 |
31.
אני נחקרתי במשטרה בנושא
לא חשוב,
13/11/04 16:52
|
בהיותי בעל תפקיד כלשהו,נקראתי למשטרה למסור עדות ונחקרתי (לא תחת אזהרה)על הפרשה של נחמה רונן במשך כשלוש שעות.
אני חייב לאמר כי מה שעשתה נחמה רונן הינו חמור מאוד,זו הפרת אמונים בוטה,שימוש בכספי ציבור למטרות לא ראויות,שימוש בשיטה של שלח לחמך על פני המים.
במקרה אחר,נחמה רונן בהיותה מנכ''ל המשרד ניסתה להעביר סכום כסף גדול למטרה לא ראויה,אבל זה נמנע עקב התנגדות של בעל תפקיד שמנע את העברת הכסף.
את המקרה של דוד אפל אי אפשר היה למנוע מכיון שההעברת הכסף היתה לגיטימית והיו מקרים דומים,מה שלא היה תקין ובלתי חוקי זה הסיכום בינה ובין אפל,וכן במקרה זה ההוצאה היתה חייבת להיות משולמת על ידי אפל עצמו ולא ע''י המשרד לאיכות הסביבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
זהבי כמה חבל שחזרת
עודד,
תל אביב,
13/11/04 15:21
|
זהבי למה חזרת?למה היה לך כל כך דחוף לחזור שוב נמשע אותך ברדיו מקלל את הימניים קורא להם בבונים שוב נשמע אותך נותן למאזינים שמלואנים וערבים להכפיש את צהל ומדינת ישראל אנא ממך נתן אני חושב שאני מדבר בשמם של המון מאזינים של רדיו 103FM אנא ממך קח חופשה ללא הפסקה כמה טוב היה לא לשמוע את קולך האיום מהסיגריות שלך כמה טוב היה לא לשמוע ממך מדרי שנאה על המדינה למה חזרת למהההההה? :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל, למד לכתוב ללא שגיאות
ל"ת
החכם,
אילת,
19/11/04 10:54
|
|
 |
29.
זהבי חזק ואמץ
האדום,
10/11/04 15:44
|
הבעיה היא שאתה כבר מתריע על כך המון זמן ודברים לא זזים הפוליטיקאים שמים על כולנו קצוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
with olmartfrinds you do not f
ל"ת
sam,
09/11/04 15:02
|
|
 |
27.
למה לקחת חופש?
ל"ת
שאלה לזהבי,
08/11/04 09:18
|
|
 |
עזוב למה לקח, למה חזר?
ל"ת
דודי א.,
10/11/04 12:25
|
|
 |
26.
ואתם מוזמנים להגיב למייל שלי.
ל"ת
שי אלוני,
ת''א,
08/11/04 08:42
|
|
 |
25.
על משפט ואתיקה ציבורית.
אלוני שי,
ת''א,
08/11/04 08:41
|
אני מאוד מבין את זהבי, בזה שהוא אומר שמה שרונן עשתה אולי לא פלילי, אבל מסריח, שזה מה ששנדר אומר. זהבי מתרעם מכך שאיבדנו את הערכים. אני מאוד, מאוד מסכים עם זה. קביעה דומה קבע השבוע ביהמ''ש העליון, בבג''צ גלעד ארדן כנגד ניצב מזרחי (שהתנהגות מזרחי איננה מעלה עילה להדחה, אבל פגומה מאוד). איך זה קרה? לדעתי, תתפלאו, דווקא לבתי המשפט ולפרקליטות, או למערכת אכיפת החוק, חלק עצום בזה. איך? מרגע שנקבע כי ''הכל שפיט'', כי אז לקחו לעצמן רשויות האכיפה את הסמכות להגיש כתב אישום על כל דבר. בכלל זה- מה שפעם היה הציבור שופט באספקלריה ערכית ציבורית- היום נשפט אך ורק באספקלריה פלילית משפטית. למעשה, אנחנו, כציבור- התרגלנו לראות בבתי המשפט מצפן ערכי. לכן, ויתרנו על המסננת הערכית האישית שלנו. אבל... משפט זה לא ערכים. וכשמשהו הוא לא פלילי- אנו כציבור חיים איתו בשלום, ובעצן ויתרנו, בשל דומיננטיות הפרקליטות ובתי המשפט, על השיפוט הערכי האישי שלנו. ואז... מגיעים למצב ד'היום... יש לנו חבר כנסת מבריח סיגריות, יש חברי כנסת שאללא איסתור, מאיפה באו,ולאן הן (ואנחנו) הולכים, וכו'. וכל זאת, כי אנחנו, בחסות הפרקליטות ובתי המשפט, ויתרנו על סולם ערכים אישי, לטובת קריטריון משפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכולתי לנסח טוב יותר.......
