 |
47.
והועד ועו''ד חלד באים נגדנו!
הבנק בא לקראתנו,
26/01/05 22:50
|
הבנק בא אלינו עם הצעה כה נדיבה, והועד בעזרתה של שרה לזרוביץ, עם משחקי האגו שלה - מסרבים לזה! היא פוגעת בנו! עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מאוכזב מהועד
מאוכזב,
26/01/05 22:33
|
אנחנו צריכים ועד חזק שיידע להיות שם בשבילנו בזמן אמת ולא במזן מאבקי אגו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שמישהו יסביר לי..
מנסה להבין..,
26/01/05 22:31
|
לא מבין למה העובדים נלחמים נגד מיזוג שאמור רק לחזק את הבנק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
המהלכים של שרה עוד ימוטטו..
חרד,
26/01/05 22:30
|
|
 |
43.
סתם נטפלים לאלי יונס
ל"ת
מישהו שמבין,
26/01/05 22:29
|
|
 |
42.
תגובה ל-37
פעיל,
26/01/05 22:28
|
אתה צודק ב 100%! זה הכל עניין של משחקי כוח בין אלי יונס לשרה לזרוביץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
די לשביתות!
עובד במזרחי,
26/01/05 22:27
|
אנחנו לא בגן! מציעים לנו פה אפשרות טובה! למה מעכבים אותנו!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה לשבות?!
די לשביתות,
26/01/05 22:26
|
איך הועד יכול להגיד לנו לשבות!? יש לנו פה אופציה להתחזקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מציעים לכם משהו טוב!
בנקאי,
26/01/05 22:25
|
הדרישות של הועד מופרזות, ואלי יונס נותן לכם תמיכה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בקטע הזה אני עם אלי יונס
ל"ת
עובד חרוץ,
26/01/05 22:24
|
|
 |
37.
משחקי אגו
די לאגו!,
26/01/05 22:24
|
|
 |
36.
נמאס מהשביתות - תחזרו לעבוד!
ל"ת
המזרחי,
26/01/05 22:23
|
|
 |
35.
הנה... עובדה!
בנקאי,
26/01/05 22:23
|
אלי יונס נותן לנו יד ושרה לזרוביץ קוטעת אותה! די לאגו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יונס בא לקראת העובדים!
אלי יונס,
26/01/05 22:22
|
אתם לא מבינים שהועד בסה''כ רוצה להפגין כח? המאבק הזה מיותר ואלי יונס צודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שרה לזרוביץ
עובד במזרחי,
26/01/05 22:22
|
הגיע הזמן שגברת שרה לזרוביץ' תפנה את כסאה כיו''ר הועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בומרנג
ליונאל,
מרכז,
23/01/05 22:04
|
ועד העובדים הזה עוד עלול להיפצע מהבומרנג שהוא בעצמו זרק. בעידן של כלכלה חדשה אין מקום למדיניות ה''שלטר''. די עם הכוחניות. תתעוררו , הלקוחות ינטשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הכלכלה החדשה= עבדות?
מרטין לותר קינג,
23/01/05 23:30
|
עם יד על הלב,אתה שליח של הנהלת המיזרחי,אחרת לא היית כותב כך.
מדוע העובדים השכירים חייבים להיות מפוטרים.
בכל הבנקים קיימת תוכנית פרישה מרצון,אליה העובדים מצטרפים אם החליטו על כך,לאחר התייעצות עם מומחים המועסקים ע''ח המעסיק.
מדוע יש לשלוח 100 מכתבים לעובדים קבועים ,ותיקים ופחות ותיקים, אשר נתנו וממשיכים לתת את הנשמה למען הבנק בו הם מועסקים?
המכתב מנוסח כך: '' לא מצאנו לך מקום בבנק הממוזג,ללא פירוט הזכויות,ללא הצעה מה לעשות,פשוט מאד,סתם כך.
איך יכולים העובדים להרגיש בעידן הכלכלה החדשה של יונס?
האם הכלכלה החדשה ,טובה לנו?\טובה לבנק? מי יודע?
אני לא מוצא תשובות,אלא אם אין באמת תוכנית והכל מן השרוול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מה אתם מייללים ?
