 |
26.
יחי ביבי
רוס,
27/11/05 19:50
|
כל הכבוד לביבי שהגדיל את מספר העניים אחרת מי ישרת את העשירים? מי יטפל בילדיהם, בזקניהם, בגניהם בפרוטות? את העבודים הזרים גרשנו כאילו היו מחלות מדבקות מהלכות על ארבע וצריך לחסוך זה צו השעה.
רק אם נייצר יותר רעבים ומסכנים נוכל לעשות זאת. אזיהריעו לביבי ובחרו בו לקדנציה הבאה הוא יביא לנו את הישועה
לנו ולא להם
מספר העשירים למי ששכח גם הוא עלה. הכל בזכותו הכל למענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
העבודה משחררת
ותם,
ירושלים,
24/11/04 00:10
|
קריאתו הנלעגת של נתניהו ל''המונים הנבערים' ללכת לעבוד, מזכירה לי את הסיסמא המצמררת של הגרמנים - ''העבודה משחררת''... השוואה מקוממת אולי, ואני מבקש להתנצל מראש מכל מי שעשוי להיפגע. אין בכוונתי לפגוע בזכר הניספים בשואה או בניצולים ח''ו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר שטויות
רוני,
24/11/04 00:42
|
כל מטומטם עים ההשוואות שלו יותר משאתה רוצה להשמיץ את נתניהו אתה מראה מי אתה {וזה לא הרבה}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
העוני מבית היוצר של נתניהו
שירלי,
23/11/04 23:34
|
נתניהו הכניס את כלכלת ישראל לגלובליזציה ובכך הביא לקריסה של שכבות גדולות בציבור הישראלי. המדיניות שלו היא קפיטליסטית במובהק, ההמון ישרת את האדון, ההמון ישתכר פחות הרבה פחות, מצד אחד הוא דחק ציבורים שלמים 20 שנה אחורנית בשכר, ומן הצד השני הביא ציבורים גדולים לעוני, וכאלה גם לעוני מרוד. אין כל ספק שלא מדובר כבר רק בפרזיטים שלא רוצים לעבוד, אלא בתופעה מאוד מדאיגה שהיא תוצאה ישירה של מדיניות חסרת רסן או פשרות. אין מקומות עבודה לצעירים אחרי צבא, לאקדמאים במדעים המדוייקים מדעי החברה והרוח ואחרים, שלא לדבר על בני חמישים ומעלה שאין איש חפץ ביקרם. הסיסמאות והקלישאות של שר האוצר לא יעזרו האיש השמן והרזה או לכו לעבוד. אין עבודה נקודה. לכל אלה המלהמים כאן ומקללים איש את רעהו המציאות לצערי מאפילה על דמיון. אנשים תתפקחו, פקחו את העיניים תפסיקו עם הפוליטיקה החברה שלנו נהרסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תקשיבו ללברמן
אילתי,
23/11/04 21:25
|
בלי ערבים גם לא יהיה עוני הם לא משלמים מיסים עובדים בשחור ומקבלים כסף מביטוח לאומי גידול העוני - גידול של מגזר ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד,המשטרה תעצור אותך !!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/11/04 06:39
|
אסור על פי החוק לדבר דברי גיזענות. אל תלמד מליברמן כלום!!!!!! הזהר ,הוא בדרך לבית הסוהר ואתה מסכן את עצמך. חוץ מזה באמת גיזענות זה איכסססססססססס איך אצליח לשכנע אותך?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רק הליכוד יכול!
רותם,
ירושלים,
23/11/04 20:37
|
רק ''הליכוד'' יכול להתעלל ולפגוע בצורה כה אכזרית בהמונים ולהיבחר שוב לשלטון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נתניהו - טוב לעשירים!
רותם,
ירושלים,
23/11/04 20:35
|
בפרפרזה על סיסמת חב''ד - נתניהו טוב ליהודים, יש לומר היום - נתניהו טוב לעשירים... אין ספק, שנתניהו כורה {בעצם, כבר כרה...) את קברו הפוליטי במו ידיו... שאיפתו להיבחר שנית לראש ממשלה, אינה יכולה להעשות ע''י העשירים אותם הוא מטפח, אלא ע''י המוני העם אליהם הוא כה מתנכר, ובהם מתעלל... ועל זה ייאמר: ''מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים''... נתניהו, נוהג במדיניות כלכלית שראוייה בעיני שרון הפופוליסט שהיה מהסס ליישמה, מה עוד שבכך הוא מגיש ל''ידידו'' שרון את כריית קברו הפוליט { של נתניהו כמובן!!!)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זאת התקשורת שהרגילה את
דימי,
י-ם,
23/11/04 18:53
|
האנשים להיות צבועים.2 דוגמאות: 1.ויקי קנפו ''הגיבורה'' - עדיף לרדת לזנות מאשר לעבוד. 2. אתמול הראו בערוץ 1 אישה אחת שמראה מקרר ריק והיא שמנה כזאת כאלו חיסלה את כל המקרר בבית אחד ליפני הצילום... אם את כל כך רעבה אז למה את כל כך שמנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיי פורז מגיב לכתבת בNRG
ל"ת
זהבה,
23/11/04 19:29
|
|
 |
19.
