 |
57.
להעבר את שוק הכרמל לטרמינל
אבי,
10/01/05 15:10
|
יותר טוב בשרוול אחד לשים את שוק נחלת בנימין. בשרוול השני את שוק הכרמל. בשרוול השלישי את שינקין. ובשרוול הרביעי באלנבי.
ואז תהיה חניה ושקט במרכז ת''א.
ועוד הצעה הפעם ברצינות להעביר את התחנה המרכזית של ת''א לטרמינל הישן.
ודיוטי פרי זה רק לאלכוהוליסטים ומכורים לסיגריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זה לא דיוטי פרי זה בית מרקחת
ש.לוין,
10/01/05 13:22
|
למה לקנות שם אם אפשר לקנות הרבה יותר בזול ונינוח בחוץ בשווקים . אז או שיורידו מחירים באמת או שישארו בשיממונם ויסגרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא שווה לקנות בדיוטי פרי ..
אילן,
09/01/05 10:46
|
|
 |
54.
יקר יקר יקר יקר יקר לא לי
ל"ת
זיו,
י,
09/01/05 06:54
|
|
 |
53.
טרמינל כמו בניוארק
אורנה,
09/01/05 05:27
|
גם שם מהלכים רבות.... לטעמי הכל בסדר.... אף פעם לא הייתי מחסידי הדיוטיפרי.... כך שממש לא משנה לי.... מסודר ומהיר יצאתי במהירות שיא החוצה.... שיהיה בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
2 דברים הכי בעיתיים בטרמינל 3
לא זז,
09/01/05 05:05
|
דבר ראשון זה התור הארוך והממושך בבידוק הבטחוני ביציאה מהארץ .............. והדבר השני זה ההמתנה האין סופית למזוודות שחוזרים לארץ !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הדבר שהכי מרגיז ..........
מאוכזב,
09/01/05 05:00
|
השקיעו בשדה תעופה גדול ובינלאומי ..... עם 2 עמדות בידוק בטחוני כמו בשדה תעופה שכונתי ......... למה הבידוק הביטחוני צריך להיות ארוך מעייף ומיגע ? למה אני צריך לעמוד 50 דקות בבידוק הבטחוני ? .............. בטרמינל הקודם הישן והקטן עמדנו פחות זמן בתור לבדיקה הבטחונית ........... במקום קדימה ....... הולכים אחורה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עובדה בשטח
תנו לטוס בשקט,
09/01/05 04:52
|
נתב''ג 2000 נבנה למען בעלי העסקים שם .... ולא למען הנוסעים ששילמו מיסי נמל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כמה הערות חשובות .....
נוסע מתמיד,
09/01/05 04:47
|
קודם כל זה שקר שהמזוודות מגיעות לפני הנוסעים למסוע של המזוודות .... אני פעמיים החודש חיכיתי יותר משעה למזוודות שיגיעו ...... דבר שני .... אין כבוד לנוסעים אם כל מה שמעניין את השדה תעופה זה להיות קניון שעושק את כל העובר בו ........ בעיקר לנוכח העובדה שלא הנוסעים הם אילו שנהנים מהפטור של המכס אלא החנויות בלבד ......בחנות הספורט בדיוטי פרי מוכרים חולצות טריקו במחירים של מעל 30$ ....וזה עוד ללא מיסים כביכול !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אוף מספיק
אני,
פלורידה,
09/01/05 04:27
|
לפני חודש נחתתי בשדה התעופה החדש...ומילה אחת ניתן לומר- מדהים! ביקרתי כמעט בכל שדות התעופה בעולם והוא באמת אחד היפים שראיתי הכל תקתק בצורה מצויינת הבעיה היחידה שהייתה נוצרה בתור שהיה למוניות....אבל לא משהו רציני...לפני שבועיים יצאתי משדה התעופה ושמחתי לראות שהשדה עדיין איכותי כמו שחשבתי...אז די עם התלונות...יש כמה עיכובים פה ושם...אבל זה בהחלט לא נורא...היו לי עיכובים רציניים יותר ב-JFK....ובמקומות נוספים בעולם...אז באמת דיי......תהנו וזהו...מספיק לקטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הכל קישקוש ותירוץ
מומחה,
09/01/05 04:07
|
הסיבה לכישלון נובעת משני גורמים: 1. תפיסה 2. שירות
בטרמינל הקודם (למרות שהמחירים לא היו זולים) המקום נתפס בעיני הצרכנים כמקום זול והיום לא
הייתי שם כבר פעמיים מאז הפתיחה נכנסתי לחנויות - עושים לי טובה שמוכרים לי - כאילו משדרים לי אתה כבר פה אין לך לאן ללכת אתה חייב לקנות - אז אנשים לא קונים
זה לא הכיסאות ובטח לא המרחקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כתבה מרושעת - אחלה טרמינל
ל"ת
יגאל,
09/01/05 03:59
|
|
 |
45.
