 |
15.
אלקטרו קובי )-:
טליה,
חיפה,
08/02/05 11:31
|
אלקטרו קובי סרבו לקחת אחריות על הטלויזיה שרכשתי מהם, למרות שטרם נגמרה שנת האחריות. גם תעודת האחריות שלהם בעצם היוותה נייר שלא היה שווה את הדיו שנכתבה עליו - לא היו אחראים כמעט על כלום. לא ויתרתי, ולאחר החלפת מכתבים בין עורך דיני לבין עו''ד שלהם ואיומי הגשת תביעה הם ויתרו ותיקנו לי את הטלויזיה. אני בטוח לא אקנה מהם שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תזהרו מ''סקאל דיוטי פרי''
מוטי צ.,
ק אליעזר,
07/02/05 12:33
|
עושים את המוות במקרה של החזרת מוצרים, קניתי רדיו ''סוני'' דיגיטלי היה ארוז רק בהוראות בשפה זרה בנגוד לחוק התמ''ת, כאשר התקשרתי ל''שרותי לקוחות'' עונים לי בחוצפה ומושכים אותי כחודש, כאשר בקשתי להחזיר המוצר נאמר לי כי עברו 14 ימים ואין אפשרות להחליף, עניתי להם שאני כבר מחכה לטפול שלהים כחודש והובטח ע''י 3 פקידות שרות לקוחות ''שיחזרו אלי'' אבל כלום לא נעשה, עד שהתיאשתי ופניתי ל''ממונה על הגנת הצרכן'' במשרד התמ''ת ושם נאמר לי כי המוצר הדיגיטלי מחייב הוראות הפעלה בעיברית, באים קיים בשפה זרה גם באתר שלהם מופיע הרדיו עים שנאי דבר שלא צורף עים המוצר, בקיצור סקאל החליטו ''להוציא את הנשמה ללוקוחות, ראו הוזהרתם! וזאת בנגוד לרשתות כגון ''אייס'' ''הום סנטר'' ו''איקאה'' שם השרות ללקוח ממש מעולה וכל הכבוד להם. אז שוב תזהרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה לי משהו דומה איתם
צביקה,
07/02/05 16:05
|
|
 |
גם אותיבדיוטי פרי סאקל טרטרו
דורון,
נוף העמק,
08/02/05 10:11
|
מכרו לי מכשיר חשמלי באריזה שניפתחה והיה בה מוצר סוג ב' הוציאו לי את הנשמה עד שטיפלו בזה ממש לא מומלץ לקנות מהם פקידות השרות מבטיחות לחזור ולא מקיימות, כדאי לשלם עוד כמה גרושים בארץ ולהימנע מהתקף לב, חרה של שרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
MSM NETPHONE שירות מעולה
יוסקה מהעמק,
העמק,
06/02/05 13:30
|
|
 |
12.
עד מתי??
zakon911,
toronto,
06/02/05 01:57
|
יש לנו מדינה חרא שרות חרא ואנשים חרא!!!! מתי נתחיל להראות כמו מדינה של העולם המודרני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רק השירות של אלקטרה ,לקרוא!
דוד ו.,
בני ברק,
06/02/05 01:39
|
הייתה לי בעייה במזגן 1/2 שנה אחרי הקנייה ת מייד אבל מייד תוך יומיים הגיע טכנאי ובלי שום שאלות ובלי בקשה לראות תעודת אחריות סידר הכול במיידית מייד אחרי זה ראיתי שבזממן ההתקנה נשבר איזה צופציק בפלסטיק מייד החליפו לי ללא כל תוספת תשלום ואמרי לי חבל שלא אמרת שיש לך תעודת אחריות שנרשום! אתם הבנתם את זה שם כל נותני השירותים, אלקטרה רמה מספר 1 בעולם של נותני השירותים אין לי פשוט מילים לתאר איך הופתעתי מהם לטובה בצורה מדהימה ת ואני לא איש שלהם והם לא שילמו לי ואתם יכולים לראות לפי המייל שלי שהשארתי פשוט מי שקונה מוצר כמו אלקו ומוצרי אלקטרה אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מכונת כביסה Bosch - חובה לקרוא
שי, צפון,
05/02/05 21:37
|
למספר 5 הנכבד, קניתי מכונת כביסה בוש, תוצרת גרמנית, במחיר 3200 ש''ח לפני שנתיים. עכשיו הלך מנוע (איך ? גם אני שואל). נחש כמה עולה מנוע חדש ? 1200 ש''ח וזה אחרי ביקור טכנאי של 200 ש''ח. פעם הבאה רק חברות עלומות, לפחות החלפים לא במחירים כאלה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תוספי מזון - FLP שרות מעולה !
הילה,
צפון הארץ,
05/02/05 21:24
|
החזירו כסף על מוצר מתכלה
הם מצהירים שהם מחזירים כסף אם לא הייתם מרוצים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מניאקים, לפני הקניה מחייכים...