עניים הם ערבים וחרדים רובם
בני,
23/11/04 18:28
|
אז מה אכפת לי מאנשים שלא רוצים לעבוד וחיים מקצבאות. שימישכו לסבול אם זה מה שטוב להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק יחרא בחיים ל תגיד דבר כזה
מישהו דתי,
גר ברחוב,
27/11/04 18:05
|
|
 |
אה, זה רק הם? אז זה בסדר!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/11/04 06:41
|
|
 |
18.
ואתם שותקים
רון,
חיפה,
23/11/04 17:09
|
אתם יושבים אם מפלגת העבודה שזוחלת לממשלת אחדות אם ממשלה שגרמה לעוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העוני רק גדל וביבי נהנה
ל"ת
ביבי לא נשכח,
לא נסלח,
23/11/04 17:55
|
|
 |
17.
להפיל את הממשלה להפיל את הממשל
ש.לוין,
23/11/04 16:41
|
לא יעלה על הדעת שממשלה כזו תמשיך לנהל את חיינו. לא יעלה על הדעת שהאופוזיציה תשב מנגד ותחריש. כולם נהנתנים כולם חושבים רק על הכסאות והוולו שלהם . אתם כולכם מושחתים ותאבי שלטון ושררה. אם לא תעצרו את ההדרדרות תוהו ובוהו ישרור כאן .הארץ תעצור מלכת. הגלובליזציה לא מתאימה למדינת ישראל אנחנו לא אירופה. המדיניות של ביבי שקרניהו לקחת מכלל הציבור ולתת לעשירים יהרוס את כל הכלכלה והחברה הישראלית תעצרו את ביבי וחבורתו כמה שיותר מהר. צריך להפיל את ממשלת האבדון הזו זה אסון לחברה, וזה אסון גדול יותר למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תגובות אתה כותב?
חיים,
23/11/04 18:22
|
אתה מתחרה עים יגאל כהן מי יותר מטומטם ?ומי יותר משועמם?תלך לעבוד במקום לבלבל את המוח באינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום תחרות ביני ובין לוין !
יגאל כהן,
רחובות,
24/11/04 06:43
|
ובכלל ''אלה דברים שאין להם שיעור''. יעני, כל המרבה הרי זה משובח !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה המטומטם אני עובד יותר ממך
בוזגלו,
23/11/04 19:35
|
מי שמגיב כמוך רק מסביר את הטימטום של מצביעי הליכוד אתה עבד נרצע שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבוזגלו
חיים,
23/11/04 19:49
|
פעם אתה בוזגלו ופעם אתה לוין ועוד אלף שמות תלך לעבוד במקום לכתוב תגובות באלף שמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם לוין פעם בוזגלו
רמי,
23/11/04 22:39
|
|
 |
מה שבטוח שהוא צודק !!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/11/04 06:45
|
יש להוריד לפחות את ביבי מהממשלה!! ואם לא להפיל אותה !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הבעיה עם ביבי :רשע וחרוץ
ל"ת
ג.,
מרכז,
23/11/04 16:40
|
|
 |
15.
מדינת ה''רווחה'' גורמת להיפך
Asaf,
23/11/04 16:28
|
מרווחה. זו מזמן עובדה ברורה.
הממשלה באמת רעה לעניים - בכך שהיא מקיימת את כל מנגנוניה הסוציאליסטיים הפולשניים והכפייתיים, תופסת 54% מהתוצר המקומי הגולמי, ומונעת קיומו של שוק חופשי אמיתי, שילווה ביצירת אינספור מקומות עבודה חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
40 מנדטים לליכוד למה מתלוננים?
דן למדן,
23/11/04 16:07
|
|
 |
13.
הבעייה היא בעניים!!!