הרפתקאותי כמלווה אורחים מחו''ל
איתן1,
הרצליה,
09/01/05 01:42
|
1. בחניונים אין עגלות לנשיאת המזוודות. צריך להשאיר את האורחים ליד המכונית ולחפש בקומות אחרות. 2. לא נותנים להתלוות לבדיקה הבטחונית, מה שהיה יכול לעזור אם הייתי מסביר מי האנשים, מה עשו, איפה היו ומי אני. 3. בתשובה לבקשה להתלוות לאיזור הבידוק כדי להרים מזוודות כבדות למכונת השיקוף נעניתי ע''י איש ביטחון עם אמינות של שוטר פלסטיני ש''יש בפנים אנשים מיוחדים שתפקידם לעזור לנשים להרים מזוודות''. נאלצתי לצפות מבחוץ איך הכריחו את האורחת שלי להרים את המזוודות בעצמה. 4. בתשובה לשאלות על החזר מע''מ לתיירים נאמר ע''י מס' אנשים בתפקיד שהמשרד נמצא באיזור הדיוטי פרי שלאחר ביקורת הדרכונים. לאחר שמסרו את המזוודות, נפרדנו ויצאו לדרכם, התקשרו בוכים ואמרו שאנשי המשרד שאמור להחזיר את הכסף מבקשים לראות את הקניות שכבר נמצאו בדרך לבטן המטוס. שום תחנונים לא עזרו. בשום מקום לא ניתנו הוראות ברורות כיצד מתבצע נוהל זה. יש לי הרושם שמנסים לנשל את התיירים מהחזר המע''מ לו הם זכאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית בודק מראש היית יודע
שזאת המדיניות,
09/01/05 07:38
|
כישראלית הנשואה לאמריקאי, השתמשתי מספר פעמים בשירות של החזרי מע''מ וכשהתקשרתי אליהם לברר מה הפרוצדורה לקבלת המע''מ הוסבר לי שצריך לראות את המוצרים שקנינו. כדאי תמיד להתקשר כדי לברר פרטים לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ok...
Syndrom,
09/01/05 03:44
|
you people are getting on my nerves.....
Show me a single airport that you are able to claim for a tax return with OUT showing the goodes that you have bought!!
OFCOURSE you need to be able to show them the good... simple common sense dictates that....
now regarding picking up their own stuff.... when I was there there were people to help me. And I didn't even need the help
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
STOP COMPLAINING
me,
09/01/05 01:02
|
|
 |
43.
לבטל את המכס
לסגור את הדיוטי,
פרי,
08/01/05 23:53
|
אולי אז תתרכזו בטיול עצמו ואת הקניות תעשו בחנויות ניו יורק או באירופה, לא בשדות התעופה וללא מכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין שעון - צעד מכוון של הרשות
עובד בשדה,
08/01/05 21:38
|
זה שאין שעון אחד (!!) בכל הדיוטי פרי, זה צעד כ''כ שקוף של הרשות - שעשתה את זה כדי שהנוסעים יאבדו את תחושת הזמן ורק יקנו ויקנו וישכחו מהטיסה.
השעון היחידי שמצאתי היה באולם הכנסים לארץ...
