 |
14.
גם לי זה קרה
yonatan100,
ירושלים,
18/01/05 21:08
|
אני איש קשר של החברה שלי ואנחנו לקוחות עסקיים של אורנג' ויש להם נטיה להוסיף חיובים לחשבון בלי שאתה מבקש מהם והטריק שלהם הוא פשוט,כשאתה קונה מהם מכשיר הם נותנים לך הטבה של SMS או משהו דומה בלי להגיד לך לחודש אחד וכשזה עובר רק אז אתה יודע שנתנו לך ואין לך אפשרות לקבל את זה מחדש והם ממשיכים לחייב אותך כל חודש וצריך לצעוק עליהם שיבטלו את זה ככה במשך שלושה חודשים עד שזה מפסיק והם מקווים שאתה לא תשים לב!! לדעתי זו שיטה ולא משהו חד פעמי כי חברה כמו אורנג' ממןחשבת ואין סיכוי שיש טעויות. האם פעם הם טעו בחשבון לטובתך? אז ככה אנחנו לא טמבלים וגם לא פראירים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מר גברא היקר !
a111,
ת''א,
09/01/05 12:58
|
אתה צריך להיות מספיק בוגר ואחראי למעשיך , ולהבין שאם אתה עובר מחברה סוללרית אחת לשניה כל יומיים אומנם תחסוך כמה שקלים אבל ישנה אפשרות לנזק הרבה יותר גדול קח אחריות למעשיך !! וברגע שאתה מתנתק מספק כלשהו נתק איתו קשר באופן סופי ואל תמהר לקפוץ לבא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גברא תחמן לא קטן
ל"ת
אבי,
09/01/05 12:56
|
|
 |
11.
סלולרי בחו''ל- הכי זול
eyal,
09/01/05 11:16
|
מהפכה האמיתית!!! לא עוד ''חיסכון עולמי'' או ''חו''ל מוזל''. למי שמעוניין באמת לחייג בשיטה הזולה והנוחה ביותר דרך סלולרי ישראלי בחו''ל (19 סנט לדקה לישראל מכל מקום בעולם) ורוצה לחסוך עד 70% מעלויות החיוג ''המוזלות'' של חברות הסלולאר בארץ, מזומן להכנס לאתר www.cellwireless.com/adivcommunication ולהווכח. אפשר גם להרוויח מהעניין כסף או החזר זמן שימוש. לשאלות והבהרות אפשר ליצור עימי קשר ב-אי-מייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הכי זול בעולם
חן הרומני,
רעננה,
08/01/05 17:41
|
שיחות הטלפון הזולות בעולם... גם יותר זול מ-סקייפ www.chen10.ubifone.com או 0507460123
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טיפ מומלץ ביותר...
עמית,
פ''ת,
08/01/05 14:52
|
חברים וחברות, במציאות של היום, חברות אינטרנט/סלולאר/תקשורת בינ''ל/בנקים/חברות אשראי ועוד, מחייבות אותנו חדשות לבקרים בשירותים שונים ומשונים. המלצתי לכן/ן: 1. לטרוח ולהציץ בחשבונות, לפחות אחת לשלושה חודשים על מנת לוודא שהחיובים שאתם מחוייבים בהם מוצדקים. 2. אחת לחצי שנה לוודא שהתעריפים שבהם אתם מחוייבים כדאיים. עד שבוע שעבר חוייבתי בבזק 100 ש''ח לחודש ובחברת האינטרנט 50 ש''ח לחודש. פניתי אליהן ומייד קיבלתי, ללא התמקחות כמעט, חצי מחיר. אל תנסו לשנות את העולם. ככה זה עובד, ואם אתם רוצים לחסוך - שחקו על פי כללי המשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רגע.. חייבו אותו לפי דולר?!?
אור,
08/01/05 12:07
|
|
 |
7.
אין אין כמו סלקום החב' מ''ס 1
אדום עולה בחיפה,
07/01/05 23:36
|
לא יעזור כלום לאף אחד סלקום החברה מספר 1 בתחום הסלולר בארץ כי ככה זה שאוהבים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלגנוב מלקוחות
ל"ת
אחד שאכפת לו,
10/01/05 16:41
|
|
 |
6.
המשתשים צריכים לדעת
מוטי 60 חיפה,
07/01/05 22:09
|
טלפון סלולרי הוא טלפון לשיחות שחייבים לדבר, לא להגזמה ולא לרכילויות מי שמגזים שיבכה, ו...ישלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עוולות לצרכנים???????
גיא,
שפלה,
07/01/05 20:07
|
אין בסיפורים אלו שום עוולות לצרכנים , אלא טיפשות של צרכן , וחב' מירס הודתה בטעות ביוזמתה והעבירה זיכוי למנוי סתם כתבה משמיצה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עיתונאי שפל שמצדיק אנשים ירודי
מבין עניין,
07/01/05 19:55
|
שלום בן אדם שרוכש חבילת גלישה או כ חבילה אחרת חייב חייב להיות אחראי ובמידה ומפסיק להשתמש לבטל את החבילה. החברות לא יכולות לעקוב אחר פעילות של כל לקוח. מה היה אם היו מנתקים ואחר ך היית חוזר לגלוש. האם היית אומר באיזה רשות סגרתם לי את החבילה. מה הכי כואב זה עיתונאי משועמם שמחפש כותרות ולא שם לב לשטויות שיוצאות לו מהפה...עצוב פשוט עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבין הענין
ארז,
07/01/05 22:18
|
גם אם אתה צודק ואני בספק רב כי הקרטליזציה בענף הסלולר פשוט זועקת לשמיים,צורת ההתבטאות שלך מעידה על 2 דברים.או שאתה צעיר מידיי ומתבטא ביהירות או שאתה צ'חצ'ח מצוי ,אתה תבחר מה אתה.לידיעתך ,המדיה הכתובה והאלקטרונית הם כלב השמירה של הדמוקרטיה וזכויות האזרח ,על כן אתה יכול להודות לאותם עיתונאים שדואגים לך כצרכן,גם אם יש כמה עתונאים בשוליים שסרחווכנראה זה לא העיתונאי שכתב את הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מר גברא היקר
דני,
מרכז,
07/01/05 18:33
|
חבל רק שמר גברא היקר לא שם לב לכך שאורנג' מוודא את ידיעתו בכך שבמעמד רכישת מכשיר מחתימה אותו על כך שהוא יודע על קיומן של חבילות ההטבה והסרתן באחריותו. אז להתלונן ולבכות זה טוב ויפה, ובמיוחד להאשים, אבל מה עם אחריות ותשומת לב????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עם כול הכבוד לסיפורים כאן....
אלון,
מרכז,
07/01/05 10:40
|
לסיפור הראשון : הגיעו אליו חשבונות מידי חודש. למה הוא לא פותח לבדוק ?? לא סתם נשלחות המעטפות. אני, בודק מידי חודש את כול החשבונות שנשלחים אלי ולא משנה אם השתמשתי בשירות מסוים או לא באותו חודש. יש סיבה שאני מקבל את הדואר עם החשבון.. וצריך לבדוק מה זה!
מצחיקים אותי הסיפורים שאנשים לא בודקים חשבון במשך חודשים על חודשים ופתאום נזכרים ש שמחייבים אותם...
במציאות של היום חייבים לבדוק כול דבר שמגיע! מה עם הפירוט של הכרטיס אשראי או חשבון הבנק ?? שם הוא לא ראה חיוב גבוה מידי..... חוץ מזה. נעזוב את החשבון החודשיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אפשר לדבר בחינם
טל,
07/01/05 10:16
|
|