ערו, כ''ס,
23/11/04 15:32
|
במדינה מתוקנת אחרת עם אחוז כזה של עניים, מאות אלפים היו יוצאים לרחובות ! מפילים ממשלות, ומכריחים שר אוצר להתפטר. אך האדישות שקיימת בציבור הישראלי למצב הכלכלי גורמת לו להיות טרף קל לקרישים מנתניהו ושאר ההררכיה הכלכלית אז הבעייה היא באנו האזרחים .....במצב הזה הקרב אבוד וגם בשנה הבאה המספר יעלה וישאר מספר שיהדהד בכלי התקשורת 48 שעות בלבד עד השנה הבאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מדינת היהודים
מובטל בן 48,
ביבילנד,
23/11/04 15:17
|
הנני בן 48 ועד כלפני שנתיים עבדתי כשכיר מיום שיחרורי מצהל מסדיר מילאים עד גיל 45 אני מוכן לעשות כל עבודה מנקיון ועד ניהול הנני תושב הצפון ובחיפושי הגעתי עד לאילת אין חברת כוח אדם שאיני רשום . באילת עברתי מלון מלון וביקשתי כל עבודה ובכולם נאמר לי אתה זקן רק דבר אחד שכחתי אני גר במדינת היהודים אמר פעם מישהוא לא צריך להילחם בהם תנו להם ליהיות אחד עים השני והם כבר יעשו את העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלך לעבוד
יוסי,
23/11/04 18:25
|
במקום לשבת על האינטרנט ולכתוב תגובות טפשיות תלך לעבוד בבנין בחקלאות בשמירה בנהיגה ועוד ועוד אבל יותר קל לבכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי , אני נאלץ לקרוא לך שקרן
ראובן מ.,
ירושלים,
23/11/04 16:56
|
אני לא אוהב הגדרות כאלה. אבל כמעט בכל חב' שמירה ימצאו לך עבודה. למשל , באבטחת מוסדות חינוך - שם הקריטריון הוא עד גיל 55 ותסתכל , מי שומר בכניסה לבנקים - אלה בד''כ אנשים מבוגרים. ונקיון - תפתח כל מקומון , בפרט הירושלמי '' כל העיר'' ותמצא ים של מודעות. או שבדרכך לאילת לא עברת בירושלים ... ואז זה כבר סיפור אחר. אגב - אם אתה מוכן לעבוד בנקיון דירות - פה כסף טוב באמת : 3 שעות=100 ש''ח , 2 דירות ביום ואתה מסודר , אבל מה - עבודה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מניח שיש לך לפחות מליון
יגאל כהן,
רחובות,
24/11/04 06:50
|
וחצי משרות נקיון כדי לשלח את המובטלים על פי הרשימה שלכם, שלא לדבר על עוד שלש מאות אלף מובטלים. וכל אלה ינקו חדרי מדרגות? כמה מדרגות יש לשקר לך, אללה יסתור. לאן אתה עולה במדרגות האלה? מה זה המדרגות של מגדל בבל ???????? מה אתם בסתר בונים את מגדל בבל שוב? אכן אתם נשמעים כמו ''בבל ובלוליה''!! אגב הרב פייגלין גם מעורב במגדל בבל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת לי את המילים מהפה
ל"ת
מירו,
23/11/04 17:48
|
|
 |
11.
הצפתי את המדינה בבורים
ל"ת
מערכת חינוך,
23/11/04 14:01
|
|
 |
נכון. זה באמת מה ששיטת החינוך
Asaf,
23/11/04 16:23
|
המכונה ''חינוך פרוגרסיבי'' עושה: יוצרת המוני בורים, המסתמכים על רגשותיהם במקום על מוחם ל''ניהול'' חייהם. כידוע, שיטה זו פשטה גם לישראל בכ-15 השנים האחרונות, והתוצאות ברורות. http://capmag.com/article.asp?ID=11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמר מענין, תודה
ל"ת
מערכת חינוך,
23/11/04 19:22
|
|
 |
10.
אדם עני שיאשים את עצמו.
ולא את כל העולם,
23/11/04 13:23
|
נמאס מאוכלי חינם שחיים על חשבון הציבור. צודק שר האוצר, המגזר הפרטי (הפראייר) כורע תחת נטל התמיכה במגזרים ''החלשים'' שרובם דווקא די חזקים, אך פשוט לא מוכנים לעבוד, כי ''לא משתלם'' להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל!!!
ל"ת
אזרח פשוט,
23/11/04 15:00
|
|
 |
9.
