 |
16.
סחטנים ורשעים.
פנינה,
26/11/04 10:13
|
למה שהרווח יהיה לרבעון ב60% יותר, כאשר הריבית על האוברדרייפט, היא פי 3 מאשר על הריבית זכות, או הריבית שניתנת לחסכונות? האם זה לא סחיטת העם? אני חושבת שאם האנשים ילמדו לנהל את חשבונותהם בצורה אחראית ומקצועית, הרווח של הבנקים יקטן ואנחנו נצליח לעלות מעל פני המים, שכל אחד יעשה חושבים ממה לחסוך בשרותי הבנק, על מנת לשלם פחות עמלות וריביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וכל זה נעשה לעין השמש !!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
25/11/04 13:33
|
|
 |
14.
מיום ראשון מתחילים בחרם צרכנים
tr,
25/11/04 13:11
|
על הבנקים נכריח אותם להוריד עמלות אני קורא לכל האזרחים להגיע החל מיום ראשון הסניפים ולסגור את החשבון הסיבה בגלל העמלות המטורפות וחוסר איכפתיות לציבור נכון זה הרבה יותר קשה להגיד מאשר לעשות אבל חיבים לעשות סוף לניצול העם על ידי הבנקים ושלא ישלו אתכם הבנקים והממשלה והעשירון העליון הם פועלים יחד כדי לנצל את הציבור צריך לעשות לזה סוף אנו כורעים תחת העומס תחי המהפכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
השפוי,
25/11/04 16:19
|
|
 |
13.
שרי רובין הוד של העשירים
ל"ת
ליטל ג'ון,
25/11/04 12:58
|
|
 |
12.
אוהד שפוי--תכנס
יוסי,
ת''א,
25/11/04 12:48
|
אני לא מבין מה אתה מפרגן כל כך לשרי אריסון ומנסה להגן על כבודה כאן בישראל.... הרי היא מפלצת הון שכל עיקריה ועיסוקיה הם בעצם קניית נכסים והשתלטות על ארץ ישראל! אנא ממך חסוך אותך מאיתנו ולך תשטוף את הפה כי בטח יש לך שם טעם של חרא מרוב הליקוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי הקנאי
אלי,
25/11/04 13:26
|
להבדיל אלף הבדלות, נוכחתי בקנאה וחוסר הפרגון שנובעת מדבריך גם בצטים ובתגובות בעניינים אחרי וכלפי: שרון איילון, מיה בוסקילה, האראלים, נינט ועוד ועוד.
אנשים שאפתנים שרוצים להצליח ועובדים קשה, ומרוויחים המון כסף, והרבה יותר ממני וממך.
הקנאה של אנשים כלפיהם שאוכלים את הלב היא גועלית ועלובה.
אז כך עצמך בידיים ותהיה מצליחן בזכות עצמך - בלי לפגוע באחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
השפוי,
25/11/04 13:12
|
אתה ממורמר ואולי בצדק.
אני לא מגן על אף אחד.
הלוואי שתזכה בלוטו, ואולי תחליט להשקיע באיזה עסק שכונתי, ואז גם אולי תפטר כמה עובדים כדי להרוויח כסף מההשקעה שלך - ואז תבוא עם תירוצים למה?
מה אתה רוצה, להכניס אותה לכלא?
אני מציע שקודם כל תפנה לנציגי העם, הממשלה והכנסת, ותשכנע אותם איך לדעתך ניתן לפתור הבעיות הכלכליות של העם ושל החברות (הבנקים וחבורת הפלאפונים) שעושקות אותך - הכח בידך לבחור נבחרי ציבור.
