומר על זה שהקרקעות לא יפלו בידי ספסרים, שיגזרו קופון. אתם חושבים שהמחירים ירדו? הצחקתם אותי.
גם ככה הקרקעות זולגות ובתים צמודי קרקע ממלאים את כל הארץ, תחת כל עץ רענן, שאי אפשר לנשום כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוי לנו מה שקרה לטכניון
דן למדן,
23/10/04 11:02
|
אם יש לו סטודנטים בעלי חשיבה צרה כל כך.....
סטודנט שאלה. האם אתה מכיר מדינה אחת (מתקדמת) בה האדמה כמעט כולה שייכת למדינה?
בתור מהנדס לעתיד ... האם תרצה לבנות במדינה בה הבירוקרטיה שואבת ממך זמן ומשאבים יותר מהבנייה עצמה?
אבוי לי מה קרה לטכניון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש
בוגר טכניון,
23/10/04 14:33
|
|
 |
לדן למדן - העיכובים הם ברשויות
כלכלן,
23/10/04 12:06
|
התכנון ולא במינהל,
ולגבי הקרקעות שבבעלות המדינה: א. רובם קרקעות באזורים שאין בהם ביקוש.
ב. ישראל היא מדינה צעירה מאוד יחסית ואין להשוות זאת למדינות שקיימות מאות שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם צודק ! 266 ראשויות ...
דן למדן,
23/10/04 12:57
|
למדינה בעלת 6 מיליון תושבים זה פשוט בדיחה ! ולא מצחיקה. אבל למנהל יש גם אחראיות 1 הם לא משחררים אדמות ,בעיקר באזורי הפריפריה כדי שמושבים יוכלו להתרחב. מה שקורה שערבים ישראלים ובדואיים משתלטים על האדמות ובונים לא חוקי ! אחר כך אין מי שיש לו אומץ לפנותם. בכך אשם גם המנהל ,וגם הראשויות.
ניהול חלם.
דרך אגב שבנו את מחלף קאסם בזבזו עתודות קרקע אדירות!אותו מחלף יכול היה להיבנות על רבע מהשטח (כמו ארהב) , ומי נתן את הקרקע לבזבוז המטורף ? המנהל. עובדים שם אנשים לא מקצועיים ולא יעילים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצה ישראל - זה לא המינהל
אריאל,
חיפה,
23/10/04 17:18
|
תכנון הכביש לא נעשה במינהל. המינהל מחויב לקיים את מדיניות הממשלה. משנעשה תכנון כזה, ע''י החברה, שהוסמכה לכך בחוק, וקיבל אישור מן הועדות לתכנון - אין למינהל אלא לקיים את שאושר. ראוי לשאול מי בחר בהקמת כביש כאשר הנטיה בעולם היא לעבור לתחבורה ציבורית (רכבות), וכאשר את הכסף הגדול שהכניסו ב''זולל הקרקעות'' הזה ניתן היה לנצל טוב יותר בסלילת רכבות נחוצות ובשיפוץ כבישים קיימים. אתה יכול לראות עכשיו ''פרק ב'', בביתור איזור מנשה על ידי החלק הצפוני של חוצה ישראל, במקום מינהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מ.מ.י שייך לבולשיביקים של מפאי
ארז PAKO,
תל אביב,
22/10/04 18:54
|
נתניהו מנהיג מחולל שינויים יסודיים ,בתפיסה שנכסי המדינה שיכיים לעליתות ישנות ורקובות כמו הקיבוצים למשל , לכן אני רואה את משנתו של האיש הדגול הזה שמחלקת את נכסי המדינה שווה בשווה ללא הבדל גזעי או פוליטי כמהפכה אמיתית אשר אני סמוך ובטוח שתביא לשינויים דרסטים בחלוקת הנכסים שנגנבו מרב העם לטובת אנשי סררה. ישר כוח אנחנו אוהבים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווה בשווה?