חח עלק הם מקווים שבתוך חודש יותקן שם שעון. אתם קולטים, חמש שנים לא היה להם זמן לבנות שעון..
אז - שלא יעבדו עלינו! זה לא שדה תעופה - זה קניון גרוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
God.....
Syndrom,
08/01/05 22:36
|
you moron.... it was never built to sevre your needs as a Mall, its a freaking Airport.... the average frequent flyer doesn't even use the shops....
Pay no attention to these whiners...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הכנה לצעדה
lea,
08/01/05 21:05
|
נכון שיש מסועי הליכה אך המרחק עד למטוס גדול מאוד.חזרה לארץ גם מסלול ארוך.לא כל דלפקי חברות התעופה באותה קומה .מי צריך כיכר לקפה בגודל כזה.היה מספיק מזנון קפה בכל שרוול.היציאה מהמעלית לחניון לא ברורה.אך מי אנו שנתלונן מנהלי הפרויקט קבעו שזה מוצלח אז זה מוצלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כמה פלזמוט?
משה,
08/01/05 20:47
|
לפי מה שזה נראה שהמתען של הפלזמוט פשוט נשאר בטרמינל במקום להמשיך ליעד שלו
אבל חוץ מזה המקום יפה מעוד יש כמה דברים שצריך לשפר אבל אחרי הכול זה מקום נחמד מעוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
טרמינל מעולה שקוטלים כל הזמן..
אובי1,
08/01/05 20:44
|
אני לא מבין את התקשורת, מה כל מי שעובד בתקשורת הוא איזה בכיין פרימדונה שגם על הטרמינל החדש היפה הדי יעיל (שהייתי בו דווקא) צריכים להתבכיין? חבורת קוטרים! תלמדו גם לפרגן שצריך! שנים לא פירגנו לשום דבר בתקשורת רק לחפש את הקטנות כמו חבורת משועממים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גם אני מסכימה
תיירת מזדמנת,
אנגליה,
08/01/05 19:42
|
לפני שבוע חזרתי לאנגליה לקח לנו שעה וחצי של בידוק בטחוני ,למה? מה השתנה .? הבודקים הסתובבו בשטח וראו שאין ארגון . תפתחו עוד עמדות של צ''ק אין תשימו עוד אנשים לתשאול. אין סיבה בעולם שיקח שעה וחצי של צ'ק אין. לא צריכים סקרים ומחקרים להבין שמשהו לא דופק.....תסיקו מסקנות לפני תקופות השיא (פסח וקיץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עמדתי ב7 תורים כדי לצאת!
ישראלי 1,
08/01/05 19:32
|
תכנון לקוי מאוד של החלק הכי חשבו בטרמניל - מסלול הנוסע היוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מחירים בשחקים-מכירות במעמקים
נוסע מתמיד,
ירושלים,
08/01/05 19:02
|
המחירים המופרזים הם הגורם לאי ההצלחה, לפני שבוע ביקרתי בחנות סקאל בכונתי היה לרכוש מצלמת וידאו, המחיר היה ב600 $ יותר מחנויות בארץ לאותו הדגם בדיוק, אגב הייתי הקונה היחיד באותו פרק זמן בחנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עים 3 טיסות יוצאות ליום ו2 טי
יגאל,
08/01/05 18:57
|
הטרמינל נכנס לפעילות ללא קריסת מערכות המחשוב, כפי שקרה בנמל התעופה של הונג-קונג, ובלי בעיות חמורות
עים 3 טיסות יוצאות ליום ו2 טיסות נכנסות נו באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
SHOPAHOLICS
JJ,
CANADA,
08/01/05 18:23
|
What is the outcry for? Great termila, it is about time. As far as the prices goes, please ...give me a break. Nobody asked you to buy anything there. if prices are a problem? go eleswhere , guarateed to be cheaper , a lot cheaper. But as you all know The israelis are SHOPAHOLICS and nothing will stop them from rading the DUTY FREE stroes. YOu do not have to be and acono smart to know why the prices are so high. The new terminla has a rental a rental cost which is one of the highest i the world. the store owners has to pay it and you , consumer pays the price. The DUTY free is real but at the bottom line it is an illusuiion . most product can be purchased in the street for much much less. Just go on line and find out. HAPPY SHOPPING JJ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
CRY BABY CRY.