אולי בכלל צריך לסגור את הבנקים ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מהות בלי חיים
א.ש.שחר,
מרכז,
25/11/04 12:33
|
למי שלא יודע , עובדי הבנק בהסטרית חרב הפיטורין כל הזמן , דורשים מהם מיומנויות טלמרקטינג ושעות נוספות ללא תיגמול, בקיצור היסטריה בסניפים. ושרי אריסון היא לא בנק ולא חבר אלא אחד בפה ואחד במעשה - מהות החיים היא להיות אנושי ולכבד ולתגמל על עובדיך אשר עומלים לרווחיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הבנקים מזיינים אותנו-מספר עצות
גיל ב''ש כלכלן,
25/11/04 12:31
|
תחזרו הביתה להורים,תנו את הילדים לסבתא במקום לגן,ותרו על מסעדות,ותרו על טיולים ,מיכרו את הרכב אם אפשר,קירעו את כרטיס האשראי,הגידו לא לחנויות המיותרות,צאו מהאובר-דראפט החזירו את ההלוואות ותרו על מינוס בכלל ,וצרו מצב שהבנק שלכם הוא אך ורק לצורך קבלת משכורת -ואם בא לכם להתפנק אז גם הוראת קבע. זה הכל-חירקו שיניים עכשיו כבר בעוד שנה תתחילו להודות לי.ודרך אגב בנק הפועלים לא יראה גם ממני שקל ''בחיים שלו ''אחרי פרשת המשפחות המפוטרות בהינף יד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דני,
25/11/04 13:16
|
אני בן 26 חי בבית מחפש עבודה . בחיים שלי ניכנסתי למינוס בסך הכול רק פעמיים בחיים שלי . מה שאני לא יכול לקנות אני לא קונה . אני קונה רק מה שאני חייב . כמובן שאני יוצא עם חברים ומבזבז ופעם בכמה חודשים קונה בגדים . מדבר בנייד רק בזמן אויר מתנה שאני מקבל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מספיק כסף להוצאות המשפט
מתנחל מהערבה,
ערבה,
25/11/04 11:32
|
|
 |
8.
מצטרף ל 5 . מה הקשר לתמונה ?
ירון,
צפון,
25/11/04 11:23
|
אתם במעריב סתם רוצים ליראות דם. תתבייש לך אמנון דנקנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אבל ביום שישי סגור שם.
גידי,
25/11/04 11:19
|
הבנק פתוח 4 שעות בבוקר בימים א'-ה', עוד שעתיים וחצי אחה''צ בימים שני וחמישי וזהו. אין יום שישי.
25 שעות שירות בשבוע.
900 עובדים מפוטרים.
כנראה שהחשבון היחיד שמעניין את שרי אריסון הוא החשבון שלה בבנק. מעניין אם בשבילה הוא פתוח
אני עובר לבנק אחר, אחרי 15 שנה בפועלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברתי לבנק אחר בעקבות הפיטורים
הכוח לעם,
25/11/04 12:12
|
לא נראית לי המדיניות של קיצוץ דווקא בכח אדם וצמצום שעות הפעילות של הבנק לציבור ככה שגם העובדים המפוטרים נדפקו וגם הציבור נדפק בשביל שאיזה יושב דירקטוריון יקבל 27 מיליון במקום 22.
לכו לעזאזל בנק הפועלים!
וכשיעבירו את קופות הגמל לחברות השקעה פרטיות, הכסף שלי יעבור גם לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בו לסיבוב במסדרונות ותראה את..
השפוי,
25/11/04 12:46
|
אני לא עובד ולא משקיע בבנק,
אבל ,אני יודע ממקורות שונים על האבטלה והבטלה הסמויה שם גם כיום.
ככה זה במוסדות גדולים - שווה לעבוד בכאלה אם אתה עצלן - רק צריך לדעת להתחבא מאחורי ערימות של דפים שלא יראו אותך וליצור רושם שאתה מאוד עסוק.
אם זה היה עסק שלך - היית חוטף חלסטרא מביזבוז הכסף על המשכורות על כ''א מיותר.
אז תפסיק לקשקש במוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גידי נשמע משוחד לחלוטין
אוהד שפוי,
25/11/04 12:09
|
אתה מתבטא כמו אדם ש:
1. פוטר מבנק.
2. קיבל סירוב להלוואה.
בו תגיב בטעם ולגופו של עניין.
כל הבנקים עובדים באותם שעות ובאותם נהלים - לך תנסה.
עוד קטנה, שרי אריסון לא מתעניינת בחשבון הבנק שלה - יש לה כל כך הרבה שזה פשוט לא יכול לעניין אותה.
