|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
היזהרו מניצול לרעה
א,
מרכז,
18/01/05 11:33
| צריך להיזהר מניצול לרעה של לקוחות לגבי החזר מוצרים שיהיו בתנאים סבירים,כמו החזרת המוצר באריזה מקורית כך שהמוצר לא עבר שימוש,אם המוצר הוא מוצר מיוחד שהוכן או יוצר במיוחד ללקוח אין הגיון בלהחזיר כסף,כולנו כבר שמענו על הישראלים בארה''ב שקונים בגד יקר לאירוע מסויים ולאחר השימוש מחזירים את המוצר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נושא חשוב וכתבה חשובה
ל"ת
גיא,
ת''א,
11/01/05 16:54
| |
|
|
|