שלא יספרו לכם סיפורים
אילנה שטאב,
קלן גרמניה,
23/11/04 13:19
|
יש עוני גם למי שהיה עמיד בעבר כמוני!!! אני ובעלי פוטרנו מעבודתינו. ההלוואות שלקחנו כבר לא הספיקו יותר ומאגר המלווים הלך והדלדל. הוצאות לפועל התדפקו על דלתותינו. הגענו למצב שבו לא היה לנו לקנות לחם וחלב. הדבר היחידי שיכולתי לתת לבן שלי כשחלה בחורף היה לימונים שקטפתי מגינות של אנשים בשכונה ואקמול החשמל נותק ומשכנו קבלים מהשכנה, על טלפון אין אפילו לחשוב. בנקודה זו כבר התחלנו אני ובעלי להיות ממש חסרי אונים ביטוח לאומי סגר את דלתותיו בפנינו ואל תגידו לי שמכמה אלפי שקלים בודדים ניתן לקיים משפחה בכבוד או סתם לקיים אותה. המוצא היחידי שהיה לנו הוא הדרכון הגרמני של הוריו של בעלי. בכוחות ממש אחרונים ובעקשנות הצלחנו להוציא דרכונים גרמניים לבעלי ולילדים ובבוא היו מכרנו את כל הרכוש שהיה לנו במדינה הארורה והמקוללת הזו ועזבנו. יש שיאמרו שברחנו לגרמניה ויגחך ויוסיף ויאמר שפה ניסבול מאנטישמיות, ובכן, לא מפריע לנו. מוכנים גם למות פה אם זה בגלל יהדותנו אבל כל עוד נחיה נחיה בכבוד. יש לנו עבודות מכובדות. לא מרוויחים מליונים אבל יכולים לקיים בית מכובד להחזיק שתי מכוניות טובות ובטוחות לשלוח את ילדינו לבתי ספר חינם ואפילו בן אחד לאוניברסיטה ללא כל תשלום. כמה תענוג לקום בבוקר בלי החום הצעקות הברבריות והבלאגן. כתבתי לעיתון בעבר וציינתי שאת הדרכונים הישראלים שרפנו ואין לנו כוונה לבוא אל המדינה הזו שוב אין לנו עיניין במדינה שבגדה במשפחתנו יותר מאשר בגדו בה הגרמנים בשנות ה-30, כמה שזה נשמע נורא אבל לצערי הרב זה נכון. אני מוכנה להבין שינאת גויים אלי אבל את הטיפול שלו זכיתי מידי בני עמי היהודים איני מוכנה להבין. פושעים שקרנים רמאים וגזלנים. אני מאחלת בכל מאודי כליה למקום הארור הזה שלוקח מהיהודים את הכבוד והייחוד התרבותיים המסורתיים שיש לו. חבל שקמה מדינה כזו שמוכיחה כי אין אנו כעם יהודי שונים מעמים אחרים. רק פה בגולה אני מרגישה יהודיה הגונה ומכובדת. מי שיש בידו להשיג דרכון אירופאי או אמריקאי אני קוראת לו לקום ולעזוב למען ילדיו למענו ולמען הדורות הבאים. זה הפתרון האולטימטיבי היחידי שאני מצאתי לנכון לעשות. אם ניכשלתי? לא ממש לא ניכשלתי ! מדינת ישראל ניכשלה ועל כן עליה לסגור את שערי המדינה ולוותר על הרעיון שכל בסיסו כבר לא קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת דיברת אילנה שטאב!אני חושב
חץ,
ת''א,
24/11/04 03:37
|
|
 |
מספר העניים רק יגדל
AVIVA,
23/11/04 15:46
|
ביבי לא אשם.הפוליטיקה אשמה.המגזר הערבי משלם 300 מליון ומקבל 7 מיליארד בשנה. כל משקיע מקבל פיק ברכיים מהבירוקרטיה. העליה הרוסית הגיע,ואז שלחו את הפרופסורים לעבוד בספונג'ה ורופאות הגיעו למכוני ליווי. ישראל,כרגיל,אוהבת עלייה ושונאת עולים.יש מליון וחצי יורדים שנשארים בחו'ל ולא מבקשים את הנדבות של הביבי. עד שבישראל לא יעשו קצת סדר בבאלאגן, מספר העניים רק יגדל. לדעתי,המנטליות צריכה להשתנות.ישראל הקטנה של שנות השישים והשבעים עם הסולידריות והאידיאליזם,אינה קיימת עוד. מה שנשאר זה עדת חמסנים וגזלנים אגואיסטים ומושחתים.שומר נפשו ירחק. הצורה היחידה לדעתי,כיום,להפסיק את ההתדרדרות,היא מצב של קנטונים נפרדים ליהודים ולערבים,''כל אחד אוהב את הריח של עצמו'' כדברי המשורר, והצטרפות ישראל,כלכלית,לאיחוד האירופאי. עם מגבלות תנועת אנשים. אחרת ,לצערי, ימשיכו היהודים לסבול גם מהערבים,וגם איש מרעהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי ישנם אלפי משפחות
מובטל בן 48,
ביבילנד,
23/11/04 15:21
|
לצערי ישנם אלפי משפחות שלא יכולים לברוח הארץ הארורה הזאת בכל אופן אני לוחץ על שני ילדי אחת חילת משוחררת ובני שמשרת כרגע לעזוב את הצבא לעוף מפה וכמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגב' שטאב את צודקת 100%
דניאלה,
אמריקה,
23/11/04 14:19
|