ירחמיאל,
צפון,
23/01/05 21:23
|
הנהלה תפקידה לנהל ועל כן עליה לעשות כל פעולה אשר תביא לבנק ולבעלי המניות את מקסימום הרווח כולל פיטורי עובדים. מותר לפיכך ליונס לפטר אתכם , להוריד לכם שכר , לדרוש מכם שעות נוספות ולקצץ בתנאיכם. והוא יעשה את זה , בצדק ובחדווה. יש כאלה שתפקידם להרויח ויש אחרים שעובדים אצלם.
השוק היום הוא שוק חופשי כולל את עובדי הבנקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיללים בצדק
אחד שאכפת לו,
26/01/05 08:31
|
ולמרות זאת העובדים אינם האויבים של המעסיקים שלהם ולא צריך להכריז עליהם מלחמה - גם היתנתקות חד צדדית צריך לדעת איך לבצע קצת אנושיות אינה חולשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירחמיאל - לגדולות נועדת !
אלימלך,
דרום,
23/01/05 21:34
|
גם אם אין לך השכלה או הבנה. יש לך תכונות מצוינות שיביאו תועלת לארגון. לגדולות נועדת , ירחמיאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אלי יונס -אנחנו איתך.
אמיתי,
23/01/05 21:18
|
אלי יונס שלום! למרות כל הביקורת וההאשמות חסרות השחר רציתי לחזק את ידיך ולהגיד לך שחלק לא מבוטל מעובדי הבנק עומדים מאחוריך ותומכים בהחלטותיך. אנחנו חושבים שלא תשכח את תמיכתנו בך , עת תניף את חרב הפיטורין ומקוים לקבל קידום. אל תאכזב אותנו ,אל תיכנע והמשך בדרך בה התחלת. אגב , כששואלים אותי חברים מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדול - אני חושב עליך , מר יונס. כל טוב. בכבוד רב , עובדי הבנק בעלי התבונה העסקית.
נ.ב. חליפה יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר יונס , אמיתי איתך.
המזכירה אתי,
23/01/05 21:31
|
אמיתי. זכור את השם. הוא כל כך משתדל , מר יונס. הוא כל כך רוצה , מר יונס. אמיתי. אל תשכח , בבקשה , מר יונס.
אגב , אמיתי צודק. החליפה שלך באמת יפה , ויש לך גם טעם טוב בעניבות.
אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
קשה לי לרחם על העובדים
העולם הוא גלגל,
23/01/05 17:10
|
אחרי שהם עוזרים להוציא אנשים מהבית שלהם. יש הרבה עובדי בנק שהם פשוט חסרי לב ולא באים לקראת האנשים הפשוטים, ופתאום עכשיו זה מגיע להם בבומבה לפרצוף. אני מקווה שאלה שבאמת יאכלו אותה יהיו אלה שהתייחסו כל אותן שנים באופן מגעיל ללקוחות שלהם. העולם הוא גלגל ומי שהתאכזר לחלשים יבוא יומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תרחם על העובדים.
ירדני,
23/01/05 20:50
|
הם לא מסכנים. יש להם משכורות לא רעות ותנאים די טובים. אז מה ? הם ה''רעים'' בסיפור הזה ? ומה יונס ? סנטה קלאוס ? מחלק מתנות לעניים ? ועל יונס אתה מרחם ? אולי על פוקס , נאמן , הרצוג ?
אל תתן לקינאתך בעובדי הבנק (כל בנק) לחבל בשיקול דעתך , ידידי המתגלגל. לא כל יריב של עובדי הבנקים הוא ידידך. איך אומרים בפרסומ ההיא ? ''זה הכל עניין של כסף. הגיע הזמן שתבין את זה''. מתאים ליונס לחבר פתגם כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גם לבריונים שתקפו את שאול שאול
יעל,
רמת אביב,
23/01/05 16:57
|
גם לבריונים ששלחת לתקוף את שאול שאולי ינתן יעוץ משפטי חינם? ומה עם היעוץ המשפטי שיונס מקבל בעקבות התקיפה הזאת? מי משלם עליה? בוודאי שגם עבורו היא חינם. הוא לא רגיל לשלם על כלום ומעסיקו הקודמים יכולים לעיד על כך. מושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גם לי יש חלום
זאב,
בת ים,
23/01/05 16:30
|
גם לי יש חלום שאני עובד בבנק המזרחי ונותנים לי חצי משכורת כמענק אבל אני לא מסכים כי אני יכול לסחוט לי עוד כי לי אין בעיה להשבית את הבנק עד אשר אני אקבל לפחות משכורת וחצי. לא משנה מה קורה בדרך ומי נפגע העיקר הוא להוציא וכמה שיותר אז מה אם נפגעים כמה עובדים בדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש קטן וחלומות לו זעירים.