אני סבור שאת שרי גם לא מעניין במיוחד ניהול והחלטות בבנק - יש לה חברות ניהול ואנשי מקצוע שדואגים לאינטרסים שלה (ושל עצמם)
חוץ מזה, לידיעתך, לאח שלה יש חברת קרנבל קרוס שהוריש אבא - שזה איזה 10 פעמים בנק הפועלים (+-), אז כמה כבר יכול לעניין אותה הבנק - דחיל רבק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד לבנק
אברהם,
25/11/04 11:18
|
מה כל כך מקומם פה? חברה מסחרית עשתה רווח מדהים בשלושה חודשים. על מה אתם מתקוממים פרזיטיים קטנים. אתם מעדיפים שהבנקים לא ירוויחו ויקרסו, ואז מה יקרה עם כל הכסף שלכם? די עם הדמוגוגיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט בריבוע!!
גדי,
25/11/04 11:43
|
אין כאן חברה מסחרית, אלא קרטל של בנקים שמתאמים מחירים וכל הרווחים שלהם מגיעים מציבור הולך וקורס של אזרחים קשי יום.
לא ייתכן שכל המשק יקרוס, ורק הבנקים, חברת חשמל ושאר המונופולים והקרטלים ימשיכו להציג רווחי שיא, שכולם מושגים על גב אותו משק קורס.
הבנת, אידיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כאן האידיוט?
אברהם,
25/11/04 11:46
|
מי אתה חושב מניע את כל הכלכלה במדינה הזו? מאיפה אתה חושב שיש הכנסות למדינה אם לא מהבנקים. תקרא את הנתונים רק 8% זה רווח מהלקוחות הפרטיים. למה ישר לקפוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!
נירית,
רמת גן,
25/11/04 11:26
|
אתה לא מבין שכל הרווח הזה נעשה על גב האנשים הקטנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פשוט לא מבינה דבר!
אוהד שפוי,
25/11/04 11:54
|
הבנק לא מכריח אותך ואך אחד אחר לעבוד עמו: להפקיד, ללוות, להשקיע וכו'.
הבנק איננו איזה מפלצת תלושה מהמציאות מהעם וממך - הבנק הוא חלק מהמדינה :
הבנק נמצא בבעלות הציבור (השליטה בידי מספר קבוצות משקיעים) - את גברתי , בעקיפין בעלת הבנק דרך קרן הפנסיה שלך, חב' ביטוח, דרך קרן הנאמנות שלך ודרך היותך אזרחית במדינה - הממשלה גם מחזיקה באופן ישיר או עקיף (חב' ביטוח, קרנות) בבנק.
בעלי השליטה בבנק השקיעו את כספם האישי (בעיקר כספי ירושה שהשאירו להם אבותיהם שכנראה היו מאוד מוכשרים והרוויחו אותו לפני 50-80 שנה) ובזה כל חטאם. הם יכלו להשקיע אותו גם בסין - זאת היתה השקעה הרבה יותר מוצלחת.
כל בנק פועל בהתאם לחוק והדין ומנגנוני הפיקוח (רשות לני''ע וכו') אותם קובעים ומנהלים הממשלה שלך והכנסת שלך - נבחרי העם.
עובדים בבנק מעל 10,000 אנשים שקובעים ומיישמים את מדיניות הבנק- שכנים שלך, חברים שלך, ואולי גם משפחה.
הוא מספק עבודה לעשרות אלפי חברות במשק -ספקים המעסיקים מאות אלפי עובדים במשק - שוב חברים, שכנים וכו'.
אז עזבי אותך מסיסמאות צהובות -תאשימי את הכנסת, הממשלה ואולי את העם שלך שבוחר בפוליטקאים אשר מאפשרים מצוקה כלכלית ואוברדראפט שמעשיר את הבנקים מאוד.
דרך אגב, בחו''ל אין כזה דבר אוברדראפט, אז תגידי תודה.
