 |
11.
מאיר מה חשבת לנסות לפתוח
אבי,
ת''א,
08/01/05 11:22
|
לאנשים את העינים לגבי הגנבים הגדולים של העמלות ללא תגובה?
חחחחחחחחחחחחחחח
בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על העידוד
מאיר ברק,
09/01/05 10:26
|
האמת היא שברור לי לחלוטין מי הם אותם אנשים שכותבים את התגובות הקוטלות: אותם האנשים שיכולים להפסיד אם לציבור תהיה האלטרנטיבה המקצועית הנכונה לנהל בעצמו את כספו. אתה צודק. אין לזה הסבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכיח
אייל,
סינגפור,
09/01/05 13:27
|
זה נוח לך להאשים בכל מני טענות. אתה יכול להוכיח שמה שאתה מוכר לאנשים כאן, תרתי משמע, זה לא חלומות באספמיה? אז בא נראה אותך, תחתוך עניין ותראה הוכחות. ואם אין לך הוכחות לאחוזים שאתה טוען שאתה עושה, אז לפחות אל תתחבא מאחורי טענות שווא. טבלאות של כאילו קניה ומכירה לא עובד עלינו אלו שמכירים איך העניין באמת עובד. הרי תשובות ענייניות ממך לא קיבלנו לסוגיות הרציניות שהוזכרו למטה. למה?
השורה התחתונה היא, שאתה היחידי כאן שמנסה לעשות כסף מלמכור לאנשים מתחילים שלא מכירים עדיין את העסק את הקורסים והשירותים שלך. אין בזה דבר רע אבל לפחות תודה שהתוצאות הם תיאורטיות ולא מעשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההוכחה היא מתמטיקה פשוטה
מאיר ברק,
09/01/05 19:08
|
אם היית משקיע 10,000$ בכל מניה שפרסמתי במדור זה ונוהג בדיוק לפי ההוראות, דהיינו נכנס באזור הכניסה (לעתים לא תצליח לתפוס אותה בדיוק בנקודה הנכונה, אז נניח ששניים עד שלשה סנט הצידה), מניח את פקודת ה - Stop בדיוק בנקודה שהגדרתי, מוכר מחצית בדיוק בנקודה שהגדרתי ומוכר את המחצית השנייה אף היא בנקודה שהגדרתי - האם לא היית עושה את אותם 47% הכתובים בטבלה? 4,700$ דולר זה לא מעט כסף. בסדר, פחות מחיר העמלות. נניח בממוצע 300 מניות לעסקה סה''כ 48 עסקאות (המופיעות בטבלה) תקבל: 28,800מניות שהם לפי המחיר שאני משלם בסייברטריידר 172.8$ (אם מישהו משלם יותר שיחליף ברוקר). סה''כ נותר בידך 4,527$ בניכוי עמלות. ומה היה קורה אם היית משקיע 20,000$??? ברוב המניות בהן אני בוחר וסוחר אפשר גם להשקיע גם פי 5 מזה. אז אולי תאמר שרוב המשקיעים לא יעמדו במעמסה המנטלית והיו יוצאים לפני שהיו מממשים את הוראותיי? אני מסכים. ככה לומדים. חלקם בסוף ילמדו כיצד לשמור על קור רוח ולנהוג כהלכה. זה לא קשה. את זה אני מלמד בקורסים. למעשה הרבה יותר מזה אני מלמד בקורסים! אני לא יודע איך אתה יכול להגיב למתמטיקה של התוצאות. כל המניות מפורסמות לפני יום המסחר, ההוראות ברורות והמטרות ידועות. כל אחד יכול לבדוק אותי לפי ההוראות שמפורסמות טרם המסחר. אנא הצג בפני דוגמא ספציפית, לגבי מניה/מניות מסויימות שנותחו והתנהגו באופן שונה ממה שמופיע בכתבות. אם אין לך דוגמא כזו - אנא התנצל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדברים שפה שונה
אייל,
סינגפור,
10/01/05 06:06
|
אין לי ויכוח עם הטבלה, הסברתי שטבלאות מתמטיות זה יפה אבל הן תיאורטיות, אם אראה הוכחות של מסחר אמיתי עם האחוזים שדיברת עליהם, גם בכתבה הקודמת של כמעט 100%, אזי אתנצל, אוריד את הכובע, ואמליץ לכל מי שאני מכיר ללמוד אצלך.
