|
|
עד כה: 6 תגובות, ב- 6 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
6.
כביש נפלא. להמשיך אותו למטולה
ירון,
ירושלים,
28/02/05 12:49
| למרות כל דאגות הירוקים, כביש שש הוא אחד הדברים הטובים שקרו לישראל בשנים האחרונות. אנחנו מתפעלים ממנו, וגם מהנוף הנשקף ממנו, בכל נסיעה. אם אפשר יהיה להגיע בו מממצפה רמון עד מטולה, המדינה תראה אחרת. קדימה. תנו גז. נ''ב: ומה עם רכבת תחתית בגוש דן? אם הצלחנו עם הכביש, למה לא ירימו גם את הפרוקיט הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ההחלטה הנכונה ביותר של המדינה
אורי,
27/02/05 10:27
| סוף סוף, זו ההחלטה הנכונה ביותר שניתן היה לקבל. כביש 6 שינה לגמרי את התנועה בארץ והרחבתו צפונה תשפר עוד יותר - ומי כמו דרך ארץ שהתנסתה ואכלה כבר את כל הבעיות והקשיים וצלחה אותם, מתאימה להמשיך ץ
בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
Kol Hakavod
Y,
27/02/05 07:38
| The road is excellent shorten the time and is a great progress for our country. Keep it up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מדינת חלם
אורי,
ת''א,
26/02/05 11:01
| כל כך הרבה כבר נכתב על הפרוייקט המיותר הזה, מה כבר אפשר להוסיף? מספיק לצטט מהכתבה: ''דבר שיביא לגידול כלי הרכב בכביש''. מתי בדיוק שמנו לעצמנו למטרה להגדיל את מספר כלי הרכב על הכביש? ואני חשבתי לתומי שהמטרה היא להקל על עומסי התנועה. אם כך הרי שיש פתרונות אחרים יעילים הרבה יותר, כמו מסילות רכבת נוספות, למשל, רכבת תחתית בגוש דן וכיו''ב. יש לנו ארץ כל כך קטנה, כל כך מעט ירוק וטבע, איך אנחנו מרשים לעצמנו במודע להחריב את כל זה באמצעות פס בטון ענק, שבמוקדם או במאוחר כל תרומתו תהיה בהוספת כלי רכב לכבישי הארץ. כבר לא אכפת לי שלא הקשיבו למומחים סביבתיים, אבל למה לא הקשיבו למומחי תחבורה שטענו שהכביש הזה עונה על צרכי תחבורה של לפני עשרים שנה?? למה לא הקשיבו למומחי משק המים שהסבירו שהקטע המרכזי של הכביש (באיזור ראש העין) עובר דרך אקוויפר מי התהום הגדול במדינה?? לפעמים אני חושב שאת המדינה הזאת לא צריכה לנהל ממשלה, אלא דירקטוריון שמורכב ממיטב המנהלים המצליחים במשק. אולי ככה יתקבלו החלטות חכמות יותר. חבל שאנחנו מחריבים במו ידנו את הארץ הזאת, שעוד מעט כל מה שיישאר ממנה זה רצועות בטון וקניונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכביש הזה הוא אסון!!!
קים,
25/02/05 23:35
| אין מה לעשות נגד השתלטות בעלי הממון על המדינה.כאשר שר האוצר טס לכנסים בחו''ל במטוסו הפרטי של לב לבייב יש עוד למישהו ספק שלב לבייב יזכה בזכיון לסלילת הכביש המיותר והמחריד הזה? הכביש הזה היה אסון טבע מההתחלה. הוא לא פותר דבר. וגם אם הוא מקל קצת על העומסים(בוודאי שלא באזור תל-אביב) נזקו עולה מליוני מונים על תועלתו. כבר התנסינו ב''פרוייקטים לאומיים'' מעין זה (למשל ייבוש אגם החולה,זוכרים?). וכלום ניסינו את כל שאר הפתרונות? כל עוד על כביש החוף,הדרך הראשית של המגינה,מוצבים רמזורים, כל עוד ישנו רק מסילת רכבת אחת(!!!!) מנהריה לב''ש(אפילו לא אחת לכל כיוון!!) יש עוד מה לעשות לפני הכביש המיותר הזה. זה כבר אבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בואו נתערב ש-
אבי,
25/02/05 16:58
| בואו נתערב שאחרי שיסיימו את הכביש - ואדי עארה יהפוך לדרך עירונית. יהודים לא יסתובבו מזרחית לכביש. המחסומים נגד ערבים יהיו בסמוך לכביש כי סוללות הכביש תוכננו כמכשול לרכבים. ויתחיל תהליך ההיפרדות מערביי המשולש שבניגוד לרצונם סופחו לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|