ניר המסביר,
24/10/04 08:40
|
המנהיג הגאון שמחלק שווה בשווה: את נכסי המדינה בין משפחת עופר - לסמי שמעון את זמנו - שווה בשווה בין הצגת מיקסמי שווא בטלויזיה להשמעתם ברדיו. האיש מסוכן ומזכיר לי ימים אפלים בהם מנהיגים הצליחו בעבודת ברברת בלבד להביא לחורבן טוטאלי. קטגורית - כדאי לך להיזהר ולפחד מאוד ממנהיגים המנהלים את האג'נדה הפוליטית שלהם לא באמצעות דיפלומטיה והסכמים כי אם באמצעות חוקים. טיפוס שנוהג כך יקבע יום אחד חוקים שיפגעו בך ישירות ולא תהיה לך כל דרך למחות ולהתנגד. אם הייתה לנו חוקה, לא היינו הופכים לנתיניו של מרכז הליכוד וצוות מקורבי ביבי המחוקקים חוקים לתועלתם האישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קראתי תגובותיכם המתלהמות !
מבקר תגובות,
22/10/04 16:46
|
מגיבים נכבדים אחת משתיים או שאתם כותבים בשירות הקבלנים, או, שאתם מטומטמים שרוצים להעביר את הנכס הלאומי האחרון לידי העשירים- המיליונרים והקבלנים. תחשבו על זה מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעת הקהל הורעלה ע''י השטויות
סטודנט,
טכניון,
22/10/04 19:16
|
|
 |
הוכח או הפרך
בוגר הטכניון,
23/10/04 06:16
|
סטודנט בטכניון מוכיח, או מביא דוגמת נגד. בוודאי שאינו זורק סיסמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מוכר תרנגולות המטילות ביצי
יגאל כהן,
רחובות,
23/10/04 17:20
|
זהב במחיר תרנגול לכפרות. וכל זאת כדי לשמן את דרכו לראשות הממשלה. והמשטרה שותקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וביבי מתעשר בינתיים. זיכרו, רק לפני שנים ספורות, הגיע אלינו, בנג'מין ניתאי, המכונה ביבי, ובמקלו עבר את הירדן הזה. ולא היה לו לשלם לעמדי עבור ההובלה. ועתה הוא כבר מעשירי קיסריה. ובני בגין ממשיך לנסוע באוטובוס ובסוברו!!!!!!!!!! זו ההוכחה שבני בגין, פחות חכם מנתניהו הביבי? לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זו ההוכחה שהמשטרה והפרקליטות מתרשלים בתפקידם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וכך שמנו את הקופה בידי קרוק. והא עושה לנו SALL !!!!!!!!! מכירת חיסול במחירי חיסול. והוא ממהר בהיסטריה ממש. להספיק לאסוף מספיק כסף, לו ולקמפיינים המגלומניים, של יחסי הציבור העצמיים שלו. שלביבי יש משרד יחסי ציבור , ולמשרד יש לקוח אחד . שמו ביבי נתניהו !!!!!!!!!!!!!!!! ובזה ורק בזה עסוק הקרוק!!! פול טיים ג'וב!!!!!!!!! אתם קולטים איזה קופות אפשר לעשות, מהנדלן האדיר של ממ''י? אמא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצילו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ביבי גיבור אם אכן יעשה
דני,
22/10/04 14:59
|
אם ביבי נתניהו אכן יפעל לחסל את הגוף הרקוב שנקרא מנהל מקרקעי ישראל ואם אכן יצליח גם. וכתוצאה מכך מחירי הדירות בישראל ירדו לרמה נורמלית הרי מדובר בהישג גדול ולא יהיה מנוס מלגדיר אותו אדם גדול, כי זו המתנה הכי גדולה שניתן להעניק לאזרחי ישראל שהם בעצם עבדים של המדינה ושל רשויות המס. תחשבו בערך חצי מהמשכנתא שאתם משלמים 25 שנה בזיעת אפכם הולכת למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שינוי
קבלן,
22/10/04 14:09
|
כבר בראשית דברי אומר לקוראים הנאמנים. תשכחו משינוי אמיתי וחד במחירי הדירות. לא משנה בכמה תמכר הקרקע, הקבלנים ימשיכו לגזור את הקופון המקסימאלי שהם יכולים. קרוב לוודאי, לא יפחת מחיר הדירות.
מה שכן יכול לשנות במשהו את מחירי הדירות: פיזור האוכלוסיה ופיתוח תחבורה ציבורית מהירה וזולה (זולה במודגש).