זה חוזר לנקודה שהועלתה גם למטה, מידע עיוני זה יפה, פרקטיקה זה משהו אחר. בעל מקצוע שמנסה למכור שירותיו או את עצמו למשקיעים או מעסיקים, בין אם זה עו''ד, מהנדס או מפתח מציג נסיון מוכח, פרוייקטים מוצלחים שהושלמו, וכו' ולא רק מודלים מתמטיים ותוכניות על נייר.
לדוגמא, בהרבה מניות הכניסה היא ידנית בגלל הצורך לוודא טריגר בעלייה,ירידה, עם/בלי גאפ וכו'. סליפאג' של 2-3 סנטים באופן עקבי עם כניסות ידניות כאלו זה דבר שהייתי חותם עליו עכשיו לכל החיים אם זה היה אפשרי. וזה רק אחד ההבדלים הפשוטים יותר של פרקטיקה.
למנוע אי הבנה אני תומך בשיטה שאתה עובד איתה, מסכים עם הרבה מהידע התיאורטי שעולה מהכתבות שלך, אבל, לא מסכים: שניתן לתרגם זאת למסחר אמיתי כלשונו, עם למכור לאנשים שהם יכולים לההיהפך לסוחרים אחרי שבוע קורס, או אפילו עם עוד נסיון אחרי זה הם יכולים לצפות באופן עקבי להחזרים של עשרות ומאה אחוזים. ועד שלא אראה הוכחות אמיתיות לא אוכל ''לקנות'' את זה. בברכה ובהצלחה. אייל
נ.ב. אני לא עובד עבור שום בנק, ולא מוכר כלום או בעל עניין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד שהיה בקורס של מאיר
בוריס,
אשדוד,
13/01/05 00:21
|
חברה,אל תלכלכו עליו סתם,במיוחד אלה שלא מכירים את האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סיכום - SINA - תורמת 1.45%
מאיר ברק,
07/01/05 22:28
|
בתוך יום מסחר אחד. ניצלנו את ההתמוטטת הטכנית ויצאנו כאשר החלה לתקן יותר מידי. לא רק לחצי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סיכום - UTSI תורמת רווח של 10%
מאיר ברק,
07/01/05 22:25
|
ליתר דיוק 10.36% בהתחשב בעובדה שאת המחצית הראשונה היה צריך למכור ברווח של 40 סנט ואת המחצית השניה ברווח של 4.75$.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מאיר - שיחקת אותה עם סטארקום
ניקסון,
07/01/05 17:51
|
נכון לעכשיו עשיתי עליה (באחוזים) בשלשה הימים האחרונים יותר ממה שעשיתי בכל השנה האחרונה. המשך בכתבותיך והתעלם מכל הקנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
UTSI - מתרסקת ב - 20%
מאיר ברק,
07/01/05 17:19
|
לכל מי שעדיין בסווינג - להעלות את ה - Stop על המחצית השניה למחיר הגבוה של היום - 16.23$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הניתוחים בכתבות אלה לא מקוריים
מאיר (אחר),
זכרון יעקב,
07/01/05 15:59
|
מאיר ברק לא משתמש (לדבריו) בתוכנת eSignal. לעומת זאת כל הניתוחים, בסדרת כתבות זו, מוצגים תוך שימוש בתוכנה זו.
אשמח לקבל תגובה ממר ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ארד לרמה הזו
מאיר ברק,
07/01/05 17:15
|
אם אתה בכל זאת מחפש תשובה - תקרא את מה שכתוב מעבר לכתבה עצמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמה שרמה, איפה התשובה?
אסף,
07/01/05 21:57
|
אולי מר ברק יסכים לרדת לרמה של לגלות לנו למה הוא דוחף את CYBERT שקשורה לחברה שלו אבל מצד שני משתמש בתוכנה אחרת ESIGNAL בגרפים עצמם? לא ראיתי תשובה לשאלה בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
UTSI - מגיעה למחיר היעד
מאיר ברק,
06/01/05 17:57
|
מעלה את ה - Stop על המחצית השניה למחיר של 20.88$. משחק יפה בשתי המניות בשורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר, תדייק בבקשה
אחד שסוחר,
07/01/05 12:05
|
ב-UTSI לא היה לך RETRIGER, לכן בכלל לא הייתה צריך להיות שם.