bodega,
L A,
08/01/05 17:42
|
THE STORS IN THE AIRPORT ARE NOT THE MAIN THING.I THINK THE AIRPORT IS ONE OF THE BEST.SO STOP CRYING.AIRPORT IS NOT ONLY DUTYFREE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הטרמינל מזכיר ישיבה דתית ענקית
המחתרת הסגולה,
08/01/05 17:28
|
טרמינל ענק לארץ כל כך קטנה עם כל כך מעט תיירות. הטרמינל מרשים בגודלו אבל לוקה בעיצובו (שיש צהבהב ובטון אפור??? מה קרה למעצב הפנים, היה בדיכאון?). הטרמינל מזכיר ישיבה דתית ענקית. ההליכה הרבה אכן מעייפת אבל אופיינית לכל טרמינל מודרני בעולם. איזור הדיוטי פרי (הכיכר) מדהים אך מגון החנויות מאכזב עד מאוד. לגבי מחירים: ריצררדסון - לא ממש השתנה שם משהו. התו השמיני - מבחר מצומצם אבל מחירים ושירות טובים. ולא, אני לא אוהב את איל גולן. סטימצקי מזכרות - רוצו לחנות הזו כדי לחטוף שבץ מהמחירים שלהם, גניבה לאור יום! רשת כתבי עת וספרים: לא רע. ו..זהו זה. כל היתר לא שווה אפילו יריקה. אה, כן, ושברו לנו את המזוודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We don't give a dam about you
ל"ת
passengers,
09/01/05 01:23
|
|
 |
31.
הטרמניל הכי יפה בעולם!!!!!!!!!
ל"ת
וראיתי הרבה....,
08/01/05 17:23
|
|
 |
Antalya or Rhodes do not count
ל"ת
Doug,
New York,
08/01/05 23:56
|
|
 |
מה השם המקורי שלך? דודו?
ל"ת
קליפורניה,
09/01/05 07:34
|
|
 |
30.
יופי של טרמינל. זה לא קניון
דן,
08/01/05 17:22
|
|
 |
29.
דיוטי פרי ?
ענבל,
08/01/05 17:12
|
האם עלה בדעת סוחרי הדיוטי פרי שמחירי מוצריהם גבוהים כל כך ועל כן אין שום סיבה לרכוש בשמים/קוסמטיקה/מזכרות בחנויותיהם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לדעתי נעשתה עבודה מצויינת.מי
שלי,
08/01/05 17:03
|
שמתלונן על השדה התעופה החדש, או שהוא אדיוט גמור או שהוא באמת לא יסתפק אף פעם ותמיד ימצא על מה לקטר. זה המצב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נמאס כבר מהבכיינות הזאת.
ל"ת
רן,
08/01/05 17:02
|
|
 |
26.
תתביישו ישראלים בכיינים -
יונתן,
08/01/05 16:59
|
מה שעושים או לא עושים - אף פעם לא יספק אתכם. ישראלים מפונקים. מדינה רציתם?! לא מגיע לכם שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוטרים
עובד,
09/01/05 10:07
|
אני עובד בטרמינל, גם עם זרים. התגובות של רובם נעות בין וואו למדהים ורק תשבוחות. איש עסקים אנגלי אמר לי שטרמינל 3 שם את הית'רו וגטוויק בכיס הקטן. אז תפסיקו לבכות ישראלים מעצבנים. שום דבר לא טוב לכם אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Give this Airport a chance and
Lihi,
NY,
08/01/05 16:25
|
more time to adjust to the new proprtions. I live in NY and have been working for El-Al Airline for several years. Here, the distances is part of reality, and passengers are used to it. It's all a matter of time and you'll see that the employess will adjust and the passengers will eventually do the same. Enjoy it and see you here in NY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אחלה טרמינל
ל"ת
כג,
08/01/05 15:45
|
|
 |
23.
