 |
26.
זה עצוב...
עודד.,
31/01/06 20:24
|
שבעוד אנשים בשיווק הרשתי מתקדמים יפה ומרוויחים משכורת יפה ולא-סופית, ומתקרבים להתעשרות (לא מהירה), חבורת הישראלים המצוייה חייה על אופציית התגובות בכתבות סוג ז' כמו אלה, פולטות שטויות חסרות ביסוס - כביכול מתוך ''ניסיון'' - זה שהם שלחו 20 ש''ח בדואר לפני 10 שנים, לחברה שהם לא חקרו ולא בררו פרטים, ולא התעשרו.
תעשו לי טובה, תעשו אתם את ההון המרשים שלכם מהוראה ופקידות - ותעזבו את המצליחים עם עמוד השדרה בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני נפלתי בפח
יעל,
13/12/05 23:40
|
תלמדו מהטעות שלי ושל חברותיי אל תלכו על שיטת השלבים המדורגים או איך שקוראים לזה כאן ''הפירמידה''. השקעתי זמן וכסף לחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
העובדות בפועל על השווק הרשתי
יוסי,
תל אביב,
01/09/05 09:59
|
קודם כל לא מקבלים עמלה נאה על כל צירוף אלה הרבה עמלות קטנות על אנשים רבים בארגון ערכה בסיסית לא בהכרח עולה הון, בסאנריידר למשל ערכה עולה כ-600 ₪ בלבד לא פושטים מזה רגל (הון?) כן יש פה עבודה, צריך למצוא אנשים שנמאס להם להיות פראיירים והם לא מוכנים לעבוד 40 שנה בשביל משכורת שלא מספיקה לכלום והם גם רוצים ליהנות ממוצרים מושקעים במיוחד במרכיבים ובטכנולוגיה חדשנית. העצה היא לא להכנס כתחביב אלא להיכנס ברצינות הראויה כמו בכל דבר, אפשר בהחלט להביא עוד משכורת במשרה חלקית מאד למי שרציני, מה רע? בסאנריידר לא מוכרים בכלל וכן צריך יותר מאדם או שניים אבל לא צריך עשרות או מאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם מעריב רמאים
אלמוני,
05/04/05 15:36
|
ולנורית קדוש הזאת ממש אכפת היא לא יודעת שום דבר על mlm זה הדבר הכי טוב ומי שאומר שmlm זה חרא הוא בעצמו חרא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
על תדברו על סאנריידר כי היא
לא משנה,
04/04/05 23:05
|
|
 |
21.
לא נכון סאנריידר זה לא פירמידה
אלמוני,
04/04/05 22:56
|
סאנריידר זה לא פרימידה ולא מוכרים שום דבר לעומת זאת הרבלייף זה רעל!! ומי שכתב את הכתבה הזאת לא מבין כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נפתחה חנות מקוונת של מוצרי איי
נילי,
22/02/05 21:44
|
שלום שמי נילי ואני נציגה של חברת אייבון רציתי להודיע כי סוף סוף נפתחה חנות מקוונת של מוצרי אייבון כל המעוניינות מוזמנות להיכנס לאתר בכתובת www.avonforwomen.ios.st
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד לפה הגעת??
מישל,
23/02/05 14:44
|
|
 |
19.
פירמידה אולי במצרים
אורית,
כפר יונה,
20/02/05 21:47
|
פירמידות??? כבר לפי הכותרת ניכרת עבודת שטח רדודה כי עם קצת בדיקה ניתן לגלות ששיווק רשתי נלמד באוניברסיטאות כדרך מצוינת לבנית נכסים כלכליים וכדרך נהדרת לבנות לעצמך עסק עצמאי ללא סיכון. וכמו בכל תחום בחיים יש שמצליחים ויש שפורשים למרות שיכלו להצליח אם רק היו מתמידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות, עוד סוכנת
אורן,
21/02/05 02:36
|
כבעל תואר שני במנהל עסקים מפקולטה יוקרתית בארה''ב וכמתרגל במספר בתי ספר למנהל עסקים בארץ - MLM לא נלמד מסיבה פשוטה שאין בזה יותר מדי עומק עיסקי.