בברכה ויום טוב לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 16:17
|
מבין עניין!! סוד כחה של האיפריה האמריקאית הוא סוד כחה של האימפריה הרומית. כדברי המשורר:''כל הדרכים הן מובילות לרומא''!! הדרכים שמקצרות מרחקים ומבטלות אותם יקרבו את קרית מלאכי ,שדרות ואפילו אילת. אבל כמו שיש גנבי רכב שגונבים על פי הזמנה. אין עדיין מזמינים לפרוקייטים של דרכים ,כשיגיעו אלה לביבי הוא כבר יעשה אתם עסקים. בינתיים מה שסוכם בקיסריה, עם החברה של ביבי האוליגרכים, אלה הדברים שמקבלים דחיפות. ששרה רוצה מאד להיות הגברת הראשונה וביבי יעשה הכל כדי לזכות אותנו שוב בשרה. ביבי ,כלב מי שמשקר ,מבדיקה שערכתי, העם לא מתגעגע לשרה במיל!!!!!!!!!! אתה טועה הפעם בגדול !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המנהל בידים מושחתות מהיסוד
שש,
22/10/04 13:39
|
זהו אחד מהגופים החשובים ביותר במדינת ישראל, ודוקא הגוף הזה נמצא בידים של אולמטרט הידוע בזיקתו הרבה לבעלי הממון במדינה. צריך לפרק את המנהל במתכונתו הקיימת ולפזר את עובדיו לכל רוח, במקביל כדאי לנו ללמוד מפולין איך לפשט הליכים ולהתחיל לבנות בתוך 3 חודשים מהקניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד לשר - קדימה בכל הכח!
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 13:34
|
סוף סוף מישהו במדינה הזו שיודע מה שהוא עושה. כל הכבוד ובהצלחה עם הרפורמה, אחרי הצמיחה הנדירה בת ארבעת האחוזים.
ולמתחזים בשמי - שתמצא אתכם המשטרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב החלאות הביביות גונבים דעת!
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 16:03
|
שוב הם גונבים את זהותי ושמים בפי דברי טועבה וקילוסין לאדונם מקיסריה. ואני אומר לכם חלאות השיטות של העולם התחתון רק ימאיסו את הקרוק יותר מהר. מתערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעיתי
יגאל כהן רחובות,
22/10/04 22:29
|
באמת התכוונתי שכל הכבוד לשר. רק שכרגיל אני מבולבל, לכן טעיתי בתגובתי הקודמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו לא בסדר עם הסיגריה הזאת
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
23/10/04 09:45
|
|
 |
וואלה
יגאל כהן רחובות,
23/10/04 11:31
|
לא יודע מה קורה לי בזמן האחרון. אני מבולבל, אני טועה, אני כותב שטויות, אני כותב ועונה לעצמי, אני נראה ונשמע כמו אהבל. משהו לא בסדר איתי! כנראה שזה מאז שהתחלתי לכתוב באינטרנט. אתם שכותבים ברשת, גם לכם זה קרה? אנא מכם, תסלחו לי. בסך הכל אני אומלל ומסכן ! אגב, היה מישהו שהציע לי להבדק אצל פסיכולוג. אנא תן לי עוד קצת פרטים בבקשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי קרס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 11:42
|
הקרוק חוזר לאמריקה. קיראו לעמדי שיעמיס אותו ואת שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סוף סוף-הגיע הזמן הדינוזאור הא
אבי,
22/10/04 13:06
|
האחרון או אחד האחרונים במערכת. כל הפקידים שמסתובבים שם ויותר מזה,עשרות עורכי הדין שרק משגעים את האזרחים.הגיע הזמן לפרק את המנהל!!!!!!!!!!!!!!הניירת ,הלך תבוא,חסר זה וחסר אחר,התשלומים המטורפים:דמי חכירה,דמי הסכמה לבניה,להריסה ומה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביבי הארור לא נשכח לא נסלח
ל"ת
יקח אותך ה'',
22/10/04 12:56
|
|
 |
ביבי הקדוש
יגאל כהן רחובות,
22/10/04 22:36
|
|
 |
בטח פקיד בממ''י... שיפטרו אותך
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 13:31
|
|
 |
8.
יאללה ביבי, אנחנו איתך.
מושחתים,
22/10/04 12:46
|
|
 |
7.