ל-SINA היה כמעט בלתי אפשרי להיכנס (אני לא הצלחתי עם LIMIT של 5 סנט מתחת ל-TRIGGER).
תתקן אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
מנחם. ר.,
07/01/05 17:24
|
המניה ירדה כבר שלשום מתחת למחיר המומלץ ע''י מאיר ואני מורווח כבר 25% מהשורט הזה!!!! ל - סינה לא נכנסתי אבל ממה שראיתי - חבל שלא נכנסתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
SINA - מכירת מחצית ב - 29.58
מאיר ברק,
06/01/05 17:33
|
על נקודת ה - S2 לא הראתה כל רצון לעצור את הירידה לפני כן. יורדת היום כבר 2.6% משחק מצויין למי שהצטרף מעלה Stop על חצי שני ל - 30.04$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מסחר יומי
Trader,
06/01/05 09:44
|
מסחר יומי במניות הוא עסק למקצוענים בלבד והרבה יותר קשה (בעיקר מנטלית) ממה שמוצג בכתבות ובקורסים של מאיר ואחרים. 90% יפסידו סכום משמעותי תוך מספר שבועות או חודשים ויפלטו מהעיסוק הזה. האחוזים המוצגים כאן תאורטיים לחלוטין כי על הרבה עסקאות המוצגות כאן כרווחיות הרבה אנשים יפסידו כסף! למשל מניה שאחרי כניסה אליה ירדה בכמה עשרות סנטים ובסוף עלתה ושברה את הטריגר. הרוב המכריע יצא מהמנייה בהפסד וסביר שלא יקח אותה שוב. בטבלה כאן היא תןפיע כרווח. דוגמא נוספת- קושי בלקיחת שורט - לפי חוקי הבורסה האמריקאית חייב להיות up-tick (מחיר ה-bid בעלייה) על מנת למכור בשורט. מנייה שנופלת בטריגר נמצאת מרבית הזמן ב down-tick ולכן קשה מאוד להשיגה במחיר הטריגר. ועוד ועוד... לכן שיהיה ברור לכולם שהכתבות הללו מאוד מגמתיות והרבה הרבה יותר וורודות מהמציאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסכים עם דבריך
מאיר ברק,
06/01/05 17:26
|
הבעיה במסחר היתה ותמיד תהיה מנטלית. אם תשמור על נקודות הכניסה והיציאה שאני כותב עליהן ובכך תתגבר על הבעיה המנטלית - הרי שתצליח לעשות בדיוק את מה שכתוב בכתבותי. בקשר ל - Up-Tick : עד כה פרסמתי מעט מאוד שורטים ותמיד במניות עם מחזור גבוה בהן אין לך כל בעיה להכנס בשורט (ברובם המכריע של המקרים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי תקנת ה-down tick
ביג בן,
06/01/05 11:15
|
לא אמור להתחיל בקרוב ניסוי בהיקף נרחב שיוביל בסיומו לביטול המגבלות על שורט ב-down tick?
נדמה לי שקראתי על זה משהו מתישהו, ונדמה לי שדובר אז על תחילת 2005 כתאריך יעד לתחילת הניסוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תגובה לאחד
אשר,
ניו-יורק,
05/01/05 17:53
|
תפסיק. אז הפסדת כסף, אז לכן כולם מפסידים?. מאיר הסביר מליון פעם שאם תלך לפי הכללים, יש לך את כל הסיכויים להרויח.
מנסיון, זה כל מאוד לעשות כסף דרך הבורסה.