אמת!!!!,
15/11/04 12:09
|
כח מילה בסלע!!!! הקמנו מדינה, זנחנו את היהודי הדתי (כי הוא סתם נראה גלותי) ויחד איתה(אם כי לא בבת אחת ,זה לקח דור או שניים) ,זנחנו גם את הדת,ערכיה,מצפונה ומוסריותה. מכיוון שאין וואקום רוחני שיכול להחזיק מעמד זמן רב, פתאום הקמנו לנו (או שהוא קם לבד) מלך חדש ''מערכת המשפט'' ,קבלו את האלוהים של דור האינטרנט. יש שופט ,יש פרקליטים, עורכי דין ממולחים, יש ''מערכת חוק וסדר'' עם כללים מאוד ברורים, ממש גן עדן עלי אדמות , רק לא שמים לב שהבועה הקטנה של ''הגן עדן'' שיצרו לעצמם באספמיה, נחה לך בתוך ה''גהינום'' הרותח שמסביב, ומנותקת ממנו בעליל. אנשים תתעוררו , ותחזרו למקורות , מיושן או לא , זה לפחות הוכיח את עצמו מעל 5000 שנה. מה יצא לנו מהחדשנות והמודרניות , וחיקוי העולפ המודרני בו הכל שפיט ע''פ אמות המידה שלהם (המשתנות מעת לעת)? כלום!!1 אפילו 50 שנה זה בקושי מחזיק וכבר חורק בקול צורם וגס. ל-ה-ת-עו-ר-ר !!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אבל למה פתחו לה את התיק, מראש?
שי אלוני,
ת''א,
08/11/04 08:32
|
לזהבי, ולשאר המגיבים, למה בכלל פתחו לנחמה רונן את התיק? בואו ניזכר, כדי לא לעשות עוול לכולם. מה שקרה זה, שאחריי שמזוז החליט שלא להעמיד לדין את אריק שרון, קמו פרקליטי אפל, ובמידה רבה של צדק טענו כי איך יכול להיות מתן שוחד, בחמישה אישומים שונים, ללא אף ישום קבלת שוחד? מכאן, שיש לבטל את כתב האישום נגדו, ואף פנו לפרקליטות בדרישה לעשות זאת. עכשיו, משפטית- זה טיעון יפה, אבל לא מושלם. לוגית וציבורית- אין ספק שיש בזה משהו. מכל מקום, בערך יומיים אחריי זה, הפלא ופלא, מיהרה הפרקליטות, השולפת המהירה (ועיתים קרובות מדי, הצמחונית) ביותר במזרח התיכון, להגיש כתב אישום נגד רונן, אחד המשוחדות לכאורה נגד אפל. מכאן, שממילא כתב האישום הוא עורבא פרח, כך שאם לא היו סוגרים אותו- רק היו מוסיפים חטא על פשע כפול (לה, כמובן, וגם לאפל- שהרי הגישו את כתב האישום נגדה רק כדי לחזק את הקייס, לכאורה, נגדו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זהבי הקשקשן, פשפש במעשיך ושתוק
לזהבי הצדיק,
08/11/04 08:30
|
לפני שאתה מתלהם על כל העולם תתקן את עצמך
ואל תשחק את הנביא המוכיח את העם כשזה בא מאחד כמוך זה לא מרשים אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק אתה אידיוט ופשפשן אתה
ל"ת
מינה,
10/11/04 18:21
|
|
 |
22.
זהבי,אתה איש רע.
גילי,
08/11/04 08:19
|
למה כואב לך כשמישהו מזוכה ? במקום לפרגן ולשמוח בשמחתו. בפעם הבאה- כשתדבר על הישראלי המכוער-כדאי שתביט במראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי אולי תראי לי שאת מטומטמת
סינדרלה,
10/11/04 18:23
|
|
 |
21.
כשיש חברים לא צריך פרוטקציה
אביב,
מדינה רקובה,
08/11/04 07:39
|
זה נכון לכל רמות השלטון עד בגץ מדינת עולם שלשי בתחפושת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בין דודי אפל לנחמה רונן
אחד,
העם,
08/11/04 07:22
|
יש הבדל ''קטן'', וזה שהפרקליטות הזדרזה להגיש כתב אישום נגדה לא אומר שאכן נעברה עברה.