ל"ת
זיגמונד,
23/01/05 20:44
|
|
 |
לא צריל לחלום זאב
מה קורה פה?,
23/01/05 17:03
|
אתה יכל להתנדב לעבוד אצל יונס בבנק. הוא ישמח לעובדים כמוך. תתקבל כעובד זמני, ללא הגנת הועד ונראה אותך אז. קל לכתוב שטויות כתגובה. הרבה יותר קשה לחיות אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
איש כלבבי - יונס.
יעקב רבנו,
י-ם,
23/01/05 16:27
|
אל יהיה הדבר קל בעיניכם. הלב שלי - כליבו של יונס , קטן ולא בשימוש. ארטישוק משתמש בלב שלו - יותר מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש לי חלום.
נאמן שועלי-פוקס,
רח' הרצוג,
23/01/05 16:23
|
יש לי חלום. שאמצא יום אחד אשה שתאהב אותי , למרות חסרונותי , כמו שיונס אוהב את עובדיו. אהבה ללא תנאי. אהבה ללא תמורה. אה , כן , ושלא יהיה אכפת לה בכלל שאין לי נכסים , כמו שליונס זה לא משנה. איש מופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מילכוד 22
אזרח שאכפת לו,
23/01/05 16:22
|
כבר אין לדעת אילו אינטרסים מניעים הצדדים, במיוחד את אלו של הוועד. מנכל המזרחי אלי יונס מנסה להגיע לעובדים לפעמים צריך לעצור הויכוח ולנסות להקשיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לדעת , אבל אפשר לנחש.
מוטי,
23/01/05 21:04
|
בכל מקרה - יונס הוא לא הדמות החיובית בסיפור הזה. עם עבר כשלו - צריך להיות טיפש כדי לחשוד בו בכוונות טובות ובגישה מוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכפת לך ? ממי ? מיונס ?
סולי,
23/01/05 16:29
|
|
 |
23.
ממש לא מצחיק
ג'רי,
לוד,
23/01/05 16:22
|
לכל הציניקנים ששובתים בגלל שלא נותנים להם מענק מספיק גבוהה( פשוט בה לי לבכות) אני אומר - אתם חוצפנים. כל הכבוד להנהלת הבנק שלא נכנעת לוועד וכל הכבוד לעובדים שלא נכנעים למסע ההפחדות שהם עוברים בימים האחרונים. קבלו יעוץ משפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'רי - זה לא מצחיק.
טום,
23/01/05 16:31
|
מה אתה מציע ? שיקחו דוגמא מהמנכ''ל שלהם איך לא להיות חמדנים ? שילמדו ממדינה ? אולי מפרי ? מותר לך לבכות , ג'רי , אבל לפחות תבין למה כל כך עצוב לך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פעולות אלי יונס
מימוני,
באר שבע,
23/01/05 16:18
|
המנכ''ל אלי יונס אינו נכנע לתכתיבי ועד עובדים מיליטריסטי. לא כל עובדי הבנק מסכימים עם התנהלות הועד ולכן יפה מאוד שהמנכ''ל מצא לנכון להגן על העובדים אשר החליטו לא לשתף פעולה עם הועד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מימוני - בחר את חבריך בזהירות.
מוישה מטרודן,
ב''ש,
23/01/05 16:34
|
לא כל הנוצץ זהב , ולא כל מי שמציע לך עזרה הוא גם ידידך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תגובה למס' 3
יוסי,
תל אביב,
23/01/05 16:17
|
עושה רושם שרודפי הבצע הם דווקא העובדים. העובדים צריכים לבקש דברים הגיוניים ולא לרכוב על הסוס ולנצל את ההנהלה בלי סוף. בדיוק כמו שבמגזר הציבורי יש עובדים רבים מיותרים אני בטוח שכך גם המצב בבנק, ולמרות זאת ההנהלה לא מפטרת בשלב זה. שישמחו על מה שיש ולא ישביתו לי את הסניף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד להנהלה
חבצלת,
רחובות,
23/01/05 16:14
|
כל הכבוד להנהלת הבנק המגינה על עובדיה אשר אינם מזדהים עם התוקפנות של ועד העובדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתה לי חברה בשם חבצלת...