נ.ב. מאיר, למה לא הגיעה אימייל עם הניתוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רבק מאיר
דייייייי,
05/01/05 15:42
|
''אחוז ההצלחות האישי שלי גבוה בהרבה''. בחיאת מאיר, תגיד דוגרי ''אני רוצה למכור קורסים ושירותים'', אבל אל תמכור לאנשים חזיונות שווא. הרי אם אתה עושה ממוצע של 25% שנתי (תראה כמה נמוך סידרתי לך) ברמות הון סבירות (לא על 100 ש''ח), אני מסדר לך מחר בבוקר ג'וב קבוע לכל החיים, באחת מקרנות הגידור הגדולות בעולם, עם משכורת שאתה יכול רק לחלום עליה. כל מה שאתה צריך זה להציג כאן אישור מהבנק על תשואה שנתית ממוצעת ב-5 השנים האחרונות. לא צריך לדעת מספרים, רק אחוזים נטו לפני מס. אז יאללה, מספיק למכור לאנשים תשואות מגוכחות. ולכל הינוקות שקוראים את השטויות - תבקשו לראות קבלות, בפועל - שיראו לכם ממוצעים שנתיים. ותשכחו מממוצע של תשואות שברק מדבר עליהן - עבודה בעיניים. פר אקסלנס! תקראו את מה שחשוב באמת - את האזהרות שכתובות בקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם 1
ביג בן,
05/01/05 21:23
|
היכרות (קצרה) עם מאיר הראתה לי שהוא מכיר את התיאוריה, אבל חסר נסיון מספק בפרקטיקה של המסחר. (דוגמה: לפני כשבועיים הוא כתב ב-NRG על סחר במטבעות. כששוחחתי איתו, לפני חודשים מספר, הוא עדיין לא היה אמון על פרקטיקה זו. מטרת הכתבה היתה שיווקית נטו - קידום מכירות לקורס חדש שמציע דרך האתר שלו).
תשובות שנתן לי הביאו אותי לפקפק אם הוא בכלל עושה כסף במסחר (למשל הדרך בה הוא מצוי בפרטי התהליכים של הפקדת כספים ל-CT, לעומת חוסר ידע בסיסי בנושאים שכל סוחר מצליח נתקל בהם - משיכות כספים, תכנון מס, עמלות בנקים וכו' - דברים שהייתי מצפה שידע לפחות באותה רמה של ידיעה).
למרות כל זאת אני נהנה לקרוא את הטורים המתפרסמים באתר זה (ולא פחות - את התגובות להם). בשביל לכתוב הידע התיאורטי מספיק.
לפיכך הצעתי היא שהקוראים יתייחסו לכתובות כאל חומר קריאה (ולא כמדריך פרקטי להצלחה במסחר), ואילו מאיר לא ינסה לעשות מהם יותר ממה שהם - בידור טוב, שיכול להועיל לפעמים ולהזיק בפעמים אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם 1 ועם תגובה זו גם
אייל,
סינגפור,
05/01/05 23:52
|
עקבתי אחרי הכתבות, התגובות ותגובות הנגד של מאיר ו''אחרים'' כמעט מהיום הראשון שהחלו. אכן המלצה חמה לקוראים הפחות מנוסים: קחו הכל עם, לא קמצוץ, אלא המון ביקורתיות וסקפטיות. אל תמהרו להפטר מהכסף על קורסים והבטחות למיניהם. כמה ספרים טובים ואתרי מידע חינמיים יספיקו בשביל ההתחלה, אחרי זה זה הכל עניין של לעשות את שיעורי הבית מבחינת נסיון, זמן מסך והפסיכולוגיה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
סוחר,
05/01/05 18:36
|
פה מדובר על מסחר יומי שמראש לא יכול להתבצע בסכומי עתק. אנחנו סופרים את הכסף בנקודות ולא באחוזים, שכן זו עבודה לכל דבר ולא השקעה.
אם אני עושה $ 90000 בשנה עם תיק של 45000$(+ מרג'ין 1:4) אז זה טוב ויפה (ובאחוזים זה נשמע מצויין) אבל זה לא אומר שאם תתן לי מחר תיק של מליון דולר אני אעשה עליו 100%
אינני יודע אם מאיר מתפרנס מכך, אבל אני יודע שאני כן, ולא אהיה מוכן לעבוד בשום קרן גידור ולא בשביל אף אחד....
יש פה מגבלה רצינית על הגודל (דהיינו כמות המניות ב פוזיצייה) יותר מכך, אוכל לומר לך שאם אגדיל את ''התיק'' הנוכחי שלי לא ארויח יותר (אולי להפך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטעה סוחר
ל"ת
אלן,
08/01/05 09:48
|
|
 |
ממש תגובה רצינית...
ל"ת
סוחר,
08/01/05 12:44
|
|