Great Experience
Former Israeli,
New York,
08/01/05 15:40
|
This is a great airport, service, layout and not a shopping center-- congratulations for a job well done. People can realize that waiting five minutes in a plane is not going to kill them. and it is a good opportunity to talk on their cell phones anyway. travelers are using one ''sleeve'' in every single airport (almost) and it works phenomally well . so why not in Israel -- also waking distances are similar in every airports -- it is an extra two minutes not to worry -- the security checkers should be trained to walk a bit faster from point to point!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
eh?
Syndrom,
08/01/05 15:30
|
T3 is as excellent terminal? what are you guys crying about? would you rather stay in the old outdated T2? for gods sake you bunch of freaking cry babies..... as you know that no matter what they would build you would have complaints...T3 is one of the best terminals I have seens, and I have been to enough terminals in the world to know.
Excellent work people... and just remember.... Israelis will bitch no matter what.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Great airport
D. Baratz,
Toronto,
08/01/05 15:18
|
|
 |
20.
הישראלים בכיינים
סלקטור,
תל אביב,
08/01/05 15:14
|
אני עובד שם, מהרגע הראשון של הטרמינל הזה, ואני חייב לציין שהוא מתקתק, ונעשים מאמצים עילאיים כדי שלא יהיו עיכובים, אבל יש אילוצים, וחוצמזה, שלא משנה מה יעשו בשבילם, ישראלים תמיד, אבל ת-מ-י-ד, ימצאו משהו להתבכיין ולהתלונן עליו, תמיד, כדאי שנלמד קצת מהתיירים הזרים שמגיעים לכאן ולוקח להם פי 2.5 זמן לעבור את הבדיקה, אבל עומדים בשקט וממתינים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
NK,
FL,
09/01/05 00:10
|
ישראלים פשוט בכינים ולא יודעים לפרגן. אחלה טרמינל והוא מתקתק יופי. אתם אולי שוכחים שזה השדה הכי מאובטח העולם ושיש לזה השלכות אז במקום להתלונן יומם וליל תתחילו לפרגן. זה בסופו של דבר יחזור אליכם כמו בומרנג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
אליהו,
08/01/05 17:58
|
|
 |
19.
מה עם המעשנים???
מיכל,
08/01/05 15:05
|
בנוסף לכך שאין זמן לקניות, המקומות בהם כבר מותר לעשן רחוקים מאוד. מכאן..שעולים לטיסה בלי ''מתנות'' וללא ''אויר'' לנשימה. התאכזבתי מאוד מהטרמינל החדש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשנו בבית
ל"ת
אני,
08/01/05 15:46
|
|
 |
18.
2 שרוולים למטוס
נוסע,
08/01/05 14:43
|
איזו תשובה לא ענינית- בכל שדה מודרני יש 2 שרוולים למטוס אחד למחלקת תיירים והשני לעסקים וראשונה - והדבר חוסך זמן אז בנו שדה חדש עם שרוול אחד למטוס- חלם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק בכלל
NK,
FL,
09/01/05 00:15
|
באיזור ניו יורק יש 3 שדות גדולים וב99% מהשרוולים שם אין 2 שרוולים למטוס. כמו כן גם במיאמי וברוב השדות הכי חדשים והכי מתקדמים. אתה כנראה לא מבין, כמו רוב הישראלים שבן גוריון הוא שדה קטן. אני מבין שאני שובר פה מיתוס שאנחנו הכי גדולים והכי חזקים אבל לא.... זה שדה קטן עם תנועה יחסית קטנה מאוד בהשוואה לשדות בינוניים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 שרוולים למטוס? לא תמיד
כרמלי,
ניו יורק,
08/01/05 18:27
|
|
 |
Sharvuleem
Joe,
NY,
09/01/05 01:22
|
Most of the time it is one ''sharvul'' -- I don't know which airports you are referring to ? and anyway what is the difference between waiting an extra two minutes in the plane or waiting for your luggage . and for that matter if we had two I am sure you all would have problems with their size, color, airconditioning, cell-phone reception, etc. One thing is obvious -- israelis are a tough croud to satisfay -- i'd suggest one sleeve per passenger?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כישלון אחד גדול
אלכס לוין,
גוש דן,
08/01/05 14:32
|
כל הטרמינל הזה כשלון אחד גמור. בוזבזו מיליארדים. איחרו ב 4 שנים .קיבלנו גימור גרוע. טרמינל לא נוח. הרבה ביזבוז. הזנחה ומה לא. התוצאה כישלון מוחלט שלמתכננים. של ביצוע ושל פיקוח . מי יקבל את האחריות ? אף אחד,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשתה קצת מים
אליהו,
08/01/05 17:56
|
הטרמינל מדהים והיפה שראיתי בעולם בינתיים. נכון שהיה איחור לא מוצדק אבל זו הבעיה היחידה. הסיפור של הדיוטי פרי לא מעניין אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
israel
yonathan,
ny,
08/01/05 14:00
|
|
 |
15.