חברות ה- MLM מסבנות את הסוכנים התמימים ובין היתר בשטיפת המוח מספרות להם שזה נלמד וכו'
זו שיטה מסוכנת, אין בה מרוויחים לאורך זמן חוץ מהחברות עצמן. בבקשה תזהרו ותפקחו את העניים, חבל על הכסף שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שלמדת בהתכתבות?
ששי,
מרכז,
23/02/05 01:24
|
אין כאן ענין עם סוכנים תמימים או לא, אבל בהחל טיש כאן ענין של הכנת כתבה באופן רדוד וללא לימוד של הענין. ראשית ההגדרה פירמדה הם מערך ללא מוצר, וכאן יש מוצר. בנוסף, בפירמידה לעולם זה שמעליך מרוויח יותר ממך, מה שאינו נכון במערכת רב שיכבתית. ולבסוף כדאי שתבדוק שוב, השיטה נלמדת גם נלמדת היום בבתי הספר לכלכלה של מרבית האוניברסיטאות המכבדות את עצמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!!!
סוכן MLM,
21/02/05 18:21
|
הן כן נלמדות באוניברסיטאות! - בפקולטה למשפטים - בדיני נזיקין - תקדימים של מאות תביעות של סוכנים ולקוחות שנפלו בפח של חברות ה- MLM הללו... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל השר''ש רמאים
יפתח,
תל אביב,
20/02/05 09:16
|
|
 |
קשקשן כושל
אריה,
06/03/06 14:59
|
יפתח יקר, אתה מכיר אותי, שאתה קובע שאני שקרן? יתכן שאתה פתי, או, יותר נכון, קצת ''אטום'' וחי בעננים, אך זה לא עושה אחרים לשקרנים. כנראה ציפית להתעשרות ללא עבודה, שתשב רגל על רגל, והכסף יזרום לחשבונך. פתאום אתה מגלה שצריך גם, איזה אסון, לעבוד...אז אני שקרן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!!!
שרית,
20/02/05 21:02
|
רק חבל שיש כל הזמן פריירים חדשים שעדיין לא טיפלו בתאוות הבצע שלהם אבל אין מה לעשות את השעור אפשר כנראה ללמוד רק מנסיון אישי: אין ארוחות חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה עם אלה ששולחים בפקס?
ענת,
תל-אביב,
19/02/05 23:17
|
יש לנו מכשיר פקס בבית בעל אותו מספר כמו מספר הטלפון שלנו. שולחים לנו כל הזמן פרסומות בפקס שזו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה!!! גומרים לנו את הדיו ואת הדפים! בנוסף, שלחו לנו כמה פעמים פקסים באמצע הלילה והעירו את כולם!
פנינו למשטרה והם אמרו שאין להם מה לעשות ולמרות שפנינו גם לשולחי הפקס ואיימנו לתבוע אותם, הפקסים ממשיכים להגיע.
מה לעשות? איננו רוצים לשנות את מספר הטלפון וגם לא לנתק את הפקס כי אנו צריכים אותו!
למישהו יש רעיון? אנו חסרי אונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפציץ במיילים
רון,
04/03/05 18:04
|
מן הסתם יש שם כתובת דוא''ל.פתח תא בכל אתר חינם בכל שם ותסתום להם את התיבה בעשרות מיילים סתמיים או לא.... לשיקולך! לחילופין הפצץ בפקסים חוזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיבים להם ב 10 דפים
שהכיתוב בהם...,
21/02/05 21:22
|
במידה ותשלחו שוב פקס למס' ....... אני אגיש נגדכם תלונה במשטרה,(עובד אצלי בד''כ) כ''כ צריך להתפלל כי את הפקסים הם מקבלים ישירות על נייר ולא דרך המחשב כי אז הם יכולים לסנן,מה שכן במידה ושולחים להם עשרות פקסים של תגובה הקו שלהם ישאר תפוס וכך לא יוכלו לשלוח פקסים משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה מוכרת הפקס.. יש פתרון
בעיה מוכרת,
20/02/05 18:12
|
לא מאיימים לתבוע - תובעים (יש חוק שאסור לשלוח פקס בלי שמבקשים) - הוכחתם - ניצחתם.. רוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מה עם הטלמרקטינג שמעריב מנויים
גיל,
השרון,
19/02/05 22:05
|
עושים כל שבוע? מתקשרים אלי הביתה כל שבוע!! בפעם הבאה שהם מתקשרים אני אזכיר להם את הכתבה שלך! זה מה שנקרא צביעות! את יודעת מה שנה אני לא אקנה מעריב עכשיו. עוד חצי שנה על הצביעות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתרגז?...