עוד טיפ קטן, כשהציבור (הלא עני) עושה SHOPPING בלי חשבון בכסף שאין לו ועל כן חי במינוס - אז הבנק מרוויח - אז אולי יש להאשים את תרבות הצריכה העלובה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליונרים, תקראו ותתחילו להזיז
אמא שהלב כואב,
25/11/04 12:44
|
כולם יפי נפש, אכן הבנקים מרוויחים על חשבון האזרח הקטן שמחוסר ברירה עושה אוברדראפט, והריביות האלה מביאים לעשירים להיות יותר עשירים, במקום להתחלק קצת גם עם האזרח הקטן, אבל איפוא כל שרי הממשלה תיראו כמה הם עשירים, בקיצור כסף הולך לכסף. עיני לא צרה, אבל ריבונו של עולם למה יש רעבים ללחם, בזמן שהעשירים אוכלים לנו את הלב, ולא מנסים בכלל לאתר את המסכנים האלה, האם ראיתם את הילדים השבוע בטלוויזיה שמקבצים נדבות שיהיה להם מה לאכול? מזכיר את הסיפור של האנס קריסטיאן אנדרסן, ''הילדה עם הגפרורים'', מי שלא קראה את הספר שווה לקרוא, נראה את הילדים הרעבים של ארץ ישראל, חבל, הלב כואב. אם העשירים היו מרגישים לרגע את המצב שלהם, החיוך שלהם היה נמחק, ולא חושבים רק איך לדפוק את החלשים, לפטר עובדים ללא רחמנות,בכל מקרה. אין דבר הגלגל מסתובב, לכל אחד יבוא יומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוהד השפוי
גדי,
25/11/04 12:38
|
גם אם אתה לא רני רהב, אתה בהחלט נשמע כמו איש יחסי ציבור של בנק הפועלים, וחשוב שתבין שהבעיה היא עם כלל הבנקים ולאו דווקא עם בנק הפועלים.
מצב של משק קורס, ולעומתו קרטל בנקים שמציג רווחים דמיוניים הוא מצב שמתאים למדינות עולם שלישי. לציבור אין ברירה בעניין, ומכיוון שהקרטל דואג לשוויוניות, פחות או יותר בעמלות המטורפות, אין כאן לציבור אפשרויות בחירה, כמו שהצעת.
מצב של תחרות בין הבנקים, היה בוודאי מוריד את העמלות המטורפות, שאין להם אח ורע בעולם, ולריבית הבלתי אפשרית על האוברדרפט, שדרך אגב, הנסיון שלך להציג את האפשרות לאוברדרפט כגדלות נפש של הבנקים מעורר גיחוך.
יכול להיות בהחלט שגם לממשלה יש חלק באשמה בגין העובדה שהיא מאפשרת למצב להתקיים, אבל גנב הוא עדיין גנב, גם אם מישהו מאפשר לו לגנוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדי הנכבד
השפוי,
25/11/04 13:55
|
בגדול אני מסכים, פרט לפסקה האחרונה - עליה תגובתי בסוף.
זה אכן לא רק בנק הפועלים, זה כל הבנקים.
אבל אתה עדיין צריך לכוון את טענותיך כלפי הממשלה, שמנהלת את המדינה, ואת הגופים המפקחים על הבנקים ומגינים על הצרכן.
קודם כל, הציבור בוחר את נציגיו, אז יש לך דיבור צפוף עם הציבור שבוחר במנהיגים שלא מגינים עליו ולא דואגים לו.
אנא שים לב לשחיטות בממשלה ובכנסת המייצגים את העם, אז מה אתה רוצה מהבנקים.
חוץ מזה, אתה בטח יודע שעובדי מדינה מקווים להיות יום אחד מנהלים בכירים - אז לך תבנה פיקוח - ולך תבנה מדינה.
בקשר לגנבים, אגלה לך שחברות הסלולר מקרקסות אותך ואת הציבור בלי חשבון - אז עזוב שטויות.
לסיכום, הבעיות במדינה סבוכות, המון אינטרסים, ולא ניתן לפתור אותן בטיעון אחד או יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רווחים
אלי...,
25/11/04 12:21
|
אני עובד גם כ בנקים ישראליים וגם עם בנקים אמריקאיים. אין כל השוואה בטיב השרות והעמלות אותם אני משלם. כיון שהבנק אינו יצרני אלא רק מנהל את כספי הלקוחות שלו, אין ספק שזה בא על חשבון הלקוחות שלו בצורה כזאת או אחרת. הפקוח על הבנקים הוא לא טוב ולכן גם הרווחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאברהם ולכל דוברי בנק הפועלים
בועז,
25/11/04 12:17
|
באמת הטיעונים שאתם מציינים כאן נראים לכם?
