|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 1 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
1.
צ'ק פוינט - תעלומה
יוסי,
ת''א,
19/01/05 06:58
| זה לא עניין של חוסר פרגון - אבל אני באמת לא מבין את הצלחתה של צ'ק פוינט. החברה מנוהלת בצורה לא הכי מקצועית. שרות הלקוחות והתמיכה גרועים ביותר. יש לחברה נטייה להרגיז לקוחות עם דרישות סכומי כסף עבור רשיונות ותמיכה. היא מאבדת לקוחות למתחרים שלה. ממש לא מובן לי סוד ההצלחה שלה. בכל מקרה, שמגמת ההצלחה תמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערות לא לענין
אהוד,
19/01/05 09:16
| יש הרבה אנשים שאינם מבינים את הצלחתה של צקפוינט אבל אולי זה מראה שכמה מקביעותיך אינן נכונות. לדוגמא: 1. איך אתה יודע שהניהול בצק פוינט אינו מקצועי ? אולי הוא לא לחוחך אבל זה ענין אחר. 2. שרות הלקוחות והתמיכה צריכים להנתן עי הדילרים של צקפוינט מאחר שהיא אינה מוכרת ישירות לצרכן. 3. זה שהיא מאבדת לקוחות זה אולי נכון אבל גם מתחרותיה מאבדות לקוחות לצקפוינט והסה'כ הוא שצקפוינט גדלה ! 4. זה שהיא מרגיזה לקוחות בתעריפיה זה אולי נכון הכי כדאי למקבל השרות שהוא יקבל את השרות בחינם. אבל אין ארוחות חינם וכנראה שאיכות המוצרים משכנעת את הלקוחות לקנות מוצר יקר וטוב מאשר מוצר זול ופחות טוב
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|