בשנת 2002 עבדתי והרווחתי משכורת יפה בדצמבר 2003 פוטרתי. חיפשתי עבודה בכל תחום ולא בחלתי בדבר. שלא כמו דיברי ביבי לא מצאתי עבודה. בשלב הבא פוטר בעלי מהעבודה. שנינו עבדנו בניקיון מדרגות ולא סגרנו את החודש עם ארבעה ילדים מתבגרים. הילד הגדול לקח איתנו מספר בניינים נוספים וממש בקושי בקושי הצלחנו אבל החזקנו מעמד עוד חצי שנה. למזלי כמו שגברת שטאב מספרת, אחותי נשואה לאמריקאי ואמא שלי גרה שם וקיבלה גם היא אזרחות. בציפורניים גרדנו קודם עבורי אשרה ובעזרת עו''ד והרבה עזרה מאמריקאים שמכירים את אחותי ואת בעלה הצלחנו להגיע לאמריקה. אנחנו גרים בעיירה קטנה. הקמנו קונדטוריה קטנה שמצליחה לא בענק אבל נהדר לקום בבוקר לעבוד להרוויח בכבוד ולחזור לבית שלנו לילדים לפשטות זה מה שביקשנו. אני מסרבת בתוקף שילדי יגיעו לביקור בישראל וגם אני לא מגיעה לשם. מי שרוצה בא לבקר אותנו כאן. אנחנו עם ישראל סיימנו את הסיפור. מצער הוא שהממשלה מאכילה את תושביה בשקרים על נושא הביטחון ומצד שני הורסת את המדינה בעצמה ראה עיניין תאונות הדרכים העוני החינוך והרפואה. כמו גברת שטאב אני מעדיפה למות כאן יהודיה מידי גויים ולא מידי יהודים במדינה שכל תכליתה להגן על יהודים ולהוות להם בית. אני התפכחתי מאחלת לכם להתפכח גם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שהייתי יכול
מירו,
שוויץ,
23/11/04 13:49
|
הלואי שהייתי יכול לחזור לארץ הייתי עושה את זה בריצה עם כל הבלאגן שיש בארץ אין כמו ישראל. אני כבר 25 שנה בשוויץ ואני עדיין לא בבית ותאמיני לי כסף והדר לא חסר לי גם אני לא פוסח על המסעדות הכי יקרות שיש כאן בשוויץ אבל אני לא בבית. ולילדים שלי אומרים יהודים. אל תשאלי למה אני לא חוזר אבל סיבות יש מלא. מה שאני לא מבין הוא רק דבר אחד את כל כך ממורמרת על הארץ מקללת ומגדפת אותה ומצד שני אני רואה את חוסר היציבות שלך שאת ניכנסת בכל זאת לקרוא מה הולך בארץ אם לא חסר לך כלום בגרמניה אז למה את מתעניינת בארץ זה פיצול אישיות גריידא. אני מציע לך תשארי איפה שאת וכשיבואו יום מין הימים לשחוט אותך על ידיי איזה מוסלמי קיצוני אל תצעקי אחר כך שישראל לא עוזרת לך אני מקוה שיזכרו לך את התגובה הזאת. בושה היא שהיו אנשים כמוך בארץ אני שירתתי אותה בצבא עם כל הלב והייתי עושה את זה עם כל הלב שוב. ישראל היא שלנו והיא היחידה ואני אוהב אותה בכל ליבי אבל ניבצר ממני לחיות בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירו משווייץ-אתה אידיוט!
ל"ת
חץ,
ת''א,
24/11/04 03:40
|
|
 |
מירו אל תצחיק אותי....
דליה,
23/11/04 14:42
|
טוב לך בשוויץ מי שרוצה לחזור חוזר אלא אם כן הממון אותו סינוור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חיי על נוסטלגיה
עודד ב,
23/11/04 14:30
|
מירו היקר. לצערי אתה חיי על ישראל שהיתה לפני הרבה שנים ואיננה עוד. כל אותם דברים יפים שהיו כאן לא קיימים יותר. כאשר אתה חיי כאן ונוסע למקומות אחרים , רק אז אתה רואה את ההבדל כפי שנכתב, דברים שרואים מכאן לא רואים משם. ישראל הולכת ומתדרדרת במהירות איומה למדינת עולם שלישי והאמן לי, כאחד שנמצא מידי פעם במדינות כאלה אני יודע על מה אני מדבר. מדינה שהקצצת בחינוך מקצצת בקיצבת קשישים כי הם אינם גוף שיכול להתנגד ומעבירה את הכסף הזה למספר מועט של בעלי ממון מדינה בה הבירוקרטיה חוגגת והמישרות בה מאוישות על ידי אנ''ש זו מדינה שהופכת למדינת עולם שלישי פר אקסלנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל - ליהודים בכל מצב
ז'ול,
ישראל,
23/11/04 14:21
|
מסכימה עם כל מילה שלך מירו. רק חזור מהר לארץ הקודש- אין כמוה בעולם. (אני ילידת צרפת - מרגישה ישראלית לכל דבר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תמיד היו עניים-תאשימו את עצמכם
נירה,
23/11/04 13:16
|
יש לעזור רק לזקוקים לכך באמת, ושכל העצלנים (שזה הרוב) שיצאו לעבוד, ויפסיקו להתפנק. אין לסרב לקבלת שום עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ביבי שר אוצר מצויין!