פתח בכד וסיים בחבית
אריאל,
חיפה,
22/10/04 12:41
|
הכתבה מערבת בין בעיות המצויות בתחומי רשויות שונות. 1. המינהל אינו מעכב הקצאת (החכרת) קרקע מתוכננת. הבעיה היא אישור התכנון. האישור תלוי בועדות התכנון והבניה, הפועלות על פי חוק התכנון והבניה. הועדה גם תלויה בקבלת חוות דעת ודו''חות מגופים נוספים (משרד התחבורה, איכות הסביבה וכו'.) מה שדחוף למינהל אינו בהכרח דחוף לועדה, ומה שדחוף לועדה אינו בהכרח דחוף למשרד התחבורה, וכו' וכו'. גם אין לשכוח שהועדה, כמו גם המינהל עובדים תחת אילוצי כח אדם המוכתבים על ידי האוצר/נציבות, ולא בהכרח מצרכי העבודה. די בכל אלה כדי שזמן אישורה של תכנית ימדד בשנים (במקרה הטוב), וכתוצאה מכך - תעוכב בהתאם ההקצאה על ידי המינהל. 2. עיכובי הבניה, אלה ודאי אינם באחריות המינהל.את היתרי הבניה נותנת הועדה המקומית לתכנון ובניה - והמצב משתנה מועדה לועדה. 3. ערכי קרקע. ערך הקרקע לצורך השיווק על ידי המינהל נקבע על ידי המעריך (שמאי) הממשלתי, או שמאים הממונים על ידו או מאושרים על ידו. השמאי הממשלתי כפוף למשרד המשפטים ולמינהל אין כל השפעה עליו. במקום בו מוערכת הקרקע במיליון היא מוצאת למכרז במיליון - במקום בו היא מוערכת באגורה - באגורה. ההצעה הגבוהה במכרז - היא הזוכה. עובדה היא שבמרבית המוחלטת של המכרזים (כן, למעט ה''מכרז'' של כפר חב''ד) מוצעים מחירים הגבוהים מהערכת השמאי. 4. לבי לבי לקבלנים, לקחו להם את העובדם הזרים ויש חשש שמא יצטרכו ממש לשלם שכר לעובדיהם - ומהיכן יוקח להם לרווחיהם? צריך לתת להם קרקע בחינם, ולאפשר עובדי כפיה גם. הרי את הדירות הם מוכרים בלא הכי במחיר המכסימאלי האפשרי! 5. לפחות את ביטול ההטבות לפריפריה מניח הכותב בכתובת הנכונה, ולא על המינהל.
המינהל עובד כיום על רפורמה מקיפה בסדרי עבודתו, בלי קשר למאמר, במטרה לשרת טוב יותר את הציבור הרחב ואת הקבלנים כאחת. אבל לא כל תחלואי התכנון והבניה מצויים באחריותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה!המינהל לא הבעיה
כלכלן,
22/10/04 14:02
|
כמו שאמרת מחירי המינהל לקרקע ניקבעים בשמאות אובייקטיבית, והעיקובים בגלל חוסר יעילות ברשויות התכנון, ומי שחושב ששיווק קרקעות בזול יוזיל את מחירי הדירות הנו תמים, שכן הקבלנים תמיד ישווקו את הדירות במחיר המקסימלי שניתן לקבל, לפי חוקי ההיצע והביקוש וללא קשר להוזלה כזו או אחרת במיכרזים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שמאות אובייקטיבית''?
דוד,
22/10/04 15:25
|
אולי תסביר לנו מה זה ''שמאות אובייקטיבית''? לידיעתך, במכרזים רבים בהם השמאי הממשלתי קבע מחיר מינימום לקרקע, שלא היתה ידועה למגיש ההצעות, ב''שמאות אובייקטיבית'' כמובן, הוגשו הצעות נמוכות ממחיר המינימום. כמובן שהקרקע לא שווקה! למשל, קרקעות ברכס חלילים במבשרת ירושלים. לגבי שיווק קרקעות בזול, ומסקנתך כאילו הקבלנים ישווקו את הדירות במחיר מקסימלי, זה הכחש שבו מסובב המינהל הציבור תמימים כמוך. אם המינהל יוזיל את מחיר הקרקע ויגביל את התקופה שבה הקבלן יהיה חייב לסיים את הבנייה אחרת, הקרקע חוזרת למינהל עם קנס לקבלן, המחירים יצנחו ביותר מחצי ! אם הקבלנים לא ירצו לרכוש קרקעות במקרה כזה, או אז יתארגנו קבוצות של אזרחים, כולל אותך ואותי, יקנו קרקע במכרז ויבנו דירות בחצי מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כתבתי ''שמאות אוביטיבית''?