זה שדה תעופה לא קניון
בני,
08/01/05 13:40
|
מה אכפת לי מהדיוטי פרי ? מצידי שיסגרו את החנויות. אני הולך לנתב''ג כדי לטוס לא כדי לקנות. באירופה בכלל מבטלים לאט לאט את הדיוטי פרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
המחתרת הסגולה,
08/01/05 17:17
|
אולי בגלל המיתון הכלכלי בכל העולם המערבי, אולי בגלל הקניות דרך האינטרנט בהרבה ארצות הצטמצם עד מאוד שטח הדיוטי פרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
PERFECT POINT !!!
ל"ת
MM,
USA,
08/01/05 15:14
|
|
 |
14.
בעית זמן רצינית מאוד
סנדרה,
08/01/05 12:39
|
שנים שאני טסה לישראל וזאת הפעם ראשונה שלא היה לי זמן לעשות קניות בדייטי פרי ותמיד אני מגיעה שעתיים וחצי לפני הטיסה לכן בפעם הבאה שאתם צריכים לטוס תכננו שלוש שעות וחצי אחרת תחסכו המון כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקניות
אני,
08/01/05 15:48
|
לכי לקניון. חוצמזה, הדיוטי - פרי אינו בהכרח זול מהחנויות בארץ, להפך הוא הנכון, המחירים גבוהים בכ-10-20 אחוז מהמחירים הרגילים - סתם לידע כללי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
המחירים בדיוטי פרי גבוהים!
אייל,
08/01/05 11:53
|
|
 |
אכן, אחרי הורדות המס בארץ הגיע
גדי,
08/01/05 12:38
|
אכן, אחרי הורדות המס בארץ הגיע זמן שגם רשות שדות התעופה יורידו את ה''מס'' שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין שרות אז אין לקוחות.
אור,
08/01/05 11:49
|
השרות אחרי קניה של סקאל ממלא את כל הפורומים באינטרנט. באיזה שלב, נגמרים הפריירים. כשכל המטרה היא למקסם רווחים, מוכיחים חשיבה לטווח קצר, ומוכיחים את החוק הישן: עסק שלא עובד להגדלה מתמדת של השרות שהוא מעניק ללקוחותיו, לא ישרוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיימס רצרדסון
אלכס לוין,
גוש דן,
08/01/05 15:00
|
|
 |
11.
טרמינל 3
M.M,
גבעתיים,
08/01/05 11:39
|
חבל על הזמן, פעם חנות המשקאות הייתה באמת זולה יחסית לחול, אבל היום אפילו בניו-יורק ובלונדון יותר זול ולא בדולר אחד אלה יותר !! לגבי החנות הגדולה השניה רק לפעמים יש מציאות. לגבי הטרמינל כל הכבוד, אנו כבר לא רגילים שהכל מתקתק !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
The prices
Just went to US,
08/01/05 09:57
|
The prices went up without the reason. This time i didn't buy any alcohol. Set the prices to normal level and people will buy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
התו השמיני מוסיקה - אחלה חנות
ל"ת
יוסי,
ת''א,
07/01/05 20:28
|
|
 |
8.