דני,
05/02/05 19:19
|
|
 |
7.
אשמים 120 חכים שהם נגד העם
אזרח,
מרכז,
05/02/05 19:09
|
|
 |
6.
האחריות של ניופאן - זהב
אריה,
שרון,
05/02/05 15:26
|
השרות והאחריות של חברת ניופאן ללא רבב. קניתי טלויזיה 34'' אבל לא הייתי מרוצה. הם החליפו לי שוב ושוב עד שהייתי מרוצה. בקניה הבאה של מוצר חשמלי - אשתדל לקנות מהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל תנסו את שרות סאקל דיוטי
גרשון,
07/02/05 12:36
|
|
 |
5.
הפתרון היא לקנות
זהר,
חו''ל,
05/02/05 12:40
|
רק מוצרים עם אבא. החברות הגדולות יודעות מהי אחריות, ולכן נותנות אחריות עם כיסוי עולמי, מה שחברות עלומות השם לא יכולות, ולא יתנו לעולם. כדאי לשלם עוד קצת ולקנות מותג בעל שם, ולא לקנות מוצר שבמקרה הטוב ישרת אותך את שנת האחריות ולאחר מיכן ילך לעולמו. מי שקונה בזול ישלם ביוקר. האימרה הזו עובדת בכל דבר בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BSH Bosch - ההסבר !!!
משה,
05/02/05 23:52
|
קצב החיים המודרני ועלות העבודה במדינות המערב מכתיב ירידה באיכות המוצרים (מי מחזיק היום טלויזיה או די.וי.די במשך עשר שנים ?) פועל יוצא הוא ירידה בטיב המוצרים המתבטא בתקלות מוקדות ועדיין המחירים בשמיים (רוצה פירמה - תשלם !!!) ראה לדוגמא מכונות כביסה Bosch המגיעות היום מטורקיה (מפעל שמייצר גם לבקו) אז למה לשלם כ''כ הרבה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה שטויות...
יאיר,
צפון,
05/02/05 17:32
|
HP זו חברה עם אבא מספיק גדול? דברי עם נפגעי HP ואז תביני איזה שירות הם מקבלים. ואגב גם השירות של סוני בארץ לא משהו. לי היו בעיות רציניות עם שירות של דל בישראל (דרך גלאקסי).
עלייך להבין שאין שום קשר בין היצרן בחו''ל ליבואן בארץ - הוא עושה מה שבא לו! והיצרן בחול לא יכול / לא רוצה לעשות כלום בנידון.
ובנוגע לכיסוי עולמי: הוא אף פעם לא תופס בישראל (ניסית לקנות מחשב של סוני בחו''ל ולתקן אותו בסוני ישראל - רון מברג ניסה בכתבה באתר הזה לפני כמה חודשים והסבירו לו שאי אפשר!). אומנם אולי יש חברה או שתיים צדיקות שנותנות כיסוי עולמי גם ובישראל (למוצרים שניקנו בחו''ל) - רוב מוחלט של החברות לא עושים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אחריות על מברגה
yanir,
תל אביב,
05/02/05 12:29
|
מצטער לקלקל לכם את הכתבה אבל אני קניתי מברגה במשהו כמו 200 שקלים של איזה חברה עלומת שם שהיה ברור לי שהמברגה הזאת לא תחזיק יומיים ,בהום סנטר,ולאחר שהעבדתי אותה קשה מאוד מעבר לתנאים שהיא בכלל היתה אמורה לעבוד אכן התקלקלה. ניגשתי עם תעודת האחריות להום סנטר סניף דיזינגוף סנטר ,והם לקחו את המברגה עם תעודת האחריות ותיקנו לי אותה ללא ציוץ. אז אני לא יודע אם זה נכון לכל המיקרים אבל זו התנסותי אני. תשמרו על התעודות בכל זאת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכתבה הזו הינה קטנונית
משה,
חולון,
05/02/05 12:12
|
בארץ קיימת אמנת שירות מהגבוהות בעולם, היצרנים היבואנים עושעם הכל על מנת לשמור על שם המוצר והיצרן על מנת לייצר תדמית חיובית ולהקרין ביטחון אל הצרכנים. אני לא מאמין שיש עוד מדינה בעולם שאדם מגיע לתחנת שירות מחכה 30 דקות ומקבל מוצר מתוקן או מוצר חדש, כמו כן קיימות מדינות שמוצר נמכר ללא אחריות ואד שמעוניין באחריות יכול לקנות אותה בתוספת קטנה למחיר המוצר.
כך שבארץ המצב טוב מי שחיי בספרה פסימית כגון בעלי הדעה שפרסמו כתבה כזו אשמח להתעמת מולם מעל דפים אלו.
