 |
11.
שערוריה!!! שיבואו לתקן!
נילי,
רמת גן,
28/11/04 15:54
|
כסף לפרסומות מתישות יש להם, אך כנראה שלשלם לאנשי מקצוע, יש פחות. אני הייתי שולחת תמונות במייל, שידעו שאנו משגיחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יס בלתי נסבלים
ל"ת
מילי,
28/11/04 14:59
|
|
 |
9.
YES תמיד מפשלים
מוטי,
28/11/04 14:05
|
|
 |
8.
YES תמיד אותו נזק
יפית,
גוש דן,
28/11/04 13:59
|
|
 |
7.
ל-4: השירות של הוט יותר טוב
מרוצה,
28/11/04 13:57
|
אצלי הטכנאי אפילו טאטא את הרצפה אחרי שהתקין את השקע... ואני לא גיי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ל-YES יש עוד מה ללמוד על שירות
הילה איתן,
כפר סבא,
28/11/04 13:53
|
פשוט נורא, אני מנוייה של HOT שנים רבות ואף פעם לר נתקלתי בסיפור כל כך נורא שכזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
השירות של שני החברות הוא גרוע
DimaIL,
24/11/04 10:28
|
שני החברות צריכות לשפר בצורה משמעותית את השירות שלהם. התוכן יחכה...
דימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
hot יותר גרועים
האחד,
כפר סבא,
23/11/04 16:23
|
|
 |
3.
מונופול
נבון,
23/11/04 15:51
|
תבינו מונופול פרטי יותר גרוע ממונופל ממשלתי תתעוררו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
היה לי אותו סיפור עם HOT
rams2,
תל אביב,
23/11/04 00:29
|
טכנאי ההתקנות עשה לי נזקים בקיר ואני עשיתי להם סקנדל. הם דאגו לשלוח לי טכנאי בכיר שיתקן את הנזקים וגם לא חוייבתי על ההתקנה. ברגע שלקוח הוא אסרטיבי ואגרסיבי גם יס וגם הוט דיי עומדות דום. כנ''ל גם לגבי ''חיובים משונים''. אגב בעידן האינטרנט ניתן לאיים בזה שנצלם את הנזקים של החברה ונפרסם באינטרנט את התמונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מגעילים
יוסי,
תל אביב,
22/11/04 19:25
|
בושה וחרפה לחברה שנמצאת בתחרות מתמדת.
הייתי מצפה מחרת יס להכיר בתקלהלשלהם ומיד לתקן.
לר ייתכן שטכנאי שלהם יפתח חצי דירה ובסוף הוא יודיע שהלקוח הוא זה שצריך לשלם!
להחרים את יס ומהר
הגב לתגובה זו
|
|