גילי,
23/01/05 21:06
|
שעבדה בבנק הפועלים - ויונס זרק אותה הביתה . אני לא חושבת שזו את , נכון ? שם יפה - חבצלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבזבזי , חבצלת.
איזדרכת,
23/01/05 16:36
|
אל תבזבזי מחמאות חבצלת למי שאינו ראוי להן. בעצם , המשיכי לבזבז... אין ספק שיונס יזכור לך את נאמנותך . סתם, בצחוק. כשמדובר בכסף - יונס לא יזכור את אמא שלו... את מהמרת על סוס צולע , חבצלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני חושב שיונס הוא כמוני.
גבי צינמון,
חיפה כימיק.,
23/01/05 16:05
|
מנכ''ל אנושי , הגון ודואג לעובדיו. אני אישית , לא סובל אותו , אבל זה לא אומר כלום על תכונותיו הטובות ועל מוסריותו הגבוהה. וזה בכלל לא נכון שכולם שונאים אותו. אמא שלו דווקא אוהבת אותו מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יונס הוא איש נפלא. ממש צדיק.
צביקה מור,
דור כימיקלים,
23/01/05 15:59
|
|
 |
17.
זה לא יונס שאמר שהכל טוב בבנק?
רומיאו,
23/01/05 15:43
|
זה שבראיון ביום ו' ספר כמה המיזוג מצליח והכל מצויין בבנק? אז למה צריך ייעוץ משפטי אם הכל כ''כ טוב? הוא שקרן. ולא מפסיק לשקר לרגע. מר יונס, גם לשקר צריך לדעת, ונראה שמרוב לחץ שכחת גם איך משקרים את כולם כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
היינו פעם שכנים
רוחמה,
הרצליה פתוח,
23/01/05 15:38
|
וכבר אז כששמעתי את צעקות הכאב של אשתך המוכה כבר ידעתי איזה זבל אתה. את הכסף שלי ושל חברי לא נפקיד אצלך. מעניין, גם לאשתך המוכה הצעת ייעוץ משפטי חינם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי שאשתו נתקלה בדלת...
תמי,
הר אדר,
23/01/05 16:15
|
מה את אומרת ? שופך אור חדש על האיש החייכן הזה שיש לו אוטו כל כך מהודר ומצוחצח... פחד אלוהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכל אישי
ארליך,
אשדוד,
23/01/05 15:31
|
זה הרי ברור שמה שעושים לאלי יונס הוא מלחמה אישית ואין לה שום קשר לויכוח. וועד הבנק קיבל הצעות יותר מטובות (מענק+המנעות מפחטורין) ובחר לא לקבלם וכל זאת למה ? חמדנות שתוביל את כולנו לאסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישי.
דני הקטן,
23/01/05 15:53
|
לכל עובד במדינת ישראל - יש מלחמה אישית עם יונס. יונס הוא התליין , שאם יצליח - יהיה זה סופו של המעמד הבינוני במדינה.
יונס ודומיו רוצים אוליגרכיה , מעמד של מקורבים לאוליגרכים ( מוציאים ומביאים) - ומעמד של ואסאלים - עובדי חברות כ''א.
יונס שייך בינתיים למקורבים , אך שאיפתו לקרוא בעיתונים הכלכליים ש''משפחת יונס קנתה את בנק דיסקונט''.
עוד נכונו לו עלילות - אם לא יהרגו אותו כשהוא עדיין בינוני...
ואם זה לא יקרה , ולא יילמד הלקח ע''י בעלי ההון - נעבוד כולנו בORS בשכר מינימום לפי שעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה הצעות טובות שקבל הוועד
מה קורה פה?,
23/01/05 15:46
|
אתה מדבר? היית בדיונים? אתה יודע משהו שהוועד לא יודע? כי הוועד קבל הצעות משפילות ואולץ להסכים ליטורין של מאות עובדים קבועים. אלה הצעות טובות? אם הםן כ''כ טובות בעניך תתנדב לעבוד אצל יונס הוא ישמח לקבל אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארליך , קיבלת בונוס ?
יניב,
23/01/05 15:46
|
דרשת כבר מהכפופים לך לעבור לשבוע עבודה של 70 שעות ?
כדי לעמוד בתחרות האכזרית ולהציג רווחים לטובת הארגון ועובדיו , כמובן.
עוד לא ?