שרי אריסון הסתלקה מישראל ביום בו דרשו ממנה תשלומי מס הכנסה. היא חזרה רק לאחר שהגיעו איתה לפשרה. הפשרות האלו בד''כ שוות עשרות מליונים שלא מגיעות לציבור. ואילו השכיר הממוצע בישראל לא זוכה לשום הנחת מס, להיפך הוא משלם את הגרעונות של העשירים. (תשאל בבנק לאומי מי שילם את החשבונות של מימן)
אם להנהלת הבנק היה ספק קל שבקלים שיש מקום נוסף בו שווה להם להשקיע הן היו מעתיקים את הבנק באופן מידי - בוודאי קראתם הבוקר על הרכישה החדשה של הבנק והיא נעשתה בשוויצריה. כמה ישראלים יהנו מכך? נדה כלום, כי בוודאי יש חוק פותר מס!
באשר למקומות העבודה שהם מספקים - הטיעון הזה תמיד מצחיק אותי - כיוון שאתה צריך לבדוק מההשכר הממוצע בבנק פחות שכבת הניהול המשפחתית והדרקטוריון ותקבל שכר נמוך שמקבע את מעמדו של השכיר בישראל כמעמד מנוצל. באיזו מדינה ארופאית השכר הממוצע של הבנקאים שווה ל - 1200$ ברוטו .
בנק הפועלים כמו הבנקים האחרים הם קרטל שמנצל את חולשת המשק, האובר שכולם מדברים עליו בחיוב הוא למעשה תחליף עלוב לקו אשראי יציב והוגן. האובר בנוי לשיעבוד הלקוח בדיוק כפי שמלווה ברבית עושה - ואין בינהם לבין הבנק ולו הבדל אחד קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז-שיעור חינם בעסקים וכלכלה
השפוי,
25/11/04 14:14
|
להנהלת הבנק אין מילה בהיכן ילך הכסף של הבעלים. מקסימום ממליצים.
רק הבעלים קובעים. ככה זה בחיים.
יותר מכך, הנהלת הבנק - הם אנשים חכמים ומוכשרים, אך עדיין שכירים בישראל - אם הם היו ממליצים להעביר את כל פעילות הבנק לחו''ל אזי הם (רובם) היו מובטלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה הקשר לתמונתה של אריסון...
אוהד שפוי,
25/11/04 11:09
|
יש משהו מאוד רקוב, מכוער, ובלתי רלוונטי בשיוך תמונתה של אריסון לכתבה בעלת אופי בורסאי/כלכלי/חשבונאי/פיננסי טהור.
זוהי עתונאות נמוכה וצהובה.
מצד אחד, הגברת לא תרמה דבר לתוצאות הבנק (בלי לפגוע בה) ואין ידע, כישורים או אפילו עניין בניהול בנקאי.
מצד שני, הניסיון החוזר ונשנה בתקשורת להדביק לה את תווית המיליונרית העשירה שחומסת את המסכנים והעניים היא גועלית, דוחה ומעוותת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קשר ישיר
גדי,
25/11/04 11:46
|
לידיעתך, מר רהב, יש קשר ישיר בין גברת אריסון לידיעה. שרי היא מבעלי הבנק, אם לא ידעת, והיתה שותפה בכירה לפיטורי 1,000 עובדים בזמן שהבנק מציג רווחי שיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב
דני,
25/11/04 11:17
|
|
 |
לדני היקר - אנא קרא להלן
אוהד שפוי,
25/11/04 11:33
|
דני יקר,
אני לא רני רהב!!! למען האמת, אני לא סובל את האדם הזה - יש בו משהו גועלי ודוחה (לפחות כפי שמצטייר בתקשורת)
אני גם חושב שהוא עושה עבודה רעה מאוד עבור הקליינטים שלו - הוא מתנשא, גועלי, ובמתבטא בעליבות - ולכן יוצר אנטגוניזם בציבור נגד מעסיקיו.
לגופו של עניין, שוב אני שואל מה הקשר בין גברת אריסון לתוצאות הבנק?
אין לה שום עניין והשפעה על הצלחת הבנק.
מספיק עם הקנאה - היא איננה אשמה שנולדה למשפחת אריסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריסון יודעת בדיוק מה היא עושה
זיינית שכל,
25/11/04 12:08
|
להגיד שאין לה קשר זה פשוט שקר. היא הולכת עם העצות של הצוותים שלה עד הסוף, הכל כמובן לתועלתה האישית. זה אומר פיטורי 1000 משפחות מבנק הפועלים (שאגב נטשתי רק בגלל זה) כדי לחלק עוד מיליונים לאלה שכבר מיליונרים, וזה אומר גם לברוח לחו''ל כשצריך להציל עוד כמה מיליונים ממיסים. לא יעזור כל העמותות ניו-אייג' המטופשות שלה אם היא מסכימה לכל תכנית שטנית של החזרזירים החמדניים שמייעצים לה.