אריאל,
חיפה,
19/02/05 23:57
|
עשה מה שאני עושה, אמור להם שאתה כבר חתום על הארץ. (אני אכן מנוי על ''הארץ'', מקווה שגם אתה, אבל אם לא - תרשה לי להציע לך...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גברת נורית החוצפנית תקראי!
גיל,
השרון,
19/02/05 21:45
|
לפחות שמינית מהמדינה שלך חיה ממה שנקרא טלמרקטינג ותאמיני לי שזאת עבודה מאד קשה אני מרוויח 4,000 שקל בחודש ואת מזה עוזרת אני מציע לך ללכת ולעבוד במכירות לפני שאת פותחת את הפה הגדול שלך ודופקת את העבודה ל 20% מהעם בישראל! לכל אחד יש זכות להתפרנס בכבוד אני עושה טלמיטינג לחברת ביטוח אני מאמין במוצר! אולי במקום לחפש לעצמך נושא לכתבה שדופק לחלק מהאנשים כאן את העבודה שגם ככה השוק על הפנים תכתבי על משהו יותר מעניין??! משהו עם קצת תוכן. תנסי לחשוב על מישהו אחר כמו חצי מהמדינה שלך לפני שאת חושבת על עצמך! ותדעי לך שבגללך ובגלל הכתבה שלך אין לי שוב כוונה לקנות מעריב בימי שישי בחצי השנה הקרובה! וכן גם לחברים שלי בטלמרקטינג זה לא בידיוק עשה את היום! מה את מעדיפה שאנשים יקבצו נדבות בחוץ או שיתקשרו אליך הבייתה??! כנראה שהתשובה מובנת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!!
סטנלי,
השרון,
20/02/05 11:41
|
כל הכבוד גיל!! צדקתה ב-100%!! אני עוסק ב-MLM והשטויות שהיא כתבה לא פחות מאשר שעל טלמרקטינג. תהיה חזק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית לא ממציאה דבר
אריאל,
חיפה,
19/02/05 23:53
|
ברור לי למה אתה מתייחס כך, אלא שהבעיה לא התחילה עמך ולא תסתיים כשתמצא עבודה מוצלחת יותר. כדי שאתה תשתכר את ה-4000 שלך - עשרות אנשים ביום נאלצים לקטוע את סדר יומם ולהאזין לך. חלקם יתפתו לרכוש מוצר שלא בהכרח נחוץ להם. בכסף שהיה לו שימוש חשוב יותר עבורם. על כך הכתבה, שנועדה להזהיר את הרבים.
תוצאה רחבה יותר (שבה לא דנה הכתבה) - עבודתך מסייעת בהעברת כמות אדירה של כספים, מן העניים הרבים - לעשירים המעטים. אין זו אחריותך, אתה קרבן כמו כולם, אבל אל תתפלא עם עבודתך נחשבת פופולרית רק בין אלה שנאלצים לעסוק בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני לא מבין איך....
אני בעצמי,
19/02/05 13:50
|
אם כולם כ''כ שונאים טלמרקטינג וסקרים טלפוניים אז עדיין מתפרסמות ים מודעות דרושים לענף המחורבן והמעצבן הזה....???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי???! כנס!