רוחמה,
קרית טבעון,
23/11/04 13:04
|
לא ייתכן שיהיו כל כך הרבה אנשים שזקוקים לקיצבה מבלי שיש ביניהם מתחזים. למעשה רובם מתחזים, ולכן צריך לסנן אותם. ושאלו ילכו לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל בטח לא של ''כווווו ל ם!''
ל"ת
דן למדן,
23/11/04 16:08
|
|
 |
ביבי שר אוצר גרוע.
ההגיון,
23/11/04 15:05
|
עובדה שמצב המשק לא משתפר, למרות התוכניות הכלכליות שלו, שהיו אמורות לפי דעתו להוציא את המשק ממיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אפילו לא עניין של ''מתחזים''
Asaf,
23/11/04 13:49
|
כל עוד אתה לא נכה/אוטיסט/מפגר/עיוור או כל סיבה אחרת שמונעת ממך לחלוטין להיות חלק משוק העבודה, אלא אתה אדם בריא בגופו ובנפשו שמסוגל לעבוד - לא מגיעה לך אגורה אחת מכספי הממשלה.
למרבה הצער, הסוציאליזם הארור ששולט בישראל לא מאפשר לאמת הזו להתקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף הבור-פתח ספרי היסטוריה
חץ,
ת''א,
24/11/04 03:43
|
|
 |
מצא עבודה לכולם או סתום
ל"ת
רותי,
23/11/04 18:14
|
|
 |
מסכים איתך!
ל"ת
מירו,
שוויץ,
23/11/04 13:40
|
|
 |
6.
עם ישראל ינצח את נתניהו הביבי!
יגאל כהן,
רחובות,
23/11/04 13:03
|
אנחנו נסלק את ביבי מהממשלה גם אם אריק יתנגד!!!!!!! עושים סוף לפרעה הביבי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן
שכן של יגאל כהן,
רחובות,
23/11/04 14:03
|
אישתו התגרשה ממנו ברחה לא יכלה לסבול אותו יותר הוא נשאר ללא משפחה ללא עבודה רק עים האינטרנט ולכן כולנו סובלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יעל,
23/11/04 14:52
|
|
 |
5.
העוני מקיף ברובו את ערביי הארץ
גדי,
בת ים,
23/11/04 12:52
|
|
 |
4.
שאלות לביבי?
הנגן,
23/11/04 12:34
|
1. איפה משיגים עבודה? 2. ביטול מסקנות ועדת וינוגרד בהתאם לדרישתך ! תוריד את מס' בעלי ההשכלה האקדמית - איפה ימצאו עבודה חסרי ההשכלה? 3. ביטול ההטבות לפריפריה - משמעותה ביטול העדפה המתקנת ועימה ביטול שיוויון ההזדמנויות ומכאן שוב הנצחת העוני. 4. למי אתה רוצה להדמות - לאמריקה או למדינות המתוקנות בסקנדינביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובות במקום ביבי
מיקו,
23/11/04 13:36
|
1. על פי השאלה השניה שלך הבנתי שאתה לא משכיל. לכן לא נותר לך אלא לקחת כל עבודה שיתנו לך. אתה הרי לא מצפה להיות מהנדס או רופא ללא הסמכה. 2. על השאלה השניה שלך עניתי לך בתשובה לשאלה הראשונה. 3. ביטול השיוויון הוא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לך אחרת לא תלמד בחיים שלך ותדרוך במקום כל הזמן ומה שנשמע ממך זה רק בכי. ושום צעד קדימה. 4. לדעתי כן ביבי צריך לשאוף תמיד להדמות לאמריקה וסקנדינביה אחרת נחלה במחלה של לדרוך במקום כל הזמן. והיום בכלכלה העולמית אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דבר כזה
ולסיום בפעם המי יודע כמה שכתבתי. ביבי הוא אחד משרי האוצר הטובים ביותר שידעה ישראל מימיה. תבינו דבר אחד פשוט בכלכלה הוא לא נותן לעשירים על מנת להתנקם בעניים. הוא נותן להם על מנת שתהיה להם סיבה להשקיע בארץ שלנו. אחרת הם ילכו לעולם הגדול והצעות לא חסרים בעולם. שם אין אמיר פרץ עם השביתות המטומטמות שלו. אני מכיר הרבה משקיעים שברחו מהארץ בגלל השביתות האלה. ואין מערכת בירוקרטית כזאת מסורבלת כפי שיש בארץ. עם כל הצער לאלה שאין להם העניים לא יוכלו אף פעם לבנות מקומות עבודה העשירים כן ובישביל זה צריך לתת להם סוכריה. הבנתם ידידיי? שיהיה לכולם יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקו???