דיוטי פרי
מיכל,
07/01/05 19:46
|
לגבי כל העניין של הדיוטי פרי, אף פעם לא הבנתי מה כל ההתלהבות הזאת סביב זה?? כלומר לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות שהמבצעים בדרך כלל ממש לא אטרקטיבים.. אני לא מבינה למה לא לקנות בארץ? מע''מ לא מע''מ זה לא משתלם בגרוש, כדי שאנשים ישימו לב זה, באמת, קצת צרכנות נבונה לא מזיקה לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לדעתי הסירו את הכורסאות....
ניר,
07/01/05 18:18
|
האם זה נכון? מישהו יודע ? אם כן הנה הסיבה לעליה במכירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
never been there but
moti banana,
new york,
07/01/05 17:04
|
if anyone ever been to the airports in atlanta , new york, newark,chicago or any other major city airport in the world must know that the walking from check in to the gate can be almost a mile in some of these airports israelis -always find something new to complain about , nothing is good enough anything is better then the old airport
הגב לתגובה זו
|
|
 |
moti has gone bananas
דיוגנס,
07/01/05 17:48
|
|
 |
Please be more polite
Erez,
Chicago,
08/01/05 00:25
|
Moti has a point. The new terminal has 3 piers with 6 gates each. This is not a lot. Try going through O'hare, terminal 3 and you will find that the walking is much more. People will alaways find reason to complain.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OH GOD,IN TORONTO U HAVE TO
SHIR,
TORONTO,
08/01/05 07:42
|
WALK LIKE FOREVER TO THE GATE,FUCKING HATE IT,AND SOMETIME,THEY STEAL USING THE BUS-SUX
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המחירים בדיוטי מחירי בית מרקחת
ש.לוין,
07/01/05 16:34
|
בשביל מה לקנות בדיוטי פרי אם אפשר לקנות את אותו מוצר בארץ והרבה יותר בזול. לכן אנשים מדירים את רגלם וכספם משם . הכישלון הוא במחירים לא במקום ולא קשור כלל לזמן הקניה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU CORRECT 100%
ל"ת
Alon,
09/01/05 00:53
|
|
 |
אמת
בעז,
California,
07/01/05 18:50
|
הייתי בדיוטי לפני שבוע והשויתי מחירים של מוצרים שקניתי קודם בחנויות בישראל - הכל בדיוטי יקר יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בשביל תמונה על קיר לא צריך
דן למדן,
07/01/05 14:49
|
|
 |
3.
לגבי העובדים בטרמינל
טרין,
07/01/05 13:19
|
ישנה שיטה מאוד נחמדה באירופה, זה נקרא עובדים על גלגלים. פשוט עובדים עם סקייטים, שתפקידם הוא לתת שירות מהיר לאנשים מרחוק או להעביר מידע או מה שלא יהיה שמשגע את העובדים בגלל שהם צריכים לעשות מרחקים ברגל... חוצמזה, מספר 1+2 : זה לא יהיה במדינת ישראל, מכיוון שבכל אופן כאשר סטודנטים עושים עבודה כלשהיא היא צריכה לקבל אישור מבעל מקצוע עם ניסיון של שנים: קבלנים למיניהם ואדריכלים - ומכאן - זה כבר לא יהיה חינם אין כסף... אבל רעיון יפה בכל זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תנו לסטודנטים את עבודת עיצוב
מוקי,
07/01/05 12:09
|
השעונים!
במקום לתת את הכסף למקורב שיקנה בדיל.... תנו לאנשים הזדמנות להציג כשרון . מה רע בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט
ל"ת
אני,
09/01/05 04:14
|
|
 |
1.
תנו לסטודנטים להציג את יצירותי
דן למדן,
07/01/05 12:07
|
יצירותיהם במתחמים האין סופיים. כולם יהנו מכך! אלו יזכו לחשיפה חינם אין כסף ואולי ימכרו משהו... והטרמינל יזכה בדבר יחודי שאין כמותו בעולם ! חינם אין כסף!
הגב לתגובה זו
|
|