תמים אתה , ארליך. תמים או טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן , כולם חמדנים - חוץ מיונס.
ארנולד,
23/01/05 15:41
|
|
 |
14.
מספיק עם ההתחסדות
ג'ון,
דימונה,
23/01/05 15:29
|
כל אחד היה עושה בדיוק מה שיונס עושה. אל תתחסדו כאילו אתם הייתם נוהגים אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון. הוא לא הגנב היחיד.
רוברט מקסוול,
23/01/05 15:55
|
|
 |
טוב , נפסיק עם זה.
ניקודם,
23/01/05 15:39
|
ג'ון צודק , חבר'ה. כל אחד שהיו מפקידים אותו על ארגון ושהיו מציבים לו מטרה : לשלם מה שפחות , למקסם רווחים ללא סנטימנטים , לשבור את ארגון העובדים והעבודה המאורגנת , להעביר את העובדים לחוזים אישיים , לשלם כמה שיותר דיוידנדים לבעלי המניות ולשלם כמה שפחות מיסים למדינה , היה נוהג כמו יונס.
אבל לא כל אחד מקבל ג'וב כזה. יולי עופר יודע למה הוא בחר דווקא ביונס. יש ליונס קבלות . הוא מוכשר להיות נבל קפיטליסט. נולד לתפקיד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המתחסדים - עוד פעם !
shook,
23/01/05 21:41
|
כאשר צריך להתמודד בשוק תחרותי צריך לעשות צעדים שלפעמים נראים כואבים אך הם לטובת בעלי הבנק וכמובן עובדיו. בנושא הזה אני עם אלי יונס ולכל אלה שקל להם לכתוב אני שואל מעניין מה הייתם אתם עושים במקומו???. יושבת ראש הוועד הזאתי מסוכנת ותגרום לבנק וליונס נזקים בלתי הפיכים. מגיע ליולי עופר שקנה את הבנק להרויח המון כדי שהעובדים ירויחו מעט , או שישמרו על מקום עבודתם.
מה אתם חושבים , שאם הוא יפסיד אתם תרויחו ?כשבבנק הפועלים הרויחו פיטרו רק 900 וזה אומר הכל בערך , מה אתם חושבים???היא מסוכנת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שוכנעתי. יונס היא איש נפלא.
ליבני,
23/01/05 15:22
|
מזל לעובדים שיש להם כזה מנכ''ל אנושי. טוב וחסד לפניו יהלכו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בוא תן לנו יעוץ איך נפטרים ממך
ל"ת
אלרועי,
ת''א,
23/01/05 15:21
|
|
 |
11.
יונס הוא כמו אב לעובדי הבנק.
צ'רלי אי-קיו,
סניף רמלה,
23/01/05 15:19
|
יונס ,הוא כמו פלורנס ניינטינגל , הוא כמו ''אמא תרזה'' של העובדים. איש עם לב רחב ופילנטרופ אמיתי. ''מלח הארץ''.
אני מת עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עות תעלול של השקרן
מה קורה פה?,
23/01/05 15:19
|
על חשבון מי ה''ייעוץ חינם''? על חשבון פיצויי הפיטורין שלנו? ברור שלא על חשבון הבונוס שלך , או של פרי, או של מדינה,( אופס, מדינה,בונוס ,אי דיווח , פרשה אחרת, לכלוך אחר). זהו עוד תעלול כדי לפלג ולסכסך בין העובדים. אוי לו למנהל שכל רצונו הוא לפלג ולסכסך בין עובדיו. זה לא אומר שום דבר טוב עליו ולא כל מובילים עסקים לצמיחה ולרווחיות. ואת זה כל מנהל מתחיל יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למי לפנות ?
עובדת ותיקה,
פ''ת,
23/01/05 15:10
|
למי יפנה כל עובד החש מאוים או נפגע מפעילות המנכ''ל התליין ובעלי הבנק תאבי הבצע ? נאמן פוקס והרצוג יעזרו גם לו ? מחכה לתשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תודה לך מר יונס. תודה.
עובד פשוט,
23/01/05 15:07
|
אני סומך עליך שאתה רוצה בטובתי ובטובת הבנק. אני בטוח שתהיה מוכן לעשות הרבה למעני ולמען בני משפחתי , ולדאוג לנו בימים קשים. אני סומך עליך שאתה יודע מה טוב לי אפילו יותר טוב ממה שאני יודע ושלא תפקיר אותי בזמן צרה. אני מאמין בעו''ד נאמן ובשותפיו טובי הלב והמוסריים. סתאאאאאאאאאאאם ! על מי אתה חושב שאתה עובד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יונס רוצה לעזור לעובדים.