רותי...,
23/11/04 14:41
|
''מי מתעסק זה מיקו'' תשמע טוב מיקו אני מבינה מבין השורות שאתה איש עסקים שטוב לו במדיניות הנוכחית? כמה כבודו מרוויח??? מתשובותיך נראה שייש לך תואר{ביג דיל} גם לי....נראה שאתה חושב שאתה טוב מאחרים כגודל אפך יהיה גודל אכזבתך ....יש הרבה רעבים בארץ לא מרצון אלא כי אין מקומות עבודה גם לבעלי תואר ראשון ושני שהולכים מריאיון לריאיון!!!אז אל תתנפח כמו טווס ביבי הוא לא טוב ליהודים הוא חושב שאנחנו מעצמה רק שאין לנו מחצבים יש לנו שממה... אז מיקו חבל שלא מרקו אחרת היית מחפש את אמא במקום לספר לנו כמה טוב פה ועוד אחרי דוח עוני שפורסם היום....אז תפקח את העיניים מיקו כי מה שקורא להרבה אזרחים בעמך יכול מחר בבוקר לקרות גם לך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרותי
מיקו,
23/11/04 16:21
|
רותי כמה אני מרוויח זה דבר לא רלוואנטי בכלל. מה שחשוב הוא שאני מאושר עם מה שיש לי. אילו אני הייתי הולך מראיון לראיון והייתי רואה אחרי מס פעמים שאין לי הצלחה בנושא, הייתי שואל את עצמי במה אני טועה, ואם למדתי משהו שדרוש היום בשוק? או הייתי שואל את עצמי אם אני ממלא את הדרישות של השוק עם מה שלמדתי. או שהייתי מנסה להיות עצמאי והייתי מנסה לבנות את עצמי לבד. לשבת בבית ולבכות כמה רע לא יוסיף לך ולבעלך כלום. ולהטיל אשמה על אחרים זה הדבר הכי קל והכי רע שיש. נכון אני מעסיק אנשים ואני נותן להרבה משפחות את האפשרות לחיות בכבוד בבית דרך העסק שהקמתי. אם היית באה אליי לראיון עבודה הייתי יודע לקרוא אותך שלא טוב לך ואת ממורמרת. ולכן אין מקום בחברה שלי לאנשים לא אופטימיים זה מדבק!. ולא מתוך רוע אני מציע לך תשני את הגישה שלך ואני מבטיח לך שההצלחה שלך תהיה יותר גדולה. את החיים שלך את צריכה לבנות על ידיי חיזוק החלק החזק שלך ולא על ידיי בכי. אני מאחל לך מכל הלב הרבה הצלחה. מקווה שעזרתי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקו אתה לא יודע לקרוא אנשים
רותי,
23/11/04 18:13
|
טוב מיקו אם ככה קוראים לך תארתי לעצמי שאתה מנהל.... ושאתה בטוח לא סובל.... ואני בטוחה שאלה שעובדים אצלך לא מקבלים את הגזר אלא את המקל... בוא אספר לך מיקו שאיני נשואה ואני אופטימית מטבעי ואתה על פי כתביך לא אדם כלבבי..... אתה שופט אנשים שאינם דומים לך ואתה חושב שכולם צריכים לחייך לחשוף שיניים שניה לפני שהם מרימים ידיים....ובטוח שטוב לך שביבי בשלטון הוא דואג לשכמותך אנשי הכלום בעלי ההון....תראה מיקו פעם כשתוציא את אפך לרחוב ותתחיל לרחרח !!!שניה לפני שתפתח את פיך ובאחרים תשתלח... תקלוט שהמדינה אינה כתמול שלשום לא כלכלה לא ביטחון לא שלום!!! רק שר אוצר שנרדם בשמירה שאין לו דרך ולא מטרה ,הפכנו למדינה מושחתת שבאזרחיה בועטת, ושכמותך עוזרים אשמח לדעת אם טעיתי בקשר אליך מיקו יקר שלשונו דבוקה בישבנו של שר האוצר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב אז אני חייבת לדעת איך ?