גיל,
19/02/05 21:47
|
כי זה הענף היחיד שאפשר להגיע בו למשכורת מינימום ב-3 משמרות בשבוע אולי??! ואולי כי שוק העבודה בארץ לא כל כך טוב??! על זה חשבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צרור עצות ( או המשך ל 1 )
יוסי,
ת''א,
19/02/05 13:03
|
לטלמרקטינג עונים : עיתון יומי - אני עיוור יחידת נופש - יש לי או : אכן הגעתם לביתו של XXX אבל ברגע זה אנחנו יושבים עליו שבעה... לתיאטרון : יש לי נטיה להקיא באולמות סגורים. יש לך פיתרון ? לביטוח - האם יש לכם ביטוחים לחולים סופניים, כי אני כזה.... לתרומות - תחליטו בעצמכם....
בהצלחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הייתי סוכנת פרמידה - הזהרו!
תמימה לשעבר,
19/02/05 12:53
|
הם קוראים לזה בשם מפוצץ: multi-level marketing ומספרים לך שהם מחפשים תכונות מנהיגות וכו' בעוד שמה שאתה באמת צריך זה להיות רוכל מוצלח וציני מספיק כדי לנצל את החברים שלך ובני משפחתך. והאמת שברוב טיפשותי ותאוות הבצע שלי בעבר התפתיתי פעמיים. הכרתי עשרות אנשים שהתפתו כמוני, חלקם הגדול במשרה מלאה. כסף הם לא הרוויחו (ואף הפסידו, גם אני), הדבר היחיד שהם ''הרוויחו'' זה קילקול כל המערכות יחסים שלהם עם החברים ובני המשפחה. יצרנים עם מוצרים שבאמת טובים הרי לא זקוקים למודל המכירה הנלוז הזה שמוכר לך אבקות שמרפאות הכל ומגנטים שפותרים כל בעיה וכו'. היזהרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזו חברת היית?ואם היית בטח
באיזו חברת היית,
04/04/05 22:59
|
|
 |
נכון מאוד, לצערי
רוני,
19/02/05 16:57
|
הזהרו! הם כל הזמן יבלבלו ויסבירו לך למה זה לא פרמידה אלא שר''ש אבל זה פרמידה ששמו בצידה מוצר (יכול להיות מוצר טוב) ועוד איזה טריק או שניים לגבי מדיניות העמלות. אחרי הקונים שאו מקבלים מוצר דפוק או מוצר מנופח מחיר (כי צריך לשלם את כל העמלות) הסוכנים הם הבאים שנדפקים (כמו בכל פרמידה) - פגשתם פעם (אתם אישית!) סוכן שעשה כסף רציני מזה לאורך זמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מי שמרוויח מזה וכולו מפיץ
ששי,
מרכז,
23/02/05 01:31
|
כל המתלוננים הם או עצלנים, או שונאי אנשים, או לא אוהבים לתת שרות, או חסרי סבלנות, או ממש אבל ממש בורים ועמי הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או לא מספיק זייני שכל - כמוך
ל"ת
צא ולמד,
24/02/05 10:48
|
|
 |
11.
מצויין ומאיר עיניים
ל"ת
mick,
19/02/05 12:46
|
|
 |
10.
ואולי בלי קניות יגמר המיתון
א נונימי,
19/02/05 12:04
|
|
 |
9.
במומו פוסל
קדמון רון,
תל אביב,
19/02/05 11:48
|
שיטה יותר מעצבנת היא הבאנרים הקופצים שהאתר שלכם מלא בהם נראה אתכם כותבים עצות נגד זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שיטה הכי טובה - תקליק ותרוויח
נעמה,
19/02/05 11:45
|
a =http://www.kesefkal.net/?refer=10003 target=blankimg src=http://www.kesefkal.net/banner1.gif border=''0'' alt=''http://www.kesefkal.net''/a
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ומה עם דוכני העיתונים בקניונים
משה,
יהוד,
19/02/05 11:41
|
ביניהם הדוכנים של מעריב, עם סוכנים נודניקים שנותנים עאלק מתנות כדי שנעבור אליהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעלם!
רון,
04/03/05 18:05
|
|
 |
6.
Pyramid??