אני מאוד מעריך את העובדה שאינך טוכעס לעקער ונהנה לקרוא את הירידות שלך על הרבה דברים שזזים, אבל במקרה הזה לא שוכנעתי שהגב' רונן היא *כזאת* טריפה.
אולי כדאי שתבדוק את הברקסים שלך, זהבי? יש די והותר מטרות ראויות ברפובליקת הבננות שלנו, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא לבכות ולא לבחור לרונן
אילן,
רבבה,
08/11/04 06:27
|
|
 |
18.
על צדיקים ועל מורשעים
דני,
08/11/04 06:21
|
אכן זהבי הפלאת במשנתך כולם יוצאים צדיקים. אין כמו מערכת המשפט , אהה.. שכחתי יש רק צדיק אחד שבמקרה הורשע והוא משלם את משכורתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נתן הצדיק כמה שנים ישבת על קוק
ל"ת
גיא,
כפר סבא,
08/11/04 04:49
|
|
 |
מה זה קשור לכתבה?
בטי,
08/11/04 08:25
|
נסה להבין מה הוא אומר- למה לתקוף את הכותב ? מה זה נותן?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זהבי מאיר והצבני
ניר,
תל אביב,
08/11/04 00:26
|
חזרת זהבי וכבר אתה ממהר לשלוף. חבל שאתה מתמקד באדם הלא נכון. יצא לי במקרה להכיר את הצד האנושי של מר אפל ממש במקרה כאשר הגעתי לבית הכנסת בו מתפלל מר אפל. נכון זהבי אתה מתעב גם את בית הכנסת. אבל רק רציתי לומר לך שאתה שופט את האדם הלא נכון אם כבר תהיה גבר נגד מקבלי הטובות . צר לי לאכזב אותך מר אפל אדם מקסים אנושי חרזמטי ויודע לכבד את הזולת. כאמור כל זה מפגישה מקרית אך פגישה ששינתה את מחשבותי כלפי האדם שהכי נוח להשמיץ אותו . וכפי שמתברר באיחור ההשמצות נותרות רק השמצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר אפל אדם ''חרזמטי''?
לוק,
10/11/04 12:16
|
האם במילה חרזמטי התכוונת להכניס ביקורת סמויה, או שיצאה לך שגיאת כתיב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוק לעיל...זה לא אני.
לוק,
חולון,
10/11/04 23:31
|
|
 |
15.
נתן תותח, תחזור לרדיו, אתה חסר
ל"ת
מקס,
פ''ת,
07/11/04 22:27
|
|
 |
נתן חוזר לרדיו ביום רביעי
ל"ת
לא לדאוג,
08/11/04 09:20
|
|
 |
נתן חוזר לרדיו ביום רביעי
ל"ת
לא לדאוז,
08/11/04 09:20
|
|
 |
14.
WELCOME BACK!
ל"ת
Danny,
07/11/04 22:14
|
|
 |
13.
Logic failure
AMR,
07/11/04 21:44
|
If it is correct to open an investigation why it is wrong to find him/her clean
Why, because YOU want them to be found guilty
Ho, BTW I am too never even see Mr. Apple live in my life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ברוך שובך, וכהרגלך אתה צודק
ק,
07/11/04 21:40
|
ואני בוכה. אני מחכה לטור שלך על ניסים ציוני החלאה. שהולך לשבת בכלא הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יעני-יצא צדיק
setonr,
07/11/04 21:36
|
זהבי תה עדיין לא קולט את המצב הפוליטי. פוליטיקה הפכה להיות סגנון אנשי שלומנו הישן עם טובות הנאה. אם אפל צוחק על כולם,ז אמר דרשני על המוסר של כל המעורבים בפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זהבי,קראת את החדשות הפוך!!!
יגאל כהן,
רחובות,
07/11/04 21:08
|
החדשות הן שדודיק צודק!! שדודיק נרדף שנים שלא בצדק. מדבריך משתמע ההיפך. אני מניח שהם הוא היה מורשע,היית עושה כתבה שדוקיק חף מפשע. יעני מה שאמרת נכון ,רק להיפך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זהבי אתה צבוע
שלומי,
07/11/04 20:56
|
|
 |
8.
עוד פעם החולה כבוד הזה(זהבי)
ל"ת
מוניר,
07/11/04 20:51
|
|
 |
זה הגיל
ל"ת
הרצל,
08/11/04 20:51
|
|
 |
7.