רותי,
26/11/04 01:05
|
איך אדם נכה במאה אחוז עובד?האם המדינה יודעת?מה עם ביטוח לאומי? ובכל זאת אני מאחלת לך רפואה שלמה והצלחה בהמשך הדרך...נ.ב-למדתי מספיק אני לא ממורמרת אני לא מובטלת ואני אפילו מחייכת אל העולם מה שאני בטוח לא !!!אני לא אלופת מותחי הביקורת???בהצלחה אני מקווה שאלוהים שומר עליך ותצליח גם בהמשך....רק אושר רותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התייחסתי אלייך ברצינות
מיקו,
23/11/04 23:54
|
רותי התייחסתי אלייך ברצינות כניראה שטעיתי. רק להסביר לך מעט על עצמי על מנת שהראש שלך יקלוט. אני נכה 100 אחוז. תאמיני לי יכלתי לשבת בבית ולבכות מהבוקר עד הערב כמוך. ולא הייתי מגיע לשום מקום. אני עשיתי דבר אחר עם כל הקשיים הגופניים שיש לי בניתי לא רק לי מקום עבודה אלא לעוד הרבה אחרים זהו ההבדל הקטן שיש בנינו. אני שוב מאחל לך מכל הלב הצלחה אין לי שום עיניין להיות כלבבך או לא כלבבך אני נשוי מאושר. מה שרציתי סך הכל זה לעזור לך אבל כניראה שגם אחרי תואר ראשון לא למדת כלום וזאת הסיבה שאת מובטלת או ממורמרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למד על אמריקה
עודד ב,
23/11/04 14:15
|
אינך יודע מה אתה כותב. אם אנחנו רוצים להדמות לאמריקה הרי שלידיעתך האמריקאים בניגוד לביבי מאמינים שאת הכלכלה מניעים העסקים הקטנים הוה אומר , שהרבה מאוד אנשים עובדים קשה ומרויחים. אצלנו לעומת זאת, הממשלה עושה את כל המאמצים למרר את חייו של העצמאי הקטן ומעדיפה לתת את הכסף למספר קטן של אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשלוש שנים נסגרו 400,000 עסקים
חץ,
ת''א,
24/11/04 03:47
|
|
 |
תעשה חשבון
מי אני?,
24/11/04 08:47
|
שבע מיליון תושבים. ועל פי מה שאתה אומר ניסגרו. ואני מדגיש נסגרו 400000 עסקים . אתה מבין למה נסגרו? אם לא אז, לא יתכן שכל כך הרבה עסקים יהיו בישראל למעט ישראלים שחיים בארץ. הבעיה היא לא ביבי הבעיה היא שישראלים לא רוצים לעבוד. הם רוצים רק להיות ביזניס מן וזה לא חוכמה כלכלית שזה לא יעבוד. הכי קל זה להאשים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף חסר השכלה על חסר הבנה
גיא,
ת''א,
23/11/04 14:14
|
אתה מכיר הרבה משקיעים שברחו מהארץ בגלל השביתות- עשה לכולנו טובה והצטרף אליהם עם הדמגוגיה במיל נוסח ביביהו המושחת. בוא אסביר לך את תורת ביבי על רגל אחת: עבדות נוסח האלף השלישי. מה שהוא רוצה זה ששאר החברים המושחתים שלו ושל שרון יוכלו להעסיק עובדים בזול וכך להמשיך ולהעשיר את העשירון העליון. טובת המדינה מענינת את התחת דבוק הכסא שלו. בוא פסוודו משכיל שכמותך ותלמד משהו- העלאת שכר המינימום לרמה נורמלית כמו שאמור להיות משתמע משמו- לאפשר למשתכר במשרה מלאה לכלכל עצמו ללא סיוע חיצוני של מוסדות המדינה לא רק שהיה מקטין את ההוצאה על סעד הוא גם היה מאפשר להתגבר על הזרימה הנוראית של מטבע זר אל מחוץ למדינה על ידי העובדים הזרים. התירוץ העלוב של איבוד תעשיה מותנית כוח עבודה זול איבד כל ערך כבר לפני שנים התעשיה הזאת כבר לא קיימת ואין סיבה שתתקיים מול ההתפתחות של הסחר העולמי וחשיפת השווקים למוצרים מסין, טייוואן הודו וכו... אין הצדקה לפיתוח של תעשיה כזאת בדיוק כמו שאין הצדקה להכמתו של מכרה זהב ענקי ברמת השרון- זה פשוט דבילי אלא אם כן כמובן אתה מקורב פוליטית וצריך איזה כמה מאות עבדים שיכלכלו את חיי העושר הראוותניים שלך. כמובן שאותם עבדים ישארו עוד דורות מכיוון שלא יוכלו לדאוג להשכלה ראויה לילדייהם שגם כך תיפגע היכולת האינטלקטואלית שלהם כתוצאה מתזונה לקויה בגיל הרך. אבל מה פתאום שזה יעניין את ביבי? מה , משהו מהעניים האלה פעם דאג להביא לו איזה סיגר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד, מיקו. Thumbs up.
ל"ת
Asaf,
23/11/04 13:50
|
|
 |
3.
ביבי אשם
צביקה,
גבעתיים,
23/11/04 12:34
|
בושה וקלון למדינה שהביאה עובדים לרמות עוני שלא היו במדינה מעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדיניות מסוכנת
אריאל,
חולון,
23/11/04 12:33
|
המדיניות של שר האוצר גורמת ליצרת מעמד חדש של עניים חדשים.
רבים מהעובדים הם עניים.
חייבים לעשות צעדים דרסטיים לצמצום התופעה הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ביבי מייצר עניים עובדים
נטע,
תל אביב,
23/11/04 12:32
|
ביבי הביא עלינו תופעת חדשה של עניים עובדים שרק הולכת ומתרבה.
חייבים לעצור אותו ולפטרו מיידית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפוי טובה כביבי,יפסיד מול טיבי
ל"ת
גם במעוזי הלכוד,
גבור לחלשים,
23/11/04 13:10
|
|