בכבוד רב משה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה אינה קטנונית, המשה הוא
אברם,
ירושלים,
05/02/05 18:07
|
|
 |
אמנת שירות?
יאיר,
צפון,
05/02/05 17:56
|
לך לרחוב נירים 4 בת''א - שירות HP בישראל ותמסור מחשב נייד (או כל מוצר אחר של החברה הזו) לתיקון ואז נדבר (ואם אתה לא מבין על מה שאני מדבר - החברה לא מתקנת כלום - היא מחליפה את המוצר במוצר מתוקן אחר, אם אתה לא בזמן אחריות הם לא מוכנים בכלל לתקן ומוכנים רק למכור לך מוצר מתוקן בעלות של 3/4 ממחיר מוצר חדש).
גלאקסי (שירות DELL) - מסרתי מחשב נייד לתיקון (היה צריך להחליף את ספק הכוח, ארבעה חודשים לאחר שנקנה), לחברה לקח ח ו ד ש י י ם להחליף את הספק (והמחשב נשלח פעמיים לת''א).
אז אנ י לא מבין על איזו אמנת שירות אתה מדבר - אולי אתה חי בספרה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר חובתי
tt,
05/02/05 17:56
|
בארהב אתה יכול להחזיר עד 3 חודשים כל מכשיר חשמל ותקבל חזרה את הכסף. אם המחיר עלה אתה מקבל יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פתרון.
יגאל,
05/02/05 00:24
|
לפי דעתי צריכים לתת למכון התקנים לדרג את תעודת האחריות לפי מדרג מסוים שכולל את החלקים שניכללים באחריות,ההתחיבות לזמן ההמתנה לתיקון וכ''ו. כך נוכל להשוות בין התעודות עוד לפני שקנינו את המוצר. ותוכל להיות תחרות על רמת האחריות של המוצר, ולא רק על המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכון התקנים?
יאיר,
צפון,
05/02/05 17:26
|
חבל בזמן שלך לסמוך עליהם. רמת השחיתות שם חוגגת פלאים! ועוד: רמת התקנים בישראל כה נמוכה עד שכל דבר עובר במכון התקנים. מציע לך לסמוך על מכוני תקנים מחו''ל כמו ארה''ב, גרמניה ואוסטרליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי רעיון מצויין! לא חייב
קין,
05/02/05 16:33
|
להיות מכון התקנים - למרות שכמובן אפשר ליצור סטנדרט לאיכות תעודות אחריות די בקלות...
כל שצריך הוא תמיכה של הציבור שמחירי כל מוצר מעל 100 ש''ח יעלה 10 אגורות יותר כדי לסבסד את אותו ארגון מבקר. לא צריך חוקים בשביל זה. צריך ארגון פרטי שיהיה אמין על רוב האוכלוסייה שיחל פעילותו בעזרת קטליזטור בדמות הלוואה ממשלתית וימשיך ע''י מימון החברות המבוקרות בעצמן. מוצר שאין לו ציון - פשוט הצרכן יבין שיש ליצרן מה להסתיר ויקנה מהמתחרה עם הציון הגבוה. הממשלה מסרבת? על ארגוני הצרכנים לחפש את המשקיע הזריז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל, אתה כנראה לא מכיר את
ל"ת
מכון התקנים,
05/02/05 08:06
|
|
 |
1.
בארץ עדיין לא למדו לתת שרות
I.b.m,
השרון,
04/02/05 10:45
|
אין במדינת ישראל של שנות האלפיים שרות לצרכן עדיין לא למדו שקודם כל הצרכן צודק זו הגישה שצריכה להתקיים לאחר מכן לערוך שימוע לא פעם ולא פעמיים נפלתי בין הכיסאות למה שחנות למוצרי חשמל התחייבה לבין חברת השרות בפועל העוסקים במתן שרות ובאים במגע יום יומי אם קהל חיבים ללמוד לתת שרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות מוצר
שמואל כץ,
רחובות,
05/02/05 11:35
|
לצערי עלי להסכים על תחושת התסכול שלך, כיבואן הנותן שירות לאחר קניה אימצתי את השיטה שהלקוח תמיד צודק וכי הנוכלים נמצאים בשוליים, ושירות טוב ''אןלי'' יחזיר את הלקוח ולקוחות נוספים. מאידך, הלקוח הפוטנציאלי, ברב המקרים מחליט לרכוש ללא בדיקה יסודית של מכלול הפרטים ומראש ויתר על אחריות המוצר?! בקיצור אין לנו תרבות קניה, על מה נלין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IBM
dan,
05/02/05 10:11
|
במדינת ישראל של שנות האלפיים לא כל הצרכנים צודקים - רובם רוצים להרוויח דברים בעזרת שקרים ורמאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון אבל
דדה,
07/02/05 12:40
|
על כל 10% לקוחות רמאים, יש 90% עסקים ונותני שרות רמאיים!
הגב לתגובה זו
|
|