תעשי לכולנו טובה קחי את התרומות הגדולות שלך ותחזרי למיאמי עם הגזלר המחורבן שלך, ישראל לא מיועדת למכירה לאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזיינית השכל
אוהד שפוי,
25/11/04 12:22
|
טעות בידך,
אם היועצים והצוותים היו כל כך מוכשרים, הם לא היו מייעצים להשקיע כסף פה בארץ או מייעצים להוציא אותו מייד להשקעה במקום יותר רווחי ופחות מסוכן - מדינתנו היא כנראה הרעה ביותר להשקעות מבחינה כלכלית, יציבות פוליטית,בטחונית ומיסויית.
למה הם לא עושים זאת? כיוון שאז לא תהיה להם עבודה ופרנסה.
גם התשואה של הבנק לעומת כל האלטרנטיבות הבנקאיות באירופה ובארה''ב והסיכון הנמוך יותר שם לא מצדיקה השקעה.
פשוט מאוד, אבא אריסון החליט לחזור לארץ בגלל געגועים, ציונות והשד יודע למה, ולכן הביא את הכסף לפה.
תאמין לי, עדיף להוציא את הכסף ולהשקיע אותו בסין, אירלנד או ב-EBAY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז
השפוי,
25/11/04 16:17
|
אני לא אוהד ולא בטיח - תלמד להפריד בין שם משתמש שלא אומר כלום ותגיב עיניינית.
לגופו של עניין, מסכים אתך בעניין מס ירושה. אבל בכל זאת לא נראה לי שזו הסיבה העיקרית.
כאשר יש לך כך כך הרבה, וזה מספיק לכל הדורות שיהיו אי פעם במשפחה, לא נראה לי שאכפת ממס ירושה.
בפרט שרוב ההון נשאר בארה''ב כאמור בחברת קרניבל - לכן זה מחליש את טענתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה שאבא הריסון הביא את הכסף
בועז,
25/11/04 13:27
|
חישראל נעוצה בעובדה שאין כאן מס על ירושות. הגעגועים היו בתחת שלו וציונות במקום עמוק יותר.
כנראה שכמו כל האוהדים אתה נטול יכולת שפיטה ואובייקטיביות. במיוחד אם אתה האוהד שמקבל כסף בכדי להגיב בפורמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נתניהו עושק את העניים
אטיאס,
טבריה,
25/11/04 11:08
|
נתניהו עושק את העניים ונותן לעשירים אין צדק חברתי מדינה מושחתת לך ביבי לך מכאן תעשה טובה לך!!!!!!!!! לרגע היה נדמה שהיא משתכרת בשכר מינימום מסכנה לרחם עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה ביבי הוריד לה את המסים
יגאל כהן,
רחובות,
25/11/04 13:36
|
בנוסף למתנה שבמכירה. כדי שלא תסגור את המפעל. כי מסים גדולים גורמים לסגירת מפעלים. וביבי לא רצה שהיא תסגור את בנק הפועלים, חלילה וחס. נוכלים עלייך מכורה. קן הקוקיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאלה שבחרו בו
השפוי,
25/11/04 12:59
|
|
 |
3.
חשבון פשוט
דוד,
נתניה,
25/11/04 10:49
|
כל תושב ישראלי כל יום זרק לבנק שקל אחד.היתי ממליץ לגברת שרי להעביר את הבנק לסין-הרווח שם יהיה גדול יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מקומם - אין מילה אחרת
ל"ת
אברהם,
25/11/04 10:44
|
|
 |
1.
האמת ? הייתי מאוד מאוד מוטרד
עכשיו אני שקט,
25/11/04 10:33
|
וחששתי שמא הרווחים לא יעברו את החצי מיליארד. אבל, השבח לאל עליון !!! זה לא קרה ! הרווחים כן עברו את החצי מיליארד !!! היש שימחה גדולה מזו ?
הגב לתגובה זו
|
|