Stanley,
Sharon,
19/02/05 11:39
|
Nurit Kadosh, by calling Herbalife, Tupperware and Sunrider pyramid marketing companies, you have shown that you are completely ignorant about what Multi Level Marketing is. You should either take the trouble to do some proper investigation or take up another profession. Frankly, I am surprised that a newspaper like Maariv agrees to print stuff like that....but they also have to make a living, don't they?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MLM = הונאה ו/או גזל
מיקי זו,
גוש דן,
23/02/05 08:43
|
הונאה של המסכנים שנכנסים למסחטת הכספים של המפיצים. גזל של הלקוחות שמוכרים להם סירופ סוכר תירס כתחליף לסוכר (כמובן ב- 130 שקל לליטר). ההבדל היחיד בין MLM לפירמידה הוא ה''מוצר'' שבמרבית המקרים שוויו אפסי (ואחרי שכל שרשרת העמלות משולמת - גם לא נשאר הרבה מהמחיר). אם המוצר היה שווה משהו - היו מוכרים אותו בחנות, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד אחד שמשקר לעצמו
אורי,
19/02/05 17:05
|
זו תופעה מוכרת (לכל מי שהכיר סוכני פרמידה=MLM=שר''ש שבויים לפני ההתפכחות) שבגלל ההשקעה שעשו, בגלל שטיפת המוח, בגלל הדיסוננס הקוגניטיבי מנסים עדיין להסביר למה זה לא.
שמע דובר אנגלית יקר, אני ועוד רבים אחרים גם נפלנו אבל עברנו את השלב הזה שלך: זה אותו הדבר כי: כסוכן אתה יוצא מופסד בסופו של דבר, כי מי שמרוויח זו החברה והשכבות העליונות שאף פעם לא תגיע אליהן, כי או שהמוצרים גרועים או שמחירם מנופח (העמלות, העמלות...), כי הסתכסכנו עם כל החברים והמשפחות שלנו כשהפכנו אותם ללקוחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!
סטנלי,
שרון,
20/02/05 11:24
|
שמע דובר עברית יקר, אתה נפלת בגללך ולא בגלל ה-MLM. אתה צודק בדבר אחד: פרמידה זות סוג של MLM, אבל לא כל חברת MLM היא פרמידה. כשתבין את ההבדל אולי תצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא נתערב שאתה סוכן MLM :)
דורון,
20/02/05 21:01
|
נכון סטנלי? זה בסדר, תאמין במה שאתה רוצה להאמין, כולנו היינו שם, לכל אחד זה לוקח את הזמן שלו: חודש, שנה שנתיים - גם אתה תגיע לזה - אני מקווה לפחות שאתה לא עושה את זה במשרה מלאה ושהנזק יהיה סביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוודאי שהוא נפל בגגלו הוא
שרית,
20/02/05 20:57
|
בגלל עצם זה שהוא, כמו המונים שגם אני הכרתי, הלכו על זה. אני מכירה הרבה שכישוריי המכירות שלהם אינם מוטלים בספק - אף אחד, אף אחד לא יצא טוב מזה.
אני מסכימה עם זה שכל הפילפול הזה האם זה פרמידה או לא אינו רלוונטי - התוצאות של זה (ויהיו המוצרים טובים ככל שיהיו) אותם תוצאות וזה המבחן - ניצול ציני של תאוות בצע של אנשים על ידי חברות גדולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה שאמרת
ל"ת
חדווה,
20/02/05 09:14
|
|
 |
Pyramid IS MLM
DD,
Amsterdam,
19/02/05 14:33
|
Dear Stanley,
I am afraid the writer is right this time. You might not accept that from her, and I doubt it if you do from me. As someone with some expertise in Marketing, MBA, I can conclude that MLM, Pyramid and most viral marketing methods are can all be classified under the same umbrella and therefore, identical to the simple reader. You might of course mention minor differences, however, for the people on the street, but also for us the marketing experts, they are the same: we will not touch it. Sorry.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כתבה מעולה
אנה,
ת''א,
19/02/05 10:30
|
|
 |
4.
שר''ש = פירמידה
לינה,
19/02/05 09:54
|
|
 |
3.