אריאל,
חיפה,
22/10/04 22:46
|
1. כתבתי שהערכת הקרקע אינה בידי המינהל. לא שההערכה ''אוביקטיבית'' (לא יודע מה זה). 2. כאשר לא משווקת קרקע במחיר המינימום (יחסית לשומה), הקרקע אמורה לצאת שוב לשיווק - במחיר נמוך יותר. 3. על פי חוזה הפיתוח, אכן מוגבל הקבלן בזמן. אכיפה - כמו ביתר הדברים בארץ... 4. להתארגן כקבוצת אזרחים - מה מפריע לעשות כן היום? אנשים מתארגנים כך מדי פעם, ומתחרים בקבלנים במכרז. אם ההצעה שלהם טובה יותר - הם זוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות לאריאל מחיפה
דוד,
23/10/04 12:05
|
אכן, אתה לא כתבת שמאות אובייקטיבית. מי שכתב זאת הוא הכלכלן, אליו הייתה מיועדת התגובה. שים לב למבנה ההיררכי ! לגבי תגובתך, יתכן והכותב מבלבל מעט, אבל זה לא החשוב. החשוב הוא שתי הנקודות הבאות. הראשונה היא שמחיר דירה בארץ שקול ל- 140 חודשי עבודה לעומת 70 בחו''ל. כלומר ''חצי מחיר''. להערכתי אפילו הרבה פחות. השניה היא הזמן הארוך מאוד מרגע רכישת הקרקע עד לסיום הבנייה. המינהל הוא חלק מרכזי בשרשרת הביורוקרטית הזו. לכן, אין לנקות אותו. בהחלט צריך לטפל גם בכל המרכיבים האחרים בשרשרת – ועדות התכנון, ועדות בנייה, ועדות ל... ועוד. אגב, כולן מהווים חלק מהסקטור הציבורי, זה אומר דרשני. לגבי תגובתך השניה: אכן, הקרקע שלא שווקה במחיר מסוים, לפי הערכת שמאי צריכה לצאת לשיווק במחיר נמוך יותר. אבל, עד שכל הביורוקרטיה מתארגנת לשיווק מחדש עוברת תקופה כל כך ארוכה עד שהמחיר הנמוך החדש אינו רלוונטי. התארגנות כקבוצת אזרחים. דבר אחד מאוד מפריע לי. המחיר היקר להחריד של הקרקע. ברגע שמחיר הקרקע יאופס, ומי שלא בונה הקרקע נלקחת ממנו בתוספת קנס, אתה תראה בניה מהירה מאוד ומחירים נורמליים לדירה. כרגע מחיר דירה הוא מטורף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קרוק,המוקטעה שלך, כבר מוכנה!!
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 11:51
|
ואתה מתכמן כאן את האנשים, איך לגנוב מאולמרט את ממ''י. אתה גמור,השאלה אם אתה בכלל שר, בעוד שבועיים. אני מקווה שאריק לא יחזור על טעותו ולא ייתן לך להשתין מתוך האוהל לתוך האוהל. אתה בחוץ לפי החשבון שלי. ואני יותר טוב ממך מחשבון, יא מכ'ריט. מצאת זמן לעשר לנו את מלח? רפורמה בממ''י ,תכמן. כל הרפורמות הקודמות שלך תקועות, ולהערכתי המשטרה מזמן, כבר בודקת את ההפרטות המוזרות שלך. ואתה מתכמן ומקשקש!! מנא מנא, תקל ופרסין !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדי מדינה
ליגאל כהן,
22/10/04 15:28
|
|
 |
פנסיונרים
ליגאל כהן,
22/10/04 15:28
|
|
 |
נפגעי משכנתאות
ליגאל כהן,
22/10/04 15:27
|
|
 |
נפגעי רשויות מקומיות
ליגאל כהן,
22/10/04 15:27
|
|
 |
יגאל כהן אידיוט
ל"ת
נפגעי הבנקים,
22/10/04 15:26
|
|
 |
יגאל שלי
זיגמונד פרוייד,
22/10/04 14:57
|
מתי אתה מתייצב אצלי לבדיקה? מצבך הולך ומחמיר. חייבים לתת לך תרופות חדשות. אגב, דיברתי עם ביבי. הוא הבטיח שהוא ישלם על התרופות. אז אנא, בוא מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר כהן, נא להירגע
עידו,
22/10/04 13:22
|
