|
|
עד כה: 5 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
מה פתאום אסקייפ ?? BU !!!
יוני,
לביא,
13/02/05 08:02
| הראשונים שעלו על הגל וניצלו את החוסר במענה לצעירים היו אורנג' עם המותג BU. לאחר תקופה מסויימת התאחד המותג עם רדיו 99 וביחד הם הפכו את עולם הצעירים לאוטונומיה חברתית סגורה ששווה לחדור אליה. ההשתיכות היא דרך צרכנות מדוייקת ומנותבת ע''י הסלולר והרדיו. הם היו הראשונים - מגיע להם הקרדיט !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מנצלים את טפשותם ותמימותם
מוטי,
חיפה,
13/02/05 07:09
| הם פונים לקהל שלא יודע מה שהוא רוצה מעצמו. זה גי בלי שכל ולכן המפרסמים מנצלים זאת לרעה כדי להתעשר על חשבון התמימים. למזלי הילדים שלי לא רואים ערוץ 2 שמלא בפרסומות זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תימצות של הכתבה במשפט אחד:
שי,
13/02/05 03:16
| כולם רוצים להרוויח כסף, ועוטפים את זה במילים יפות ובקשקושי הבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ציטוט:
L,
12/02/05 23:11
| ''מדובר בגילים מאוד בעייתיים, שבהם היכולת להבחין בין פרסום לתוכן כמעט לא קיימת. הפרסומות המשודרות במהלך תוכניות נתפסות כמסר תוכני ולא פרסומי'' זה אמור להיות מיוחס לגילאים של 12-18 אני היחידי שחושב שזה אחת האמרות ההכי מצוצות מהאצבע שנכתבו לאחרונה?! ילד בן 8 כבר מסוגל להבדל כיום בין פרסומת לתוכן ונניח ולא בטח שילד בן 15 ובטח ובטח בן 18 שכבר יכול לקנות אלכוהול להצביע בבחירות להגן על שלום המדינה ולהקים חברת פירסום משל עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
''שווה'' מחשבה.
חן,
קנדה,
12/02/05 03:26
| ''לקוח ''שווה'' לחברה למעלה מ-100 אלף דולר, דבר היוצר צורך בגיבוש אסטרטגיה של ''מהעריסה עד לקבר'' ''
היחס המזעזע אל בני אדם כאל אינטרסיים כלכליים הוא אחד העקרונות הכי בולטים בחברה שלנו, ושהיה אחד העקרונות הכי בולטים בתקופת השואה.
גם אם תכניסו את המילה ''שווה'' לאלף מרכאות היא לא תהיה פחות מגעילה, ולא תאבד את תפקידה כמרשיעת הקאפיטליזם והצרכנות.
בא לי לבכות.
חן.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|