זהבי תפסיק לחפש כבוד ופרסום
תמי,
07/11/04 20:49
|
|
 |
6.
natan..soon you will be
c.c.slave,
paris,
07/11/04 20:40
|
in theyre place dont forget to stay you...
when you will be the king of israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נתן למה חזרת למה?
דני שובבני,
תל אביב,
07/11/04 20:21
|
איזנ שקט היה כשלא היית פה איזה שקט כשלא שמעו את קולך המעצבן ברדיו חלאס מספיק תפרוש נמאס לנו מממך נמאס ל למערכת אולי תפרסמו גם דעות של אנשים שלא סובלים את מר זהבי? תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זהבי, אתה מלא בחר....
רן,
תל אביב,
07/11/04 19:18
|
את האמת, עם מרבית דבריך, כעיקרון, אני מסכים. רמת המוסריות והגדרתם של ערכים במדינתינו בנסיקה מטה. אך האליטיזם שלך, הוווו האליטיזם! בוא נדבר קצת פילוסופיה- מי קבע שרק בעלי רמת המשכל הגבוהה הם אלה שצריכים להנהיג? משהו בדק לך את רמת המשכל? מדוע לא צריך לבדוק את רמת המשכל הפובליציסטים כמוך? הרי כוח רב בידיכם. אתם מכתיבי הדעות. נשק קטלני בידיכם. אי פעם משהו ביקש ממך לעבור מבחן למדדית רמת המשכל שלך? את האמת, לא אכפת לי מה רמת המשכל שלך או של אפל או של שרון או של יחיאל חזן, גבריאלי, שריד וכיו''ב. מה שאכפת לי זה שכל מעורות החושך יעלמו, הן בפרקליטות, הן בבית המשפט והן בכנסת. בא לי שנחזור אחורנית, לימי קדם ואז אולי אז הינו בונים הכל אחרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן היקר, אתה מדבר שטויות
לוק,
10/11/04 12:19
|
מה זאת אומרת, מי קבע שרק בעלי רמת המשכל הגבוהה הם אלה שצריכים להנהיג? איזו שאלה מטומטמת שאלה פה? ברור שטובת המדינה והאזרחים היא שבעלי רמת המשכל הגבוהה יהיו בשלטון. ידע הוא כוח, וככל שיהיו חברי הכנסת והממשלה יותר משכילים וחכמים, כולנו נרוויח מזה. לא נרוויח, לעומת זאת, מבורים חברי השכלה שלא יודעים איך להתנהל בעולם ומסתנוורים מכסף. אמרת שאתה רוצה לדבר פילוסופיה - נסה לקרוא את המדינה לאפלטון, ותגלה מי הוא חשב שצריך לנהל את המדינה. רמז: אלו לא אנשים כמו נחמה רונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להגיב בשמי. תודה.
לוק,
חולון,
10/11/04 23:39
|
תיהיה מי שלא תיהיה אנא ממך אל תכפיש את שמי, והגב בשימך. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ברוך השב ברוך השם...
חן,
אילת,
07/11/04 19:08
|
טוב שחזרת כי היה פה ברדעק בלעדיך תן להם בראש...אבל זה לא יעזור...ראה הספר קוהלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה לא תתמקד במה שאתה יודע
מעריץ קטן מאוד,
07/11/04 18:47
|
שזה תחקירי טלוויזיה לא רעים בכלל - כמו הסרט על יגאל עמיר, ותעזוב את תחום הפובליציסטיקה, שבו - איך לומר בעדינות - אתה לא ממש שוחה, לא מבחינת הלוגיקה הנפתלת והמסקנות המופרכות בעליל, ובוודאי שלא מבחינת סגנון הביבים המתלהם והפופוליסטי שבאמת קורץ לסוג מסויים של קהל (אספסוף, בעיקר), אבל לא מצליח להטעות את הקורא האינטיליגנטי הממוצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוריד בפניך את הכובע
מקס הזועם,
08/11/04 00:12
|
בלי לתאם איתי מראש, הצלחת לתמלל את כל מה שאני חושב. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!
רן,
תל אביב,
07/11/04 19:28
|
|
 |
1.
סוף סוף חזרה החשיבה ..
א. נונימית,
07/11/04 18:36
|
השפויה והנורמלית לכתוב את דעתה על המתרחש במדינה ( או במה שנשאר ממנה). חסרו הטורים שלך - מר זהבי.. ברוך שובך.
הגב לתגובה זו
|
|