החיים פשוטים
אריאל,
חיפה,
19/02/05 01:29
|
1. ברגע שאתה מפנים ש''אין ארוחות חינם''. 2. כשאתה מבין שהדובר/ת עימך עושה זאת לשם כסף ולא מתוך אהבה, 3. כאשר אתה מכוונן ל''אז כמה עולה לי החינם?'' - נעשה קשה יותר לעבוד עליך. לטלפונים אני עונה ב''לא תודה''. להצעה למבצע בקופה אני נענה רק אם במקרה מציעים מוצר שאני צורך בלאו הכי - שאז אני יודע את מחירו ויכול גם לדעת אם אכן מדובר בהנחה. ומרוכלים אני מתעלם.
דירת נופש לא קניתי, אבל יצא לי כמה פעמים להתארח במחיר מוזל (החינם חייב ''דמי הרשמה'') בארץ ובחו''ל. וגם לוותר על ה''מתנה'', למרות שבזבזתי שעתיים בשטח, כי לא השתלמה לי.
הכל ענין של גישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
NO CALL LIST - in the US
A,
New York,
19/02/05 01:26
|
There is a consumer website in the US that if you are registered with it, companies are FORBIDDEN to call you. Additionally, if they do call you and you ask them to put you on ''the no-call list'' but they call again, you can sue immediately for $500. It works. Ever since these laws took effect, I hardly EVER get any telemarketing calls. That is usually SO annoying. I wish they would have such law in Israel (especially since I am moving back... after many years...)... Maybe someone can suggest it ;)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה עגלות בארה''ב זה ווחד
טלמרקטינג זה,
דחיפה בכח!,
19/02/05 22:13
|
יש אנשים שצריכים לחיות ממשהו אפשר לחשוב שמה שהישראלים עושים בדוכנים שלהם בקניונים זה לא טלמרקטינג. זה יותר גרוע למכור את הים המלח הזבל הזה והצעצועים האלה ולהתלבש על אנשים! ולגנוב מהם טונה של כסף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פטנט יותר טוב
רן,
פתח תקווה,
19/02/05 10:40
|
להפוך את המספר לחסום - עמלה קטנה וחד פעמית מבזק והמספר שלך חסוי ולא יופיע יותר בשום רשימה פומבית/דפי זהב.
אפס מטרידנים תוך שנה - וזה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רוצים תשובה מוחצת לחלק מהמטריד
כנסו ....,
18/02/05 19:49
|
לביטוח בטלפון -אחי סוכן ביטוח למחלקי המתנות-שונא מתנות יחיה. למתנה שעולה ''רק'' דמי משלוח-אני אבוא לקחת במקום. לזכייה בטלפון או תשלחו בלי שום תנאי כי אני זכיתי או ישר תגובת שאלה כמה זה עולה לי? והיזהרו משרלטנים ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד משהו:
mick,
19/02/05 12:52
|
למבקשים להחתים על מנוי לעיתון - ''יש לי כבר מנוי''. למוכרות ''מבצעים'' בסופר - ''רק אתמול ביצעתי קנייה גדולה מהמוצר''. משכנתאות - ''אין לי משכנתא'' רק לטעום - ''אסור לי מבחינה בריאותית''
וכו' וכו'...לא חסרים פטנטים להתחמקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד רעיון
עדן,
19/02/05 23:44
|
הכי טוב אם מבקשים לדבר עם ''מקבל/ת ההחלטות'' צריך להגיד שאתם הביביסיטר/ דוד/ סבא וכו ואתם לא יכולים לקבל החלטות בשמם. ואז תבוא השאלה ''מתי ההורים חוזרים ?'' צריך להגיד שבסביבות 12 בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנוי לעיתון....עוד הצעה
מישל,
23/02/05 14:49
|
אבל הצעה לאנשים שלא מפחדים להיחשב מפגרים:
אבא שלי ענה לנציגה של ידיעות אחרונות,שהוא לא יודע לקרוא ולכן אין לו מה לעשות עם עיתון.:-)
הגב לתגובה זו
|
|