מבין בכלכלה,
23/01/05 15:02
|
הוא אוהב את העובדים. הם כמו ילדיו - וטובתם חשובה לו. כן. גם ולאדימיר פוטין הוא ידיד ישראל וטלי פחימה היא לוחמת למען השלום.
לא מאמינים ?
כנראה שאתם חכמים יותר מהרצוג פוקס ונאמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני לא שם את כספי אצל יונס.
חיים,
מבשרת ציון,
23/01/05 14:56
|
ממש לא משנה כמה תשואה תובטח לי על ההשקעה. אני רוצה לראות אנשים כמותו , בעלי מוסר של קניבאלים - מחוסרי עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני לא מבין למה להצטדק ?
אורי,
23/01/05 14:52
|
לא מבין למה צריך להצטדק כל פעם שעושים פיטורים. כל חברה עסקית רשאית לעשות מה שטוב לארגון ומה שיגרום לה להרוויח יותר כסף. ממש לא ברור לי למה אסור לפטר עובדים , גם אם זה בניגוד להסכם הקיבוצי. אם המצב מחייב לתת בונוס למנהלים ולפטר עובדים , סו בי איט.האם זה הפך לפשע להרוויח? אם צריך לצורך זה להעסיק עובדים מחברות כ''א , זה הוגן וחוקי. תשאלו אפילו את פוקס, הרצוג ונאמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה הדבר היחיד שאתה לא מבין ?
המורה רות,
23/01/05 15:28
|
יש לי הרושם שאתה מבין מעט מאד בהרבה דברים , או אם להיות פחות בוטה - מבין המון במעט מאד דברים. המשך לשאול. רק כך תלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הרצוג נאמן ויונס ?
יענקלה,
23/01/05 14:43
|
הקשר המכוער בין הון לשלטון. תנו לבן בליעל עו''ד המקורב לשלטון וראו איך הוא יוצא מעורו כדי ל''עזור'' לעובדיו. הבנק ממש מנסה ''לעזור'' לעובדים. עובדים שיחפשו עזרה אצל יונס משולים לעכברים שנותנים לחתול לשמור על חופש התנועה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה כדאי לעובדים ?
כספי,
ת''א,
23/01/05 14:37
|
כדאי לעובדים להישמע לוועד שלהם. כל אפשרות אחרת תשחק לידי אנשים כיונס והמעסיקים אותו , חסרי הרחמים ורודפי הבצע. האינטרס של העובדים אינו יכול להיות קרוב אפילו לאינטרס של יונס , ועובד שלא מבין זאת - יצטער על הרגע שבו חיבל במו ידיו בארגון המייצג אותו מול המעסיק. לא כאיום ,חלילה. האינטרס של המעסיקים הוא להעסיק עובדים דרך חברות כ''א ובחוזים אישיים. הדרך לעשות זאת היא לגרום לשחיקה בעבודה המאורגנת . עובד שאינו מתיצב לימין הוועד שלו - מאבד את כל הגייסות שאמורים להגן עליו בפני יונס ודומיו. טעות נוראית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ממש לא חשוב מה יגידו העו''ד...
טימותי,
23/01/05 14:30
|
של הבנק הזה. אני לא אהיה לקוח של עסק - כל עוד אלי יונס הוא מנהלו. האיש הזה כמו גדי צינמון - ראוי להרחקה מחברת בני אנוש , ולהיות מגורש אל המדבר כשרק כותנתו לעורו... מנוול..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נבל ברשות בתי המשפט ?
זולו,
23/01/05 14:28
|
יונס מנסה להלך אימים על מי שסולד משיטות הניהול שלו . הדארויניזם הכלכלי שעל פיו הוא נוהג - אינו מוסרי , גם אם יימצאו עורכי דין ממולחים ונכלוליים שיגדירוהו כחוקי. אני בספק עם בתי המשפט יעניקו לו סעד לדרכיו הנלוזות , אך גם אם יגישו - כל מי שדורש את ראשו של יונס - צודק. צודק בכל מאת האחוזים , גם אם החוק מגן על הערפד ומעסיקיו תאבי הבצע.
הגב לתגובה זו
|
|