הדמגוגיה הזוהל שמאפיינת את התגובות שלך לא מחמיאה לשמאל החברתי-כלכלי בישראל, אי לכך מוטב, רצוי וכדאי שתמתן את עצמך בטרם תשלח תגובה וולגרית כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגאל כהן
פסיכיאטר,
22/10/04 13:14
|
מיום ליום מצבך הנפשי מתדרדר וזה ניכר בתגובות המבולבלות שלך בחוסר רציפות המחשבה אפשר רק לרחם עליך איש מסכן ולהמליץ לך ללכת להיבדק דחוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה חלאה ביבית שמכפיל את עצמו
יגאל כהן,
רחובות,
22/10/04 16:10
|
לשתי חלאות ביביות, במרמה. אל תאמינו לו שהוא שתי חלאות, הוא חלאה אחת, שמתחפשת ליגאל כהן ,והוא אותה החלאה שמחרף ומגדף אותי והוא הוא אותה החלאה שמסכים עם עצמו. אתה שווה כל גרוש שמשקיע בך הקרוק. ולעיתים כשיש צורך הוא הופך להיות ''פצצת מצרר''. הוא מתרסק על ראשנו בדמות מחלקה שלמה. אין לו בעיה עם זהויות ,ראו שאפילו את שלי לקח. רק דבר אחד לא אבין. אתם חושבים העם מת על השקרים שלכם ושל ביבי? בחיי אלוהים שאתם טועים. נהפוך הוא ,אפילו המתנחלים אמרו שלשום :''אנחנו לא מאמינים לביבי ,הוא שיקר אותנו ארבע פעמים. ואני כעסתי עליהם!! אתם בוכים על ארבעה שקרים, מה יגיד עם ישראל שאוכל מהקרוק כל יום ארבעים חמישים שקרים? מה אנחנו נגיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקופת הילדות
''חבר'' של יגאל,
22/10/04 20:28
|
אני ויגאל כהן למדנו באותה כיתה בבי''ס. אני זוכר שכבר אז הוא היה האידיוט המעצבן של הכיתה. כל הזמן הוא השתנקר למורה חנה. יום אחד נדמה לי בכיתה ד' אנחנו התלמידים החלטנו לעשות מעשה. מיד בתום הלימודים חיכינו לו מחוץ לבית הספר. איך שהוא יצא, ''נפחנו'' אותו במכות. חשבתי שמאז הוא השתנה. אבל לא. אז הוא היה האידיוט של הכיתה, כעת הוא האידיוט של הרשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכתה ד הייתי בישיבת אור יצחק
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 11:40
|
ביהוד, והאשה היחידה שם היתה הטבחת . ואתה חלאה ביבית הרבצת כנראה למי שהוא . אני מאמין לך חלאה, שהרבצת למי שהוא. זה לא הייתי אני, עלוב!! אגב זו פעם שלישית שאני מפריך את השקר הנאלח הזה ומי שהוא מצנזר אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגאל נמאסת
יוסי אלקובי,
באר שבע,
23/10/04 09:43
|
אתה מזהם את הרשת נמאסת תחפש תחפש לך עיסוק אחר להעביר את חייך העלובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גיא מרוז הראה את זה בבולדוג
ל"ת
הפרדס האחרון,
22/10/04 11:38
|
|
 |
4.
היה גיא מרוז ב ''בולדוג''
ל"ת
החושף הראשון,
22/10/04 10:23
|
|
 |
3.
מקרקעי יש' גוף מסואב ומושחת!!!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
22/10/04 09:29
|
|
 |
2.
מנהל מושחטי ישראל , לפרק מייד.
ל"ת
מוקי,
22/10/04 09:01
|
|
 |
1.
הכתבה החשובה ביותר מזה חודשים!
דן למדן,
22/10/04 09:00
|
לכתב עומר שרביט כל הכבוד ! כן ירבו. התקשורת צריכה להתחיל לטפל בנושא המנהל ,זוהי אחת הבעיות הקשות במשק היום , זוהי אחת הסיבות המרכזיות לבריחת זוגות צעירים משכילים מן הארץ: 140 משכורות = טירוף מוחלט.
יש להמשיך לטפל בגוף המושחט הזה ולהביא דוגמאות מיזמים. אני בטוח שתמצא הרבה כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|